PSClub - Hellas

Νέα - Golf R34 270 HP

Touristas - Παρ 11 Μάρ 2005, 08:56:42
Θέμα δημοσίευσης: Golf R34 270 HP
Οι πωλήσεις του Golf GTI μπορεί να έχουν μόλις ξεκινήσει, ωστόσο ήδη ετοιμάζεται μία ακόμα πιο σπορ έκδοση. O αντικαταστάτης του Golf R32 θα φέρει το λογότυπο R34 και έχει ήδη διανύσει χιλιάδες χιλιόμετρα στη γνωστή πίστα του Nürburgring.

Η νέα έκδοση θα εξοπλίζεται με έναν V6 κινητήρα 3,4 λίτρων, ισχύος 270 ίππων. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου αναμένεται να φτάνει τα 245χλμ./ώρα, θα εξοπλίζεται με το σύστημα τετρακίνησης 4Motion της VW, ενώ θα υπάρχει επιλογή στα κιβώτια ταχυτήτων μεταξύ ενός χειροκίνητου έξι σχέσεων και ενός αυτόματου.

Εξωτερικά, η νέα έκδοση θα ξεχωρίζει από το GTI από τις δύο μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης. Επιπρόσθετα διαφορετικοί θα είναι οι μπροστινοί και οι πίσω προφυλακτήρες.

Το Golf R34 θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης, το Σεπτέμβριο του 2005, ενώ φημολογείται ότι ετοιμάζεται μία ακόμα πιο ισχυρή έκδοση με τα διακριτικά R36 και απόδοση 290 ίππους, η οποία θα κυκλοφορήσει το 2007.
LuNa - Παρ 11 Μάρ 2005, 09:03:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: Golf R34 270 HP
Touristas έγραψε:
............. ενώ φημολογείται ότι ετοιμάζεται μία ακόμα πιο ισχυρή έκδοση με τα διακριτικά R36 και απόδοση 290 ίππους, η οποία θα κυκλοφορήσει το 2007.



Και τότε..... θα με χάσετε απ το club Razz
TZAG - Κυρ 13 Μάρ 2005, 17:51:03
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή Αναστασία θα πάρεις golf και όχι αυτοκίνητο??? Κρίμα!
zippy - Κυρ 13 Μάρ 2005, 20:41:49
Θέμα δημοσίευσης: Re: Golf R34 270 HP
LuNa έγραψε:
Touristas έγραψε:
............. ενώ φημολογείται ότι ετοιμάζεται μία ακόμα πιο ισχυρή έκδοση με τα διακριτικά R36 και απόδοση 290 ίππους, η οποία θα κυκλοφορήσει το 2007.



Και τότε..... θα με χάσετε απ το club Razz


δεν ξερω γιατι αλλα εγω συμφωνω με την Luna.Ειδηκα αμα ειναι full extra και εχει και τα αυτοματα (παραθηρα,πιτσιλιστιρια,φωτα,τον μαυρο για το φραππε και δωρο κανενα δημετρο γερμανικο μωρο.) Cool

ΕΕΕΕΕ παιζει σοβαρα................ Shocked
vinman - Δευ 14 Μάρ 2005, 07:30:20
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ πιο ομορφο απο την ''απλη''gti εκδοση.... Wink
zippy - Δευ 14 Μάρ 2005, 10:46:25
Θέμα δημοσίευσης:
vinman έγραψε:
Πολυ πιο ομορφο απο την ''απλη''gti εκδοση.... Wink


Να σου πω την αληθεια εμενα και το gti δεν με χαλαει καθολου.εχει 200 μουλαρια και ολο τον εξωπλισμο.Ειναι λιγο χοντρο κομμενο αλλα τι να κανουμε. Confused
vinman - Δευ 14 Μάρ 2005, 11:30:28
Θέμα δημοσίευσης:
zippy έγραψε:
vinman έγραψε:
Πολυ πιο ομορφο απο την ''απλη''gti εκδοση.... Wink


Να σου πω την αληθεια εμενα και το gti δεν με χαλαει καθολου.εχει 200 μουλαρια και ολο τον εξωπλισμο.Ειναι λιγο χοντρο κομμενο αλλα τι να κανουμε. Confused


Ουτε εμενα με χαλαει... Exclamation Exclamation Exclamation ....αλλα ειναι πιο ομορφη αυτη η εκδοση..... Exclamation Exclamation Exclamation
Το μονο που με χαλαει ειναι η τιμη του.... Sad Sad Sad
zippy - Δευ 14 Μάρ 2005, 16:20:07
Θέμα δημοσίευσης:
Στην τιμη δεν θα διαφωνησω. Rolling eyes Crying or Very sad
MEMsound - Δευ 14 Μάρ 2005, 16:44:55
Θέμα δημοσίευσης:
Επιτρέψτε μου να "διαφωνήσω" σχετικά με την τιμή του Golf GTI 2.0 TFSI και να την εκφράσω εδώ: Νεο Golf GTI 2.0lt 200ps
vinman - Δευ 14 Μάρ 2005, 18:47:46
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
Επιτρέψτε μου να "διαφωνήσω" σχετικά με την τιμή του Golf GTI 2.0 TFSI και να την εκφράσω εδώ: Νεο Golf GTI 2.0lt 200ps


Δεν ειναι και φτηνουλι......... Wink Wink
COOL ALEXIS - Δευ 14 Μάρ 2005, 23:32:37
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν πα να το βγάλει και με παπάδες!!!
EVO δεν πρόκειται να γίνει!
Μην μου πει κανείς πως στοχεύουν σε διαφορετικούς
οδηγούς γιατί με τα λεφτά που θα κάνει μπορω να σκεφτώ
χίλιες διαφορετικές λύσεις που δεν είναι και GOLF Exclamation Exclamation Exclamation
zippy - Τρι 15 Μάρ 2005, 00:42:30
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια καλα ειναι τα γρηγορα αμαξια αλλα τωρα με τις καμερες και τους αστυνομικους εξω λες και κανουνε κυνηγι μαλλον με κοβω για κανενα mr2.Η μαλλον για να εχουμε και την επιδραση της αγγλιας ασ μηλαμε καλητερα για το tf. Cool

Παντος το golf οπως ειπα και πιο πανω τα εχει ολα και συμφερει.Ασε δε που ειναι και ποιο μικρο απο το rx-8 αρα παρκαρετε και ποιο ευκολα. Very happy Εκτος αν εχεις γκαραζ.
Δεν εχω.............. Mad Evil
LuNa - Τρι 15 Μάρ 2005, 09:17:18
Θέμα δημοσίευσης:
TZAG έγραψε:
Δηλαδή Αναστασία θα πάρεις golf και όχι αυτοκίνητο??? Κρίμα!



Κοίτα....
Δε θα πάρω απλά ένα golf.... (λέμε τώρα ότι και καλά το παίρνω ε? Razz )
αλλά ένα golf με 290 άλογα....
οπότε..... ας πάρω εγώ το golf με τα 290 και πάρτε εσείς τα αυτοκίνητα με τα 110 Razz το δικό μου θα το βαφτίσω πύραυλο Razz
ότι και να λέμε....όσο και να αγαπάω το pug μου.... τα 290 είναι 290!!!


Υ.Γ. Είχα παλιότερα και golf και κάτι ξέρω και γω για το αν τσουλάνε ή όχι Razz
-=N4X=- - Πεμ 17 Μάρ 2005, 17:09:36
Θέμα δημοσίευσης:
Golf mk2 g60 κ τα μυαλα στα καγκελα!!!
Το ειχαμε για 3 χρονια κ καταλαβα τι σημαινε γκαζι.
Αλλα λογω σπανιοτητος δεν υπηρχαν ανταλακτικα κ το δωσαμε κ απο οτι εμαθα τωρα βρισκετε παρατημενο σε ενα χωραφι στον αμπελωνα με λιωμενο τον κομπρεσορα.
Αχ κ να ειχα λεφτα........
zippy - Πεμ 17 Μάρ 2005, 18:29:06
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Golf mk2 g60 κ τα μυαλα στα καγκελα!!!
Το ειχαμε για 3 χρονια κ καταλαβα τι σημαινε γκαζι.
Αλλα λογω σπανιοτητος δεν υπηρχαν ανταλακτικα κ το δωσαμε κ απο οτι εμαθα τωρα βρισκετε παρατημενο σε ενα χωραφι στον αμπελωνα με λιωμενο τον κομπρεσορα.
Αχ κ να ειχα λεφτα........


Το αν και να ειχα τα λεφτα το ειχω πει και εγω πολλες φορες αλλα απ' οτι φενετε ο θεως εκει πανω ειτε δεν με ακουει Rolling eyes ,ειτε με γραφει Confused
MEMsound - Πεμ 17 Μάρ 2005, 18:43:03
Θέμα δημοσίευσης:
LuNa έγραψε:
Υ.Γ. Είχα παλιότερα και golf και κάτι ξέρω και γω για το αν τσουλάνε ή όχι Razz


Εδώ που τα λέμε το Golfaki σου δεν ήταν και πολύ μαμά.....
LuNa - Παρ 18 Μάρ 2005, 13:10:07
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
Εδώ που τα λέμε το Golfaki σου δεν ήταν και πολύ μαμά.....


Ναι οκ το ομολογώ.... και άλλωστε είναι γνωστό απ όσες φορές το έχουμε κουβεντιάσει....
Το θέμα όμως ήταν τα αλογάκια του.... 175 άγρια και έτοιμα για όλα Twisted evil
Γιαυτό και πάλι για άλογα μιλάω..... όπως μα όπως και αν το δεις....
είναι άλλο τα 60 Laughing άλλο τα 110....... άλλο τα 175 και άλλο τα 290!!! Twisted evil
MEMsound - Παρ 18 Μάρ 2005, 16:15:08
Θέμα δημοσίευσης:
LuNa έγραψε:
....είναι άλλο τα 60 Laughing άλλο τα 110....... άλλο τα 175 και άλλο τα 290!!! Twisted evil


Συμφωνούμε απόλυτα και μακάρι να μπορέσεις να το αποκτήσεις.

Αν και μεταξύ μας το βρήσκω λίγο υπερβολικό για τους Ελληνικούς δρόμους.

Ισως σε κάποια άλλη χώρα να μπορούσε να αξιοποιηθεί αλλά εδώ τσάμπα που θα το πάρεις (όταν/αν/θα/αλλά/αφού και άμα, κλπ κλπ)...
paradisos9_mr2 - Τρι 22 Μάρ 2005, 14:25:19
Θέμα δημοσίευσης:
zippy έγραψε:
Παιδια καλα ειναι τα γρηγορα αμαξια αλλα τωρα με τις καμερες και τους αστυνομικους εξω λες και κανουνε κυνηγι μαλλον με κοβω για κανενα mr2.


δηλ νομιζεις οτι αμα παρεις το Mr2 την γλιτωνεις ????
χαχα καλα σε βλεπω 8 η ωρα το πρωι με αναποδα!!!
ΝΙΚΟΣ - Τρι 22 Μάρ 2005, 14:49:06
Θέμα δημοσίευσης:
paradisos9_mr2 έγραψε:
zippy έγραψε:
Παιδια καλα ειναι τα γρηγορα αμαξια αλλα τωρα με τις καμερες και τους αστυνομικους εξω λες και κανουνε κυνηγι μαλλον με κοβω για κανενα mr2.


δηλ νομιζεις οτι αμα παρεις το Mr2 την γλιτωνεις ????
χαχα καλα σε βλεπω 8 η ωρα το πρωι με αναποδα
!!!



Aχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ Laughing
MEMsound - Πεμ 18 Αύγ 2005, 19:09:37
Θέμα δημοσίευσης:
Golf R32: Περισσότερα στοιχεία για τη 2η γενιά
MEMsound - Πεμ 29 Σεπ 2005, 14:55:36
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.autoexpress.co.uk/u/r26d472ba0b74bf77t/previews/60414/volkswagen_golf_r32.html

-
Sidobre - Πεμ 29 Σεπ 2005, 15:07:27
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως θα έπρεπε κάποια στιγμή να αντιδράσει η PSA και να βάλει σε κανένα 307 (με ένα ωραίο look) ή/και στο 307 CC τον 3,0 V6?????

Nα μου πεις δεν έχει βγάλει ακόμα 4WD.... Ας το αγοράσει και αυτό απο την Mitsu....

Aντε να τους βουλώσουμε κανένα στόμα που κοκορεύονται τα μπρίκια!
Stevon - Πεμ 29 Σεπ 2005, 15:42:53
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

Aντε να τους βουλώσουμε κανένα στόμα που κοκορεύονται τα μπρίκια!


Πές τα ρε Τάσο με τους Vagέλιδες που έχουμε μπλέξει.......
Αλλά το έχουμε ξαναπεί...ότι και να κάνουν δέν γίνεται αυτοκίνητο ΕΝΑ golf θα μείνει για ΠΑΝΤΑ!!
MEMsound - Πεμ 10 Νοέ 2005, 19:33:04
Θέμα δημοσίευσης:
Golf R32 DSG
Tiesto - Πεμ 10 Νοέ 2005, 20:10:32
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Μήπως θα έπρεπε κάποια στιγμή να αντιδράσει η PSA και να βάλει σε κανένα 307 (με ένα ωραίο look) ή/και στο 307 CC τον 3,0 V6?????

Nα μου πεις δεν έχει βγάλει ακόμα 4WD.... Ας το αγοράσει και αυτό απο την Mitsu....

Aντε να τους βουλώσουμε κανένα στόμα που κοκορεύονται τα μπρίκια!


Και να γινει κατι τετοιο δε πιστευω πως θα μπορει να το χτυπισει το golf επειδη 1ον ειναι golf και ο,τι συνεπαγεται αυτο και 2ον ο 3λιτρος του PSA (με τα 211 δε λες?) ειναι πολυ κατωτερος.

Μπορει να καταφερει κατι μονο αν ειναι ΠΟΛΥ φθηνοτερο απτο golf πραγμα βεβαια σχεδον σιγουρο αν ποτε γινει μια τετοια κινηση απτην peugeot.

Ποιος ξερει...
Sidobre - Πεμ 10 Νοέ 2005, 22:07:47
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
επειδη 1ον ειναι golf .


Σε αυτό έχεις δίκιο! Αυτό το πράγμα δεν είναι αυτοκίνητο....
Για άλλα αυτοκίνητα μίλαγα να "χτυπήσει". Το golf χτυπιέται μόνο του!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
volvos - Πεμ 10 Νοέ 2005, 23:09:43
Θέμα δημοσίευσης:
παντως οτι και να λεμε η vw σε αυτη τη κατηγορια εχει μακρα παραδοση.
πριν μερικες βδομαδες φιλος πηρε απο βελγιο χωρις νουμερα ενα
γκολφ ΙΙΙ σινκρο.
δηλαδη 2.9 - 190 αλογα - τετρακινηση με τορσεν οχι χαλντεξ.
το αμαξι ειναι 10+ετων με 180000χλμ απροσεκτα χλμ στη πλατη του και αθλια συντηρημενο.
οποιος κοροιδευει ας ερθει να το συνοδηγησει η εστω να το ακολουθησει στο δρομο απο πισω και ας ειναι οπως ειναι.
αυτο δε δικαιολογει την υπολοιπη σειρα των μικροτερων μοντελων και τη νοοτροπια της vw που ξεζουμιζει το κοσμο πουλωντας ιματζ αλλα μην τα ισοπεδωνουμε και ολα.
οσα τετρακινητα γκολφ βγηκαν μαμουσαν και εδερναν...
σε καποια πραγματα το αιμα νερο δε γινεται...


υ.γ ειμαι φανατικος αντι-vw-ικος και εχω και ενα πολο στην οικογενεια αλλα καποια πραγματα πρεπει να τα λεμε οπως ειναι.
Tiesto - Πεμ 10 Νοέ 2005, 23:34:12
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Tiesto έγραψε:
επειδη 1ον ειναι golf .


Σε αυτό έχεις δίκιο! Αυτό το πράγμα δεν είναι αυτοκίνητο....
Για άλλα αυτοκίνητα μίλαγα να "χτυπήσει". Το golf χτυπιέται μόνο του!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


lol αντε ρε! το golfaki ειναι γ**ω τ αμαξακια!

φιλε volvo, η vw δεν πιστευω πως πουλαει image. Πουλαει κυριως την ποιοτητα κατασκευης που αναλογικα με την τιμη ειναι top!

Image πουλαει η Merc...
tirokomos - Παρ 11 Νοέ 2005, 00:08:43
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Tiesto έγραψε:
επειδη 1ον ειναι golf .


Σε αυτό έχεις δίκιο! Αυτό το πράγμα δεν είναι αυτοκίνητο....
Για άλλα αυτοκίνητα μίλαγα να "χτυπήσει". Το golf χτυπιέται μόνο του!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


lol αντε ρε! το golfaki ειναι γ**ω τ αμαξακια!

φιλε volvo, η vw δεν πιστευω πως πουλαει image. Πουλαει κυριως την ποιοτητα κατασκευης που αναλογικα με την τιμη ειναι top!

Image πουλαει η Merc...
E οχι....μη τα ισοπεδωνουμε και ολα.... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
brz20 - Παρ 11 Νοέ 2005, 00:20:04
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Μήπως θα έπρεπε κάποια στιγμή να αντιδράσει η PSA και να βάλει σε κανένα 307 (με ένα ωραίο look) ή/και στο 307 CC τον 3,0 V6?????

Nα μου πεις δεν έχει βγάλει ακόμα 4WD.... Ας το αγοράσει και αυτό απο την Mitsu....

Aντε να τους βουλώσουμε κανένα στόμα που κοκορεύονται τα μπρίκια!


Και να γινει κατι τετοιο δε πιστευω πως θα μπορει να το χτυπισει το golf επειδη 1ον ειναι golf και ο,τι συνεπαγεται αυτο και 2ον ο 3λιτρος του PSA (με τα 211 δε λες?) ειναι πολυ κατωτερος.

Μπορει να καταφερει κατι μονο αν ειναι ΠΟΛΥ φθηνοτερο απτο golf πραγμα βεβαια σχεδον σιγουρο αν ποτε γινει μια τετοια κινηση απτην peugeot.

Ποιος ξερει...


Βεβαια το Golf για μενα παιζει σε δικο του προταθλημα και περνει και το κυπελο.Κατ'αρχην εχω να κανω μια παρατηρηση.Εχω την εντυπωση οτι ειναι R32 και οχι R34.Παντως εκτος απο την εξωτερικη εμφανιση που ειναι σαφως βελτιωμενη απο του GTi δεν με ενθουσιαζουν και τα 270 αλογα απο 3.200 κυβικα.Περιμενα παραπανω.Ειδικα αν σκεφτει κανεις οτι το 2λιτρο του GTi βγαζει 200 αλογα.Μιλαμε για 70 αλογα διαφορα απο ενα μοτερ με 1.200 κυβικα παραπανω.
Καθε εταιρια προσανατολιζετε σε διαφορετικες κατευθυνσεις καθε φορα.Το 407 φοραει το 3λιτρο V6 αλλα εχουν επιλεξει να μην βγαζει τα τρελα αλογα διοτι το αυτοκινητο δεν εχει και τοσο αγωνιστικο χαρακτηρα.Αρα δεν εχουν πιεσει το μοτερ οσο εχει πιεσει η VW αυτο του R32.Αυτο πιστευω.Πραγματικα περιμενω με αγωνια να δω αν το 2006 δουμε Turbo κινητηρα απο την Peugeot.Αυτο θα ειναι μια απαντηση πιστευω στο Group Vag.Μη ξεχνατε οτι βγαινει Polo GT 170 αλογα με συνδιασμο Turbo και κομπρεσσορα.Αρα γιατι οχι και εμεις?
Sidobre - Παρ 11 Νοέ 2005, 00:29:17
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν λέω ωραίο το RS32 (όνομα και αυτό...)
Πόσο θα έχει; 25.000 λίρες;

Να δεις τί θα έπαιρνα με αυτά, να δείς τί θα έπαιρνα με αυτά....

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ... ΝΑΙ! AYTO!

Πείτε μου ότι συγκρίνεται τώρα! Evil

Και εντάξει θα έδινα και λίγα παραπάνω για
AYTO!


Ετσι, τουλάχιστον χρηματικά να συγκρίνουμε αντίστοιχα πράγματα.... Wink
brz20 - Παρ 11 Νοέ 2005, 01:02:54
Θέμα δημοσίευσης:
Οτι και να ναι προεδρε δεν παυει να ειναι γιαπωνεζικο.Συγνωμη κιολας.Αν και η συγκεκριμενη εταιρια εχει αρχισει να βαζει μυαλο τελευταια.Χρησιμοποιει σαλιγκαρακι δηλαδη.Οχι σαν τις αλλες που ακομα δεν το εχουν ανακαλυψει και προσπαθουν να τα βγαλουν ολα απο την ατμοσφαιρα.Αυτο ειναι το καλο με την Mitsu.Το κακο ειναι οτι πληρωνεις τοσα λεφτα και σε 1.5 χρονο εισαι παλι ξεπερασμενος.
Sidobre - Παρ 11 Νοέ 2005, 01:10:57
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΙΩΘΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΕΝΑ MITSU EVO VI TOMMI MAKINEN EDITION!!!!

http://media.mitsubishi-motors.com/pressrelease/e/products/detail532.html

http://www.fantasycars.com/sedans/japan/mit_evotm2.jpg
tirokomos - Παρ 11 Νοέ 2005, 01:17:31
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Οτι και να ναι προεδρε δεν παυει να ειναι γιαπωνεζικο.Συγνωμη κιολας.Αν και η συγκεκριμενη εταιρια εχει αρχισει να βαζει μυαλο τελευταια.Χρησιμοποιει σαλιγκαρακι δηλαδη.Οχι σαν τις αλλες που ακομα δεν το εχουν ανακαλυψει και προσπαθουν να τα βγαλουν ολα απο την ατμοσφαιρα.Αυτο ειναι το καλο με την Mitsu.Το κακο ειναι οτι πληρωνεις τοσα λεφτα και σε 1.5 χρονο εισαι παλι ξεπερασμενος.
Nαι.....αλλα γινεται να ημουν ενας ξεπερασμενος με Evolution VI extreme Tommi Makkinnen Edition???? Laughing Laughing Laughing
brz20 - Παρ 11 Νοέ 2005, 01:26:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι στον ανθρωπο.Δεν λεω οτι το VI δεν εχει καλες επιδοσεις αλλα οπως και να το κανουμε ειναι τεχνολογικα κατωτερο απο τις επομενες γενιες.Παραδειγμα το EVO 9 θα ειναι Turbo και ο κινητηρα του θα εχει και ενα καινουργιο στοιχειο το MiVec.Το Vtec της Mitsu δηλαδη.Το EVO 8 δεν το ειχε.Αρα τεχνολογικα κατωτερο και αυτο.Ειναι η καταρα του EVO να αλλαζει καθε 1.5 χρονο διοτι τρεχει στο WRC και ειναι ομολογκαρισμενο.Πιστευω γι'αυτο γινετε.Ειμαι σωστος?
Tiesto - Παρ 11 Νοέ 2005, 01:39:34
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΙΩΘΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΕΝΑ MITSU EVO VI TOMMI MAKINEN EDITION!!!!

http://media.mitsubishi-motors.com/pressrelease/e/products/detail532.html

http://www.fantasycars.com/sedans/japan/mit_evotm2.jpg


καλα εσυ δε μου λεγες πως εισαι κατα του turbo?

R32 ειναι ναι... με 250 ιππους.
θα βγει και R34 νομιζω με τους 270. Το θεμα ειναι πως και στα 2 μοτερ ειναι ατμοσφαιρικα αυτα τα αλογα. Γι αυτο και δεν τιθεται συγκριση με τον 2λιτρο turbo!

Παντως, αν το πας strictly με την τιμη, παιρνεις απο αγγλια ενα skyline με πολυ λιγοτερα και με καποιες μικρες βελτιωσεις εχεις ο,τι κυκλοφορει στην ελλαδα!
tirokomos - Παρ 11 Νοέ 2005, 01:39:56
Θέμα δημοσίευσης:
Eχω μπει σε coltaki mivec...το μοτερακι φερμενο απο ιαπωνια 1.6lt 170hp....δε μπορεις να φανταστεις.....η τεχνολογια αυτη ειναι γνωστη και την εκμεταλλευεται η Mitsubishi εδω και πολλα χρονια....ασε το τι ερχοταν ελλαδα...!Αυτα τα Coltakia οι Ιαπωνες τα αποκαλουσαν.......VTEC KILLER!!!!Μπαμπα μπαμπα......σελω και γω ενα τετοιο παιχνιδακι..... Embarassed Embarassed Embarassed Twisted evil Twisted evil Twisted evil
tirokomos - Παρ 11 Νοέ 2005, 01:40:44
Θέμα δημοσίευσης:
Α!Προεδρε....την σκεψη για το ΕVO μαζι την καναμε....... Cool
brz20 - Παρ 11 Νοέ 2005, 01:47:49
Θέμα δημοσίευσης:
tirokomos έγραψε:
ασε το τι ερχοταν ελλαδα...


Ααααα!Δεν ξερω.Εγω λεω με βαση αυτα που διαβαζω στα ελληνικα περιοδικα.Ποσα εχουν βγει και ουτε που τα εχουμε δει εμεις.Απειρα θα ναι.Π.χ Corola τετρακουνα.Στην Ελλαδα ουτε λογος απο τα περιοδικα.Μονο καποια με θεμα την βελτιωση εκαναν λογο.
Tiesto - Παρ 11 Νοέ 2005, 01:48:38
Θέμα δημοσίευσης:
o turbo κινητηρας που θα βγαλει το psa (1.6 160 bhp) δεν θα ειναι 100% της peugeot. το μεγαλυτερο μερος της εξελιξης το φερει η BMW γι αυτον τον κινητηρα.
Να τα λεμε ολα ε Laughing
Stevon - Παρ 11 Νοέ 2005, 12:51:35
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΙΩΘΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΕΝΑ MITSU EVO VI TOMMI MAKINEN EDITION!!!!



Εγώ ακόμη και με ένα EvoIII μια χαρά θα ένιωθα............
volvos - Παρ 11 Νοέ 2005, 13:07:03
Θέμα δημοσίευσης:
to golf iv r32 επαιζε στα ιδια λεφτα με αλφα gta και σουμπαρου wrx... μe αυτα τα συγκρινε ο τυποσ στο εξωτερικο...

και συγνωμη αλλα εγω εβο δε θα επαιρνα ΠΟΤΕ... θελω να ζησω λιγο ακομα. εκτος αν τασο νομιζεις οτι ατομα με το μυαλο μας δεν θα ειναι με το ενα χερι αγκαλια με το χαρο...
σε αυτα τα λεφτα παιρνεις και 300z... Worthy Worthy
Sidobre - Παρ 11 Νοέ 2005, 14:30:56
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

και συγνωμη αλλα εγω εβο δε θα επαιρνα ΠΟΤΕ... θελω να ζησω λιγο ακομα. εκτος αν τασο νομιζεις οτι ατομα με το μυαλο μας δεν θα ειναι με το ενα χερι αγκαλια με το χαρο...




Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink
volvos - Παρ 11 Νοέ 2005, 14:51:44
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδη αν ειχες
α. εβο8
β. νισαν 300ζ
γ. bmw 330 (και μαλιστα sw!)
δ.πεζο 407 κουπε 3.0 Laughing

τι θα προτιμουσες?
απο τιμη ολα παιζουν 55000+-
Sidobre - Παρ 11 Νοέ 2005, 14:59:37
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
δηλαδη αν ειχες
α. εβο8
β. νισαν 300ζ
γ. bmw 330 (και μαλιστα sw!)
δ.πεζο 407 κουπε 3.0 Laughing

τι θα προτιμουσες?
απο τιμη ολα παιζουν 55000+-


Kατά σειρά προτεραιότητας

1. EVO VIII (O έρωτας δεν κρύβεται. Κόκκινο και χαμόγελο μέχρι τα αυτιά μέχρι να μην έχω άλλο φράγκο για βενζίνη)
2. Peugeot 407 Coupe V6 3.0 (Mου βγάζει κάτι από το κυριλέ μου)
3. Nissan 300Z (Απ'όταν το είχα δει μου άρεσε η φόρμα του)
4. BMW 330 (αλλά δεν νομίζω να την κράταγα. Είναι εκτός φιλοσοφίας μου. Δεν μπορώ να με φανταστώ να οδηγάω μόνιμα μία)
volvos - Παρ 11 Νοέ 2005, 15:04:31
Θέμα δημοσίευσης:
ακριβως την ιδια σειρα θα εβαζα και εγω με εξαιρεση το 407 μεχρι που μας πηγε βολτα με μια 330sw εμενα και τον ιδιοκτητη του εβο ενας φιλος και συντακτης των 4τ....
απο τοτε αναθεωρησαμε και οι δυο. και οταν συνοδηγησε m3.... ο φιλος μου απο τοτε ψαχνει λεφτα να πουλησει το εβο για τα ματια μιας τετοιας.

δυστυχως η πισω κινηση ειναι αλλο πραμα.
απλα ειναι αλλη νοοτροπια και φιλοσοφια απο τη τετρακινηση.οχι απαραιτητα καλυτερο η χειροτερο!
Sidobre - Παρ 11 Νοέ 2005, 15:28:34
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχω τπτ εναντίον της BMW, αλλά δεν κολάει με την φιλοσοφία μου γενικά σαν άνθρωπος. Δεν μου πάει ο Γερμανικός κονστρουκτιβισμός ρε παιδί μου Laughing Laughing

Είναι ίσως τί κυλάει στο αίμα σου. Εμένα το αίμα μου έχει πετραδάκια και χώμα κάτι που δεν θα μπορούσα να το κάνω με μια τέτοια κυρία. Το μυαλό μου πάντα όταν σκέφτομαι αυτοκίνητο πάει σε μουλάρι! Από την ιδέα αυτή (του μουλαριού) απουσιάζουν πολλά αυτοκίνητα τύπου Merci, Bmw, Audi, VW και λοιπές κατηγορίες που θέλουν να προβάλουν την χλίδα τους και την σιδερώστρα τους!

Δεν θέλω ποιότητα, ευχαρίστηση θέλω!
Οδηγώντας ένα τέτοιο αυτοκίνητο νιώθω σαν ανοργασμικός που ψάχνει απεγνωσμένα να βρει λίγο από την ανατριχίλα που έχει στο βρώμικο μυαλό του. Τί να το κάνω αν επιταχύνει, αν πετάει κώλο (για πισωκούνα) ή αν δεν ακούγεται μέσα κιχ, αφού όταν θα ανέβω στο βουνό νιώθωντας σαν ξελιγωμένος έφηβος μέσα σε καμαρίνια καλλιστειών, και μείνω με τον πόθο;

Θέλω να νιώθω την μέση μου να πονάει από την αδρεναλίνη, να μπορώ να λερώσω τα χέρια μου, να κάνω την μπούκα μου, να νιώσω στο στόμα μου την σκόνη και τον ιδρώτα και όταν θα σταματήσω να νιώθω γεμάτος!

Αυτό το συναίσθημα φοβάμαι ότι λίγα αυτοκίνητα μπορούν (ΠΛΕΟΝ) να μου το προσφαίρουν.

Και η λύση για μια τέτοια αρρώστια (πέρα από το όντως ονειρικό EVO) δεν είναι ένα καινούργιο αυτοκίνητο που μετρειάζουν την επίδοση με τις εκπομπές, την συμπεριφορά με την άνεση και το επιθετικό με το καθημερινό. Πλέον όσοι πάσχουν από την ίδια αρρώστια κοιτάνε την δεκαετία του '80 - '90 με τους τελευταίους των μοϊκανών που ζούνε ακόμα και μπορούν να ξαναγεννηθούν.

(Ισως ο λόγος που με ώθησε να πάρω το rallye, ένας πολύ μικρός Μοϊκανός που μπορεί να δώσει μεγάλες συγκινήσεις... Το πιο rallye από τα επόμενα και το πιο μικρό παιχνιδάκι που μπορεί να σου δώσει τόσο μεγάλη ευχαρίστηση)

Φλυάρισα, συγνώμη... με έπιασε το ρομαντικό μου
brz20 - Παρ 11 Νοέ 2005, 16:32:32
Θέμα δημοσίευσης:
Προεδρε εχει εν μερη ενα δικαιο για το αμαξι και την ευχαριστιση που αυτο σου προσφερει.Ξερεις ποσες φορες εχω πει "κριμα το καημενο το αμαξακι μου" πατωντας μια λακουβα στο δρομο.Οταν το προσεχεις πολυ δεν το ευχαριστιεσε.Σκεφτεσε ακομα και τον κοκο σκονης που θα πεσει πανω του.Ωραιο θα ηταν αυτο που λες.Να εχεις ενα αμαξι τυπου WRC και να κανεις καθε σαββατο τις δικες σου ειδικες διαδρομες.Η να εχεις ενα ωραιο SUV και να πας παντου.Αλλα απο την αλλη πες μου ποιος απο εμας θα εβαζε αμαξι 50000 ευρω και ανω σε τετοιους δρομους?Εγω ειλικρινα θα το λυπομουν.
Sidobre - Παρ 11 Νοέ 2005, 16:40:55
Θέμα δημοσίευσης:
Mια ζωή είμουν και είμαι της άποψης ότι, αν πάρεις κάτι καλύτερα να το ευχαριστηθείς παρά να γίνεις σκλάβος του.

Ειλικρινά σου λέω, ότι αν αγόραζα ένα τέτοιο αυτοκίνητο, δεν θα το έπαιρνα για να το βλέπω. Οπως και όσα αυτοκίνητα έχω πάρει, σίγουρα δεν τα αγόρασα για να τα βλέπω παρκαρισμένα από κάτω!

Αν θα φτάσετε ποτέ σε αυτό το επίπεδο, ίσως να σταματήσετε και να "γκρινιαζετε" ότι "τρίζει αυτό", "σφυρίζει" "τραγουδάει" και άλλα τέτοια ωραία... Laughing
brz20 - Παρ 11 Νοέ 2005, 16:50:43
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα μιλας σωστα.Ειπες μια φραση κλειδι."Οσα αυτοκινητα εχω παρει"!!!Ισως να λυπαμαι το λυπαμαι τοσο πολυ γιατι ειναι και το πρωτο μου αμαξι.Ειναι μεγαλος ερωτας οπως καταλαβαινεις.Για να καταλαβεις τρελα θα σου πω δυο περιστατικα.Περασε καποτε ενα ποδιλατο απο διπλα και μου γρατσουνισε το φτερο.Μαχαιρι στην καρδια.Ουτε 4 ωρες δεν το κρατησα.Στον φανοποιο για βαψημο με την μια.Και μια ακομα ηταν οταν απο λαθος υπολογισμο ραγισα το κρυσταλο του δεξιου καθρεφτη.Δεν φενοταν απο εξω αλλα μολις τον κοιτουσα απο μεσα μου ανεβαινε η πιεση.Και αυτο μια μερα το κρατησα ετσι.Αρα καταλαβαινεις οτι το λυπαμαι παρα πολυ.Ειναι κακο το υπερβολικο αλλα τι αλλο να κανω?Ειναι το πρωτο μου.
Sidobre - Παρ 11 Νοέ 2005, 17:07:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα είναι στο μυαλό μας. Με το πρώτο μου αυτοκίνητο (Saxo) ανέβηκα τον Αίνο στην Κεφαλονιά ως ειδική διαδρομή και από μπλε κατέβηκε κίτρινο. Κάθε Σ/Κ πήγαινα σε μια παραλία στην Εύβοια που ανέβαινες κακή άσφαλτο την Δίρφη, για να καταλήξεις σε ένα κολπάκι που ήθελες 5-6 χλμ πολύ άσχημου χωματόδρομου. (γα** τις διαδρομές στην Δίρφη! Η καλύτερη ανάβαση ever. Tην χρησιμοποιώ για σχολείο ακόμα και τώρα. Αλλά το 206 δεν μπορούσε να κατέβει στον χωματόδρομο γιατί έβρισκε συνέχεια κάτω από τις πέτρες! Φαντάσου δρόμο!) Και όλες οι διαδρομές αυτές ήταν Τάπα. Για να μην πώ για τις μαθησιακές μου ανυσηχίες!!! To αμάξι είχε κάνει 120.000 χλμ πολύ δύσκολα, και παρόλα αυτά δεν είχε κάνει ποτέ του κιχ.

Το μόνο που κάνω επειδή το γουστάρω, όλα ήταν/είναι συντηρημένα άψογα μηχανικά. Το εξωτερικό ουδέποτε με ένιαξε. Λαμαρίνες είναι!

Και για όσους δεν ξέρουν, ότι έχω αγοράσει, τα έχω αγοράσει με προσωπικά χρήματα και ποτέ μου δεν βρήκα κάτι έτοιμο! ΠΟΤΕ.

Οτι κάνεις καλό είναι να το κάνεις με Πάθος! αλλιώς μην το κάνεις καθόλου!!! -Αυτό είναι το ρητό μου-
Lef205 - Παρ 11 Νοέ 2005, 17:08:17
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Mια ζωή είμουν και είμαι της άποψης ότι, αν πάρεις κάτι καλύτερα να το ευχαριστηθείς παρά να γίνεις σκλάβος του.

Ειλικρινά σου λέω, ότι αν αγόραζα ένα τέτοιο αυτοκίνητο, δεν θα το έπαιρνα για να το βλέπω. Οπως και όσα αυτοκίνητα έχω πάρει, σίγουρα δεν τα αγόρασα για να τα βλέπω παρκαρισμένα από κάτω!

Αν θα φτάσετε ποτέ σε αυτό το επίπεδο, ίσως να σταματήσετε και να "γκρινιαζετε" ότι "τρίζει αυτό", "σφυρίζει" "τραγουδάει" και άλλα τέτοια ωραία... Laughing

συμφωνω απολυτα!Οτι παιρνεις πρεπει να το ευχαριστιεσαι!Να το στριψεις να το πιεσεις να το βρωμισεις, αν εισαι μη βρεξει και μη σταξει σε κανει σκλαβο του.
Οσο αναφορα τριγμους κλπ,τα αυτοκινητα μας δεν ρολλαρουν πανω σε χαλια κι ουτε τα κυκλοφορουμε σε νεκροταφεια.Στο κατωκατω αν τριζει ξηλωσετα ολα πετα και μια κλουβα και δεν ακους τιποτα.Οσο αναφορα το γκολφ, αυτο οπως και τα ομοια του καινε κοστιζουν και τα κανουν ολα μονα τους και ξαφνικα γινεσαι μακινεν.Η εποχη του φθηνου gti περασε ανεπιστρεπτι καιτο θεμα ειναι οτι ηεταιρειαπουξεκινησε αυτη την εποχη η ιδια την εληξε.Η ωρα που λεμε το ραλλι ραλλακι μαλλον φτανει.Ο παραπανω λογος ηταν αυτος πουμε εκανενα μην πατησω στην εκθεση αυτοκινητου και ουτε προκειται να ξαναπαω,οταν εχω 28 χιλιαρικα θα παρω το ταπερ μεταχειρισμενο και με τα ρεστα μια γυαλα με μηχανιμα σταθερης θερμοκρασιας για να βαλωμεσα το ραλλακι.Αυτοι που βαζουν 10 αεροσακους abs ebd bbc ebu δορυφορικες και μπαρμπεκιερες για χαρη της ανεσης και της ασφαλειας ξεχασαν ποσο ευκολο ειναι να ανοιξεις τον λεβιε του παραθυρου του συνοδηγου απο τη θεση του οδηγου.Ουτε ρομαντικος ουτε γραφικος ειμαι,ποτε δεν ειμουν,απλα αγανακτω.
Καποτε ηταν ενα αυτοκινητο για ολα, τωρα τα θελουμε ολα.
Tiesto - Παρ 11 Νοέ 2005, 17:27:02
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παλικαρια 350Z λεγεται το καημενο! lol

Προεδρε πραγματικα με εκπλησεις αν και δεν μου χεις απαντησει ακομα. Προσφατα μου χες πεις πως εισαι εντελως κατα του turbo. Τι εγινε και αλλαξες?
Sidobre - Παρ 11 Νοέ 2005, 17:36:49
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό που λέω είναι ότι είμαι κατά του turbo σαν βελτίωση σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες.

Από πλευράς τεχνολογίας, οι υπερσυμπιεσμένοι κινητήρες είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, αφού μπορούν και πετυχαίνουν υψηλές αποδόσεις με μικρές εκπομπές ρύππων και κατανάλωσης.
MEMsound - Παρ 11 Νοέ 2005, 19:03:16
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
ρε παλικαρια 350Z λεγεται το καημενο! lol

Προεδρε πραγματικα με εκπλησεις αν και δεν μου χεις απαντησει ακομα. Προσφατα μου χες πεις πως εισαι εντελως κατα του turbo. Τι εγινε και αλλαξες?

Δεν είναι κατά του turbo γενικώς.
Είναι κατά της μετατροπής σε Turbo ενός ατμοσφαιρικού μοτερ και μάλιστα με "πρόχειρο " τρόπο....

Αλλιώς οι τουρμπίνες μια χαρά είναι αρκεί μαζί με την υπάρξη της τουρμπίνας να υπάρχει και η υπόλοιπη υποδομή για να την δεχτεί (είτε εργοστασιακά είτε από μετατροπή) Wink Wink

όσο για τα παραπάνω που γράφτηκαν από τον Τάσο και τον Λευτέρη δεν έχω παρά να συμφωνήσω μαζί τους...

Η αίσθηση που σου αφήνει η οδήγηση ενός "καθαρόαιμου" αυτοκίνητου δεν συγκρίνεται με τίποτα.
Βέβαια όλοι οι ανθρωποι δεν ζητούν τα ίδια πράγματα.
Κάποιοι βλέπουν τα αυτοκίνητα σαν μέσω μεταφοράς από το σημείο α στο σημείο Β.
Κάποιοι από αυτούς θέλουν αν το κάνουν αυτό "γρήγορα".

Υπάρχουν όμως και μερικοί (όπως οι 2 παραπάνω και μαζί τους και εγώ που γουστάρουμε το "feeling")

Ε για εμάς η σύγχρονη τάση της αυτοικινητοβιομηχανίας δεν έχει κάτι (προσιτό τουλάχιστον, γιατί πχ υπάρχει η Elise... αλλά βρείτε μου λεφτά να την αγοράσουμε...)

Πραγματικά αν είχα μπορούσα/προλάβει έχω πάρει Rallye θα το είχα πάρει αλλά οι γονείς δεν ήθελα με τίποτα "used" και χωρίς την βοήθειά τους δεν υπήρχε τρόπος να πάρω "τουτού".

Παρόλα αυτά με την ευκαιρία θέλω θα αγοράσω και γω ένα 13άρι με 1,6 16ν...)
(εκτός και φτιάξω κάτι άλλο πιο extreme που έχω στο μυαλό μου, για τους γνώστες gti-r...)

Εντομεταξύ τα "τηλεκατευθύνω" το 206 μου που τα κάνει όλα μόνο του...

(υ.γ για όσους κατακρίνουν τα ιαπωνέζικα να πω ότι για αυτά τα πράγματα λίγα μπορούμε να πούμε μιας και είναι σκυλιά με τρελή τεχνολογία την οποία κια δεν έχουμε γνωρίσει στην Ελλάδα...
Επίσης όσοι έχουν τα λεφτά να πάρουν EVΟ IX σήμερα θα έχουν και τα λεφτά για το EVO X του χρόνου, το EVO XI του παραχρόνου κλπ κλπ...
Ένας τέτοιος αγοραστης δεν σκέφτεται πόσα λεφτά χάνει, αλλά τι κερδίζει αγοράζοντας το καινούργιο μοντέλο, τελείως διαφορετικά οικονομικά κριτήρια. Wink Wink, μην τα μπλέκετε... Wink )
brz20 - Παρ 11 Νοέ 2005, 19:39:29
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη τα Evo ειναι κατι σαν τα Nokia ας πουμε σε λιγο μεγαλυτερο μεγεθος?
MEMsound - Παρ 11 Νοέ 2005, 20:06:27
Θέμα δημοσίευσης:
Για αυτόν που αγοράζει EVO/STI κλπ κλπ με σύνεση και λόγική και όχι με 350χιλιάδες δόσεις τι οποίες και μπορεί να μην έχει να πληρώσει "ναι είναι σαν τα Νokia".

Αν πάλι κάνεις οικονομίες μιας ζωής για να πάρεις EVO τότε είσαι απλά λάθος γιατί μια στραβή να γίνει τότε την "έχεις κάτσει".

Για να μην παρεξηγηθώ:

Δεν εννοώ ότι αυτός που αγοράζει EVO πετάει τα λεφτά του, ή δεν τα υπολογίζει.
Αντίθετα μάλιστα.
Επειδή τα υπολογίζει αγοράζει κάτι που πραγματικά θα τον ικανοποιήσει οδηγικά (δεν μιλάω για τους φιγουρατζήδες φυσικά που έχουν EVO μόνο για το "ανοίγουν" και να ακούνε την σκάστρα όταν αφήνουν το γκάζι...*)

(*ακόμα και αυτούς δεν τους κατηγορώ γιατί αυτό γουστάρουν αυτό κάνουν, δικαίωμά τους είναι άλλωστε)

Απλά καθένας μας φτάνει μέχρι εκεί που φτάνει η τσέπη του.

Όπως εγώ πχ με ένα μέσο εισόδημα "δεν με νοιάζει" πχ να "στρίψω" το 206 μου και να φάω πιο γρηγορα τα λάστιχά του που κάνουν 400€, έτσι και ο άλλος με το μεγαλήτερο εισόδημα χαλάει πχ τα λάστιχα του EVO (~700€) με αντίστοιχη ευκολία κλπ κλπ

Όλα σχετικά είναι Wink Wink Wink
tirokomos - Παρ 11 Νοέ 2005, 20:44:47
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω απολυτα!!!!Ειδικα στην τεχνολογια του Ιαπωνα!!! Thumb Left Thumb Left Thumb Left
volvos - Παρ 11 Νοέ 2005, 22:17:16
Θέμα δημοσίευσης:
καλα καλα πεστε αλευρι ... ο volvos σας γυρευει...
μηπως θυμαται κανεις οταν σιχτιριζα για το 206 τι ελεγα???
οτι με τα λεφτα που πηρα το 206 συν οσα πρεπει να ριξω για να γινει αμαξι επαιρνα ενα 106ραλλυ για τις κυριακες μου και ενα κια πικαντο για τις υπολοιπες 6μερες της βδομαδας!!
τα θυμαται αυτα κανεις?
θυμαται κανεις οταν ελεγα για το κορσα και το οτι παντα εβγαινα απο αυτο το αμαξι κατακοκκινος με ιδρωμενα χερια και τη χχχχχτσα στο λαιμο?καποιοι τοτε κοροιδευαν για κουβαδες αλλα εγω προσωπικα ανετα θα το ξαναπαιρνα πισω για λιγες στιγμες τετοιες γνησιας οδηγησης...κουβας ηταν, ναι γρηγορα δεν εστριβε αλλα ηταν ενα καρτ με πορτες και οροφη.
θυμαται κανεις το κειμενο των 4τ για το 206 2.0 ?

λοιπον για να ξεκαθαρισω κατι ειμαι εντελως κατα της γερμανικης κουλτουρας...για αυτο και ο πατερας μου ειχε 25 χρονια ενα βολβο 144 (εξου και το νικ) εγω εκει εμαθα να οδηγω.
η λογικη της σκεψης μου οσον αφορα μια καλη bmw ειναι θεμα πισω κινησης και τι σου προσφερει αυτη.αν αυτο λεγεται ντατσουν και εχει 300αλογα μπλοκε και 50000ευρω (...) ευχαριστως να το παρω σε σχεση με μια μ3...δε θαυμαζω κανενα αυτοκινητο που εχει το κυρος ως βασικο συστατικο του (εκτος αποτο λαντ κρουζερ100) και δεν υποστηριζω τα bmw ουτε αμαξια της φιλοσοφιας τους γενικοτερα.
οσο δε τι κανει το νισαν θα αναφερω το εξης... ο στρατισινο καθε 7-8 μηνες παιρνει ενα αμαξι της αρεσκειας του παντα σε φιλικη τιμη απο τις αντιπροσωπειες το σκιζει και μετα το πουλα οσο το πηρε.ξερετε ποιο μοντελο οχι μονο δε το πουλησε στο καπακι αλλα παρηγγειλε και τουμπο κιτ απο ιαπωνια??? να το πω?
απλα το θεμα ειναι οτι ποιος σου προσφερει ενα καλο και σωστο οδηγικα πισωκινητο? δυστυχως πολλοι λιγοι...και ακομα πιο δυστυχως ευρωπαιος μονο ενας...εγω προσωπικα εκανα εμετο με οτιδηποτε bmwοδες πριν μπω στο 330...δεν ειναι ραλλυ ουτε εβο ουτε μ3 και κανεις δε τα συγκρινει με αυτα αλλα πιστεψτε με οι στιγμες χαρας που σου δινει ειναι αρκετες για να σας πεισει για τα λεγομενα μου.η δε τιμη του απροσδοκητα νορμαλ!

η καθετη και οριζοντια διαφωνια μου οσον αφορα τα μιτσου-σουμπαροειδη αφορα το νοημα της ζωης...οπως ειχα γραψει καπου ειναι τοσα πολλα τα χλμ που στριβουν αυτα τα τερατα που για να τα χαρεις και να νιωσεις μια Α συγκινηση πρεπει να πηγαινεις μαλιοκουβαρα στη νιοστη.
εκει που με ενα ραλλυ π.χ μπαινεις με 100 και παιρνεις γερες δοσεις αδρεναλινης παιζοντας με το εβο πρεπει να μπεις με 140+...
μιλαμε για τεραστιες διαφορες που αντιστοιχουν δυστυχως και σε πιθανοτητες ζωης Embarassed . τι να το κανω το εβο αν ειμαι δαγκωτο με τη ταυτοτητα.οπως ειχε πει φιλος απο τους 4τ αυτο το αμαξι ειναι για ελεγχομενες συνθηκες λεγε με πιστα. στο δρομο ειναι θεμα χρονου αν αποφασισεις να το πας οπως πρεπει να σε γραψουν οι ειδησεις. το ιδιο συμβαινει και με το 106.ξερετε κανενα που να προσπαθησε να το παει οπως πραγματικα μπορει το αμαξι και να μην εφαγε τα μουτρα του...σκεφτειτε να τα ετρωγε με τα διπλα χλμ...και το μιτσου δε φημιζεται για καμια τρελη παθητικη ασφαλεια!
επισης ενας αλλος παραγοντας που δε τονισατε(εκτος μανθου) ειναι η συντηρηση...για ρωτηστε καποιον με εβο τι φθορες βγαζει? πεστε σε ιδιοκτητη εβο6 τη λεξη σαζμαν και 3η..... Laughing Laughing
ο φιλος μου αυτος με το 8 στα 5000χλμ εβγαλε οφ τακακια στα 7000χλμ λαστιχα και στα 14000χλμ αμορτισερ. και να φανταστειτε οτι ειναι μεγιστο κουλαδι και το αμαξι τον παει μονο του.αυτος που θελει να εχει ενα τετοιο οχημα δε χρειαζεται απλα 50000ευρω. οπως λεει η παροιμια τα μεταξωτα βρακια........

και για συνοψισω το τροπο σκεψης μου, εμενα το επομενο αμαξι μου (αν πανε ολα καλα και καταφερω να κρατησω το 206 ταυτοχρονα) θα ειναι mx-5 mk1 1.8 130 αλογα με μπλοκε και τρυπια κουκουλα!
tirokomos - Παρ 11 Νοέ 2005, 22:37:55
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ καλη επιλογη φιλε αλλα θελω να πω οτι οτι αμαξι και να παρεις,ακομα και το πιο ακριβο στη συντηρηση,αν το αμαξι το πηγαινεις κανονικα και νορμαλ δε προκειται ουτε τακακια να σου βγαλει στα 7000km ουτε τιποτε!Αμα ομως κανιβαλιαζεσαι λογικο ειναι!Τωρα θα μου πεις ειναι δυνατον να παρω το Mitsu και να πηγαινω σαν αδερφη???Δε λεω...το αμαξι ειναι φτιαγμενο για να το ξεκωλιαζεις αλλα παντα μεσα σε καποια ορια!Και εγω ο ιδιος ειμαι φανατικος φιλοιαπωνας και επειδη υπαρχει και αυτη η αντιληψη οτι το Japan ειναι αθανατο θελω να σημειωσω οτι ισχυει αλλα παντα και αυτο μεσα σε λογικα πλαισια!Δε γινεται ενα αμαξι να το ψοφας καθε μερα και να επαναπαυεσαι στο σκεπτικο οτι ειναι γιαπωνεζικο αρα δε παθαινει τιποτα....δε παυει και αυτο να ειναι αμαξι...οταν υπερβεις καποια ορια και αυτο θα σε προδωσει!Αλλα ειναι γεγονος οτι αυτα τα ορια ειναι μακραν μεγαλυτερα απο τα περισσοτερα ευρωπαικα μιλωντας παλι για ομοιες κατηγοριες! γιατι τωρα τελευταια πολλοι απο εμας συγκρινουμε ανομοια πραματα με αποτελεσματα να δημιουργουνται παρεξηγησεις.... Wink
teodor_v - Σαβ 12 Νοέ 2005, 05:59:41
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Δεν έχω τπτ εναντίον της BMW, αλλά δεν κολάει με την φιλοσοφία μου γενικά σαν άνθρωπος. Δεν μου πάει ο Γερμανικός κονστρουκτιβισμός ρε παιδί μου Laughing Laughing

Είναι ίσως τί κυλάει στο αίμα σου. Εμένα το αίμα μου έχει πετραδάκια και χώμα κάτι που δεν θα μπορούσα να το κάνω με μια τέτοια κυρία. Το μυαλό μου πάντα όταν σκέφτομαι αυτοκίνητο πάει σε μουλάρι! Από την ιδέα αυτή (του μουλαριού) απουσιάζουν πολλά αυτοκίνητα τύπου Merci, Bmw, Audi, VW και λοιπές κατηγορίες που θέλουν να προβάλουν την χλίδα τους και την σιδερώστρα τους!

Δεν θέλω ποιότητα, ευχαρίστηση θέλω!
Οδηγώντας ένα τέτοιο αυτοκίνητο νιώθω σαν ανοργασμικός που ψάχνει απεγνωσμένα να βρει λίγο από την ανατριχίλα που έχει στο βρώμικο μυαλό του. Τί να το κάνω αν επιταχύνει, αν πετάει κώλο (για πισωκούνα) ή αν δεν ακούγεται μέσα κιχ, αφού όταν θα ανέβω στο βουνό νιώθωντας σαν ξελιγωμένος έφηβος μέσα σε καμαρίνια καλλιστειών, και μείνω με τον πόθο;

Θέλω να νιώθω την μέση μου να πονάει από την αδρεναλίνη, να μπορώ να λερώσω τα χέρια μου, να κάνω την μπούκα μου, να νιώσω στο στόμα μου την σκόνη και τον ιδρώτα και όταν θα σταματήσω να νιώθω γεμάτος!

Αυτό το συναίσθημα φοβάμαι ότι λίγα αυτοκίνητα μπορούν (ΠΛΕΟΝ) να μου το προσφαίρουν.

Και η λύση για μια τέτοια αρρώστια (πέρα από το όντως ονειρικό EVO) δεν είναι ένα καινούργιο αυτοκίνητο που μετρειάζουν την επίδοση με τις εκπομπές, την συμπεριφορά με την άνεση και το επιθετικό με το καθημερινό. Πλέον όσοι πάσχουν από την ίδια αρρώστια κοιτάνε την δεκαετία του '80 - '90 με τους τελευταίους των μοϊκανών που ζούνε ακόμα και μπορούν να ξαναγεννηθούν.

(Ισως ο λόγος που με ώθησε να πάρω το rallye, ένας πολύ μικρός Μοϊκανός που μπορεί να δώσει μεγάλες συγκινήσεις... Το πιο rallye από τα επόμενα και το πιο μικρό παιχνιδάκι που μπορεί να σου δώσει τόσο μεγάλη ευχαρίστηση)

Φλυάρισα, συγνώμη... με έπιασε το ρομαντικό μου


1ον προεδρε απο τα λεγομενα σου καταλαβαινω οτι μονο ενα Lada Niva θα σε αντεξει εσενα....
2ον ειναι τυχαιο που ολα τα παραδειγματα που αναφερεις ειναι German????
3ον Συμφωνω οτι τα αυτοκινητα πρεπει να τα ευχαριστιεσαι αλλα για να γινει αυτο πρεπει να τα σεβεσαι δηλ να τα προσεχεις κιολας...
volvos έγραψε:
λοιπον για να ξεκαθαρισω κατι ειμαι εντελως κατα της γερμανικης κουλτουρας...για αυτο και ο πατερας μου ειχε 25 χρονια ενα βολβο 144 (εξου και το νικ) εγω εκει εμαθα να οδηγω.


Παναγιωτη δεν νομιζω η φιλοσοφια της volvo και η κουλτουρα της, ειδικα εκεινης της εποχης οτι απειχε πολυ απο την φιλοσοφια των Γερμανων...
Ποιος ειναι ο γνωστος σου απο τους 4τ???
teodor_v - Σαβ 12 Νοέ 2005, 06:22:05
Θέμα δημοσίευσης:
Επισης θελω να πω οτι η δικη μου σχολη οδηγησης ηταν γερμανικη... OPEL VECTRA και ειμαι κολλημενος με τους γερμανους (εκτος απο τον Σουμαχερ...)οποτε αθελα μου ισως σε μερικα πραγματα να ειμαι προκατειλημμένος αλλα νομιζω οτι δεν πουλανε (αδικα) image....Εχουν να παρουσιασουν αξιολογα μοντελα σε καθε κατηγορια και ειναι πρωτοποροι και καινοτομοι σε πολλους τομεις. Εχουν καταφερει να συνδυασουν το ονομα τους με την ασφαλεια και την αξιοπιστια.
Sidobre - Σαβ 12 Νοέ 2005, 07:31:00
Θέμα δημοσίευσης:
teodor_v έγραψε:

1ον προεδρε απο τα λεγομενα σου καταλαβαινω οτι μονο ενα Lada Niva θα σε αντεξει εσενα....
2ον ειναι τυχαιο που ολα τα παραδειγματα που αναφερεις ειναι German????
3ον Συμφωνω οτι τα αυτοκινητα πρεπει να τα ευχαριστιεσαι αλλα για να γινει αυτο πρεπει να τα σεβεσαι δηλ να τα προσεχεις κιολας...


Σε πληροφορώ ότι κανένας γάλλος μου μέχρι τώρα δεν έχει πρόβλημα. Οπως έγραψα και πιο πάνω, τα σέβομαι μηχανικά και θέλω να δουλεύουν ρολόι. Και το κάνουν. Τί με νοιάζει αν έχει στραβώσει το φονικό πατάκι! Laughing

Τα Γερμανικά παραδείγματα έγιναν λόγω της προηγούμενης συζήτσης. Αν αυτό σε ικανοποιεί, θα σου έλεγα και άλλα όπως Saab, Nissan, Toyota, Mazda, Hyundai, Chevi, και και και. ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΕ ΕΞΕΡΑΙΣΕΙΣ γιατί πάντα μια εταιρία έχει κάτι να δείξει.... Wink Οπως θα οδήγαγα άνετα ένα Golf ΜκΙΙ θα οδήγαγα και ένα Αudi Quattro ή ένα παλιό Toyota Celica....
tirokomos - Σαβ 12 Νοέ 2005, 17:24:54
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
teodor_v έγραψε:

1ον προεδρε απο τα λεγομενα σου καταλαβαινω οτι μονο ενα Lada Niva θα σε αντεξει εσενα....
2ον ειναι τυχαιο που ολα τα παραδειγματα που αναφερεις ειναι German????
3ον Συμφωνω οτι τα αυτοκινητα πρεπει να τα ευχαριστιεσαι αλλα για να γινει αυτο πρεπει να τα σεβεσαι δηλ να τα προσεχεις κιολας...


Σε πληροφορώ ότι κανένας γάλλος μου μέχρι τώρα δεν έχει πρόβλημα. Οπως έγραψα και πιο πάνω, τα σέβομαι μηχανικά και θέλω να δουλεύουν ρολόι. Και το κάνουν. Τί με νοιάζει αν έχει στραβώσει το φονικό πατάκι! Laughing

Τα Γερμανικά παραδείγματα έγιναν λόγω της προηγούμενης συζήτσης. Αν αυτό σε ικανοποιεί, θα σου έλεγα και άλλα όπως Saab, Nissan, Toyota, Mazda, Hyundai, Chevi, και και και. ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΕ ΕΞΕΡΑΙΣΕΙΣ γιατί πάντα μια εταιρία έχει κάτι να δείξει.... Wink Οπως θα οδήγαγα άνετα ένα Golf ΜκΙΙ θα οδήγαγα και ένα Αudi Quattro ή ένα παλιό Toyota Celica....
Τελικα μονο στο δικο μου το μονο που δουλευει ρολοι ειναι η ταπα της βενζινης????Οποτε την τραβαω(την ταπα ε?).....ανοιγει....ολα τα αλλα ειναι κλαφτα χαραλαμπη....!!!Α!ΝΑ μην αδικησω και την πλαφονιερα μου...και αυτη πολυ αξιοπιστη!Οποτε ανοιγει μια πορτα.....ΑΝΑΒΕΙ ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ!!!!
Lef205 - Σαβ 12 Νοέ 2005, 18:45:40
Θέμα δημοσίευσης:
"Ας ειμαστε ρεαλιστες" που λεει και ο Τολης!Ποτε τα γαλλικα δεν ηταν τερατα αξιοπιστιας, αλλα αν θελεις κατι πρεπει να κοψεις απο αλλου.Τουλαχιστον στη συγκεκριμενη κατηγορια που μιλαμε.Απλα ειναι κλεψιμο εκκλησιας να παιρνεις ενα γκολφ 4 και να αγκομαχας να κρατηθεις μαζι με ραλλακι σκουπα εξατμιση! Laughing
tirokomos - Σαβ 12 Νοέ 2005, 18:58:33
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
"Ας ειμαστε ρεαλιστες" που λεει και ο Τολης!Ποτε τα γαλλικα δεν ηταν τερατα αξιοπιστιας, αλλα αν θελεις κατι πρεπει να κοψεις απο αλλου.Τουλαχιστον στη συγκεκριμενη κατηγορια που μιλαμε.Απλα ειναι κλεψιμο εκκλησιας να παιρνεις ενα γκολφ 4 και να αγκομαχας να κρατηθεις μαζι με ραλλακι σκουπα εξατμιση! Laughing
Ή με ενα 307 με group n........ Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat
COOL ALEXIS - Τετ 16 Νοέ 2005, 12:03:46
Θέμα δημοσίευσης:
Από 40.200 ευρώ ξεκινάνε οι τιμές για το R32

Οι εκδόσεις με το DSG κοστίζουν 2.200 παραπάνω Exclamation
volvos - Τετ 16 Νοέ 2005, 14:20:24
Θέμα δημοσίευσης:
kapoios na diorthosei to titlo se 250ps Laughing
brz20 - Τετ 16 Νοέ 2005, 14:32:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δικαιο εχεις.Κανονικα ειναι R32 250HP!!!!
tirokomos - Τετ 16 Νοέ 2005, 18:50:21
Θέμα δημοσίευσης:
Σιγα μωρε για 20 αλογατακια κανετε ετσι???? Silly Silly Silly
brz20 - Τετ 16 Νοέ 2005, 21:33:46
Θέμα δημοσίευσης:
20 αλογα ειναι 20 αλογα.Εξαλου πρεπει να λεμε τα πραγματα σωστα.Και το R34 ειναι R32!Παντως ειναι τρελα το αμαξι.Το επερνα και με 250 και με 270 και με οσα να ναι.Αλλα στης ακριβιας τον καιρο καλυτερα ειναι να κινησε με ενα 50αρακι παρα με 3200 κυβικα και να σκοτωνεσε στην δουλεια μονο για να το ταισεις.
MEMsound - Πεμ 17 Νοέ 2005, 12:53:43
Θέμα δημοσίευσης:
διαβάστε το 1ο ποστ του τοπικ καιθα καταλάβετε.
απλά τελικά ή μάλλον ακόμα δεν έχει προχωρήσει η VW στην κατασκευή του R34 (ίσως να μην το κάνει και ποτέ)
Προς το παρόν υπάρχει μόνο το R32 αλλά επειδή ουσιαστικά πρόκειται για τίδιο αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να αλλά ξουμε τίτλο.
Αυτά... Wink Laughing
Tiesto - Πεμ 17 Νοέ 2005, 13:28:56
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα πρεπει να βγει και R34. ετσι εχω ακουσει και γω δλδ...
tirokomos - Πεμ 17 Νοέ 2005, 18:40:33
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
Λογικα πρεπει να βγει και R34. ετσι εχω ακουσει και γω δλδ...
Παντως καπου ειχα δει κατι σχεδια του R34 αλλα που.....????
206xs - Τετ 23 Νοέ 2005, 12:34:26
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν σωστά οι τιμές! Αλλά είναι πολλά τα λεφτά Άρη. Όσο για το τάισμα θα σας πω μόνο ότι φίλος μου έχει φέρει απο Αγγλία (χωρίς τελωνείο με αγγλικά νούμερα) μια M5 του '88 την καλή με τα 3.800κεκ το αμάξι πάει γαμ... αλλά καίει τόσο πολύ που ο φίλος έχει καταλήξει να το έχει στο γκαράζ 25 μέρες το μήνα και να το βγάζει μόνο για να ξεγκαβλώνει που και πού. Επίσης τρώει τσάι από τον αδελφό του με Subaru Impreza GT '99 με φιλτροχοάνη και Group N εξάτμιση... Τουλάχιστον πριν αρχίσετε να τους βρίζετε για τα αυτοκίνητα που οδηγούν τα παιδιά έχουν χέρια αφού και έμαθαν σε μια δύσκολη alfa gtv 2.0 (την παλιά την πισωκούνα του 70) και τρέχαν αγωνιστικό καρτ στην Αγγλία. Πάντως το κόστος συντήρησης της μπέμπας είναι εξωγήινο ενώ το subaru τρώγεται. Εγώ πάντως αν είχα 40χιλ θα έπαιρνα ένα ελαφρά μεταχειρισμένο 350Ζ ή μια 330 ή ένα Σκούμπι WRX και όχι το R32. Καταρχήν με τα δύο οικογενιακά που ανέφερα έχεις και χώρο για όλη την οικογένεια ή όλη την παρέα ενώ με το Ζ έχεις και μούρη και διασκέδαση.
tirokomos - Τετ 23 Νοέ 2005, 12:59:27
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ειχα 40000 ουτε Ιmpreza WRX STI ουτε 350Ζ θα επαιρνα...αλλα ενα καταμαυρο με νεκροθαφτικα φιμε τζαμια Evolution.....Τωρα το ποιο θα ηταν...ευχομαι να ηταν το Ενο 6 Extrme Tommi Makkinenn Edition.... Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Πισω τουρμπομποξεραδες και σας εφαγα λαχανο!!!! Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil
fpug - Τρι 30 Μάϊ 2006, 20:03:39
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια επειδη αγορασε το R32 ενας φιλος και το οδηγησα θα πω μονο ενα πραγμα. Αξιζει τα λεφτα του μεχρι τελευταιο ευρω. Το αμαξι ειναι κ..α .

ΤΕΛΟΣ
volvos - Δευ 24 Ιούλ 2006, 20:55:54
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=74&NEWS_DATA_ID=47242


μιλαμε για ενα απο τα πιο αστεια αρθρα που εχω διαβασει ποτε...
vinman - Δευ 24 Ιούλ 2006, 21:44:17
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=74&NEWS_DATA_ID=47242


μιλαμε για ενα απο τα πιο αστεια αρθρα που εχω διαβασει ποτε...


Περίμενες κάτι διαφορετικό απο το συγκεκριμένο site??
Λές και βγάζει ενδεκάδα ποδοσφαιρικού αγώνα... Razz
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr