Touristas έγραψε: |
Κατά αρχήν για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράματα , το FREON δεν είναι κάτι το οποίο χρειάζεται συντηρήσει ούτε και έλεγχο.
Είναι αέριο και βρίσκεται στο κύκλωμα του A/C το οποίο κύκλωμα είναι ΚΛΕΙΣΤΩ που σημαίνει ότι το freon δεν φεύγει παρά μόνο σε περίπτωση διαρροής . |
ROLAND GARROS έγραψε: |
όταν το αυτοκίνητο έχει αναμένο τον κλιματισμό, σε περίπτωση που το ζορίσεις πχ σανιδώσεις για κάποια προσπέραση κλπ o κλιματισμός σταματάει την λειτουργεία του. |
saura έγραψε: |
Κοίτα.... Γαμ....ντας δεν πηγαίνω συνέχεια. Δεν είμαι από τους τύπους που το σκίζουν. Ναι, μερικές φορές το ζορίζω ... αλλά όχι σε μόμιμη βάση. Άλλωστε ΟΚ είναι ένα πολύ ωραίο 1,600 με καλές επιδόσεις αλλά δεν είναι rally...
Στο θέμα μας τώρα. Αυτή η βαλβίδα στην οποία αναφέρεσαι πρέπει να έχει σχέση με ένα μικρό "τσικ" που άκουγα μερικές φορές στο δρόμο και καταλάβαινα ότι έχει σχέση με το clima.... και την ενεργοποίηση του. Σήμερα παρατήρησα ότι αυτό .... δεν ακουγόταν. Θα το ελέγξω και πάλι αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να κάνω μια βόλτα από το συνεργείο της CONDOR...τελικά. |
ROLAND GARROS έγραψε: |
όταν το αυτοκίνητο έχει αναμένο τον κλιματισμό, σε περίπτωση που το ζορίσεις πχ σανιδώσεις για κάποια προσπέραση κλπ o κλιματισμός σταματάει την λειτουργία του |
ROLAND GARROS έγραψε: |
Αν πηγαίνεις συνεχώς γα***ντας το σύστημα ανοιγοκλείνει συνεχώς, με αποτέλεσμα αυτή η κακομοίρα η βαλβίδα με το άνοιξε κλείσε να χαλάει. |
netblaster έγραψε: |
Η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται!!! Ο κλιματισμός (αλλά και τα απλά A/C) "κλείνουν" μόλις "πιάσουν" τη ζητούμενη θερμοκρασία!!! Όταν αυτή η θερμοκρασία "ανεβεί" πάνω από ένα όριο (πχ +3 βαθμούς) τότε το κομπρεσέρ ξαναπιάνει δουλειά για να επαναφέρει την "τάξη"!!! |
netblaster έγραψε: |
Αυτό που κάνεις όμως (μαζί με σενα και αρκετοί άλλοι) είναι ο,τι χειρότερο!!! Το άνοιξε-κλείσε οδηγεί σε πρόωρη φθορά του κυκλώματος κλιματισμού!!! Το κύκλωμα του κλιματισμού λειτουργεί υπό πίεση και αυτό το άνοιξε-κλείσε μεταφράζεται σε πίεση-όχι πίεση στο κύκλωμα, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει στο λασκάρισμα της βαλβίδας και στη συνέχεια σε απώλεια του υγρού φρέον ή (στη χειρότερη περίπτωση) καταστροφή του κομπρεσορα!!! ![]() |
netblaster έγραψε: |
Να σημειώσω ότι δεν υπάρχει σχέση του άνοιξε-κλείσε που κάνει το σύστημα από μόνο του με το άνοιξε-κλείσε που κάνουμε από μόνοι μας!!! Καθώς το σύστημα ξέρει πότε να κλείσει (δεν κλείνει, ας πούμε, όταν έχει φουλ πίεση) και ο τρόπος που το κάνει είναι ομαλός και σταδιακός και όχι "μπαμ"!!! ![]() |
saura έγραψε: |
Επίσκεψη σήμερα στο συνεργείο CONDORE στην Κηφισίας.
Διάγνωση με το μάτι από τον υπέυθυνο του συνεργείου. Διαρροή είπε 90% όχι. Το αυτοκίνητο είπε ότι δείχνει "καθαρό". Πιθανή αιτία: ΦΡΕΟΝ. Προγραμματισμός για επισκευή? σε 11 ημέρες. Σχόλιο? Κλασικό πρόβλημα στα PUG αυτή την εποχή. 3 αυτοκίνητα τη μέρα έχουμε με πρόβλημα το FREON.... Τι κάνω? ΥΠΟΜΟΝΗ μέχρι να περάσουν οι 11 ημέρες. 10 + σήμερα.... |
Touristas έγραψε: | ||||
Στα σημερινά συστήματα το A/C θα σταματήσει (ο συμπιεστής ) ![]() 1ον όταν φτάσεις στην κατώτερη θερμοκρασία που αυτό είναι ρυθμισμένο 2ον αν πέσουν πολύ η στροφές του κινητήρα και για λόγους ασφαλείας θα το κλείσει μέχρι να επανέλθουν η στροφές στα επιτρεπτά επίπεδα .
Τώρα όσο για την βαλβίδα ![]() 1ον της πλήρωσης του κυκλώματος ( είναι δύο ) 2ον η πρεσοστατική ![]() στην πρώτη περίπτωση συνήθως έχεις διαρροή και αν είναι μεγάλη φαίνεται και χωρίς το ιδικό υγρό για τις διαρροές στην δεύτερη που είναι και σπάνια δεν δουλεύει το A/C καθόλου . |
Touristas έγραψε: |
Το έχουμε ξαναπεί ότι ανοίγει μόνο του ανάλογα την διαφορά θερμοκρασίας που θα διαβάσει μέσα με έξω. |
Touristas έγραψε: |
Όσο για το βεντηλατέρ αν δεν λειτουργεί με το ανέβασμα της θερμοκρασίας δεν θα δουλέψει ούτε με το A/C.
Επίσης να ξέρεται ότι επιβαρύνεται και το κύκλωμα ψύξεις από την λειτουργία του A/C. Κάπου έχω αναφέρει τη ακριβός γίνεται |
pappaki έγραψε: |
Παρατηρώ μια αρκετά μειωμένη απόδοση του κλιματιστικού.Εχω 52.000 χλμ το έχω 2,5 χρόνια και ο κλιματισμός δεν έχει συντηρηθεί ποτέ.Η πλάκα είναι ότι τον λίγο κρύο αέρα που βγάζει τον βγάζει από την πλευρά του οδηγού,δηλαδή αεραγωγός οδηγού και αριστερά αγωγός κεντρικής κονσόλας,απο τους άλλους δύο αεραγωγούς τίποτα.Μόνο ζεστό αέρα.
Διαρροή δεν φαίνεται να έχει, αλλά τπτ δεν είναι σίγουρο.... Λέτε να είναι κανένα κομπρεσέρ, θα πρέπει να πηγαίνει αρκετά το μαλλι? |
DimiP έγραψε: |
προσφατα αντικατεστησα το a/c με αυτοματο κλιματισμο (clima ντε!)
σημερα παρατηρησα το εξης: οταν βαζω μπροστα το αυτοκινητο και χωρις να εχω πειραξει (ανοιξει) τον κλιματισμο , ακουγονται καποιο ηχοι απο την κονσολα σαν τα γυρνανε καποια γραναζια , σαν σερβομηχανισμοι , και μετα 2-3 Sec σταματανε. σαν να προσπαθει να σεταριστει καπου το clima. τωρα αυτο ειναι κατι φυσιολογικο ή υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι ελλατωματικο ; και να ζοριζεται; |
kogos έγραψε: |
άναψε το air condition/clima σε περιοχή με χαμηλό θόρυβο, για να ακούς καλά... όταν το ανάβεις, αν ακούγεται ένα μικρό "τσακ" από την μηχανή δεν είναι το κομπρεσερ (τσακ κάνει το κομπρεσερ όταν παίρνει μπροστά)... Δεν και αν οι στροφές πέφτουν ελάχιστα και για πολύ λίγο όταν ανάβεις το air condition/clima (τισ ρίχνει ελάχιστα το κομπρεσερ, είναι φυσιολογικό)... Μπορεί απλά να θες αλλαγή του φρεον, και πάλι φυσιολογικό... Ξέρω πως αρκετοί λένε πως κανονικά το φρέον δεν θέλει αλλαγή ποτέ, και για ιδανικές συνθήκες έχουν δίκιο... Αν είχα δηλαδή ένα αμάξι σε σταθερή θερμοκρασία παρκαρισμένο συνέχεια, ούτε ήλιος, ούτε τίποτα, το κλειστό κύκλωμα του φρεον θα είχε μηδενικές απώλειες... αλλά σε αρκετούς δεν συμβαίνει αυτό, και είναι φυσιολογικό... γι'αύτο άλλοστε έχουμε και τις 2 βαλβίδες για το φρέον, αλλιώς δεν θα τις είχαμε ![]() |
pappaki έγραψε: |
Παρατηρώ μια αρκετά μειωμένη απόδοση του κλιματιστικού.Εχω 52.000 χλμ το έχω 2,5 χρόνια και ο κλιματισμός δεν έχει συντηρηθεί ποτέ.Η πλάκα είναι ότι τον λίγο κρύο αέρα που βγάζει τον βγάζει από την πλευρά του οδηγού,δηλαδή αεραγωγός οδηγού και αριστερά αγωγός κεντρικής κονσόλας,απο τους άλλους δύο αεραγωγούς τίποτα.Μόνο ζεστό αέρα.
Διαρροή δεν φαίνεται να έχει, αλλά τπτ δεν είναι σίγουρο.... Λέτε να είναι κανένα κομπρεσέρ, θα πρέπει να πηγαίνει αρκετά το μαλλι? |
DimiP έγραψε: |
προσφατα αντικατεστησα το a/c με αυτοματο κλιματισμο (clima ντε!)
σημερα παρατηρησα το εξης: οταν βαζω μπροστα το αυτοκινητο και χωρις να εχω πειραξει (ανοιξει) τον κλιματισμο , ακουγονται καποιο ηχοι απο την κονσολα σαν τα γυρνανε καποια γραναζια , σαν σερβομηχανισμοι , και μετα 2-3 Sec σταματανε. σαν να προσπαθει να σεταριστει καπου το clima. τωρα αυτο ειναι κατι φυσιολογικο ή υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι ελλατωματικο ; και να ζοριζεται; |
Touristas έγραψε: | ||||
Κατά αρχή να σας πω ότι δεν χρειάζονται καμία συντήρηση τα εξαρτήματα του Α/C είτε αυτό είναι απλό ή αυτόματο. Το ότι βγάζει μόνο από την αριστερή μεριά λίγο κρύο είναι γιατί δεν έχει την κατάλληλη ποσότητα σε φρέον το κύκλωμα που σημαίνει ότι κάπου έχει μια πολύ μικρή διαρροή και χάνει. Κατά 90% είναι από το ψυγείο το οποίο κάνει μικρούς πόρους και χάνει. Αφήνει και σημάδια μιας και το κύκλωμα έχει και λάδι μέσα.
Είναι φυσιολογικό αυτό που κάνει και ο θόρυβος είναι από τα βηματικά μοτεράκια και συνήθως από αυτό του ζεστού – κρύου. |
pappaki έγραψε: |
Το πρόβλημα φαίνεται να λύθηκε με αλλαγή φρεον και ένα μικρο-service στο κύκλωμα.
Το κουστούμι 70 ευρώ...... Πλεον βγάζει παγάκια....για πόσο όμως δεν ξέρω........... |
DimiP έγραψε: |
διαβασα ξανα το topic αλλα δεν πηρε τιποτα το ματι μου.
αν εχασα επεισοδια συγχωρεστε την ερωτηση μου: ΑΠΟΡΙΑ: πως μπορουμε να κανουμε τον κλιματισμο να μην ξεκινα μονος του (το a/c όχι το αυτοματο clima) τη στιγμη που αναβουμε τη μηχανη; ειτε τον κλεισω (με το off) πριν σβησω τη μηχανη, είτε οχι , την επομενη φορα που θα βαλω μπροστα , αυτο ξεκινα να δουλεύει στην αρχη μονο σαν ανεμιστηρας αν και γραφει a/c και σιγα σιγα ριχνει κρυο αερα. εγω θελω να ειναι off παντα και να τον αναβω οποτε θελω εγω. μπορω; |
Touristas έγραψε: | ||
Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό. Είναι έτσι φτιαγμένο που ανάλογα με την διαφορά θερμοκρασίας μέσα με έξω είναι μεγαλύτερη από 6 ή 9 βαθμούς δεν θυμάμαι ακριβώς αυτή τη στιγμή (κάπου το έχω ξαναγράψει και εξηγήσει πως λειτουργεί ) ανοίγει το A/C. |
DimiP έγραψε: | ||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
gianic έγραψε: | ||||||
γιατι να το κανεις αυτο ομως ; |
Dio78 έγραψε: |
Μπορείς να γυρνάς το κλειδί μέχρι τη μέση, να βλέπεις αν έχει ανοίξει αυτόματα το clima, και αν έχει ανοίξει και δεν το θες, να το κλείνεις πριν βάλεις μπροστά ![]() |
DimiP έγραψε: |
αν το κλεισω πριν αναψω τη μηχανη τι διαφορα εχει απο το να το κλεισω με αναμενη τη μηχανη;
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΒΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, και αυτο δεν γινεται. ![]() |
DimiP έγραψε: | ||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
p206Mike έγραψε: | ||||||
Αφού ρε παίδες σας το εξηγεί ο Αργύρης, Αυτό που κάνω εγώ και παίζει μια χαρά είναι να διατηρώ την θερμοκρασία του clima κοντά στην εξωτερική, το clima στο off και την ανακύκλωση ανοιχτή, (το ίδιο και το χειμώνα,) Αποτέλεσμα είναι, και το clima να μην ανάβει μόνο του, αλλά και ζεστό αέρα να μην φέρνει μέσα, αφου στη θέση ανακύκλωσης δεν μπάινει αυθόρμητα αέρας από τον αεραγωγό..... ![]() Τώρα όσο για την διαφωνία σας, σχετικά με το πότε ανοίγει το aircondition, έτσι κι αλλιώς καθυστερέι να ξεκινήσεί οπότε και μπροστά να βάλεις αν το κλείσεις μέσα σε 10 περίπου δευτερόλεπτα, δεν προλαβαίνει να ξεκινήσει... Αυτά από την 6ετή συμβίωσή μου μαζί του.... ![]() |
p206Mike έγραψε: |
Έτσι όπως σου λέω δεν θα σου ανάβει τιποτα....
Απλά να κοιτάς να ενημερώνεις την θερμοκρασία του clima στο +/- 6 ή 9 βαθμούς από την εξωτερική... |