PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Προβλήματα με καινούργιο CC

peugeot206cc - Παρ 25 Οκτ 2002, 14:45:45
Θέμα δημοσίευσης: Προβλήματα με καινούργιο CC
Έχω πάρει το καινούργιο μου CC εδώ και 3 εβδομάδες.
Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι ακούγονται όλο και
περισσότεροι τριγμοί μέρα με τη μέρα.
Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει.
Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή.
Επειδή τα τριξίματα αυτά δεν ακούγονται πάντα (και επειδή είμαι και καντέμης όταν θα πάω
στο συνεργείο δεν θα ακούγεται τίποτα) θέλω όταν πάω στο συνεργείο
να τους πώ συγκεκριμένα τι φταίει (αλλιώς θα ακούσω τα γνωστά...).
Υπάρχει κάποιος άλλος από το Club με παρόμοια προβλήματα ;
Οι υπόλοιποι CCάδηκες έχουν τέτοια προβλήματα ;

Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ;
teoman - Παρ 25 Οκτ 2002, 14:47:51
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC
peugeot206cc έγραψε:

Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ;


Είναι ακόμα άστρωτος.Σιγά-σιγά θα δεις διαφορά...
peugeot206cc - Παρ 25 Οκτ 2002, 14:54:37
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC
teoman έγραψε:
peugeot206cc έγραψε:

Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ;


Είναι ακόμα άστρωτος.Σιγά-σιγά θα δεις διαφορά...


Μακάρι να είναι αυτό !!
teoman - Παρ 25 Οκτ 2002, 15:05:16
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι ήταν και το δικό μου.Μέχρι τις 3000 στροφές δεν ανέβαζε εύκολα.Μετά όμως...
Θα σου φανεί περισσότερο αν πριν οδηγούσες 8v αυτοκίνητο.Αυτά έχουν δύναμη σε μικρό φάσμα στροφών.
Τώρα για τα τριξίματα... joined the club!Μέχρι και ειδικό topic υπάρχει γι'αυτά.Θα βαρεθείς να ακούς μέχρι στο τέλος να συνηθίσεις :D
Μία είναι η λύση:βάλε καλό ηχοσύστημα!!! Shocked
Vini - Παρ 25 Οκτ 2002, 18:52:14
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC
peugeot206cc έγραψε:
Έχω πάρει το καινούργιο μου CC εδώ και 3 εβδομάδες.
Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι ακούγονται όλο και
περισσότεροι τριγμοί μέρα με τη μέρα.
Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει.
Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή.
Επειδή τα τριξίματα αυτά δεν ακούγονται πάντα (και επειδή είμαι και καντέμης όταν θα πάω
στο συνεργείο δεν θα ακούγεται τίποτα) θέλω όταν πάω στο συνεργείο
να τους πώ συγκεκριμένα τι φταίει (αλλιώς θα ακούσω τα γνωστά...).
Υπάρχει κάποιος άλλος από το Club με παρόμοια προβλήματα ;
Οι υπόλοιποι CCάδηκες έχουν τέτοια προβλήματα ;

Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ;


Eδώ οι καλές απαντήσεις!
Καταρχήν καλορίζικο και καλοτάξιδο ή μήπως στα έχω ξαναπεί? Shocked Shocked

Παράθεση:
Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει.


Απλό! Για να ακούγεται στην εθνική πάει να πει ότι επηρεάζεται από την μεγάλη ταχύτητα δηλ. από τον εξωτερικό αέρα. Δηλ. κάτι θέλει "σουλούπωμα" (βίδωμα-επανατοποθέτηση). Και επεξηγώ:

Δες εκεί που ακούς το θόρυβο μήπως:
α. υπάρχουν λάστιχα που δεν κάνουν καλή επαφή
β. υπάρχουν υλικά που έχουν αστοχία συναρμολόγησης. Δηλ. κάποιο κούμπωμα που έχει πάρει λίγο αριστερά ή λίγο δεξιά
γ. Μήπως είναι το τάσι και έχει ξελασκάρει(εκτός αν έχεις ζάντες)?
δ. Η εταζέρα σου μήπως χτυπάει?
ε. Δες όλες τις βίδες και τις επαφές της οροφής μήπως κάτι έχει ξελασκάρει ή κάτι έχει χάσει την σωστή επαφή
στ. Μήπως κάπου χρειάζεται λαδάκι και ακούς τέτοιο τριγμό?
ζ. Μήπως είναι η τάπα της βενζίνης και έχει ξελασκάρει? Προσοχή αν έχεις βάλει την τάπα αλουμινίου αυτή πολλές φορές δεν πιάνει καλά....

Παράθεση:
Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή.


Το τρίξιμο από την δεξιά πόρτα είναι εσωτερικό (μέσα από την πόρτα) ή εξωτερικό-επιφανειακό?
Το τρίξιμο σε γενικές γραμμές οφείλεται:
α. Στο μεντεσέ που κλείνει (αστοχία υλικού, έχει χάσει την σωστή τοποθέτηση)
β. Στο παράθυρο που δεν πέφτει καλά στα λάστιχα της οροφής
γ. Σε εσωτερικούς τριγμούς π.χ. καλώδια ή ξεβιδωμένα κλιπ και βίδες
δ. Είναι σίγουρα από την πόρτα? Για κοίτα μήπως είναι χαλαρό το χειρόφρενο όταν είναι κατεβασμένο! Κούνα το αριστερά-δεξιά και δες μήπωε κάνει μεταλλικό θόρυβο... Αυτός ο θόρυβιος όταν κινείσαι ακούγεται σαν να έρχεται από την δεξιά πόρτα...

Η οροφή χτυπάει γιατί πρέπει να την φροντίζεις!
Δηλ.
1. Τακτικό εσωτερικό καθαρισμό σε όλα τα απόκρυφα σημεία
2. Με ειδικό σπρέυ να περνάς όλα τα λάστιχα και τις τσιμούχες για να μην "σπάσουν" και να μην χάσουν την μορφή τους...
3. Λαδάκι ειδικό για όλα τα σημεία κίνησης...
4. Τακτικό βίδωμα όλων των βιδών που θα βρεις στην οροφή...

Αν κάνεις αυτά θα δεις ότι η οροφή "αναπνέει" καλύτερα.... Wink
Nikel - Παρ 25 Οκτ 2002, 19:28:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ο DImip με καλυψε απολειτα για το θεμα των τριγμων. Οσο για το κομπιασμα στις χαμηλες, εαν στο κανει προσπαθωντας να ξεκινησεις το αυτοκινητο η οταν πας να ξεκινησεις κινουμενος αλλα με πολυ λιγα χιλιομετρα στο κοντερ (πχ. 5) τοτε Join the club...αυτα εχει το ηλεκτρονικο γκαζι φιλε μου Evil
Miltellas - Σαβ 26 Οκτ 2002, 01:11:34
Θέμα δημοσίευσης:
Vini, έχω μία απορία-περιέργεια: Το 206 σου τρίζει; Rolling eyes
Vini - Σαβ 26 Οκτ 2002, 07:41:49
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Vini, έχω μία απορία-περιέργεια: Το 206 σου τρίζει; Rolling eyes



Φίλε Μίλτο....νομίζω ότι θα έχεις προσέξει ότι εδώ και καιρό δεν γκρινιάζω...
Οχι δεν τρίζει. Πάει να μου κάνει κάτι κόλπα η ηλιοροφή αλλά δεν την αφήνω....της έχω πάρει τον αέρα! Twisted evil Twisted evil


Πάντως σοβαρά τώρα...με καλή θέληση και λίγη δουλίτσα το 206 γίνεται μαγικό χαλί... Wink Wink
DimiP - Σαβ 26 Οκτ 2002, 10:50:48
Θέμα δημοσίευσης:
Nikel έγραψε:
Ο DImip με καλυψε απολειτα για το θεμα των τριγμων. Οσο για το κομπιασμα στις χαμηλες, εαν στο κανει προσπαθωντας να ξεκινησεις το αυτοκινητο η οταν πας να ξεκινησεις κινουμενος αλλα με πολυ λιγα χιλιομετρα στο κοντερ (πχ. 5) τοτε Join the club...αυτα εχει το ηλεκτρονικο γκαζι φιλε μου Evil



ΤΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο DIMIP? ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΡΙΓΜΟΥΣ ΔΕ ΜΙΛΗΣΑ. ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΟΥΤΕ ΤΡΙΓΜΟΥΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ CC.
....
.......

ΤΑ ΠΟΛΛΑ "ΟΥΙΣΚΙΑ"....ΒΛΕΠΕΙς.....

ΧΙΧΙΧΙΧΙΙΧΙΧΙ
Nikel - Σαβ 26 Οκτ 2002, 11:25:24
Θέμα δημοσίευσης:
Ooops...Vini ηθελα να πω
Beer Beer Beer

ΥΓ. Θα τα πινω για μενα, θα τα σπαω για μενα.........
peugeot206cc - Τετ 30 Οκτ 2002, 09:29:40
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC
Vini έγραψε:
peugeot206cc έγραψε:
Έχω πάρει το καινούργιο μου CC εδώ και 3 εβδομάδες.
Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι ακούγονται όλο και
περισσότεροι τριγμοί μέρα με τη μέρα.
Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει.
Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή.
Επειδή τα τριξίματα αυτά δεν ακούγονται πάντα (και επειδή είμαι και καντέμης όταν θα πάω
στο συνεργείο δεν θα ακούγεται τίποτα) θέλω όταν πάω στο συνεργείο
να τους πώ συγκεκριμένα τι φταίει (αλλιώς θα ακούσω τα γνωστά...).
Υπάρχει κάποιος άλλος από το Club με παρόμοια προβλήματα ;
Οι υπόλοιποι CCάδηκες έχουν τέτοια προβλήματα ;

Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ;


Eδώ οι καλές απαντήσεις!
Καταρχήν καλορίζικο και καλοτάξιδο ή μήπως στα έχω ξαναπεί? Shocked Shocked

Παράθεση:
Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει.


Απλό! Για να ακούγεται στην εθνική πάει να πει ότι επηρεάζεται από την μεγάλη ταχύτητα δηλ. από τον εξωτερικό αέρα. Δηλ. κάτι θέλει "σουλούπωμα" (βίδωμα-επανατοποθέτηση). Και επεξηγώ:

Δες εκεί που ακούς το θόρυβο μήπως:
α. υπάρχουν λάστιχα που δεν κάνουν καλή επαφή
β. υπάρχουν υλικά που έχουν αστοχία συναρμολόγησης. Δηλ. κάποιο κούμπωμα που έχει πάρει λίγο αριστερά ή λίγο δεξιά
γ. Μήπως είναι το τάσι και έχει ξελασκάρει(εκτός αν έχεις ζάντες)?
δ. Η εταζέρα σου μήπως χτυπάει?
ε. Δες όλες τις βίδες και τις επαφές της οροφής μήπως κάτι έχει ξελασκάρει ή κάτι έχει χάσει την σωστή επαφή
στ. Μήπως κάπου χρειάζεται λαδάκι και ακούς τέτοιο τριγμό?
ζ. Μήπως είναι η τάπα της βενζίνης και έχει ξελασκάρει? Προσοχή αν έχεις βάλει την τάπα αλουμινίου αυτή πολλές φορές δεν πιάνει καλά....

Παράθεση:
Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή.


Το τρίξιμο από την δεξιά πόρτα είναι εσωτερικό (μέσα από την πόρτα) ή εξωτερικό-επιφανειακό?
Το τρίξιμο σε γενικές γραμμές οφείλεται:
α. Στο μεντεσέ που κλείνει (αστοχία υλικού, έχει χάσει την σωστή τοποθέτηση)
β. Στο παράθυρο που δεν πέφτει καλά στα λάστιχα της οροφής
γ. Σε εσωτερικούς τριγμούς π.χ. καλώδια ή ξεβιδωμένα κλιπ και βίδες
δ. Είναι σίγουρα από την πόρτα? Για κοίτα μήπως είναι χαλαρό το χειρόφρενο όταν είναι κατεβασμένο! Κούνα το αριστερά-δεξιά και δες μήπωε κάνει μεταλλικό θόρυβο... Αυτός ο θόρυβιος όταν κινείσαι ακούγεται σαν να έρχεται από την δεξιά πόρτα...

Η οροφή χτυπάει γιατί πρέπει να την φροντίζεις!
Δηλ.
1. Τακτικό εσωτερικό καθαρισμό σε όλα τα απόκρυφα σημεία
2. Με ειδικό σπρέυ να περνάς όλα τα λάστιχα και τις τσιμούχες για να μην "σπάσουν" και να μην χάσουν την μορφή τους...
3. Λαδάκι ειδικό για όλα τα σημεία κίνησης...
4. Τακτικό βίδωμα όλων των βιδών που θα βρεις στην οροφή...

Αν κάνεις αυτά θα δεις ότι η οροφή "αναπνέει" καλύτερα.... Wink


Ευχαριστώ Νίκο για τις σκέψεις. ΄

Θέλω να ρωτήσω και κάτι άλλο. Το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει δωρεάν πρώτο service. Τι ακριβώς είναι αυτο ; Αναφέρεται στην αλλαγή λαδιών ή στο πρώτο πραγματικό service ;
Vini - Τετ 30 Οκτ 2002, 09:34:56
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC
peugeot206cc έγραψε:

Θέλω να ρωτήσω και κάτι άλλο. Το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει δωρεάν πρώτο service. Τι ακριβώς είναι αυτο ; Αναφέρεται στην αλλαγή λαδιών ή στο πρώτο πραγματικό service ;


Τυπικός έλεγχος και αλλαγή λαδιών...τίποτα παραπάνω...
teoman - Πεμ 31 Οκτ 2002, 19:35:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC
Vini έγραψε:

Τυπικός έλεγχος και αλλαγή λαδιών...τίποτα παραπάνω...


vini,μόνο το κόστος της αλλάγης (εργασίας) και όχι των λαδιών,έτσι?Εγώ τα πλήρωσα κανονικά...
theflame - Πεμ 31 Οκτ 2002, 19:55:46
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC
teoman έγραψε:
Vini έγραψε:

Τυπικός έλεγχος και αλλαγή λαδιών...τίποτα παραπάνω...


vini,μόνο το κόστος της αλλάγης (εργασίας) και όχι των λαδιών,έτσι?Εγώ τα πλήρωσα κανονικά...


Χμμμ αύριο πάω με δικά μου λάδια και βαλβολίνες για το σέρβις της εγγύησης. Μου κάνει τρελό να μην σου χρεώνουν τα λάδια αλλά την εργασία! Μάλλον ανάποδα συμβαίνει. Θα σας πώ.
theflame - Παρ 01 Νοέ 2002, 23:53:32
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν στο σέρβις της εγγύησης δεν προβλέπονται παρά μόνο έλεγχος και συμπληρώματα αν κριθή απαραίτητο.
Άλλαξα λάδια - βαλβολίνες και μου χρέωσαν:8,39 για βαλβολίνες και 5,58 για λάδια σύν ΦΠΑ. Τα "υλικά" δικά μου.
Ααααα και 3 ροδελίτσες 1,08 η μία και από 0,37 οι άλλες δύο (τί είναι ξέρει κανείς; )
Miltellas - Δευ 04 Νοέ 2002, 04:32:31
Θέμα δημοσίευσης:
Η μία ροδέλα είναι για το στεγανό σφράγισμα της τάπας του κάρτερ.
Οι άλλες δύο δεν ξέρω. Μήπως εχουν σχέση με το τάπωμα της βίδας του σασμάν; Ξέρει κανείς;
Svstouk - Δευ 04 Νοέ 2002, 10:01:37
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Η μία ροδέλα είναι για το στεγανό σφράγισμα της τάπας του κάρτερ.
Οι άλλες δύο δεν ξέρω. Μήπως εχουν σχέση με το τάπωμα της βίδας του σασμάν; Ξέρει κανείς;


Όχι δεν έχουν σχέση με τις τάπες του σασμάν. Επειδή έχω δει και τις δύο να βγαίνουν και να ξαναμπαίνουν ΔΙΣ (!!)΄........... Wink
peugeot206cc - Πεμ 07 Νοέ 2002, 11:19:43
Θέμα δημοσίευσης: Συνέχεια Προβλημάτων
Μετά από ένα μήνα από την αγορά του αυτοκινήτου διαπίστωσα πάνω στο καπάκι της οροφής (κάλυμα του πορτ-παγκάζ) ότι το χρώμα ήταν διαφορετικό σε μια επιφάνεια 15Χ25 cm. Το ανακάλυψα πλένοντας ο ίδιος το αυτοκίνητο μου για πρώτη φορά. Σε εκείνο το σημείο το χρώμα είναι θολό και το σφουγγάρι δεν γλυστράει το ίδιο έυκολα όπως στο υπόλοιπο αυτοκίνητο. Καταλαβαίνεται βέβαια ότι εκνευρίστηκα πάρα πολύ. Από ένα προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα είχε συμβεί μάλλον το ίδιο όταν φανοποιός ! για να καλύψει γρατζουνιά έβαλε ένα πιτσιρικά που είχε εκεί να αλείψει το σημείο με μια αλοιφή. Όπως μου εξήγησε εκ των υστέρων ο πιτσιρικάς έτριψε με δύναμη με αποτέλεσμα να φύγει το βερνίκι. Πιστεύω ότι έχω πάθει το ίδιο. Το εάν θα το αναφέρω στο συνεργείο ή όχι δεν ξέρω γιατί 1) δεν μπορώ να το αποδείξω (πέρασε ένας μήνας από την αγορά) και 2) δεν νομίζω ότι θέλω να ξαναβαφτεί ολόκληρο το καπάκι. Μάλλον δεν θα τους πω τίποτα αν και εκνευρίστηκα αφάνταστα από αυτό. Επίσης δεν νομίζω να προκλήθηκε μετά την αγορά γιατί το αυτοκίνητο είναι πάντα σε κλειστό parking και εάν πάλι έπεφτε κάτι επάνω δεν θα ήταν δυνατόν να καλύψει τέτοια επιφάνεια.

Ξέχασα να αναφέρω επίσης ότι η κόρνα και το σινιάλο με τα φώτα καθυστερούν από τη στιγμή που θα ανάψω το διακόπτη. Τις πρώτες μέρες να φανταστείτε πατούσα την κόρνα και επειδή δεν την άκουγα την ξαναπατούσα με αποτέλεσμα να χτυπάει δύο φορές. Ο Ντάσιος μου είπε ότι είναι λόγω multiplexing. Επειδή τώρα τελευταία οδήγησα ένα άλλο αυτοκίνητο και μου φάνηκε τραγική η διαφορά απόκρισης των αντίστοιχων διακοπτών (τόσο της κόρνας όσο και των φώτων) προβληματίζομαι στο εάν θα πρέπει να επιμείνω σε αυτό. Κανένας άλλος με αντίστοιχο πρόβλημα ;
chatasos - Πεμ 07 Νοέ 2002, 11:44:38
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων
peugeot206cc έγραψε:
Μετά από ένα μήνα από την αγορά του αυτοκινήτου διαπίστωσα πάνω στο καπάκι της οροφής (κάλυμα του πορτ-παγκάζ) ότι το χρώμα ήταν διαφορετικό σε μια επιφάνεια 15Χ25 cm. Το ανακάλυψα πλένοντας ο ίδιος το αυτοκίνητο μου για πρώτη φορά. Σε εκείνο το σημείο το χρώμα είναι θολό και το σφουγγάρι δεν γλυστράει το ίδιο έυκολα όπως στο υπόλοιπο αυτοκίνητο. Καταλαβαίνεται βέβαια ότι εκνευρίστηκα πάρα πολύ. Από ένα προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα είχε συμβεί μάλλον το ίδιο όταν φανοποιός ! για να καλύψει γρατζουνιά έβαλε ένα πιτσιρικά που είχε εκεί να αλείψει το σημείο με μια αλοιφή. Όπως μου εξήγησε εκ των υστέρων ο πιτσιρικάς έτριψε με δύναμη με αποτέλεσμα να φύγει το βερνίκι. Πιστεύω ότι έχω πάθει το ίδιο. Το εάν θα το αναφέρω στο συνεργείο ή όχι δεν ξέρω γιατί 1) δεν μπορώ να το αποδείξω (πέρασε ένας μήνας από την αγορά) και 2) δεν νομίζω ότι θέλω να ξαναβαφτεί ολόκληρο το καπάκι. Μάλλον δεν θα τους πω τίποτα αν και εκνευρίστηκα αφάνταστα από αυτό. Επίσης δεν νομίζω να προκλήθηκε μετά την αγορά γιατί το αυτοκίνητο είναι πάντα σε κλειστό parking και εάν πάλι έπεφτε κάτι επάνω δεν θα ήταν δυνατόν να καλύψει τέτοια επιφάνεια.


Εννοείται ότι το πας πίσω για να στο ξαναβάψουν!!!!! Την εγγύηση του χρώματος τι την έχεις?

peugeot206cc έγραψε:

Ξέχασα να αναφέρω επίσης ότι η κόρνα και το σινιάλο με τα φώτα καθυστερούν από τη στιγμή που θα ανάψω το διακόπτη. Τις πρώτες μέρες να φανταστείτε πατούσα την κόρνα και επειδή δεν την άκουγα την ξαναπατούσα με αποτέλεσμα να χτυπάει δύο φορές. Ο Ντάσιος μου είπε ότι είναι λόγω multiplexing. Επειδή τώρα τελευταία οδήγησα ένα άλλο αυτοκίνητο και μου φάνηκε τραγική η διαφορά απόκρισης των αντίστοιχων διακοπτών (τόσο της κόρνας όσο και των φώτων) προβληματίζομαι στο εάν θα πρέπει να επιμείνω σε αυτό. Κανένας άλλος με αντίστοιχο πρόβλημα ;


Και άλλοι έχουν αναφέρει κάτι παρόμοιο, αλλά δεν ξέρω αν είναι τόσο μεγάλη η καθυστέρηση στην απόκριση. Αν ψάξεις λίγο στα posts μπορεί να το βρεις.
Nikel - Πεμ 07 Νοέ 2002, 12:11:31
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων
peugeot206cc έγραψε:
Ξέχασα να αναφέρω επίσης ότι η κόρνα και το σινιάλο με τα φώτα καθυστερούν από τη στιγμή που θα ανάψω το διακόπτη. Τις πρώτες μέρες να φανταστείτε πατούσα την κόρνα και επειδή δεν την άκουγα την ξαναπατούσα με αποτέλεσμα να χτυπάει δύο φορές. Ο Ντάσιος μου είπε ότι είναι λόγω multiplexing. Επειδή τώρα τελευταία οδήγησα ένα άλλο αυτοκίνητο και μου φάνηκε τραγική η διαφορά απόκρισης των αντίστοιχων διακοπτών (τόσο της κόρνας όσο και των φώτων) προβληματίζομαι στο εάν θα πρέπει να επιμείνω σε αυτό. Κανένας άλλος με αντίστοιχο πρόβλημα ;


Ειχε δικιο ο τυπος, ειναι λογο multiplex και δεν μπορεις να κανεις τιποτα γι'αυτο. Απλα προσπαθησε να το συνηθισεις!
peugeot206cc - Πεμ 07 Νοέ 2002, 14:28:52
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων
chatasos έγραψε:

Εννοείται ότι το πας πίσω για να στο ξαναβάψουν!!!!! Την εγγύηση του χρώματος τι την έχεις?

Δεν μπορώ να το κάνω τόσο εύκολα αυτό. Εάν μου το βάψουν μπορεί μετα από καιρό (π.χ. 3 χρόνια) να φαίνεται η διαφορά στο χρώμα. Επίσης θα φαίνεται ότι είναι βαμένο με αποτέλεσμα να ακούσω διάφορες μ**ίες όταν θα προσπαθήσω να το πουλήσω
teoman - Πεμ 07 Νοέ 2002, 14:33:52
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων
peugeot206cc έγραψε:
chatasos έγραψε:

Εννοείται ότι το πας πίσω για να στο ξαναβάψουν!!!!! Την εγγύηση του χρώματος τι την έχεις?

Δεν μπορώ να το κάνω τόσο εύκολα αυτό. Εάν μου το βάψουν μπορεί μετα από καιρό (π.χ. 3 χρόνια) να φαίνεται η διαφορά στο χρώμα. Επίσης θα φαίνεται ότι είναι βαμένο με αποτέλεσμα να ακούσω διάφορες μ**ίες όταν θα προσπαθήσω να το πουλήσω


Εννοείται ότι θα βάψουν όλο το κομμάτι που έχει πρόβλημα.Εφόσον το χρώμα είναι το ίδιο,δεν θα φαίνεται η διαφορά όχι σε 3 αλλά ούτε σε 30 χρόνια Smile Τόσες και τόσες φαναρτζοδουλειές γίνονται...
chatasos - Πεμ 07 Νοέ 2002, 14:37:35
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων
peugeot206cc έγραψε:
chatasos έγραψε:

Εννοείται ότι το πας πίσω για να στο ξαναβάψουν!!!!! Την εγγύηση του χρώματος τι την έχεις?

Δεν μπορώ να το κάνω τόσο εύκολα αυτό. Εάν μου το βάψουν μπορεί μετα από καιρό (π.χ. 3 χρόνια) να φαίνεται η διαφορά στο χρώμα. Επίσης θα φαίνεται ότι είναι βαμένο με αποτέλεσμα να ακούσω διάφορες μ**ίες όταν θα προσπαθήσω να το πουλήσω


Αυτό ίσχυε με τα παλιά χρώματα. Τώρα πια δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.
Vini - Πεμ 07 Νοέ 2002, 14:58:50
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων
peugeot206cc έγραψε:
Μετά από ένα μήνα από την αγορά του αυτοκινήτου διαπίστωσα πάνω στο καπάκι της οροφής (κάλυμα του πορτ-παγκάζ) ότι το χρώμα ήταν διαφορετικό σε μια επιφάνεια 15Χ25 cm. Το ανακάλυψα πλένοντας ο ίδιος το αυτοκίνητο μου για πρώτη φορά. Σε εκείνο το σημείο το χρώμα είναι θολό και το σφουγγάρι δεν γλυστράει το ίδιο έυκολα όπως στο υπόλοιπο αυτοκίνητο. Καταλαβαίνεται βέβαια ότι εκνευρίστηκα πάρα πολύ. Από ένα προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα είχε συμβεί μάλλον το ίδιο όταν φανοποιός ! για να καλύψει γρατζουνιά έβαλε ένα πιτσιρικά που είχε εκεί να αλείψει το σημείο με μια αλοιφή. Όπως μου εξήγησε εκ των υστέρων ο πιτσιρικάς έτριψε με δύναμη με αποτέλεσμα να φύγει το βερνίκι. Πιστεύω ότι έχω πάθει το ίδιο. Το εάν θα το αναφέρω στο συνεργείο ή όχι δεν ξέρω γιατί 1) δεν μπορώ να το αποδείξω (πέρασε ένας μήνας από την αγορά) και 2) δεν νομίζω ότι θέλω να ξαναβαφτεί ολόκληρο το καπάκι. Μάλλον δεν θα τους πω τίποτα αν και εκνευρίστηκα αφάνταστα από αυτό. Επίσης δεν νομίζω να προκλήθηκε μετά την αγορά γιατί το αυτοκίνητο είναι πάντα σε κλειστό parking και εάν πάλι έπεφτε κάτι επάνω δεν θα ήταν δυνατόν να καλύψει τέτοια επιφάνεια.

Ξέχασα να αναφέρω επίσης ότι η κόρνα και το σινιάλο με τα φώτα καθυστερούν από τη στιγμή που θα ανάψω το διακόπτη. Τις πρώτες μέρες να φανταστείτε πατούσα την κόρνα και επειδή δεν την άκουγα την ξαναπατούσα με αποτέλεσμα να χτυπάει δύο φορές. Ο Ντάσιος μου είπε ότι είναι λόγω multiplexing. Επειδή τώρα τελευταία οδήγησα ένα άλλο αυτοκίνητο και μου φάνηκε τραγική η διαφορά απόκρισης των αντίστοιχων διακοπτών (τόσο της κόρνας όσο και των φώτων) προβληματίζομαι στο εάν θα πρέπει να επιμείνω σε αυτό. Κανένας άλλος με αντίστοιχο πρόβλημα ;


Το πρόβλημα με το χρώμα ΔΕΝ είναι εργοστασιακό...αλλά πρόβλημα που έγινε κάποια στιγμή από το εργοστάσιο μέχρι τα χέρια σου.
Το χρώμα συνήθως το αλλοιώνει η θερμοκρασία...π.χ. να αφήσεις ένα κουφά με ζεστό νερό πάνω στο καπό....θα στο θολώσει το χρώμα....οπότε κάτι τέτοιο πρέπει να είναι....
Υπάρχει όμως και το ενδεχόμενο να είναι υγρασία που την έχει ρουφήξει το μέταλλο....
Παρόμοιο πρόβλημα είχα στο hyundai σε ένα σημείο (από βλακεία μου) και από κόκκινο έγινε πορτοκαλί σε ένα σημείο. Η λύση ήταν να το αφήσω δύο μέρες να στεγνώσει η υγρασία από το μέταλλο.
Για να καταλάβεις τι εννοώ βάλε ένα κομμάτι αλουμίνιο στην κατάψυξη και δες την θολούρα που θα πάρει... θέλει δύο μέρες να συνέλθει....

Όσο για την καθυστέρηση με τα φώτα είναι το multiplex το οποίο όμως δεν σημαίνει ότι ο χρόνος δεν ρυθμίζεται εγκεφαλικά.... Wink Wink
peugeot206cc - Πεμ 07 Νοέ 2002, 17:35:01
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων
Vini έγραψε:
Το πρόβλημα με το χρώμα ΔΕΝ είναι εργοστασιακό...αλλά πρόβλημα που έγινε κάποια στιγμή από το εργοστάσιο μέχρι τα χέρια σου.
Το χρώμα συνήθως το αλλοιώνει η θερμοκρασία...π.χ. να αφήσεις ένα κουφά με ζεστό νερό πάνω στο καπό....θα στο θολώσει το χρώμα....οπότε κάτι τέτοιο πρέπει να είναι....
Υπάρχει όμως και το ενδεχόμενο να είναι υγρασία που την έχει ρουφήξει το μέταλλο....
Παρόμοιο πρόβλημα είχα στο hyundai σε ένα σημείο (από βλακεία μου) και από κόκκινο έγινε πορτοκαλί σε ένα σημείο. Η λύση ήταν να το αφήσω δύο μέρες να στεγνώσει η υγρασία από το μέταλλο.
Για να καταλάβεις τι εννοώ βάλε ένα κομμάτι αλουμίνιο στην κατάψυξη και δες την θολούρα που θα πάρει... θέλει δύο μέρες να συνέλθει....

Όσο για την καθυστέρηση με τα φώτα είναι το multiplex το οποίο όμως δεν σημαίνει ότι ο χρόνος δεν ρυθμίζεται εγκεφαλικά.... Wink Wink


Εναλλαγή θερμοκρασίας δεν υπήρχε σίγουρα. Επίσης το αυτοκίνητο το έπλεινα μόνο με νερό (με λάστιχο και χωρίς καθαριστικά κ.τ.λ.) και ένα σφουγγάρι.
Υπάρχει περίπτωση να μην έχει φύγει το κερί που έχει όταν βγαίνει από το εργοστάσιο ; Πως θα καταλάβω εάν είναι κερί ή έχει αλλοίωση το χρώμα ;

Όσο αφορά την καθυστέρηση με τα φώτα και την κόρνα δεν νομίζω ότι μπορεί να ρυθμιστεί εγκεφαλικά διότι απλούστατα είναι επικίνδυνο να υπάρχει έστω και η παραμικρή καθυστέρηση. Για παράδειγμα εάν κινούμαι με ταχύτητα 50Km/h (δηλ. περίπου 14 μέτρα το δευτερόλεπτο) μισό δευτερόλεπτο καθυστέρηση έχει σαν συνέπεια να ειδοποιήσω αυτόν που θέλω (είτε με την κόρνα είτε με τα φώτα) 7 μέτρα παρακάτω. Σκέψου για παράδειγμα να ανοίγεις μιά πόρτα 10 μέτρα πριν. Θα ακούσει την κόρνα όταν θα είμαι 3 μέτρα δίπλα του. Και για να μην βιαστεί κάποιος και πει για το μισό δευτερόλεπτο, θέλω να πώ ότι από την απόσταση διαπίστωσα ότι η καθυστέρηση σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα (και όχι η καθυστέρηση της κόρνας) είναι της τάξης του 0.5 δευτερολέπτου.
Θεωρώ το παραπάνω πολύ σημαντικό (για λόγους ασφαλειας) εάν συμβαίνει σε όλα τα 206 με multiplex και απορώ πως λέτε όλοι τόσο ψύχραιμα ότι ναι το έχουν όλα!!!
Vini - Πεμ 07 Νοέ 2002, 18:46:13
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων
peugeot206cc έγραψε:

Υπάρχει περίπτωση να μην έχει φύγει το κερί που έχει όταν βγαίνει από το εργοστάσιο ; Πως θα καταλάβω εάν είναι κερί ή έχει αλλοίωση το χρώμα ;

Όσο αφορά την καθυστέρηση με τα φώτα και την κόρνα δεν νομίζω ότι μπορεί να ρυθμιστεί εγκεφαλικά διότι απλούστατα είναι επικίνδυνο να υπάρχει έστω και η παραμικρή καθυστέρηση. Για παράδειγμα εάν κινούμαι με ταχύτητα 50Km/h (δηλ. περίπου 14 μέτρα το δευτερόλεπτο) μισό δευτερόλεπτο καθυστέρηση έχει σαν συνέπεια να ειδοποιήσω αυτόν που θέλω (είτε με την κόρνα είτε με τα φώτα) 7 μέτρα παρακάτω. Σκέψου για παράδειγμα να ανοίγεις μιά πόρτα 10 μέτρα πριν. Θα ακούσει την κόρνα όταν θα είμαι 3 μέτρα δίπλα του. Και για να μην βιαστεί κάποιος και πει για το μισό δευτερόλεπτο, θέλω να πώ ότι από την απόσταση διαπίστωσα ότι η καθυστέρηση σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα (και όχι η καθυστέρηση της κόρνας) είναι της τάξης του 0.5 δευτερολέπτου.
Θεωρώ το παραπάνω πολύ σημαντικό (για λόγους ασφαλειας) εάν συμβαίνει σε όλα τα 206 με multiplex και απορώ πως λέτε όλοι τόσο ψύχραιμα ότι ναι το έχουν όλα!!!


Για το χρώμα κάνε το τεστ του κεριού... Πάρε κερί μαλακό (σε υγρό) και πέρασε απαλά την επιφάνεια...άφησε το να στεγνώσει και με ένα μαλακό πανί καθαρισέ το. Κάνε σύγκριση μετά τα χρώματα αν δεν είναι ίδια πάλι τότε υπάρχει problem....
Εγώ πάντως νομίζω ότι δίνεις δύο πιθανές αιτίες για το πρόβλημα που αναφέρεις.
1. Το κάλυμμα που λες ότι το σκεπάζεις...αν το σκεπάζεις ακόμα, βγάλτο για κανά-δυο βδομάδες....
2. Το κλειστό πάρκινγκ....χμμμμ! Μήπως το αφήνεις κάτω από καμιά υδροροή και στάζει? Μήπως κάτω από σωλήνες καλοριφέρ? Μήπως κάτω από ταβάνι με υγρασία? Για ψάξτο λιγάκι....


Οσο για το multiplex υπομονη....μετά θα σου αρέσει η καθυστέρηση... Οσο για του λόγους που επικαλείσαι για τις προειδοποιήσεις κλπ...αυτά σύμφωνα με την παγκόσμια νομοθεσία ΚΟΚ απαγορεύονται....υπάρχουν τα Alarm...μόνο εδώ στην Ελλάδα παίζουμε με τα σινιάλα και τις κόρνες... Οπότε δικαιολογείται ο Γάλλος να μην φτιάχνει ειδικά αυτοκίνητα για την Ελλάδα-Ουγκάντα....σε αντίθεση με άλλες χώρες π.χ. Γερμανία που φτιάχνουν ειδικά αυτοκίνητα Β διαλογής ειδικά για την Ελλάδα-Ουγκάντα....
theflame - Παρ 08 Νοέ 2002, 23:00:27
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων
Vini έγραψε:
Οσο για το multiplex υπομονη....μετά θα σου αρέσει η καθυστέρηση... Οσο για του λόγους που επικαλείσαι για τις προειδοποιήσεις κλπ...αυτά σύμφωνα με την παγκόσμια νομοθεσία ΚΟΚ απαγορεύονται....υπάρχουν τα Alarm...μόνο εδώ στην Ελλάδα παίζουμε με τα σινιάλα και τις κόρνες... Οπότε δικαιολογείται ο Γάλλος να μην φτιάχνει ειδικά αυτοκίνητα για την Ελλάδα-Ουγκάντα....σε αντίθεση με άλλες χώρες π.χ. Γερμανία που φτιάχνουν ειδικά αυτοκίνητα Β διαλογής ειδικά για την Ελλάδα-Ουγκάντα....


Νίκο λίγο υπερβολίκο μου κάνει αυτό. Η κόρνα και το σινιάλο σίγουρα δεν είναι παιχνίδι, αλλά μπορούν να σώσουν ζωές!!!!
Η καθυστέρηση είναι συμαντική και επικύνδινη...
Νομίζω ότι δεν απαγορεύται η χρήση τους αλλά η χωρίς λόγο χρήση τους...
Miltellas - Σαβ 09 Νοέ 2002, 03:14:21
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων
Την κόρνα και τα σινιάλα τα έχουμε κυρίως για την κρίσιμη ώρα ανάγκης.
Συμφωνώ με τον Φλόγα.
peugeot206cc - Δευ 18 Νοέ 2002, 14:05:07
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων
Μερικές μέρες μετά από τη μέρα που πήρα το δικό μου CC ένα φίλος πήρε από την εταιρεία του καινούργιο το επαγγελματικό 206. Παρατήρησα 2 διαφορές. 1) Στο πίνακα οργάνων οι βελόνες φωτίζονται με ένα μπλε χρώμα σε αντίθεση με το δικό μου που είναι κλασικά κόκκινες. 2) Τα παράθυρα ανοιγοκλείνουν πολύ πιο γρήγορα από τα δικά μου.

Ειδικά το δεύτερο μου φαίνεται πολύ παράξενο. Λογικά στο CC θα έπρεπε να ανεβοκατεβαίνουν πιο γρήγορα για να είναι πιο σύντομος και ο χρόνος που ανοιγοκλείνει η οροφή.

Υπ' όψην ότι τα πήραμε τα αυτοκίνητα με διαφορά μερικών ημερών. Μήπως το δικό μου έχει πρόβλημα με τα παράθυρα ;
Επίσης μου έχουν κολήσει οι διακόπτες 4 φορές μέσα σε 1,5 μήνα που έχω το αυτοκίνητο. Στην αρχή νόμιζα ότι έφταιγαν οι διακόπτες αλλά κάποια στιγμή προσπαθώντας να κλείσω την οροφή με τον διακόπτη της δεν κατέβαζε το πίσω παράθυρο του οδηγού. Τελικά δεν έχω καταλάβει που οφείλονται αυτά. Φταίει το multiplex, οι διακόπτες ή οι μηχανισμοί των παραθύρων; Πάντως όσες φορές έγιναν τα παραπάνω με λίγο παίξιμο τους διακόπτες ξεμπλόκαραν άν και οπτικά δεν φαίνονταν κολλημένοι.
TZAG - Παρ 22 Νοέ 2002, 19:27:55
Θέμα δημοσίευσης:
Έλεγξε στον Ντάσιο το software της BSI σου κατ' αρχήν, γιατί μετά την αναβάθμηση ένιωσα διαφορά σε σχέση με πριν, στο γκάζι τουλάχιστον. Στην κόρνα έχω κι εγώ πρόβλημα...(άκου τώρα) όταν την πατάω από αριστερά Shocked Όταν την πατώ από δεξιά αποκρίνεται γρηγορότερα Exclamation Τουλάχιστον εγώ αυτή την εντύπωση έχω.
TZAG Rolling eyes
Eπίσης ΌΛΑ τα multiplexed Peugeot έχουν αυτό το πρόβλημα καθυστέρησης. Βλέπεις η τεχνολογία αυτή είναι ΕΝΤΕΛΩΣ καινούργια με αποτέλεσμα να υπάρχουν ΨΙΛΟπροβλήματα τέτοιυ είδους. Γι' αυτό καλό θα είναι να πας γιά αναβάθμιση τουλάχιστον 1ον γιατί διορθώνονται τα λάθη (bugs) και 2ον γιατί βλάβες που ΔΕΝ εμφανίζονταν μέχρι τώρα, με την αναβάθμηση εμφανίζονται γιατί μπήκαν κι αυτές στο μάτι του ελέγχου Exclamation
peugeot206cc - Τρι 26 Νοέ 2002, 09:51:57
Θέμα δημοσίευσης:
TZAG έγραψε:
Έλεγξε στον Ντάσιο το software της BSI σου κατ' αρχήν, γιατί μετά την αναβάθμηση ένιωσα διαφορά σε σχέση με πριν, στο γκάζι τουλάχιστον. Στην κόρνα έχω κι εγώ πρόβλημα...(άκου τώρα) όταν την πατάω από αριστερά Shocked Όταν την πατώ από δεξιά αποκρίνεται γρηγορότερα Exclamation Τουλάχιστον εγώ αυτή την εντύπωση έχω.
TZAG Rolling eyes
Eπίσης ΌΛΑ τα multiplexed Peugeot έχουν αυτό το πρόβλημα καθυστέρησης. Βλέπεις η τεχνολογία αυτή είναι ΕΝΤΕΛΩΣ καινούργια με αποτέλεσμα να υπάρχουν ΨΙΛΟπροβλήματα τέτοιυ είδους. Γι' αυτό καλό θα είναι να πας γιά αναβάθμιση τουλάχιστον 1ον γιατί διορθώνονται τα λάθη (bugs) και 2ον γιατί βλάβες που ΔΕΝ εμφανίζονταν μέχρι τώρα, με την αναβάθμηση εμφανίζονται γιατί μπήκαν κι αυτές στο μάτι του ελέγχου Exclamation


Ευχαριστώ για τη συμβουλή αλλά το αυτοκίνητο το έχω 1,5 μήνα. Δεν νομίζω να έχει παλιά έκδοση software. Επίσης και να υπάρχει καινούργια έκδοση δεν διακινδυνεύω να τη βάλω τώρα. Θα περιμένω να περάσει κανένα εξάμηνο !!!
overgr - Παρ 29 Νοέ 2002, 21:11:59
Θέμα δημοσίευσης:
Σχετικά με το πρόβλημα με τα παράθυρα:

Τα λάστιχα των παραθύρων στο CC είναι αρκετά πιο σφιχτά από' ότι στα
άλλα αυτοκίνητα. Λόγος είναι ότι δεν υπάρχει πλαίσιο στο πάνω μέρος της
πόρτας, και πρέπει να κρατάνε τα τζάμια ώστε να μην κουνιούνται. Έχουν
όμως την τάση να "ξεραίνονται" και να κολλάνε πάνω στα τζάμια. Μόνη
λύση που έχω βρεί είναι:

1. Συχνό πλύσιμο
2. Πέρασμα με σπρέυ σιλικόνης σε όλα τα λαστιχένια μέρη του αυτοκινήτου.

Με τα δύο παραπάνω βήματα το CC γίνεται σχεδόν αθόρυβο από τριγμούς
και άλλους ήχους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Τετ 04 Δεκ 2002, 23:57:54
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC
peugeot206cc έγραψε:
Έχω πάρει το καινούργιο μου CC εδώ και 3 εβδομάδες.
Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι ακούγονται όλο και
περισσότεροι τριγμοί μέρα με τη μέρα.
Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει.
Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή.
Επειδή τα τριξίματα αυτά δεν ακούγονται πάντα (και επειδή είμαι και καντέμης όταν θα πάω
στο συνεργείο δεν θα ακούγεται τίποτα) θέλω όταν πάω στο συνεργείο
να τους πώ συγκεκριμένα τι φταίει (αλλιώς θα ακούσω τα γνωστά...).
Υπάρχει κάποιος άλλος από το Club με παρόμοια προβλήματα ;
Οι υπόλοιποι CCάδηκες έχουν τέτοια προβλήματα ;

Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ;

lia206cc - Δευ 16 Δεκ 2002, 14:14:10
Θέμα δημοσίευσης:
Παρέλαβα το cc μου στις 2/12. Σε δύο μέρες διαπίστωσα πρόβλημα στο κλείσιμο της πόρτας του συνοδηγού. Χρειαζόταν "EXTRA 5" για να κλέισει κανονικά. Ρεγουλάρισα το "κούμπωμα" βιδώνοντας λίγο πιο έξω, και έκτοτε έκλεινε κανονικά. Τσάμπα ενθουσιάστηκα! Η πόρτα έκλεινε αλλά αφήνε μισό δάχτυλο κενό στο πάνω λάστιχο (ακουμπάει στο εξωτερικό του) Το "σκάλωμα" γίνεται ακριβώς στην τομή της οροφής. Δεν βρήκα ακόμα χρόνο για να το φτιάξω, αλλά φαντάζομαι ότι η πόρτα θέλει λίγο κατέβασμα.

Όσο για τα τριξίματα, άρχισαν την τελευταία εβδομάδα. Πρίν διαβάσω το topic νόμιζα ότι είναι από το κρύο. Στην Ορεστιάδα εδώ και μιάμιση βδομάδα το θερμόμετρο παίζει στους 1 με -8 βαθμούς. Από σήμερα όμως... προβληματίζομαι...

Όσο για την κόρνα είναι αρκετά ενοχλητική η καθυστέρηση (είμαι απ'τα καλά παιδιά που δεν ψιλοβρίζουν, δεν κάνουν χειρονομίες κουλουπου) Wink
ενώ άρχισα να συνηθίζω την ιστορία με την μεγάλη σκάλα.
Vasso - Δευ 16 Δεκ 2002, 16:31:09
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά απ'οτι μου είπαν στη Lion το πρόβλημα με την καθυστέρηση οφείλεται στο multiplexing και επειδή είναι όλα μέσω υπολογιστή οι εντολές έχουν μια μικρή καθυστέρηση Confused
μου είπαν ότι βελτιώνεται με αναβάθμιση λογισμικού..
τους είπα πως το αμάξι είναι ακόμα στην εγγύηση και μου απάντησαν πως αυτο δεν έχει σχέση γιατί κάθε χρόνο μπορείς να κάνεις αναβάθμιση λογισμικού Confused Confused Confused Confused
Δηλαδή την πληρώνουμε ή όχι την αναβάθμιση ???
Επίσης τους είπα πως είναι πολύ επικίνδυνη αυτή η καθυστέρηση για τους λόγους που αναφέρετε και μου είπαν πως δεν υφίσταται αυτό που λέω γιατί η καθυστέρηση αυτή είναι μέσα στα όρια ασφαλείας του οδηγού Wink
Το πιάσατε Question Question
TZAG - Δευ 16 Δεκ 2002, 20:31:34
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή δεν διαβάσατε προηγούμενο post μου, αναφέρω ότι έκανα αναβάθμηση λογισμικού και ήταν ΔΩΡΕΑΝ. Άρα για όσους δεν το έχουν κάνει και είναι στην εγγύηση ακόμα να πάνε, γιατί μετά την εγγύηση κανείς δεν ξέρει...
Ady - Τρι 17 Δεκ 2002, 09:24:18
Θέμα δημοσίευσης:
vassop26 έγραψε:

Δηλαδή την πληρώνουμε ή όχι την αναβάθμιση ???


Η αναβάθμιση λογισμικού πρέπει να είναι δωρεάν και μετά τη λήξη της εγγύησης........

Εγώ τουλάχιστον έχω κάνει μία αναβάθμιση μετά τη λήξη της εγγύησης χωρίς να στάξω σέντσι.............
Vini - Τρι 17 Δεκ 2002, 10:06:08
Θέμα δημοσίευσης:
TZAG έγραψε:
Επειδή δεν διαβάσατε προηγούμενο post μου, αναφέρω ότι έκανα αναβάθμηση λογισμικού και ήταν ΔΩΡΕΑΝ. Άρα για όσους δεν το έχουν κάνει και είναι στην εγγύηση ακόμα να πάνε, γιατί μετά την εγγύηση κανείς δεν ξέρει...


Eπειδή και εγώ είχα κάνει αναβάθμιση....είναι ΔΩΡΕΑΝ....
ΑΛΛΑ για να την κάνουν πρέπει να ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙΤΕ πρόβλημα λειτουργίας του αυτοκινήτου!

Διαφορετικά ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ τίποτα...
Και γιατί να κάνουν? Αφού ΔΕΝ ΘΑ υπάρχει πρόβλημα...
TZAG - Τρι 17 Δεκ 2002, 18:46:21
Θέμα δημοσίευσης:
Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται, αν δεν έχεις πρόβλημα ή έστω μία ένδειξη δεν πας γιατί δεν υπάρχει λόγος.
Blue_Devil - Δευ 30 Δεκ 2002, 20:50:25
Θέμα δημοσίευσης:
Agapite file,

Oso afora to xroma eixa kai ego to idio provlima,o fanopoios stin peugeot mou eipe pos egine pithanon apo ti xrisi sklirou sfouggariou kata to plisimo to opoio katestrepse to verniki epifaneiaka ....to etripse me kati kremes kai kati vourtsakia kai irthe sta isia tou....pigaine ekei pou to pires kai pes tous tha sto tsekaroune.....
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr