PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Σασμάν - Δίσκο πλατό και δύο βάσεις κομμένες στα 23000χλμ.

ROM206 - Δευ 11 Απρ 2005, 11:27:31
Θέμα δημοσίευσης: Σασμάν - Δίσκο πλατό και δύο βάσεις κομμένες στα 23000χλμ.
ΕΛΕΟΣ!!!!! Sad Sad Sad ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ(@#$%^&*!:α!#**@%#$&) Mad Mad

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΒΔΟΜΑΔΑ. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΕΝ ΛΕΩ, ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΠΑΩ ΤΕΖΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΑ 23000ΧΛΜ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΨΙΛΟ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΒΓΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΑΛΛΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ ΔΙΣΚΟ- ΠΛΑΤΟ.
ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΑΝΕ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΙ ΨΑΛΙΔΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΚΟΠΕΙ Η ΦΟΥΣΚΑ ΚΑΙ ΕΧΑΝΕ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΝΩ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΤΟ ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ,ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΣΗΜΕΡΑ!!!(ΕΛΠΙΖΩ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΛΛΑ ΠΗΡΑ ΤΑ Τ3Α)
kanelj - Δευ 11 Απρ 2005, 12:40:43
Θέμα δημοσίευσης:
Aπο την Τριτη???? Shocked

Απ'οτι εχω καταλαβει και απο προσωπικες εμπειριες,οταν το πολυπροσεχεις το αυτοκινητο τοτε σου βγαζει πολλα προβληματα!Μηπως να το αφηναμε λιγο στα αυγα του να μην ξαναβγαλει τιποτα???
Τεσπα,οσο για τα προβληματα σου....
Για να στα εβγαλε αυτα σε τοσο λιγα χιλιομετρα μηπως το ....κακομεταχειριζεσαι χωρις να το καταλαβαινεις?
Π.χ. για τον δισκο-πλατο,μηπως το σπινιαρεις συχνα-πυκνα???Αν οχι μηπως τοτε στα φαναρια οταν περιμενεις βαζεις ταχυτητα και εχεις πατημενο τον συμπλεκτη???αυτο τον φθηρει πολυ!
οσο για τον σασμαν μηπως τις κοπανας πολυ τις ταχυτητες και τις καρφωνεις με δυναμη???
Καλα για τον ψαλιδι δεν εχω να πω κατι....4 εχω αλλαξει!!!!! Cool Cool Cool
Παντως ο συνδιασμος βασεις-δισκο-πλατο-σασμαν νομιζω σημαινει σπινιαρισματα στα φαναρια και αγριες επιταχυνσεις....... Wink Wink Wink Wink Twisted evil
gianic - Δευ 11 Απρ 2005, 12:56:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ελεος ρεεεεε !!!!

Αφου λεει το παιδι το προσεχει σαν τα ματια του . Κι εγω το ιδιο το προσεχα αλλα αλλαξα δισκο πλατω στα στα 15000 χλμ και μην ακουσω για πρωτες στα φαναρια και σπινιαρισματα, γιατι το αχτι μου το βγαζα σε πουντο του 2001 για 90000 χλμ συνεχομενα χωρις να πει κιχ . και να πεις οτι ειναι και πιο αξιοπιστο απο το 206... κι ομως ! το μονο που εκανα ηταν το καθιερωμενο σερβις . ασε που σ αυτο το αυτοκινητο ειχαν μαθει ολα τα ξαδερφια μου να οδηγανε .

Μερικα δισκο πλατω ειναι προβληματικα απο το εργοστασιο . γεγονος .

Ρε παιδια δεν υπαρχουν after market λυσεις ?
ROM206 - Δευ 11 Απρ 2005, 23:36:59
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Aπο την Τριτη???? Shocked

Απ'οτι εχω καταλαβει και απο προσωπικες εμπειριες,οταν το πολυπροσεχεις το αυτοκινητο τοτε σου βγαζει πολλα προβληματα!Μηπως να το αφηναμε λιγο στα αυγα του να μην ξαναβγαλει τιποτα???
Τεσπα,οσο για τα προβληματα σου....
Για να στα εβγαλε αυτα σε τοσο λιγα χιλιομετρα μηπως το ....κακομεταχειριζεσαι χωρις να το καταλαβαινεις?
Π.χ. για τον δισκο-πλατο,μηπως το σπινιαρεις συχνα-πυκνα???Αν οχι μηπως τοτε στα φαναρια οταν περιμενεις βαζεις ταχυτητα και εχεις πατημενο τον συμπλεκτη???αυτο τον φθηρει πολυ!
οσο για τον σασμαν μηπως τις κοπανας πολυ τις ταχυτητες και τις καρφωνεις με δυναμη???
Καλα για τον ψαλιδι δεν εχω να πω κατι....4 εχω αλλαξει!!!!! Cool Cool Cool
Παντως ο συνδιασμος βασεις-δισκο-πλατο-σασμαν νομιζω σημαινει σπινιαρισματα στα φαναρια και αγριες επιταχυνσεις....... Wink Wink Wink Wink Twisted evil


ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ, ΤΟ ΠΑΩ, ΔΕΝ ΛΕΩ ΨΕΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΕΙ;ΚΑΙ ΠΑΛΙ 1-2-3 ΚΑΙ ΣΥΧΓΡΟΝΙΖΕ ΦΑΓΩΜΕΝΑ.ΕΙΧΕ ΣΤΡΙΨΕΙ ΚΑΙ ΚΟΡΟΠΗΝΙΟ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΩ ΝΑ ΒΓΗΚΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩΜΑΓΕ Η ΔΟΥΛΕΙΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 80 ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΓΑ.ΗΡΕΜΑ ΑΛΛΑΓΕΣ, ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΓΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΤΑΣΗ, ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ.ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕ ΠΑΕΙ ΓΑΜ....ΝΤΑΣ.ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΟ ΑΔΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΓΕΜΙΣΑ.2 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΕ Ο ΒΑΛΒΙΔΑ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ, ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ...;ΕΤΣΙ ΜΕ ΠΑΕΙ 1.7 ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΩ ΤΩΡΑ.ΔΕΝ ΛΕΩ ΤΟ ΑΓΑΠΑΩ ΤΟ ΕΚΤΙΜΑΩ ΑΛΛΑ ΓΑΜ..ΤΟ ΔΗΛΑΔΗ, ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ, ΑΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΩΛΟΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΔΕΡΝΕΙ, ΟΤΙ AFTER MARKET ΣΧΕΔΟΝ ΤΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΑΚΡΙΒΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΗΘΕΝ.ΟΥΦ ΠΙΑ!!!!ΤΑ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΞΕΣΠΑΣΑ!!! Crying or Very sad Crying or Very sad
STELIOS - Τρι 12 Απρ 2005, 09:40:11
Θέμα δημοσίευσης:
ROM206 έγραψε:

ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ, ΤΟ ΠΑΩ, ΔΕΝ ΛΕΩ ΨΕΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΕΙ;ΚΑΙ ΠΑΛΙ 1-2-3 ΚΑΙ ΣΥΧΓΡΟΝΙΖΕ ΦΑΓΩΜΕΝΑ.ΕΙΧΕ ΣΤΡΙΨΕΙ ΚΑΙ ΚΟΡΟΠΗΝΙΟ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΩ ΝΑ ΒΓΗΚΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩΜΑΓΕ Η ΔΟΥΛΕΙΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 80 ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΓΑ.ΗΡΕΜΑ ΑΛΛΑΓΕΣ, ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΓΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΤΑΣΗ, ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ.ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕ ΠΑΕΙ ΓΑΜ....ΝΤΑΣ.ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΟ ΑΔΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΓΕΜΙΣΑ.2 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΕ Ο ΒΑΛΒΙΔΑ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ, ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ...;ΕΤΣΙ ΜΕ ΠΑΕΙ 1.7 ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΩ ΤΩΡΑ.ΔΕΝ ΛΕΩ ΤΟ ΑΓΑΠΑΩ ΤΟ ΕΚΤΙΜΑΩ ΑΛΛΑ ΓΑΜ..ΤΟ ΔΗΛΑΔΗ, ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ, ΑΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΩΛΟΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΔΕΡΝΕΙ, ΟΤΙ AFTER MARKET ΣΧΕΔΟΝ ΤΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΑΚΡΙΒΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΗΘΕΝ.ΟΥΦ ΠΙΑ!!!!ΤΑ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΞΕΣΠΑΣΑ!!! Crying or Very sad Crying or Very sad


Mμμμμμμ μαλιστα, ενδιαφερουσα περιπτωση.

Εχεις σκεφτει το ενδεχομενο να εισαι απο τους ανθρωπους που τους δερνει η ατυχια? Ο Γκαντεμης που λεμε. Ξερεις, αυτος που οταν εχει καλοκαιρια ειναι ενα συνεφακι απο πανω του και βρεχει........και τον ακολουθει οπου παει.
Δοκιμασε κανε ευχελαιο, κανα ξεματιασμα ισως κανα εξορκισμο. Shocked
kovac - Τρι 12 Απρ 2005, 12:44:28
Θέμα δημοσίευσης:
Κι εμένα έβγαλε πρόβλημα δίσκο-πλατό κοντά στα 20.000km, αν όχι και λιγότερο. Τότε δεν το έσκιζα καν, αφού ούτε καν το είχα ακουμπήσει.
Ο μηχανικός είχε πει να το αλλάζαμε όταν ο δίσκος άρχιζε να πατινάρει, γιατί το κόστος ήταν αρκετό.
volvos - Τρι 12 Απρ 2005, 13:15:14
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα μπαζει νερα απο παντου τριζει ολο δεν παει ευθεια ξεφουσκωνουν λαστιχα μονα τους σβηνει μονο του απα απα σας λεω μακρυα μη το κοιτατε μπ****ελο ειναι μακρυα ρε αλλουνου ματιαστε το αυτοκινητο ρεεεεεεε

φιλε rom ετσι πρεπει να το παιζεις απο εδω και περα σα τη διαφημιση της σεατ..
TONY PAP - Τρι 12 Απρ 2005, 14:25:56
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σασμάν - Δίσκο πλατό και δύο βάσεις κομμένες στα 23000χλ
ROM206 έγραψε:
ΕΛΕΟΣ!!!!! Sad Sad Sad ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ(@#$%^&*!:α!#**@%#$&) Mad Mad

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΒΔΟΜΑΔΑ. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΕΝ ΛΕΩ, ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΠΑΩ ΤΕΖΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΑ 23000ΧΛΜ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΨΙΛΟ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΒΓΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΑΛΛΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ ΔΙΣΚΟ- ΠΛΑΤΟ.
ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΑΝΕ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΙ ΨΑΛΙΔΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΚΟΠΕΙ Η ΦΟΥΣΚΑ ΚΑΙ ΕΧΑΝΕ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΝΩ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΤΟ ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ,ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΣΗΜΕΡΑ!!!(ΕΛΠΙΖΩ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΛΛΑ ΠΗΡΑ ΤΑ Τ3Α)


Ιγνάτιε καταρχήν αφου το ψιλοξεσκίζεις να ξέρεις ότι αυτό έχει τις συνέπειες του... πιό συχνές αλλαγές ανταλλακτικών, βλάβες κλπ κλπ οπότε όλο και κάτι χαλάει και πληρώνεις.
Το 206 δεν είναι και ότι καλύτερο απο ποιότητα κατασκευής εξάλλου ότι πληρώνεις παίρνεις. Wink
Ομως εκεί που για δίσκο-πλατω πχ σε ibiza -polo θες 500+ ευρώ για το 206 σίγουρα θες αρκετά λιγότερα οπότε κάτι είναι και αυτό.
Επίσης αν θες γράφε με μικρά γιατί τα κεφαλαία υποδηλώνουν ότι φωνάζεις ... Εντάξει καταλαβαίνω γιατί φωνάζεις καθώς και εγω έχω βρεθεί στην θέση σου. Cool
ROM206 - Τετ 13 Απρ 2005, 15:07:47
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σασμάν - Δίσκο πλατό και δύο βάσεις κομμένες στα 23000χλ
TONY PAP έγραψε:
Το 206 δεν είναι και ότι καλύτερο απο ποιότητα κατασκευής εξάλλου ότι πληρώνεις παίρνεις.


Μην το λές αύτο γιατί με πληγώνεις. 16500 €(τόσο μου πήγε) δεν τα βρίσκεις στο δρόμο.Και ούτε είναι δα και τόσο φτήνο.
Δεν έχω απαιτήσεις στο να μου έχει το ΣΟΥΠΕΡ σαλόνι μέσα αλλα τουλάχιστον τα βάσικα πρέπει να είναι πολύ πιο αξιόπιστα.Εδώ DAEWOO και HUNDAIY και δεν ακούς τέτοια προβλήματα,και είναι και πολύ πιο φτήνα απο τα PEUGEOT.
ROM206 - Τετ 13 Απρ 2005, 15:14:33
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:

Mμμμμμμ μαλιστα, ενδιαφερουσα περιπτωση.

Εχεις σκεφτει το ενδεχομενο να εισαι απο τους ανθρωπους που τους δερνει η ατυχια? Ο Γκαντεμης που λεμε. Ξερεις, αυτος που οταν εχει καλοκαιρια ειναι ενα συνεφακι απο πανω του και βρεχει........και τον ακολουθει οπου παει.
Δοκιμασε κανε ευχελαιο, κανα ξεματιασμα ισως κανα εξορκισμο. Shocked


Να σου πω ότι μια φόρα το μήνα του ρίχνω αγίασμα.Αλλά βλέπεις μου έχει τέλειωσει κανα 2μήνο τώρα και δεν έχω ακόμα πάρει άλλο.
Δεν εχω και καμιά γιαγία να την παίρνω τηλ. για να με ξεματιάζει όταν είμαι στο αμάξι. Rolling eyes Laughing
TONY PAP - Τετ 13 Απρ 2005, 15:51:25
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σασμάν - Δίσκο πλατό και δύο βάσεις κομμένες στα 23000χλ
ROM206 έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Το 206 δεν είναι και ότι καλύτερο απο ποιότητα κατασκευής εξάλλου ότι πληρώνεις παίρνεις.


Μην το λές αύτο γιατί με πληγώνεις. 16500 €(τόσο μου πήγε) δεν τα βρίσκεις στο δρόμο.Και ούτε είναι δα και τόσο φτήνο.
Δεν έχω απαιτήσεις στο να μου έχει το ΣΟΥΠΕΡ σαλόνι μέσα αλλα τουλάχιστον τα βάσικα πρέπει να είναι πολύ πιο αξιόπιστα.Εδώ DAEWOO και HUNDAIY και δεν ακούς τέτοια προβλήματα,και είναι και πολύ πιο φτήνα απο τα PEUGEOT.


Ασε σε huyndai accent εταιρικό έσπασε το γόνατο mac pherson σε 3βδομάδων αυτοκίνητο !!!! Επίσης η ασάφια του τιμονιού του είναι το κάτι άλλο...
Εγω μπορεί σε 4 φιατ που είχα παλαιότερα να είχα άλλες βλακείες πάντως δεν είχα πρόβλημα με κρεμαγιέρα σασμάν ή δίσκο πλατω.
Εγω επιμένω η ποιότητα του 206 δεν είναι ούτε γιαπωνέζικη ούτε γερμανική.
ROM206 - Τετ 13 Απρ 2005, 16:05:12
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σασμάν - Δίσκο πλατό και δύο βάσεις κομμένες στα 23000χλ
TONY PAP έγραψε:

Εγω επιμένω η ποιότητα του 206 δεν είναι ούτε γιαπωνέζικη ούτε γερμανική.

Οχι, σ'αυτό δεν αντιλέγω καθόλου.Γι'αυτό και το corrola το 1.4 έχει 16500€ και εγώ πήρα με τα ίδια το 1.6 206. Δεν είπα οτι μπορεί να φτάσει τα γερμανικά ή τα japan, αλλα, κατί πιο καλό μπορεί να εχεί για τα λεφτά του.
RASTAVIPER - Τετ 13 Απρ 2005, 17:37:08
Θέμα δημοσίευσης:
Αντε να μια κλαη ευκαιρια να βαλεις κανενα 4φτερο δισκο OMP και κανενα κοντο κωρονοπηνιο.
ROM206 - Πεμ 14 Απρ 2005, 15:52:54
Θέμα δημοσίευσης:
RASTAVIPER έγραψε:
Αντε να μια κλαη ευκαιρια να βαλεις κανενα 4φτερο δισκο OMP και κανενα κοντο κωρονοπηνιο.


Μην μου πάτας τον κάλο, γιατί πονάει.Μου είπε ο τεχνικός μου να βάλω και τα γρανάζια 1 κ 2 απο την PSport αλλα είχαν 250€.Άστα και βράστα!!
Απο περιέργεια, πόσο πάνε ο 4φτερος δίσκος της ΟΜΡ και ενα κοντό κωρονοπήνιο;
Recifees - Πεμ 05 Μάϊ 2005, 11:00:18
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον έχεις πέσει σε "Δευτεριάτικο αμάξι" Evil ή αλλιώς Monday car για τους φίλους μας τους Αγγλους ...Απλα τυχαίνει μερικές φορές κάποια αυτοκίνητα να βγούν στραβά απο εργοστάσιο και με λίγη βοήθεια απο την γκαντεμια να τραβήξεις ότι τραβάς .....

Οσο για την αξιοπιστία και όχι την ποιότητα κατασκευής συναρμογής κατα κύριο λόγο είναι αρκετά γερά τα 206 σε βασικούς τομείς όπως κινητήρας , ηλεκτρικά Τώρα για την μετάδοση όντως είναι ευπαθή όπως τα περισσότερα Πεζώ ιδαίτερα όταν πιστέυουμε ότι το κιβώτιό τους είναι αντίστοιχο του κρατήματος που έχουν Very happy Απαιτούν προσοχή ιδαίτερα στις αλλαγές σε βαθμό ιεροτελεστίας,για αυτό και η οποιαδήποτε βελτίωση της αντοχής του είναι καλοδεχούμενη .

Τώρα σε σύγκριση με άλλα απλά μην ξεχνάμε ότι πλέον όλες οι εταιρίες κατασκευάζουν εκτός χώρας τους τα αυτοκίνητα και έχει χαθεί εν ολίγοις ο "εθνικός χαρακτήρας " των εκάστοτε οχημάτων ... Wink
Για γερμανούς και γιαπωνέζους αν είναι όντως τέτοιοι ΟΚ αλλά άν έχουν κατασκευαστεί πχ. στην γείτονα χώρα μπορεί να αλλάξετε γνώμη και πολύ γρήγορα μάλιστα Wink
kanelj - Πεμ 05 Μάϊ 2005, 11:17:55
Θέμα δημοσίευσης:
Recifees έγραψε:

Οσο για την αξιοπιστία και όχι την ποιότητα κατασκευής συναρμογής κατα κύριο λόγο είναι αρκετά γερά τα 206 σε βασικούς τομείς όπως κινητήρας , ηλεκτρικά Τώρα για την μετάδοση όντως είναι ευπαθή όπως τα περισσότερα Πεζώ ιδαίτερα όταν πιστέυουμε ότι το κιβώτιό τους είναι αντίστοιχο του κρατήματος που έχουν Very happy Απαιτούν προσοχή ιδαίτερα στις αλλαγές σε βαθμό ιεροτελεστίας,για αυτό και η οποιαδήποτε βελτίωση της αντοχής του είναι καλοδεχούμενη .



τα peugeot ειναι ενταξει στα ηλεκτρικα Question Exclamation Rolling eyes
δεν μας τα λες καλα.... Exclamation
-Αλλαζω καθε 1-2 μηνες συνεχεια λαμπες γιατι τις καιω
-στο ταμπλω του αυτοκινητου εχω ενα led που οποτε θελει αναβει
-εδω και 2 χρονια αναβει για ενα κλασμα του δευτερολεπτου η ενδειξη STOP και κανενας δεν βρισκει τι ειναι.....
θες κι αλλα
Question Exclamation Cool Cool

παντως συμφωνω οτι πρεπει να εχει πεσει στην περιπτωση των ελλατωματικων αυτοκινητων....το θεμα ομως ειναι οτι κατι δεν θα πρεπει να κανει γι'αυτο Question Question
Μεγαλη κοροιδια......... Evil
Ronin - Πεμ 05 Μάϊ 2005, 11:24:23
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Recifees έγραψε:

Οσο για την αξιοπιστία και όχι την ποιότητα κατασκευής συναρμογής κατα κύριο λόγο είναι αρκετά γερά τα 206 σε βασικούς τομείς όπως κινητήρας , ηλεκτρικά Τώρα για την μετάδοση όντως είναι ευπαθή όπως τα περισσότερα Πεζώ ιδαίτερα όταν πιστέυουμε ότι το κιβώτιό τους είναι αντίστοιχο του κρατήματος που έχουν Very happy Απαιτούν προσοχή ιδαίτερα στις αλλαγές σε βαθμό ιεροτελεστίας,για αυτό και η οποιαδήποτε βελτίωση της αντοχής του είναι καλοδεχούμενη .



τα peugeot ειναι ενταξει στα ηλεκτρικα Question Exclamation Rolling eyes
δεν μας τα λες καλα.... Exclamation
-Αλλαζω καθε 1-2 μηνες συνεχεια λαμπες γιατι τις καιω
-στο ταμπλω του αυτοκινητου εχω ενα led που οποτε θελει αναβει
-εδω και 2 χρονια αναβει για ενα κλασμα του δευτερολεπτου η ενδειξη STOP και κανενας δεν βρισκει τι ειναι.....
θες κι αλλα
Question Exclamation Cool Cool

παντως συμφωνω οτι πρεπει να εχει πεσει στην περιπτωση των ελλατωματικων αυτοκινητων....το θεμα ομως ειναι οτι κατι δεν θα πρεπει να κανει γι'αυτο Question Question
Μεγαλη κοροιδια......... Evil


Το δικό σου όμως δεν είναι μαμά.Έχει υποστεί μετάλαξη 15ου σταδίου Γιάννη.
Δεν μπορείς να συγκριθείς με ένα κάτοχο peugeot που το αμάξι το έχει ''μαμά''.
kanelj - Πεμ 05 Μάϊ 2005, 11:27:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:

Το δικό σου όμως δεν είναι μαμά.Έχει υποστεί μετάλαξη 15ου σταδίου Γιάννη.
Δεν μπορείς να συγκριθείς με ένα κάτοχο peugeot που το αμάξι το έχει ''μαμά''.


παντα τα ειχα αυτα αλλα και διαφορα αλλα Πανο!
και στο κατω κατω δεν εχω αλλαξει ουτε πλεξουδα ουτε τιποτα ηλεκτρικο...
Γενικα παντως τα γαλλικα εχουν καποια ψιλοπροβληματακια στα γαλλικα (καλα δεν ειπα και ολα)
Απο saxo και 106 μεχρι και citroen AX που ξερω Exclamation Wink
MEMsound - Πεμ 05 Μάϊ 2005, 12:36:17
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντς τα όσα του έβγα εμένα μου θυμίζυν βάρβαρη χρήση σε μαλον ελατωματικό 206.

Πάντως η μετάδοση του 206 δεν είναι για πολλά πολλά...
Recifees - Πεμ 05 Μάϊ 2005, 13:47:49
Θέμα δημοσίευσης:
@.
ROLAND GARROS - Δευ 09 Μάϊ 2005, 15:59:19
Θέμα δημοσίευσης:
υπάρχει και η λύση "φτίαχνε μόνο ότι σου είναι απαραίτητο..."

εγω στο δικό μου ήθελα να βάλω τα κλάματα αλλα με τον καιρό κατάλαβα οτι ήταν μεμονομένη περίπτωση (ελατωματικό)
volvos - Δευ 03 Οκτ 2005, 21:10:18
Θέμα δημοσίευσης:
μετα απο 43000χλμ και 1.5 συμβιωσης με το πεζο μου ενα εχω να πω...

ΑΝΤΕ ΓA**ΣΟΥ ΚΥΡΙΑ ΠΕΖΟ...

ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΑΚΟΥΣΩ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΑ ΝΤΑΤΣΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΡΟΛΙΑ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ.

μολις γυρισα με ταξι απο τη πεζο.ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ αυτη τη φορα...
εμεινα μες στη κηφισιας 20.00 το βραδυ ευτυχως διπλα στο κονδωρα.

2 φορες μεσαιο καζανακι
3 φορες γρυλους παραθυρων- 2 οδηγου 1 συνοδηγου-
2 φορες για το ιδιο τριξιμο στις πισω ταπετσαριες -
2 φορες κομ στο τιμονι
1 φορα οοοοολο το τιμονι
1 φορα μπαταρια- εμεινα μεσα στην πεζο!!!!!!!!!! -
1 φορα οθονη πολλαπλων ενδειξεων...

θα μου πειτε με εξαιρεση το συμπλεκτη τα υπολοιπα δεν ειναι και τοσο τραγικα...ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΡΓΑΤΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ...
ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΓΙΑ 3η ΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΑΡΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ????

ειλικρινα εχω ταπηροκρανιαστει κυριως με τη πεζο
ειναι αδιανοητο ενα αμαξι που κυκλοφορει 6χρονια στην αγορα να μην εχουν λυσει ακομα τα ιδια και τα ιδια προβληματα....αυτο δειχνει τι ειναι η πεζο.
ακομα και 147 να παρεις δεν θα εχει τα ιδια προβληματα με τα πρωτα
μοντελα


προτεινω εδω να γραψετε ολοι ποσες ωρες απο την εργασια σας εχετε χασει για το πεζο σας απο βλαβες και ποσες φορες σας τα εχουν χωσει τα αφεντικα σας για αυτο το ρημαδι το !@#$%@
ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΑΙΝΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

και σε 6 μηνες που ληγει η εγγυηση α τα πληρωνω απο τη τσεπη μου?????????????????????????????????
αμε δε σφαξανε ΜΑΤΙΖ ΜΕ 5ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ και 0-100 στο απειρο θα παρω Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil



τωρα που τα εχωσα και ηρεμησα λετε να βαλω κανα 4φτερο της peygeot sport Laughing

ΕDITED by STELIOS
Mod Team
manosm3 - Δευ 03 Οκτ 2005, 22:36:12
Θέμα δημοσίευσης:
Πουλα το οσο εινα ιστην εγγυηση! Εγω παρατηρησα οτι οσο ηταν στην εγγυηση δεν ειχε προβληματα, απο κει και μετα...... Evil
Η μανα μου αναπωλει τις μερες που ειχε ενα ΚΙΑ και δεν ειχε ΚΑΝΕΝΑ προβλημα!
Υ/Γ: Ας μου πει καποιος πως να βγαλω τα ρετσινια απο το 206! Μη χασω και μεταπωλητικη αξια Razz Razz Razz
Recifees - Τρι 04 Οκτ 2005, 08:53:12
Θέμα δημοσίευσης:
@Volvos είναι πολλά ...όπως και αυτά του rom Sad

Oύτε και εγώ είχα την καλύτερη άποψη για την γαλλική αξιοπιστία ,βλέποντας όμως μερικές περιπτώσεις που αποδείχθηκαν πραγματικά σκυλιά απο άποψη αντοχής και αξιοπιστίας, έτσι άλλαξα απο Ιαπωνα και Γερμανό σε Γάλλο .
Σε άλλο Πεζώ της οικογένειας το πράγμα πάει λες και το έχουν μουντζώσει Evil

Τώρα το μόνο πρόβλημα μετά 30000χλμ και 2+ χρόνια ...ένα ρουλεμάν του clima που τα έπαιξε ..Νόμιζα ότι ξεκίνησε ο χορός αλλά μετά κατάλαβα ότι θα πρέπει να να μειώσω την διάρκεια που έχω πατημένο το γκάζι στην εθνική και να κλείνω που και πού το κλίμα στις 190αρες που συνήθιζα (το άφηνα ανοικτό για να μειώνω τη θερμοκρασία Embarassed επειδή το πόδι μου ήταν απλωμένο ) έτσι ηρέμησα λίγο ,το ζυγοστάθμισα και έφυγε και το όποιο τρέμουλο απο τα 130-140 βάλε


Ντατσούνια είναι και τα Skyline , 350Z ,300ZX ...
Toyota είναι και τα Supra τα Celica
volvos - Τρι 04 Οκτ 2005, 09:57:07
Θέμα δημοσίευσης:
ααααααααααααα ξεχασα
το ραδιοσιντι
το κομπρεσερ του αιρκοντισιον....
ακριβως το ιδιο κανει και σε μενα σφυριζει στα πολλα με γκαζι σα ρουλεμαν.....
kogos - Τρι 04 Οκτ 2005, 10:02:07
Θέμα δημοσίευσης:
να ρωτήσω κι εγώ κάτι;; Πόσο πάει δίσκος-πλατό (και σε χρήμα αλλά και πόσο χρόνο χρειάζονται για να αλλάξουν);;; Μιλάω για τα stock της Peugeot, όχι τίποτα after sale...

Ακόμα, περίπου σε πόσα χλμ. (πείτε μου μια μέση εκτίμηση) θέλουν αλλαγή λόγο φθοράς;
kanelj - Τρι 04 Οκτ 2005, 10:20:19
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια,αν δεν προσεχετε τα αυτοκινητα σας δεν σας φταιει κανεις..... Rolling eyes
volvos - Τρι 04 Οκτ 2005, 11:26:01
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΔΕ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΣΟΒΑΡΑ ΜΙΛΑΣ???????????

ΑΛΛΟΥ ΤΙΣ ΕΙΡΩΝΕΙΕΣ ΣΟΥ...

ΜΟΛΙΣ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΑΠΟ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ...ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ ΕΙΔΟΣ ΣΤΑ 40000ΧΛΜ


ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ???
kanelj - Τρι 04 Οκτ 2005, 11:28:18
Θέμα δημοσίευσης:
Μα δεν ειρωνευτηκα κανεναν.....
Απλα ειπα το προφανες....
Εχω ακουσει και εχω δει πολλα εξυπκα να κανουν πολλοι....
Μηπως φταιτε και εσεις λιγο?Πως χαλαει ενας συμπλεκτης μονος του?!?!
gianic - Τρι 04 Οκτ 2005, 15:45:10
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Μα δεν ειρωνευτηκα κανεναν.....
Απλα ειπα το προφανες....
Εχω ακουσει και εχω δει πολλα εξυπκα να κανουν πολλοι....
Μηπως φταιτε και εσεις λιγο?Πως χαλαει ενας συμπλεκτης μονος του?!?!


κι ομως χαλαει ... εγω στα 15000 χλμ τον αλλαξα με εντελως ηρεμη οδηγηση χωρις πατημενες πρωτες χωρις τιποτα . Ειναι πολλα 206 τα οποια εχουν ελλατωματικους δισκους απ τη μανα τους ...

Α και να σημειωσω πως δεν πατιναρε , απλα δεν κουμπωναν οι ταχυτητες
Sidobre - Τρι 04 Οκτ 2005, 16:04:09
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
Ειναι πολλα 206 τα οποια εχουν ελλατωματικους δισκους απ τη μανα τους ...


Εχεις αποδείξεις για αυτό;

Γιατί σύμφωνα με στατιστικά οι δίσκοι αντέχουν από 50-70.000 χλμ ανάλογα την χρήση.

Αν σου έσπασε κάποιο ελλατήριο (αφού δεν πατίναρε) μάλλον φταις εσύ.

Volvo, 40.000 αν υπολογίσεις ότι το αμάξι οδηγείται στην Αθήνα δεν είναι άσχημα. Μήν ξεχνάς ότι οι δίσκοι είναι Valeo και είναι και πάμφθηνοι.
gianic - Τρι 04 Οκτ 2005, 16:07:00
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
giannis_cc έγραψε:
Ειναι πολλα 206 τα οποια εχουν ελλατωματικους δισκους απ τη μανα τους ...


Εχεις αποδείξεις για αυτό;

Γιατί σύμφωνα με στατιστικά οι δίσκοι αντέχουν από 50-70.000 χλμ ανάλογα την χρήση.

Αν σου έσπασε κάποιο ελλατήριο (αφού δεν πατίναρε) μάλλον φταις εσύ.

Volvo, 40.000 αν υπολογίσεις ότι το αμάξι οδηγείται στην Αθήνα δεν είναι άσχημα. Μήν ξεχνάς ότι οι δίσκοι είναι Valeo και είναι και πάμφθηνοι.


εχω φιλο μηχανικο σε εξουσιοδοτημενο και μου ανοιγει τα ματια οποτε μιλαμε αλλα δυστυχως ειναι εκτος Αθηνα και Πατρας .



-------Δηλαδη πως ακριβως φταιω;--------
Sidobre - Τρι 04 Οκτ 2005, 16:12:28
Θέμα δημοσίευσης:
Αν έχει σπάσει ελατήριο μπορεί να συμβεί και από μία φορά απροσεξίας με απότομη απεμπλοκή.

Εντάξει σίγουρα μπορεί να είναι αστοχία υλικού, πάντα παίζει τέτοιο σκηνικό, αλλά δεν πιστεύω ότι όλοι οι δίσκοι είναι προβληματικοί!
gianic - Τρι 04 Οκτ 2005, 16:16:01
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Αν έχει σπάσει ελατήριο μπορεί να συμβεί και από μία φορά απροσεξίας με απότομη απεμπλοκή.

Εντάξει σίγουρα μπορεί να είναι αστοχία υλικού, πάντα παίζει τέτοιο σκηνικό, αλλά δεν πιστεύω ότι όλοι οι δίσκοι είναι προβληματικοί!


ολοι σιγουρα δεν ειναι ! τυχερα ειναι αυατ μωρε .

Μπορω να βαλω δισκο-πλατω στο δικο μου απο διλιτρο ή απο RC ;
Sidobre - Τρι 04 Οκτ 2005, 16:18:38
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι το ένα είναι ΒΕ σασμάν και το άλλο είναι ΜΑ. Αλλο το ένα άλλο το άλλο.

Μπορείς όμως να κοιτάξεις σε κανένα SACHS που ξέρω ότι είναι αρκετά καλοί.
gianic - Τρι 04 Οκτ 2005, 16:22:15
Θέμα δημοσίευσης:
ok thnx !
volvos - Τρι 04 Οκτ 2005, 17:29:36
Θέμα δημοσίευσης:
το αυτοκινητο εχει κανει 43000χλμ με το 70% στην εθνικη με 5η και 4η...
δεν εχει ξεκινησει ουτε μια φορα σπινιαροντας σε καλη ασφαλτο και γενικα το προσεχα ιδιαιτερα το σαζμαν αφου απο την αρχη γρατσουναγε η αλλαγη απο 2α σε 3η...
επισης ουτε πατιναρε ποτε ουτε τιποτα απλα σε μεσα σε μια στγμη σκληρυνε αφανταστα το πενταλ σαν να ειχα απωλεια υγρων...
δεν εχει εξακριβωθει ακομα 100% οτι ειναι δισκο πλατο αφου αυριο πρωι θα κατεβασουν....

οποιος μετα απο αυτα νομιζει οτι φταιει η χρηση μου που χαλασε ο συμπλεκτης σε 40000χλμ ειναι ΗΛΙΘΙΟΣ
kanelj - Τετ 05 Οκτ 2005, 15:10:33
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα το αυτοκινητο μου εχει κανει 112.000χλμ με 2 κινητηρες ( Shocked ) και ο δισκος μου κρατησε μεχρι τα 80.000!
-Φαντασου αλλαξα κιητηρα και ΔΕΝ αλλαξα δισκο!!!

-Λιγο πριν αλλαξω κινητηρα εκανα απιστευτες βλακειες με τον δισκο (πχ εφευγα σε φαναρι με κοφτες και σπινιαρε Shocked Shocked Shocked )

-το ελιωνα συνεχεια το αυτοκινητο και σπινιαρα συνεχεια ακομα και με 2α σε ασχημο οδοστρωμα...

-εχει μαθει να οδηγει και αλλο ενα ατομο (και εγω σε αυτο εμαθα) με αυτον τον δισκο....

Edited by Sidobre
Reason: Λεπτά τα όρια πλάκας και μη πλάκας. Ευχαριστώ

STELIOS - Τετ 05 Οκτ 2005, 18:58:12
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα που το σηζητατε εχω παρατηρησει τους τελευταιους μηνες πως πατωντας το πενταλ του συμπλεκτη σκληραινει στο μεσο της διαδρομης του. Το ιδιο και στο αφημα, σαν να σκαλωνει καπου στη μεση της διαδρομης. Εχω κανει περιπου 90.000 χλμ. Μηπως ειναι καποιο σημαδι.... Confused
kanelj - Τετ 05 Οκτ 2005, 19:07:14
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Εμενα το αυτοκινητο μου εχει κανει 112.000χλμ με 2 κινητηρες ( Shocked ) και ο δισκος μου κρατησε μεχρι τα 80.000!
-Φαντασου αλλαξα κιητηρα και ΔΕΝ αλλαξα δισκο!!!

-Λιγο πριν αλλαξω κινητηρα εκανα απιστευτες βλακειες με τον δισκο (πχ εφευγα σε φαναρι με κοφτες και σπινιαρε Shocked Shocked Shocked )

-το ελιωνα συνεχεια το αυτοκινητο και σπινιαρα συνεχεια ακομα και με 2α σε ασχημο οδοστρωμα...

-εχει μαθει να οδηγει και αλλο ενα ατομο (και εγω σε αυτο εμαθα) με αυτον τον δισκο....

Edited by Sidobre
Reason: Λεπτά τα όρια πλάκας και μη πλάκας. Ευχαριστώ


Καλα ντε!
Δεκτον!
Απλα θελω να καταληξω οτι δεν χαλανε ετσι ευκολα οι δισκοι...
By the way,αν δεν χαλαει απο την κακη χρηση τοτε απο τι μπορει να χαλασει?
Αν ξερει κανενας να μας πει??
Εκτος απο τα ελατηρια του που ξερουμε οτι χαλανε...
Γιατι δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο... Rolling eyes
kanelj - Τετ 05 Οκτ 2005, 19:11:45
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:

Α και να σημειωσω πως δεν πατιναρε , απλα δεν κουμπωναν οι ταχυτητες


Μηπως τοτε ησουν στην εγγυηση και δεν σου αλλαξαν μονο τον δισκο???
Γιατι καπου το εχω ξανακουσει αυτο........ Mad
gianic - Τετ 05 Οκτ 2005, 19:15:32
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
giannis_cc έγραψε:

Α και να σημειωσω πως δεν πατιναρε , απλα δεν κουμπωναν οι ταχυτητες


Μηπως τοτε ησουν στην εγγυηση και δεν σου αλλαξαν μονο τον δισκο???
Γιατι καπου το εχω ξανακουσει αυτο........ Mad


ημουν στην εγγυηση τοτε αλλα δεν με καλυπταν .
μονο δισκο-πλατω αλλαχτηκε .

βρε δε πανε να απαυτωθουν λεω εγω καλυτερα λες και τα βαζουν απ την τσεπη τους αν το αλλαζαν στην εγγυηση ....
volvos - Τετ 05 Οκτ 2005, 20:48:30
Θέμα δημοσίευσης:
σημερα πηρα το αμαξι πισω...
360ευρω με 10% εκπτωση στα ανταλλακτικα-τα μισα περιπου-
ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΟΙ ΕΕΕΕΕΕ?

ο δισκος και το πλατο ειναι μια χαρα....
τα ελατηρια το ενα σπασμενο Evil Evil Evil Evil Evil Evil
Recifees - Πεμ 06 Οκτ 2005, 00:20:57
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
kanelj έγραψε:
Εμενα το αυτοκινητο μου εχει κανει 112.000χλμ με 2 κινητηρες ( Shocked ) και ο δισκος μου κρατησε μεχρι τα 80.000!
-Φαντασου αλλαξα κιητηρα και ΔΕΝ αλλαξα δισκο!!!

-Λιγο πριν αλλαξω κινητηρα εκανα απιστευτες βλακειες με τον δισκο (πχ εφευγα σε φαναρι με κοφτες και σπινιαρε Shocked Shocked Shocked )

-το ελιωνα συνεχεια το αυτοκινητο και σπινιαρα συνεχεια ακομα και με 2α σε ασχημο οδοστρωμα...

-εχει μαθει να οδηγει και αλλο ενα ατομο (και εγω σε αυτο εμαθα) με αυτον τον δισκο....

Edited by Sidobre
Reason: Λεπτά τα όρια πλάκας και μη πλάκας. Ευχαριστώ


Καλα ντε!
Δεκτον!
Απλα θελω να καταληξω οτι δεν χαλανε ετσι ευκολα οι δισκοι...
By the way,αν δεν χαλαει απο την κακη χρηση τοτε απο τι μπορει να χαλασει?
Αν ξερει κανενας να μας πει??
Εκτος απο τα ελατηρια του που ξερουμε οτι χαλανε...
Γιατι δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο... Rolling eyes


Οδηγία της Ρενώ πρίν λίγο διάστημα για αλλαγή στους πολλαπλασιαστές των μπουζί και περιλάμβανε πολλά μοντέλα όχι μόνο καινούργια .
Αλλάξανε προμηθευτή ,οι βλάβες βλέπεις διώξανε πολύ κόσμο
Ανακλήσεις της Bmw στις Μ3 για μέταλλα στροφάλου
Ανακλήσεις σε Αουντι Βολκς κλπ για φούσκες ημιαξονίων
αν ψάξεις βρίσκεις ακόμα περισότερα ....

Μερικά παραδείγματα είναι αυτά ,ελλατωματικές παρτίδες ανταλλακτικών υπάρχουν παντού και συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες όχι μόνο στην Πεζώ.
Η χρήση που θα αποφέρει το πρόβλημα δέν είναι απαραίτητα η κακή χρήση γιατί άλλα τα προσέχουμε σαν τα μάτια μας και χαλάνε κάθε τρείς και λίγο Evil και άλλα τους πίνουμε το αίμα και σφυρίζουν αδιάφορα.
Οσο για τα επαναλαμβανόμενα προβλήματα μπορεί να μην έχει γίνει σωστό μοντάρισμα απο την αρχή και να μην είναι πρόβλημα ενός δίσκου να ειναι πρόβλημα σε κάποιο άξονα του κιβωτίου που επιβαρύνει το συμπλέκτη και τον στέλνει στα αζήτητα .
*Σε προηγούμενο αυτοκίνητο με καλύτερη φήμη στην μετάδοση άλλαξα 2 φορές συμπλέκτη σε 80 χιλ χιλιόμετρα και με αρκετά πιο φυλαγμένη οδήγηση .Τώρα σε ένα "έυθραστο " απο πλευράς μετάδοσης όχημα που του πίνω το αίμα σε ταξιδάκια επαρχιακούς και αρκετά σχεδόν καθημερινά χιλιόμετρα πόλη ουδεμία κούραση και σημάδια φθοράς .

Αnalyze it Roll eyes
Recifees - Πεμ 06 Οκτ 2005, 00:21:53
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
σημερα πηρα το αμαξι πισω...
360ευρω με 10% εκπτωση στα ανταλλακτικα-τα μισα περιπου-
ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΟΙ ΕΕΕΕΕΕ?

ο δισκος και το πλατο ειναι μια χαρα....
τα ελατηρια το ενα σπασμενο Evil Evil Evil Evil Evil Evil


Tι αλλάξανε ?
kogos - Παρ 07 Οκτ 2005, 11:45:39
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
......ημουν στην εγγυηση τοτε αλλα δεν με καλυπταν .
μονο δισκο-πλατω αλλαχτηκε . ....


και πόσα πλήρωσες δηλαδή;;; Το είχα ρωτήσει και πιο πριν αλλά δεν πήρα απάντηση Sad
volvos - Παρ 07 Οκτ 2005, 12:41:31
Θέμα δημοσίευσης:
αλλαξανε δισκο πλατο ρουλεμαν ειναι σετ...
συιν 2 τσιομουχες συν βαλβολινες....
πηγε ολο 400παρα κατι (361 με 10%εκπτωση στα ανταλλακτικα)
τα μισα περιπου ηταν εργασια και τα μισα ανταλλακτικα.
gianic - Παρ 07 Οκτ 2005, 13:32:52
Θέμα δημοσίευσης:
kogos έγραψε:
giannis_cc έγραψε:
......ημουν στην εγγυηση τοτε αλλα δεν με καλυπταν .
μονο δισκο-πλατω αλλαχτηκε . ....


και πόσα πλήρωσες δηλαδή;;; Το είχα ρωτήσει και πιο πριν αλλά δεν πήρα απάντηση Sad


γυρω στο 360 ευρω ... το εχω αναφερει και σε αλλο τοπικ ποιο αναλυτικα ...
nOkpos - Κυρ 16 Οκτ 2005, 23:12:10
Θέμα δημοσίευσης:
αν οταν εχω νεκρα στο κιβωτιο σε ενα φαναρι εχω πατημενο τον συμπλεκτη υπαρχει προβλημα? ξερει κανεις?
kanelj - Δευ 17 Οκτ 2005, 00:58:23
Θέμα δημοσίευσης:
Και βεβαια!
Φθειρεται ο δισκος!
Touristas - Δευ 17 Οκτ 2005, 09:49:44
Θέμα δημοσίευσης:
Και το ρουλεμάν του συμπλέκτη Wink
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Δευ 17 Οκτ 2005, 09:57:15
Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με κιβωτιο
καλημερα πεζουκλεσ
πρεπει να συνηδητοποιησουμε οτι το μεγαλο προβλημα στα πεζο ειναι το κιβωτιο ταχυτητων εγω στα 15.000 αλλαξα δισκο πλατο και παλι δεν ειμαι ευχαριστημενος τι να πω ρε παιδια ολοκληρη πεζο δε μπορει να βρει μια λυση δηλαδη ελεοσ, εχω εταιρικο αυτοκινητο ενα ΑΤΟΣ ρε παιδια μιλαμε για καταπληκτικεσ ταχυτητεσ καταλαβεσ η κουτα που ουτε τα μισα λεφτα δεν αξιζει απο τι αξιζει το δικο μου αυτοκινητο.
Θελω να ξερω η πεζο εξω στη Γαλλια γνωριζει το προβλημα με το κιβωτιο ταχυτητων. Εχει δει κανενα σας κανα τοπικ του εξωτερικου που να συζητανε για τα κιβωτια ταχυτητων μηπωσ μασ στελνουνε τα σκαρτα εδω τι να πω ρε παιδια μπορει και να λεω βλακιεσ αλλα απο εδω μεσα βλεπω σχεδον οι περισσοτεροι εχουν προβληματα με τισ ταχυτητεσ και απο φιλουσ μου με 307 εχουν και αυτοι τα ιδια αφου μερικεσ φορεσ μετανοιωνω που εχω παρει πεζο.
Το περιεργο που εχω παρατηρηση στα συνεργεια που εχω γυρισει εωσ τωρα ολοι μου λενε οτι δεν εχουν παραπονα απο κιβωτια ταχυτητων και με κανουνε να αισθανομαι μαλακασ και λεω ειμαι ο μοναδικοσ που εχει αυτο το προβλημα μηπωσ δε ξερω να οδηγαω.
Εγω πιστευω μπορει να ακουγετε τραβηγμενο αλλα μηπωσ θελουν να κρυψουνε το προβλημα με τισ ταχυτηττεσ για να μην μπουνε στην διαδικασια αλλαγησ επειδη ειναι μεγαλο το κοστοσ και σαν ανταλλακτικο και εργασια.
drioannis - Παρ 14 Ιούλ 2006, 18:09:49
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να πω βρε παιδιά.Εγώ έχω και ένα Saxo VTS και το έχω καταχαρεί με αναβάσεις κλπ.Από κιβώτιο στα 110000 χλμ δεν έχει παρατηρηθεί τίποτα.Μόνο αλλαγή δίσκο πλατό στα 70000χλμ.Τις βάσεις κινητήρα τώρα τις έχω αλλάξει 3 φορές!.Ελπίζω και με το νέο 207 να μην έχω πρόβλημα.
MEMsound - Παρ 14 Ιούλ 2006, 18:29:56
Θέμα δημοσίευσης:
αφού στα 110.000 δεν σου έχει βγάλει τίποτα σημαίνει ότι οδηγείς στρωτά και προσεκτικά (ανεξάρτητα αν πας αργά ή γρήγορα) οπότε ούτε και στο 207 υπάρχει λόγος να σου βγάλει κάτι εκτός και πέσεις σε ελαττωματικό ανταλλακτικό (πράγμα που πάντα παίζει αν και όχι συχνά).

Συνήθως τα περισσότερα προβληματα προκαλούνται απ΄ τον χρήστη και όχι από το εκάστοτε εξάρτημα... Wink
drioannis - Σαβ 15 Ιούλ 2006, 00:42:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό θέλω να πιστεύω και εγώ.Για να δούμε και το νέο τι θα πει....
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Δευ 17 Ιούλ 2006, 22:40:16
Θέμα δημοσίευσης: σασμαν
φιλοι πεζουκλεσ

εγω προτου παρω το 307 ειχα 6χρονια το 106 1100 κυβικα του ειχα αλλαξει τα φωτα τι κατεβασματα οτι θεσ του εκανα, παιδια κανενα προβλημα με το σασμαν, αλλα αυτο το πραγμα με το 307 ειναι απαραδεκτο (εχω τωρα ετσι για την πλακα ενα φορντ εσκορτ του 1984 το ξερω ειναι αρχαιο παιδια οι ταχυτητεσ ειναι απιθανεσ κανενα προβλημα), παραλο που στο 307αλλαξα το δισκοπλατο εχω αλλαξει και δυο φορεσ βαλβολινεσ μπασ και δω διαφορα αλλα παιδια τιποτα το σκαλωμα σκαλωμα δεν φευγει με τιποτα και πολυ φοβαμαι οτι σε λιγο καιρο θα τρεχω ασε που πλεον δεν το ζοριζω γιατι φοβαμαι να μην μεινω και ξανα πληρωνω κυριακατικα λεφτα. Παντοσ το μονο σιγουρο εαν προκυψει το ιδιο προβλημα δεν το ξανα παω στα απαραδεκτα συνεργεια τησ πεζο (ενταξει για να μην τα γενικευω ολα τουλαχιστον για δυο συνεργεια στην αθηνα μπορω να μιλησω).
Εαν ξερεισ καποιοσ καποιο συνεργειο που του εκανε καλη δουλεια και του ελυσε το προβλημα για παντα σας παρακαλω πεστε το μου
DIMCHRI - Τρι 18 Ιούλ 2006, 09:39:30
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
...

Συνήθως τα περισσότερα προβληματα προκαλούνται απ΄ τον χρήστη και όχι από το εκάστοτε εξάρτημα... Wink



πες τα χρυσοστομε....

είχα 106 1.4 xr και δεν μου είχε βγάλει τίποτα σε 90000 χλμ.
είχα το 306 το ίδιο (βεβαια εκανα λιγα χλμ με το 306).
είχα το 206 cc 1.6 στις 50000 χλμ και δεν έβγαλε τίποτα εκτός από έναν διακόπτη παραθύρου που χάλασε...

Το θέμα είναι να οδηγάς στρωτά... και όχι άγαρμπα.... αν είσαι όλη την ώρα στα φανάρια ετοιμος για κόφτες και τέτοια τότε λογικό είναι να σου βγάζει προβλήματα κιβωτιο, μετάδοση , ημιαξόνια , κ.τ.λ.
grand tourisme 2195 - Τρι 18 Ιούλ 2006, 11:07:07
Θέμα δημοσίευσης:
απο προσωπικη εμπειρια σας λεω οτι οι βασεις σπανε πολυ συχνα (5 βασεις σε 2 μηνες) το σασμαν αντεχει στις αγριες αλλαγες και τα αποτομα κατεβασματα οσο για δισκο πλατο αλλαξα εναν στα 50.000 γιατι τα ειχε παιξει μεχρι και τα γραναξια ακουγοντουσαν και εβαλα παλι εργοστασιακο και εκανα αλλα 50.000 στον κοφτη και ταπα ολη την ωρα και δεν εχει καταλαβει τιποτα
Cobras - Σαβ 22 Ιούλ 2006, 17:53:19
Θέμα δημοσίευσης:
Απορω που βλεπετε μερικοι προβλημα στο κιβωτιο των πεζο..εγω εχω 307 02 με 95000 και ειμαι κατευχαριστημενος..εχω αλλαξει μονο δισκο πλατω στα 90000 κμ γιατι χαλασε το ρουλεμαν οχι οτι ειχε φθαρει ο δισκος! ο συμπλεκτης (δισκος πλατω) ηταν μια χαρα! το κιβωτιο απ την αλλη ειναι πολυ καλο με σπορ αισθηση..στα γιαπωνεζικα και κορεατικα απλα αλλαζουν πιο ευκολα οι ταχυτητες αλλα το toyota carina ενος συγγενη μου εκαψε φλατζα!!! χαχαχαχα..αλλο και τουτο και μαλιστα οδηγαει ακρως συντηριτικα..ειναι μυθος οτι τα γιαπωνεζικα ειναι αξιοπιστα..ο αλλος πηρε μιτσουμπισι τζιπ των 40000 ευρο και του ανεβασε 130 βαθμους θερμοκρασια τη πρωτη βδομαδα ξαφνικα και χαλασαν ολα..χαχαχαχα.. το στειλαν στα κεντρικα για αλλαγη μηχανης και δε ξερει ποτε θα το παρει δε τον ενημερωνουν...
jim 106 - Κυρ 23 Ιούλ 2006, 10:43:23
Θέμα δημοσίευσης:
πολλες ζημιες παντως τα 206 ρε παιδια,τι να πω...κουραγιο Confused
Cobras - Κυρ 23 Ιούλ 2006, 17:44:06
Θέμα δημοσίευσης:
τα 106 ραλι μονο ραλι δε επρεπε να λεγονται δε πανε μια...χαχαχα
jim 106 - Δευ 24 Ιούλ 2006, 20:41:51
Θέμα δημοσίευσης:
ναι δεν παει μη το παρεις Cool
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr