307cc alu έγραψε: |
.........Για τα crash tests και το πως αυτά έχουν αρχίσει να εκφυλίζονται καθώς όλο και περισσότερα αυτοκίνητα κατακτούν την κορυφαία βαθμολογία έχουμε γράψει και στο παρελθόν. Δύο πρόσφατες αλληλοσυγκρουόμενες ανακοινώσεις ήρθαν να μας επιβεβαιώσουν.
Το Ford Focus σύμφωνα με την πρώτη κατέκτησε την υψηλότερη βαθμολογία της κατηγορίας του στα crash tests της EuroNCAP. Η δεύτερη μας ενημερώνει πως το ίδιο μοντέλο συγκέντρωσε την χαμηλότερη βαθμολογία (μαζί με άλλα 11 μικρά) σε crash test στην Αμερική. Πως γίνεται τώρα το ίδιο μοντέλο να είναι super στην Ευρώπη και κατακριτέο στην Αμερική ούτε μπορούμε να το καταλάβουμε, ούτε και να το δικαιολογήσουμε. Τα υπόλοιπα μοντέλα που είχαν χαμηλή επίδοση στην Αμερική είναι τα Hyundai Elantra, Kia Spectra, Mazda 3, Mitsubishi Lancer, Nissan Sentra, Saturn Ion, Suzuki Forenza και Suzuki Aerio............ |
Kouzman έγραψε: |
βασικα πιστευω οτι τα περισσοτερα ευρωπαικα αμαξια αν τα υποβαλουν σε αυτα τα τεστς θα αποτυχουν... ειναι τελειως μα τελειως διαφορετικες οι προδιαγραφες...
βαλτε οποιο αμαξι επιπεδουν focus που ευρωπη εχει 5 αστερια οπως σχεδον ολα να κανει το ιδιο τεστ... παω στοιχιμα οτι κανενα δεν θα περασει... πιστευω πως δεν μπορουμε να το κατακρινουμε το μοντελο απο αυτο το γεγονος... στην τελικη ποσα κτηνωση SUVs και trucks εχουμε στην ευρωπη? και μην μου πειτε για x5, ML και τα ρεστα διοτι αυτα σε σχεση με τα αμερικανικα ειναι οτι το jimny με το ML σε μεγεθος, βαρος κλπ... εχετε π.χ. το Cadillac Escalade????? ειναι απλα Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ε Ι Ο !!! |
ultra-one έγραψε: | ||
Διαφωνώ κάθετα! ![]() Όσο πιο απαιτητικά και δύσκολα γίνουν τα crash test, τόσο πιο ασφαλή θα γίνουν τα αυτοκίνητα! ![]() Γιατι το τεστ μετωπικής να γίνεται με "μόνο" 65 χιλιόμετρα?? Αν γινόταν με 100 τότε οι κατασκευαστές δεν θα έκαναν το παν για να περνάνε το τεστ και ταυτόχρονα να είναι τα αυτοκίνητα πιο ασφαλή? ![]() Γιατί στην F1 και στα αυτοκίνητα ράλι οι οδηγοί επιζούν από μεγάλα ατυχήματα? Αν για να γίνουν πιο ασφαλή τα αυτοκίνητα πρέπει να κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, ή να έχουν roll-cage και ζώνες 6 σημείων, τότε οι κατασκευαστές θα βγάζουν όλο και πιο ασφαλή αυτοκίνητα. ![]() |
307cc alu έγραψε: |
Και η απάντηση :
................H Ford ανακοίνωσε χθες πως συνεργάζεται στενά με το ινστιτούτο που διενεργεί τα crash tests στην Αμερική για να "κατανοήσει" τον τρόπο που αυτά εκτελούνται και ιδίως εκείνο της σύγκρουσης από το πλάι με όχημα pickup που κινείται με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα. Η εταιρεία σημείωσε πως το προαναφερόμενο crash test δεν υπήρχε κατά την στιγμή του σχεδιασμού του μοντέλου και επομένως δεν ελέγχθηκε η αντοχή του σε τέτοιου είδους συνθήκες. Υποσχέθηκε, ωστόσο, πως το τμήμα σχεδιασμού της το έχει περιλάβει πλέον στις βασικές προδιαγραφές των μελλοντικών της μοντέλων. Η χαμηλή βαθμολογία στα crash tests για το Focus είχε και "παράπλευρες απώλεις". Το περιοδικό Consumer Reports δημοσιεύει κάθε χρόνο ένα κατάλογο με αυτοκίνητα που προτείνει για αγορά στους χρήστες του με γενικό τίτλο "Top 10 Picks". Φέτος είχε συμπεριλάβει το Focus στην λίστα. Για πρώτη φορά στην ιστορία του αναγκάστηκε να την διορθώσει βγάζοντας το αυτοκίνητο από αυτήν. |