PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Πρόβλημα με clima

saura - Τρι 12 Απρ 2005, 20:51:52
Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με clima
ΕΠΕΙΓΟΝ: PEUGEOT 206 XS (2002). Σήμερα επιχείρησα να βάλω σε λειτουργία το Clima στο αυτοκίνητο μου και διαπίστωσα ότι όσο κατέβαζα τη θερμορκασία προκειμένου να δροσίσει αυτό έβγαζε χλιαρό άερα. Το έφτασα μέρι τους 14 βαθμούς (για εσωτερική θερμοκρασία) αλλά τίποτα. Ο αέρας εξακολοθούσε να είναι χλιαρός. Χωρίς να είμαι ειδικός, υπάρχει περίπτωση να χρειάζεται φρέον το σύστημα ή δεν ισύει κάτι τέτοιο στην περίπτωση του 206 με clima? Any other thoughts πριν αρχίσει το δούλεμα από τα διάφορα εξουσιοδοτημένα....???
gianic - Τρι 12 Απρ 2005, 20:59:28
Θέμα δημοσίευσης:
και μενα στο φρεον πηγε το μυαλο μου . την ωρα που πατας το κουμπακι του A\C ανεβαζει τις στροφες του ρελαντι ?
saura - Τετ 13 Απρ 2005, 08:50:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι όλα λειτουργούν κανονικά. Στροφές ρελαντί κτλ. Απλά ο άερας δεν είναι κρύος. Απλά χλυαρός.
Απλά δεν ξέρω εάν και κάτα πόσον και βέβαια κάθε πότε χρειάζεται συμπλήρωση ή αλλαγή το φρέον...
Δεν θα έπρεπε να ελέγχετε (...) κάτι τέτοιο στα service?
Ειδικά στην περίπτωση τη δική μου που εξακολουθώ να πηγαίνω σε εξουσιοδοτημένο...
Anyway. Μπορώ να το ελέγξω μόνος μου το φρέον ή και να το συμπληρώσω ή πρέπει να πάω συνεργείο???
Touristas - Τετ 13 Απρ 2005, 08:58:35
Θέμα δημοσίευσης:
Κατά αρχήν για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράματα , το FREON δεν είναι κάτι το οποίο χρειάζεται συντηρήσει ούτε και έλεγχο.
Είναι αέριο και βρίσκεται στο κύκλωμα του A/C το οποίο κύκλωμα είναι ΚΛΕΙΣΤΩ που σημαίνει ότι το freon δεν φεύγει παρά μόνο σε περίπτωση διαρροής .
saura - Τετ 13 Απρ 2005, 10:39:16
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό μου ακούγεται πιο σοβαρό.
ROLAND GARROS - Τετ 13 Απρ 2005, 11:18:57
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα τι είχε πεχτεί στο δικό μου μπας και βοηθήσω και εγώ λίγο.

όταν το αυτοκίνητο έχει αναμένο τον κλιματισμό, σε περίπτωση που το ζορίσεις πχ σανιδώσεις για κάποια προσπέραση κλπ o κλιματισμός σταματάει την λειτουργεία του. Αν πηγαίνεις συνεχώς γα***ντας το σύστημα ανοιγοκλείνει συνεχώς, με αποτέλεσμα αυτή η κακομοίρα η βαλβίδα με το άνοιξε κλείσε να χαλάει. Κόστος περίπου 100 € και χρόνος περίεργος. Δηλαδή: το πάς, βάζουν ένα υγρό που ανιχνεύουν με Black light τη διαρροή μετά από μέρες, βρίσκουν το πρόβλημα και το φτιάχνουν.
saura - Τετ 13 Απρ 2005, 12:09:26
Θέμα δημοσίευσης:
Κοίτα.... Γαμ....ντας δεν πηγαίνω συνέχεια. Δεν είμαι από τους τύπους που το σκίζουν. Ναι, μερικές φορές το ζορίζω ... αλλά όχι σε μόμιμη βάση. Άλλωστε ΟΚ είναι ένα πολύ ωραίο 1,600 με καλές επιδόσεις αλλά δεν είναι rally...
Στο θέμα μας τώρα. Αυτή η βαλβίδα στην οποία αναφέρεσαι πρέπει να έχει σχέση με ένα μικρό "τσικ" που άκουγα μερικές φορές στο δρόμο και καταλάβαινα ότι έχει σχέση με το clima.... και την ενεργοποίηση του. Σήμερα παρατήρησα ότι αυτό .... δεν ακουγόταν. Θα το ελέγξω και πάλι αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να κάνω μια βόλτα από το συνεργείο της CONDOR...τελικά.
netblaster - Τετ 13 Απρ 2005, 12:26:42
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Κατά αρχήν για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράματα , το FREON δεν είναι κάτι το οποίο χρειάζεται συντηρήσει ούτε και έλεγχο.
Είναι αέριο και βρίσκεται στο κύκλωμα του A/C το οποίο κύκλωμα είναι ΚΛΕΙΣΤΩ που σημαίνει ότι το freon δεν φεύγει παρά μόνο σε περίπτωση διαρροής .


Συμφωνω οτι το κυκλωμα αυτο ειναι κλειστο, αλλα γιατι προτεινεται απο τους μηχανικους να βαζουμε τον κλιματισμο σε λειτουργια τουλαχιστον μια φορα το μηνα ανεξαρτητως εποχης??? Confused Ειναι τυχαιο οτι αυτο το προβλημα με το φρεον το παρουσιαζουν αρκετα αυτοκινητα που εχουν να "δουλεψουν" τον κλιματισμο απο το προηγουμενο καλοκαιρι??? Rolling eyes
ultra-one - Τετ 13 Απρ 2005, 12:32:26
Θέμα δημοσίευσης:
ROLAND GARROS έγραψε:
όταν το αυτοκίνητο έχει αναμένο τον κλιματισμό, σε περίπτωση που το ζορίσεις πχ σανιδώσεις για κάποια προσπέραση κλπ o κλιματισμός σταματάει την λειτουργεία του.


Όντως συμβαίνει αυτό αυτόματα?????

Εγώ όταν θα προσπεράσω κλείνω τον κλιματισμό στο Off και αμέσως μετά τον ανοίγω πάλι!!! Shocked Shocked Shocked

E Αργύρη? Question
netblaster - Τετ 13 Απρ 2005, 12:57:53
Θέμα δημοσίευσης:
Η αληθεια ειναι οτι κατι τετοιο δεν γινεται!!! Ο κλιματισμος (αλλα και τα απλα A/C) "κλεινουν" μολις "πιασουν" τη ζητουμενη θερμοκρασια!!! Οταν αυτη η θερμοκρασια "ανεβει" πανω απο ενα οριο (πχ +3 βαθμους) τοτε το κομπρεσερ ξαναπιανει δουλεια για να επαναφερει την "ταξη"!!!
Αυτο που κανεις ομως (μαζι μεσενα και αρκετοι αλλοι) ειναι ο,τι χειροτερο!!! Το ανοιξε-κλεισε οδηγει σε προωρη φθορα του κυκλωματος κλιματισμου!!! Το κυκλωμα του κλιματισμου λειτουργει υπο πιεση και αυτο το ανοιξε-κλεισε μεταφραζεται σε πιεση-οχι πιεση στο κυκλωμα, πραγμα που μπορει να οδηγησει στο λασκαρισμα της βαλβιδας και στη συνεχεια σε απωλεια του υγρου φρεον ή (στη χειροτερη περιπτωση) καταστροφη του κομπρεσορα!!! Wink
Να σημειωσω οτι δεν υπαρχει σχεση του ανοιξε-κλεισε που κανει το συστημα απο μονο του με το ανοιξε-κλεισε που κανουμε απο μονοι μας!!! Καθως το συστημα ξερει ποτε να κλεισει (δεν κλεινει, ας πουμε, οταν εχει φουλ πιεση) και ο τροπος που το κανει ειναι ομαλος και σταδιακος και οχι "μπαμ"!!! Wink
DIMCHRI - Τετ 13 Απρ 2005, 13:14:31
Θέμα δημοσίευσης:
saura έγραψε:
Κοίτα.... Γαμ....ντας δεν πηγαίνω συνέχεια. Δεν είμαι από τους τύπους που το σκίζουν. Ναι, μερικές φορές το ζορίζω ... αλλά όχι σε μόμιμη βάση. Άλλωστε ΟΚ είναι ένα πολύ ωραίο 1,600 με καλές επιδόσεις αλλά δεν είναι rally...
Στο θέμα μας τώρα. Αυτή η βαλβίδα στην οποία αναφέρεσαι πρέπει να έχει σχέση με ένα μικρό "τσικ" που άκουγα μερικές φορές στο δρόμο και καταλάβαινα ότι έχει σχέση με το clima.... και την ενεργοποίηση του. Σήμερα παρατήρησα ότι αυτό .... δεν ακουγόταν. Θα το ελέγξω και πάλι αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να κάνω μια βόλτα από το συνεργείο της CONDOR...τελικά.


θα ακουστεί λίγο χαζό αλλά το A/C το κουμπί το πατάς ? εμφανίζεται η ένδειξη a/c στην οθόνη του clima ???
αν γράφει eco δεν δουλεύει το a/c.
gianic - Τετ 13 Απρ 2005, 13:35:03
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια δεν ξερω τι λετε για το φρεον παντως σε οσα αυτοκινητα ειχαμε μεχρι τωρα ειτε με κλιματισμο ειτε με air-condition εφτανε η περιοδος που το πηγαιναμε για φρεον .
Touristas - Τετ 13 Απρ 2005, 17:37:06
Θέμα δημοσίευσης:
ROLAND GARROS έγραψε:

όταν το αυτοκίνητο έχει αναμένο τον κλιματισμό, σε περίπτωση που το ζορίσεις πχ σανιδώσεις για κάποια προσπέραση κλπ o κλιματισμός σταματάει την λειτουργία του
Αυτό που λες δεν ισχύει τώρα πια .
Στα σημερινά συστήματα το A/C θα σταματήσει (ο συμπιεστής ) Exclamation
1ον όταν φτάσεις στην κατώτερη θερμοκρασία που αυτό είναι ρυθμισμένο
2ον αν πέσουν πολύ η στροφές του κινητήρα και για λόγους ασφαλείας θα το κλείσει μέχρι να επανέλθουν η στροφές στα επιτρεπτά επίπεδα .
ROLAND GARROS έγραψε:

Αν πηγαίνεις συνεχώς γα***ντας το σύστημα ανοιγοκλείνει συνεχώς, με αποτέλεσμα αυτή η κακομοίρα η βαλβίδα με το άνοιξε κλείσε να χαλάει.

Τώρα όσο για την βαλβίδα Question που λες ότι χάλασε και πάλι αυτό δεν γίνετε από το σταμάτα ξεκίνα . Οι μόνες βαλβίδες που υπάρχουν και μπορεί να χαλάσουν είναι
1ον της πλήρωσης του κυκλώματος ( είναι δύο )
2ον η πρεσοστατική Exclamation
στην πρώτη περίπτωση συνήθως έχεις διαρροή και αν είναι μεγάλη φαίνεται και χωρίς το ιδικό υγρό για τις διαρροές
στην δεύτερη που είναι και σπάνια δεν δουλεύει το A/C καθόλου .
netblaster έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται!!! Ο κλιματισμός (αλλά και τα απλά A/C) "κλείνουν" μόλις "πιάσουν" τη ζητούμενη θερμοκρασία!!! Όταν αυτή η θερμοκρασία "ανεβεί" πάνω από ένα όριο (πχ +3 βαθμούς) τότε το κομπρεσέρ ξαναπιάνει δουλειά για να επαναφέρει την "τάξη"!!!

Επάνω σε αυτό θα σας πω ότι αυτό πλέον γίνεται μόνο στο ρελαντί και πάλι πολύ σπάνια και ο λόγος είναι ότι οι συμπιεστές είναι μεταβλητής συμπίεσης . Τη σημάνει αυτό? Ότι μπορούν να αυξομειώνουν το λόγο συμπίεσης ανάλογα με την θερμοκρασία και την πίεση που έχει το φρέον.
netblaster έγραψε:

Αυτό που κάνεις όμως (μαζί με σενα και αρκετοί άλλοι) είναι ο,τι χειρότερο!!! Το άνοιξε-κλείσε οδηγεί σε πρόωρη φθορά του κυκλώματος κλιματισμού!!! Το κύκλωμα του κλιματισμού λειτουργεί υπό πίεση και αυτό το άνοιξε-κλείσε μεταφράζεται σε πίεση-όχι πίεση στο κύκλωμα, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει στο λασκάρισμα της βαλβίδας και στη συνέχεια σε απώλεια του υγρού φρέον ή (στη χειρότερη περίπτωση) καταστροφή του κομπρεσορα!!! Wink

Τα παραπάνω δεν ισχύουν.
netblaster έγραψε:

Να σημειώσω ότι δεν υπάρχει σχέση του άνοιξε-κλείσε που κάνει το σύστημα από μόνο του με το άνοιξε-κλείσε που κάνουμε από μόνοι μας!!! Καθώς το σύστημα ξέρει πότε να κλείσει (δεν κλείνει, ας πούμε, όταν έχει φουλ πίεση) και ο τρόπος που το κάνει είναι ομαλός και σταδιακός και όχι "μπαμ"!!! Wink

Για αυτό το μόνο που θα πω είναι ότι ο συμπλέκτης να το πω έτσι του συμπιεστή απλά να το καταλάβετε δεν είναι τίποτα άλλο από ένα πηνίο το οποίο μόλις φορτιστεί γίνετε μαγνήτης και τραβάει το δίσκο ( ας των πούμε ) και κομπλάρει επάνω στην τροχαλία που γυρνάει .
saura - Τετ 13 Απρ 2005, 21:53:06
Θέμα δημοσίευσης:
Απαντώ στην ερώτηση του Δημήτρη: Ναι είναι σε λειτουργία η ένειξη A/C στην οθόνη του clima και όχχι φυσικά το ECO.... Το μόνο σίγουρο είναι πως το σύστημα λειτουργεί αλλά ο αέρας είναι χλιαρός.
saura - Πεμ 14 Απρ 2005, 23:04:57
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσκεψη σήμερα στο συνεργείο CONDORE στην Κηφισίας.
Διάγνωση με το μάτι από τον υπέυθυνο του συνεργείου.
Διαρροή είπε 90% όχι. Το αυτοκίνητο είπε ότι δείχνει "καθαρό".
Πιθανή αιτία: ΦΡΕΟΝ.
Προγραμματισμός για επισκευή? σε 11 ημέρες.
Σχόλιο? Κλασικό πρόβλημα στα PUG αυτή την εποχή. 3 αυτοκίνητα τη μέρα έχουμε με πρόβλημα το FREON....

Τι κάνω? ΥΠΟΜΟΝΗ μέχρι να περάσουν οι 11 ημέρες.
10 + σήμερα....
DIMCHRI - Πεμ 14 Απρ 2005, 23:49:38
Θέμα δημοσίευσης:
saura έγραψε:
Επίσκεψη σήμερα στο συνεργείο CONDORE στην Κηφισίας.
Διάγνωση με το μάτι από τον υπέυθυνο του συνεργείου.
Διαρροή είπε 90% όχι. Το αυτοκίνητο είπε ότι δείχνει "καθαρό".
Πιθανή αιτία: ΦΡΕΟΝ.
Προγραμματισμός για επισκευή? σε 11 ημέρες.
Σχόλιο? Κλασικό πρόβλημα στα PUG αυτή την εποχή. 3 αυτοκίνητα τη μέρα έχουμε με πρόβλημα το FREON....

Τι κάνω? ΥΠΟΜΟΝΗ μέχρι να περάσουν οι 11 ημέρες.
10 + σήμερα....


υπάρχουν και άλλα εξουσιοδοτημένα πεζώ...
Για μιά δουλειά μισής ώρας, θα περιμένεις 11 μέρες ???

Δεν τρελαθήκαμε...Παρε στην lion τηλέφωνο να και πηγαινέ το.. επί τόπου θα στο φτιάξουν...
saura - Παρ 15 Απρ 2005, 08:03:14
Θέμα δημοσίευσης:
και όχι μόνο για μισή ώρα...
Θα πρέπει να το πάω πρωϊ, να το αφήσω και να το παραλάβω στο τέλος της ημέρας...
ROLAND GARROS - Παρ 15 Απρ 2005, 15:54:07
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
ROLAND GARROS έγραψε:

όταν το αυτοκίνητο έχει αναμένο τον κλιματισμό, σε περίπτωση που το ζορίσεις πχ σανιδώσεις για κάποια προσπέραση κλπ o κλιματισμός σταματάει την λειτουργία του
Αυτό που λες δεν ισχύει τώρα πια .
Στα σημερινά συστήματα το A/C θα σταματήσει (ο συμπιεστής ) Exclamation
1ον όταν φτάσεις στην κατώτερη θερμοκρασία που αυτό είναι ρυθμισμένο
2ον αν πέσουν πολύ η στροφές του κινητήρα και για λόγους ασφαλείας θα το κλείσει μέχρι να επανέλθουν η στροφές στα επιτρεπτά επίπεδα .
ROLAND GARROS έγραψε:

Αν πηγαίνεις συνεχώς γα***ντας το σύστημα ανοιγοκλείνει συνεχώς, με αποτέλεσμα αυτή η κακομοίρα η βαλβίδα με το άνοιξε κλείσε να χαλάει.

Τώρα όσο για την βαλβίδα Question που λες ότι χάλασε και πάλι αυτό δεν γίνετε από το σταμάτα ξεκίνα . Οι μόνες βαλβίδες που υπάρχουν και μπορεί να χαλάσουν είναι
1ον της πλήρωσης του κυκλώματος ( είναι δύο )
2ον η πρεσοστατική Exclamation
στην πρώτη περίπτωση συνήθως έχεις διαρροή και αν είναι μεγάλη φαίνεται και χωρίς το ιδικό υγρό για τις διαρροές
στην δεύτερη που είναι και σπάνια δεν δουλεύει το A/C καθόλου .


όλα αυτα δεν έχουν κατέβει από το φτωχό μυαλό μου αλλά από την ενημέρωση που είχα απο τον άνθρωπο τεχνικής εξυπηρέτησης προς τα επίσημα συνεργεία της Peugeot, δηλαδή τον άνθρωπο που λύνει τα προβλήματα οχι μόνο προς το κοινό αλλά προς τους ίδιους τους τεχνικούς.

Επίσης... μια δοκιμή θα σε πείσει. δοκίμασε να κλείσεις παράθυρα και να πηγαίνεις με το πόδι στο πάτωμα πάνω από 5 λεπτά... αν κάνει ζέστη... έσκασες... Smile
με το που αφήσεις το πόδι από το πάτωμα θα δροσίσει . στο λέω μετά από προσωπική δοκιμή.
ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΚΛΙΜΑ... οχι για απλo α/c
ROLAND GARROS - Παρ 15 Απρ 2005, 15:55:47
Θέμα δημοσίευσης:
Α!!! Μπορείς να το πας και σε κάποιο που επισκευάζει κλιματισμούς. Τα μηχανήματα πλήρωσης φραίον είναι τα ίδια...
Touristas - Παρ 15 Απρ 2005, 16:37:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ότι πείτε παιδιά δεν σας χαλάω χατίρι Smile Wink
Εγώ σας είπα πως λειτουργοί τώρα από εκεί και πέρα ο καθένας έχει την δική του άποψη . Smile
Όσο για την δοκιμή σε πληροφορώ ότι δεν χεριάζετε να κάνω καμία απολύτως. Smile Wink
saura - Παρ 27 Μάϊ 2005, 13:07:14
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν...
Η βλάβη εντοπίστηκε και δεν είχε καμία απολύτως σχέση με φρέον.
Ελέγχθηκαν όλα τα επιμέρους τμήματα και εξαρτήματα του clima τα οποία μεμονωμένα λειτουργούσαν άψογα. Το πρόβλημα ήταν η επικοινωνία μεταξύ τους. Οπότε μετά από κάποιες ώρες αναζήτησης τόσο από ηλεκτρολόγο όσο και από τον υπεύθηνο του συνεργείου της Condore, το πρόβλημα ήταν στη "χαρτογράφηση" του εγκεφάλου όπως με διαβεβαίωσαν. Βέβαια, δεν ξέρω πως προκλήθηκε η βλάβη....
Anyway. Κόστος επισκευής 22 Euro.
Τους ευχαριστώ πολύ.
Ydwr - Τρι 09 Αύγ 2005, 09:52:14
Θέμα δημοσίευσης:
Και για να μην ανοιγουμε τα ιδια και τα ιδια θέματα σας παραθετω τα παρακατω.

Για ακομα μια φορα το pug μου απεδειξε οτι εχει χαρακτήρα. Τι εννοω? Αναβει το κλιμα μονο του.
Ετσι για να με κραταει δροσερο. Μ'αγαπαει το ξέρω Laughing

Πρωτο συμβαν 1 - 1,5 μηνα πριν κατέβαινα Συγγρου το απογευματακι. Πραγματικη απολαυση αφου ο δρομος ηταν αδειος. Ενα 15' απο χαλανδρι εκανα. Εξωτερικη θερμοκρασια 32 βαθμοι και εκει στο υψος του Καλλιμαρμαρου νιωθω μια κρυαδα να εκπεμπεται απο τους αεραγωγους. Κοιταω το κλιμα και βλεπω οτι ηταν ανοιχτο. Scratch Scratch

Χθες παλι τα ιδια. Πορεια προς Κορωπι, εξω 33 βαθμοι και ξαφνικα ακου τον χαρακτηριστικο ηχο ανοιγματος της βαλβιδας. Και την ενδειξη στο κλιμα να γραφει περιφανα a/c Scratch Scratch

Ξερω θελει να με φροντιζει το μωρο μου αλλα μηπως θα πρεπει να ανησυχω?

----------------------------------------------------------------------

Και ολιγον Off Topic Embarassed
Αφου με το μου μπαινει σε λειτουργια το clima αναβει και το βεντιλατερ, σε περιπτωση που ανεβασει θερμοκρασια η μηχανη και διαπιστωσουμε οτι το βεντιλατερ δεν εργαζεται ειναι καλο να αναψουμε το clima ή η επιβαρυνση απο ειναι μεγαλυτερη απο την "δροσια" που θα φερει το βεντιλατερ?
Touristas - Τρι 09 Αύγ 2005, 10:17:08
Θέμα δημοσίευσης:
Το έχουμε ξαναπεί ότι ανοίγει μόνο του ανάλογα την διαφορά θερμοκρασίας που θα διαβάσει μέσα με έξω.
Όσο για το βεντηλατέρ αν δεν λειτουργεί με το ανέβασμα της θερμοκρασίας δεν θα δουλέψει ούτε με το A/C.
Επίσης να ξέρεται ότι επιβαρύνεται και το κύκλωμα ψύξεις από την λειτουργία του A/C.
Κάπου έχω αναφέρει τη ακριβός γίνεται
Ydwr - Τρι 09 Αύγ 2005, 14:27:00
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Το έχουμε ξαναπεί ότι ανοίγει μόνο του ανάλογα την διαφορά θερμοκρασίας που θα διαβάσει μέσα με έξω.


Αργυρη αυτο ειναι γνωστο και συμβαινει οταν εχεις παρατησει το αμαξι στον ηλιο και με το που βαζεις μπρος αναβει και το A/C. Το θεμα ειναι οτι εμενα και τις δυο φορες εγινε εν κινηση με ανοιχτα παραθυρα. Τι διαφορα θερμοκρασιας διαβασε και μπηκε?

Touristas έγραψε:
Όσο για το βεντηλατέρ αν δεν λειτουργεί με το ανέβασμα της θερμοκρασίας δεν θα δουλέψει ούτε με το A/C.
Επίσης να ξέρεται ότι επιβαρύνεται και το κύκλωμα ψύξεις από την λειτουργία του A/C.
Κάπου έχω αναφέρει τη ακριβός γίνεται


Το A/C συνδεεται με την βαλβιδα του βεντιλατερ σωστα?
Αρα λογικα αν το βεντιλατερ δεν μπει γιατι σκαλωσε ο θερμοστατης, θα μπει αν βαλεις το Α/C. Rolling eyes

Το οτι επιβαρυνεται με θερμικα φορτια το κυκλωμα ψυξης ειναι και αυτο γνωστο (για αυτο και στα πρωτα A/C αν ανεβαζε θερμοκρασια απαγορευοταν δια ροπαλου να βαλεις το Α/C, απλα ανοιγες καπω και εβαζες τον εξαερισμο στο φουλ για να κανει ρευμα)
Το ερωτημα ειναι αν η επιπλεον ψυξη απο το βεντιλατερ υπερνικα την επιβαρυνση αυτη.
Touristas - Τρι 09 Αύγ 2005, 14:59:30
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν το αμάξι έχει A/C από το εργοστάσιο υπάρχει μια βαλβίδα για το βεντηλατέρ.
Στα προ MUX αυτή είναι καφέ στα MUX είναι μπλε.
Στα πρώτα υπήρχε ξεχωριστώ εγκεφαλάκι για των έλεγχο του βεντηλατέρ είτε λειτουργούσε το A/C είτε όχι.
Επίσης λάμβανε υπόψη του και την πίεση μέσα στο κύκλωμα του A/C για να λειτουργήσει την ανάλογη ταχύτητα αυτό συμβαίνει και στα πολυπλεξικά.
Στα πολυπλεξικά των έλεγχο του βεντηλατέρ των έχει ο εγκέφαλος του κινητήρα.

Μια ερώτηση όταν πείρε το A/C η οθόνη ήταν κλειστή ή ανοιχτή ;
kogos - Τετ 10 Αύγ 2005, 09:08:06
Θέμα δημοσίευσης:
χωρίς δεύτερη σκέψη, σου έκει χαλάσει ο συμπιεστής του φρέον... αν είσαι εντός εγγύησης στον αλλάζουν αμέσως...
Ydwr - Τετ 10 Αύγ 2005, 09:34:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ηταν κλειστη, ως συνηθως, και οταν πηρε το clima ανοιξε και η οθονη.

Παντως εγω αυτο που ευχομαι ειναι να βγαλει οτι ειναι να βγαλει μεχρι το Μαρτη που τα πληρωνουν αλλοι και οχι εγω
pappaki - Τρι 20 Ιούν 2006, 20:36:05
Θέμα δημοσίευσης:
Παρατηρώ μια αρκετά μειωμένη απόδοση του κλιματιστικού.Εχω 52.000 χλμ το έχω 2,5 χρόνια και ο κλιματισμός δεν έχει συντηρηθεί ποτέ.Η πλάκα είναι ότι τον λίγο κρύο αέρα που βγάζει τον βγάζει από την πλευρά του οδηγού,δηλαδή αεραγωγός οδηγού και αριστερά αγωγός κεντρικής κονσόλας,απο τους άλλους δύο αεραγωγούς τίποτα.Μόνο ζεστό αέρα.
Διαρροή δεν φαίνεται να έχει, αλλά τπτ δεν είναι σίγουρο....
Λέτε να είναι κανένα κομπρεσέρ, θα πρέπει να πηγαίνει αρκετά το μαλλι?
DimiP - Τρι 20 Ιούν 2006, 22:01:51
Θέμα δημοσίευσης:
προσφατα αντικατεστησα το a/c με αυτοματο κλιματισμο (clima ντε!)
σημερα παρατηρησα το εξης:
οταν βαζω μπροστα το αυτοκινητο και χωρις να εχω πειραξει (ανοιξει) τον κλιματισμο , ακουγονται καποιο ηχοι απο την κονσολα σαν τα γυρνανε καποια γραναζια , σαν σερβομηχανισμοι , και μετα 2-3 Sec σταματανε.
σαν να προσπαθει να σεταριστει καπου το clima.
τωρα αυτο ειναι κατι φυσιολογικο ή υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι ελλατωματικο ; και να ζοριζεται;
kogos - Τρι 20 Ιούν 2006, 22:51:26
Θέμα δημοσίευσης:
pappaki έγραψε:
Παρατηρώ μια αρκετά μειωμένη απόδοση του κλιματιστικού.Εχω 52.000 χλμ το έχω 2,5 χρόνια και ο κλιματισμός δεν έχει συντηρηθεί ποτέ.Η πλάκα είναι ότι τον λίγο κρύο αέρα που βγάζει τον βγάζει από την πλευρά του οδηγού,δηλαδή αεραγωγός οδηγού και αριστερά αγωγός κεντρικής κονσόλας,απο τους άλλους δύο αεραγωγούς τίποτα.Μόνο ζεστό αέρα.
Διαρροή δεν φαίνεται να έχει, αλλά τπτ δεν είναι σίγουρο....
Λέτε να είναι κανένα κομπρεσέρ, θα πρέπει να πηγαίνει αρκετά το μαλλι?


άναψε το air condition/clima σε περιοχή με χαμηλό θόρυβο, για να ακούς καλά... όταν το ανάβεις, αν ακούγεται ένα μικρό "τσακ" από την μηχανή δεν είναι το κομπρεσερ (τσακ κάνει το κομπρεσερ όταν παίρνει μπροστά)... Δεν και αν οι στροφές πέφτουν ελάχιστα και για πολύ λίγο όταν ανάβεις το air condition/clima (τισ ρίχνει ελάχιστα το κομπρεσερ, είναι φυσιολογικό)... Μπορεί απλά να θες αλλαγή του φρεον, και πάλι φυσιολογικό... Ξέρω πως αρκετοί λένε πως κανονικά το φρέον δεν θέλει αλλαγή ποτέ, και για ιδανικές συνθήκες έχουν δίκιο... Αν είχα δηλαδή ένα αμάξι σε σταθερή θερμοκρασία παρκαρισμένο συνέχεια, ούτε ήλιος, ούτε τίποτα, το κλειστό κύκλωμα του φρεον θα είχε μηδενικές απώλειες... αλλά σε αρκετούς δεν συμβαίνει αυτό, και είναι φυσιολογικό... γι'αύτο άλλοστε έχουμε και τις 2 βαλβίδες για το φρέον, αλλιώς δεν θα τις είχαμε Very happy
kogos - Τρι 20 Ιούν 2006, 22:54:36
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
προσφατα αντικατεστησα το a/c με αυτοματο κλιματισμο (clima ντε!)
σημερα παρατηρησα το εξης:
οταν βαζω μπροστα το αυτοκινητο και χωρις να εχω πειραξει (ανοιξει) τον κλιματισμο , ακουγονται καποιο ηχοι απο την κονσολα σαν τα γυρνανε καποια γραναζια , σαν σερβομηχανισμοι , και μετα 2-3 Sec σταματανε.
σαν να προσπαθει να σεταριστει καπου το clima.
τωρα αυτο ειναι κατι φυσιολογικο ή υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι ελλατωματικο ; και να ζοριζεται;


προσωπική εμπειρία σε 307 με clima: όταν το ανάβω δεν κάνει τον θόρυβο που περιγράφεις, αλλά όταν το βάζω να δουλεύει φουλ ο ανεμιστήρας, τότε ακούγεται ένας τέτοιος ήχος μόνο από τους μπροστινούς αεραγωγούς (στο τζάμι)... αλλά πρέπει να είναι φουλ όμως... Πιθανόν όμως αυτό που σου περιγράφω να μην είναι σχετικό με το δικό σου θέμα...

εγώ στην θέση σου θα το πήγαινα μια γρήγορη βόλτα από ένα συνεργείο... δεν νομίζω να τους πάρει πολύ ώρα η επιδιόρθωση (αν θέλει) για ένα τέτοιο πρόβλημα... Smile
pappaki - Τετ 21 Ιούν 2006, 00:27:55
Θέμα δημοσίευσης:
kogos έγραψε:
άναψε το air condition/clima σε περιοχή με χαμηλό θόρυβο, για να ακούς καλά... όταν το ανάβεις, αν ακούγεται ένα μικρό "τσακ" από την μηχανή δεν είναι το κομπρεσερ (τσακ κάνει το κομπρεσερ όταν παίρνει μπροστά)... Δεν και αν οι στροφές πέφτουν ελάχιστα και για πολύ λίγο όταν ανάβεις το air condition/clima (τισ ρίχνει ελάχιστα το κομπρεσερ, είναι φυσιολογικό)... Μπορεί απλά να θες αλλαγή του φρεον, και πάλι φυσιολογικό... Ξέρω πως αρκετοί λένε πως κανονικά το φρέον δεν θέλει αλλαγή ποτέ, και για ιδανικές συνθήκες έχουν δίκιο... Αν είχα δηλαδή ένα αμάξι σε σταθερή θερμοκρασία παρκαρισμένο συνέχεια, ούτε ήλιος, ούτε τίποτα, το κλειστό κύκλωμα του φρεον θα είχε μηδενικές απώλειες... αλλά σε αρκετούς δεν συμβαίνει αυτό, και είναι φυσιολογικό... γι'αύτο άλλοστε έχουμε και τις 2 βαλβίδες για το φρέον, αλλιώς δεν θα τις είχαμε Very happy


Tο τσακ το κάνει,οι στροφές μεταβάλλονται, καποιος κρυος αερας βγαίνει, αλλά μονο απο την πλευρά του οδηγού. Να δουμε......
Αν είναι να τα έχει παίξει το κομπρεσερ πάντως πρέπει να είναι χοντρό πακέτο........
Μακαρι να ειναι το φρεον
kogos - Τετ 21 Ιούν 2006, 06:41:17
Θέμα δημοσίευσης:
αφού τα κάνει αυτά που είπες είναι σίγουρο 100% πως ΔΕΝ είναι το κομπρεσερ
Touristas - Τετ 21 Ιούν 2006, 06:50:37
Θέμα δημοσίευσης:
pappaki έγραψε:
Παρατηρώ μια αρκετά μειωμένη απόδοση του κλιματιστικού.Εχω 52.000 χλμ το έχω 2,5 χρόνια και ο κλιματισμός δεν έχει συντηρηθεί ποτέ.Η πλάκα είναι ότι τον λίγο κρύο αέρα που βγάζει τον βγάζει από την πλευρά του οδηγού,δηλαδή αεραγωγός οδηγού και αριστερά αγωγός κεντρικής κονσόλας,απο τους άλλους δύο αεραγωγούς τίποτα.Μόνο ζεστό αέρα.
Διαρροή δεν φαίνεται να έχει, αλλά τπτ δεν είναι σίγουρο....
Λέτε να είναι κανένα κομπρεσέρ, θα πρέπει να πηγαίνει αρκετά το μαλλι?


Κατά αρχή να σας πω ότι δεν χρειάζονται καμία συντήρηση τα εξαρτήματα του Α/C είτε αυτό είναι απλό ή αυτόματο.

Το ότι βγάζει μόνο από την αριστερή μεριά λίγο κρύο είναι γιατί δεν έχει την κατάλληλη ποσότητα σε φρέον το κύκλωμα που σημαίνει ότι κάπου έχει μια πολύ μικρή διαρροή και χάνει. Κατά 90% είναι από το ψυγείο το οποίο κάνει μικρούς πόρους και χάνει. Αφήνει και σημάδια μιας και το κύκλωμα έχει και λάδι μέσα.

DimiP έγραψε:
προσφατα αντικατεστησα το a/c με αυτοματο κλιματισμο (clima ντε!)
σημερα παρατηρησα το εξης:
οταν βαζω μπροστα το αυτοκινητο και χωρις να εχω πειραξει (ανοιξει) τον κλιματισμο , ακουγονται καποιο ηχοι απο την κονσολα σαν τα γυρνανε καποια γραναζια , σαν σερβομηχανισμοι , και μετα 2-3 Sec σταματανε.
σαν να προσπαθει να σεταριστει καπου το clima.
τωρα αυτο ειναι κατι φυσιολογικο ή υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι ελλατωματικο ; και να ζοριζεται;


Είναι φυσιολογικό αυτό που κάνει και ο θόρυβος είναι από τα βηματικά μοτεράκια και συνήθως από αυτό του ζεστού – κρύου.
DimiP - Τετ 21 Ιούν 2006, 09:23:11
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
pappaki έγραψε:
Παρατηρώ μια αρκετά μειωμένη απόδοση του κλιματιστικού.Εχω 52.000 χλμ το έχω 2,5 χρόνια και ο κλιματισμός δεν έχει συντηρηθεί ποτέ.Η πλάκα είναι ότι τον λίγο κρύο αέρα που βγάζει τον βγάζει από την πλευρά του οδηγού,δηλαδή αεραγωγός οδηγού και αριστερά αγωγός κεντρικής κονσόλας,απο τους άλλους δύο αεραγωγούς τίποτα.Μόνο ζεστό αέρα.
Διαρροή δεν φαίνεται να έχει, αλλά τπτ δεν είναι σίγουρο....
Λέτε να είναι κανένα κομπρεσέρ, θα πρέπει να πηγαίνει αρκετά το μαλλι?


Κατά αρχή να σας πω ότι δεν χρειάζονται καμία συντήρηση τα εξαρτήματα του Α/C είτε αυτό είναι απλό ή αυτόματο.

Το ότι βγάζει μόνο από την αριστερή μεριά λίγο κρύο είναι γιατί δεν έχει την κατάλληλη ποσότητα σε φρέον το κύκλωμα που σημαίνει ότι κάπου έχει μια πολύ μικρή διαρροή και χάνει. Κατά 90% είναι από το ψυγείο το οποίο κάνει μικρούς πόρους και χάνει. Αφήνει και σημάδια μιας και το κύκλωμα έχει και λάδι μέσα.

DimiP έγραψε:
προσφατα αντικατεστησα το a/c με αυτοματο κλιματισμο (clima ντε!)
σημερα παρατηρησα το εξης:
οταν βαζω μπροστα το αυτοκινητο και χωρις να εχω πειραξει (ανοιξει) τον κλιματισμο , ακουγονται καποιο ηχοι απο την κονσολα σαν τα γυρνανε καποια γραναζια , σαν σερβομηχανισμοι , και μετα 2-3 Sec σταματανε.
σαν να προσπαθει να σεταριστει καπου το clima.
τωρα αυτο ειναι κατι φυσιολογικο ή υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι ελλατωματικο ; και να ζοριζεται;


Είναι φυσιολογικό αυτό που κάνει και ο θόρυβος είναι από τα βηματικά μοτεράκια και συνήθως από αυτό του ζεστού – κρύου.


ευχαριστω Αργυρη, το φανταστηκα γιατι θυμηθηκα το γραναζι ζεστου-κρυου (ξερεις εσυ) αλλα παλι δεν το ειχα παρατηρησει σε αλλο 206 με clima και παραξενευτηκα. ησυχασαααααα.

Wink
Stevon - Τετ 21 Ιούν 2006, 11:48:29
Θέμα δημοσίευσης:
Και εμένα το κάνει Δημήτρη,μήν σε ανυσηχεί... Wink
pappaki - Πεμ 22 Ιούν 2006, 14:47:17
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρόβλημα φαίνεται να λύθηκε με αλλαγή φρεον και ένα μικρο-service στο κύκλωμα.
Το κουστούμι 70 ευρώ......
Πλεον βγάζει παγάκια....για πόσο όμως δεν ξέρω...........
DimiP - Πεμ 22 Ιούν 2006, 22:29:18
Θέμα δημοσίευσης:
διαβασα ξανα το topic αλλα δεν πηρε τιποτα το ματι μου.
αν εχασα επεισοδια συγχωρεστε την ερωτηση μου:
ΑΠΟΡΙΑ: πως μπορουμε να κανουμε τον κλιματισμο να μην ξεκινα μονος του (το a/c όχι το αυτοματο clima) τη στιγμη που αναβουμε τη μηχανη;
ειτε τον κλεισω (με το off) πριν σβησω τη μηχανη, είτε οχι , την επομενη φορα που θα βαλω μπροστα , αυτο ξεκινα να δουλεύει στην αρχη μονο σαν ανεμιστηρας αν και γραφει a/c και σιγα σιγα ριχνει κρυο αερα.
εγω θελω να ειναι off παντα και να τον αναβω οποτε θελω εγω. μπορω;
zafeirop - Παρ 23 Ιούν 2006, 03:02:29
Θέμα δημοσίευσης:
pappaki έγραψε:
Το πρόβλημα φαίνεται να λύθηκε με αλλαγή φρεον και ένα μικρο-service στο κύκλωμα.
Το κουστούμι 70 ευρώ......
Πλεον βγάζει παγάκια....για πόσο όμως δεν ξέρω...........


Είχα παρατηρήσει μία μικρή πτώση της απόδοσης του AC στο 307 μετά από 4.5 χρόνια χρήσης. ιδιαίτερα κόμπιαζε στις πολλές τις ζέστες. Το πήγα για αλλαγή υγρών με 40 Ε και τώρα θαρρώ πως είναι καλύτερο. Πρέπει να δωσε κανα 10-15% επάνω. Αλλά διαφορά μεγάλη ήρθε μετά από 2-3 ώρες λειτουργίες. Στην αρχή, που κυκλοφορουσαν ακόμη τα υγρά του, ήτανε λίγο τσούφιο Laughing . Μετά όμως συνήλθε.
Touristas - Παρ 23 Ιούν 2006, 07:14:01
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
διαβασα ξανα το topic αλλα δεν πηρε τιποτα το ματι μου.
αν εχασα επεισοδια συγχωρεστε την ερωτηση μου:
ΑΠΟΡΙΑ: πως μπορουμε να κανουμε τον κλιματισμο να μην ξεκινα μονος του (το a/c όχι το αυτοματο clima) τη στιγμη που αναβουμε τη μηχανη;
ειτε τον κλεισω (με το off) πριν σβησω τη μηχανη, είτε οχι , την επομενη φορα που θα βαλω μπροστα , αυτο ξεκινα να δουλεύει στην αρχη μονο σαν ανεμιστηρας αν και γραφει a/c και σιγα σιγα ριχνει κρυο αερα.
εγω θελω να ειναι off παντα και να τον αναβω οποτε θελω εγω. μπορω;


Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό.
Είναι έτσι φτιαγμένο που ανάλογα με την διαφορά θερμοκρασίας μέσα με έξω είναι μεγαλύτερη από 6 ή 9 βαθμούς δεν θυμάμαι ακριβώς αυτή τη στιγμή (κάπου το έχω ξαναγράψει και εξηγήσει πως λειτουργεί ) ανοίγει το A/C.
DimiP - Παρ 23 Ιούν 2006, 17:44:48
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
DimiP έγραψε:
διαβασα ξανα το topic αλλα δεν πηρε τιποτα το ματι μου.
αν εχασα επεισοδια συγχωρεστε την ερωτηση μου:
ΑΠΟΡΙΑ: πως μπορουμε να κανουμε τον κλιματισμο να μην ξεκινα μονος του (το a/c όχι το αυτοματο clima) τη στιγμη που αναβουμε τη μηχανη;
ειτε τον κλεισω (με το off) πριν σβησω τη μηχανη, είτε οχι , την επομενη φορα που θα βαλω μπροστα , αυτο ξεκινα να δουλεύει στην αρχη μονο σαν ανεμιστηρας αν και γραφει a/c και σιγα σιγα ριχνει κρυο αερα.
εγω θελω να ειναι off παντα και να τον αναβω οποτε θελω εγω. μπορω;


Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό.
Είναι έτσι φτιαγμένο που ανάλογα με την διαφορά θερμοκρασίας μέσα με έξω είναι μεγαλύτερη από 6 ή 9 βαθμούς δεν θυμάμαι ακριβώς αυτή τη στιγμή (κάπου το έχω ξαναγράψει και εξηγήσει πως λειτουργεί ) ανοίγει το A/C.


Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Evil Evil Evil Evil
gianic - Παρ 23 Ιούν 2006, 17:48:08
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Touristas έγραψε:
DimiP έγραψε:
διαβασα ξανα το topic αλλα δεν πηρε τιποτα το ματι μου.
αν εχασα επεισοδια συγχωρεστε την ερωτηση μου:
ΑΠΟΡΙΑ: πως μπορουμε να κανουμε τον κλιματισμο να μην ξεκινα μονος του (το a/c όχι το αυτοματο clima) τη στιγμη που αναβουμε τη μηχανη;
ειτε τον κλεισω (με το off) πριν σβησω τη μηχανη, είτε οχι , την επομενη φορα που θα βαλω μπροστα , αυτο ξεκινα να δουλεύει στην αρχη μονο σαν ανεμιστηρας αν και γραφει a/c και σιγα σιγα ριχνει κρυο αερα.
εγω θελω να ειναι off παντα και να τον αναβω οποτε θελω εγω. μπορω;


Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό.
Είναι έτσι φτιαγμένο που ανάλογα με την διαφορά θερμοκρασίας μέσα με έξω είναι μεγαλύτερη από 6 ή 9 βαθμούς δεν θυμάμαι ακριβώς αυτή τη στιγμή (κάπου το έχω ξαναγράψει και εξηγήσει πως λειτουργεί ) ανοίγει το A/C.


Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Evil Evil Evil Evil


γιατι να το κανεις αυτο ομως ;
DimiP - Σαβ 24 Ιούν 2006, 18:02:31
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
DimiP έγραψε:
Touristas έγραψε:
DimiP έγραψε:
διαβασα ξανα το topic αλλα δεν πηρε τιποτα το ματι μου.
αν εχασα επεισοδια συγχωρεστε την ερωτηση μου:
ΑΠΟΡΙΑ: πως μπορουμε να κανουμε τον κλιματισμο να μην ξεκινα μονος του (το a/c όχι το αυτοματο clima) τη στιγμη που αναβουμε τη μηχανη;
ειτε τον κλεισω (με το off) πριν σβησω τη μηχανη, είτε οχι , την επομενη φορα που θα βαλω μπροστα , αυτο ξεκινα να δουλεύει στην αρχη μονο σαν ανεμιστηρας αν και γραφει a/c και σιγα σιγα ριχνει κρυο αερα.
εγω θελω να ειναι off παντα και να τον αναβω οποτε θελω εγω. μπορω;


Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό.
Είναι έτσι φτιαγμένο που ανάλογα με την διαφορά θερμοκρασίας μέσα με έξω είναι μεγαλύτερη από 6 ή 9 βαθμούς δεν θυμάμαι ακριβώς αυτή τη στιγμή (κάπου το έχω ξαναγράψει και εξηγήσει πως λειτουργεί ) ανοίγει το A/C.


Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Evil Evil Evil Evil


γιατι να το κανεις αυτο ομως ;

γιατι εγω μπορει να μην ζεσταινομαι (καποιες φορες- οχι τωρα) και να μη θελω να ανοιξει ...

τελος παντων θα μαθουμε να ζουμε με αυτο Laughing Cool Cool
shiba - Κυρ 25 Ιούν 2006, 07:39:41
Θέμα δημοσίευσης:
και εγω ειχα καιρο αυτη την απορια..
scrat - Κυρ 25 Ιούν 2006, 16:10:16
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορείς να γυρνάς το κλειδί μέχρι τη μέση, να βλέπεις αν έχει ανοίξει αυτόματα το clima, και αν έχει ανοίξει και δεν το θες, να το κλείνεις πριν βάλεις μπροστά Wink
DimiP - Δευ 26 Ιούν 2006, 14:49:09
Θέμα δημοσίευσης:
Dio78 έγραψε:
Μπορείς να γυρνάς το κλειδί μέχρι τη μέση, να βλέπεις αν έχει ανοίξει αυτόματα το clima, και αν έχει ανοίξει και δεν το θες, να το κλείνεις πριν βάλεις μπροστά Wink


αυτο που λες δεν ειναι λυση,
δηλ. αν το κλεισω πριν αναψω τη μηχανη τι διαφορα εχει απο το να το κλεισω με αναμενη τη μηχανη;
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΒΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ,
και αυτο δεν γινεται.
Wink
scrat - Δευ 03 Ιούλ 2006, 09:28:12
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
αν το κλεισω πριν αναψω τη μηχανη τι διαφορα εχει απο το να το κλεισω με αναμενη τη μηχανη;
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΒΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ,
και αυτο δεν γινεται.
Wink

Η διαφορά είναι ότι το προλαβαίνεις πριν αρχίσει να λειτουργεί ο συμπιεστής (νόμιζα ότι αυτό είναι το ζητούμενο). Smile
Αλλά ναι μάλλον δε γίνεται να μην ανάβει μόνο του...
p206Mike - Δευ 03 Ιούλ 2006, 10:10:46
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Touristas έγραψε:
DimiP έγραψε:
διαβασα ξανα το topic αλλα δεν πηρε τιποτα το ματι μου.
αν εχασα επεισοδια συγχωρεστε την ερωτηση μου:
ΑΠΟΡΙΑ: πως μπορουμε να κανουμε τον κλιματισμο να μην ξεκινα μονος του (το a/c όχι το αυτοματο clima) τη στιγμη που αναβουμε τη μηχανη;
ειτε τον κλεισω (με το off) πριν σβησω τη μηχανη, είτε οχι , την επομενη φορα που θα βαλω μπροστα , αυτο ξεκινα να δουλεύει στην αρχη μονο σαν ανεμιστηρας αν και γραφει a/c και σιγα σιγα ριχνει κρυο αερα.
εγω θελω να ειναι off παντα και να τον αναβω οποτε θελω εγω. μπορω;


Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό.
Είναι έτσι φτιαγμένο που ανάλογα με την διαφορά θερμοκρασίας μέσα με έξω είναι μεγαλύτερη από 6 ή 9 βαθμούς δεν θυμάμαι ακριβώς αυτή τη στιγμή (κάπου το έχω ξαναγράψει και εξηγήσει πως λειτουργεί ) ανοίγει το A/C.


Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Evil Evil Evil Evil


Αφού ρε παίδες σας το εξηγεί ο Αργύρης,
Αυτό που κάνω εγώ και παίζει μια χαρά είναι να διατηρώ την θερμοκρασία του clima κοντά στην εξωτερική, το clima στο off και την ανακύκλωση ανοιχτή, (το ίδιο και το χειμώνα,)

Αποτέλεσμα είναι, και το clima να μην ανάβει μόνο του, αλλά και ζεστό αέρα να μην φέρνει μέσα, αφου στη θέση ανακύκλωσης δεν μπάινει αυθόρμητα αέρας από τον αεραγωγό..... Wink

Τώρα όσο για την διαφωνία σας, σχετικά με το πότε ανοίγει το aircondition, έτσι κι αλλιώς καθυστερέι να ξεκινήσεί οπότε και μπροστά να βάλεις αν το κλείσεις μέσα σε 10 περίπου δευτερόλεπτα, δεν προλαβαίνει να ξεκινήσει...

Αυτά από την 6ετή συμβίωσή μου μαζί του.... Cool
DimiP - Δευ 03 Ιούλ 2006, 13:53:23
Θέμα δημοσίευσης:
p206Mike έγραψε:
DimiP έγραψε:
Touristas έγραψε:
DimiP έγραψε:
διαβασα ξανα το topic αλλα δεν πηρε τιποτα το ματι μου.
αν εχασα επεισοδια συγχωρεστε την ερωτηση μου:
ΑΠΟΡΙΑ: πως μπορουμε να κανουμε τον κλιματισμο να μην ξεκινα μονος του (το a/c όχι το αυτοματο clima) τη στιγμη που αναβουμε τη μηχανη;
ειτε τον κλεισω (με το off) πριν σβησω τη μηχανη, είτε οχι , την επομενη φορα που θα βαλω μπροστα , αυτο ξεκινα να δουλεύει στην αρχη μονο σαν ανεμιστηρας αν και γραφει a/c και σιγα σιγα ριχνει κρυο αερα.
εγω θελω να ειναι off παντα και να τον αναβω οποτε θελω εγω. μπορω;


Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό.
Είναι έτσι φτιαγμένο που ανάλογα με την διαφορά θερμοκρασίας μέσα με έξω είναι μεγαλύτερη από 6 ή 9 βαθμούς δεν θυμάμαι ακριβώς αυτή τη στιγμή (κάπου το έχω ξαναγράψει και εξηγήσει πως λειτουργεί ) ανοίγει το A/C.


Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Evil Evil Evil Evil


Αφού ρε παίδες σας το εξηγεί ο Αργύρης,
Αυτό που κάνω εγώ και παίζει μια χαρά είναι να διατηρώ την θερμοκρασία του clima κοντά στην εξωτερική, το clima στο off και την ανακύκλωση ανοιχτή, (το ίδιο και το χειμώνα,)

Αποτέλεσμα είναι, και το clima να μην ανάβει μόνο του, αλλά και ζεστό αέρα να μην φέρνει μέσα, αφου στη θέση ανακύκλωσης δεν μπάινει αυθόρμητα αέρας από τον αεραγωγό..... Wink

Τώρα όσο για την διαφωνία σας, σχετικά με το πότε ανοίγει το aircondition, έτσι κι αλλιώς καθυστερέι να ξεκινήσεί οπότε και μπροστά να βάλεις αν το κλείσεις μέσα σε 10 περίπου δευτερόλεπτα, δεν προλαβαίνει να ξεκινήσει...

Αυτά από την 6ετή συμβίωσή μου μαζί του.... Cool


μιχαλη τα εχουμε καταλαβει οσα λες, αλλα , αυτο που ζητησα-ρωτησα εγω ειναι να μην αναβει καθολου ουτε το clima ουτε το a/c ουτε ο ανεμιστηρας .
να μην αναβει τιποτα αν δεν θελω εγω
-οτι δηλ. γινεται στο μηχανικο α/c οπου αν δεν γυρισεις το διακοπτη δεν αναβει τιποτα.
βεβαια αυτο δεν γινεται οποτε , θα ζησουμε με αυτο. Wink
p206Mike - Δευ 03 Ιούλ 2006, 13:56:49
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι όπως σου λέω δεν θα σου ανάβει τιποτα....

Απλά να κοιτάς να ενημερώνεις την θερμοκρασία του clima στο +/- 6 ή 9 βαθμούς από την εξωτερική...
scrat - Δευ 03 Ιούλ 2006, 14:21:08
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστά Μιχάλη, τα λέει όλα ο Αργύρης σε προηγούμενο post και είναι ακριβώς όπως τα λες κι εσύ Smile Embarassed
DimiP - Τρι 04 Ιούλ 2006, 07:58:51
Θέμα δημοσίευσης:
p206Mike έγραψε:
Έτσι όπως σου λέω δεν θα σου ανάβει τιποτα....

Απλά να κοιτάς να ενημερώνεις την θερμοκρασία του clima στο +/- 6 ή 9 βαθμούς από την εξωτερική...


ok Wink
xrisa-xs - Δευ 21 Αύγ 2006, 10:35:13
Θέμα δημοσίευσης:
help please:

αυτή την εποχή η χρήση του clima στο pug μου είναι απαραίτητη, όμως κάποιες φορές μου έχει παρουσιάσει το εξής:
εν κινήσει και ενώ λειτουργεί το clima στο κατέβασμα ταχύτητας, από τρίτη σε δευτέρα, αλλά και στο ανέβασμα από πρώτη σε δευτέρα μου έσβησε ο κλιματισμός... είναι φυσιολογικό?
το κάνει αυτό όταν πέφτουν πολύ οι στροφές?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr