PSClub - Hellas

Νέα - Νέο Civic στις αρχές του 2006

MEMsound - Παρ 04 Μάρ 2005, 20:09:24
Θέμα δημοσίευσης: Νέο Civic στις αρχές του 2006
Από automoto.flash.gr

Αυτή ήταν πράγματι μια κίνηση που άφησε πολλούς με το στόμα ανοιχτό. Η νέα γενιά του Honda Civic που αναμένεται στις αρχές του 2006, ελάχιστα θα διαφέρει από το αυτοκίνητο που βλέπετε μπροστά στα και το οποίο παρουσιάζεται αυτές τις μέρες στη Γενεύη υπό μορφή concept. Οι Ιάπωνες έρχονται σε ρήξη με το παρελθόν, παρουσιάζοντας ένα από τα πιο πρωτοποριακά σχήματα που έχουμε δει ποτέ σε μοντέλο παραγωγής.->



Η δήλωση των ανθρώπων της Honda είναι ενδεικτική του πως αντιμετωπίζουν οι Ιάπωνες το νέο Civic. Λένε χαρακτηριστικά πως αν αυτό το αυτοκίνητο δεν αλλάξει την άποψη του κόσμου για την Honda, τότε σηκώνουμε ψηλά τα χέρια. Πράγματι, μια ματιά στην εμφάνιση της νέας γενιάς του Honda Civic, έστω κι αν αυτό παρουσιάζεται υπό μορφή concept, αρκεί για να πειστεί ο καθένας για την ορθότητα του συλλογισμού τους.



Και μη βιαστείτε να συμπεράνετε πως μέχρι να έρθει στην αγορά στις αρχές του επόμενου χρόνου, πολλά θα έχουν αλλάξει. Το αυτοκίνητο που βλέπετε μπροστά σας, είναι ουσιαστικά το νέο Civic, καθώς το μοντέλο παραγωγής ελάχιστες διαφορές θα έχει με αυτό. Η πιθανότερη εξ αυτών, θα είναι η απουσία των τεράστιων τροχών, όπως άλλωστε συμβαίνει στην περίπτωση των περισσότερων concept. Από την άλλη πλευρά, πέρα από την συνολικά φουτουριστική σχεδιαστική προσέγγιση, το Civic των φωτογραφιών είναι 5θυρο.



Κάτι τέτοιο μπορεί να μην γίνεται άμεσα ορατό, όμως μια πιο προσεκτική ματιά, αποκαλύπτει τις πίσω πόρτες που παραπέμπουν στις Alfa Romeo 147 και 156. Στη Γενεύη, το Civic Concept παρουσιάστηκε με τον κινητήρα ντίζελ 2.2 λίτρων που τοποθετείται και στο Accord, ωστόσο η Honda αναφέρει πως οι κινητήρες βενζίνης με τους οποίους θα εφοδιάζεται θα αποτελούν «έργα τέχνης», χωρίς όμως να δίνει περισσότερα στοιχεία. Σε κάθε περίπτωση πάντως και μια και μιλάμε για Honda, οι απαιτήσεις σε επίπεδο κινητήρων δεν μπορούν παρά να είναι αυξημένες.

Τέλος, να σημειωθεί πως μία 3θυρη έκδοση του νέου Civic η οποία θα βρίσκεται πλέον στο τελικό στάδιο, αναμένεται να παρουσιαστεί στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.


(Για μεγαλύτερες φώτο εδώ)
vinman - Σαβ 05 Μάρ 2005, 09:05:05
Θέμα δημοσίευσης:
...πολυ ωραιο,ειδικα μπροστα...αν και θα ειναι πανακριβο οπως ολα τα civic.....
307__:)(dimitris) - Σαβ 05 Μάρ 2005, 09:24:08
Θέμα δημοσίευσης:
Φερνει λιγο σε daewoo lanos δεν ειναι και παρα πολυ ομορφο Puke right
DimiP - Σαβ 05 Μάρ 2005, 16:51:34
Θέμα δημοσίευσης:
πανεμορφο και ευτυχως ξεφευγει απο το χαλια look του τωρινου civic.
τα "ταψια" στους τροχους τα ειδατε ;
zippy - Τρι 08 Μάρ 2005, 00:16:35
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ ευχαριστος να παρω το γκολφ η το καινουργιο το φοκους με το 2.5 που ειναι και τουρμπατο.Ετσι να παταω γκαζι και θα γουσταρω και θα ειναι και πιο ομορφο. Cool η τουλαχιστον ετσι το βλεπω εγω Rolling eyes
crusader - Τρι 08 Μάρ 2005, 11:41:42
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα το εμπρός και το πίσω του δεν μου πολυαρέσει...
Από το πλάι κάτι γίνεται Rolling eyes
zippy - Τρι 08 Μάρ 2005, 13:04:22
Θέμα δημοσίευσης:
crusader έγραψε:
Εμένα το εμπρός και το πίσω του δεν μου πολυαρέσει...
Από το πλάι κάτι γίνεται Rolling eyes


Ψηνεσε για καμια τρελη modifa?Ξερεις θα κοψουμε και θα ραψουμε.Το πλαι απο το καινουργιο και το μπρος και το πισω απο παλιοτερα. Confused Laughing
crusader - Τρι 08 Μάρ 2005, 13:15:27
Θέμα δημοσίευσης:
zippy έγραψε:
crusader έγραψε:
Εμένα το εμπρός και το πίσω του δεν μου πολυαρέσει...
Από το πλάι κάτι γίνεται Rolling eyes


Ψηνεσε για καμια τρελη modifa?Ξερεις θα κοψουμε και θα ραψουμε.Το πλαι απο το καινουργιο και το μπρος και το πισω απο παλιοτερα. Confused Laughing

Άσε ρε Βασίλη, θα μας πέσουν οι πλάτες από το πριόνισμα... Laughing Laughing Laughing
zippy - Τετ 09 Μάρ 2005, 12:55:56
Θέμα δημοσίευσης:
αχαχαχχαχαχαχχαχ.Λες να την κανουμε την μοντιφα Question Twisted evil
Δεν σε βλέπω προθημο Laughing Δεν πειραζει ελπιζω με κανενα καινουργιο αμαξι να σε πεισουμε για μοντιφες Razz
MEMsound - Πεμ 21 Ιούλ 2005, 13:13:50
Θέμα δημοσίευσης:
Νέα γενιά κινητήρων VTEC από τη Honda

Δυστυχώς (με τους ρύπους και την οικονομία καυσίμου που έχουμε μπλέξει....αν και είναι για το καλό μας αν το καλοσκεφτεί κανείς...) τους κινητήρες με λίγα κιβικά και μπόλικα "άλογα" θα πρέπει να τους ξεχάσουμε σιγά σιγά....

Σοβαρές επιδόσεις θα "βλέπουμε' μόνο από τα 2lt και πάνω.

Και για αυτήν την κατηγορία ετοιμάζει η Honda για το επόμενο Civic Type-R 2,0lt ή 2,2lt i-vtec με 240+ps....
MEMsound - Πεμ 04 Αύγ 2005, 13:27:52
Θέμα δημοσίευσης:
The transition from show car to showroom is complete! When Honda's Civic concept stunned visitors at the Geneva exhibition in March, few believed the production version would be as radical. But, as these first official pictures prove, it will be virtually unchanged when it goes in sale in January.

With a public unveiling set for next month's Frankfurt Motor Show, Auto Express had exclusive early access to see what buyers can expect. In the metal, the Civic is a dramatic-looking family car - particularly when compared to its Ford Focus, Volkswagen Golf and Vauxhall Astra rivals.

All the key features - such as the wedge-like profile, clear plastic grille, hidden rear door handles and triangular exhaust pipes - are present. Only the fussy rear end detracts from the design. Inside, the cabin matches the exterior for drama. A radical sweeping dash has two separate digital displays, one for the speedo and optional sat-nav unit, the other for a 'floating' rev counter. These are complemented by a red starter button and Volvo S60-style gearlever mounted on a circular metal ball. All the plastics are of a high quality.

And even though the newcomer is shorter and sleeker than the car it's set to replace, there's plenty of room inside, with a lower, fold-flat rear bench and improved load space. This means ample head and legroom, while the twin-floor-height boot is a class-leading 485 litres.

Equipment is improved, too, with air-con plus traction and stability control as standard. Top-spec models also get auto lights, wipers and DVD sat-nav. Safety kit includes electronic brakeforce distribution and side curtain airbags, while Honda is predicting a maximum five-star Euro NCAP crash rating. Handling-wise, the Civic is tipped to give the pace-setting Focus a fight. With new, quicker electric power-steering, a widened track and a lower centre of gravity, it should offer a sporty driving experience.

Petrol engines include an 82bhp 1.4-litre unit and a new 138bhp 1.8 VTEC. The 138bhp 2.2 i-CTDi diesel is capable of 0-62mph in 8.4 seconds and 55mpg. All models get six-speed manual gearboxes, with a clutchless auto offered on petrol cars. A 60mpg 115bhp 1.4-litre IMA hybrid will be available later in 2006, when the four-door is launched.

With the dramatic leaps in style and spec, Honda is targeting BMW 1-Series and Audi A3 buyers, as well as VW and Ford owners. Consequently, the Civic will cost more than at present, with an estimated £1,500-£2,000 model-for-model increase - which should mean a price range of £13,000-£17,000.
Vaggelis - Παρ 12 Αύγ 2005, 08:40:54
Θέμα δημοσίευσης:
To νέο Honda Civic





"H όγδοη γενιά του Honda Civic είναι έτοιμη για την ευρωπαϊκή αγορά. Το νέο μοντέλο είναι πιο φαρδύ και πιο χαμηλό από το υπό αντικατάσταση και υιοθετεί τα περισσότερα σχεδιαστικά στοιχεία από το concept που παρουσίασαν οι Ιάπωνες τον περασμένο Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης.

Η πρώτη εμφάνισή του, όμως, με την οριστική «φορεσιά» του και τις τελευταίες πινελιές θα γίνει τον άλλο μήνα στην έκθεση της Φρανκφούρτης, ενώ στις εμπορικές εκθέσεις θα πάρει θέση στις αρχές του 2006.

Το Honda Civic λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 1972. Και όποιος νομίζει ότι το μοντέλο εκείνης της εποχής ήταν ένα ακόμα αυτοκίνητο, κάνει λάθος. Το πρώτο Civic ήταν επαναστατικό τεχνολογικά και για να είμαστε ακριβείς, αποδείχθηκε ο θεμέλιος λίθος της αυτοκρατορίας Honda, αφού ένα στα τρία αυτοκίνητα που πουλούσε εκείνη την εποχή η γιαπωνέζικη εταιρεία, ήταν Civic. Kαι αυτός είναι ο λόγος που χρειάστηκε η παραγωγή να περάσει τα σύνορα της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου. Χαρακτηριστικά, το υπάρχον μοντέλο (7η γενιά) κατασκευάστηκε και συνεχίζει να παράγεται σε 11 χώρες και διατίθεται σε 160 αγορές στη γη.

Η επερχόμενη όγδοη γενιά υπόσχεται... επανάσταση. Μότο του Ιάπωνα κατασκευαστή είναι τα νέα υψηλά στάνταρ, κατά τους ιθύνοντες της Honda, που θα ενσωματώνει στη συνολική ποιότητά του το νέο Civic συγκριτικά με τον ανταγωνισμό στο γκρουπ C. To concept που είδαμε για πρώτη φορά στη Γενεύη θα περάσει τις γραμμές παραγωγής με λίγες αλλαγές. Πιο φαρδύ, πιο χαμηλό, αλλά με μικρότερο μήκος είναι ο ορισμός της σπορτίφ μηχανής. Σύμφωνα με την ίδια τη «μαμά» εταιρεία, το Civic 8 θα παρέχει πλούσιες δόσεις οδηγικής απόλαυσης. Για να δημιουργήσουν, όμως, οι Ιάπωνες τη δυναμική σιλουέτα που βλέπετε στις φωτογραφίες, μίκρυναν το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου κατά 35 χιλιοστά και το κόντυναν στην ίδια... τιμή.

Παρά τη σμίκρυνση στο μήκος, όμως, οι εσωτερικού χώροι δεν φαίνεται να υστερούν αισθητά με βάση τον ανταγωνισμό, ενώ και ο χώρος των αποσκευών φτάνει τα 485 λίτρα χωρητικότητας.

Μπερδεμένα είναι τα πράγματα& κάτω από το καπό. Διότι, οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για τρεις κινητήρες που θα εξοπλίζουν την όγδοη σειρά σε ένα από τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα όλων των εποχών. Η βάση βρίσκεται λίγο κάτω από τα 1,4 λίτρα, στα 1339 για την ακρίβεια, όπως και στο μικρότερο Jazz, με ονομαστική απόδοση 83 ίππων, ενώ ένας ολοκαίνουργιος κινητήρας 1,8 λίτρων αποδίδει 140 ίππους και κινεί με χαρακτηριστική άνεση το νέο Civic. Ο τρίτος κινητήρας της παρέας είναι ένας ντίζελ 2,2 λίτρων απόδοσης, επίσης, 140 λίτρων. Είπαμε κάτι για μπέρδεμα, διότι δεν ανακοινώθηκε έκδοση 1,6 λίτρου, που σε πολλές αγορές είναι η πιο διαδεμένη. Ολες, πάντως, οι εκδόσεις θα εξοπλίζονται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ οι βενζινοκίνητες θα διατίθενται και με αυτόματο εξάρι κιβώτιο με σειριακή λειτουργία.

Ολες οι εκδόσεις Civic θα εφοδιάζονται με όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας (ABS, EBD, σύστημα ελέγχου της ευστάθειας κλπ.), ενώ η γιγαντιαία εταιρεία θεωρεί στο... τσεπάκι τα πέντε αστέρια στα crash test του οργανισμού Euro NCAP."

Πηγή: sportime.gr

MEMsound - Πεμ 17 Νοέ 2005, 16:38:42
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.autoexpress.co.uk/news/61924/wild_civic_hits_road.html
Tiesto - Πεμ 17 Νοέ 2005, 16:40:04
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μου αρεσει καθολου ε!
tirokomos - Πεμ 17 Νοέ 2005, 18:34:06
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ ομορφο!!!!Τρελα!!!!!Λιγο ο κωλος με χαλαει γιατι παραειναι φουσκωμενος αλλα αυτη η αγριαδα στη μουρη ειναι απιστευτη!!!!! Worthy Worthy Worthy Και το 18αρι το μοτερ ειναι οτι πρεπει!0-100 σε 8,4!!!!!!!Πολυ καλο!Αλλα επειδη ετυχε να γνωρισω ενα πωλητη στην αντιπροσωπεια της Honda και πλεον εχουμε και επαφες σε φιλικο επιπεδο μου ειπε οτι το 16αρι θα παιζει στα 22500 περιπου και το 18αρι θα φθανει τα 25000 αλλα ολα αυτα δεν ειναι ακομα σιγουρα!Εν αναμονη των εξελιξεων λοιπον!!!! Wink
nOkpos - Παρ 18 Νοέ 2005, 08:57:38
Θέμα δημοσίευσης:
γα**ΤΟ Exclamation Evil
tirokomos - Παρ 18 Νοέ 2005, 14:07:12
Θέμα δημοσίευσης:
Γινεται να ειναι ΗΟΝDA και να μην ειναι γα**το????BRZ20 μη βαρας!!!!!! Wink Wink Wink
brz20 - Παρ 18 Νοέ 2005, 15:40:25
Θέμα δημοσίευσης:
Πως γινετε να μη σε βαρεσω τωρα?Πες μου?Τελικα γινετε να ναι Honda και να μην ειναι καλο.Αποδειξη το παραπανω.Τι σας αρεσει?Σαν το Lacceti ειναι της Chevrolet.Χαλια χαλια χαλια!!!!!Απο κινητηρα μπορει να λεει αλλα απο εμφανιση.....
HackerWerger - Πεμ 24 Νοέ 2005, 11:33:41
Θέμα δημοσίευσης:
Τέλειο! Αααχ να'χα τα λεφτάκια να το πάρω τώρα! Evil
kavaliotis - Πεμ 24 Νοέ 2005, 21:05:02
Θέμα δημοσίευσης:
Απαισιο πισω, απαισιοτατο μπροστα. Ελεος τι καρναβαλι ειναι αυτο, σε λιγο θα βαλουν και φωτακια του ΚΙΤ μπροστα. Laughing Laughing Laughing
brz20 - Σαβ 26 Νοέ 2005, 06:27:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι πες τα να τα ακουνε μερικοι μερικοι.Μαζι σου ειμαι με 1000!!!!Παντως δεν ξερω αν ειναι ιδεα μου αλλα παρατηρω το εξης:Απο το 90 και μετα η Honda βγαζει την μια γενια καπως τετραγωνισμενη και την αμεσως επομενη στρογγυλεμενη.Μετα παλι το ιδιο.Πχ το 93 ηταν τετραγωνισμενη,το 96 στρογγυλεμενη,το 01 τετραγωνισμενη και τωρα παλι στρογγυλεμενη.Μπορει να το εχει συστημα.Μπορει να ειναι και συμτωση.Τι να πω.
MEMsound - Πεμ 22 Δεκ 2005, 14:21:37
Θέμα δημοσίευσης:
Honda: Είπε το ναι σε έκδοση Type-R του νέου Civic

Για να δούμε... Wink
brz20 - Πεμ 22 Δεκ 2005, 21:39:58
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μ'αρεσει καθολου το νεο Civic.Σε σχεδιασμο δεν παει καθολου καλα.Απο κινητηρα θα ναι πολυ δυνατο αλλα τι να το κανεις?Σαν διαστημοπλοιο ειναι το εσωτερικο του.
MEMsound - Παρ 23 Δεκ 2005, 02:10:16
Θέμα δημοσίευσης:
Το διαστημικό εσωτερικό του δεν με χαλάει... Wink
Το διαστημικό εξωτερικό του με χαλάει... Laughing Laughing
MEMsound - Πεμ 09 Φεβ 2006, 09:35:31
Θέμα δημοσίευσης:
Hot Civic is warming up

Παράθεση:
.....And, contrary to speculation, the next hot Civic will feature the same high-revving 2.0-litre i-VTEC engine as the previous version - not a larger 2.2-litre unit - when it goes on sale early in 2007......

netblaster - Σαβ 25 Φεβ 2006, 11:44:15
Θέμα δημοσίευσης:
Οι πρώτες εικόνες του νέου Honda Type – R ήρθαν στο φως της δημοσιότητας μόλις λίγες μέρες πριν την επίσημη παρουσίαση του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Πραγματικά εντυπωσιακές, οι φωτογραφίες του εκρηκτικού μοντέλου μας δίνουν και μία πρώτη εικόνα για την αισθητική του 3θυρου Civic.

Πληροφορίες αναφέρουν πως το νέο Type-R θα εφοδιάζεται με τον ίδιο δίλιτρο κινητήρα που χρησιμοποιούσε και ο προκάτοχός του, απόδοσης 200 ίππων. Σχεδιαστικά το νέο μοντέλο της Honda δεν κρύβει τις «άγριες διαθέσεις» του, χάρη στο ιδιαίτερα δυναμικό όσο και επιθετικό στιλ. Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει ο sport προφυλακτήρας με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα καθώς και τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα με τις έντονες ακμές. Το πίσω άκρο φιλοξενεί επίσης sport προφυλακτήρα καθώς και αεροτομή ενώ τα πλαινά μαρσπιέ καλύπτουν τα φτερά πάνω από τους τροχούς και φιλοξενούν το λογότυπο «Τype-R¨".



MEMsound - Σαβ 25 Φεβ 2006, 13:09:38
Θέμα δημοσίευσης:
Εξακολουθεί ν μοιαζει με διαστημόπλοιο ... Laughing Laughing

Αλλά με το άγριο look που του έχυν δώσει έχει πλέον γίνει πολύ πιο ομορφο από το απλό νέο civic.

Έχε να πάσει πολύ "look tuning" με αυτό το αμάξι....
έτσι όπως το βλέπω οι λάτρεις των νέων, ηχοσυτημάτων, body kit κλπ κλπ θα το τιμήσουν δεόντως... Laughing Laughing Laughing Laughing
brz20 - Σαβ 25 Φεβ 2006, 21:16:58
Θέμα δημοσίευσης:
Απο μπροστα κουκλα απο πισω πανουκλα.Ο μπροστινος προφυλακτηρας μου θυμηζει λιγο Focus ST.
tsosmoulis - Σαβ 25 Φεβ 2006, 22:11:58
Θέμα δημοσίευσης:
το απλο δεν μου αρεσει καθολου το civic...αλλα το type-r πιστευω θα την παει την κατηγορια ενα σκαλι πανω.τουλαχιστον αυτο που βλεπω στην φοτο μου αρεσει παρα πολυ!!!
MEMsound - Παρ 17 Μάρ 2006, 20:58:15
Θέμα δημοσίευσης:
Το νέο Civic ήρθε, αλλά με αμάξωμα... 3 όγκων
MEMsound - Τρι 30 Μάϊ 2006, 21:19:55
Θέμα δημοσίευσης:
New Civic Type R is here

Παράθεση:
Using an enhanced version of the outgoing flagship's i-VTEC powerplant, the 2.0-litre four-cylinder unit will produce around 20bhp more than its predecessor, taking output to 220bhp. Torque will also rise to around 220Nm.



Παράθεση:
Meanwhile, Auto Express has learned that the new NSX supercar won't be using SH-AWD, either. According to sources, the system - which apportions power to individual wheels, rather than axles - can only cope with outputs of up to 350bhp. The next NSX, which is thought to have a 500bhp V10, will therefore be rear-wheel drive with its sights set on Aston Martin's Vantage.

brz20 - Τρι 06 Ιούν 2006, 15:06:32
Θέμα δημοσίευσης:
Το 4θυρο ειναι παρα πολυ ομορφο αυτοκινητο.Μπορει να μην ειμαι jap fan αλλα αυτο μοντελο θα το επερνα ανοιχτα.
Spyros_L - Τρι 06 Ιούν 2006, 19:08:15
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα μου φέρνει σε focus αλλά σε ποιο άσχημη έκδοση. Να καταλάβουν οι σχιστομάτιδες οτι και να κάνουν σε αισθητική θα είναι μια δεκαετία πίσω απο τον υπόλοιπο κόσμο. Και φαντάζομαι θα έχει ολα τα κουσούρια που τους ακολουθούν: Θα στρίβει, θα φρενάρει....ουυυυυυυ αμέ.
CC-Gio - Τετ 07 Ιούν 2006, 11:32:44
Θέμα δημοσίευσης:
Aπο μεσα.....απλα.....τελειο!

Sidobre - Τετ 07 Ιούν 2006, 13:35:50
Θέμα δημοσίευσης:
KIT, KIT που είσαι;;; Confused Confused Confused
brz20 - Τετ 07 Ιούν 2006, 13:41:15
Θέμα δημοσίευσης:
Χα χα πολυ καλο.
MEMsound - Παρ 07 Ιούλ 2006, 21:09:01
Θέμα δημοσίευσης:
Honda’s sporty Civic uncovered
MEMsound - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 01:10:35
Θέμα δημοσίευσης:
http://i29.photobucket.com/albums/c300/dj-burnsie/DSC02575.jpg

το λευκό διαστημόπλοιο της Honda...

με απίστευτες Shocked ζάντες...
p206Mike - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 08:59:20
Θέμα δημοσίευσης:
Αψογο...! Twisted evil
MEMsound - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 09:04:59
Θέμα δημοσίευσης:
νάτος ο κάγκουρας...
εμ τι θα έλεγες εσύ... Laughing Laughing Laughing
p206Mike - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 09:14:30
Θέμα δημοσίευσης:
Πραγματικό διαστημοπλοιάκι, και έξω και μέσα ακόμα πιο πολύ...

Προσωπικά μ αρέσει πολύ...ειδικά στην καλή έκδοση... λέγε με type r

Εκεί που ο προκάτοχός του για τα λεφτά του ήταν απλά άθλιος...[/i]
Ghost Dog - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 09:32:46
Θέμα δημοσίευσης:
p206Mike έγραψε:
Πραγματικό διαστημοπλοιάκι, και έξω και μέσα ακόμα ποιο πολύ...

Προσωπικά μ αρέσει πολύ...ειδικά στην καλή έκδοση... λέγε με type r

Εκεί που ο προκάτοχός του για τα λεφτά του ήταν απλά άθλιος...

Και ο καγκουρας...εκδηλωνεται! Laughing Alien2 Lol
Περα απο πλακα τωρα,δεν ειναι κακοοοο... Confused
pezomania - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 10:05:40
Θέμα δημοσίευσης:
Απίστευτο αμάξι!!!!!!

Αν λέμε αν είναι και σε καλή τιμή....... Rolling eyes
Tomakos - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 13:55:16
Θέμα δημοσίευσης:
Απλά τέλειο.... Cool Twisted evil Twisted evil
nOkpos - Τετ 20 Σεπ 2006, 07:38:44
Θέμα δημοσίευσης:
Η Honda αποκάλυψε τα –πολυαναμενόμενα- στοιχεία για το νέο Honda Civic Type-R, που θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι. Το νέο Type-R, φτιάχτηκε έτσι ώστε να είναι πιο απολαυστικό σε γρήγορους ρυθμούς, αλλά και πιο «φιλικό».

To νέο Honda Civic Type-R, είναι και πάλι 2λιτρο, με κινητήρα i-VTEC, o οποίος αποδίδει 201 ίππους στις 8.000 σ.α.λ (στο προηγούμενο Civic η ισχύς ήταν 200 ίπποι στις 7.400 σ.α.λ.). Η καινοτομία του κινητήρα είναι ότι το ωφέλιμο φάσμα των στροφών έχει μεγαλώσει, καθώς τώρα «αρχίζει» από τις 5.200 σ.α.λ. και… καταλήγει στις 8.000 σ.α.λ. Οπότε ο οδηγός μπορεί πιο εύκολα –και συχνότερα- να χρησιμοποιήσει περισσότερη δύναμη. Και για να καταλάβει πότε ακριβώς είναι «μέσα» σ’ αυτό το «πεδίο δύναμης», υπάρχει μια ειδική ένδειξη δεξιά από το ψηφιακό ταχύμετρο, που ανάβει, μόλις οι στροφές ξεπεράσουν τις 5.200.

Tο νέο Civic Type-R επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ., με την τελική ταχύτητα να είναι 235 χλμ./ώρα. Το κιβώτιο είναι μηχανικό «6άρι», με «κοντές» σχέσεις, ενώ ο αλουμινένιος επιλογέας έχει πολύ μικρές διαδρομές και «σφικτό» κούμπωμα. Το αμάξωμα είναι πιο χαμηλό κατά 1,5 εκ., σε σχέση με τα «απλά» Civic (3θυρα και 5θυρα) ενώ το πίσω μετατρόχιο είναι κατά 2 εκ. φαρδύτερο, σε σχέση με τα 5θυρα. Φυσικά οι ρυθμίσεις της ανάρτησης είναι τελείως διαφορετικές από τις νορμάλ εκδόσεις. Οι τροχοί είναι 18 ιντσών και τα ελαστικά είναι διαστάσεων 225/40. Η Honda έχει δουλέψει πολύ πάνω στο θέμα της ανάρτησης, ώστε να πετύχει τη χρυσή τομή, μεταξύ σπορτίφ αίσθησης, φιλικότητας και άνεσης. Έτσι, λοιπόν, δηλώνει ότι το νέο Type R δεν είναι ένα αυτοκίνητο που φτιάχτηκε μόνο για τους οπαδούς της σπορτίφ αίσθησης, αλλά είναι τόσο φιλικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον καθένα.

Όσο αφορά τώρα στο παρουσιαστικό του νέου Type-R, όπως μπορείτε να διακρίνετε και από τις φωτογραφίες του αμαξώματος και του εσωτερικού, αυτό έχει δεχθεί τις απαραίτητες επεμβάσεις, ώστε να διαφέρει από τα υπόλοιπα Civic. Highlight το ταμπελάκι με το serial number, που υπάρχει μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων, που κάνει το κάθε Type-R, μοναδικό.

Οι εξοπλιστικές εκδόσεις του Civic Type-R θα είναι δύο: Η βασική και η GT, με τον εξοπλισμό να είναι εξαιρετικά πλήρης και στις δύο (η GT θα έχει επιπλέον, προβολείς ομίχλης, διζωνικό ηλεκτρονικό κλιματισμό, cruise control, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες και αερόσακους οροφής.

To νέο Type-R, αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στις ευρωπαϊκές αγορές, τους πρώτους μήνες του 2007.
COOL ALEXIS - Δευ 02 Οκτ 2006, 10:20:42
Θέμα δημοσίευσης:
More Details

EVO έγραψε:
A cutesy little touch is that when high-lift, long-duration valve timing is in play, a ‘Type-R’ symbol illuminates in the instrument binnacle.


H Μέγιστη καγκουριά Exclamation Exclamation Exclamation
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
brz20 - Δευ 02 Οκτ 2006, 11:43:22
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν λες τιποτα.Μαυρα χαλια.Μαλλον κοκκινα χαλια.
MEMsound - Δευ 02 Οκτ 2006, 12:07:38
Θέμα δημοσίευσης:
η αντικατάσταση του κεντρικού τμήματος της μάσκας (που στο απλό civic υπάρχει διάθανο κρύσταλλο) με μαυρες γρύλιες (σίτα) έχει αλλάξει όλη την πρόσοψη του αυτοκινήτου...

γαμάτο είναι... Wink Wink
brz20 - Δευ 02 Οκτ 2006, 12:21:49
Θέμα δημοσίευσης:
Η μουρη του καλη ειναι.Καλυτερα να το κανουν και στα αλλα ετσι γιατι μου την δινει το πολυ γυαλι.Σε ολα τα αλλα χανει πολυ και ειδικα στο πισω μερος
shiba - Δευ 02 Οκτ 2006, 13:01:10
Θέμα δημοσίευσης:
και μενα μ αρεσε πολυ και πιστευω το type r θα εινα ιδυναμιτης... Wink
COOL ALEXIS - Δευ 09 Οκτ 2006, 13:15:34
Θέμα δημοσίευσης:
Νέο Civic Type R σεντάν
MEMsound - Δευ 09 Οκτ 2006, 13:46:42
Θέμα δημοσίευσης:
για καγκουρο οικογενειάρχες που δεν θέλουν 4κίνητα scooby ή EVO και αρκούνται σε "ταπεινά" προσθιοκίνητα...

Είναι και (καγκουρό)όμορφο το άτιμο...

Αααα και λευκό.... Laughing Laughing Laughing
brz20 - Δευ 09 Οκτ 2006, 15:39:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραιο ειναι το ατιμο.Και του παει το λευκο.
Ειχα δει το Civic το Si και ειχα παθει πλακα απο το εσωτερικο του.Διχρωμια λευκο με κοκκινο δερμα αλλα ηταν σε καθετη συμετρια.Δηλαδη η θεση του οδηγου σε λευκο και του συνοδηγου σε κοκκινο με λευκες ραφες.Το ταμπλο δε ηταν ακριβως καθετα χωρισμενο αλλα εδενε αρμονικα.
MEMsound - Πεμ 04 Ιαν 2007, 16:09:35
Θέμα δημοσίευσης:
Honda Civic Type R v Volkswagen Golf GTI Edition 30

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/204554/honda_civic_v_vw_golf.html
christhehealer - Πεμ 04 Ιαν 2007, 17:55:59
Θέμα δημοσίευσης:
Γκαγκαννννννννν γκαγκάννννννννννν!!!!!!!!!!!


http://news.hspn.com/articles/527/1/New-2007-Honda-Civic-Type-R-Pictures/Page1.html


Dizzy2 Dizzy2 Dizzy2 Dizzy2
Έλεος!!! Kάποια στιγμή πρέπει να καταργηθεί αυτό το χρώμα απ' τα επιβατικά αυτοκίνητα... Wacko Wacko Wacko
MEMsound - Πεμ 04 Ιαν 2007, 17:58:43
Θέμα δημοσίευσης:
αχχαχαχαχα

και να μείνει μόνο για τις "πολεμικές μηχανές" ή μόνο για τα ασφενοφόρα?
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
brz20 - Σαβ 06 Ιαν 2007, 08:07:07
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο το χρωμα συμβολιζει στα γιαπωνεζικα τις πολεμικες μηχανες απο τις μη.
Μια δευτερη εκδοχη(παλι στα Jap)λεει οτι συμβολιζει τα ημιτελη Project.Τα τελειωμενα περνουν το χρυσαφι χρωμα.
Αυτο ειναι πολυ ωραιο λευκο.Λεγετε λευκο χαμελεων.
206 groupA - Σαβ 06 Ιαν 2007, 10:29:01
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα παιδια αν και περιπου καταλαβα τις αποψεις σας για τα εξ ανατολης αυτοκινητα δεν μπορω να καταλαβω 1 πραγμα.
γιατι οι ανατολιτες φιλοι μας αφου βγαζουν τοσο καλα αυτοκινητα καθε 2 χρονια τα αλλαζουν μοντελο ειναι δυνατον τοσο καλα αυτοκινητα να αλλαζονται καθε 2και3 χρονια και καποια αλλα που τα αποκαλουν μιξες (106,206,LANCIA DELTA,Saxo κ.τ.λ.) να περνανε 10ετιες απο πανω τους και να συνεχιζουν να πουλανε σαν τρελα?
brz20 - Κυρ 07 Ιαν 2007, 00:44:16
Θέμα δημοσίευσης:
Η Mitsu με το EVO εχει τετοια πολιτικη αλλα το κανει μονο και μονο για να μπορει το αμαξι να τρεχει στο WRC.
Μερικα απο τα γιαπωνεζικα ειναι ακριβα γι'αυτα που προσφερουν.Γι'αυτο πιστευω και δεν τα προτιμουνε.
COOL ALEXIS - Τετ 31 Ιαν 2007, 22:56:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ήρθε το νέο Type-R Exclamation
brz20 - Πεμ 01 Φεβ 2007, 00:57:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ενα παραπανω αλογο απο το προηγουμενο μοντελο.
Απο εξωτερικη εμφανιση δεν μου αρεσει πολυ.
Προτιμω το 5θυρο.Φαινετε πολυ πιο γεματο το πισω φτερο.
Για το εσωτερικο εχω να κανω μια ερωτιση.Τα καθισματα ειναι με alcantara?
Ετσι μου φαινετε.
Ghost Dog - Δευ 26 Φεβ 2007, 19:03:23
Θέμα δημοσίευσης:
Με την παρουσίαση του νέου Civic type-R , η Honda, ανακοίνωσε ότι το νέο μοντέλο θα έχει τις κατάλληλες προδιαγραφές για να μπορεί να εναρμονιστεί με τους νέους κανονισμούς της FIA για τους αγώνες ράλι, αλλά και για τους αγώνες ταχύτητας.
H εξέλιξη του αγωνιστικού πακέτου, ανατέθηκε στην JAS Motorsport, Ιταλική εταιρία η οποία έχει κατά καιρούς έχει εξελίξει διάφορα Honda για ευρωπαικά πρωταθλήματα από το 1988, το οποίο θα πρέπει να εναρμονίζεται με τους κανονισμούς του γκρουπ FIA R3 για το 2008.
Με λιγες τροποποιήσεις το πακέτο θα κάνει και για τους κανονισμούς του γκρουπ Α για το 2007.
Το κιτ θα κοστίζει περίπου € 50.000 χωρίς τους φόρους και θα φτάνει τους 240 ίππους.
Θα αποτελείται από ένα 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο, αγωνιστικά φρένα και ανάρτηση, roll cage, διαφορικό εξελιγμένης νέας τεχνολογίας. Επίσης, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει και ελαφρού τύπου carbon καλύματα πορτών, footersts και πίνακα οργάνων.
Η JAS Motorsport εξ-αιτίας της εν λόγω εξέλιξης, περασε τον Δεκέμβριο κάποιες μέρες, δοκιμάζοντας το αυτοκίνητο, για να δει που βρίσκεται σε σχέση με τα αυτοκίνητα τύπου N4 4x4. Σε μια μέτρια-αργή ειδική στην περιοχή της Τοσκάνης στην Ιταλία, οδήγησαν σε υγρές και στεγνές συνθήκες και τα δύο αυτοκίνητα (Group N & Civic R3) με τον ίδιο οδηγό, με διαφορά λίγων λεπτών το ένα από το άλλο και τα αποτελέσματα ήταν πολύ ενθαρυντικά, αφού το νέο Civic έδειξε ότι είναι στο ίδιο ρυθμό με τα αυτοκίνητα του γκρουπ Ν και στις 2 συνθήκες και γίνονται ακόμα πιο θετικά αν σκεφτεί κανείς τα λίγα χιλιόμετρα εξέλιξης που έχει ακόμα το αυτοκίνητο.

brz20 - Δευ 26 Φεβ 2007, 20:57:58
Θέμα δημοσίευσης:
Coooooool

Very happy Very happy Very happy Very happy
COOL ALEXIS - Δευ 02 Απρ 2007, 19:53:16
Θέμα δημοσίευσης:
Διαβάστε και κλάψτε...
brz20 - Δευ 02 Απρ 2007, 22:12:09
Θέμα δημοσίευσης:
Κατω απο 20000 ευρω?
Γιατι ετσι?
Κουφιο θα ειναι απο μεσα?
Ghost Dog - Πεμ 19 Απρ 2007, 18:32:47
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/208207/civic_cossie_blasts_off.html
Stevon - Πεμ 19 Απρ 2007, 19:05:43
Θέμα δημοσίευσης:
Έ ρε γλέντια.......
MEMsound - Πεμ 19 Απρ 2007, 19:17:51
Θέμα δημοσίευσης:
...η επόμενη νύφη...
...χωρίς να χωρίσω την υπάρχουσα...
...ναι θα μετακομήσω στην Ανατολή που επιτρέπονται αυτά τα πράγματα...


το αμάξι είναι απλά....

ΚΑΥΛΑ!!!!




Παράθεση:
Thanks to careful tuning, this car kicks out a tyre-burning 260bhp. It's the same basic i-VTEC 2.0-litre unit, but Honda has reduced friction on the internals and redesigned the camshafts. However, the greatest power gains have come from electronic improvements made using the ECU to operate the VTEC system.

Now, the engine doesn't go into fuel-sipping mode at lower revs, improving throttle response as a result. Meanwhile, the VTEC set-up cuts in at 5,100rpm instead of 5,400rpm. So rather than the perceptible increase in power you get when VTEC is unleashed on the standard model, the R-R's engine feels stronger throughout the rev range thanks to a 30 per cent hike in torque. Combining a compliant ride with taut handling is one of the standard hot Civic's greatest attributes. And although this car's suspension has been revised to give it more focused handling, it still rides bumps surprisingly well.

Probably the biggest change is to the steering. It has been made even more responsive, so the smallest input to the Alcantara-clad wheel has an immediate impact on the vehicle's position on the road. However, you do have to put your faith in the system because it's lacking in feedback, particularly at low speeds. Still, the car's handling remains nimble and sure-footed.

Another area that doesn't fall short on the standard model is the gear-change. Yet while the original is a manual, this car gets a six-speed sequential unit. You use the clutch to start off, and then simply pull the lever back to shift up and push it forwards to go down through the box.

Changes are made in only 80 milliseconds, which gives a brutal edge to the Type R-R, particularly as the steering wheel writhes with every upshift. Considering how much extra power is going through the front wheels, traction is remarkable. You'd expect to spend a lot of time sitting in a cloud of expensive tyre smoke, but engineers have been careful to tune the suspension so that does not happen. Instead, the car gets on with the job of entertaining its driver with even more purpose than the standard car.



αντε γεια!!!! Twisted evil
Giannis307 - Πεμ 19 Απρ 2007, 19:36:34
Θέμα δημοσίευσης:
Oχι απλα θα πληρωνεις οτι παιρνεις!Δηλαδη ενα καλο μοτερ ενα καλο σασι και ενα μετριο ποιοτικα ωραιο εμφανησιακα σαλονι και ενα καρο πλαστικα
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr