GTA έγραψε: |
Έτυχε να οδηγήσω πρόσφατα το δίλιτρο GTI 206.
Ο φίλος που το έχει του έχει βάλει μόνο ένα τελικο Group N.. Εντυπώσεις...στρίβει πολύ όμορφα,αρκετή ροπή απο χαμηλά με όλες τις ταχύτητες,σου δίνει την αίσθηση οτι πατάει γερά στον δρόμο παρόλα τα 985 κιλά του. Η ανάρτηση του απο την μαμά peugeot είναι πιστεύω πάααρα πολύ καλή και θα εγκληματίσει όποιος την αλλάξει. Στα κατά το πολύ βαρύ τιμόνο...και ο επιλογέας με την όχι και τόσο GTI αίσθηση(πολύ μακριές σχέσεις). |
asa1 έγραψε: |
Το 1.6 πιστευω οτι ειναι καλυτερη επιλογη απο το 2.0 εαν θελεις να το γαργαλησης μιας και στην αγορα υπαρχουν πραγματα και λυσεις για πολυ δυναμη με το δηλιτρο δεν εχουν ασχοληθη ουτε η ps.
τωρα το rc ειναι πολυ καλο αλλα και πολυ ακριβο σε σχεση με το 1.6. Παντος το 1.6 πιστευω θα σε ικανοποιηση ειδηκα αν συνηθηεις τις αλαγες με το ηλεκτρικο γκαζι και δεν το κρεμας γιατι η αποκριση του 106 οπως ειπαι και ο μανθος δν υπαρχει. Τωρα για την αναρτηση ειναι πραγματικα καλη για καθημερινη και σπορ χρηση αλα οταν το βαλεις σε κλειστη διαδομη θα δεις οτι δεν θα σε ικανοποιοηση και το μεγαλο προβλημα με αυτο ειναι οτι χανει τα μουτρα. Α ξεχασα πεταξε και τα μαμα λαστικα τα οποια δουλευουν μονο στο βρεγμενο. Αν τωρα σκευτεσε να αλαξεις αναρτηση αλαξε του και αντιστρεπτικη βαλε του 2.0 και θα γινει ακομα ποιο πεχνιδιαρικο. |
volvos έγραψε: |
εχει βρεθει 306 gti race τρακαρισμενο απο ολικη... αλλα ακομα δεν εχω ξεμπελεξει με την σφαλιστικη. δεν ειναι κριμα να το αφησω??? |