PSClub - Hellas

Ελληνικοί Αγώνες - Νέα Eλληνικών Αγώνων

kanelj - Τρι 29 Μάρ 2005, 01:56:35
Θέμα δημοσίευσης: Νέα Eλληνικών Αγώνων
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας Πετρελαιοειδών ΕΚΟ – ΕΛΔΑ, το Ράλλυ ΕΛΠΑ που προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, θα μετονομαστεί σε Ράλλυ ΕΚΟ.

"Ένας από τους κορυφαίους αγώνες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το γνωστό σε όλους επί 30 χρόνια Ράλι ΕΛΠΑ, μετονομάζεται από φέτος σε Ράλλυ ΕΚΟ, σηματοδοτώντας την επέκταση της υφιστάμενης συνεργασίας ΕΚΟ – ΕΛΔΑ και ΕΛΠΑ στο χώρο του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Η ΕΚΟ – ΕΛΔΑ με το κύρος της μεγαλύτερης Ελληνικής Εταιρίας Πετρελαιοειδών και με τα υψηλών προδιαγραφών προϊόντα που διαθέτει στους καταναλωτές της, δίνει επάξια το όνομά της στο μέχρι σήμερα Ράλλυ ΕΛΠΑ, ενώ συνεχίζει να παρέχει την υποστήριξή της στο Ράλλυ Ακρόπολις και συμμετέχει πλέον στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, δύο από τους κορυφαίους αγώνες του είδους τους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα (WRC)".

(δελτίο τύπου ΕΚΟ-ΕΛΔΑ)
MEMsound - Τρι 12 Απρ 2005, 21:47:02
Θέμα δημοσίευσης:
Συνέντευξη Τύπου ΕΘ.Ε.Α.


«Οι κανονισμοί δεν πρόκειται να αλλάξουν. Σε αυτή την απόφαση θα εμμείνουμε και θα λάβουμε συμπληρωματικά μέτρα», υποστήριξε ο πρόεδρος της ΕΘ.Ε.Α.

Με την ευκαιρία της συνέντευξης Τύπου για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, ο πρόεδρος της νέας Εθνικής Επιτροπής Αγώνων, Αλέξανδρος Μανιατόπουλος, πραγματοποίησε ακόμα μία συγκέντρωση για τους δημοσιογράφους, η οποία επικεντρώθηκε στο έργο της ΕΘ.Ε.Α. στον πρώτο χρόνο προεδρίας του. Η συνέντευξη Τύπου εξελίχθηκε σε πραγματικό μαραθώνιο, αφού κράτησε για περισσότερο από μιάμιση ώρα και ο κος Μανιατόπουλος απάντησε στα περισσότερα από τα καυτά ερωτήματα που απασχολούν τους φίλους των ελληνικών αγώνων. Στην αρχική του ομιλία, αναφέρθηκε στο έργο της επιτροπής και στις αλλαγές που έχουν γίνει, οι οποίες έχουν τρία διαφορετικά σημεία και στα οποία επικεντρώνονται. Καταρχήν είναι απλοί, έγκαιροι, ισχύον και εφαρμόζονται για όλους χωρίς διαχωρισμούς και οι αποφάσεις έχουν πρωτεύοντα στόχο την ασφάλεια των αγωνιζομένων και θεατών, την οικονομία και την μικρότερη δυνατή όχληση. Επειδή όμως τα προβλήματα δεν εξαφανίστηκαν ως δια μαγείας, τη στιγμή που τα παράπονα συνεχίζουν να είναι έντονα, ο ίδιος ανέφερε ότι στην προσπάθεια κάποιου να κόψει μερικές κακές συνήθειες, είναι φυσιολογικό να υπάρχουν και παράπονα. «Είμαι αποφασισμένος να τηρηθούν οι νόμοι», υποστήριξε. Από εκεί και πέρα, άρχισαν οι ερωτήσεις για τα καυτά θέματα που απασχολούν τους ελληνικούς αγώνες, όπως αυτά των αναγνωρίσεων, του υψηλού παράβολου συμμετοχής και των Αγώνων Ταχύτητας. Σχετικά, με το παράβολο συμμετοχής, ο πρόεδρος της ΕΘ.Ε.Α. τόνισε ότι οι αυξήσεις δεν έγιναν για να πάνε τα έσοδα στο ταμείο της ΕΛΠΑ, αλλά για να ενισχύσουν τις λέσχες, οι οποίες και καλούνται να διοργανώσουν καλύτερους αγώνες. Επίσης, φρόντισε να τονίσει ότι η αύξηση δεν έχει καμία σχέση με την δωρεά συμμετοχή στους Αγώνες Ταχύτητας. Παράλληλα, πραγματοποιείται ανανέωση εξοπλισμού της ΕΛΠΑ, όπως χρονόμετρα, ζυγαριές και VHF.

Όταν ρωτήθηκε για την εικόνα της πρώτης ανάβασης της χρονιάς, ο πρόεδρος της ΕΘ.Ε.Α. απάντησε ότι το γεγονός θα αναλυθεί και θα δοθεί η ανάλογη λύση. Πάντως, αρκετές φορές τόνισε ότι όλοι κρίνονται και πως οι λέσχες δεν βρίσκονται στο απυρόβλητο. Για τους Αγώνες Ταχύτητας, ο κύριος Μανιατόπουλος ανέφερε τις προσπάθειες που έχει καταβάλει η ΕΘ.Ε.Α. για την αναθέρμανση του ενδιαφέροντος γύρω από τον θεσμό, ενώ δήλωσε ικανοποιημένος από την προβολή του πρώτου αγώνα. Τόνισε ότι σε κάθε περίπτωση τα μηνύματα είναι θετικά και ότι είναι πολύ νωρίς να προβούμε σε κριτική. Από εκεί και πέρα, η συζήτηση αναλώθηκε στο καυτό θέμα των αναγνωρίσεων, ιδιαίτερα μετά από τα γεγονότα του Ράλλυ Αχαιός. Ο πρόεδρος της ΕΘ.Ε.Α. εμφανίστηκε για ακόμα μια φορά αμετακίνητος στις θέσεις του. «Οι κανονισμοί δεν πρόκειται να αλλάξουν. Σε αυτή την απόφαση θα εμμείνουμε και θα λάβουμε συμπληρωματικά μέτρα». Όπως, μάλιστα, αποκάλυψε, πως υπάρχει η σκέψη για χρήση GPRS στα αυτοκίνητα αναγνωρίσεων! Το σύστημα θα δοκιμαστεί σε αυτοκίνητο που θα λάβει μέρος στο Ιστορικό Ακρόπολις και το μόνο που θα απομένει είναι η συμφωνία με την εταιρία τηλεπικοινωνιών, η οποία και θα αναλάβει το εγχείρημα. Ο κύριος Μανιατόπουλος συνεχίζει να τονίζει ότι οι δοκιμές πρέπει να γίνονται σε συγκεκριμένο χρόνο και με συγκεκριμένο τρόπο. Μπορεί αυτή τη στιγμή να μην υπάρχει ο τρόπος να ελεγχθεί απόλυτα, αλλά στο μέλλον, είναι πεπεισμένος ότι θα τα καταφέρει. «Έτσι θα διασφαλίσουμε τους επί ίσοις όροις αγώνες. Η συγκεκριμένη διαδικασία ακολουθείτε σε όλους τους αγώνες παγκοσμίως», δήλωσε. Πάντως, η αλήθεια είναι ότι στις περισσότερες περιπτώσεις ο πρόεδρος της ΕΘ.Ε.Α. εμφανίστηκε αποφασισμένος, γνωρίζοντας ότι τα προβλήματα ακόμα υπάρχουν και αλλαγές πρέπει να γίνουν.

Παράλληλα, στο τέλος της συνέντευξης Τύπου, ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ, Βασίλης Δεσποτόπουλος, έκανε μία δήλωση έκπληξη, σχετικά με την κατασκευή του αυτοκινητοδρομίου στον Ορχομενό! Σύμφωνα με τον ίδιο, την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να ανακοινωθεί η έναρξη των εργασιών στο χώρο!
sps - Τετ 13 Απρ 2005, 11:41:28
Θέμα δημοσίευσης:
Συγγνωμη αλλα τι εργασιες θα κανουν στον Ορχομενο?
Ουτε μελετες εχουν γινει, ουτε εχουν συναψει συμφωνια με καποια τεχνικη εταιρεια, εκτος αν δεν το εχουν ανακοινωσει.

Σημερα Τεταρτη πεφτουν οι υπογραφες με τους επενδυτες για το αυτοκινητοδρομιο της Χαλανδριτσας.
Οταν μαθω νεοτερα θα ενημερωσω.
MEMsound - Παρ 26 Αύγ 2005, 13:22:35
Θέμα δημοσίευσης:
Αγώνες και TV

Η νέα τηλεοπτική σεζόν για εμάς ξεκινάει στις 15 Σεπτεμβρίου. Τρεις τηλεοπτικές παραγωγές γεμάτες αυτοκίνητο και μοτοσικλέτα για μια ακόμη χρονιά θα είναι κοντά σας από την τηλεόραση του SEVEN TV.
«Πάνω από τα όρια», «Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και Αναβάσεων» αλλά και η ζωντανή εκπομπή «AUTO SPRINT LIVE», θα καθηλώσουν τηλεοπτικά τους φίλους των 2 και 4 τροχών και αυτό το χειμώνα θα τους χαρίσουν μοναδικές στιγμές.
Στράτος Φωτεινέλης, Νίκος Τσάδαρης, Διονύσης Λιβέρης, Πάνος Διαμάντης, Στάθης Πετρόπουλος, Ανθή Φωτεινέλη, Χριστίνα Σταθάκη κ.α
Με 10 περίπου ώρες κάθε εβδομάδα γεμάτες μηχανοκίνητο αθλητισμό, νέα μοντέλα, αποκλειστικές συνεντεύξεις, ζωντανές συνδέσεις, καλεσμένους στο στούντιο αλλά και όλο το παρασκήνιο του χώρου του παγκόσμιου και πανελληνίου πρωταθλήματος στο «SEVEN» γίνεται πραγματικά ξεχωριστό και ξανακερδίζει δυναμικά τη θέση που είχε εδώ και πολλά χρόνια στο χώρο της αυτοκίνησης.
Ας μην ξεχνάμε ότι για 10 χρόνια επίσης συνεχίζεται και η συνεργασία των τριών αυτών παραγωγών με τους μεγαλύτερους σταθμούς της χώρας μας και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτό.
Οι τηλεοπτικοί σταθμοί που έχουν τα αποκλειστικά δικαιώματα είναι: ΤRT, STAR κεντρικής Ελλάδος, Κρήτη TV, Super B, ORT, ART TV.
Σας σημειώνουμε ότι οι φετινές παραγωγές θα γίνονται στο στούντιο της POINT PRODUCTIONS.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ SEVEN
MEMsound - Παρ 23 Σεπ 2005, 14:26:26
Θέμα δημοσίευσης:
Πρώτη Πεταλίδη με το C2 S1600 στο Ράλλυ ΕΛΠΑ


volvos - Παρ 20 Ιαν 2006, 13:41:19
Θέμα δημοσίευσης:
Η εταιρεία Τεχνικές Εκδόσεις Α.Ε. ανακοινώνει ότι την 17/01/2006 πώλησε και μεταβίβασε το σύνολο της συμμετοχής της στην εταιρεία «SAFETRACK ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΠΑΡΚΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ», ήτοι 510.222 μετοχές ονομαστικής αξίας 1 ευρώ, οι οποίες αποτελούν το 49,88% του μετοχικού κεφαλαίου της πωλούμενης εταιρείας στην έτερη ήδη υφιστάμενη μέτοχο εταιρεία με την επωνυμία «Mobileo Limited». Το συνολικό τίμημα της πώλησης ανήλθε σε ένα εκατομμύριο πεντακόσιες χιλιάδες (1.500.000,00) ευρώ, ήτοι ευρώ 2,94 ανά μετοχή και θα καταβληθεί τμηματικά μέχρι την 15.02.2007




EPISIS Η Mobileo Limited εχει εδρα: Channel Island, Jersey Illinois στην Αμερικη

APO http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=15613&start=120

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ Η ΣΑΠΠΙΛΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΒΡΩΜΙΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
Sidobre - Παρ 20 Ιαν 2006, 14:26:56
Θέμα δημοσίευσης:
Hθελα να ήξερα, ποιά είναι η εταιρία "Mobileo" που δεν την ξέρει κανείς στον κόσμο.....

Και δεν την αναφέρει κανένας... "χάρτης"
volvos - Παρ 20 Ιαν 2006, 14:30:15
Θέμα δημοσίευσης:
το μονο που μενει ειναι να μαθουμε οτι εχει μετοχους το ρ@%$^#$
και το κυριο δ#^%#$^%$λο και το κυριο κ#@$^$^#θα κλπ κλπ κλπ κλπ...

προβλεπω σε μερικα χρονια να πηγαινουμε βουλγαρια και ρουμανια για να κανουμε βολτα σε πραγματικη πιστα οπως γινεται με το σκι εδω και μερικα χρονια...και το τραγικο ειναι οτι θα στοιχιζει και φτηνοτερα!

υ.γ επισης θελω να δω τι θα πουν μερικοι μερικοι που κοφτοντουσαν το τελευταιο καιρο για το οτι δεν εχουν σχεση οι 4τ-καββαθας με τη πιστα και γενικα με τις εργασιες αναβαθμισης-σουλουπωματος της....
Sidobre - Παρ 20 Ιαν 2006, 14:53:27
Θέμα δημοσίευσης:
Προ εξαμήνου που είχαμε βρεθεί με την εταιρία SafeTrack, μας είχαν πει ότι ετοιμάζουν νέα πίστα υψηλών προδιαγραφών.

Δεν ξέρω κατά πόσο έχει σχέση με το όλο θέμα.

Απ'ότι είδα πάντως, η χρήση του 2004 είχε κλείσει με κέρδη (ενώ όλες τις άλλες χρονιές δημοσιεύανε ζημιές).....


Για να δούμε τί ακριβώς παιχνίδια παίζονται...

Επίσης μου έκανε μεγάλη εντύπωση που η εταιρία Mobileo πρέπει να πληρώσει τμηματικά την Safetrack έως τον Φεβρουάριο του 2007....
volvos - Παρ 20 Ιαν 2006, 15:01:50
Θέμα δημοσίευσης:
καλα να ειναι οι ανθρωποι και να κρατανε τη μοναδικη πιστα στην αττικη ανοιχτη και με λογικο κοστος.

εμενα αλλο με εξοργιζει. η αντιδραση πολλων οταν ακουγανε την ατακα οτι τα μεγαρα ανηκουν στο καββαθα και τις τ.ε και αρχιζαν ιστοριες για ενοικιασεις κλπ κλπ μπουρδες που υποτιμουσαν τη νοημοσυνη οσων την ακουγαν. τωρα κυριοι που ανηκουν τα μεγαρα οεο?οεο?οεο?
στο καββαθα and friends 'η στο mobilεοεοεοεοε. που ειναι η mobileo oeo oeo?
Road_Runner - Παρ 20 Ιαν 2006, 19:28:05
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Συνέντευξη Τύπου ΕΘ.Ε.Α. 12 Απριλίου 2005

Παράλληλα, στο τέλος της συνέντευξης Τύπου, ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ, Βασίλης Δεσποτόπουλος, έκανε μία δήλωση έκπληξη, σχετικά με την κατασκευή του αυτοκινητοδρομίου στον Ορχομενό! Σύμφωνα με τον ίδιο, την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να ανακοινωθεί η έναρξη των εργασιών στο χώρο!


Και άρχισαν οι εργασίες.. Και κοντεύουν να τελειώσουν.. Έγινε όμορφη η πίστα.. Με μεγάλους χώρους στα ΡΙΤ και ωραία χάραξη..
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ
MEMsound - Δευ 17 Ιούλ 2006, 11:13:33
Θέμα δημοσίευσης: Αποχωρεί από αγώνες και Δ.Σ. ΣΟΑΑ ο Άρης Ιγγλέσης
Άρης Ιγγλέσης έγραψε:
«Επί εικοσιπέντε χρόνια υπηρέτησα τον μηχανοκίνητο αθλητισμό πιστεύω με συνέπεια και αγάπη συμβάλοντας για την ανάπτυξη του , με την φιλοσοφία πάντα του να δώσω και όχι για να πάρω.
Αυτό ήταν που με ώθησε να υποβάλω υποψηφιότητα και στο συλλογικό όργανο μας ΣΟΑΑ και με την εμπιστοσύνη των μελών του να εκλεγώ στην θέση του Γ.Γραμματέα.

Προσπάθησα πάντα για το καλύτερο , πολλές φορές εις βάρος της οικογενείας μου , του ελεύθερου χρόνου μου , συμβάλοντας ακόμα και οικονομικά για να μπορέσουμε να έχουμε καλύτερους , ασφαλέστερους αγώνες.

Συνεργάστηκα με ανθρώπους που είχαμε κοινά οράματα και την ίδια αγάπη γιαυτό που κάναμε όπως ο Α.Ζήβας , ο Δημήτρης Μιχελακάκης , ο Γιάννης Μεσημέρης , και τα πιό νέα παιδιά , το μέλλον στα κοινά του χώρου μας όπως ο Γιώργος Κοσμόπουλος , ο Μάριος Ξανθάκος. Δεν ξεχνώ επίσης τους Δ.Αμαξόπουλο ,Φ.Μανώλη , Μ.Παπαγεωργίου , Α.Βαρουξή , Θάνο Ζιώζια και άλλους που πλαισιώνανε συχνά το Συμβούλιο συμβάλλοντας ενεργά.

Από την άλλη πολεμήθηκα , κατηγορήθηκα , ιδιαίτερα ύπουλα , από ανθρώπους που έχουν ευεργετηθεί από το σπόρ. Από ανθρώπους που αποδείχθηκε ότι είναι ιδιαίτερα επικίνδυνοι για την ασφάλεια μας δεδομένου ότι το μόνο που τους απασχολεί είναι το προσωπικό όφελος.

Στο ατύχημα του Χ.Δούρου , βρέθηκα από την πρώτη στιγμή στο Νοσοκομείο Κορίνθου , μαζί με τον Λ.Μανιαδάκη για να βοηθήσουμε όσο ήταν ανθρωπίνως δυνατό. Στο Μ.Ρόδο από το πρώτο πέρασμα των αναγνωρίσεων ειδοποίησα τον Αντιπρόεδρο του Συνδέσμου Δ.Ριζικάρη για τις πεσμένες μπαριέρες στο Δροσοχώρι. Τον παρεκάλεσα τηλεφωνικά να επικοινωνήσει με την λέσχη και να τους τονίσει ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Δεν το έκανε! Σε εκείνο το σημείο σκοτώθηκε ο Γ.Μακρής.

Την επομένη , στο Δ.Σ. υπέβαλλα την παραίτησή μου για λόγους ευθιξίας που δεν έγινε δεκτή. Συμφώνησα γιατί είχαμε σαν συμβούλιο να αντιμετωπίσουμε ένα μείζον θέμα και η συνοχή και η συμβολή όλων ήταν απαραίτητη.

Όμως ο Αντιπρόεδρος , όπως μαθαίνω , δεν επιθυμεί την συνοχή καταφεύγοντας σε διασπαστικές για τον ΣΟΑΑ κινήσεις . Δεν γνωρίζω τους λόγους αν και υποψιάζομαι πολλά .Γι αυτό επαναφέρω την οριστική και αμετάκλητη παραίτησή μου από Γ.Γραμματέας και μέλος του Δ.Σ. του ΣΟΑΑ . Αποχωρώ από τους αγώνες πικραμένος , αφήνοντας για παρακαταθήκη μία ευχή και μία υπόσχεση. Η ευχή μου είναι να μπορέσουν κάποια στιγμή όλοι οι αγωνιζόμενοι να βάλουν στην άκρη το όποια μικρά ή μεγάλα συμφέροντα τους και να ενωθούν για να δώσουν οριστική λύση στα μεγάλα προβλήματα του χώρου και η υπόσχεση , αφού πουλήσω το αγωνιστικό μου αυτοκίνητο ,σαν τελευταίο χρέος μου , θα μεριμνήσω να ανεγερθεί μνημείο για να θυμόμαστε πάντα τους αδικοχαμένους συναθλητές μας.»

Castor
Α.Γ.Ιγγλέσης

PHSYBORG - Δευ 17 Ιούλ 2006, 11:21:47
Θέμα δημοσίευσης:
πουλαει κ το αυτοκινητο του με ολη την προικα του
MEMsound - Πεμ 20 Ιούλ 2006, 13:14:12
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΡΙΖΙΚΑΡΗ ΑΘΗΝΑ 18/7/06

Παράθεση:
Συνάδελφοι αγωνιζόμενοι, επειδή οι θέσεις και απόψεις μου σε σχέση με την λειτουργία του ΔΣ του ΣΟΑΑ είναι και πάγιες αρχές μου , τις οποίες και σέβομαι, σας δηλώνω τα παρακάτω:

Επειδή διαφωνώ κάθετα με την μυστική πολιτική! του ΔΣ του ΣΟΑΑ

Επειδή διαφωνώ κάθετα με την πολιτική της παντελούς έλλειψης ενημέρωσης και επαφής με τα μέλη του Συνδέσμου.

Επειδή διαφωνώ κάθετα με την κατάργηση του εκπροσώπου ΣΟΑΑ στους αγώνες.

Επειδή διαφωνώ κάθετα με την προχειρότητα λήψης αποφάσεων και μηδενικής καταγραφής τους στα πρακτικά του Συνδέσμου.

Επειδή διαφωνώ κάθετα με την μη σύγκληση Γενικής Συνέλευσης των μελών για να ληφθούν αποφάσεις για τα τελευταία γεγονότα στον χώρο μας.

Επειδή διαφωνώ κάθετα με την μη λήψη δημόσιας θέσης από το Δ.Σ. για τα θέματα που απασχολούν τα μέλη μας.

Επειδή οι παραπάνω θέσεις μου ,διαφωνούν με την πλειοψηφία του Δ.Σ. του συνδέσμου, επί μακρόν χρόνο και στα περισσότερα θέματα .

Επειδή επί 6 μήνες τώρα (μετά την δυναμική συγκέντρωση οδηγών τον Ιανουάριο) δέχομαι αδυσώπητο πόλεμο, με χτυπήματα κάτω από την μέση, σε αγωνιστικό, προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο (ακόμη και από απελπισμένα μέλη του Συμβουλίου, που προσπαθώντας να κατευνάσουν τις προσωπικές τους τύψεις και ενοχές, λασπολογούν ασύδοτα......αλλά τι να περιμένει κανείς.?....)

Επειδή θέλω να διατηρήσω την αξιοπρέπειά μου και τις αρχές μου, σε έναν χώρο που τα τελευταία 30 χρόνια είναι ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου.

Επειδή οι προσπάθειές μου να νικήσω την διαπλοκή, απέβησαν άκαρπες.

Δηλώνω, με μεγάλη μου λύπη, δημόσια ,την παραίτηση μου από το ΔΣ του ΣΟΑΑ.

Δήμος Ριζικάρης.

MEMsound - Πεμ 20 Ιούλ 2006, 17:47:46
Θέμα δημοσίευσης:
Αποφάσεις συνεδρίασης ΣΟΑΑ

Το Δ.Σ. του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου συνεδρίασε εχτές 19/7/06. Παρόντες ήσαν οι κ.κ. Α.Ζήβας (Πρόεδρος) , Μ.Ξανθάκος (Ταμίας), Ι.Μεσημέρης, Δ.Μιχελακάκης , Γ.Κοσμόπουλος(Μέλη). Ορίσθηκε εκτελών χρέη Γραμματέα ο Δ.Μιχελακάκης.

Συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν τα εξής:
1. Συζητήθηκε η παραίτηση του κ.Δήμου Ριζικάρη την οποία το Συμβούλιο κάνει αποδεκτή. Τον ευχαριστεί για την μέχρι σήμερα συνεργασία του με τα υπόλοιπα μέλη και εκφράζει την λύπη του για τον τρόπο που επέλεξε να αποχωρήσει από την σύνθεση του Δ.Σ. , όπως επίσης και για τους ανακριβείς ισχυρισμούς του , τους οποίους χρησιμοποίησε ως βάση των διαφωνιών του και των προσβλητικών και αβάσιμων χαρακτηρισμών του για την λειτουργία του ΣΟΑΑ.
2. Συζητήθηκε η παραίτηση του κ. Α.Ιγγλέση την οποία το Συμβούλιο δεν κάνει δεκτή διότι θεωρεί ότι εξέλειπαν οι λόγοι που την προεκάλεσαν.
3. Το συμβούλιο εκλέγει ομόφωνα στην θέση του Αντιπροέδρου τον κ.Γιώργο Κοσμόπουλο.
4. Το συμβούλιο θα καλέσει το αναπληρωματικό μέλος κ.Λεωνίδα Κύρκο να αναπληρώσει την θέση του παραιτηθέντα.

Ο Πρόεδρος , Τα Μέλη

(Δελτίο Τύπου ΣΟΑΑ)

glf - Παρ 23 Φεβ 2007, 10:37:47
Θέμα δημοσίευσης:
Δείτε την παρουσίαση Galfas Racing για το πρόγραμμα αγώνων του 2007. Είναι μια πολύ όμορφη παρουσίαση σε μορφή pdf 1,3 ΜΒ
http://www.galfas.gr/racing/misc/galfas_racing_team_presentation_2007.pdf
xrisa-xs - Παρ 23 Φεβ 2007, 11:21:31
Θέμα δημοσίευσης:
πολύ καλή παρουσίαση! μπράβο!!
Miltellas - Παρ 23 Φεβ 2007, 13:31:13
Θέμα δημοσίευσης:
Νίκο, εκεί που λες ότι αδυνατείς για το Αχαιός είναι επειδή δεν προλαβαίνεις για τον επόμενο αγώνα (μετά από 2 εβδομάδες) σε περίπτωση που γίνει κάποια ζημιά;

Από χορηγούς καλύφθηκες;

Σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία! Very happy
glf - Παρ 23 Φεβ 2007, 14:43:47
Θέμα δημοσίευσης:
οχι δεν έχουμε τέτοια προβλήματα, απλά παντρεύω τον Παφίλη Smile

ακόμα δεν κλείσαμε απο budget. αν κάποιος μου κλείσει συμφωνία, έχει να λαμβάνει ποσοστό Smile
Ronin - Παρ 23 Φεβ 2007, 17:51:09
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
οχι δεν έχουμε τέτοια προβλήματα, απλά παντρεύω τον Παφίλη Smile

ακόμα δεν κλείσαμε απο budget. αν κάποιος μου κλείσει συμφωνία, έχει να λαμβάνει ποσοστό Smile


Πάντος ρε φίλε ,όπου βάζεις το χέρι σου κάτι καλό καλό γίνετε Very happy

Πολύ καλή η παρουσίαση ,εύχομαι κι εγώ ότι καλύτερο για τη φετινή χρονιά αγορίνα Exclamation
vinman - Παρ 23 Φεβ 2007, 17:53:03
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ να σου ευχηθώ ότι καλύτερο για την φετινή χρονιά... Wink
Ghost Dog - Παρ 23 Φεβ 2007, 18:16:19
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΨΟΓΗ η παρουσιαση,αριστο το αυτοκινητο,απιθανος εσυ,τελεια η παρεα σας...ολα ειναι ονειρικα! Mr. Green ΜΠΡΑΒΟ!!! Very happy Very happy
glf - Παρ 23 Φεβ 2007, 19:23:33
Θέμα δημοσίευσης:
να 'στε καλά παιδιά και παρακαλάτε να βγει το budget για να κάνουμε και λίγο Κύπελλο Ασφάλτου δηλ. Κένταυρος και κάνα Παλλάδιο να με δείτε και να σας δω. χεχεχεχε
MEMsound - Παρ 23 Φεβ 2007, 19:52:28
Θέμα δημοσίευσης:
Καλού ςαγώνες και από εμένα κ.glf Cool

υ.γ. άριστη η παρουσίαση Wink
Road_Runner - Σαβ 24 Φεβ 2007, 22:06:07
Θέμα δημοσίευσης:
Καλή Αγωνιστικἠ Χρονιά να έχετε Νικόλα
Με πολλά χλμ, διασκέδαση και κανένα κυπελάκι...
volvos - Παρ 08 Ιούν 2007, 14:42:39
Θέμα δημοσίευσης:
νεα και απεξω...

πολλα μπραβο στα παιδια
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=empeiries-article
gonakinen - Κυρ 10 Ιούν 2007, 01:35:05
Θέμα δημοσίευσης:
Σε λίγες ώρες τρέχει και ο Μάριος Ξανθάκος με το γνωστό Ν/3 στην Ιταλία σε αγώνα ανάβασης με πολύ έντονο συναγωνισμό,
αφού εκτός από το τοπικό πρωτάθλημα, ο αγώνας περιλαμβάνεται στο Διεθνές Καλεντάρι αναβάσεων καθώς και στο Πανευρωπαικό κύπελλο.

Παρ'όλα αυτά χτές έκανε τον 8ο χρόνο στην κλάση του, αναδικνύοντας παράλληλα και τη δική του κλάση σαν οδηγός...
MEMsound - Κυρ 10 Ιούν 2007, 03:09:36
Θέμα δημοσίευσης:
...ωραίος" Shocked Cool
Lef205 - Δευ 18 Ιούν 2007, 21:42:53
Θέμα δημοσίευσης:
Οι συμμετοχες του ραλλυ Θερμαικου.

http://www.aoth.gr/4/148/130/

Καλη επιτυχια στο Νουμερο 28! Wink
volvos - Παρ 11 Ιαν 2008, 11:24:40
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=13626&race_id=0
Ghost Dog - Παρ 11 Ιαν 2008, 12:00:01
Θέμα δημοσίευσης:
Clapping Thumb Left
sps - Παρ 11 Ιαν 2008, 20:56:36
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=13626&race_id=0


http://www.youtube.com/watch?v=FRgkRPz8YqE
volvos - Δευ 17 Μάρ 2008, 15:45:00
Θέμα δημοσίευσης:
oxi απλα συνεχιζουν τους αγωνες αλλα για πρωτη φορα θα εχουμε μια ελληνικη εργοστασιακη συμμετοχη....

ενα μπραβο και τιποτα αλλο
Cool
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=14003
volvos - Τετ 02 Ιούλ 2008, 15:12:23
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=811771&nt=103
volvos - Τρι 19 Αύγ 2008, 21:25:21
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=gr_rally-news-article&race_id=0&article_id=14984


poy einai o patos oeo??

http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=gr-news-article&article_id=14988&race_id=0
Pughell - Πεμ 21 Αύγ 2008, 13:21:40
Θέμα δημοσίευσης:
Το γεγονος οτι εγινε προσφορα να αναλαβει καποιος το ολο εγχειρημα αλλα με την προυποθεση να μεινει ο Παρταλιος εξω απο την οργανωση,δεν αναφερθηκε... Evil
Τεσπα,να και μια φορα που ο τσΑΠΡ εχει δικιο,αυτο το αθλημα δεν σωζεται με τιποτα στην χωρα μας. Crying or Very sad

Αναρωτιεμαι ποτε θα βρεθει ενας "ελευθερος σκοπευτης" για να "καθαρισει" τους βρωμιαρηδες που μονον εμποδιο ειναι στην ολη κατασταση.
plaketokofths - Πεμ 21 Αύγ 2008, 13:35:44
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλάμε για πολύ σαπίλα στον χώρο, τι σαπίλα δλδ... σήψη!
Απ' όπου κι αν κοιτάξεις το σπορ ειναι καταδικασμένο, ευτυχώς κάποιοι δεν το έχουν καταλαβει ακομα και προσπαθούν για το καλύτερο.

Μπουρδέλο Ελλάδα για ακομα μια φορά με τους κωλο-ελληνάρες.. αυτο ειμαστε και καλα να πάθουμε. Το πρόβλημα είναι γενικό κι εκτός απο τον διπλανό μας μας φταίμε κι εμείς οι ιδιοι.
Που λένε και στο βορρά... "αντε τα μπούλα μας τώρα"
Pughell - Πεμ 21 Αύγ 2008, 17:40:50
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα καποιοι βορειοι βολευτηκαν ηδη...
Αρχισαν να τρεχουν Βουλγαρια,Σκοπια,κλπ και απο οτι λενε το καταευχαριστιουνται,κοινως μολις βρεθηκε το "αντιβιωτικο" στην ελληνικη αρρωστεια.
Απλα για τους υπολοιπους απο την Θεσσαλια και κατω,τα χλμ ειναι πολλα... Sad
volvos - Πεμ 21 Αύγ 2008, 18:04:27
Θέμα δημοσίευσης:
kala το σοου με τις επιστολες και τις απαντησεις στο φορουμ των 4τ δεν εχει προηγουμενο...

απλα respect

μακρυα και αγαπημενοι μακρυαααα
plaketokofths - Πεμ 21 Αύγ 2008, 18:07:46
Θέμα δημοσίευσης:
Κάποτε πήγαιναμε στη Βουλγαρία για τα ψώνια του μήνα, για τον οδοντιάτρο κτλ... τώρα πάμε να τρέξουμε και σε αγώνες.

Εχουν καταλάβει οι ξένοι το ερεβος που υπάρχει στη χώρα μας κι εχουν αρχίσει και κατεβαίνουν και γυναίκες απο πάνω με ταξάκι για το μεροκάματο... ούτε για μπουρδέλο δεν είμαστε.

Οποτε οι μισοί πάνω, κάποιοι αλλοι στην Ιταλία... μια χαρά!

Με την ευκαιρία αυτη στο ραλλυ adac που εγινε πριν λιγες μερες στη Γερμανία είχαμε και την παρακάτω συμμετοχή απο την Τουρκία με focus WRC... (Ξύπνααα Ελλάδα)



H φώτο και τα ανάλογα credits αναλογούν στο φίλο Βασίλη Αθανασίου που τράβηξε αυτη τη φώτο...
Touristas - Πεμ 21 Αύγ 2008, 18:43:43
Θέμα δημοσίευσης:
Έ όχι και μπουρδέλο μην το ξεφτιλίζουμε.
Τα μπουρδέλα έχουν πολύ καλύτερη οργάνωση οπότε βρείτε κάτι άλλο να πείτε Very happy Very happy Very happy
volvos - Δευ 29 Σεπ 2008, 08:04:24
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=gr-news-article&article_id=15263&race_id=0
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr