PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Θέση οδήγησης!

Iwannou78 - Τετ 02 Μάρ 2005, 20:50:12
Θέμα δημοσίευσης: Θέση οδήγησης!
Αγαπητοί φίλοι

Είμαι κάτοχος ενός 206 1,4 colorline και αντιμετωπίζω τεράστιο πρόβλημα με τη θέση οδήγησης. Το ύψος μου είναι 1,87 και τα πόδια μου βρίσκουν στο ταμπλό και την κολώνα του τιμονιού του αυτοκινήτου. Αν κιατεβάσω το κάθισμα τέρμα κάτω δεν έχω καλή οπτική στο δρόμο. Υπάρχει κάποιος που αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα; Θα χαρώ να ακούσω προτάσεις για την αντιμετώπιση αυτού του πολύ εκνευριστικού περοβλήματος. Όσοι έχετε bucket λύσατε το πρόβλημα;
gianic - Τετ 02 Μάρ 2005, 21:16:27
Θέμα δημοσίευσης:
ειμαι 1.81 και αναγκαστικα πιανω το τιμονι με τεντωμενα χερια αφου διαφορετικα τα ποδια μου ακουμπανε στο ταμπλο . η μαλ***α που κανανε στη πεζο ειναι οτι δε βαλανε τιμονι ρυθμιζομενο κατα μηκος . αν υπηρχε δεν θα μ επιανε η μεση μου μετα απο καθε φορα οδηγησης .
pugsang - Τετ 02 Μάρ 2005, 21:34:43
Θέμα δημοσίευσης:
Bάλε ένα χωστό τιμόνι για να σου πέσει πιο κοντά στα χέρια και τράβα το κάθισμα τέρμα πίσω

Δεν νομίζω οτι υπάρχει άλλη λύση

Κόστος δοκιμής/μετατροπής περίπου 150 με 200 Ευρώ αναλόγως το τιμόνι




[/b]
MEMsound - Τετ 02 Μάρ 2005, 21:44:38
Θέμα δημοσίευσης:
Βέβαια έτσι "χάνεις" τον αερόσακο.
Έχεις δοκιμάσει να 'χεις τέρμα πίσω και κάτω το κάθισμα και πιο όρθια την πλάτη?
Ερώτηση:
Μπορεί σε φτιαχτεί σε μηχανουργείο προέκταση για τον μαμά κώνο του 206 ώστε να έρθει πιο κοντά στα χέρια το τιμόνι?
STELIOS - Τετ 02 Μάρ 2005, 21:52:03
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ!
Iwannou78 έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι

Είμαι κάτοχος ενός 206 1,4 colorline και αντιμετωπίζω τεράστιο πρόβλημα με τη θέση οδήγησης. Το ύψος μου είναι 1,87 και τα πόδια μου βρίσκουν στο ταμπλό και την κολώνα του τιμονιού του αυτοκινήτου. Αν κιατεβάσω το κάθισμα τέρμα κάτω δεν έχω καλή οπτική στο δρόμο. Υπάρχει κάποιος που αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα; Θα χαρώ να ακούσω προτάσεις για την αντιμετώπιση αυτού του πολύ εκνευριστικού περοβλήματος. Όσοι έχετε bucket λύσατε το πρόβλημα;


Εγω ειμαι 1.90 και βαλε και δεν εχω προβλημα. Προσπαθησε να βαλεις το καθησμα τερμα κατω (σε υψος) και να φερεις την πλατη πιο καθετα, δηλαδη να καθεσαι πιο ορθια (ετσι ειναι πιο ξεκουραστα και για τη μεση).
MEMsound - Τετ 02 Μάρ 2005, 22:09:57
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ!
STELIOS έγραψε:
...ετσι ειναι πιο ξεκουραστα και για τη μεση).

και φυσικά και πιο σωστό και ασφαλές οδηγικά αφού με τεντωμένα χέρια η ικανότητα του οδηγού για γρύγορους χειρισμούς σε συνθήκες εκτάκτου ανάγκης είναι μειωμένη.
Γενικά τα χέρια πρέπει στο αγκώνα να είναι σχετικά λιγισμένα όταν κρατάς το τιμόνι στην θέση "9 - 3" ή "10 - 2" (λένε ότι πρέπει να σχηματίζουν γωνία 90 μοιρων αλλά αυτό είναι εφικτό μόνο σε ανωνιστικά αυτοκίνητα που το τιμόνι είναι πολύ πίσω).
Και μερικά σχετικά link:
Driving Position
klain - Τετ 02 Μάρ 2005, 22:33:30
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ στο 1.84 έχω το κάθισμα λίγο πιο ψηλά σε ύψος για να είναι τα πόδια σε ορθή γωνία. Το γεγονός οτί τα 1,4 έχουν και πιο βαθύ συμπλέκτη το κάνει ακόμα πιο άβολο. Πλέον έχω συνηθίσει και οι "ρηχοί" συμπλέκτες μου κακοφαίνονται.
Το χερούλι μπροστά απο το κάθισμα στο ύψος της αρχής του κάτω αεραγωγού και ελάχιστα πιο πάνω. Η πλάτη σχεδόν ορθή και είσαι οκ. Φαίνεσαι βέβαια σαν γκόμενα αλλα προσωπικά νιώθω να έχω απόλυτο έλεγχο συνεχώς.
Όλα είναι θέμα συνήθειας. Εγώ τέρμα πίσω δεν μπορώ να οδηγήσω στα κωλόστενα μας γιατί πρέπει να είμαι όλη την ώρα στην τσίτα για να περνάω ακριβώς απο τα 583409258πλοπαρκαρισμένα.
gianic - Τετ 02 Μάρ 2005, 22:41:25
Θέμα δημοσίευσης:
α και να σημειωσω οτι δεν μπορω να οδηγησω με ορθια τη θεση . θελω να μαι αραχτος οταν οδηγαω. υπαρχει τροπος να φερουμε το τιμονι πιο κοντα ?
STELIOS - Τετ 02 Μάρ 2005, 23:37:49
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
α και να σημειωσω οτι δεν μπορω να οδηγησω με ορθια τη θεση . θελω να μαι αραχτος οταν οδηγαω. υπαρχει τροπος να φερουμε το τιμονι πιο κοντα ?


Ααααα εσυ θες και τη πιτα ολοκληρη και το σκυλο χωρτατο !!!
gianic - Τετ 02 Μάρ 2005, 23:43:29
Θέμα δημοσίευσης:
ε τι να κονουμε εχω απαιτησεις απο αυτοκινητο 7.000.000 !!! Very happy
μεχρι κατι το c2 εχει ρυθμιση σε μηκος !
kanelj - Πεμ 03 Μάρ 2005, 07:30:36
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ!
Iwannou78 έγραψε:
Όσοι έχετε bucket λύσατε το πρόβλημα;


εγω παντως ψηλωσα κατα 10cm αφου μπαινουν αλλες βασεις πιο ψηλες απο τις peugeot....
(τωρα ΦΑΙΝΟΜΑΙ οτι ειμαι 1.90 υψος.... Cool Cool Cool )
LuNa - Πεμ 03 Μάρ 2005, 08:58:50
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
θελω να μαι αραχτος οταν οδηγαω



sorry αλλά αραλίκι και οδήγηση δεν πάνε πακέτο Confused
αραλίκι = ξαπλώνω στον καναπέ του σπιτιού μου
οδηγάω = έχω το κάθισμα σε ορθή γωνία, τον πισινό μου τέρμα πίσω και την πλάτη μου ίσια!


μην το πάρεις σαν μάθημα ή παρατήρηση....
απλά καλό είναι ρε παιδιά εκτός από όμορφα και φτιαγμένα Pug να έχουμε και όμορφους οδηγούς με την σωστή οδική συμπεριφορά Wink
MEMsound - Πεμ 03 Μάρ 2005, 09:08:40
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
ε τι να κονουμε εχω απαιτησεις απο αυτοκινητο 7.000.000 !!! Very happy
μεχρι κατι το c2 εχει ρυθμιση σε μηκος !


Μήπως το c2 είναι και 7 χρόνια νεότερο?
Ααα και το cc κάνει 7 εκ λόγω μηχανισμού ανοίγματος οροφής και διπλού χαρακτήρα κατά τ' άλλα ενα 206 είναι, δεν είναι πολυτελές cabrio supercar.
Και "εν πάση περιπτώση" ελάχιστα αυτοκίνητα έχουν ρύθμιση σε μήκος για το τιμόνι.
Εγώ πρότεινα παραπάνω κάτι....

MEMsound. έγραψε:
Ερώτηση:
Μπορεί σε φτιαχτεί σε μηχανουργείο προέκταση για τον μαμά κώνο του 206 ώστε να έρθει πιο κοντά στα χέρια το τιμόνι?

....αλλά δεν ξέρω αν είναι εφικτό. Wink Question Idea
Touristas - Πεμ 03 Μάρ 2005, 09:33:51
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
Ερώτηση:
Μπορεί σε φτιαχτεί σε μηχανουργείο προέκταση για τον μαμά κώνο του 206 ώστε να έρθει πιο κοντά στα χέρια το τιμόνι?

Δεν θα έλεγα ότι είναι και τόσο εύκολο!
Λόγο μονάδας διακοπτών και καλωδίων για Α/Β .

giannis_cc έγραψε:
α και να σημειωσω οτι δεν μπορω να οδηγησω με ορθια τη θεση . θελω να μαι αραχτος οταν οδηγαω. υπαρχει τροπος να φερουμε το τιμονι πιο κοντα ?

Εεεε όχι και αραχτός ήμαρτον !Confused Shocked
Δεν είσαι στο σαλόνι του σπιτιού στο αμάξι βρίσκεσαι και θα πρέπει να έχεις των απόλυτο έλεγχο !
Μην το παίρνεις προσωπικά απλά αν είσαι αραχτός όπως λες αν γίνει κάτι δεν νομίζω ότι θα έχεις την καλλίτερη δυνατή θέσει για να αντιδράσεις σωστά . Wink
Ξέρω ότι το 206 δεν έχει την καλλίτερη θέσει οδήγησης !Rolling eyes

Φιλικά Smile
ultra-one - Πεμ 03 Μάρ 2005, 09:56:52
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ!
MEMsound. έγραψε:
STELIOS έγραψε:
...ετσι ειναι πιο ξεκουραστα και για τη μεση).

και φυσικά και πιο σωστό και ασφαλές οδηγικά αφού με τεντωμένα χέρια η ικανότητα του οδηγού για γρύγορους χειρισμούς σε συνθήκες εκτάκτου ανάγκης είναι μειωμένη.
Γενικά τα χέρια πρέπει στο αγκώνα να είναι σχετικά λιγισμένα όταν κρατάς το τιμόνι στην θέση "9 - 3" ή "10 - 2" (λένε ότι πρέπει να σχηματίζουν γωνία 90 μοιρων αλλά αυτό είναι εφικτό μόνο σε ανωνιστικά αυτοκίνητα που το τιμόνι είναι πολύ πίσω).
Και μερικά σχετικά link:
Driving Position

Μάνθο μου αρέσει που είσαι πάντα διαβασμένος! Idea Very happy

Πάντως είμαι 1,70 και η θέση οδήγησης του 206 είναι επιεικώς χάλια σε αντιθέση με το 309GTi που ήταν απλά τέλεια.
Στο 206 τα πεντάλ είναι πολύ κοντά και το τιμόνι πολύ μακριά και ΨΗΛΑ (ακόμη και κατεβασμένο τέρμα κάτω).
Στη θέση που βολεύω τα πόδια μου το τιμόνι μου πέφτει μακριά και ψηλά ακόμη και με την πλάτη αρκετά κάθετη και ο μοχλός ταχυτήτων μακριά.
Ανεβάζοντας το κάθισμα τότε βρίσκουν ακόμη περισσότερο τα πόδια μου στην κολώνα του τιμονιού.
Είναι επίσης πρακτικά αδύνατο να φρενάρεις με το αριστερό πόδι στο 206! Crying or Very sad

Άρα δεν είναι μόνο οι ψηλοί που υποφέρουν με τη θέση οδήγησης του 206! Shocked
MEMsound - Πεμ 03 Μάρ 2005, 09:59:17
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Δεν θα έλεγα ότι είναι και τόσο εύκολο!
Λόγο μονάδας διακοπτών και καλωδίων για Α/Β

Για αυτό ακριβώς τον λόγο προβληματίζομαι και 'γω.
Πάντως αξίζει να το ψάξει κανείς.
Είναι τόσο "τσίτα" τα καλώδια εκει?
shiba - Πεμ 03 Μάρ 2005, 10:09:11
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα σε ολουσ.λοιπον εγω παιδια αν και 1.82 δεν εχω κανενα προβλημα με την οδηγηση..εχω ρυθμισει το καθισμα ετσι ωστε τα γονατα μου να απεχουνε ενα εκατοστο απο το ταμπλο..αλλωστε δεν μου αρεσει και δεν με βολευει φυσικα να οδηγαω με τα ποδια τεντωμενα..
MEMsound - Πεμ 03 Μάρ 2005, 10:48:38
Θέμα δημοσίευσης:
shiba έγραψε:
...εχω ρυθμισει το καθισμα ετσι ωστε τα γονατα μου να απεχουνε ενα εκατοστο απο το ταμπλο..αλλωστε δεν μου αρεσει και δεν με βολευει φυσικα να οδηγαω με τα ποδια τεντωμενα..

Σωστός. Thumb right
Και 'γω έτσι ακριβώς οδηγώ. Wink
ultra-one - Πεμ 03 Μάρ 2005, 11:02:20
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
shiba έγραψε:
...εχω ρυθμισει το καθισμα ετσι ωστε τα γονατα μου να απεχουνε ενα εκατοστο απο το ταμπλο..αλλωστε δεν μου αρεσει και δεν με βολευει φυσικα να οδηγαω με τα ποδια τεντωμενα..

Σωστός. Thumb right
Και 'γω έτσι ακριβώς οδηγώ. Wink


Υποθέτω δεν φρενάρεις με το αριστερό πόδι ποτέ! Shocked
MEMsound - Πεμ 03 Μάρ 2005, 11:09:52
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Υποθέτω δεν φρενάρεις με το αριστερό πόδι ποτέ! Shocked

Το έχω δοκιμάσει μερικές φορές αλλά ποτέ συστηματικά.
Για να βολέυει η θέση οδήγησης για κατι τέτοιο πρέπει να είναι λίγο πιο τεντωμένα τα πόδια.
Αλλά δεν έχω κάτσει ποτε σε δρόμο με μικρή κυκλοφορία να κάνω μαθήματα στο εαυτό μου ώστε να εξασκηθώ σε αυτήν την τεχνική.
Idea Η αλήθεια είναι ότι έχει πολλά πλεονεκτήματα τα οποία (γκάζι - φρένο ταυτοχρονα πάνω σε στροφή κλπ κλπ) όμως φαίνονται μόνο σε συνθήκες πολύ γρήγορης οδήγησης και όχι σε καθημερινή χρήση.
ultra-one - Πεμ 03 Μάρ 2005, 11:57:21
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
ultra-one έγραψε:
Υποθέτω δεν φρενάρεις με το αριστερό πόδι ποτέ! Shocked

Το έχω δοκιμάσει μερικές φορές αλλά ποτέ συστηματικά.
Για να βολέυει η θέση οδήγησης για κατι τέτοιο πρέπει να είναι λίγο πιο τεντωμένα τα πόδια.
Αλλά δεν έχω κάτσει ποτε σε δρόμο με μικρή κυκλοφορία να κάνω μαθήματα στο εαυτό μου ώστε να εξασκηθώ σε αυτήν την τεχνική.
Idea Η αλήθεια είναι ότι έχει πολλά πλεονεκτήματα τα οποία (γκάζι - φρένο ταυτοχρονα πάνω σε στροφή κλπ κλπ) όμως φαίνονται μόνο σε συνθήκες πολύ γρήγορης οδήγησης και όχι σε καθημερινή χρήση.


Βασικά φρενάρεις με το αριστερό πόδι κρατώντας πατημένο το γκάζι για να "σκοτώσεις" εν τι γενέσει της την υποστροφή και να δημιουργήσεις μικρή και ελεγχόμενη υπερστροφή. Twisted evil

Βολεύει πολύ στο χώμα, στο χιόνι, στο βρεγμένο, πολύ γλυστερο δρόμο και γενικά όπου μπορεί να εμφανιστεί υποστροφή ισχύος...

Σε στεγνή και καλή άσφαλτο με πολλά χιλιόμετρα δεν θα ήθελα να το δοκιμάσω! Shocked

Όποιος θέλει να το δοκιμάσει καλύτερα να αρχίσει είτε σε χωματόδρομο, είτε σε ένα μεγάλο βρεγμένο παρκινγκ! Cool Twisted evil
pugsang - Πεμ 03 Μάρ 2005, 12:07:23
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα προτου το δοκιμασετε και για να είστε πιο σιγουροι και να μην κανετε τους ακροβατες μεσα στο αυτοκινητο σε δημοσιους δρομους δωστε 900 Ευρακια βαλτε ενα μπλοκε και αλλα 30 και βαλτε ενα footrest για το αριστερο ποδι

Αυτο νομιζω οτι βολευει περισσοτερο απο το left foot braking
kanelj - Πεμ 03 Μάρ 2005, 12:21:56
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΕΕΕΕΕΕΕ,ΓΙΑ ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ:!: Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
Νομιζω πως δινουμε λαθος εντυπωσεις με αυτα που γραφετε παιδια!!!
αφηστε τα περι φρενου με αριστερο γιατι μπορει να το διαβασει κανενας,να παει να το δοκιμασει στην εθνικη,να του κοκκαλωσει το φρενο (γιατι ΣΙΓΟΥΡΑ αυτο θα συμβει αφου εχει συνηθησει το αριστερο ποδι να παταει με δυναμη τον συμπλεκτη) και να παρει και εναν λοχο απο αυτοκινητα μαζι του!
Απλα ας μην τα διατυπωνουμε ετσι ωστε να φαινονται ολα οτι ειναι μεσα στην καθημερινη οδηγηση μας!
Τωρα στο θεμα μας,ποιος ειπε οτι πρεπει να εχεις τεντωμενο το ποδι οταν οδηγεις (και γιατι δεν μπορεις με λυγισμενο το ποδι να πατησεις με το αριστερο???)
τεσπα!
παντως δεν λες παλι καλα που μπορει και ρυθμιζεται το τιμονι στο κατακορυφο ,θελετε να το ρυθμισετε και στο μεσα-εξω!!!
Τι να πουνε και κατι 106-saxo που αν δεν εισαι 1.50 μετρο ανθρωπος δεν χωρας να κατσεις σαν ανθρωπος με το χαμηλο του τιμονι!
ultra-one - Πεμ 03 Μάρ 2005, 15:18:32
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
αφηστε τα περι φρενου με αριστερο γιατι μπορει να το διαβασει κανενας,να παει να το δοκιμασει στην εθνικη,να του κοκκαλωσει το φρενο (γιατι ΣΙΓΟΥΡΑ αυτο θα συμβει αφου εχει συνηθησει το αριστερο ποδι να παταει με δυναμη τον συμπλεκτη) και να παρει και εναν λοχο απο αυτοκινητα μαζι του!

Μα για αυτό είχα πει να το δοκιμάσετε σε χωματόδρομο, ή βρεγμένο μεγάλο πάρκιγκ! Wink


kanelj έγραψε:
Τωρα στο θεμα μας,ποιος ειπε οτι πρεπει να εχεις τεντωμενο το ποδι οταν οδηγεις (και γιατι δεν μπορεις με λυγισμενο το ποδι να πατησεις με το αριστερο???)

Διότι βρίσκει (πολύ) το γόνατο σου στην κολώνα του τιμονιού και δεν μπορείς να πατήσεις το φρένο με το αριστερό! Sad


kanelj έγραψε:
Τι να πουνε και κατι 106-saxo που αν δεν εισαι 1.50 μετρο ανθρωπος δεν χωρας να κατσεις σαν ανθρωπος με το χαμηλο του τιμονι!

Και το 309 είχε πολύ χαμηλά τοποθετημένο το τιμόνι, αλλά είχε χώρο για τα πόδια και δεν έβρισκαν πάνω! Twisted evil
Recifees - Πεμ 03 Μάρ 2005, 15:57:12
Θέμα δημοσίευσης:
για πραγματικά καλό Left foot braking ξανασκεφτείτε το ...προτιμήστε τα πάτα-άσε γκαζιού με ανάλογο παίξιμο του τιμονιού ....
θα κουράσει λιγότερο αυτοκίνητο και θα αποφύγεται το όποιο κρέμασμα η μείωση του γκαζιού . Λογω ηλεκτρονικού γκαζιού, μικρότερης κατανάλωσης, μείωση ρύπων και άλλων συναφών μόλις πατάμε φρένο θα παρατηρήσετε μια μικρή υποχώρηση του γκαζιού και πέσιμο ελαφρα στροφών .Οι ντιζάτοι εννοείτε δεν παίρνουν χαμπάρι τίποτα οπότε μια χαρά είναι Evil εμείς τον πέζουλα χωρίς το Ζ Evil Επίσης για να πετυχαίνει χωρίς να παθαίνουμε κράμπες και κοπανάμε τιμόνια ταμπλό πρέπει τα πεντάλ όλα να είναι αλφαδιασμένα στο ίδιο επίπεδο με το footrest
Και προς θεού σε ερημικό δρόμο τις όποιες δοκιμές και πρώτα σε ευθεία μόνοι σας γιατί πόδι συνηθισμένο απο συμπλέκτη πέφτει βαρύ στο φρένο και απο φρένα δόξα το Θεό έχουμε αρκούντως δυνατά .
MEMsound - Πεμ 03 Μάρ 2005, 16:29:07
Θέμα δημοσίευσης:
Εεεε ναι !
Idea Τέτοιου είδους δοκιμές μόνο σε πάρκινγ και μάλιστα άδειο σε κάνα ερημικό φαρδύ δρόμο ή σε χωματόδρομο με ορατότητα και χωρίς ρέματα δεξιά αριστερά.
Exclamation Το πιο πιθανό είναι η πρώτη δοκιμή να καταλήξει σε κοκκάλωμα των τροχών (το οποίο λόγω abs θα αποφευθεί αλλά σίγουρα το φρενάρισμα θα είναι απότομο).
shiba - Πεμ 03 Μάρ 2005, 18:11:02
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
MEMsound. έγραψε:
shiba έγραψε:
...εχω ρυθμισει το καθισμα ετσι ωστε τα γονατα μου να απεχουνε ενα εκατοστο απο το ταμπλο..αλλωστε δεν μου αρεσει και δεν με βολευει φυσικα να οδηγαω με τα ποδια τεντωμενα..

Σωστός. Thumb right
Και 'γω έτσι ακριβώς οδηγώ. Wink


Υποθέτω δεν φρενάρεις με το αριστερό πόδι ποτέ! Shocked
εχω δοκιμασει ν ΦΡΕΝαρω με το αριστερο και εννοειτΑι δεν μπορουσα..αλλο που οταν ο δοκιμαζω δεν υπολογιζω την δυναμη και παταω πολυ φρενο...αλλα ποτε θα μασ χρησιμεψει το πατημα με το αριστερο/?μαλλον ποτε...
Ghost Dog - Πεμ 03 Μάρ 2005, 18:14:40
Θέμα δημοσίευσης:
shiba έγραψε:
αλλα ποτε θα μασ χρησιμεψει το πατημα με το αριστερο/?μαλλον ποτε...

Στη γρηγορη στροφο-οδηγηση ειναι οοολα τα λεφτα! Wink
shiba - Πεμ 03 Μάρ 2005, 18:17:29
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
ΕΕΕΕΕΕΕΕ,ΓΙΑ ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ:!: Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
Νομιζω πως δινουμε λαθος εντυπωσεις με αυτα που γραφετε παιδια!!!
αφηστε τα περι φρενου με αριστερο γιατι μπορει να το διαβασει κανενας,να παει να το δοκιμασει στην εθνικη,να του κοκκαλωσει το φρενο (γιατι ΣΙΓΟΥΡΑ αυτο θα συμβει αφου εχει συνηθησει το αριστερο ποδι να παταει με δυναμη τον συμπλεκτη) και να παρει και εναν λοχο απο αυτοκινητα μαζι του!
Απλα ας μην τα διατυπωνουμε ετσι ωστε να φαινονται ολα οτι ειναι μεσα στην καθημερινη οδηγηση μας!
Τωρα στο θεμα μας,ποιος ειπε οτι πρεπει να εχεις τεντωμενο το ποδι οταν οδηγεις (και γιατι δεν μπορεις με λυγισμενο το ποδι να πατησεις με το αριστερο???)
τεσπα!
παντως δεν λες παλι καλα που μπορει και ρυθμιζεται το τιμονι στο κατακορυφο ,θελετε να το ρυθμισετε και στο μεσα-εξω!!!!
φιλε γιαννη εχω πολλουσ γνωστουσ που οδηγανε με σχεδον ισια τα ποδια.τουσ βολευει πιο πολυ αυτοσ ο τροποσ οδηγησησ προφανωσ
STELIOS - Πεμ 03 Μάρ 2005, 20:09:12
Θέμα δημοσίευσης:
K'εμενα με βολευει να ξαπλωνω πισω, να βαζω ενα τουβλο πανω στο γκαζι (για να μην κουραζομαι) να βγαζω τη ζωνη και να κρεμαω το χερι μου απ'το τιμονι (γιατι δεν εχω που αλλου να το ακουμπισω).

Παιδια περα απ΄τη πλακα η σταση τεντωμενα ποδια, πλατη πισω και τεντομενα χερια ειναι οτι χειροτερο σε περιπτωση εκτακτης αναγκης. Προσπαθηστε με τεντομενα χερια να στριψετε το τιμονι περα απο μιση στροφη και θα καταλαβετε. Ενταξει δεν λεω μπορει να ειναι ανετα οταν θες να αραξεις αλλα ΑΛΛΟ οδηγω και ΑΛΛΟ αραζω.

Κ'εγω στην αρχη επειδη ειμαι ψηλος νομιζα οτι η ιδανικη θεση ειναι με το καθησμα τερμα πισω. Αργοτερα δοκιμασα την θεση που ανεφερα παραπανω [καθησμα πιο μπροστα και τερμα κατω (σε υψος) και πλατη πιο καθετα, δηλαδη να καθεσαι πιο ορθια] και ενω στην αρχη ενιωθα παραξενα (οχι αβολα απλα ειχα συνηθισει αλλιως) μετα συνειδητοποιησα οτι ετσι εχω και καλητερο ελεγχο και πιο ξεκουραστη θεση.
Αν καθεσαι πολυ πισω και με τη πλατη πισω τηνεις να καμπουριαζεις ωστε να φτανεις το τιμονι, αυτο κουραζει πολυ τη μεση και τη πλατη. Με τη θεση σχεδον ορθια το καθησμα σε "κραταει", η μεση δεν λυγιζει και η πλατη στηριζεται ΠΟΛΥ καλητερα.
gianic - Πεμ 03 Μάρ 2005, 20:44:24
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
sorry αλλά αραλίκι και οδήγηση δεν πάνε πακέτο Confused
αραλίκι = ξαπλώνω στον καναπέ του σπιτιού μου
οδηγάω = έχω το κάθισμα σε ορθή γωνία, τον πισινό μου τέρμα πίσω και την πλάτη μου ίσια!


μην το πάρεις σαν μάθημα ή παρατήρηση....
απλά καλό είναι ρε παιδιά εκτός από όμορφα και φτιαγμένα Pug να έχουμε και όμορφους οδηγούς με την σωστή οδική συμπεριφορά Wink


και λοιποι ...


ναι βεβαια αν εχω στυλ οδηγησης colin mc ray και ψαχνω για τα θυματα μου ετσι οδηγαω


Εχω πληρη ελεγχο του αυτοκινητου don t worry κι ας ειμαι αραχτος. εγω παω χαλαρος τις βολτες μου και το σημαντικοτερο στο αυτοκινητο μου ειναι να ειμαι ΑΝΕΤΟΣ . αυτο δεν αναιρει οτι δεν προσεχω !! Αλιμονο !

Επισης αν βαλω τη θεση πιο μπροστα ακουμπωντας τα ποδια στο ταμπλο το φρενο βρισκεται δυσκολα .

Προς Μανθο

1)πρεπει να μαθουμε αν γινεται αυτο που λες .

2)τρομερη τεχνολογια η ρυθμιση σε μηκος που υιοθετουν τα supercars ε ?

πλακιτσα ρε .
Very happy
LEFT - Πεμ 03 Μάρ 2005, 23:22:48
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως παιδια και εμενα οποιος μπει στο τουτου μου ,μου λεει οτι θα κοιμηθει!Τι να πουμε ειναι οπως προτιμαει ο καθενας!Ενταξη να παω να το τρεξω καπου αλλα ολοι μερα μες την πολη και ορθη γωνια....δεν παιζει ειδικα για μερικους οπως εγω που βγαζουν 100 και πανω χλμ την ημερα!
Αυτα περι θεσεων!
LuNa - Παρ 04 Μάρ 2005, 09:30:40
Θέμα δημοσίευσης:
LEFT έγραψε:
δεν παιζει ειδικα για μερικους οπως εγω που βγαζουν 100 και πανω χλμ την ημερα!



Ειδικά αυτοί που κάνουν πολλά χλμ τη μέρα θα έπρεπε να προσέχουν περισσότερο τη θέση - στάση οδήγησης τους....
1ον γιατί πολλές ώρες οδήγησης = περισσότερες πιθανότητες να υπάρξει ανάγκη για σωστή και έγκαιρη αντίδραση σε πιθανή στραβή
2ον γιατί πολλές ώρες οδήγησης = θάνατος για τη μέση (πόσο μάλλον αν είναι σε λάθος στάση)

Το μεγαλύτερο πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει η πλειοψηφία των αυτοκινητιστών (εκτός από τα νεύρα τους Razz ) είναι το θέμα της μέσης και του αυχένα, και οφείλεται αποκλειστικά σε λάθος στάση του σώματος!


Φίλε μου δεν ξέρω τι δουλειά κάνεις και κάνεις τόσα χλμ τη μέρα, αλλά αν σκοπεύεις να συνεχίσεις να την κάνεις πολλά χρόνια ακόμα, καλό θα ήταν για τη δική σου υγεία, να προσπαθήσεις να έχεις την σωστότερη δυνατή θέση για την μέση σου και ας σου φαίνεται αρχικά άβολη!


φιλικά Very happy


Υ.Γ. 1) ο πατέρας μου είναι φορτηγατζής και ο γαμπρός μου ταξιτζής.....
Υ.Γ. 2) κάποτε οδηγούσα και γω ξαπλωμένη .... μα εντελώς ξαπλωμένη.... μέχρι που με πήρε χαμπάρι ο πατέρας μου και με πλάκωσε σε κάτι γαμωσταυρίδια Razz και μου εξήγησε και μερικά πράγματα περί της υγείας μου....
MEMsound - Παρ 04 Μάρ 2005, 10:25:17
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:


1)πρεπει να μαθουμε αν γινεται αυτο που λες .

2)τρομερη τεχνολογια η ρυθμιση σε μηκος που υιοθετουν τα supercars ε ?


Για το 1 ο Αργύρης λέει ότι παίζει πρόβλημα με την καλωδίωση του αεροσακου κλπ κλπ αλλά θα το ψάξω και γω περαιτέρω όταν μπορέσω.

Για το 2 δεν ξέρω αν είναι θέμα τεχνολογίας. Μάλλον θέμα κόστους. Πόσα αυτοκίνητα 7-8ετίας έχουν τέτοια ρύθμιση; Και δεν αναφέρομαι μόνο σε αυτοκίνητα των 5-6 εκ αλλά και σε ακριβότερα. Question
Touristas - Παρ 04 Μάρ 2005, 10:34:09
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι τόσο το μήκος το πρόβλημα όσο το ότι δεν είναι απλά καλώδια αλλά ταινία και δεν είναι εύκολο να τα μακρύνεις Exclamation
ultra-one - Παρ 04 Μάρ 2005, 11:22:09
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Δεν είναι τόσο το μήκος το πρόβλημα όσο το ότι δεν είναι απλά καλώδια αλλά ταινία και δεν είναι εύκολο να τα μακρύνεις Exclamation


Με ένα ψαλίδι, λίγο λεπτό καλώδιο, ένα κολλητίρι και λίγη ταινία ηλεκτρολόγου όλα γίνονται! Twisted evil
LEFT - Παρ 04 Μάρ 2005, 11:24:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω για την συμβουλη σου Αναστασια(εχεις και ωραιο ονομα)!Ωστοσο θελω να τονισω οτι δεν νομιζω πως καθομαι σε λαθος θεση καθως εχω φροντισει να τηρουνται ολοι οι παραμετροι που εχω ακουσει περι σωστης θεσης!
Παντως εδω μεσα ειμαστε για να μιλαμε και να ακουμε ,οποτε θα εξετασω οπως μου ειπες ξανα την θεση μου!
Καλημερα Very happy
gianic - Παρ 04 Μάρ 2005, 11:48:50
Θέμα δημοσίευσης:
χαχα LEFT ας γελασω !!! Very happy Very happy Very happy
LEFT - Παρ 04 Μάρ 2005, 12:08:16
Θέμα δημοσίευσης:
Εσυ Γιαννη μου μην γελας γιατι κατα πασα πιθανοτητα εγω μπορω να ειμαι στην σωστη θεση ακομη και ξαπλωμενος γιατι εχω και ρυθμιση κατα μηκος στο τιμονι μου ...ΧΑΧΑΧΑ!
Touristas - Παρ 04 Μάρ 2005, 12:11:02
Θέμα δημοσίευσης:
LEFT έγραψε:
Εσυ Γιαννη μου μην γελας γιατι κατα πασα πιθανοτητα εγω μπορω να ειμαι στην σωστη θεση ακομη και ξαπλωμενος γιατι εχω και ρυθμιση κατα μηκος στο τιμονι μου ...ΧΑΧΑΧΑ!

Ξαπλωμένος και σωστή θέσει λίγο δύσκολο δεν νομίζεις !!Rolling eyes
LEFT - Παρ 04 Μάρ 2005, 12:12:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ελα ρε αργυρη ...τον τσιγκλιζω λιγο!!!
Touristas - Παρ 04 Μάρ 2005, 12:17:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ε χρειάζονται κι αυτά Silly Silly Laughing Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr