MEMsound. έγραψε: |
Άκυρο το προηγούμενο για τα λίγα κιβικά!
Υπάρχει και για πολύ μικρά μοτερ....! http://www.hscsupercharger.com/index.html Ο λόγος είναι μάλλον το κόστος για μια τέτοια κατασκευή σε μικρούς κινητήρες. Αλλά δεν είναι αυτό που μας ενδιαφέρει. Πρώτα λίγη θεωρία! http://www.gadgetonline.com/Super.htm http://www.jacksonracing.com Και ένα διάγραμμα από μοτερ Ford Zetec 2,0lt ![]() ![]() Το όλο θέμα είναι αρκετά ενδιαφέρον και θέλει πολύ ψάξιμο. Είδωμεν. |
volvos έγραψε: |
ενα κιτ κομπρεσορα στοιχιζει κατα μεσο ορο 5-6000ευρω και το εχω ξαναπει οτι σε σαξο vts που το εχω δει θεωρω οτι ηταν η καλυτερη μετατροπη για αυτο το μοτερ....
ναι συνφωνοι καποιοι σαν το μακη εχουν βγαλει τα ιδια αλογα ατμοσφαιρα σε 106 και με λιγοτερα ισως λεφτα αλλα εχουν φαει τη μιση ζωη τους να το ψαχνουν χωρις ποτε κανεις να εχει εγγυηθει τιποτα για το αποτελεσμα..... |
pugsang έγραψε: |
Εντάξει η GMC ζητάει για τον κομπρεσσορα 11.000 Ευρά για 200 άλογα την στιγμή που μπορείς με τα μισά χρήματα να φτάσεις στα 175 άλογα εύκολα αξιόπιστα και με λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφων (2000-8000rpm)
Βέβαια η μαγεία του κομπρεσερ είναι η τερατώδης ροπή του απο χαμηλά αλλά δεν το βρίσκω και πολύ λογικό value for money |
brz20 έγραψε: |
Παιδια ο κομπρεσσορας λογικα θα μπαινει και σε 307.Σωστα?Εφοσον φοραμε τον ιδιο κινητηρα.Ποσο κοστιζει κατι τετοιο? |
MEMsound έγραψε: |
Κόστος 6.000 λίρες (για όλη την μετατροπή = εμβολα, μηχανικός συμπιεστής, τροχαλίες, chargecooler, σωληνώσεις, προραμματισμός, εργασία κλπ κλπ) |
brz20 έγραψε: |
Ειλικρινα συγνωμη.Πρωτη μερα ειναι ακομα στην στηλη της βελτιωσης.Θα μαθω!!!Ευχαριστω πολυ παντως. |
MEMsound έγραψε: |
Δεν θα διαφωνήσω καθόλου με αυτά που λες, ούτε και με αυτά που λεεί ο Τάσος... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
μήπως έβαλες βενζίνη στην dragoil στο Γερακα και σου έδωσε το σχετικό διαφυμιστικό... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gr@lly έγραψε: |
Ρε συ παλι τα ιδια λεμε κατα πασα πιθανοτητα να θες και εντοσθια.. μην μπεκεις με τετοια...
![]() |
Παράθεση: |
Other CITROEN and PEUGEOT applications are available, please contact us for information. |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Για τσέκαρε κι αυτό εδώ ![]() Το έχουν κάνει καιρό ![]() |
tsosmoulis έγραψε: |
ρε μήπως να ρίζω τίποτα έκκεντρα πάνω και να σταματήσω να ασχολούμαι με π@παριές? ![]() |
COOL ALEXIS έγραψε: |
www.gmcmotorsport.co.uk ![]() |
drulic έγραψε: |
Που είναι και δεν το έχει πάρει το μάτι μας... ![]() |
206xs έγραψε: |
Παίδες έστειλα e-mail στους Ιταλούς αν με ικανοποιήσουν με την απάντηση και την προσφορά τους ίσως πάω το αμάξι Τορίνο για μοντίφα! Φαίνονται πάντως σοβαροί και αν ισχύουν αυτά που λένε στη σελίδα τους ότι δουλεύουν με Peugeot Sport,Maserati Corse, Fiat κτλ είναι γνώστες απείρως καλύτεροι απο τον οποιοδήποτε ερασιτέχνη έλληνα βελτιωτή. Στο κάτω κάτω έχουν αυτοκινητοβιομηχανία. Συν του ότι το έχουν κάνει ήδη σε ένα δίλιτρο 206 οπότε δεν θα είμαι το πειραματόζωο. Θα ενημερώσω όταν έχω νεότερα. ![]() |
volvos έγραψε: |
...επισης η ιταλτεκνικα δεν ειναι η ιταλικη πεζο σπορτ αν θυμαμαι καλα?? |
MEMsound έγραψε: |
με το μοτερ του RC πας "βία" μέχρι τα 180~190 αλογα το πολύ χωρίς να χάσεις το πολιτισμένο χαρακτήρα του αυτοκινήτου σου.
με το rotrex μπορείς να έχεις άπειρη ροπή από χαμηλά και πάνω 200άλογα για πλάκα στα διλιτρα μοτερ. άλλο το ένα άλλο το άλλο το κομπρεσσορ κιτ τοσο πάνε αλλα μιλάμε για κιτ εξωτερικού = κομπλε μελετημένα και σοβαρα φτιαγμένα και όχι "greek patenta tuning"... ειναι ακριβό αλλά αν κάποιος ενδιοαφέρεται για τετοια αυξηση δύναμης είναι μονόδρομος (μαζί με το turbo, αλλά εκεί έχεις θερμικά φορτία που πρέπει να διαχειριστείς + το lag + δυστροπο χαρακτήρα στις στροφές, αλλά περισσότερα άλογα) ο μόνος προβληματισμός (πέραν του κόστους που ξεφευγει τελείως) είναι και το aircondition (μιας και δεν ξέρω αν μένει χώρος για τον συμπιεστή του) οπότε Χρήστο ρώτα το και αυτό από πριν. το μοτερ του RC είναι σαφώς πιο λογική επιλογή αλλά μιλάμε για λιγότερα άλογα (οχι οτι δεν είναι αρκετά βέβαια, μια χαρά είναι και τα 170+μαμα RC) |
MEMsound έγραψε: |
πως μετράς το τι αξίζει και αν είναι υπερβολικά?
με τα άλογα που θα πάρεις? με την διατύρηση του χαρακτήρα του αυτοπκινήτου με την οδηγισιμότητά του με το τι θα καίει με το πως θα βγουν τα άλογα στο δρόμο? και τι άλλο θα είχες να προτίνεις που να έχεις το ίδιο "συνολικα" αποτέλεσμα? ![]() |
AlienHack έγραψε: |
Οπότε η λυση κομπρέσσορα ειναι μονόδρομος για "σχετικα" ευκολα αλογα...
ειπαμε 1500 o rotrex & μεταλικη εισαγωγή & προγραμα εγκεφαλου , εξαγωγή- εξάτμιση.. δεν μπορει να βγαίνει πολυ πανω απο τα 3000... ειδικά αν στο θεμα χταπόδι εξάτμηση μπουν μεταχειρισμένα (εγω εχω ηδη το χταποδι απο ραλυ..) γνώμες...? |
volvos έγραψε: |
βρεστε πρωτα καποιον να σας προγραμματισει τον 7.44 για κομπρεσορα και μετα μιλαμε. |
206kwn έγραψε: |
σε εναν μαμα 14ρη 16v κινητηρα τι αλλαγες πρεπει να γινουν??? ποσο παει το ολο κουστουμι?? |
Steve έγραψε: | ||
Πρέπει να ξεκινήσεις με άγραφο εγκέφαλο, διότι έχει πιο μπάσταρδο εγκέφαλο και από τον 7.44 που αναφέρει ο Τάκης, και σε παραμέτρους και σε κλειδώματα. |
kane έγραψε: |
μηπως να βαλεις ενα σετ καρμπυρατερια να τελειωνει το πανυγυρι??? ![]() ![]() ![]() |
kane έγραψε: |
μηπως να βαλεις ενα σετ καρμπυρατερια να τελειωνει το πανυγυρι??? ![]() ![]() ![]() |
206kwn έγραψε: |
λεφτα μονο για την εμφανιση θα εδινα οπως κ το εχω κανει ![]() ![]() ![]() |
recife_rallye έγραψε: | ||
Γιατι,για την εμφανιση δεν τα εδωσες τσαμπα?εχεις την εντυπωση πως οταν πας να το πουλησεις θα παρεις τα λεφτα σου πισω?το ποσο ωραιο γινεται ενα αυτοκινητο ειναι υποκειμενικο!γιατι το φτιαχνεις συμφωνα με τα γουστα σου!ενα καλοφτιαγμενο κ γρηγορο αυτοκινητο ομως,οπως κ να το κανουμε,ειναι ενα καλοφτιαγμενο κ γρηγορο αυτοκινητο.. ![]() σορρυ για το off topic.. |
206kwn έγραψε: | ||||
δεν καταλαβες τι θελω να πω οποτε ας σου το κανω πιο λιανα ![]() |
Touristas έγραψε: |
http://uk.youtube.com/watch?v=5Ycz3aPz2GI ![]() |
Touristas έγραψε: |
http://uk.youtube.com/watch?v=5Ycz3aPz2GI ![]() |
drdino έγραψε: |
![]() ![]() ![]() Ελπίζω να καταφέρω να συναντήσω και το παιδί... (εντάξει, 206 δεν είναι, αλλά είναι κοντά γενικά ![]() |
giannis27 έγραψε: |
σε 3-4 βόλτες που κάναμε έκαψε πολλαπλασιαστή !το παλικάρι είπε ότι μάλλον κάηκε από κακή ποιότητα βενζίνης . |
Steve έγραψε: |
Ο εγκέφαλος του ίσως. Ο πολλαπλασιαστής, όχι. ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ρε σεις κάποια πράγματα
δεν τα κάνεις με "λογική" τα κάνεις επειδη γουσταρεις επίσης μπορεί ο συγκεκριμένος πχ να χει λεφτα και για μια μεταχειρισμένη πορσε και για μια καινουργια και για ενα c2 τερας μαζι κλπ κλπ ανεξάρτητα λοιπόν με το κόστος που αν κάποιος εχει τα λεφτα... το κάνει ή όχι και αν αυτα τα λεφτα θα τα στερησει από κάτι άλλο ή του περισσευουν κλπ κλπ... (που ειναι καθαρα προσωπικό θέμα του καθενός)... το θέμα ειναι αν μπορεί να φτιαχτεί τετοιο πραγμα που να δουλευει και που με λογική χρήση και (οχι καφρικο κάψιμο...) να εχει μια σχετική αξιοπιστία και να μην Κυριακή βόλτα Δευτερα συνεργείο... και φυσικά χωρίς να σου φάει κάποιος μαστορας λεφτα χωρίς να πάρεις αυτό που πλήρωσες... |
MEMsound έγραψε: |
το θέμα ειναι να ξερουμε πώς / που / με τι ανταλλακτικά και με πόσα χρηματα μπορεί κάτι να φτιαχτεί και από 'κει και πέρα καθένας αποφασίζει αν θέλει ή όχι ή αν θεωρεί ότι αξίζει να κάνει κάτι κλπ κλπ
|
MEMsound έγραψε: |
http://www.rotrex.com/Home/Supercharger_Experience/Details.aspx?kit_id=928ef289-5db6-41cb-abd2-f9db8c77e5e6
-> http://www.lynxpowerengineering.co.uk/sc.aspx ok - δεν ειναι 206 2,0... αλλα ειναι...αντε γεια ![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
O.M.G.!!!!!! ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
http://www.rotrex.com/Home/Supercharger_Experience/Details.aspx?kit_id=928ef289-5db6-41cb-abd2-f9db8c77e5e6
-> http://www.lynxpowerengineering.co.uk/sc.aspx ok - δεν ειναι 206 2,0... αλλα ειναι...αντε γεια ![]() |
LIONHEART έγραψε: |
υπάρχει περίπτωση να μπορούμε να βάλουμε στα λιονταράκια μας απο κάποιο άλλο μοντέλο???
πχ αν ταιριαζε αυτό http://www.car.gr/parts/view/827454/ με 450 euro πόσο να κόστιζαν τα υπόλοιπα εξαρτήματα μαζί με τοποθέτηση!!(ΑΝ ΕΚΑΝΕ ΦΥΣΙΚΑ) |