307 turbo-nos έγραψε: |
Γεια σας παιδια! ![]() |
307 turbo-nos έγραψε: |
Ειμαι μονο εγω και ασχολουμε ερασιτεχνικα.Ειναι το παθος μου. |
MEMsound. έγραψε: | ||
Όπως θα καταλάβεις διαβάζοντας εδω μέσα τα αυτοκ΄΄ινητα (και ειδικότερα τα Pugs) είναι το πάθος όλων μας. Είδωμεν. Αν μπορείς έλα και στο Tour στο Καρπενήσι να σε γνωρίσουμε και από κοντά και να δούμε το "πάθος σου". ![]() |
MEMsound. έγραψε: |
Απόλυτα λογικό ποσο για τούρμπισμα.
Θα το δούμε και στο περιοδικό το 307 σου. Αν μπορείς καλό θα ήταν να είσαι και 'συ μπροστά σε όλες τις μετρήσεις που θα του κάνουν γιατί έχουμε δει πολλά περιέργα με τις μετρήσεις των περιοδικών... ![]() ![]() |
vinman έγραψε: |
Σε πιο περιοδικο θα το δουμε Μανθο |
MEMsound. έγραψε: | ||
Όπως θα καταλάβεις διαβάζοντας εδω μέσα τα αυτοκ΄΄ινητα (και ειδικότερα τα Pugs) είναι το πάθος όλων μας. Είδωμεν. Αν μπορείς έλα και στο Tour στο Καρπενήσι να σε γνωρίσουμε και από κοντά και να δούμε το "πάθος σου". ![]() |
307 turbo-nos έγραψε: |
... Παντως το μονο προβλημα με το τουρπισμα σε αυτους τους κινητηρες ειναι το ηλεκτρονικο γκαζι. |
tsikis έγραψε: |
Καλημέρα σε όλους
Αν νομίζετε ότι αυτά που κάνουμε στα αυτοκίνητά μας είναι αρκετά ακούστε και αυτό ..... αυτοκίνητο : peugeot μοντέλο : 307 υποδύναμη :: 300 αλογάκια Έχουν αλλάξει όλα μα όλα τα μέταλα !!!!!! Τώρα το πόσο του έχει πάει δεν ξέρω , λογικά για να το φτιάχνει έτσι , θα το παρουσιάσει και σε κανένα περιοδικό............ Έτσι για να τρελλενόμαστε !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tsikis έγραψε: |
θες να έχεις άλλο ένα S3 ή θες να έχεις το μοναδικό 307 στην Ελλάδα ????
Δεν σε ρωτάω για τιμές αλλά μόνο ως τρόπο σκέψης!!! ![]() ![]() |
tsikis έγραψε: |
Και εγώ σου θέτω το ερώτημα ...
Θα έπερνες μεταχειρισμένο ?? Εγώ πάντως όχι !! και θες να έχεις άλλο ένα S3 ή θες να έχεις το μοναδικό 307 στην Ελλάδα ???? Δεν σε ρωτάω για τιμές αλλά μόνο ως τρόπο σκέψης!!! ![]() ![]() |
tsikis έγραψε: |
Να σου κάνω μια ερώτηση :
Επειδή σε βλέπω λίγο αρνητικό προς τα peugeot ... εχεις την εντύπωση οτι το 307 ειναι απο τα αργα στην κατηγορία του ? |
307 turbo-nos έγραψε: |
ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΓΙΝΑ ΕΠΙΣΗΜΟ ΜΕΛΟΣ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ MAX POWER ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΗΝΑ. |
tsikis έγραψε: |
Απ' οτι κατάλαβα εννοείς στα πολλά κιβυκά ότι λείπει κάτι το πολύ γρήγορο
γιατί σου λέω ότι το 307 στα 1,6 στην κατηγορία του ,τολμάω να το πω το πιο γρήγορο , χωρίς υπερβολές !! και αυτό που σου λέω δεν το βγάζω απο το μυαλό μου , αλλά απο την πράξη ... στα φαναρια !! αλλα και στην εθνική... φιλικά πάντα |
307 turbo-nos έγραψε: |
ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ 38 ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ. |
307 turbo-nos έγραψε: |
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΘΑ ΤΟ ΦΤΑΣΩ 307ps ΤΟ 307 ΑΝ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΧΩ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ. |
307 turbo-nos έγραψε: |
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΘΑ ΤΟ ΦΤΑΣΩ 307ps ΤΟ 307 ΑΝ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΧΩ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ. |
307 turbo-nos έγραψε: |
ΣΤΟ ΜΑΧ POWER TEYXOΣ 38 |
DIMCHRI έγραψε: |
Gιωτη καλησπέρα.
Δηλαδή αν κάποιος θέλει να φτάσει 170-180 άλογα πόσο πιστεύεις ότι θα του πάει ?? εσύ πιστεύω πλήρωσες πολλά λόγω του ότι το εξέλιξες μόνος σου... Δηλαδή φαντάζομαι ότι καποια πράγματα τα πλήρωσες και στο τέλος μπορεί να μην τα χρησιμοποίησες... πλήρωσες τον πειραματισμό.. εμείς αν πάρουμε την δική σου τεχνογνωσία, θα έχουμε παρ' όμοιο αποτέλεσμα με μικρότερο '' λογικά '' κοστος... Αν κατέβεις καμιά φορά αθήνα ρίξε μας σήμα!!! ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Κούνια που σε κούναγε... |
307 turbo-nos έγραψε: |
ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 4.000ε ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ.ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙ ΖΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΙΝΤΑ ΘΕΣ. |
DIMCHRI έγραψε: | ||
πέτρο το ξέρω ότι υπάρχουν εκεντροφόροι στο e-shop. Το έχω δει. Βιαστικός δεν είμαι . Ανυπόμονος είμαι.. Συγνώμη τι να κάνουμε... Και ξέρεις και κάτι στην τελική... Δεν χρειαζόταν να πείτε τίποτα για εκεντροφόρουσ κ.τ.λ. είπατε πριν το πάσχα, μετά είπατε μετά το πάσχα θα υπάρχουν 3 σετ εκεντροφοροων και μέχρι στιγμής υπάρχει ένα.... Και ξέρεις και κάτι άλλο ? από τον δεκεμβριο λέγανε κάποιοι περιμένετε 15 μέρες για να δείτε προσφορές για φώτα αναρτήσεις κ.τ.λ. και πήγε Μαϊος... Τέλος πάντων, παρεξήγησες το ύφος που έγραψα στον πρόεδρο... Παιδιά δεν υπάρχει λόγος να πιέζεστε... εάν δεν μπορείται απλά μην το κάνετε... Απλά ρε τάσο θα ήθελα να μου πεις τι εννοείς με το "κούνια που σε κούναγε "? |
DIMCHRI έγραψε: | ||
πέτρο το ξέρω ότι υπάρχουν εκεντροφόροι στο e-shop. Το έχω δει. Βιαστικός δεν είμαι . Ανυπόμονος είμαι.. Συγνώμη τι να κάνουμε... Και ξέρεις και κάτι στην τελική... Δεν χρειαζόταν να πείτε τίποτα για εκεντροφόρουσ κ.τ.λ. είπατε πριν το πάσχα, μετά είπατε μετά το πάσχα θα υπάρχουν 3 σετ εκεντροφοροων και μέχρι στιγμής υπάρχει ένα.... Και ξέρεις και κάτι άλλο ? από τον δεκεμβριο λέγανε κάποιοι περιμένετε 15 μέρες για να δείτε προσφορές για φώτα αναρτήσεις κ.τ.λ. και πήγε Μαϊος... Τέλος πάντων, παρεξήγησες το ύφος που έγραψα στον πρόεδρο... Παιδιά δεν υπάρχει λόγος να πιέζεστε... εάν δεν μπορείται απλά μην το κάνετε... Απλά ρε τάσο θα ήθελα να μου πεις τι εννοείς με το "κούνια που σε κούναγε "? |
Baphomet έγραψε: |
.....Ο κακός
Πέτρος |
DIMCHRI έγραψε: |
...Mάνθο. δεν θέλω να φτάσω τα 170 άλογα με 4000. το 4000 το έγραψε ο γιώτης. εγώ έχω πει ότι θέλω 140-150 άλογα ατμοσφαιρα.
εάν όμως με 5000 μπορω να φτάσω με turbo τα 170 αλογα με κάποια αξιόπιστια, τότε το προτιμό !! εξάλου το ιντερκουλερ ταιριάζει φοβερα με τον προφυλακτήρα μου δεν συμφωνείς ??? ![]() |
DIMCHRI έγραψε: | ||||
τότε πρόεδρε θα το δώσω και θα πάρω το mx 5 το δίλιτρο, (το καιούργιο φυσικά), γιατί αν περιμένω από εσάς να βγάλετε τα κιτ με τους εκεντροφόρους, τότε μάλλον θα χρειαστεί να βρω και ένα 206 cc να το βάλω 10 χρόνια στην γιάλια, για να μην χαλάσει και όταν εσείς αποφασίσετε να μας δώσετε το πράσινο φως.με τους εκκεντροφ΄΄ορους το βγάζω, και τους περναμε.... αντε γιατί μας τσιγκλάς... |
pugsang έγραψε: |
Δημήτρη συγνώμη που στο λεω αλλα είσαι λάθος.
Μου έστειλες pm σχετικά με τους εκκεντροφόρους και σου απάντησα αναλυτικά για το πως εχει η κατάσταση.Σου εξήγησα οτι χρειαζόμαστε καποιον για την τελική δοκιμή (δεν εχουμε αυτοκίνητο για να τους δοκιμασουμε). Σου ειπα να με πάρεις τηλέφωνο για περισσότερες πληροφοριες αλλα εσυ δεν με πήρες.Δεν εχει ασχολήθεί κανένας άλλος με αυτον τον τομέα.Το να βγαινεις και να κραζεις δημοσια ολο τον κοσμο δεν νομίζω οτι βγάζει πουθενά. Στο κατω κατω οπως πολύ σωστά είπε και ο Πετρος υπάρχουν αλλες 4-5 μάρκες εκκεντροφόρων στην Ελλάδα.Αν βιαζεσαι να το φτιαξεις γιατι δεν πας να πάρεις απο εκει εκκεντροφορους. Επειδη δυστυχως ακρη δεν βγάζουμε το σταματαω εδω. Τα προφιλ είναι ετοιμα και διαθέσιμα.Οποιος θελει ας παει απο το e-shop μια βόλτα.Οποιος δεν θελει ας παει να παρει απο αλλού. |
Baphomet έγραψε: |
Αν εννοείς εμένα, εγώ δεν "έδωσα" κανέναν και σταμάτα να προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Εγώ είπα οτι ο Μάκης είχε αυτά στο μυαλό του, αλλά λόγω αδυναμίας να ασχοληθεί μας έδωσε εμάς την ευθύνη. Κι εμείς δεν ασχοληθήκαμε με αυτό το θέμα, ούτε τάξαμε τίποτα σε κανέναν. Απλό και σαφές αυτό που λέω. Εγώ καμμία ευθύνη δεν έριξα σε κανέναν για τίποτα.
Και είμαι πολύ περίεργος αν βγουν αυριο τιμές εκκεντροφόρων να δω αν θα πας να τους βάλεις... |
307Lucifer έγραψε: |
Πάντως οι καμπύλες ροπής - ιπποδύναμης είναι πολύ καλές - σχεδόν απόλυτα γραμμικές.... |
MEMsound έγραψε: |
Θα μπορούσα να έχω και γω τις καμπύλες ισχύος / ροπής??? ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Πάντως, για να ανεβάσουμε λίγο και την σοβαρότητα των Μηχανικών συζητήσεων, θεωρώ ότι για Υπερτροφοδότηση αξίζουν τα χρήματα για ιπποδυνάμεις κοντά στο 100%.
Δηλαδή ξέρεις ότι το κόστος για υπερτροφοδότηση είναι γύρω στα 4.000 με 5.000 ευρώ. Το εύρος της βελτίωσης ξεκινάει από 140 έως 200 άλογα (για ένα 1,6 μοτερ). Στα σύν η μεγάλη ροππή, στα πλήν η αξιοπιστία και η συμπεριφορά Στην ατμοσφαιρική βελτίωση με το κόστος στα 3.000 ευρώ έχεις από 140 έως 160 άλογα πιο αξιόπιστα και πιο ευκολοδήγητα (αν και είναι καθαρά υποκειμενικό αυτό) και με ένα κόστος ανάλογο της υπερτροφοδότησης ανεβαίνεις μέχρι τα 170 - 180 άλογα πάλι σχετικά πιο αξιόπιστα (τουλάχιστον ώς προς την παρατεταμένη χρήση). στα σύν η αξιοπιστία (σχετικά με το turbo), στα πλήν η έλλειψη ροπής χαμηλά Υπάρχουν βέβαια υποκειμενικές απόψεις σχετικά με το φτάρνισμα ή με την λύσσα αλλά αυτό δεν νομίζω ότι έχει σχέση με την βελτίωση αλλά με την λόξα του κάθε ενός. |
tsikis έγραψε: | ||
φίλτατε ... Τάσο ! δεν νομιζώ πως ένα αυτοκίνητο peugeot 1,6 μπορεί να φτάσει εύκολα πάνω απο 150 άλογα ( ατμοσφαιρικά ) ... ενώ υπερτροφοδοτούμενα μπορεί με πολύ άνεση ! και αυτό δεν το βγάζω απο το μυολά μου αλλά έχω ρωτήσει αρκετά άτομα !! ακόμα και άτομα που συνεργάζεται το psclub ! φιλικά πάντα !! ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Φιλικά πάντα, με 3.000 περίπου το δικό μου είναι στα 157 σαν εργοστασιακό και του Σίμου με κάτι παραπάνω έφτασε τα 175 με 18,5 και βάλε κιλά ροπή. Αρα όχι απλά γίνεται αλλά μάλον δεν έχεις ρωτήσει τους κατάλληλους!!! |
Sidobre έγραψε: |
Τα 106 τρέχουν και βάζουν κεφαλάρια από 206 μπας και δουν καμία άσπρη μέρα... ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Oh dear! What is "κεφα...λάria"? ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Oh dear! What is "κεφα...λάria"? ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Oh dear! What is "κεφα...λάria"? ![]() |
307 turbo-nos έγραψε: |
307 turbo-nos έγραψε: |
Ναι αυτο ειναι και ηταν και στο max power. |
brz20 έγραψε: |
Γεια χαρα παιδια.Μετα απο πολυ ψαξιμο αποφασισα να τελειωσω το συστημα εξαγωγης να περασω και ενα ζευγαρι εκκεντροφορων με 264ο/8,7mm εισαγωγη - εξαγωγη και μετα να πεσουν λεφτα για τουρμπισμα.Θελω να μου λυσετε καποιες αποριες που εχω.Να σας πω οτι θελω light κατασταση(στα 0,5 σταθερο).Ποσα λεφτα κοστιζει ενα τετοιο τουρμισμα?Εχω ακουσει οτι δεν ξεπερνα τα 3000 με εργατικα.Αν περασω τελικο της Sebring ή της Remus που ειναι σχεδιασμενο για 307 θα καλυπτει το turbo ή θα μπουκωνει το μοτερ?Με τετοια πιεση δεν χριαζετε να κανω καμια αλλαγη στα πιστονια?Ποσο απροβληματιστα θα παει?Αυτα.Οποιος μπορει ας μου δωσει μια βοηθεια.Πιστευω οτι τα 0,5 με ολα τα αλλα θα μου δωσουν τα 160 αλογα που θελω. |
brz20 έγραψε: |
....Μανθο αν του βαλλω απο τωρα εξατμηση για 2.0 τι κερδιζω και τι χανω? |
MEMsound έγραψε: |
Αν του βάλεις εξάτμιση Remus "για 2λιτρο".... |
brz20, 4~5 post πιο πριν έγραψε: |
...Αν περασω τελικο της Sebring ή της Remus που ειναι σχεδιασμενο για 307 θα καλυπτει το turbo ή θα μπουκωνει το μοτερ?... |
MEMsound έγραψε: |
...Αν έχεις σκοπό να το τουρμπίσεις και πάρεις Remus/Sebring* τότε θα επιλέξεις την εξάτμιση που είναι για 307 2,0lt (και όχι για 1,6)... |
brz20 έγραψε: |
Ποια ειναι τα απροβληματιστα ομως.Βασικα ειμαι πολυ μπερδεμενος.Σκεφτομουν να κανω ΦΠΕ με εκκεντροφορους γιατι μπορει να με ικανοποιει ετσι και να το αφησω εκει.Αν δω οτι θελω κατι παραπανω του πεταω μια τουρμπινα και ολα πανε καλα.Βεβαια στην θεωρια ολα ειναι καλα.Στην πραξη ομως???
Εγω παντως το εχω σκεφτει ως εξης: ΦΠΕ + εκκεντροφορους παω κοντα στα 135(στην καλυτερη) αν θελω παραπανω με μια τουρμπινα στα 0,4bar εχω 175 αλογα(και αυτα στην καλυτερη.Ενα 307 εχει βγαλει απο μαμα μοτερ 160 αλογα στα 0,4).Αρα αυτο που θελω θα το εχω πετυχει.Αυτος ειναι ο στοχος μου.Να το κανω 160!!! Παντως οτι και να επιλεξω θελω να ειναι οσο πιο καλο και αξιοπιστο γινετε. Μανθο αν του βαλλω απο τωρα εξατμηση για 2.0 τι κερδιζω και τι χανω? |
brz20 έγραψε: |
....ΦΠΕ + εκκεντροφορους παω κοντα στα 135(στην καλυτερη) αν θελω παραπανω με μια τουρμπινα στα 0,4bar εχω 175 αλογα(και αυτα στην καλυτερη.Ενα 307 εχει βγαλει απο μαμα μοτερ 160 αλογα στα 0,4).Αρα αυτο που θελω θα το εχω πετυχει.Αυτος ειναι ο στοχος μου.Να το κανω 160!!!? |
DrJekyll έγραψε: |
....απλά ένα παράλληλο εγκεφαλάκι θα ελέγχει το 5ο μπέκ και τίποτα άλλο.... |
MEMsound έγραψε: |
Βασικά η λύση "παράλληλος εγκέφαλος" είναι λίγο κάπως...
Το ιδανικό θα ήταν μεγαλύτερα μπεκ + προγραμματισμός για extra βενζίνη κλπ κλπ και εκεί κολλάει το θέμα μιας και υπάρχει πρόβλημα στην "ανάγνωση/αναγνώριση υπερπίεσης" από όσο ξέρω (και αν δεν κάνω λάθος) ![]() |
DrJekyll έγραψε: |
Η πιο καλή και συνάμα πιο ακριβή λύση..... |
Sidobre έγραψε: | ||
Αυτή είναι η πιο λάθος προσέγγιση για βελτίωση. Οποια βελτίωση γίνει (ατμόσφαιρα ή turbo) πρέπει οπωσδήποτε να δουλεύει από τα 4 μπεκ (1/κύλινδρο). Τα υπόλοιπα (5α μπεκ κλπ) είναι λαμογιές και πατέντες μαστρο-μήτσων που το μόνο που ξέρουν είναι το παραδάκι... |
brz20 έγραψε: |
ΦΠΕ + εκκεντροφορους παω κοντα στα 135(στην καλυτερη) αν θελω παραπανω με μια τουρμπινα στα 0,4bar εχω 175 αλογα(και αυτα στην καλυτερη.Ενα 307 εχει βγαλει απο μαμα μοτερ 160 αλογα στα 0,4).Αρα αυτο που θελω θα το εχω πετυχει.Αυτος ειναι ο στοχος μου.Να το κανω 160!!! |
brz20 έγραψε: |
5000 ευρω ειναι καπως πολλα για light κατασταση.Εδω καλα καλα τα 0.4 ουτε intercooler δεν χριαζετε. |
Steve έγραψε: |
Αγαπητέ φίλε brz20, Κάθε φορά που βλέπω ένα topic που έχεις απαντήσει ....... ...... Τουλάχιστον μπες στον κόπο να τα διαβάσεις για να είσαι πιο καλός εσύ και να γίνει πιο καλή και ουσιώδης η συμμετοχή σου στο forum |
Παράθεση: |
Κάντο όμως όταν θα έχεις τα λεφτά και μην ζαλίζεις τον κόσμο ότι το 2010 που θα έχες 3000 ευρώ θα κάνεις την μετατροπή.
Αυτά τα ολίγα. Τουλάχιστον μπες στον κόπο να τα διαβάσεις για να είσαι πιο καλός εσύ και να γίνει πιο καλή και ουσιώδης η συμμετοχή σου στο forum |
brz20 έγραψε: |
Ξερω μια αλλη περιπτωση ομως με ενα ραλακι που εχει 340 αλογα και παει απροβληματιστα. |
Sidobre έγραψε: |
"Τα φτηνά τα άλογα, τα τρώνε οι σκύλοι" ![]() ![]() ![]() ![]() |
DIMCHRI έγραψε: | ||
ήθελα να ήξερα που είδες τα "φτηνά". Ρε μπας και έχω γραφτεί σε κλαμπ εφοπλιστών και δεν το ήξερα ??? ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Θα παρακαλέσω να πέσουν οι λίγο οι τόνοι!
Steve δεν έχεις άδικο αλλά μπορείς να το εκφράσεις λίγο καλήτερα/ευγενικότερα. Ο brz20 προφανώς δεν έχει τις τεχνικές/μηχαλογικές γνώσεις που έχουμε κάποιοι άλλοι εδώ μέσα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει δικαίωμα να ρωτάει και να μάθει για να μην την πατήσει όπως άλλοι. Εξάλλου με την παραπληροφόρηση που υπάρχει από περιοδκά και δήθεν βελτιωτές είναι φυσικό πολλοί να ζητούν άλογα με λίγα λεφτά. Αυτά και χαλαρώστε... κουβέντα κάνουμε. ...για να μην αρχίσει το σκούπισμα... Εκ της MOD Team MEMsound |
DrJekyll έγραψε: |
ΑΑ!!Όσο για εκείνο το rallye με τα 340 (του Δήμτσα) πρέπει να έχουν πέσει τρελλά λεφτά επάνω...Demo car του ίδιου δεν είναι???Το είχα δει σε ένα Power Techniques... |
Παράθεση: |
-Για management καλυτερη λυση ειναι καποιος αγραφος οπου φτιαχνεις ενα ασφαλες προγραμμα απο την αρχη. (με λιγο μερακι το κανεις και μονος σου δεν ειναι τοσο τραγικο...) |
Παράθεση: |
-Οσον αφορα τα μπεκ αν μπει αγραφος βαζουμε 4 μεγαλυτερα.
Αν οχι βαζουμε ενα 5ο να ψεκαζει οπου χρειαζεται αυτοματα .σε συναρτηση με την πιεση . προκειται για φθηνη και αξιοπιστη λυση και οσοι λενε οτι δεν ειναι απλα δεν ξερουν. (καπου ειχα ακουσει μαλιστα οτι δεν ειναι καλη λυση γιατι δεν μοιραζεται το καυσιμο ισοποσα στους 4 κυλινδρους....ο αερας δηλαδη τι κανει φωστηρες μου; ) |
Pughell έγραψε: |
Μακαρι να ηταν ετσι Γιαννη... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Βασικα ο αερας δεν σταγονοποιειται οποτε ακυρη η συγκριση βενζινης με αερα γιατρε... ![]() |
STELIOS έγραψε: |
... Ομως ολες οι σωβαρες μετατροπες turbo, αυτες οπου δεν λυπουνται εξοδα, γινονται με τα 4 μεγαλητερα.
Αυτα απο μενα... |
gianic έγραψε: | ||||
Ειναι εφικτο για καποιον που ασχολειται ερασιτεχνικα κι εχει περασει απειρες ωρες δοκιμαζοντας και διαβαζοντας.
Για εξηγησε το μου αυτο |
brz20 έγραψε: |
Παρα πολυ καλα.
Για το 5ο μπεκ που λες με βρησκεις απολυτα συμφωνο. Πιστευω οτι το 5ο ειναι χημειες του Μαστρο-Μητσου της γειτονιας. Αλλαζεις ολα τα μπεκ με μεγαλυτερα και ειναι οκ. Ποσο κοστολογεις ενα light τουρμπισμα με εργατικα? Μιλαμε για 0,4Bar. |
Pughell έγραψε: | ||||||
Παρα τον αγραφο και το manual που θα εχεις στο χερι σου,χρειαζεται και πολλα αλλα πραγματα για να προγραμματιστει σωστα.Καταρχην ευτυχως ή δυστυχως για τα δικα μας δεν υπαρχει αγραφος που να διαμορφωνει προγραμμα μονος του και απλα να κανεις εσυ το fine tuning οπως σε καποια Evo πχ... Εκτος αυτου,για να γινει σωστα χρειαζεται ακουστικο για πυρακια,πυρομετρο,κλπ,πραγμα απιθανο να εχει καποιος. ![]() Και φαντασου οτι μιλαμε ο ιδιοκτητης-χομπιστας πρεπει να εχει πολυ καλη σχεση με την μηχανολογια,που ο μεσος ορος απο εμας,δεν εχουμε. ![]() Εσυ γιατι λες ο Μακης(Pugsang) τοσο καιρο δεν εχει βαλει αγραφο; Δεν εχει τις γνωσεις; ![]() ![]() Οσο για τον αερα,στο εξηγησε ηδη ο Στελιος. ![]() |
brz20 έγραψε: |
Παντως εγω ψηφιζω αλλαγη των τεσσαρων μπεκ με μεγαλυτερα.Ας ειναι πιο ακριβο. |
brz20 έγραψε: |
Για το 5ο μπεκ που λες με βρησκεις απολυτα συμφωνο.. |
brz20 έγραψε: |
Πιστευω οτι το 5ο ειναι χημειες του Μαστρο-Μητσου της γειτονιας. . |
brz20 έγραψε: |
Αλλαζεις ολα τα μπεκ με μεγαλυτερα και ειναι οκ. |
Pughell έγραψε: |
Εσυ γιατι λες ο Μακης(Pugsang) τοσο καιρο δεν εχει βαλει αγραφο;
Δεν εχει τις γνωσεις; ![]() ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
Εδώ επετρεψέ μου να σου πω ότι έχεις λάθος... Ο μάκης γιατί να βάλει άγραφο ;; ο δικός του εγκέφαλος επαναπρογραματίζεται εύκολα.. |
DIMCHRI έγραψε: |
Ο μάκης δεν έχει τουρμπίσει γιατί στον κινητήρα του ραλύ βγάζεις πολύ ποιό έυκολα 20-30 άλογα με πολύυυυυ λίγα χρήματα (max 2000 euro) σε σχέση με έναν multiplex 1.6 ...... |
Παράθεση: |
Εδώ επετρεψέ μου να σου πω ότι έχεις λάθος...
Ο μάκης γιατί να βάλει άγραφο ;; ο δικός του εγκέφαλος επαναπρογραματίζεται εύκολα.. Ο μάκης δεν έχει τουρμπίσει γιατί στον κινητήρα του ραλύ βγάζεις πολύ ποιό έυκολα 20-30 άλογα με πολύυυυυ λίγα χρήματα (max 2000 euro) σε σχέση με έναν multiplex 1.6 ...... Και κυρίως τα βγάζεις και αξιόπιστα αφού έχουν ασχοληθεί χιλιάδες βελτιωτές με τον κινητήρα του ραλύ , σε αντίθεση με τον multimixer που είναι απίστευτο παλούκι να ασχοληθεί κάποιος... Ας μας απαντήσει και ο Μάκης βέβαια, αν μας διαβάζει.. |
volvos έγραψε: |
οταν βρειτε τι θα κανετε με τα μπεκ πεστε μου και εμενα τι θα κανετε με το κορμο...
γιατι εγω πεζο μοτερ τουρμπισμενο να αντεξε πανω απο μερικες δεκαδες χιλιαδες χλμ δεν εχω δει τοσα χρονια... οσων αντεξαν ειχαν εντοσθια ![]() |
brz20 έγραψε: |
Αναλογα ποσα αλογα θες.
Ραλακι με 340 αλογα παει απροβληματιστα εδω και καποια χρονια στα Τρικαλα.Βεβαια η μετατροπη κοστιζει παρα πολυ ακριβα. |
Παράθεση: |
Οχι τιποτα αλλο αλλα ειδα και σε πολλα περιοδικα τουρμπατα με 250+ αλογα και χρονοι που εκαναν στο 400αρι ηταν παραπλησιοι των ατμοσφαιρικων με τα 160-170... |
brz20 έγραψε: |
Σε αυτο που λες περι 400αρι δεν εχεις και αδικο.
Μπορει και να τα φουσκωνουν και λιγο τα πραγματα στα περιοδικα. |
Pugobios έγραψε: |
Να σας πώ κ εγώ μια καλή λύση?????Εγώ θα φέρω τα πράγματα(όταν έρθει η ώρα ![]() |
Pughell έγραψε: |
1800Ε για 8 αλογα; ![]() ![]() Παντως η Lotus που εβαζε δικο της εγκεφαλο στο ιδιο μοτερ,δεν καταφερε να βγαλει παραπανω αλογα...Μαλλον ο ελληναρας εκανε το θαυμα του παλι... ![]() ![]() |
STELIOS έγραψε: | ||
Αν και εκτως θεματος: Nα σε διορθωσω εδω οτι η Lotus εχει "πειραξει" το 1800αρι μοτερ της Toyota, ωστε να αποδιδει 255 ιπους (στην αγωνηστικη εκδοση Lotus Sport Exige Cup 255). |
MEMsound έγραψε: |
μια βελτίωση δεν σημαίνει απαραίτητα αυξηση της μέγιστης ισχύος ροπής.
ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΚΕΪ Η ΔΟΥΛΕΙΑ! Η δουλειά φαίνεται στο διάγραμμα ισχύος και ροπής σε όλες τις τις στροφές λειτουργίας. Εκτός και αν όλοι χρησιμοποιούμε τα αμάξια μας για κόντρες και δεν το έχω καταλάβει. Ανεξάρτητα λοιπόν με το πόσα άλογα έχει κανείς λίγο (ή πολύ) πριν τον κόφτη σημασία έχει πόσα άλογα (και ποή αντίστοιχα) έχει διαθέσιμα και από τις 2000 έως τις 5000 στροφές που συνήθως δουλευουμε τα αυτοκίνητά μας σε καθυμερινή βάση εκτός και οδηγούμε μονίμως τάπα. Σημασία έχει λοιπόν το συνολικό "εμβαδό" του γραφήματος ισχύος/ στροφών και ροπής στροφών για να δούμε τι κάναμε, που χάσαμε και που κερδίσαμε. Επίσης εγώ πολύ θα ήθελα να δω ένα διάγραμμα στροφών λειτουργίας σε συνεργασία με vbox σε μια συγκεκριμένη διαδρομή που μας ενδιαφέρει (ιδανικά που να πλησιάζει τουλάχιστον το 50% των δρόμων που κινούμαστε, εκτός και αν το αυτοκίνητό μας έχει συγκεκριμένο σκοπό λειτουργίας πχ αγώνες, κόντρες κλπ κλπ οπότε εξετάζουμε εκεί). Από εκεί θα έβγαινε πολύ ενδιαφέρον συμπέρασμα για το τι να κάνει κάποιος ή στην ισχύ/απόδοση του αυτοκινήτου του ή στο σύστημα μετάδοσής του (κιβώτιο) Πλάτιασα το ξέρω αλλά το "κέρδος + Χ ή Ψ άλογα στην μέγιστη ισχύ" εμένα δεν μου λέει πολλά πράγματα για αυτοκίνητο βόλτας ![]() ![]() |
brz20 έγραψε: |
Στο λεω γιατι το ξερω.
Ο μηχανικος μου το εχει αυτο το ραλακι.Εχει βγαλει ταξιδια κανονικα και γενικα δεν εβγαζε φωνη σε πολλα χιλιομετρα. Απλα το αναφερω.Δεν θα θελα ποτε να εχω τοσα αλογα σε ενα τετοιο αμαξι.Οχι οτι δεν μου αρεσουν τα αλογα αλλα αν ειναι παρε κατι απο την αρχη με πολλα και οχι με λιγα για να γινουν πολλα και με προβληματα. Εγω απλα θελω να εχω λιγο παραπανω γκαζι οταν το θελω. Ξερω οτι μπορω και ατμοσφαιρικα αλλα γουσταρω το τουρμπο. Γι'αυτο και τοσο καιρο το ψαχνω για τουρμπο. |
FOTIS CC έγραψε: |
.....Κάνουν πολύ καλή δουλειά |
MEMsound έγραψε: |
Επειδή δεν βλέπετε όλο το forum:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=183975&highlight=#183975 Για την συγκεκριμένη εταιρία έχουμε αναφερθεί κατά καιρούς και φαίνεται ότι κάνει αρκετά αξιόλογη δουλεια. |
DIMCHRI έγραψε: | ||
μιλάς εκ' πείρας ή ΄ξέρεις κάτι??? Καλό θα ήταν να αναφερεις τις έμπειρίες σου ;)Αν και πιστεύω ότι σοβαρή εταιρεία που σε τουρπίζει χωρίς ιντερκούλερ μάλλον δεν είναι και πολύ σοβαρή. ειδικά για ελλάδα !!!! |
brz20 έγραψε: |
Ευχαριστω για την διευθυνση.
Θα πεσει μελετη. |
FOTIS CC έγραψε: |
Μιλάω εκ πείρας.
Σε περίπου 20 μέρες θα είναι έτοιμο και το δικό μου 307. |
brz20 έγραψε: |
Πραγματικα σημαντικο νεο αυτο.
Εννοητε οτι και εγω ειμαι γεματος αποριες και θα ηθελα να μας παρουσιασεις το Project σου.Η τιμη ειναι παρα πολυ καλη για ολο το Kit. Το 5ο μπεκ θα το χρειαστεις μονο στην περιπτωση που θες να σηκωσεις πιεση 0.7 και ανω? Για απλες καταστασεις (0.4-0.6) σε καλυπτει απολυτα το kit? Δεν χρειαζετε δηλαδη να συμπληρωσεις κατι?Απλα θες εναν καλο μαστορα για να στο περασει ε? |
FOTIS CC έγραψε: |
Μία οικονομική λύση είναι το 5ο μπέκ το οποίο πρέπει να συνοδεύετε οπωσδήποτε με κάποιο εγκεφαλάκι (piggyback) για να οδηγεί το μπέκ βάση των στοφών του κινητήρα και της πίεσης έτσι ώστε να ψεκάζει με κάποιο ρυθμό και συγκεκριμένη ποσότητα καυσίμου. |
FOTIS CC έγραψε: | ||
Για να μην μπερδευτουμε πρέπει να εξηγησω το θέμα 5ο μπέκ. Είναι γνωστο σε όσους ασχολούνται με βελτιώσεις Turbo οτι το θέμα καύσιμο είναι το Α & Ω.Ετσι λοιπόν χρειαζόμαστε περισσότερο καύσιμο απο την στιγμή που αρχίζει και ανεβάζει πίεση το τουτου μας ακόμα και από 0.1bar. Μία οικονομική λύση είναι το 5ο μπέκ το οποίο πρέπει να συνοδεύετε οπωσδήποτε με κάποιο εγκεφαλάκι (piggyback) για να οδηγεί το μπέκ βάση των στοφών του κινητήρα και της πίεσης έτσι ώστε να ψεκάζει με κάποιο ρυθμό και συγκεκριμένη ποσότητα καυσίμου. Η άλλη λυση και η πίο ακριβή είναι αλλαγή των εργοστασιακών μπέκ και καταργηση του εγκεφάλου χώρις 5ο μπέκ αλλά με τον λεγόμενο άγραφο εγκέφαλο. Και στις 2 λύσεις με σωστη ρύθμιση και τοποθέτηση έχουμε τέλεια αποτελέσματα. Η πρώτη λύση προτείνετε για το πολύ 0,7-0,8bar pressure ενω η δευτερη για 1.0 και βάλε. Οι κινητήρες μας αντέχουν με την λεγόμενη φλάτζα αποσυμπίεσης μέχρι 1.0bar χωρίς αλλαγές στα εντόσθια αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ σωστη διαχείρηση καυσίμου και ΠΡΟΣΟΧΗ σωστη χρήση. Όσο για τις απλές καταστάσεις που προανάφερες δεν αλλάζει κάτι στην φιλοσοφία της λειτουργίας Turbo.Τα κιτ που δίνει ο Ολλανδός όπως το πες με έναν καλό μάστορα τοποθετούνται και είναι πράγματι σε καλή τιμή! Το θέμα είναι πόσο βαθιά μπορει κανείς να βάλει το χέρι στην τσέπη και τι θέλει απτο αμάξι του. Ενα PEUGEOT δεν μπορεί να γίνει Ferrari και να το σπας κάθε μέρα ![]() |
FOTIS CC έγραψε: |
Εαν κάποιος βάζοντας καποιες οικονομικότερες λύσεις στον κινητήρα κανει καλό στην τσέπη του δεν θα έχει καταλάβει ότι κάνει κακό στον κινητήρα και την μακροβιοτητά του! |
gianic έγραψε: | ||
Τον ξερω πολυ καλα τον συγκεκριμενο piggyback. Και φυσικο ειναι να δουλευει σωστα αφου το προτεινει η DP.
Το εγκεφαλακι που εχει φτιαξει ο turborabbit ειναι απλα για την οδηγηση του μπεκ τιποτα παραπανω.
Αυτο ειναι μεγαλη μπαρουφα, sorry Φωτη. |
FOTIS CC έγραψε: |
Όσο για το SMT7 επειδή το πρότεινε η DP είναι καλο,είπες κι εσύ μια μπαρούφα.Ειναι καλό γιατί κάνει αυτο που θέλουμε! ![]() |
FOTIS_CC έγραψε: |
Δεν έχουμε καμία σχέση με τον κ.Δάρρα ή με κανένα άλλο κατάστημα βελτίωσεις.Εισαγαγουμε ανταλλακτικά απο Ολλανδία και το συνεργείο μας βρίσκεται εκτός Αθηνών.
Χρησιμοποιούμε είδη βελτίωσης απο Ολλανδία διότι πιστεύουμε ότι είναι η μόνη σοβαρη και επαγγελματική πρόταση για μετατροπη σε TURBO. για πληροφορίες καλέστε 6977434312 κ.Φώτης |
gianic έγραψε: | ||
καλα τι να λεμε τωρα....αφου :
και κοροιδευεις τον κοσμο οτι εισαι ιδιωτης http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=8952 http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=184024&highlight=#184024 |
LEFT έγραψε: |
Ρε παιδια παρακολουθουμε αρκετοι πιστευω το topic εδω και μερες και τελικα καταληγουμε για αλλη μια φορα στο θεατρο του παραλογου! Θα συμφωνισω με τον Μανθο και ολοι πιστευω θα θελαμε αντι να υπαρχουν τετοιες επιδειξεις υποκριτικης ικανοτητας , οι εμποροι να διαφημιζουν και να υποστηριζουν σωστα τα προιοντα τους και να μη μας κανουν να χανουμε πληρως την εμπιστοσυνη μας στα προιοντα τους !
Θα ηθελα επισης να πω επισης φιλε Φωτη πως δεν πηρες απλα θεση αλλα με υπερβαλλοντα ζηλο υποστηριξες τα προιοντα σου ως εμπορος(οχι κακο) αλλα με τη μασκα του ιδιωτη φιλου μας( ρεζιλικι)! Οσο για το ποσοι σε μαθανε και το τι αποψη αποκομισαν για σενα ασε μας να εχω αμφιβολιες! Fairplay παιδια! ![]() |
brz20 έγραψε: |
τριτη εσυ εχεις τεταρτη χαλαρη στις 2000 στροφες.
|
plaketokofths έγραψε: | ||
28αρα και 2000στροφές να δεις ροπή μου φαίνεται δύσκολο, ουτε καν με ρουλεμανάτη. Μάλλον μέχρι της 2000στροφες θα σέρνεται ![]() |
Giannis307 έγραψε: |
Αμα εχει συστημα antilag δεν εχει προβλημα χαμηλα |
DrJekyll έγραψε: |
σήμερα που θα ανοίξω επιτέλους με το RC του Γιώργου θα καταλάβω που περίπου πρέπει να είμαι... |
DrJekyll έγραψε: |
Ψάχνω να βρω σαν λυσασμένος RX8 να το ράψω |
brz20 έγραψε: |
To RC ομως μπορει να εχει 180 αλογα(θεωριτικα οσα λες οτι βγαζεις)αλλα δεν θα εχει την ροπη ενως τουρμπο αυτοκινητου. |
DrJekyll έγραψε: | ||||
Δίκιο έχεις Γιάννη...Στις 2.800 με 2.900 αρχίζει το πάρτυ.... ![]() Η Γκαύλα είναι πως γεμίζουν οι ταχύτητες η μια πίσω από την άλλη και το απότομο βύθισμα του στροφόμετρου από τις 3.000 εως τις 7.000... ....Κώστα δεν νομίζω να είναι μόνο 160 άλογα...πολύ δύσκολα...170 πιστεύω να τα έχω σίγουρα...πολύ χοντρα θα είμαι στα 180...σήμερα που θα ανοίξω επιτέλους με το RC του Γιώργου θα καταλάβω που περίπου πρέπει να είμαι...εξάλλου το καλύτερο δυναμόμετρο είναι ο ίδιος ο δρόμος.... |
tsikis έγραψε: |
γιατί εσύ έχεις κάποιο πρόβλημα ?
Δεν ξέρω .. μου έχει βάλει έναν χοντρό σωλήνα απ'όσο βλέπω .. νομίζω φαίνεται και στην φωτο ... και μου έχει βάλει ένα διπλάσιο στην επιστρωφή και μια μεγάλη τρύπα στο κάρτερ για να μην καίει λάδια η τουρμπίνα . |
StorM_GmA έγραψε: |
και μια ακόμα πιο σημαντική ερώτηση: που σκ@τ@ τα βρίσκετε τα λεφτά να πάρω κι εγώ λίγα??!?!?! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
StorM_GmA έγραψε: |
και μια ακόμα πιο σημαντική ερώτηση: που σκ@τ@ τα βρίσκετε τα λεφτά να πάρω κι εγώ λίγα??!?!?! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tsikis έγραψε: |
τι κολάρα έχεις βάλει ? |
Steve έγραψε: |
Τω γλαίντει αίρχαιτε στα 2.2 μπ@ρ? |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Λοιπιν αφου δεν μιλαει κανενας θα τα πω πρωτος εγω!
μηχανη(1.6 8ν) Ξεκινοντας απο πανω προς τα κατω: εισαγωγη μεταλλικη απο 1300, πεταλουδα απο αλφα ρομεο φ75, μπεκ 780cc κινσλερ, πυθμιστης πιεσης βενζινης sard, εκκεντροφορος newman αγνωστων στοιχειων με ρυθμιζομενο γραναζι cat, βαλβιδες νατριου trd, σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων, ανοιγμα κυριως εξαγωγης στην κεφαλη, μεταλλικη φλατζα, μπουζωνια πεζο( ![]() Το αμαξι γυριζει μια ρουλεμανατη της garret την επονομαζομενη GT3071R η οποια μαζι με ενα external της Tial στεκεται σε ενα χταποδι κατασκευης μας . Ακομα ψυγειο απο deltona με παροχη νερου για την τουρμπινα, intercooler απο deltona αλουμινενιο, ενοειτε οτι το αιρ κοντιτιον υπαρχει κανονικα πανω παρολο που ηθελα να το ξηλωσω, σωληνωσεις 63αρες με κολλαρα samco. Ολα αυτα τα διαχειριζεται ενας αγραφος της DTA o S60 με ολα τα καλουδια launch control, anti lag, boost control κ.α. Ημιαξονια stock, σασμαν stock απο 16ν (περιμενω τον φιλο vagelis), δισκο εξαφτερο φτιαχτο ενισχυμενο πλατο μονοχτενο! Το αμαξι δουλευει δυο πιεσεις μια πολιτισμενη στο 1.3 και μια για γλεντη στο 2.2! Αν θυμηθω αλλα θα τα παραθετω συνεχεια! |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Για δωστε μια αναφορα και οι δυο σας τι εχετε φταξει; |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Τον δισκο τον εχω 5000 χιλιομετρα και δεν εχει κανει κιχ με κοστος 270ευρω και κατασκευαστηκε να αντεχει 55 κιλα ροπης! Ολη η μετατροπη μεχρι τωρα εχει κοστισει γυρω στα 11.000 ευρω και δεν θεωρω οτι εχω τελειωσει ακομα. Τα αλογα του στο 1.3 ειναι 270 και στο 1.8 που το μετρησαμε ειναι 347! Κωσταντινε αυτη ειναι η μετα Τρικαλα εποχη και με αλλο μοτερ! |
DIMCHRI έγραψε: |
Θεωρώ φοβερή τιμή τα 11000 ευρώ για περίπου 150-160 άλογα αύξηση της μαμάς ιπποδύναμης !!! Μπράβο γιώργη !!! Φαντάζομαι το εργαλείο θα γαζώνει μερικά ιμπρέζα από σταση τουλάχιστον.... |
StorM_GmA έγραψε: |
δηλαδή στα 270 άλογα περίπου 60€ το άλογο και στα 347 περίπου 40€ το άλογο... ![]() όταν λες οτι δεν έχεις τελειώσει ακόμα τι εννοείς? Θα το βελτιώσεις κι άλλο ή απλά θέλεις να αλλάξεις κάποια πράγματα για αντοχές κτλ?! και άλλη μια ερώτηση: πόσο αξιόπιστη είναι η όλη μετατροπη? Δηλαδή κατά πόσο θέλει συνεργείο το αμάξι και πόσο "τσίτα" είσαι όταν οδηγείς μην το πιέσεις παραπάνω και τέτοια?! |
Steve έγραψε: |
347? ![]() ![]() |
Road_Runner έγραψε: |
δλδ μαμα εβο το εχεις ε? |
DrJekyll έγραψε: |
Πολύ φτηνός ο συμπλέκτης....μακάρι να ήξερα και εγω κάποιον να έφτιαχνε εδω πάνω κάτι σε χειροποίητο και φτηνό...
Γιώργο αναρωτιέμαι πως τα βγάζει τα άλογα αυτή η τουρμπίνα...από πόσες στροφες και μετά μπαίνει η τουρμπίνα? Στο δικό μου μπήκαν η GT28/54R, samco κΩλάρα, intercooler, εξωτερική wastegate της TIAL, εκκεντροφόροι rallye με τα γρανάζια τους, σκάστρες απλές από 20VT, φλάντζα πιο παχιά, boost controller με 2 πιέσεις 0.4 & 0.7bar, o τρίφτερος competition της valeo...4 χιλιάρικα μαζεμένα με κόπο και πιστεύω ότι το άξιζε...δεν μπορώ να φανταστω πλέον τι θα μπορούσα να είχα πάρει με 14000 ευρώ σε καινούργιο... έβγαλε 170 στο 0.4 & 195 στο 0.7 - 15.000χλμ, μαμά εντόσθια.... ![]() ψάχνω 207 gt να ανοίξω γιατί είμαστε ίδια ακριβώς κιλά - τα νούμερα δεν λένε πάντα την αλήθεια... |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Τα χαρτομαντηλα γιατι; |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
...Η τουρμπινα ξεκιναει να φουσκωνει απο τις 3800 και με boost control περιοριζεται ωστε να μην κανει ξεσπασμα και να βγαζει την δυναμη στις 6500! |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Μπορω να σου δωσω το τηλ να παρεις! Μπορει να στον στειλει οπου και να εισαι! |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Η τουρμπινα ξεκιναει να φουσκωνει απο τις 3800 και με boost control περιοριζεται ωστε να μην κανει ξεσπασμα και να βγαζει την δυναμη στις 6500! |
tsikis έγραψε: |
Συνοπτικά :στα 90.000 χιλίομετρα έγιναν τα παρακάτω ...
τουρμπίνα gt28R ....................απο άλογα όλα αυτά .. δεν ξέρω !! + κάτι άλλο που μπορεί να ξεχνάω ! |
DrJekyll έγραψε: |
Στο δικό μου μπήκαν η GT28/54R, samco κΩλάρα, intercooler, εξωτερική wastegate της TIAL, εκκεντροφόροι rallye με τα γρανάζια τους, σκάστρες απλές από 20VT, φλάντζα πιο παχιά, boost controller με 2 πιέσεις 0.4 & 0.7bar, o τρίφτερος competition της valeo...4 χιλιάρικα μαζεμένα με κόπο και πιστεύω ότι το άξιζε...δεν μπορώ να φανταστω πλέον τι θα μπορούσα να είχα πάρει με 14000 ευρώ σε καινούργιο...
έβγαλε 170 στο 0.4 & 195 στο 0.7 - 15.000χλμ, μαμά εντόσθια.... ![]() ψάχνω 207 gt να ανοίξω γιατί είμαστε ίδια ακριβώς κιλά - τα νούμερα δεν λένε πάντα την αλήθεια... |
MEMsound έγραψε: | ||
πολύ ενδιαφέρον αυτό: ![]() μέχρι τις 3800 πως ειναι? το νιώθεις νεκρό? εχεις δει στο διάγραμμα ισχύος περίπου πόση ισχή/ροπή έχεις πχ στις 3000 ή στις 3500? (κοινώς θέλω να δω πόσο ευκολοδηγίσημο είναι σε σχετική στροφοδιαδρομή) |
MEMsound έγραψε: |
(άσχετο αλλά αν δεν έχεις κάνει ήδη κάτι ... κάτι πρέπει να κάνεις με την μετάδοση...) |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Την αλλη εβδομαδα περιμενω να μου ερθει το water injection και ακομα περιμενω την αναφλεξη, πρεπει να φτιξω σασμαν γιατι ειναι πολυ κοντο, και δεν εχω συνδεσει ακομα καντραν! |
DrJekyll έγραψε: |
(...σήμερα το πρωί που πήγα δουλειά είχε 6°C ![]() ![]() ![]() |
tsikis έγραψε: |
Μάλλον πρέπει να βάλω και εγώ πίεση - θερμοκρασία λαδιού !
Δημήτρη ο ράλοσ ήταν με 25αρα ή 28αρα ... πιστεύω έχει αλλάξει εισαγωγής τώρα ? |
DrJekyll έγραψε: |
Turboκαιρος Μάνθο.... ![]() με την 28άρα ήταν....με 1 bar ~ 230-240 άλογα...μάλλον θα αλλάξει πολλά τώρα...από σασμάν,πιστόνια, μπιέλες, εισαγωγή.... ο χώρος της μηχανής του ήταν άδειος.... |
Steve έγραψε: |
Ούτε εσύ θα πάρεις το 308 δηλαδή? ![]() |
DrJekyll έγραψε: |
όσο για την θερμοκρασία λαδιού είναι από τα πιο σοβαρά...εγω μάλλον θα βάλω ένα πολυόργανο, ηλεκτρονικό που θα τα έχει όλα αυτά...από πίεση λαδιού, θερμοκρασία καυσαερίων, θερμοκρασία λαδιού κλπ κλπ... |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: | ||
Αμα το βρεις πες το μου κι εμενα! |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Ναι φιλαρακο Καλαματα ειναι! Οταν το ετοιμασεις πες μου και αν εχω τελειωσει κι εγω με αυτα που θελω να φτιαξω κανενα προβλημα! ![]() |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Επειδη πρεπει να εισαι πιο πολυ στα κολπα! Απο μεταδοση τη εχεις κανει; Οταν λεω μεταδοση εννοω ημιαξονια, σασμαν κ.τ.λ! |
Steve έγραψε: |
Δεν επωλήθη? |
Touristas έγραψε: |
Εγώ τι θα κάνω πως σας πέρασε από το μυαλό πως θα κάνω κάτι
Φφφφφσσσσσσσς…………..ττττσσσστττττσσσσσ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
και γιατι αλλαξες καπακι? ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
http://youtube.com/watch?v=sP7TwCCpLxo
αντε γεια χωροταξικη λυση... ![]() |
Touristas έγραψε: |
http://youtube.com/watch?v=5Ycz3aPz2GI
![]() |
MEMsound έγραψε: |
αστα...
πάντως για οποιον εχει τα λεφτα... και την ορεξη... ενας ροτρεξ δεν ειναι κα8ολου κακη ιδεα... ![]() |