peugeot206cc έγραψε: |
Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ; |
teoman έγραψε: | ||
Είναι ακόμα άστρωτος.Σιγά-σιγά θα δεις διαφορά... |
peugeot206cc έγραψε: |
Έχω πάρει το καινούργιο μου CC εδώ και 3 εβδομάδες.
Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι ακούγονται όλο και περισσότεροι τριγμοί μέρα με τη μέρα. Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη). Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται. Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει. Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται. Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή. Επειδή τα τριξίματα αυτά δεν ακούγονται πάντα (και επειδή είμαι και καντέμης όταν θα πάω στο συνεργείο δεν θα ακούγεται τίποτα) θέλω όταν πάω στο συνεργείο να τους πώ συγκεκριμένα τι φταίει (αλλιώς θα ακούσω τα γνωστά...). Υπάρχει κάποιος άλλος από το Club με παρόμοια προβλήματα ; Οι υπόλοιποι CCάδηκες έχουν τέτοια προβλήματα ; Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ; |
Παράθεση: |
Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη). Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται. Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει. |
Παράθεση: |
Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται. Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή. |
Miltellas έγραψε: |
Vini, έχω μία απορία-περιέργεια: Το 206 σου τρίζει; ![]() |
Nikel έγραψε: |
Ο DImip με καλυψε απολειτα για το θεμα των τριγμων. Οσο για το κομπιασμα στις χαμηλες, εαν στο κανει προσπαθωντας να ξεκινησεις το αυτοκινητο η οταν πας να ξεκινησεις κινουμενος αλλα με πολυ λιγα χιλιομετρα στο κοντερ (πχ. 5) τοτε Join the club...αυτα εχει το ηλεκτρονικο γκαζι φιλε μου ![]() |
Vini έγραψε: | ||||||
Eδώ οι καλές απαντήσεις! Καταρχήν καλορίζικο και καλοτάξιδο ή μήπως στα έχω ξαναπεί? ![]() ![]()
Απλό! Για να ακούγεται στην εθνική πάει να πει ότι επηρεάζεται από την μεγάλη ταχύτητα δηλ. από τον εξωτερικό αέρα. Δηλ. κάτι θέλει "σουλούπωμα" (βίδωμα-επανατοποθέτηση). Και επεξηγώ: Δες εκεί που ακούς το θόρυβο μήπως: α. υπάρχουν λάστιχα που δεν κάνουν καλή επαφή β. υπάρχουν υλικά που έχουν αστοχία συναρμολόγησης. Δηλ. κάποιο κούμπωμα που έχει πάρει λίγο αριστερά ή λίγο δεξιά γ. Μήπως είναι το τάσι και έχει ξελασκάρει(εκτός αν έχεις ζάντες)? δ. Η εταζέρα σου μήπως χτυπάει? ε. Δες όλες τις βίδες και τις επαφές της οροφής μήπως κάτι έχει ξελασκάρει ή κάτι έχει χάσει την σωστή επαφή στ. Μήπως κάπου χρειάζεται λαδάκι και ακούς τέτοιο τριγμό? ζ. Μήπως είναι η τάπα της βενζίνης και έχει ξελασκάρει? Προσοχή αν έχεις βάλει την τάπα αλουμινίου αυτή πολλές φορές δεν πιάνει καλά....
Το τρίξιμο από την δεξιά πόρτα είναι εσωτερικό (μέσα από την πόρτα) ή εξωτερικό-επιφανειακό? Το τρίξιμο σε γενικές γραμμές οφείλεται: α. Στο μεντεσέ που κλείνει (αστοχία υλικού, έχει χάσει την σωστή τοποθέτηση) β. Στο παράθυρο που δεν πέφτει καλά στα λάστιχα της οροφής γ. Σε εσωτερικούς τριγμούς π.χ. καλώδια ή ξεβιδωμένα κλιπ και βίδες δ. Είναι σίγουρα από την πόρτα? Για κοίτα μήπως είναι χαλαρό το χειρόφρενο όταν είναι κατεβασμένο! Κούνα το αριστερά-δεξιά και δες μήπωε κάνει μεταλλικό θόρυβο... Αυτός ο θόρυβιος όταν κινείσαι ακούγεται σαν να έρχεται από την δεξιά πόρτα... Η οροφή χτυπάει γιατί πρέπει να την φροντίζεις! Δηλ. 1. Τακτικό εσωτερικό καθαρισμό σε όλα τα απόκρυφα σημεία 2. Με ειδικό σπρέυ να περνάς όλα τα λάστιχα και τις τσιμούχες για να μην "σπάσουν" και να μην χάσουν την μορφή τους... 3. Λαδάκι ειδικό για όλα τα σημεία κίνησης... 4. Τακτικό βίδωμα όλων των βιδών που θα βρεις στην οροφή... Αν κάνεις αυτά θα δεις ότι η οροφή "αναπνέει" καλύτερα.... ![]() |
peugeot206cc έγραψε: |
Θέλω να ρωτήσω και κάτι άλλο. Το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει δωρεάν πρώτο service. Τι ακριβώς είναι αυτο ; Αναφέρεται στην αλλαγή λαδιών ή στο πρώτο πραγματικό service ; |
Vini έγραψε: |
Τυπικός έλεγχος και αλλαγή λαδιών...τίποτα παραπάνω... |
teoman έγραψε: | ||
vini,μόνο το κόστος της αλλάγης (εργασίας) και όχι των λαδιών,έτσι?Εγώ τα πλήρωσα κανονικά... |
Miltellas έγραψε: |
Η μία ροδέλα είναι για το στεγανό σφράγισμα της τάπας του κάρτερ.
Οι άλλες δύο δεν ξέρω. Μήπως εχουν σχέση με το τάπωμα της βίδας του σασμάν; Ξέρει κανείς; |
peugeot206cc έγραψε: |
Μετά από ένα μήνα από την αγορά του αυτοκινήτου διαπίστωσα πάνω στο καπάκι της οροφής (κάλυμα του πορτ-παγκάζ) ότι το χρώμα ήταν διαφορετικό σε μια επιφάνεια 15Χ25 cm. Το ανακάλυψα πλένοντας ο ίδιος το αυτοκίνητο μου για πρώτη φορά. Σε εκείνο το σημείο το χρώμα είναι θολό και το σφουγγάρι δεν γλυστράει το ίδιο έυκολα όπως στο υπόλοιπο αυτοκίνητο. Καταλαβαίνεται βέβαια ότι εκνευρίστηκα πάρα πολύ. Από ένα προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα είχε συμβεί μάλλον το ίδιο όταν φανοποιός ! για να καλύψει γρατζουνιά έβαλε ένα πιτσιρικά που είχε εκεί να αλείψει το σημείο με μια αλοιφή. Όπως μου εξήγησε εκ των υστέρων ο πιτσιρικάς έτριψε με δύναμη με αποτέλεσμα να φύγει το βερνίκι. Πιστεύω ότι έχω πάθει το ίδιο. Το εάν θα το αναφέρω στο συνεργείο ή όχι δεν ξέρω γιατί 1) δεν μπορώ να το αποδείξω (πέρασε ένας μήνας από την αγορά) και 2) δεν νομίζω ότι θέλω να ξαναβαφτεί ολόκληρο το καπάκι. Μάλλον δεν θα τους πω τίποτα αν και εκνευρίστηκα αφάνταστα από αυτό. Επίσης δεν νομίζω να προκλήθηκε μετά την αγορά γιατί το αυτοκίνητο είναι πάντα σε κλειστό parking και εάν πάλι έπεφτε κάτι επάνω δεν θα ήταν δυνατόν να καλύψει τέτοια επιφάνεια.
|
peugeot206cc έγραψε: |
Ξέχασα να αναφέρω επίσης ότι η κόρνα και το σινιάλο με τα φώτα καθυστερούν από τη στιγμή που θα ανάψω το διακόπτη. Τις πρώτες μέρες να φανταστείτε πατούσα την κόρνα και επειδή δεν την άκουγα την ξαναπατούσα με αποτέλεσμα να χτυπάει δύο φορές. Ο Ντάσιος μου είπε ότι είναι λόγω multiplexing. Επειδή τώρα τελευταία οδήγησα ένα άλλο αυτοκίνητο και μου φάνηκε τραγική η διαφορά απόκρισης των αντίστοιχων διακοπτών (τόσο της κόρνας όσο και των φώτων) προβληματίζομαι στο εάν θα πρέπει να επιμείνω σε αυτό. Κανένας άλλος με αντίστοιχο πρόβλημα ; |
peugeot206cc έγραψε: |
Ξέχασα να αναφέρω επίσης ότι η κόρνα και το σινιάλο με τα φώτα καθυστερούν από τη στιγμή που θα ανάψω το διακόπτη. Τις πρώτες μέρες να φανταστείτε πατούσα την κόρνα και επειδή δεν την άκουγα την ξαναπατούσα με αποτέλεσμα να χτυπάει δύο φορές. Ο Ντάσιος μου είπε ότι είναι λόγω multiplexing. Επειδή τώρα τελευταία οδήγησα ένα άλλο αυτοκίνητο και μου φάνηκε τραγική η διαφορά απόκρισης των αντίστοιχων διακοπτών (τόσο της κόρνας όσο και των φώτων) προβληματίζομαι στο εάν θα πρέπει να επιμείνω σε αυτό. Κανένας άλλος με αντίστοιχο πρόβλημα ; |
chatasos έγραψε: |
Εννοείται ότι το πας πίσω για να στο ξαναβάψουν!!!!! Την εγγύηση του χρώματος τι την έχεις? |
peugeot206cc έγραψε: | ||
Δεν μπορώ να το κάνω τόσο εύκολα αυτό. Εάν μου το βάψουν μπορεί μετα από καιρό (π.χ. 3 χρόνια) να φαίνεται η διαφορά στο χρώμα. Επίσης θα φαίνεται ότι είναι βαμένο με αποτέλεσμα να ακούσω διάφορες μ**ίες όταν θα προσπαθήσω να το πουλήσω |
peugeot206cc έγραψε: | ||
Δεν μπορώ να το κάνω τόσο εύκολα αυτό. Εάν μου το βάψουν μπορεί μετα από καιρό (π.χ. 3 χρόνια) να φαίνεται η διαφορά στο χρώμα. Επίσης θα φαίνεται ότι είναι βαμένο με αποτέλεσμα να ακούσω διάφορες μ**ίες όταν θα προσπαθήσω να το πουλήσω |
peugeot206cc έγραψε: |
Μετά από ένα μήνα από την αγορά του αυτοκινήτου διαπίστωσα πάνω στο καπάκι της οροφής (κάλυμα του πορτ-παγκάζ) ότι το χρώμα ήταν διαφορετικό σε μια επιφάνεια 15Χ25 cm. Το ανακάλυψα πλένοντας ο ίδιος το αυτοκίνητο μου για πρώτη φορά. Σε εκείνο το σημείο το χρώμα είναι θολό και το σφουγγάρι δεν γλυστράει το ίδιο έυκολα όπως στο υπόλοιπο αυτοκίνητο. Καταλαβαίνεται βέβαια ότι εκνευρίστηκα πάρα πολύ. Από ένα προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα είχε συμβεί μάλλον το ίδιο όταν φανοποιός ! για να καλύψει γρατζουνιά έβαλε ένα πιτσιρικά που είχε εκεί να αλείψει το σημείο με μια αλοιφή. Όπως μου εξήγησε εκ των υστέρων ο πιτσιρικάς έτριψε με δύναμη με αποτέλεσμα να φύγει το βερνίκι. Πιστεύω ότι έχω πάθει το ίδιο. Το εάν θα το αναφέρω στο συνεργείο ή όχι δεν ξέρω γιατί 1) δεν μπορώ να το αποδείξω (πέρασε ένας μήνας από την αγορά) και 2) δεν νομίζω ότι θέλω να ξαναβαφτεί ολόκληρο το καπάκι. Μάλλον δεν θα τους πω τίποτα αν και εκνευρίστηκα αφάνταστα από αυτό. Επίσης δεν νομίζω να προκλήθηκε μετά την αγορά γιατί το αυτοκίνητο είναι πάντα σε κλειστό parking και εάν πάλι έπεφτε κάτι επάνω δεν θα ήταν δυνατόν να καλύψει τέτοια επιφάνεια.
Ξέχασα να αναφέρω επίσης ότι η κόρνα και το σινιάλο με τα φώτα καθυστερούν από τη στιγμή που θα ανάψω το διακόπτη. Τις πρώτες μέρες να φανταστείτε πατούσα την κόρνα και επειδή δεν την άκουγα την ξαναπατούσα με αποτέλεσμα να χτυπάει δύο φορές. Ο Ντάσιος μου είπε ότι είναι λόγω multiplexing. Επειδή τώρα τελευταία οδήγησα ένα άλλο αυτοκίνητο και μου φάνηκε τραγική η διαφορά απόκρισης των αντίστοιχων διακοπτών (τόσο της κόρνας όσο και των φώτων) προβληματίζομαι στο εάν θα πρέπει να επιμείνω σε αυτό. Κανένας άλλος με αντίστοιχο πρόβλημα ; |
Vini έγραψε: |
Το πρόβλημα με το χρώμα ΔΕΝ είναι εργοστασιακό...αλλά πρόβλημα που έγινε κάποια στιγμή από το εργοστάσιο μέχρι τα χέρια σου.
Το χρώμα συνήθως το αλλοιώνει η θερμοκρασία...π.χ. να αφήσεις ένα κουφά με ζεστό νερό πάνω στο καπό....θα στο θολώσει το χρώμα....οπότε κάτι τέτοιο πρέπει να είναι.... Υπάρχει όμως και το ενδεχόμενο να είναι υγρασία που την έχει ρουφήξει το μέταλλο.... Παρόμοιο πρόβλημα είχα στο hyundai σε ένα σημείο (από βλακεία μου) και από κόκκινο έγινε πορτοκαλί σε ένα σημείο. Η λύση ήταν να το αφήσω δύο μέρες να στεγνώσει η υγρασία από το μέταλλο. Για να καταλάβεις τι εννοώ βάλε ένα κομμάτι αλουμίνιο στην κατάψυξη και δες την θολούρα που θα πάρει... θέλει δύο μέρες να συνέλθει.... Όσο για την καθυστέρηση με τα φώτα είναι το multiplex το οποίο όμως δεν σημαίνει ότι ο χρόνος δεν ρυθμίζεται εγκεφαλικά.... ![]() ![]() |
peugeot206cc έγραψε: |
Υπάρχει περίπτωση να μην έχει φύγει το κερί που έχει όταν βγαίνει από το εργοστάσιο ; Πως θα καταλάβω εάν είναι κερί ή έχει αλλοίωση το χρώμα ; Όσο αφορά την καθυστέρηση με τα φώτα και την κόρνα δεν νομίζω ότι μπορεί να ρυθμιστεί εγκεφαλικά διότι απλούστατα είναι επικίνδυνο να υπάρχει έστω και η παραμικρή καθυστέρηση. Για παράδειγμα εάν κινούμαι με ταχύτητα 50Km/h (δηλ. περίπου 14 μέτρα το δευτερόλεπτο) μισό δευτερόλεπτο καθυστέρηση έχει σαν συνέπεια να ειδοποιήσω αυτόν που θέλω (είτε με την κόρνα είτε με τα φώτα) 7 μέτρα παρακάτω. Σκέψου για παράδειγμα να ανοίγεις μιά πόρτα 10 μέτρα πριν. Θα ακούσει την κόρνα όταν θα είμαι 3 μέτρα δίπλα του. Και για να μην βιαστεί κάποιος και πει για το μισό δευτερόλεπτο, θέλω να πώ ότι από την απόσταση διαπίστωσα ότι η καθυστέρηση σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα (και όχι η καθυστέρηση της κόρνας) είναι της τάξης του 0.5 δευτερολέπτου. Θεωρώ το παραπάνω πολύ σημαντικό (για λόγους ασφαλειας) εάν συμβαίνει σε όλα τα 206 με multiplex και απορώ πως λέτε όλοι τόσο ψύχραιμα ότι ναι το έχουν όλα!!! |
Vini έγραψε: |
Οσο για το multiplex υπομονη....μετά θα σου αρέσει η καθυστέρηση... Οσο για του λόγους που επικαλείσαι για τις προειδοποιήσεις κλπ...αυτά σύμφωνα με την παγκόσμια νομοθεσία ΚΟΚ απαγορεύονται....υπάρχουν τα Alarm...μόνο εδώ στην Ελλάδα παίζουμε με τα σινιάλα και τις κόρνες... Οπότε δικαιολογείται ο Γάλλος να μην φτιάχνει ειδικά αυτοκίνητα για την Ελλάδα-Ουγκάντα....σε αντίθεση με άλλες χώρες π.χ. Γερμανία που φτιάχνουν ειδικά αυτοκίνητα Β διαλογής ειδικά για την Ελλάδα-Ουγκάντα.... |
TZAG έγραψε: |
Έλεγξε στον Ντάσιο το software της BSI σου κατ' αρχήν, γιατί μετά την αναβάθμηση ένιωσα διαφορά σε σχέση με πριν, στο γκάζι τουλάχιστον. Στην κόρνα έχω κι εγώ πρόβλημα...(άκου τώρα) όταν την πατάω από αριστερά ![]() ![]() TZAG ![]() Eπίσης ΌΛΑ τα multiplexed Peugeot έχουν αυτό το πρόβλημα καθυστέρησης. Βλέπεις η τεχνολογία αυτή είναι ΕΝΤΕΛΩΣ καινούργια με αποτέλεσμα να υπάρχουν ΨΙΛΟπροβλήματα τέτοιυ είδους. Γι' αυτό καλό θα είναι να πας γιά αναβάθμιση τουλάχιστον 1ον γιατί διορθώνονται τα λάθη (bugs) και 2ον γιατί βλάβες που ΔΕΝ εμφανίζονταν μέχρι τώρα, με την αναβάθμηση εμφανίζονται γιατί μπήκαν κι αυτές στο μάτι του ελέγχου ![]() |
peugeot206cc έγραψε: |
Έχω πάρει το καινούργιο μου CC εδώ και 3 εβδομάδες.
Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι ακούγονται όλο και περισσότεροι τριγμοί μέρα με τη μέρα. Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη). Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται. Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει. Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται. Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή. Επειδή τα τριξίματα αυτά δεν ακούγονται πάντα (και επειδή είμαι και καντέμης όταν θα πάω στο συνεργείο δεν θα ακούγεται τίποτα) θέλω όταν πάω στο συνεργείο να τους πώ συγκεκριμένα τι φταίει (αλλιώς θα ακούσω τα γνωστά...). Υπάρχει κάποιος άλλος από το Club με παρόμοια προβλήματα ; Οι υπόλοιποι CCάδηκες έχουν τέτοια προβλήματα ; Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ; |
vassop26 έγραψε: |
Δηλαδή την πληρώνουμε ή όχι την αναβάθμιση ??? |
TZAG έγραψε: |
Επειδή δεν διαβάσατε προηγούμενο post μου, αναφέρω ότι έκανα αναβάθμηση λογισμικού και ήταν ΔΩΡΕΑΝ. Άρα για όσους δεν το έχουν κάνει και είναι στην εγγύηση ακόμα να πάνε, γιατί μετά την εγγύηση κανείς δεν ξέρει... |