PSClub - Hellas

Νέα - Mitsubishi Evo IX (9)

Touristas - Τετ 09 Μάρ 2005, 09:52:16
Θέμα δημοσίευσης: Mitsubishi Evo IX (9)
Ενώ η Mitsubishi ανακοίνωσε πως από αύριο, 3 Μαρτίου, θα ξεκινήσει η διάθεση του Evo IX στην ιαπωνική αγορά, το κορυφαίο "Mitsu" φιγουράρει στην έκθεση της Γενεύης.

Σε σχέση με το Evo VIII, οι εξωτερικές αλλαγές εντοπίζονται στους διακριτικά ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, φωτιστικά σώματα και στην μάσκα. Εκτός από ορισμένες αλλαγές στην γεωμετρία και βελτιώσεις στην λειτουργία της ανάρτησης δεν υπάρχουν άλλες σημαντικές αλλαγές στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου.

Αν, τώρα, πάμε την βαλίτσα λίγο πιο μακριά -ας πούμε για κανά δύο χρόνια- το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην επόμενη γενιά Evo, την Χ, που θα βασίζεται σε ολοκαίνουργιο δάπεδο, θα διαθέτει αναβαθμισμένο κινητήρα που θα αποδίδει 320 ίππους και 431Nm ροπής. Στα hi-lights του ιαπωνικού "όπλου" αναμένεται η εξελιγμένη έκδοση του συστήματος τετρακίνησης. Υπομονή μέχρι το 2007!

MEMsound - Τετ 09 Μάρ 2005, 10:28:45
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτά τα Mithu είναι κολασμένα αυτοκίνητα!!!!
Κάθε φορά "χάνω την μπάλα" με τον σχεδιασμό και την απόδοσή τους!
Η νέα ανοιχτή μάσκα είναι πανέμορφη.
Για το εσωτερικό βέβαια ότι και να πω είναι λίγο....

Μερικές ακόμα φώτογραφίες:







(για μεγέθυνση των παραπάνω "κλικ εδώ" και για μερικές ακόμα "κλικ εδώ"

και ένα Video:

http://www.autoexpress.co.uk/?video_gallery/video_gallery_story.php?id=52802
fpug - Τετ 09 Μάρ 2005, 11:10:36
Θέμα δημοσίευσης:
Και που να δειτε το EVO X που θα βγει το 2007. Καπου το πηρε το ματι μου στο νετ.
crusader - Τετ 09 Μάρ 2005, 11:17:27
Θέμα δημοσίευσης:
Να αρχίσω να αναστενάζω τώρα ή να κλαίω???
Το θέλωωωωωωωωωωωωω Rolling eyes Rolling eyes
gianic - Παρ 11 Μάρ 2005, 01:38:15
Θέμα δημοσίευσης:
μηχανικα ειναι οντως τελειο αλλα απο εμφανιση με αφηνει παγερα αδιαφορο .

ειναι μακραν η ευρωπη σε σχεδιασμο !
zippy - Παρ 11 Μάρ 2005, 03:46:53
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
μηχανικα ειναι οντως τελειο αλλα απο εμφανιση με αφηνει παγερα αδιαφορο .

ειναι μακραν η ευρωπη σε σχεδιασμο !


Και τα γιαπονεζακια εχουν καποια αμαξια με οραιο σχεδιασμο.Για παραδειγμα...supra,skyline.Αλλα εμ δεν τα φερνουνε,εμ στοιχιζουν μια ολοκληρη περουσια.Αμα ειναι να δωσω ολα μου τα λεφτα για ενα αμαξι.....εεεεεε..........θα ζω 24ωρο μεσα.δεν παιζει αλλιος. Very happy
gianic - Παρ 11 Μάρ 2005, 13:04:05
Θέμα δημοσίευσης:
οσαν αφορα nsx supra κλπ κλπ ποτε δε φτασουν την τελειοτητα σχεδιασης μιας maseratti ας πουμε ?
Ronin - Παρ 11 Μάρ 2005, 13:32:16
Θέμα δημοσίευσης:
Αττική Οδό εχτές .
Πηγαίνω στη μεσαία λωρίδα με 100-110 και ετοιμάζομαι να βγώ δεξιά στην έξοδο για λεωφόρο Φυλής.
Ξαφνικά αισθάνομαι στον καθρέφτη κάτι φώτα να με στραβώνουν για μερικά δέκατα.
Κοιτάζω και προλαβαίνω να καταλάβω οτι πρόκειτε για ένα άσπρο πράγμα.
Με προσπερνάει απο αριστερά (ενώ ήταν ακριβώς απο πίσω μου σε απόσταση 50-60 μέτρων) με τα διπλά χλμ απο εμένα περίπου.
Ενώ δείχνει οτι να κινηθεί ευθεία ,ΣΤΡΙΒΕΙ ακαριαία απο την αριστερή λωρίδα και μπαίνει στην έξοδο που ήθελα να μπώ κι εγώ.

Στο φανάρι ,φτάνω κι εγώ απο πίσω του.

Evolution 8 MR edition.

Τα ρέστα μου...
ultra-one - Παρ 11 Μάρ 2005, 13:36:35
Θέμα δημοσίευσης:
Τον αράπη* και αν τον πλύνεις, το σαπούνι σου χαλάς!!!!!!!!!!!! Laughing

* Μitsubishi


Δείτε και αυτό: http://www.mitsubishisucks.com/ Twisted evil Twisted evil Twisted evil
MEMsound - Παρ 11 Μάρ 2005, 14:59:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
.......

Στο φανάρι ,φτάνω κι εγώ απο πίσω του.

Evolution 8 MR edition.

Τα ρέστα μου...


Επειδή τα περιοδικά βελτιώσεων καμιά φορά είναι χρήσιμα...
Από το Power Τεύχος 72.

"Ο κ. Σπ.Μ. απέκτησε τα Χρστούγεννα ένα λευκό υπερόπλο με 300+ps...πού σπάνιο στν Ελλάδα (Evo VII MR).....το οποίο προς το παρόν είναι τελείως νορμαλ..." Shocked Shocked Shocked Shocked

Περάστικά μας...
Αααα και by the way.....Mitsubishi Lancer Evo VIII MR Group Nhttp://www.rallysportnews.com.au/cms/A_102028/article.html
zippy - Σαβ 12 Μάρ 2005, 02:48:48
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
οσαν αφορα nsx supra κλπ κλπ ποτε δε φτασουν την τελειοτητα σχεδιασης μιας maseratti ας πουμε ?


Οπως το δει κανεις.Ας πουμε εγω θα ελεγα στανταρ γερμανικο.Αυτο με το αλογακι.Ναι ναι καλα καταλαβατε ολοι για την πορσε μιλαω. Twisted evil
ΝΙΚΟΣ - Κυρ 13 Μάρ 2005, 15:23:17
Θέμα δημοσίευσης:
A.L.S στην πιεση Twisted evil Twisted evil Twisted evil
zippy - Κυρ 13 Μάρ 2005, 20:20:20
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
A.L.S στην πιεση Twisted evil Twisted evil Twisted evil


Νικο εν μου εξιγεις το A.L.S σημενει για να καταλαβω και εγω. Confused
ΝΙΚΟΣ - Τετ 16 Μάρ 2005, 15:09:37
Θέμα δημοσίευσης:
zippy έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
A.L.S στην πιεση Twisted evil Twisted evil Twisted evil


Νικο εν μου εξιγεις το A.L.S σημενει για να καταλαβω και εγω. Confused


A.L.S=ANTI LAG SYSTEM Wink Wink
zippy - Πεμ 17 Μάρ 2005, 01:23:36
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα μαλιστα...... Laughing Τωρα σε ακολουθουμε Cool
Stevon - Πεμ 09 Μάρ 2006, 20:21:00
Θέμα δημοσίευσης:
TEST του "ΙΧ" στην Ελλάδα...(απο το in.gr)

http://www.in.gr/auto/tests/introduction.asp?lngTestID=46980
Sidobre - Πεμ 09 Μάρ 2006, 20:36:31
Θέμα δημοσίευσης:

Kouzman - Πεμ 09 Μάρ 2006, 20:59:01
Θέμα δημοσίευσης:
ααα απο οτι βλεπω κοιτατε το μελλοντικο μου αμαξι. Ελπιζω μες το καλοκαιρακι να εχει γινει η αγορα...

Razz Razz Razz Razz Razz

μαλλον σε μπλε ελεκτρικ χωρις την τεντα πισω, διοτι στην Νεα Υορκη οι βλαχομπατσοι δεν τα γουσταρουν αυτα και σε σταματουν για πλακα...

απλα θα σας πω την τιμη εδω.... κατω απο 32 χιλιαδες δολαρια (περι τις 27 χιλιαδες ευρω).... Razz Razz Razz Razz Razz ...και φυσικα μιλαμε για καινουριο...
brz20 - Παρ 10 Μάρ 2006, 01:44:41
Θέμα δημοσίευσης:
Και το 8 και το 9 ωραιο εξωτερικα(οχι σαν μια Μ3...αλλα καλο).Πιστευω οτι εχει το απολυτο στησιμο και ολα τα απολυτα που χριαζονται για να κινηθεις γρηγορα σε φαναρια και στροφες.Βεβαια απο μεσα δεν λεει τιποτα για μενα.Ειναι αυτο που εχω πει πολλες φορες κλασικο Jap Car.Και επειδη ζεις στο εσωτερικο και οχι στον κινητηρα ή στην αναρτηση θα γουσταρα με τα ιδια λεφτα να παρω ενα ευρωπαικο εστω και με λιγοτερα αλογα.
Kouzman - Παρ 10 Μάρ 2006, 02:30:09
Θέμα δημοσίευσης:
σε αυτο που λες δεν θα διαφωνησω. πραγματι το εσωτερικο του ειναι πολυ φτωχο με τα βασικα αξεσουαρ. αντε αν βαλεις και το σετ με τα οργανακια που σου δινει η mitsubishi ζωηρευει λιγο, αλλα και παλι με εξαιρεση τα καθισματα το εσωτερικο ειναι σαν τα απλα lancer...

προσωπικα η επιλογη αυτη ερχεται για να καλυψει το κολλημα μου για γρηγορα αυτοκινητα που μπορουν να κανουν τα παντα και φυσικα σε ενα κοστος επιτρεπτο για την τσεπη μου... Το θεμα κυριλας και πολυτελειας το καλυπτω με τα αλλα αμαξια της οικογενειας...

Το EVO ειναι ενα αμαξι καθαρα για τον οδηγο και νομιζω πως ολοι οι οδηγοι του επικεντρωνονται σε αυτο και οχι στα φρουφρου και αρωματα που προσφερουν αλλοι κατασκευαστες...
volvos - Παρ 10 Μάρ 2006, 08:52:43
Θέμα δημοσίευσης:
κουζ οταν θα ξαναμπεις στο εσωτερικο για ριξε μια ματια στη πισω εταζερα...εχει κατι κρικακια για να δενεις ζωνες 4+σημειων.....
αν αυτο δεν ειναι φουλ εξτρα εσωτερικο Laughing Laughing Laughing Laughing
brz20 - Παρ 10 Μάρ 2006, 12:53:02
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω μιλαω καθαρα για το θεμα του ταμπλο που οπως προειπε ο Kouzman ειναι του κλασικου Lancer.Για μενα δεν λεει αυτο το εσωτερικο.Αφηστε που τωρα τελευταια εχω μπει σε Jap cars προ 10ετιας και το εσωτερικο τους μοιαζει λες και ειναι 30 χρονων αυτοκινητο.Ενω το ιδιο δεν συμβαινει στα ευρωπαικα.Οπως και να εχει ειναι πολυ φτωχο για τα γουστα μου.Θα επερνα ενα S3 παρα ενα EVO ασχετα αν εχει λιγοτερα αλογα.
MEMsound - Παρ 10 Μάρ 2006, 13:19:14
Θέμα δημοσίευσης:
το S3 (ακόμα και φτιαγμένο) δεν έχει καμία σχέση (σε αίσθηση) με EVO / STI.

Αλλο το ένα άλλο το άλλο.

Και τα 2 (ή 3, ή 4 βάζοντας και την Μ3 στο παιχνίδι) σου προσφέρουν ευχαρίστηση καθένα με τον δικό του τρόπο.

Το θέμα είναι τι θες.

Όταν το βρείς (όχι εσύ, γενικά μιλάω) πας και αγοράζεις (και πάντα σε σχέση με την "τσέπη" σου) Wink
brz20 - Παρ 10 Μάρ 2006, 19:05:24
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι ειναι.Απ'ολα οσα ανεφερες η Μ3 ειναι αυτη που μου κανει αισθηση.Το EVO ειναι πιο πολυ αγωνιστικο.Εγω ειμαι του γρηγορου και ταυτοχρονα του ωραιου αυτοκινητου απ'ολες τις αποψεις.Γι'αυτο και μια Μ3 ειναι το απολυτο αμαξι.Εχει τα παντα.Ωραιο στησιμο,κουκλι εσωτερικο-εξωτερικο,πισω κινηση για τρελα παιχνιδια και πολλα αλογα.Αλλα ειναι και 30000 ευρω ακριβωτερη απο ενα EVO.
That's life ομως.Δεν μπορεις να κανεις και αλλιως.
Kouzman - Παρ 10 Μάρ 2006, 20:03:40
Θέμα δημοσίευσης:
στην αρχη σκεφτομουν να παω για ενα 8αρι που θα το βρω και πιο φτηνα, λογω του γεγονοτος οτι το αμαξι θα το πειραξω και πολλοι εχουν πει οτι το 9αρι ειναι πιο δυσκολο λογω του mivec... Αυτα βασικα ειναι τριχες...

Ενας απο τους πιο μεγαλους βελτιωτες mitsubishi-subaru στο east coast εφτιαξε σετ εκκεντροφορους για το 9αρι που μπορουν να εκμεταλευτουν το mivec... Αποτελεσμα ηταν σχεδον 380 αλογα τροχους με pump gas (
κοινως βενζινη πρατηριου οι οποιες στην Αμερικη ειναι κωλος...)...

Ολες οι μετατροπες του αυτοκινητου ειναι οι εξης:

- σετ εκκεντροφορων της εταιριας
- φουλ εξατμιση (downpipe-testpipe-catback)
- φιλτρο
- re-flash (οχι αγραφος)

Αυτο δειχνει τις δυνατοτητες του μοτερ... Υπαρχουν 9αρια οπου με μαμα τουρμπινα, εντοσθια και μονο με περιφεριακες βελτιωσεις τρεχουν high 11s το 400αρι με φουλ σαλονι και δρομισια λαστιχα... Το αμαξι ειναι απλα αλλου...

Razz Razz Razz Razz

Ολα τα παραπανω ειναι και ο λογος αγορας του, μιας και για να παρεις αμαξι αντιστοιχων επιδοσεων πρεπει να ξεπερασεις τις 70 χιλιαδες δολαρια, κοινως περι τις 35 χιλιαδες πανω απο την αγορα και την βελτιωση του EVO IX στο παραπανω σταδιο...
christhehealer - Δευ 13 Μάρ 2006, 17:52:22
Θέμα δημοσίευσης:
Τι χρειάζεσαι Γιάννη ένα αυτοκίνητο 380Hp, με όριο 90 μιλία στον αυτοκινητόδρομο?

Το λέω γιατί, αυτά τ' αυτοκίνητα συνήθως βγάζουν προβλήματα όταν λειτουργούν συνέχεια σε χαμηλούς ρυθμούς κίνησης.
gianic - Δευ 13 Μάρ 2006, 18:10:23
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Τι χρειάζεσαι Γιάννη ένα αυτοκίνητο 380Hp, με όριο 90 μιλία στον αυτοκινητόδρομο?

Το λέω γιατί, αυτά τ' αυτοκίνητα συνήθως βγάζουν προβλήματα όταν λειτουργούν συνέχεια σε χαμηλούς ρυθμούς κίνησης.


Δηλαδή τι προβλήματα βγάζουν Question Question Question
Sidobre - Δευ 13 Μάρ 2006, 18:23:22
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:


Δηλαδή τι προβλήματα βγάζουν Question Question Question


ΙΛΑΡΑ! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
gianic - Δευ 13 Μάρ 2006, 18:29:32
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
gianic έγραψε:


Δηλαδή τι προβλήματα βγάζουν Question Question Question


ΙΛΑΡΑ! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz
Kouzman - Δευ 13 Μάρ 2006, 19:27:19
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Τι χρειάζεσαι Γιάννη ένα αυτοκίνητο 380Hp, με όριο 90 μιλία στον αυτοκινητόδρομο?

Το λέω γιατί, αυτά τ' αυτοκίνητα συνήθως βγάζουν προβλήματα όταν λειτουργούν συνέχεια σε χαμηλούς ρυθμούς κίνησης.


καταρχίν το όριο εδω είναι 55 και 65 μίλια ΤΟ ΠΟΛΥ... κοινώς στα 55 πας μέχρι 65 περίπου και στα 65 πας μεχρι 75...

ένα τέτοιου στυλ αμάξι το θέλω γιατί πρωτον ειναι ο καημός μου να έχω ένα τοσο γρήγορο και δυνατο αμάξι και δευτερον γιατί έχω το μεράκι της κόντρας και του drag racing και εδω υπάρχουν πίστες, και μάλιστα πολλές πιστες...

Σκέφτομαι να το παρω και να το κρατήσω για project όταν θα έχω την δυνατότητα να πάρω και δεύτερο δικό μου αμάξι...

Αν δεν είχα αυτό το κόλλημα δεν μπορώ να πω ότι΄θα ήμουν παραπονεμένος μιας και τα αμαξια που οδηγώ τώρα είναι υπεραρκετα για τα ελληνικά δεδομένα και ικανοποιούν απόλυτα (Jaguar X Type, Mercedes ML Class). Ομως τι να κάνουμε... αν το αμαξι δεν ξεφυσάει και δεν σκάει και δεν αλλάζεις μόνος σου τις ριμάδες τις ταχύτητες τότε δεν είναι αμάξι.... Wink Wink Wink Wink
christhehealer - Τρι 14 Μάρ 2006, 10:47:20
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
Δηλαδή τι προβλήματα βγάζουν Question Question Question


Ρώτα ένα κάτοχο EVO που το έχει για καθημερινό και το κινεί κυρίως μέσα στην πόλη κάθε πότε αλλάζει δίσκο συμπλέκτη...

Είναι σαν να έχεις βάλει σ' ένα καθαρόαιμο άλογο αλέτρι και να το πηγαίνεις για όργωμα...
gianic - Τρι 14 Μάρ 2006, 11:45:36
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
gianic έγραψε:
Δηλαδή τι προβλήματα βγάζουν Question Question Question


Ρώτα ένα κάτοχο EVO που το έχει για καθημερινό και το κινεί κυρίως μέσα στην πόλη κάθε πότε αλλάζει δίσκο συμπλέκτη...

Είναι σαν να έχεις βάλει σ' ένα καθαρόαιμο άλογο αλέτρι και να το πηγαίνεις για όργωμα...


γιατι τοσο ευαισθητουλης ειναι μωρε ;

BOLD: Για το weekend εχει καμια murcielago δηλαδη ; Laughing
brz20 - Τρι 14 Μάρ 2006, 12:56:16
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη καθε ποσο αλλαζει δισκο?Λογικα δεν θα επρεπε να του αντεχει περισσοτερο?
Kouzman - Τρι 14 Μάρ 2006, 17:56:22
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
gianic έγραψε:
Δηλαδή τι προβλήματα βγάζουν Question Question Question


Ρώτα ένα κάτοχο EVO που το έχει για καθημερινό και το κινεί κυρίως μέσα στην πόλη κάθε πότε αλλάζει δίσκο συμπλέκτη...

Είναι σαν να έχεις βάλει σ' ένα καθαρόαιμο άλογο αλέτρι και να το πηγαίνεις για όργωμα...


προσωπικα αφησε με να πιστευω εναν αλλο λογο που αλλαζουν δισκο συχνα στα αμαξια τους... και το συχνα ειναι σχετικο παντα... π.χ. στο peugeot που εχει 50 χιλιαδες χλμ εχουμε αλλαξει δισκο 2 φορες και ισως να παμε για τριτη. στο renault που εχει 120 χιλιαδες χλμ ακομα δεν εχουμε αλλαξει... Μας φανταζεσε να ειχαμε EVO στην Ελλαδα? μαζι με τα λαδια θα αλλαζα και δισκο... Razz Razz Razz Razz
MEMsound - Πεμ 18 Μάϊ 2006, 19:07:42
Θέμα δημοσίευσης:
Mitsubishi Evo IX FQ-320
MEMsound - Δευ 13 Νοέ 2006, 10:17:16
Θέμα δημοσίευσης:
Mitsubishi Lancer Evo MIEV

Παράθεση:
...Mitsibushi's Lancer Evo MIEV prototype may be a bit rough around the edges at the moment, but it does point to a bright future that’s filled with perky, fun, electric-powered sports cars which produce no harmful emissions. If the manufacturer can just sort out the harsh ride – and adapt its ACD and AYC traction control magic to the MIEV’s requirements – then we’ve really got a lot to look forward to...


Παράθεση:
Multi-million-pound MIEV technology has been under development for five years. Mitsubishi is expected to produce a number of electric vehicles over the next few years as a result.


Engine: Four in-wheel motors


Power: 200kW (270bhp)


0-60mph: Sub-seven seconds (est)


Range: 150 miles




Stevon - Δευ 13 Νοέ 2006, 10:36:16
Θέμα δημοσίευσης:
Έ ρέεε...
Κοντοβελονιά....ηλεκτρική που έχει να πέσει , έτσι και βγεί σε ευρεία παραγωγή....
COOL ALEXIS - Δευ 13 Νοέ 2006, 10:56:13
Θέμα δημοσίευσης:
Η Singer απέκτησε ανταγωνιστή Shocked
brz20 - Δευ 13 Νοέ 2006, 11:16:17
Θέμα δημοσίευσης:
Μπα.
Στο ραψημο δεν θα ειναι τοσο καλο οσο η Singer.
Στο τσαι δεν ξερω τι θα κανει.
Παντως το λευκο του παει πολυ.Ε Μανθο?Συμφωνεις?
MEMsound - Δευ 13 Νοέ 2006, 11:33:27
Θέμα δημοσίευσης:
Rolling eyes Cool Razz
Andreas - Παρ 23 Φεβ 2007, 13:24:47
Θέμα δημοσίευσης: Ηλεκτροκίνητη «πολεμική» μηχανή "Lancer Evolution MIEV
http://new.e-go.gr/auto/article.asp?catid=6707&subid=2&pubid=334354

Η επόμενη γενιά δεν ειναι καθόλου ασχημη, αρκει να την προλάβουμε
"οικονομικά"
brz20 - Παρ 23 Φεβ 2007, 14:09:07
Θέμα δημοσίευσης:
270 αλογα σε ηλεκτροκινητο?
Λιγοτερο απο 8 δευτερολεπτα για τα 0-100?
Μα τι λεμε τωρα.Μιλαμε απλα για θαυμα.
Εχω μια απορια βεβαια.Σε μια στροφη τι γινετε?Υπαρχει κατι σαν διαφορικο για να κοβει τις στροφες απο καποιους τροχους και να την δινει σε καποιους αλλους?
Andreas - Παρ 23 Φεβ 2007, 16:13:19
Θέμα δημοσίευσης:
Μοτερ σε καθε τροχο 57,5 αλογα.
4κινητο με την καλυτερη εννοια της λεξης.

Θα γινετε οτι με καθε 4κινητο με την διαφορα που πολυ πιο ευκολα
εδω για τους παραπανω λογους.
Με καποιο ηλεκτρονικο συστημα θα ρυθμιζεται αναλογως ,
ολυ καλυτερα η κινηση στους τροχους.

Μπορει να ειπα και σαχλαμαρα αλλα δεν βαριεσαι
και το κραξιμο δεν βλαπτει Smile
MEMsound - Πεμ 15 Μάρ 2007, 15:19:00
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/207418/mitsubishi_lancer.html

Mitsubishi Lancer Evo IX MR FQ-360
Sidobre - Πεμ 15 Μάρ 2007, 15:20:56
Θέμα δημοσίευσης:
Love Love Love Love Love Love Love
Love Love Love Love Love Love Love
Love Love Love Love Love Love Love
Love Love Love Love Love Love Love
Love Love Love Love Love Love Love
Love Love Love Love Love Love Love
Love Love Love Love Love Love Love
Love Love Love Love Love Love Love
brz20 - Πεμ 15 Μάρ 2007, 16:25:20
Θέμα δημοσίευσης:
366 αλογα στις 6887.
Αλλα εκει βαρανε κοφτες και φτηνουν βαλβιδες και αλλα εχουν ακομα.
MEMsound - Πεμ 15 Μάρ 2007, 16:45:48
Θέμα δημοσίευσης:
...and peak torque of 492Nm at 3,200rpm... Cool Shocked Cool Wink
Ghost Dog - Πεμ 15 Μάρ 2007, 16:51:36
Θέμα δημοσίευσης:
....που θα παει,δε θα γινω καποτε οικογενειαρχης??? Shocked Shocked Rolling eyes Cool Laughing Laughing Laughing Laughing
brz20 - Πεμ 15 Μάρ 2007, 16:59:30
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω γι'αυτο σας ειπα οτι θελω μεχρι του χρονου να παντρευτω.
Εχω τον σκοπο μου σας λεω.
Lef205 - Πεμ 15 Μάρ 2007, 19:24:49
Θέμα δημοσίευσης:
εγω να μεινω ανυπαντρος για να μην εχω γκρινιες για το κειτζ!
Shocked Shocked Shocked
brz20 - Πεμ 15 Μάρ 2007, 20:04:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε συ θα το κανω σωστα.
Θα αφησω το 307 στην γυναικα και εγω θα παρω το EVO.
Τουλαχιστον μεχρι να γινουν 5 τα σκασμενα εγω θα βγαζω ελευθερα τα γουστα μου.
gonakinen - Παρ 16 Μάρ 2007, 04:53:46
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
εγω να μεινω ανυπαντρος για να μην εχω γκρινιες για το κειτζ!
Shocked Shocked Shocked


+1000...
vinman - Παρ 16 Μάρ 2007, 06:39:30
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
εγω να μεινω ανυπαντρος για να μην εχω γκρινιες για το κειτζ!
Shocked Shocked Shocked


....Ψεύτης.... Laughing Laughing Laughing
Αφού είσαι παντρεμένος.....
........με ένα κέιτζ..... Laughing Laughing Laughing Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr