Sidobre έγραψε: |
Ανοίγω αυτό το θέμα, ορμώμενος από μερικές παρατηρήσεις που ακούω εδώ και καιρό, όπως και μια παρατήρηση του Γιατρού. |
Rally έγραψε: |
θεωρω δεδομενο οτι οποιαδηποτε επεμβαση στην αναρτηση γινει τα αποτελεσματα ειναι θετικοτερα απο το εργοστασιακο.με μια προυποθεση.να γνωριζουμε τι θελουμε να πετυχουμε, τι μας αρεσει και πως θα το πετυχουμε.αν επιζητουμε τα κρατηματα πρεπει να ειμαστε προετοιμασμενοι να χασουμε την ανεση ή μερος αθτης,αν επιζητουμε την ανεση τοτε δεν θα εχουμε τα επιθυμητα κρατηματα. |
pugsang έγραψε: |
Το ζήτημα του σωστού set up της ανάρτησης ειναι πραγματικά πολύ μεγάλη κουβέντα.Η γενικότερη παραδοχή ειναι οτι χαμηλώνοντας το οχημα πετυχαίνουμε 2 πράγματα.
1.Χαμηλώνουμε το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου ετσι ωστε να περιορίσουμε τις κλίσεις απο την περιστροφή του γύρω απο τον νοητό οριζόντιο άξονα περιστροφής. 2.Αυξάνουμε την γωνία κάμπερ δίνοντας της μεγαλύτερες αρνητικές τιμές.Οσο πιο αρνητική είναι η καμπερ τοσο πιο μεγάλη τιμη απο πλευρικά g μπορεί να δεχθεί το λάστιχο μεσα στην στροφή.Αν υπερβάλουμε ομως αυτο έχει ως αποτέλεσμα την αλλαγή της γωνίας του βασιλικού πείρου πράγμα που αλλαζει την γωνία επαφής των ελαστικών με τον δρόμο.Ετσι σε πολύ μεγάλα αρνητικά κάμπερ βλέπουμε οτι το λάστιχο φαγώνεται ανομοιόμορφα και πιο πολύ στην εσωτερική του πλευρά.Στο σχήμα που ακολουθεί φαίνεται η σχέση αλλαγής της καμπερ με το χαμήλωμα ![]() Ανάρτηση ομως δεν είναι μονο τα αμορτισέρ-ελατήρια.Είναι και τα ψαλίδια οι ράβδοι στρέψης οι αντιστρεπτικές αλλα & τα silent block.Το καθένα επιδρά διαφορετικά στο ολο σύστημα που λέγεται ανάρτηση. Το σύστημα αμορτισερ ελατήριο εχει πολύ μεγάλη σημασία να συνεργάζεται άψογα μεταξύ του.Πρέπει δηλαδή να υπάρχει η σωστή σχέση bound rebound του αμορτισερ για να συνεργαστεί σωστά με την δύναμη απόσβεσης του ελατηρίου.Εδω πρέπει να σημειωθεί οτι το ελατήριο δρα στην περίπτωση που υπάρξει διαφορά ύψους λογω ανωμαλιων σε σχέση με τον δρόμο ενω το αμορτισερ οταν υπάρξει διαφορά στην ταχύτητα κίνησης του τροχού σε σχέση με τον δρόμο.Ετσι λοιπον η καλύτερη λύση για την αντικατάσταση του συστήματος αμορτισερ ελατήριο ειναι με ενα σύστημα που εχει μελετηθεί να δουλέυει μαζί το ένα με το αλλο για να πετύχουμε την ποθητη ομοιογένεια. Απο εκει και πέρα η θεωρία λεει οτι ο άξονα που θα χάσει πρωτος την προσφυση του ειναι αυτος που είναι πιο σκληρός.Ετσι αν μετα την αλλαγη παρατηρήσουμε υποστροφικά φαινόμενα αυτο σημαίνει ή οτι πρέπει να μαλακώσουμε μποροστα (με πιο μαλακο αμορτισερ-ελατήριο ή πιο μικρής διαμέτρου αντιστρεπτική) ή να σκληρήνουμε πίσω.Το αντίσροφο ισχύει αν παρατηρήσουμε μετα την αλλαγή υπερστροφικά φαινόμενα.Για το ''δικο μας'' σύστημα ισχύει οτι οσο πιο πολυ χαμηλώνουμε πίσω τοσο πιο μαλακο γίνεται το σύστημα των ράβδων στρέψης αφου ουσιαστικά τις αποφορτίζουμε.Αν λοιπον θέλουμε να χαμηλώσουμε πρέπει να αλλάξουμε και ράβδους στρέψης με πιο χοντρές γαι 3 λόγους: 1.για να αντισταθμίσουμε το χαμήλωμα που μαλάκωσε το σύστημα των ράβδων 2.για να κανουμε ομοιογενές το ολο συστημα με μπροστά αφου εχουμε ανεβάσει την δύναμη απόσβεσης του & 3.Για να ματσάρουν τα νεα πιο δυνατά σε bound rebound αμορτισερ πίσω με το σωστό ''ελατήριο'' που στην περιπτωση μας είναι οι ράβδοι στρέψης. |
PetrosG έγραψε: |
Πολύ σωστά αυτά που λες, με μία μικρή ένσταση. Όταν χαμηλώνουμε τις ράβδους στρέψης, δεν αλλάζει τίποτα. Βοήθησα ένα φίλο που τρέχει μεθαύριο Αγ.Άννα με ραλλύ 16V Ν/2, να τις αλλάξει και είδα από πρώτο χέρι τη φιλοσοφία του συστήματος. Οι ράβδοι βγαίνουν, σηκώνουμε το ψαλίδι στη θέση που θέλουμε και τις ξαναβάζουμε, ασυμπίεστες, συνεπώς χωρίς προφόρτιση. Θα είχαμε προφόρτιση αν μπορούσαμε να τις βάλουμε ελαφρώς στριμμένες. Συνεπώς δεν τις αποφορτίζουμε κατά το χαμήλωμα, απλώς κουμπώνουν σε άλλη θέση ώστε το ψαλίδι να δουλεύει σε άλλη περιοχή. |
PetrosG έγραψε: |
Επί τι ευκαιρία, αλλάζω αμορτισέρ, κρατάω τα ελατήρια. Τι προτείνετε και γιατί : Monroe Reflex ή DeCarbon Comfort; |
PetrosG έγραψε: |
Συνεπώς δεν τις αποφορτίζουμε κατά το χαμήλωμα, απλώς κουμπώνουν σε άλλη θέση ώστε το ψαλίδι να δουλεύει σε άλλη περιοχή.
Και, ναι, κανονικά όταν βάζουμε σκληρότερα ελατήρια πρέπει να βάζουμε και αντίστοιχες ράβδους. |
PetrosG έγραψε: |
Επί τι ευκαιρία, αλλάζω αμορτισέρ, κρατάω τα ελατήρια. Τι προτείνετε και γιατί : Monroe Reflex ή DeCarbon Comfort; |
pugsang έγραψε: |
Σωστό αυτό που λες με την προυπόθεση το αυτοκίνητο να μην κατσει καθόλου πίσω οταν θα πατήσει στα λαστιχά του απο το βάρους του.Οι πιο σκληρές αντιστρεπτικές δεν καθονται οι μαμίσιες ομως κάθονται.Αρα εκει εχουμε φόρτιση του συστήματος που επηρεάζει το σύστημα των ράβδων.
|
christhehealer έγραψε: |
Eρώτηση. Tις κουμπώνουμε σε διαφορετική θέση ή βάζουμε άλλες ράβδους στρέψης. Kαι αν βάζουμε άλλες, που τις βρίσκουμε; Γιατί αυτό που διάβασα σε ξένα site είναι "reset torsion bars"... και αυτό έκανα, εγώ και πολλά άλλα παιδιά. |
206Tomcat έγραψε: |
Έχω αλλάξει μόνο ελατήρια όταν άλλαξα ζαντολάστιχα.Η ανάγκη τοποθέτησης των ελατηρίων ήταν επιτακτική αφού με τις 15' το αμάξι ανέβηκε αρκετά. |
Miltellas έγραψε: |
Όσο χαμηλώνουμε την ανάρτηση, τόσο το camber γίνεται αρνητικότερο.
----------------------------- Χαμηλώνοντας και σκληραίνοντας μπροστά, εάν χαμηλώσουμε και δεν σκληρύνουμε πίσω, κάνουμε μισή δουλειά και σαν αποτέλεσμα θα πάρουμε ένα 206 λιγότερο υπερστροφικό έως και υποστροφικό (εάν παραχαμηλώσουμε πίσω). |
christhehealer έγραψε: | ||
Πίσω. Kαι μπροστά θετικότερο. Kοίτα το 206 σου σε τελείως επίπεδο έδαφος για να καταλάβεις. Kαι λόγω του μπροστά γίνεται υποστροφικότερο... Δεν μπορείς να έχεις ένα "καρα"αρνητικό καμπέρ και να είναι υποστροφικό το αυτοκίνητο. Nόμίζω δηλαδή. Eάν κάνω λάθος να με διορθώσετε. |
Sidobre έγραψε: |
Μια που το έφερε η κουβέντα από άλλο θέμα:
Στα πισωκίνητα χαμηλώνουμε περισσότερο πίσω. |
Sidobre έγραψε: |
Στα πισωκίνητα χαμηλώνουμε περισσότερο πίσω. |
XS έγραψε: |
Με όλο το σεβασμό ![]() |
XS έγραψε: |
Θυμάστε τι είχε γίνει με μια Mercedes στo Le Man πριν λίγα χρόνια που μια ριπή αέρα την γύρισε τούμπα; |
pugsang έγραψε: | ||
Τασο μαλλον το σωστό θα ήταν ''Στα πισωκίνητα σκληραίνουμε περισσότερο πισω'' ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Οταν χαμηλώνουμε το αυτοκίνητο πρέπει μπροστά να κατεβάζουμε περισσότερο απ'ότι πίσω.
|
BTS έγραψε: |
Πάντως μου κάνει εντύπωση η παρατήρηση σου ότι έγινε λιγότερο αρνητικό το κάμπερ μετά το χαμήλωμα. Σε τέτοιου τύπου αναρτήσεις, το κάμπερ αυξάνεται με την συμπίεση. Πίεσε το καπό και θα το δείς. |
pezomania έγραψε: |
Λοιπόν για όσους δεν ξέρουν, το έχω χαμηλώσει 3 cm με eibach ελατήρια χωρίς καμία απολύτως άλλη αλαγή. Λοιπόν το αμάξι ενο θα το περίμενα πιο σταθερό στα πολλά χλμ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!! 2ON Σε ανοιχτές στροφές που μπαίνει με 140 ++ το αμάξι φοβάμαι ότι θα μου διώξει τον κόλο!! |
BTS έγραψε: |
Το ξέρω ότι μπορεί να γίνομαι αντιπαθητικός τώρα, |
christhehealer έγραψε: | ||
Το αντίθετο θα έλεγα BTS. Tον σκοπό του board τον περιγράφεις παρακάτω. Συνέχισε εσύ, και εγώ πάω στα βιβλία μου για τα ζιζάνια που λέγαμε ![]() ![]() ![]() |
Rally έγραψε: |
και οποιος χαμηλωσει μην ξεχασει να ρυθμισει τα φωτα του και σημαντικοτερο τον κατανεμητη φρενων!!! |
pezomania έγραψε: |
Χωρίς να επεκταθώ σε τεχνικούς όρους και αναλύσεις (άλωστε οι προ λαλίσαντες τα είπαν όλα :D ), θα πώ σαν χαμηλωμένος τι είδα.
Λοιπόν για όσους δεν ξέρουν, το έχω χαμηλώσει 3 cm με eibach ελατήρια χωρίς καμία απολύτως άλλη αλαγή. Λοιπόν το αμάξι ενο θα το περίμενα πιο σταθερό στα πολλά χλμ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!! 2ON Σε ανοιχτές στροφές που μπαίνει με 140 ++ το αμάξι φοβάμαι ότι θα μου διώξει τον κόλο!!3ΟΝ Σε κλειστές διαδρομές, το αμάξι είναι ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ από μαμά!! Επίσης κράτημα είναι και τα λάστιχα ε; Για να μην τα ξεχνάμε ![]() Αυτά ![]() |
danielos έγραψε: | ||
θελω να σε ρωτησω ποσα χιλιομετρα εχουν κανει τα ελατηρια σου γιατι και εγω εχω τα ιδια μαυρα της eibach.εφοσον εχεις αφησει τα μαμα αμορτισερ λογω του οτι γνωριζω απο ιδιας πειρας ποσο σκληρα ειναι τα eibach πιστευω οτι θα μειωθει πολυ γρηγορα η ζωη των αμορτισερ σου και καπου συντομα θα χρειαστουν αλλαγη.διοτι συμφωνω με τα παιδια που ειπαν οτι οταν χαμηλωνεις μονο απο ελατηρια το αυτοκινητο βγαζεις τα μαμα αμορτισερ εκτος ωφελιμης λειτουργιας.λογικοτατο οπως και το οτι ολα τα ελατηρια δεν μπορουν να δουλεωουν αρμονικα με ολα τα αμορτισερ.και εγω για να καταλαβεις το δικο μου το ειχα χαμηλωσει μονο με τα eibach και σε 8000 χιλιομετρα τα αμορτισερ βγηκαν off.κοπανημα που δεν μπορεις ουτε στο ελαχιστο να φανταστεις.περναγα πανω απο καλωδιο και το καταλαβαινα τρελα.τα αλλαξα με τα κιτρινα κονι(τροοοοομερα αμορτισερ).το ιδιο σε συμβουλευω να κανεις και εσυ οταν θα χρειαστει να αλλαξεις τα αμοτρισερ σου.ενα μεγαλοοοοοοοο μπραβο για την επιλογη των eibach 3cm.ελπιζω να ξερεις οτι ο καλυτερος συνδυασμος ειναι τα κονι(και οι δυο εταιριες ολλανδικες και δοκιμαζουν και προτινουν παντα μαζι τα προιοντα τους).φοβου τα bilstein group n.ενα φιλαρακι οπως τα εβαλε ετσι και τα εβγαλε.πολυ σκληρα.γιατι εχω ακουσει και την υπερτατη βλακεις οτι τα group n ειναι πιο σκληρα απο τα κιτρινα koni.ενω τα koni ειναι μονο λαδιου μπροστα και τα bilstein ειναι λαδιου-αεριου υψηλης πιεσης.προσοχη στην παραπληροφορηση!!!! |
pezomania έγραψε: |
Τα αμορτισέρ μου χρειάζονται επειγόντος αλλαγή και ένα από τα αμορτισέρ που θα ήθελα να βάλω είναι όντως τα koni. Σε παρακαλώ πές μου από που τα πήρες και πόσο σου κόστισαν (για να αρχίσω τις οικονομίες ![]() |
danielos έγραψε: |
...τα πισω ειναι και με αεριο ακριβως για να ειναι πιο σκληρα απο τα μπροστα διοτι σε εμας δεν εχει πισω ελατηρια και αν τα εβγαζε μονο λαδιου θα ηταν υπερβολικα μαλ**α.μπροστα τα ελατηρια ειναι αυτα που εχουν αναλαβει το εργο της επαναφορας του αμορτισερ στην αρχικη του θεση και για αυτο το τελειο θα ηταν να συνδιαστουν με σκληρα ελατηρια καλη ωρα οπως τα eibach.!!!!! |
Sidobre έγραψε: | ||||
Σίγουρα έχεις δίκιο! Το ανέφερα διότι θυμάμαι καλά ότι τα πισωκίνητα έχουν από το ίδιο ύψος μπρος - πίσω έως πίσω χαμηλότερα και αυτό γιατί κατά την κίνηση των πίσω τροχών που σπρώχνουν (αντί για τους μπροστά που τραβάνε) το μπροστινό μέρος συμπιέζεται. Βεβαια στις μεγάλες ταχύτητες η αεροδυναμική έχει τον πρώτο λόγο μια και οι δυνάμεις που ασκούνται από τους κινητήριους τροχούς είναι μικρές σε σχέση με τις υπόλοιπες οπότε σαφώς και αντισταθμίζονται τα πράγματα (για την ακρίβεια έρχονται στην αρχική τους θέση) ΟΚ μάλλον έχεις δίκιο, αναγνωρίζω το λάθος μου μια και δεν έχω ασχοληθεί πραγματικά με πισωκούνα (κακώς - κάκιστα) και ζητάω συγνώμη για την μ@λ@κ!@ που είπα!
Υπάρχει και σε βιντεάκι (mpeg) και είναι εκπληκτικό έως τραγικό! |
christhehealer έγραψε: | ||
GEO, εγώ είχα βρει τα KONI κίτρινα Sport ρυθμιζόμενα 600E. O Vini τα είχε βρει 170.000 αλλά δεν ξέρω εάν μιλούσε για τα ίδια. |
XASOS έγραψε: | ||||||
Επειδή είμαι κάτοχος ενοσ ΒΜW 525 ξέρω ότι οι περισσότερες εταιρίες αμορτισέρ προτείνουν μεγαλύτερο χαμήλωμα μπροστά. έτσι ΄στα πολλά χ.α.ω. με την ανύψωση του μπροστινού μέρους το αμάξι έρχεται στην ευθεία του...Επίσης κατά την κίνηση οι πίσω τροχοί συμπιέζονται είτε είναι μπρστινοκίνητο είτε πισωκίνητο το αμάξι. |
Tomcat έγραψε: |
Καταρχήν συνηθίζεται το πίσω μέρος να αφήνεται ψηλότερα και όχι το μπροστινό χαμηλότερα! (Ελπίζω να πιάνεις τι εννοώ) Αυτό γίνεται για τους εξής λόγους : Στην περίπτωση που στο αυτοκίνητο μπει το μέγιστο πλήθος ατόμων (5) να μην κάτσει περισσότερο από την οριζοντίωση!Σε αντίθετη περίπτωση το πίσω μέρος θα έμπαινε υπερβολικά μέσα στους θόλους και η δομική επιβάρυνση του μπροστινού τμήματος κατά την κίνηση θα ήταν ιδιαίτερα μεγάλή. Επίσης δημιουργώντας μια κλίση στο αυτοκίνητο μειώνεις κάπως την επίδραση του φαινομένου Bernulli που είναι και ο βασικός παράγων αστάθειας στις υψηλές ταχύτητες.Αυτό συμβαίνει διότι ο αεράς δεν έχει ομαλή ροή σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να δημιουργούνται δίνες στην περιοχή του πίσω τζαμιού.Με το φαινόμενο Bernulli ο αέρας ουσιαστικά ρουφάει το αυτοκίνητο προς τα επάνω και για αυτό παρουσιάζεται αυτή η αστάθεια ,οπότε παρενοχλώντας την ομαλή ροή ελλατώνεις και το "ρούφηγμα - υποπίεση" του αέρα (Αυτός άλλωστε είναι και ο ρόλος των αεροτομών)!!!!!!! Το μείων αυτής της ενέργειας είναι ή μεγαλύτερη προβαλώμενη επιφάνεια = αυξηση αεροδυναμικού συντελεστή= μικρότερες τελικές , τα φώτα θέλουν ρύθμισμα (το έκανα πριν δυο βδομάδες γιάτι δεν πήγαινε άλλο η κατάσταση) |
Tomcat έγραψε: |
Εξαρτάται από τα πόσα χρήματα έχεις σκοπό να διαθέσεις! |
1.1 i love you έγραψε: |
Θα είναι σωστές οι επεμβάσεις της Peugeot Sport ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Το κεφάλαιο ανάρτηση έχει αντικειμενικούς κανόνες και υποκειμενικές επιλογές και εκτιμήσεις. Ό,τι προτείνει η Peugeot-Sport είναι αδιαμφισβήτητα άριστη έως κορυφαία επιλογή. Και ακριβή (όχι η ακριβότερη).
Από κει και πέρα το θέμα είναι τελείως υποκειμενικό. Για παράδειγμα η Peugeot-Sport απευθύνεται σε οδηγούς που κατέχουν το άθλημα. Οι υπόλοιποι το πιθανότερο να μην καταλάβουν διαφορές ώστε να εκτιμήσουν σωστά. Πρόσφατα με ρώτησε ένας φίλος με βελτιωμένο Rallye: "Οδήγησε το αμάξι μου ένας με εμπειρία σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και μου είπε ότι πετάει πολύ 'κώλο'. Πώς μπορώ να μειώσω την υπερστροφή;" Λύση υπάρχει μεν, αλλά τελικά υπάρχει πράγματι πρόβλημα; Για μένα η υπερστροφή είναι πάγιος κανόνας. Για τον (έμπειρο) οδηγό που δοκίμασε το Rallye όμως η υπερστροφή προφανώς θεωρείται μπελάς. Η ουσία όμως είναι να εντοπίσει το πρόβλημα ο οδηγός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και όχι άλλοι οδηγοί, αλλιώς στην ουσία δεν υπάρχει πρόβλημα. Συμπερασματικά θα πω κάτι που δεν έχω ξαναπεί και είναι αποτέλεσμα του συνεχούς προβληματισμού που έχω γι αυτό το θέμα μέσα και έξω από το Forum, και που θα σας το πει και οποιοσδήποτε σοβαρός οδηγός αγώνων: "Εάν δεν έχετε πρόβλημα με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σας, μην προχωράτε σε βελτίωση ανάρτησης, κακό θα κάνετε, καλό δεν θα κάνετε." Κι αν έχουν πρόβλημα οι άλλοι με την ανάρτησή σας δεν θα οδηγούν αυτοί το αυτοκίνητό σας! Προχωράτε σε οποιαδήποτε βελτίωση μόνο εάν πράγματι έχετε εντοπίσει συγκεκριμένες αιτίες που να σας ωθούν στην βελτίωση. Εάν χρειάζεται να ρωτήσετε άλλον για το αν χρειάζεται το αμάξι σας βελτίωση και που, τότε δεν χρειάζεται βελτίωση το αυτοκίνητο, αλλά εσείς. Βελτιώστε αφού πρώτα βελτιωθείτε. Όταν δεν σας αρκεί αυτό που έχετε, τότε εντοπίζετε το αίτιο και βελτιώνετε. Αν θέλετε μπορώ να τεκμηριώσω περισσότερο για το ότι, η βελτίωση που γίνεται χωρίς να χρειάζεται όχι μόνο δεν ωφελεί αλλά βλάπτει κιόλας. Νίκο συμφωνείς; Για την ώρα ας μην σας κουράσω περισσότερο. |
Miltellas έγραψε: |
Το κεφάλαιο ανάρτηση έχει αντικειμενικούς κανόνες και υποκειμενικές επιλογές και εκτιμήσεις. Ό,τι προτείνει η Peugeot-Sport είναι αδιαμφισβήτητα άριστη έως κορυφαία επιλογή. Και ακριβή (όχι η ακριβότερη).
Από κει και πέρα το θέμα είναι τελείως υποκειμενικό. Για παράδειγμα η Peugeot-Sport απευθύνεται σε οδηγούς που κατέχουν το άθλημα. Οι υπόλοιποι το πιθανότερο να μην καταλάβουν διαφορές ώστε να εκτιμήσουν σωστά. Πρόσφατα με ρώτησε ένας φίλος με βελτιωμένο Rallye: "Οδήγησε το αμάξι μου ένας με εμπειρία σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και μου είπε ότι πετάει πολύ 'κώλο'. Πώς μπορώ να μειώσω την υπερστροφή;" Λύση υπάρχει μεν, αλλά τελικά υπάρχει πράγματι πρόβλημα; Για μένα η υπερστροφή είναι πάγιος κανόνας. Για τον (έμπειρο) οδηγό που δοκίμασε το Rallye όμως η υπερστροφή προφανώς θεωρείται μπελάς. Η ουσία όμως είναι να εντοπίσει το πρόβλημα ο οδηγός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και όχι άλλοι οδηγοί, αλλιώς στην ουσία δεν υπάρχει πρόβλημα. Συμπερασματικά θα πω κάτι που δεν έχω ξαναπεί και είναι αποτέλεσμα του συνεχούς προβληματισμού που έχω γι αυτό το θέμα μέσα και έξω από το Forum, και που θα σας το πει και οποιοσδήποτε σοβαρός οδηγός αγώνων: "Εάν δεν έχετε πρόβλημα με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σας, μην προχωράτε σε βελτίωση ανάρτησης, κακό θα κάνετε, καλό δεν θα κάνετε." Κι αν έχουν πρόβλημα οι άλλοι με την ανάρτησή σας δεν θα οδηγούν αυτοί το αυτοκίνητό σας! Προχωράτε σε οποιαδήποτε βελτίωση μόνο εάν πράγματι έχετε εντοπίσει συγκεκριμένες αιτίες που να σας ωθούν στην βελτίωση. Εάν χρειάζεται να ρωτήσετε άλλον για το αν χρειάζεται το αμάξι σας βελτίωση και που, τότε δεν χρειάζεται βελτίωση το αυτοκίνητο, αλλά εσείς. Βελτιώστε αφού πρώτα βελτιωθείτε. Όταν δεν σας αρκεί αυτό που έχετε, τότε εντοπίζετε το αίτιο και βελτιώνετε. Αν θέλετε μπορώ να τεκμηριώσω περισσότερο για το ότι, η βελτίωση που γίνεται χωρίς να χρειάζεται όχι μόνο δεν ωφελεί αλλά βλάπτει κιόλας. Νίκο συμφωνείς; Για την ώρα ας μην σας κουράσω περισσότερο. |
GIANNIS206 έγραψε: |
Μίλτο συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες!!Άραγε μπορούμε να εξαντλήσουμε την ανάρτηση του αυτοκινήτου μας ή το χαμηλώνουμε αππλά για να το λέμε και να το δείχνουμε?? ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Ναι σίγουρα δεν είμαστε μόνοι μας στο δρόμο!!! αλλά υπάρχουν αρκετοί ωραίοι δρόμοι που μπορούμε να πάμε γρήγορα!Εγώ δεν είπα ότι τελειώνω την ανάρτηση!απ΄λα θέλω και κάτι ακόμα!! |
BTS έγραψε: | ||
Όσοι μένουμε κοντά σε τέτοιους έρημους στριφτερούς δρόμους, είμαστε τυχεροί. Πάντως μπορεί κάποιος να τους ευχαριστηθεί και με μία νορμάλ ανάρτηση. Στο κάτω κάτω, Πεζώ έχουμε! |
BTS έγραψε: | ||
Πιστεύω πως οι περισσότεροι δεν αλλάζουν αναρτήσεις επειδή τις έχουν 'ξεφτιλίσει', αλλά για ψυχολογικούς λόγους (να δείχνει πιο όμορφο, να αισθάνομαι πιο ασφαλής, κτλ). Δεν το λέω προσβλητικά αυτό, απλώς μέσα στην πόλη ή στο ταξίδι, πως να βρεις τα όρια της ανάρτησης;(μεγάλη κουβέντα το 'όρια' και κακώς την χρησιμοποιώ έτσι) Και άλλωστε μην ξεχνάμε ότι δεν είμαστε μόνοι μας στο δρόμο και πως ο δρόμος δεν είναι ιδιωτική πίστα δοκιμών... Για μένα το πρακτικό πλεονέκτημα μιας ανάρτησης δεν είναι η βελτίωση του χρόνου στην ειδική 'σπίτι-δουλειά', αλλά το ότι μπορείς να κινείσαι σε δρόμους με στροφές με λίγη παραπάνω ασφάλεια... |
Alex έγραψε: |
Μην το λετε ολοι το κανουν για μουρη, δεν ειναι αληθεια.. Ειδικα για το 206 που για μερικους η αναρτηση παραειναι γερμανικη και αποστειρωνει την αισθηση... Ισως το κανουν πολλοι για το look αλλα ειναι οντως ο κανονας? |
Alex έγραψε: |
Πχ με το 1400 αμα μπαινεις σε δρομο γυαλι (γρηγορη στροφη) με πατα ασε εχεις μια αισθηση παιχνιδιου και οτι εισαι ο Σουμαχερ αλλα η αισθηση ασφαλειας που νιωθεις ειναι ΨΕΜΑ καθως με αλλα 10 χιλιομετρα εχεις σκοτωθει ειτε απο υποστροφη ειτε απο αφημα για διορθωση υποστροφης και τετ-α-κε... Καληνυχτα δηλαδη ![]() |
Alex έγραψε: |
Εγω αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι γενικα τα πειραγματα στην αναρτηση βελτιωνουν καθετα το εργοστασιακο στις αργες στροφες που σου δινουν αισθηση οτι κραταει και γω δεν ξερω πως αλλα στις γρηγορες ειναι πανω κατω τα ιδια τα χιλιομετρα.. |
Alex έγραψε: |
Παντως εγω θα πω οτι αυτοι που θελουν καλο κρατημα καλο ειναι να επενδυουν σε καλα αμορτισερ με μαμα ελατηριο + καλο λαστιχο σε καλη κατασταση μιας και το εργοστασιακο στησιμο ειναι συνηθως καλο απο αποψη συμβιβασμων που παρεχει για τον μεσο ανθρωπο... |
Alex έγραψε: |
Παντως εγω θα πω οτι αυτοι που θελουν καλο κρατημα καλο ειναι να επενδυουν σε καλα αμορτισερ με μαμα ελατηριο + καλο λαστιχο σε καλη κατασταση μιας και το εργοστασιακο στησιμο ειναι συνηθως καλο απο αποψη συμβιβασμων που παρεχει για τον μεσο ανθρωπο... |
Makis77 έγραψε: |
Όταν χαμηλώσει το αυτοκίνητο αυτά παραμένουν τα ίδια; Δηλαδή πάω για ευθυγράμμιση και ο μηχανικός σετάρει το μηχάνημα π.χ. για 206 1.6 GTi 2003; Μήπως πρέπει να πειράξει κάτι;
|
ultra-one έγραψε: |
...
Από αυτά του ακούω απελπίζομαι ακόμη περισσότερο ότι δεν υπάρχει γιατρειά για το τιμόνι του 206! ![]() |
volvos έγραψε: |
στο κορσα που ειχε 4 και στροφες απο ακρη σε ακρη ειχα βρει την υγιεια μου με εντονο καμπερωμα...........
χαρη εχεις οδηγησει κανα σωστα στημενο 206 π.χ του προεδρου? |
ultra-one έγραψε: |
Δεν θα έλεγα ότι θεωρώ το "Animal" ιδανικό παράδειγμα καλοστημένου όπως το σκεφτομαι εγώ.
Ο Πρόεδρος έβαλε χοντρές ράβδους πίσω πράγμα που δεν θα έκανα εγώ διότι στα πολλά χιλιόμετρα (ελιγμό στην εθνική κλπ) το αυτοκίνητο ίσως να είναι επικίνδυνο. |
ultra-one έγραψε: |
Επίσης ο πρόεδρος είχε άλλο τύπο ελαστικών μπροστά και άλλο πίσω! Μέγα φάουλ!!!!! ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() Eίναι άσχετη η Peugeot Sport ε; Δεν παίζεστε με τίποτα!! |
volvos έγραψε: |
an thimamai kala
310 oi 23ares 270 oi 21ares kai ta elathria einai 280limpres. ma kapoios na piasei to compiuteraki. |
volvos έγραψε: |
χαρη αυτο που λες καπως μου ακουγεται.
σκεψου κατι απλο . το 206 απο μαμα εχει καπου 200λιμπρες ελατηριο εμπρος 19.5 ραβδους πισω! ααν ηταν οπως το λες θα ηθελε 15 χιλ παχος ραβδους πισω!!!!!!!!! ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Η υποστροφή που έχει το 206 ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ είναι καθαρά λόγο του θετικού κάμπερ. Το αυτοκίνητο στο όριο έχει καθαρά υπερστροφικό στήσιμο από μαμά. ...... Πάντως σε κατηφορικά κομμάτια και φουρκέτες έχω δει αρκετά έντονη υπερστροφή στο 206 ακόμη και με το ESP ενεργοποιημένο!!!!!!!!!!!! ![]() |
volvos έγραψε: |
????????
το 106 δεν εχει υδραυλικη κραμαγιερα και το δικο μας ηλεκτρουδραυλικη? το 206 ηταν του σιμου? |
Steve έγραψε: |
Όταν λέμε για κάμπερ, εννοούμε την γωνία που κάνει ο τροχός με το έδαφος σε σύγκριση πάντα με την ορθή γωνία? (εξ ού το θετικό και αρνητικό κάμπερ?) ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Nαι αυτή. ![]() |
pezomania έγραψε: |
Φίλε μου, τα έχω τα μαμά εδώ και 1 χρόνο χαμηλωμένο, δηλαδή τα έχω για 25.000χλμ!!! Τα αμορτισέρ μου χρειάζονται επειγόντος αλλαγή και ένα από τα αμορτισέρ που θα ήθελα να βάλω είναι όντως τα koni. Σε παρακαλώ πές μου από που τα πήρες και πόσο σου κόστισαν (για να αρχίσω τις οικονομίες ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Με 1 μπλοκέ θα είσαι τζάμι! |
Miltellas έγραψε: |
Μηδενικό κάμπερ: | | (μαμίσιο) Αρνητικό κάμπερ: / \ (το ζητούμενο) Θετικό κάμπερ: \ / (άκρως ανεπιθύμητο) |
ultra-one έγραψε: |
Εγώ πάντως έχω 40λεπτά ΘΕΤΙΚΟ κάμπερ χωρίς να φαίνεται να υπάρχει πουθενά κάποιο πρόβλημα. |
Miltellas έγραψε: | ||
Ορίστε; ![]() Ε καλά, αν είχες 40λεπτά αρνητικό κάμπερ θα ληταν σαφώς καλύτερα... Είσαι χαμηλωμένος ή όχι; Για δώσε setup... ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Σε όλο το ύψος της ανάρτησης, το κάμπερ παραμένει σταθερό |
volvos έγραψε: |
eee
κυριε κυριε να ρωτησω........... το καστερ πως παιζει?δηλαδη γιατι αλλαζει γωνιες? λογω βαρους? |
ultra-one έγραψε: | ||
Είσαι σίγουρος????????? |
Sidobre έγραψε: |
Αρκετά. Δεν βρίσκω το σχεδιάγραμμα όπου όσο ανεβοκατεβαίνει το γόνατο mac pherson δεν αλλάζει η καμπερ. Σύμφωνα όμως με το παρακάτω λινκ ενώ και αυτός λέει ότι πρέπει να είναι ίδια, δίνει σωστή τιμή μέχρι 1° σε πλήρη υπερέκταση μέχρι το στατικό σημείο. |
volvos έγραψε: |
ποιο καλο παιδι θα μας πει γωνιες καμπερ καστερ και τοε για 106 και 206??
του 206 υπαρχουν στους 4τροχους πριν καναδυο τευχη ![]() |
Steve έγραψε: |
Ελπίζω να μην κάνει μόνο το ζευγάρι top mount 1200euro γιατί την βάψαμε.... |
MEMsound έγραψε: |
Λέτε να κάνουν δουλειά αυτά τα top-mounts?? |
MEMsound έγραψε: | ||
![]() 1200€ έχει ολο το κιτ = εμπρός/πίσω αμορτισερ ρυθμιζόμενα πλήρως + ρυθμιζόμενα top mounts με ball joins + 2 ελατήρια για εμπρός (με επιλογή σκληρότητας = υπάρχουν διάφορα ελατήρια). Τελικά δεν μο απαντήσατε: Λέτε να κάνουν δουλειά αυτά τα top-mounts?? |
ultra-one έγραψε: | ||
Εξ' ορισμού οι αναρτήσεις Μακ-Φέρσον έχουν μεταβαλλόμενο κάμπερ με την κίνηση του τροχού!!!!! Απλά όσο μακρύτερο είναι το γόνατο, τόσο μικρότερη είναι η αλλαγή. Με άκαμπτους άξονες, ή πολλαπλούς σύνδεσμους, ή διπλά μη παράλληλα και ισομεγέθη ψαλίδια τότε ναι μπορεί να μην αλλάζει το κάμπερ! ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Δουλειά κάνουν. Δεν ξέρω κατά πόσο όμως είναι ο σωστότερος τρόπος να δώσεις καμπερ στο αυτοκίνητο. Αυτό της PS με τα άκρα είναι πιο σωστός, αλλά ρε γα**το είναι πολύ 2°.... |
volvos έγραψε: |
21 ραβδοι ατρεψεως σταυρο ποσο???
ντινος μου εχει πει οσο και για 23αρες δηλαδη καπου 135 η μια. |
MEMsound έγραψε: |
Ερώτηση Νο2. Είναι τόσο πολύ το -2° κάμπερ εμπρός για το 206 μας για καθημερινή χρήση? Και αν ναι, πόσο περίπου θεωρείται ότι πρέπει να γίνει ώστε βρεθεί η χρυσή τομή για σβέλτη/παιχνιδιάρικη καθημερινή οδήγηση?
Όσο για τoν φίλτατο Πάνο εεε το GT είναι GT.... και με οδηγό σαν εσένα.... χιχιχιχιχιχιχι ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Ρε παιδιά, έτσι για να μαθαίνουν και οι υπόλοιποι αλλά και εμείς μαζί, βρήκα σε κάποιο funclub ένα πολύ ωραίο άρθρο. Μπορεί να το μεταφράσει κάποιος ΣΩΣΤΑ;;;
http://peugeot.mainspot.net/tips/four_wheel.shtml |
Steve έγραψε: | ||
Περίμενε κανα 2 ωρίτσες και το έχω έτοιμο ![]() |
Steve έγραψε: |
..... Το αμάξι έγινε περισσότερο υπερστροφικό και ελπίζω στις 18:00 που θα πάω να το ξαναρυθμίσω έτσι ώστε να πάει 18,5 πίσω, να κάτσει στους 18 και διατηρώντας την εργοστασιακή διαφορά 4 πόντους μπρος με πίσω να μειωθεί η υπερστροφή... ![]() ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΙΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ 4 ΠΟΝΤΟΥΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΠΡΟΣ ΜΕ ΠΙΣΩΩΩ!!! ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Επίσης το ότι το αμάξι σου έγινε περισσότερο υπερστροφικό ΔΕΝ οφείλεται στο ύψος κυρίως. ![]() |
Steve έγραψε: |
ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ:
Μπορεί κάποιος να μετρήσει λίγο αποστάσεις του 206 από το έδαφος (μαρσπιέ με μαρσπιέ) εργοστασιακά ? |
volvos έγραψε: |
κατι δε μου κολλαει! |
Sidobre έγραψε: | ||
Βοηθάει στην κατανομή βάρους. Αν σηκώσεις ψηλα΄το πίσω μέρος, μένει χωρίς μεγάλο στατικό φορτίο με αποτέλεσμα να γλυστρά παραπάνω. Μόλις το στήσει σωστά, τότε θα δει αν είναι περισσότερο υπερστροφικό ή όχι. |
sod έγραψε: |
Παιδια κι εγω ειχα την ιδια απορια τωρα που χαμηλωσα το αμαξι!Φοραω 195/45/16 λαστιχα και εχω απο το εδαφοσ μπροστα 13 ποντουσ και πισω 16(παντα απο το νευρο-χειλακι).διαφορα 3 ποντοι ειναι οκ δηλαδη??? |
Sidobre έγραψε: | ||
Βοηθάει στην κατανομή βάρους. Αν σηκώσεις ψηλα΄το πίσω μέρος, μένει χωρίς μεγάλο στατικό φορτίο με αποτέλεσμα να γλυστρά παραπάνω. Μόλις το στήσει σωστά, τότε θα δει αν είναι περισσότερο υπερστροφικό ή όχι. |
Steve έγραψε: |
(άντε το πρωί με το μέτρο πάλι... ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Πρόσεξε μόνο γιατί με την παραμικρή κλίση το αμάξωμα θα γύρει ελαφρά και θα αλλοιωθεί η μέτρηση. Πάντως, είναι πολύ εύκολο να ξεφύγει στο ύψος από τον μηχανικό κάποια από τις δύο ράβδους στρέψης. |
volvos έγραψε: |
ερωτηση...
εδω και καποιες μερες ξηλωνοντας τη ρεζερβα το αμαξι εχει σηκωθει ενα ποντο πισω... ελεω 22αρων η διαφορα ειναι εμφανεστατη στη οδικη συμπεριφορα σε σημειο εκνευριστικο και επικινδυνο οπως αποδειχτηκε στα μεγαρα με λαθος λαστιχα... οι λυσεις 2 α. ξαναβαζω ρεζερβα και επανερχεται η ισσοροπια που ειχε το αμαξι και η οποια ηταν αξιομνημονευτη... β. το χαμηλωνω για να ξαναερθει στο προηγουμενο υψος. ή μηπως ελεω 5% λιγοτερου βαρους πρεπει να το χαμηλωσουμε κατι τις παραπανω αφου εχουμε και λιγοτερη αδρανεια? οεο? |
Sidobre έγραψε: |
Ο άπειρος την πατάει, ο έμπειρος διασκεδάζει! ![]() |
plaketokofths έγραψε: | ||
Και ποιος ειναι ο έμπειρος? Όλοι ίσως την πατήσουν απλά δεν έχουν όλοι τις ίδιες πιθανότητες κι όλοι μέχρι να την πατήσουν διασκεδάζουν! Η γνώμη μου. |
Sidobre έγραψε: | ||||
Καλά, άμα το πάμε έτσι, κανείς δέν είναι έμπειρος... Για εμένα αυτός που είναι έμπειρος δεν παλεύει, διασκεδάζει... Εγώ παλεύω.. Εσύ; |
MEMsound έγραψε: |
αφήστε τις φιλολογίες και δείτε λίγο "εμπειρία"... ![]() http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=195221#195221 |
MEMsound έγραψε: |
Βρε Λεφ μήπως ξέρεις εσύ πόσο κάστερ έχει το 106? ![]() |
volvos έγραψε: |
TI aκριβως θες να κανεις ρε?
. |
alexPS έγραψε: |
Δεν ξερω που να ποσταρω μιας και το ποστ μου αφορα ολο το πακετο αναρτησης..
Κατ αρχας να πω οτι ειμαι ακρως απογοητευμενος... Εδωσα ενα χιλιαρικακι περιπου και το αμαξι μου οχι μονο δεν βελτιωθηκε αλλα μπορω να πω οτι στριβει χειροτερα... Εδω ερχομαι να επιβεβαιωσω ολα οσα εχω διαβασει κατα καιρους αλλα και τη γνωμη του Παναγιωτη αλλα και την ισχυρη αποψη του Πουπακη.. Ελατηρια?? Μη βαζεται τις μαλ***ες που σερβιρονται...μιλαω για eibach,H&R και ολα αυτου του τυπου τα προοδευτικα booooordel@ . Η κραταμε τα μαμα που ναι ειναι γραμμικα η αλλιως παμε σε coilover με ΓΡΑΜΜΙΚΟ ελατηριο!!! Εγω απ τα h&R ειμαι ακρως απογοητευμενος... Στην αρχη μεχρι να σκληρυνουν βουτανε και τοτε αντε γεια..το μπροστινο μερος εχει χασει τη στηριξη του και η υποστροφη ειναι δυο φορες πιο εντονη απ το μαμα. Επισης αμορτησερ. Ευχαριστω παρα πολυ το μιλτο που με βοηθησε αλλα δυστυχως στα αμορτησερ εχω παραπονα..ιδιως στα πισω.. δεν ξερω τι λετε για δυνατο rebound αλλα φαινεται να μην μπορουν να ελεγξουν το πισω μερος το οποιο κατα την υπερστροφη και την επανοφορα παλατζαρει δεξια αριστερα και ναι οι σφαλιαρες ειναι απλα ενα πολυ μικρο κλικ πιο απαλες απ το μαμα. Ισως για αυτο να φταιει το μπροστινο μερος που παρασυρει το πισω.. δεν ξερω.. Να φανταστειτε φοραω και 22αρες ζαμφορ μπρος πισω και 20αρες ραβδους και παλι ετσι οπως εστριβα μαμα και με φθαρμενα λαστιχα δεν στριβω..μουτρα μουτρα και σφαλιαρες... Αυτο ειναι τ αμαξι μου τωρα... Ισως να ειμαι υπερβολικος στις απαιτησεις που εχω ή δεν ξερω, να εχω ψηλα τον πυχη... γιατι ολοι λετε οτι βλεπετε διαφορα ιδιως με ζαμφορ κτλ.. Δεν το παιζω οδηγαρα και καλα δεν ικανοποιουμε με τετοιες λυσεις ή οτι ο κωλος μου θελει υπεραναρτηση για να στριψω... αλλα το να διαχωρισω το πριν με το τωρα μπορω.. |
volvos έγραψε: |
....δε ξερω για την αντοχη τους αλλα απο αποδοση δεν ειναι χειροτερα απο τα rc.....
) |
volvos έγραψε: |
σε αυτη τη κατηγορια και απο τη στιγμη που καποιος απορριπτει εκ των προτερων τη λυση πεζο σπορτ με 750ευρω (εγω κοπανιομουνα αλλα ο αλεξ τη θεωρουσε ακριβη)
. |
Miltellas έγραψε: |
Τάσο, μιλάς για αμορτισέρ αλλά στην προκειμένη περίπτωση είσαι όντως εκτός θέματος. Έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο από τα RSP αμορτισέρ στα 300Ε; Βρες μου και άσε τα περίεργα περί "γκουρού" όταν μιλάς για μένα. Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι δεν θα βρεις παρά μόνο εάν πλησιάσεις στα διπλά χρήματα (και εκεί έχω υπόψιν μου μόνο τα Selex Tuning που είναι υπό δοκιμήν από τον Γιάννη και πάει καλά - και τα Competition που βάλαμε τα πισινά στο αγωνιστικό Clio Williams και είναι επίσης πολύ καλά για αγωνιστικό). Μετά περνάμε σε PS. Ελατήρια γραμμικά ναι είναι η σωστή επιλογή, αλλά όχι ότι τα προοδευτικά "δεν κάνουν" για να γουστάρεις οδήγηση. Εξάλλου εάν πας σε γραμμικά τότε πιθανότατα να μην μπορείς να επιλέξεις φθηνά αμορτισέρ. Γι αυτό και δεν προτείνω RSP με γραμμικά, δεν έχω δοκιμάσει τον συνδυασμό αλλά δεν μου παει κιόλας. Aυτά τα έλεγα πάντα. Είτε γραπτώς είτε προφορικώς.
Για Peugeot Sport ή για Bilstein από Κυρλαγκίτση το ξέρω κι εγώ και πολλοί άλλοι ότι θα είναι κορυφή. Νομίζω ότι το ξέρει κι ο Αλέξανδρος, του τα είχα πει. Αλλά σου λέω ότι τα RSP δεν είναι όπως τα περιγράφει ο Άλεξ, καμία σχέση. Κάτι άλλο παίζει. Όλοι ευχαριστημένοι με τα RSP και ένας τα κατηγορεί. Τί συμπέρασμα βγαίνει; Ή ότι νόμιζε ότι πήρε αμορτισέρ 1000Ε ή ό,τι κάτι άλλο δεν έχει στηθεί σωστά (αυτό θέλω να πιστεύω αφού το βρίσκω και πιο συνηθισμένο σε τέτοιες περιπτώσεις). |
Miltellas έγραψε: |
Χαμηλώνοντας πίσω αυξάνεις υποστροφή και ο κώλος μαλακώνει (βοηθάει για να μειώσουμε ή να εξαλείψουμε το φαινόμενο του εκκρεμούς - τις σφαλιάρες - αλλά αν το παρακάνουμε μπορεί να προκαλέσουμε ανεξέλεγκτη υπερστροφή στο apex - κορυφή της στροφής - και υπερβολική υποστροφή στην είσοδο). Αλλά και ψηλώνοντας πίσω θα αυξήσεις υπερστροφή και ο κώλος θα σκληραίνει (βοηθάει να μειώσουμε υποστροφή στο turn in αλλά αν το παρακάνουμε μπορεί να πρoκαλέσουμe ανεξέλεγκτη υποστροφή στο apex και υπερβολική υπερστροφή στην είσοδο). |
ultra-one έγραψε: |
Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω καταλάβει πως το χαμήλωμα πίσω αυξάνει την υποστροφή και ταυτόχρονα δημιουργεί ανεξέλεγκτη υπερστροφή και επίσης γιατί μαλακώνει ο κώλος???????? ![]() Το ίδιο και με το ψήλωμα πως γίνεται να αυξάνεται η υπερστροφή και ταυτόχρονα να δημιουργείται ανεξέλεκτη υποστροφή και επίσης γιατί σκληραίνει ο κώλος??????? ![]() Μπορείς να μας εξηγήσεις περισσότερο???????? ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Ναι θυμάμαι ότι 3-4 πόντοι διαφορά είναι το σωστό. |
Miltellas έγραψε: |
Υπάρχουν κάποια όρια στο χαμήλωμα και στο σήκωμα και είναι ασφαλές να μην τα υπερβαίνουμε. |
ultra-one έγραψε: | ||
Το έχω ξαναπεί και παλαιότερα, ότι σε ένα από τα Αγγλικά φόρουμ για 206 πάρα πολλοί λένε ότι το 206 βελτιώνεται πάρα πολύ οδηγικά όταν το χαμηλώσεις 1 πόντο μόνο πίσω. Σκέφτομαι να το δοκιμάσω πάντως διότι σε οδηγικά θέματα θεωρώ τους Άγγλους πολύ "ψείρες" και πάρα πολύ αξιόπιστους σε αυτά που λένε. |
ultra-one έγραψε: | ||
Το έχω ξαναπεί και παλαιότερα, ότι σε ένα από τα Αγγλικά φόρουμ για 206 πάρα πολλοί λένε ότι το 206 βελτιώνεται πάρα πολύ οδηγικά όταν το χαμηλώσεις 1 πόντο μόνο πίσω. Σκέφτομαι να το δοκιμάσω πάντως διότι σε οδηγικά θέματα θεωρώ τους Άγγλους πολύ "ψείρες" και πάρα πολύ αξιόπιστους σε αυτά που λένε. |
Miltellas έγραψε: |
...Γενικά προσπάθησε να κρατήσεις εργοστασιακές αναλογίες με το πολύ έναν πόντο χαμηλότερο τον κώλο αλλά σε καμία περίπτωση ψηλότερο. |
Steve έγραψε: |
ή να ενοχλήσω τον Γκαγκαστάθη? |
volvos έγραψε: |
λοιπον τις τελευταιες μερες κυκλοφορω με μαμα εμπρος αναρτηση...
δηλαδη ειμαι εμπρος καραμαμα μετα τελειωμενα αμορτισερ του παπιου και 22αρα αντιστρεπτικη και το αμαξι κατσικι ααα και το μπλοκε πισω χαμηλωμενο με 22αρες ραδβους 22αρα αντιστρεπτικη και τα απλα πεζο σπορτ το αμαξι συνεχιζει να στριβει μια χαρα. βεβαια η μουρη ειναι αρκετα ασαφης και χαζευει μεχρι αηδιας αλλα αν την εμπιστευτεις και πατησεις ελεω μπλοκε το αμαξι θα μεινει στη τροχια του και θα στριψει με πολλα χλμ...βεβαια αν κανει το τσικ και φυγει ειναι χαρος... το θεμα ειναι οτι τραγικο δεν ειναι ουτε και σε προιδεαζει να μην πιεσεις... ο λογος για μενα? Ο ΚΩΛΟΣ... ο κωλος ειναι τοσο σωστος και καλος στις αντιδρασεις του και σε κανει να το εμπιστευεσαι τοσο πολυ πισω το αμαξι που απλα πιεζεις παιζοντας με τα ορια της μουρης... πριν ποτε με μαμα σεταπ δεν το ειχα κανει αυτο. και τωρα καταλαβα καλυτερα το γιατι. ειναι τοσο κακη η ρυθμιση και η ασαφεια του πισω μερους που υποσεινηδητα παρασερνει τον οδηγο να κοβει ρυθμο... στο δικο μου μπορει να ειναι πιο απολυτος ο κωλος απο τη μαμα μουρη τωρα αλλα ποτε δε με φοβιαε...ενω η μουρη οταν ξεκολλησει ειναι ωχ παναγια μου....... για αυτο λοιπον το ξαναλεω για χιλιοστη φορα...ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΚΩΛΟ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ Χ Ψ Ζ.... ο γαλλος εχει σεταρει παρα πολυ καλα το αμαξι στο θεμα ελατηρια αμορτισερ...στις λεπτομεριες ειναι που τα εκανε μπαχαλο ελεω και ελληνικων συνθηκων ασφαλτου βεβαια |
MEMsound έγραψε: |
εγω ερμηνευω το παραπάνω ποστ του Παναγιώτη με 2 λέξεις... ράβδους στρέψης...
μάλιστα......μετά το ΚΤΜ ή CR... ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Το 206 1.6 είναι ήδη υπερβολικά σκληρό πίσω....
Και μιλάω ΣΟΒΑΡΑ! ![]() |
volvos έγραψε: |
akribos...
απλα διαβασε τα ποστ του alexps που εχει 20αρες και 22αρα αντιστρεπτικη... το γεγονος οτι δεν εχεις φαει σφαλιαρες με το υπαρχον σου σεταπ αλλο δειχνει σε μενα χαρη... |
ultra-one έγραψε: |
Όσο αφορά το "ιδανικό" μου Setup, θα μείνω πιστός στην ΠΑΛΙΑ καλή Γαλλική συνταγή!
-ΜΑΛΑΚ'Α ΕΛΑΤΗΡΙΑ / ΡΑΒΔΟΙ -ΔΥΝΑΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ -ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ |
Sidobre έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Υ.Γ: Παναγιώτη το R5T σου δεν νομίζω να είχε 23άρες ράβδους πίσω!!!!! |
sps έγραψε: |
2)Χαρη εχεις μπει μεγαρα με το 206 σου να πειραματιστεις, προβληματιστεις, οσον αφορα το πισω μερος? |
Miltellas έγραψε: |
Το θέμα με τις σφαλιάρες σοβαρεύει όταν σκληραίνουμε πίσω ράβδους-αντιστρεπτική και δεν εννοούμε να βάλουμε σωστά αμορτισέρ (δηλ. με αναλόγως δυνατό rebound) |
volvos έγραψε: |
το καλυτερο μερος για να μαθεις το κωλο ειναι το καρτοδρομο και οχι τα μεγαρα ![]() |
volvos έγραψε: |
allo 90 σπυρο και αλλο 130+....
για ελα μου με 100+ στη κ8 και το κωλο να παιζει να σε δω ποσο θα ασπρισεις...ποσο μαλλον στο δρομο που δε το περιμενεις ![]() |