PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Look Vs Power!!!

-=N4X=- - Κυρ 27 Φεβ 2005, 18:19:00
Θέμα δημοσίευσης: Look Vs Power!!!
Aυτο τον καιρο κ επειδη εχω καποια λεφτα στα χερια μου εχω αυτο το τεραστιο...τριλυμα!!!
1)Να ολοκληρωσω με τον πισω προφυλακτηρα κ τα πλαινα το θεμα εμφανισης?...το κιτ ειναι της LD tunning κ εχω τον μπροστα φορεμενο...
2)Λογω του οτι εχω ξενερωσει η υπερβολικα συνηθισει το γκαζι του τουτου πια να προβω σε μια βελτιωσημε αυτα τα λεφτα που εχω κ ταυτοχρονα να πουλησω προφυλακτηρα αεροτομες κτλ κ να το αφησω μαμα εξωτερικα???
3)Να κανω οτι μπορω με τα λεφτα στο κινητηρα (εκκεντροφοροι-προγραμμα) κ να αφησω κ το αμαξι οπως εχει εξωτερικα???

Σκεφτομαι απλα τα εξεις...καταρχην δεν με ικανοποιει το θεμα πια τρελης εμφανιση γιατι εχει πολλα κακα οπως το οτι βρισκεις το οτι φοβασαι μην πας εκει μηπως ακουμπησεις...το οτι το παρκαρησμα γινεται ολοκληρο θεμα το οτι αν χτυπησεις οπως ειχα χτυπησει παλιοτερα καποιον απο τους προφυλακτηρες κ σπασει η ασφαλιστικη δεν...το οτι το αμαξι το μετακινω καθημερινα κ ειναι σιγουρα κουραστικα τα παραπανω το οτι αν το τελειωσω μετα θα θελω 17" για να δειξει κ το τουτου θα ψοφισει και τελος οτι αν παθεις λαστιχο η κατι αλλο το αμαξι δεν σηκωνετε κ δεν φορτωνετε οπως κ οτι αν τελειωσω το θεμα εμφανισης δεν θα εχω λεφτα για πολυ καιρο να ασχοληθω με τον κινητηρα...φοιτητης ειμαι..
Βεβαια εχει κ τα καλα του οπως το οτι ολοι κοιταν το αμαξι σαν χαζοι...εδω μονο με τον μπροστα ο οποιος ειναι υπεροχος κ την αεροτομη χαμηλωμα λεξους κ τα λοιπα το κοιτανε...
Απο την αλλη πουλωντας αυτα βαζω τον μαμα κ εχω κ περισσοτερα λεφτα για τον κινητηρα κ απο εμφανιση μενουν τα λεξους μια αεροτομη της πεζο που θα πρεπει να παρω κ μια κ δεν εχω σημα μπροστα (ο προφυλακτηρας αυτος το αφαιρει μονος του) κανω σε ενα πολεστερα την γριλια χωρις το λιονταρι κ εχω ενα αμαξακι που θα ειναι κ δυνατο κ διαφοροποιημενο κ απλοικα ομορφο...
Το θεμα ειναι οτι οι αποψεις διυστανται κ εδω μπαινετε εσεις...
Θα βαλω κ φωτο για να δειτε το τουτου πως ειναι μολις βρω εναν τροπο γιατι η xpphotoalbum εχει κλεισει...
HELP ME PLZZZZZ...
MEMsound - Κυρ 27 Φεβ 2005, 19:42:00
Θέμα δημοσίευσης:
Η αποψή μου γενικά είναι ότι όταν το αυτοκίνητο δείχνει γρήγορο πρέπει να είναι κιόλας....

Κοινώς πρώτα το φτιάχνουμε έστω και λίγο μηχανικά ώστε να διαφέρει από το εργοστασιακό (τουλάχιστον) και μετά το ομορφαίνουμε.
Δεν αναφέρομαι σε φιμέ,lexus, ζάντες πού λίγο πολύ όλοι έχουμε και από κάτι.
Αναφέρομαι στο επόμενο στάδιο δηλαδή προφηλατήρες φουσκώματα κλπ κλπ.
Εγώ θα έκανα κάτι τέτοιο μόνο αφού είχα κάνει το 1,6 γύρω στα 140-150 αλογάκια.
Εκτός και αν μου πει κάποιος ότι δεν τον ενδιαφέρει καθόλου το γκάζι οπότε τότε αλλάζει (δεκτή φυσικά και αυτή η άποψη).

Επειδή δεν σε έχω για τέτοιο οδηγό και όπως λες και 'συ "το 'χεις βρεθεί έτσι" θα σου πρότεινα πριν οποιαδήποτε περαιτέρω αισθητική επέμβαση κάνε κάτι με το μοτεράκι του 206 σου.
Με όσα λεφτά έχεις μέχρι στγμής αλλίως περίμενε να μαζέψεις κι άλλα για πιο εκτεκαμένη μετατροπη.
Εγώ θα σου λέγα ναμην πουλήσεις τον προφυλακτήρα, εκτός και αν οι λειτουργικοί λόγοι που αναφέρεις πιο πάνω, σε κουράζουν καθημερινά τόσο πολύ, που έχεις αρχίσει να ξενερώνεις με το LD Look...!

Aλλά αυτό είναι κάτι που το ξέρεις μόνο έσυ. Wink Exclamation Idea
volvos - Κυρ 27 Φεβ 2005, 20:50:02
Θέμα δημοσίευσης:
n4x αν βαλεις το λουκ δεν θα ειναι αηδια με 15αρες???
αρα παρε και μια 17αρα για να δειξει και ωωωωωωπ μετα θα σε περνανε απο πανω λογω λουκ και ζαντων οοοοοοοοοολοι αυτοι που τωρα κοροιδευεις .....οποτε εκει τρως μεγαλυτερη φρικη και φτου απο την αρχη για πιο δυνατο μοτερ.......
για δες το 307 που ειχε στο Power απο λιολιο με μηχανικο γκαζι τι επιδοσεις ειχε????????? ο λογος απλα και μονο το μποντι κιτ και οι ζαντες!

την εγγυηση που την εχεις γραμμενη ειπαμε Evil
MEMsound - Δευ 28 Φεβ 2005, 03:06:35
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν χρειάζεται να βάλεις 17αρες για να δείξει.
Και με 16αρες μια χαρά θα είναι σε συνδιασμό με το χαμήλωμα που ήδη έχεις.
Αλλά η γνώμη μου είναι κάντο πρώτα να πηγαίνει και μετά κάντο να δείχνει... (κι 'αλλο...)
shark_zak - Δευ 28 Φεβ 2005, 09:17:56
Θέμα δημοσίευσης:
και τα δυο καλά είναι...
το θέμα είναι εσύ τη θέλεις πραγματικά...απ' ότι φαίνεται μάλλον να το κανείς πιο γρήγορο...
λοιπόν θα συμφωνήσω με τον Μανθό εν μέρει...κράτησε ότι έχεις βάλει επάνω, μάζεψε λίγα ακόμα λεφτακια και βελτίωσε το μηχανικά.... Idea Wink
STELIOS - Δευ 28 Φεβ 2005, 09:37:59
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
Δεν χρειάζεται να βάλεις 17αρες για να δείξει.
Και με 16αρες μια χαρά θα είναι σε συνδιασμό με το χαμήλωμα που ήδη έχεις.
Αλλά η γνώμη μου είναι κάντο πρώτα να πηγαίνει και μετά κάντο να δείχνει... (κι 'αλλο...)


Συμφωνω με το φιλο Μανθο. Εγω πιστευω οταν το αμαξι σου δειχνει αγριο πρεπει και να ΕΙΝΑΙ αγριο. Αλλα ακομη περισσοτερο μ'αρεσουν αυτα που ενω ΔΕΝ δειχνουν τα δοντια τους με την εμφανηση τους, κατω απ'το καπο γ_μανε και δερνουν !!!
TiMoRiS - Δευ 28 Φεβ 2005, 09:42:02
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω την ιδια απορια εχω με το τι θα κανω με το αμαξι μου! Αλλα απο οτι φαινεται θα το βελτιωσω πρωτα εξωτερικα και μετα μηχανικα. Θελω να μην εχω κανενα προβλημα με την εγγυηση που εχω ακομα ενα χρονο. Ηδη το αμαξι με τις 16αρες ψιλοσερνεται οποτε θα του βαλω τον GT που μου αρεσει παρα πολυ και τα angels eyes που θα παραγγειλω σε 15 μερες απο Γερμανια ωστε το αμαξι να δειχνει ομορφο και μετα θα προσπαθησω να το κανω γρηγορο!
MEMsound - Δευ 28 Φεβ 2005, 10:03:12
Θέμα δημοσίευσης:
TiMoRiS έγραψε:
Θελω να μην εχω κανενα προβλημα με την εγγυηση που εχω ακομα ενα χρονο


Σε αυτό έχεις δίκιο.
Αν κάποιον τον ενδιαφέρει η εγγύηση πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός στις επεμβάσεις, κυρίως τις μηχανικές.
Όταν αγόρασα την σκούπα της PSport από την Κονδωρ στην Κηφισίας ρώτησα αν καλύπτετε από εγγύηση και αν θα έχω κανένα πρόβλημα και η απάντησή τους ήταν:
"Δεν καλύπτεται από εγγύηση αλλά την έχουμε δοκιμάσει πο΄λλές φορές την σκούπα και δεν έχει κανένα πρόβλημα"


TiMoRiS έγραψε:
Ηδη το αμαξι με τις 16αρες ψιλοσερνεται


Δεν φταίνε οι 16αρες.
Τα 205αρια λάστιχα φταίνε που είναι πιο βαριά και έχουν περισσότερες τριβές κύλησης και μεγαλύτερη αεροδυναμική αντίσταση λόγω πλάτους από τα 195.

TiMoRiS έγραψε:
οποτε θα του βαλω τον GT που μου αρεσει παρα πολυ και τα angels eyes που θα παραγγειλω σε 15 μερες απο Γερμανια

Ο GT είναι πολύ καλή επιλογή αλλά για τα angel περιμένε λίγο πριν τα παραγγείλεις απ' έξω μπας και τα βρούμε εδώ σε αντίστοιχη τιμή... Wink Wink
Στο άμεσο μέλλον θα ξέρω να σου πω.
DrJekyll - Δευ 28 Φεβ 2005, 11:26:46
Θέμα δημοσίευσης: ...
Γνώμη μου είναι παίδες, όποιος είναι μέσα σε εγγύηση να μην πειράξει τα μηχανικά...Πολύ απλά, σε περίπτωση στραβής η αντιπροσωπέια θα κάνει τον κινέζο...
Εγω σκέφτομαι να κάνω πρώτα 50.000χλμ. ...παράλληλα να αλλάξω ζάντες, λάστιχα, ανάρτηση, φρένα κλπ κλπ (όχι μόνο για ομορφιά αλλά και για κρατήματα....) και στην συνέχεια, μόλις σιχαθώ να με περνάνε από πάνω saxoralla - τελειώσει η εγγύηση και όλα τα άλλα, να το τουρμπίσω για να δω το φως το αληθινό.... Twisted evil
Εξάλλου δεν πρέπει πρώτα να δώσεις βάση στην πρόσφυση και μετά στην ιπποδύναμη?
Εκτός αν το φτιάξεις για να είναι μόνο κοντράδικο σε φανάρια και στην πρώτη στροφή αγοράσεις κανά χωράφι...
TiMoRiS - Δευ 28 Φεβ 2005, 11:55:45
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
TiMoRiS έγραψε:
Θελω να μην εχω κανενα προβλημα με την εγγυηση που εχω ακομα ενα χρονο


Σε αυτό έχεις δίκιο.
Αν κάποιον τον ενδιαφέρει η εγγύηση πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός στις επεμβάσεις, κυρίως τις μηχανικές.
Όταν αγόρασα την σκούπα της PSport από την Κονδωρ στην Κηφισίας ρώτησα αν καλύπτετε από εγγύηση και αν θα έχω κανένα πρόβλημα και η απάντησή τους ήταν:
"Δεν καλύπτεται από εγγύηση αλλά την έχουμε δοκιμάσει πο΄λλές φορές την σκούπα και δεν έχει κανένα πρόβλημα"


TiMoRiS έγραψε:
Ηδη το αμαξι με τις 16αρες ψιλοσερνεται


Δεν φταίνε οι 16αρες.
Τα 205αρια λάστιχα φταίνε που είναι πιο βαριά και έχουν περισσότερες τριβές κύλησης και μεγαλύτερη αεροδυναμική αντίσταση λόγω πλάτους από τα 195.

TiMoRiS έγραψε:
οποτε θα του βαλω τον GT που μου αρεσει παρα πολυ και τα angels eyes που θα παραγγειλω σε 15 μερες απο Γερμανια

Ο GT είναι πολύ καλή επιλογή αλλά για τα angel περιμένε λίγο πριν τα παραγγείλεις απ' έξω μπας και τα βρούμε εδώ σε αντίστοιχη τιμή... Wink Wink
Στο άμεσο μέλλον θα ξέρω να σου πω
.


Μανθο εχω ηδη βρει πολύ καλη τιμη και βαριεμαι να περιμενω! Και τα Lexus μου απο εκει τα εχω παρει!
-=N4X=- - Δευ 28 Φεβ 2005, 15:14:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ξερει καποιος καποια αλλη διευθυνση για να ανεβασω φωτο???
Το αμαξι εχει μια γενικη βελτιωση...
1)Μηχανικα-> σκουπα και αλαγμενη εξατμιση με πολλαπλη απο ραλυ, χειροποιητους σωληνες, αγωνιστικο καταλυτη κ φυσικα τελικο.
2)Απο στησιμο-> εχω την αναρτηση της Apex κ 4 ποντους χαμηλωμα
3)Εμφανισιακα-> το προφυλακτηρα της LD, μαυρα λεξους, φτερουγα σεβαστων διαστασεων πισω...και φυσικα το αυτοκολητο μας λοξα πανω απο το εμπρος αριστερο φτερο.
Ειναι ομορφο σιγουρα αλλα ειναι καθαρα θεμα χρηματων...αν παρω τα πλαινα μετα απο κανα μηνα να βαλω κ των πισω...οραια μεχρι εδω.
Ζαντες ακομα δεν παιζουν γιατι εχω καινουργια λαστιχα οποτε θα δειχνει καπως...Επισης λεφτα για κινητηρα δεν θα παιξουν για πολυ καιρο κ πραγματικα αυτο που χρειαζομαι τωρα ειναι το κατι παραπανω απο τα εκκεντροφορια κ το προγραμμα.
Απλα το ζητουμενο ειναι οτι αν το εκανα "μαμα" δεν θα χρειαζομουν λεφτα για εμφανιση κ θα μπορουσαν να μεινουν κ οι ζαντες 15"
Δηλαδη θα γλιτωνα λεφτα που δεν μπορω να εχω ετσι κ αλλιως ευκολα.
Επισης ειναι κ η χρηστικοτητα...θα αναφερω μονο οτι για να παω σπιτι μου πια κανω κυκλο γιατι δεν μπορω να περασω απο κατι γραμμες που ειναι κοντα..ελεος.
Το παρκαρισμα γινεται φρικη αφου πρεπει παντα να βρισκω απλα κ ο μπροστα να μην εχει κανα κοτσαδορο.Γενικα ενα αμαξι τουμπανο απο εμφανιση χανει σε χρηστικοτητα κ επισης τρωει κ πολλα λεφτα...να μην βαλεις τπτ τρελες ζαντες να δειξει?...να μην χωσεις κ κανα καθρεφτακι?..να το ενα να το αλλο δεν σταματας κ πρεπει τελικα να αποφασισεις τι χρειαζεσαι για να νιωθεις χαρουμενος...εκτος αν τα εχεις οποτε τα κανεις ολα κ γουσταρεις.....αλλα 15.000+ δεν εχω Very happy
LEFT - Δευ 28 Φεβ 2005, 15:58:04
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα ολοι αναποφασιστοι ειναι!Η αποψη μου παιδες ειναι οτι ξεκιναει κανεις να το τελειωνει!Ξεκινας εξωτερικα...συνεχισε και κανε το τουμπανο!Ξεκινας μηχανη ,σκιστη και κανε τη βολιδα!Εγω παιδια μετα απο μηνες σκεψης αποφασισα να ξεκινησω εξωτερικα και μετα μηχανικα!Το θεμα ομως ειναι να κανεις υπομονη!Σε μια εβδομαδα θα ειμαι ετοιμος εξωτερικα!Μετα απο αρκετο καιρο περισυλλογης!Μετα ομως θα κανω υπομονη κανα 6μηνο(και οικονομιες) και αντι να πειραζω εκκεντροφορους , προγραμμα και λοιπα χωρις εγγυηση,για τα οποια αν θελεις κανεις να κανει σωστη δουλεια θα ακουμπισει γυρο στα 4500 χιλιαρικα ,θα πεταξω πανω ενα μοτερ καινουριο RC ε εγγυηση και λοιπα που παει μαζι με εργατικα 6000!Τι καλυτερο!Και μετα αμα ξαναβρεθεις με μπολικο χρημα πειραζεις τα 2.0 και τα 180 αλογα γινονται......αστο καλυτερα!!!
Υπομονη λοιπον μην χαλατε συνεχεια σε μικροπραγματα!Υπομονη θα δειτε κατασπρη μερα!
-=N4X=- - Δευ 28 Φεβ 2005, 15:58:27
Θέμα δημοσίευσης:
Oριστε κ οι φωτο τα καταφερα κ βρηκα τροπο...




kαντε κλικ επανω για μεγεθυνση
Ειναι βεβαια απλητο αλλα δεν θα με παραξηγησετε... Very happy

ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΩΤΟ ΠΟΖΑΡΕΙ Κ Ο ΓΑΤΟΥΛΗΣ ΜΟΥ!
MEMsound - Δευ 28 Φεβ 2005, 16:51:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραίες οι φώτο.
Λοιπον:
Να ΜΗΝ βγάλεις τον προφυλακτήρα!
Να ΜΗΝ βάλεις 17αρες!
Να ΜΗΝ βάλεις πίσω άλλο προφηλακτήρα (προς το παρον)
Αλλά:
ΝΑ του βάλεις ένα πρόγραμμα να το βοηθάει ψηλα (όσο μπορεί) εκτός και αν έχεις χρήμα για εκκεντροφόρους/καπάκι/προγραμμα(ιδανικά και πεταλουδα).
ΝΑ του βάλεις 16αρες με 195/45 και θα γίνει κόλαση.

ΜΕΤΑ όλα τ'αλλα.

Παρεπιπτόντως τα πίσω lexus έχουν "κάτσει" πολύ καλά.
(ωραίος επίσης και ο συνδυασμός των δυο αιλουροειδών... γάτου/λιονταριού...έχουν και ωραία χρωματική αντίθεση...) Laughing Laughing
volvos - Δευ 28 Φεβ 2005, 19:02:18
Θέμα δημοσίευσης:
ωωωωωωωωπα αλεξ για σκασε μια φωτο και απο μεσα για τα αλουμινακια....ψαχνω αυτες τις χουφτες των χειρολαβων...ειναι ιδιο χρωμα με τα υπολοιπα αλουμινια????
chatasos - Δευ 28 Φεβ 2005, 22:21:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ο προφυλακτήρας μου αρέσει αρκετά. Ιδίως αν συνδυαζόταν με τίποτα πλαινά "φουσκωτά" φρυδάκια θα γινόταν άπαιχτος!
Προσωπικά όμως δεν θα τον έβαζα για λόγους χρηστικότητας (όπως και εσύ αναφέρεις), εκτός αν είχα και 2ο αμάξι για τις καθημερινές μου μετακινήσεις.

Επίσης η θέση για το αυτοκόλλητο είναι αρκετά περίεργη, αλλά μου αρέσει σαν ιδέα. Το μόνο κακό είναι ότι φαίνεται μόνο από τους πεζούς και από φορτηγατζήδες/νταλικέρηδες Shocked

Όσο για το τι να βελτιώσεις πρώτα...εξαρτάται από το τι τραβάει η ψυχή σου και κατά πόσο σε ενοχλούν τα σχόλια των άλλων. Wink
-=N4X=- - Τρι 01 Μάρ 2005, 00:21:38
Θέμα δημοσίευσης:

Οριστε μια φωτο απο μεσα...βεβαια για αλλη μια φορα απολογουμε για την κατασταση βρωμας που επικρατει αλλα τι να κανουμε...οχι τπτ αλλο αλα οταν βρεχει δεν πλενετε κ μεσα γμτ!! Shocked

Παντως αν πουλουσα τον προφ. κ την αεροτ. ετσι θα το εκανα απο εξω που πιστευω ειναι ο ορισμος του απλου κ ωραιου...(χωρις τα 17")



Κλικ για μεγεθυνση
shiba - Τρι 01 Μάρ 2005, 00:51:32
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα παιδακια...λοιπον φιλε Ν4Χεπειδη με ενδιαφερει αυτο που εχεισ κανει στην κονσολα σου μπορεισ να με βοηθησεισ τι πωσ γιατι?η στειλε με στο τopic που το εχεισ ηδη αναφερει..ευχαριστω
-=N4X=- - Τρι 01 Μάρ 2005, 01:08:56
Θέμα δημοσίευσης:
Καπου το ειχα γραψει αλλα κ εγω δεν θυμαμαι οποτε σου απανταω εδω...ελπιζω να μην προκαλεσω την οργη των mod!!!
Η κονσολα το τασακι τα πλαισια γυρω απο τα χερουλια κ τους αεραγωγους κ αυτα τα πως τα λενε ( Laughing ) που τραβας την πορτα για να την κλεισεις τα εχω βαψει σε φουρνο αφου βρηκα αποχρωση ασημενιου που να ειναι σχεδον ιδια με τα υπολοιπα μεταλικα (πεταλιερες-οργανα-λεβιε πριν τον αλλαξω).
Αυτος που μου τα εβαψε μου πηρε 40 ευρω για αυτη την δουλεια...τα εχω ετσι απο τον 1ο μηνα που πηρα το αμαξι (κλεινω χρονο οπου ναναι) κ εχουν αντεξει τα παντα απο γυαλιστικα κ μικροχτυπηματα.
Εγω το αποδιδω στο οτι βαφτικαν σε φουρνο κ οχι με σπρευ αλλα μπορει να μην εχει σημασια...Επισης δεν εβαλα βερνικι απο πανω για να ειναι ματ κ να μοιαζουν πιο πολυ με μεταλλικα..

Μπορει τα πλαστικα να τα χαναβαψω κ να τα κανω νικελ αφου βγηκε χρωμα για πλαστικα που τα νικελωνει επιτελους....το μονο κακο ειναι οτι κανει 350ευρω το λιτρο!!!! Shocked
shark_zak - Τρι 01 Μάρ 2005, 07:47:43
Θέμα δημοσίευσης:
θα συμφωνήσω με τον chataso απλά θα έπρεπε να είναι λίγο πιο ολοκληρωμένο σαν σύνολο το body...νομίζω ότι πλέον είναι σε καλό στάδιο το τούτου σου ώστε να αρχίσεις τις μηχανικές μεταμορφώσεις... Wink
-=N4X=- - Τρι 01 Μάρ 2005, 16:06:30
Θέμα δημοσίευσης:
To rc στις 2 αλλες φωτο δεν σας αρεσει ετσι οπως ειναι???
BlackPIT_R - Τρι 01 Μάρ 2005, 19:38:14
Θέμα δημοσίευσης: _
Εγω σου λεω power!!!Τι αλλο θα λεγα αφου με ξερεις!
Για μενα ενα δυνατο και καλοστημενο αμαξι ομορφαινει πολυ στα ματια μου.Και πανω απο ολα σου προκαλει σεβασμο ανεξαρτητως το look.Ποσες φορες ακουσαμε :Ποπο μου@@ρος το αστρα το χοντα κτλ αλλα 1.4 δεν παει βημα!Εγω πρωσοπικα γελαω με κατι τυπαδες με 1.2 και 1.4 με τις 2 και 4 εξατμισεις με το φοβερο bodykit μου κολανε και το παιζουν γρηγοροι.

Τωρα οσο αναφορα το look ποτε δεν ημουν υπερ του!Αυτο το maxing ποτε δεν μου αρεσε και ειναι μια μοδα που περναει οπου να ναι.
Ακουσα για ενα saxo στην αθηνα που το τουρμπισε ο ιδιοκτητης του στα 323αλογα τροχο και εβαλε μαυρη σιτα για να μην φαινεται το ιντερκουλερ ωστε να κερναει τσαι και οι αλλοι να αναρωτιονται τι ειναι αυτο που τους περασε!!!
Η αποψη μου να φτιαξεις μοτερ να ξηλωσεις αεροτομη προφυλαχτηρα ,να βαλεις ενα ζαντικο καλο και οταν λεω καλο εννοω κανενα kosei k1 η superleggera.που ειναι πολυ ποιο ελαφρυ και σε βοηθαει σε επιδοσεις με λιγοτερες απωλειες....Μαλιστα με τον καιρο αρχισε να το ελαφρωνεις και λιγακι μιας και εισαι πολυ της κοντρας.Πρωτο βημα πετα την ρεζερβα και παρε 1-2 fast.15 κιλα μειον κατευθειαν!Για περαιτερο ελαφρωματα θα τα πουμε απο κοντα!!!Επισης αναμενονται αποτελεσματα μετρησεων με gps απο 106 με μαμα και ελαφρωμενο βολαν.Θα σε ενημερωσω οταν μαθω και εγω.
κανε κινησεις ουσιας και οχι εντυπωσιασμου,ειναι πεταμενα λεφτα για μενα ειδικα οταν το budget δεν ειναι πολυ μεγαλο.Με το ελαφρωμα θα δεις διαφορα!Ενδεικτηκα ενας φιλος με 106 815κιλα 150-155αλογα εριξε ξυλο μπροστα στα ματια μου σε impreza sti 265.Το αμαξι μπορεις να το δεις εδω http://www.106sportclub.gr/main/htlm_pages/articles/members_articles/jongoul.htm.
Το κυκλοφορει καθε μερα χωρις αρυθμο ρελαντι και λοιπα προβληματα.Απλα εκανε προσεκτκες κινησεις ουσιας και τωρα πηγαινει αερα.Σκεψου τι θα μπορουσε να κανει με ενα μοτερ 170 αλογα!
Αντε σιγα σιγα θα με περασεις και θα μιλανε με σεβασμο για το αμαξι σου!
-=N4X=- - Τετ 02 Μάρ 2005, 00:57:17
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Αντε σιγα σιγα θα με περασεις και θα μιλανε με σεβασμο για το αμαξι σου!


Tετοια μου λες για αυτο κ σε αγαπαω!! Laughing Laughing
Αν κ δεν ειναι λιγοι οι πιτσιρικαδες στην Λαρισα που εχουν φαει πατατα εχοντας 10-30 αλογα παραπανω!!! Twisted evil
BlackPIT_R - Τετ 02 Μάρ 2005, 14:37:03
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως δεν εχω ακουσει για σιφουνα 206 που τα σαρωνει ολα.
Αν το φτασεις 900-κιλα θα σαι πολυ καλα.και με 130-135αλογακια και ενα κορωνοπηνιο 13.59 το 206 σου θα αρχισει να παταει αρκετα ραλακια vti που κυκλοφορουν.Και θα ριχνεις και σε 2.0 206 χαλαρα.
Πιστευω αξιζει τον κοπο εκτος απο μοτερ να το ελαφρωσεις κι ολας.Στις βραδινες σου εξορμησεις τι τα θες τα καθισματα?Κανε το coupe.Βγαλε τις κατω ζωνες πισω πατακια,μονωτικο χωρου αποσκευων εταζιερα με πισω ηχεια.
Υπολογισε οτι απο την εξατμιση που αλλαξες κερδισες γυρω στα 5 κιλα.Απο το φιλτροκουτι αλλα 3.Αν αρχισεις να ψαχνεσαι στο θεμα ελαφρωματος θα βρεις πολλες λυσεις.Ενδεικτικα αλλοι αλλαζουν μπαταρια με μπαταρια απο tdm για να κερδισουν 3-4 κιλα βαζουν μικροτερο δοχειου νερου για τους γυαλοκαθαριστηρες κτλ.
50 κιλα ειναι +6 αλογα.Και ξερεις πως φαινονται 6 αλογα στο δρομο.Θυμασαι τα ανοιγματα που καναμε οταν εφτιαξες εξατμιση?που στο πρωτο ανοιγμα ειχα τον χρηστο και εσυ μονος και δεν μπορουσα να σου φυγω ευκολα,και υστερα χωρις τον χρηστο διαφορα που σου κανα.
Με 900κιλα και 135 αλογα εχεις 6.6 κιλα ανα ιππο.6 εχει το typer και 7.78 νορμαλ ραλακι και 8νορμαλ fr.Εγω αυτη την στιγμη ειμαι στα 6.9 και βλεπω σημαντικη διαφορα ιδιαιτερα στην τριτη μου.Θα φτιαξω ενα βιντεακι ανοιγμα την τριτη μου και θα στο στειλω.
Πως σου φαινεται η ιδεα μου?Βγαλε μια φορα τα βασικα που σου ειπα,παρε και ενα φαστ και εισαι -45κιλα βαλε και ενα 5ευρω ultimate δες πως θα πηγαινει και υστερα αποφασισε!
Ghost Dog - Τετ 02 Μάρ 2005, 15:17:38
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω πιστευω πως ειναι καλυτερα να ολοκληρωσεις πρωτα την εμφανιση του 206 σου γιατι δεν θα δειχνει ωραιο ετσι (να ειναι τουμπανο μπροστα και οοοολο το αλλο μαμα) και αργοτερα του δεινεις κανα αλογο.... Wink
LuNa - Τετ 02 Μάρ 2005, 15:49:08
Θέμα δημοσίευσης:
Η δική μου άποψη..... και αυτό που φυσικά σκοπεύω να κάνω και γω στο δικό μου....

1) δεν κάνω κάτι που χαλάει την εγγύηση.... ήτοι δεν το πειράζω μηχανικά σε καμία περίπτωση ώσπου να τελείωσει η εγγύηση! Ο λόγος? Μπορεί το αμάξι να έχει κάποιο άσχετο πρόβλημα από τη μαμά του και γω μετά να κάθομαι να πληρώνω σαν μαλ*κας κερατιάτικα επειδή ήθελα να πειράξω τη μηχανή.... ΑΡΑ.... ξεκινάω με τα εξωτερικά!

2) Δεν του κάνω εξωτερικά τόσα πολλά που να μην συμβαδίζουν και με το εσωτερικό του.... πιστεύω ότι γενικά είναι καλό να υπάρχει μια ισορροπια...
Τούμπανο απ εξω και εσωτερικά να σέρνεται... δε μου κάνει....


Συμπερασμα... κάνω λίγα και καλά με προοπτικές εξωτερικά, στη συνέχεια εσωτερικά και στο τέλος, αν και εφόσον θέλω να φωνάζει το αμάξι ότι είναι αστέρι, το τουμπανιάζω κι ολας!
Kouzman - Τετ 02 Μάρ 2005, 16:40:24
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε black_pit μιλαμε την ιδια γλωσσα!!!!

παρολο που εχουμε το cc και δυστυχως το ελαφρωμα ειναι σχετικα δυσκολο αν δεν βαλεις χερι στην τσεπη...

για δωσε πληροφοριες για αυτο που ειπες για μπαταρια απο TDM!!
κανει απο οποιαδηποτε μηχανη?

εχουν τα αμπερ που χρειαζεται για να κρατουν τα ηλεκτρικα του αμαξιου σωστα?

κοστος? σιγουρα το βαρος ειναι ποοολυ χαμηλο...
Ronin - Τετ 02 Μάρ 2005, 16:47:23
Θέμα δημοσίευσης:
BlackPIT_R έγραψε:

Αν το φτασεις 900-κιλα θα σαι πολυ καλα.και με 130-135αλογακια και ενα κορωνοπηνιο 13.59 το 206 σου θα αρχισει να παταει αρκετα ραλακια vti που κυκλοφορουν.Και θα ριχνεις και σε 2.0 206 χαλαρα.



.....sorry ρε παιδιά,αλλα κάτι με πιάνει όταν τα ακούω αυτα... Confused Confused

Δέν γίνονται αυτα με ένα K/Π μόνο...
-=N4X=- - Τετ 02 Μάρ 2005, 17:05:08
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
BlackPIT_R έγραψε:

Αν το φτασεις 900-κιλα θα σαι πολυ καλα.και με 130-135αλογακια και ενα κορωνοπηνιο 13.59 το 206 σου θα αρχισει να παταει αρκετα ραλακια vti που κυκλοφορουν.Και θα ριχνεις και σε 2.0 206 χαλαρα.




.....sorry ρε παιδιά,αλλα κάτι με πιάνει όταν τα ακούω αυτα...

Δέν γίνονται αυτα με ένα K/Π μόνο...


Δεν λεει μονο για κ/π αλλα κ για 135 αλογα κ 100 κιλα κατω απο μαμα.
Μετ ειναι λογικο να πατας ολα τα παραπανω χαλαρα...
Απο την αλλη πιστευω οτι κ με 140 αλογακια σκετα χωρις τα παραπανω ολο κ κατι θα γινεται....θα δειξει τον αλλο μηνα
Ronin - Τετ 02 Μάρ 2005, 17:18:22
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Παράθεση:
BlackPIT_R έγραψε:

Αν το φτασεις 900-κιλα θα σαι πολυ καλα.και με 130-135αλογακια και ενα κορωνοπηνιο 13.59 το 206 σου θα αρχισει να παταει αρκετα ραλακια vti που κυκλοφορουν.Και θα ριχνεις και σε 2.0 206 χαλαρα.




.....sorry ρε παιδιά,αλλα κάτι με πιάνει όταν τα ακούω αυτα...

Δέν γίνονται αυτα με ένα K/Π μόνο...


Δεν λεει μονο για κ/π αλλα κ για 135 αλογα κ 100 κιλα κατω απο μαμα.
Μετ ειναι λογικο να πατας ολα τα παραπανω χαλαρα...
Απο την αλλη πιστευω οτι κ με 140 αλογακια σκετα χωρις τα παραπανω ολο κ κατι θα γινεται....θα δειξει τον αλλο μηνα


Μάλιστα...Οκ ρε Άλεξ,οτι πείς...
-=N4X=- - Τετ 02 Μάρ 2005, 17:27:48
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα αν κ κανονικα δεν επρεπε να κανω τον κοπο να σου απαντησω λογω της ειρωνιας σου το κανω μπας κ εσεις οι "μεγαλοι" που τα ξερετε ολα ανοιξετε ποτε μυαλο να δεχτειτε καποια πραγματα...
Κανε πολυ απλα 1050/137 κ 900/135...
= =
7,6 6,6

Βαλε επισης μια λειτουργια κινητηρα μεχρι τις 7600-7800
καθως κ μια πιο κοντη κλιμακωση κ πες μου μετα αφου δεν σε πειθει η αναλογια κιλων/ιππων οτι το 2.0 θα πηγαινει καλυτερα..(γιατι αυτο σε πειραξε οχι για vti κτλ)
MEMsound - Τετ 02 Μάρ 2005, 17:38:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε συ Αλεξη χαλάρωσε.
Υπάρχει κάπου και το θέμα της ροπής....
Και το 2λιτρο έχει αρκετά περισσότερη.
Εκτός αυτού εχεις σκοπό να κυκλοφορείς χωρίς ρεζέρβα/καθίσματα/να γεμίζεις κάθε τρεις και λίγο το νερό για τους υαλοκαθαριστήρες κλπ κλπ ή όλα αυτά θα τα κάνεις πριν από κανονισμένη κόντρα?
Γιατί αν το πρώτο τότε οκ ότι πεις εσυ.
Αλλά αν το δεύτερο πιστεψέ με και αυτός με το 2λιτρο τα ίδια θα κάνει όποτε τότε θα εχεί και αυτός κάμποσα κιλά μείον...
Όπως και να ΄χει φτιάξτο και μέτρησέ το (με άλλο αυτοκίνητο)

Μακάρι να είναι όπως τα λες αλλά δύσκολο το κόβω. Cool
-=N4X=- - Τετ 02 Μάρ 2005, 17:44:32
Θέμα δημοσίευσης:
Μα πρωτα απο ολα δεν ειπα οτι θα κανω κατι τετοιο στο αμαξι.
Απλα στατιστικα κ υποθετικα μιλουσαμε...κ μπορει το 2.0 να εχει ροπη αλλα τα κιλα ειναι το αναλογο της...Απλα μαθηματικα ειναι.
Δεν ειπα οτι θα βολευε αυτο το ελαφρωμα κ αν ηταν να μην εχω καθισματα επαιρνα κ το mx-5 τοτε...
Ουτε εχω κατι με τα 2.0 μακαρι να το ειχα αφου τοτε θα μπορουσα να ξοδεψω περισσοτερα για εμφανιση κ οχι γκαζι αφου εχει.
Απλα δεν γινετε να συγκρινεις το ενα μαμα κ το αλλο ελαφρωμενο 100 κιλα κ με τα ιδια αλογα κ να λεμε οτι θα ειναι μπροστα...
Ronin - Τετ 02 Μάρ 2005, 18:13:25
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Κοιτα αν κ κανονικα δεν επρεπε να κανω τον κοπο να σου απαντησω λογω της ειρωνιας σου το κανω μπας κ εσεις οι "μεγαλοι" που τα ξερετε ολα ανοιξετε ποτε μυαλο να δεχτειτε καποια πραγματα...
Κανε πολυ απλα 1050/137 κ 900/135...
= =
7,6 6,6

Βαλε επισης μια λειτουργια κινητηρα μεχρι τις 7600-7800
καθως κ μια πιο κοντη κλιμακωση κ πες μου μετα αφου δεν σε πειθει η αναλογια κιλων/ιππων οτι το 2.0 θα πηγαινει καλυτερα..(γιατι αυτο σε πειραξε οχι για vti κτλ)


Αγόρι μου γλυκό,έχω βαρεθεί να ακούω τα ίδια πράγματα.
Έχεις σκεφτεί ποτέ πόσα χρήματα πρέπει να ρίξεις στο αυτοκίνητο σου για να μπορεί να σταθεί έστω δίπλα σε ένα δίλιτρο 206?

Το ξέρω οτι σκοπεύεις να επενδύσεις κάποια χρήματα στο αυτοκίνητο σου και δεν θέλω να πετάς στα σύννεφα, ούτε να ακούς τις γνώμες του κάθ'ένα που μπαίνει στο forum και γράφει οτι του κατέβει.

Ίσως να φάνηκα λίγο ειρωνικός,αλλα μερικά πράγματα απλά δεν γίνονται.

Θα σου πω κάτι τελευταίο και θα το κλείσω το θέμα γιατί και απο το topic ξεφεύγουμε και δεν επιθυμώ να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου.

Επειδή τυχαίνει να έχω μπεί σε βελτιωμένα 16άρια και επειδή είχα το 16άρι το 206 για 2 χρόνια.
Θα σου πω λοιπών με το χέρι στην καρδιά οτι ,για να μπορέσει να σταθεί δίπλα στο δίλιτρο,θελει πάρα πολλα χρήματα και όχι απλά 2 εκκεντροφόρους,ένα πρόγραμμα και ένα Κ/Π.
Αν θέλεις με πιστεύεις,αν δεν θέλεις πάλι είναι δικό σου θέμα.


Αυτά.
BlackPIT_R - Τετ 02 Μάρ 2005, 19:00:21
Θέμα δημοσίευσης:
Πρωτα απο ολα δεν ειμαι ενας τυχαιος που μπαινει στο forum και εχω αποψη για ορισμενα πραγματα.
Το 2.0 δεν ειναι και το φοβερο αυτοκινητο που δεν μπορεις να το φτασεις.
Με ενα φιλο που ανοιξα ως τα 215 ημουν μπροστα.Η διαφορα στα κιλα ηταν μονο 50 και ειμαι σκουπα τελικο και εκεινος φιλτρο τελικο.Ως τα 180 ετρωγε και 1.5 καροτσα και μιση πισω στα 215 οπου και κοψαμε.Η αποσταση ηταν πανω απο χιλιομετρο που γινονται συνηθως οι κοντρες.και αυτα με την απλη την βενζινη.με τα 5 κιλα παραπανω ροπη μειωσε μιση καροτσα.Επιτυχια το λετε αυτο στο 2.0?Εκτος αν στις κοντρες τα ριχνουμε με 5τη και 50 χιλιομετρα
Το αμαξι του N4X τυχαινει να το ξερω πολυ καλα και ειναι απο τα ποιο γρηγορα 16αρια 206.Μαλιστα δευτερες και τριτες καθετε πολυ καλα διπλα μου.Παει λιγο χειροτερα απο το 2.0.
Με τα πραγματακια που του ειπα θα ειναι μπροστα και ειμαι σιγουρος για αυτο.και δεν θα ξοδεψει μια περιουσια.400 το 13.59
250 τους εκκεντροφορους και 500 το προγραμμα και βαλε αλλα 200-300 εργασια και οτι αλλο χρειαστει.και το ελαφρωμα ειναι η ποιο φτηνη βελτιωση!
kouzman για την μπαταρια μπες στο 106sportclub στα ελαφρωματα και δες τι γραφουν.Δεν εχω ασχοληθει απλα το εχω δει με το ματια μου στο αμαξι του φιλου jongoul που ειναι σε παρουσιαση στην πρωτη σελιδα.
Το ελαφρωμα ειναι θεμα πρωσοπικο.εμενα δεν με πειραζει να κυκλοφορω χωρις καθισματα.Μαλιστα σταματησα να κανω τον ταξιτζη,εχω καλυτερες επιδοσεις και μικροτερη καταναλωση.Το μονο προβλημα ειναι οτι με φωναζει η κοπελα μου!!!Τωρα οποιος θελει να εχει το αμαξι του για κινητο club και να ναι και γρηγορο,αυτο δεν γινεται στα 206.
Αν θες να εχεις γρηγορο 206 πρεπει να κανεις πολλα και πολλες υποχωρησεις.
-=N4X=- - Τετ 02 Μάρ 2005, 21:04:56
Θέμα δημοσίευσης:
Τεσπα οντως ξεφυγαμε...
Πανο δεν εχω κατι μαζι σου κ ουτε ηθελα να σταθω συγκεκριμενα στο 206 2.0
Απλα εγω το πηγα καθαρα μαθηματικα κ με βαση αυτα που ξερω κ που βλεπω εξω.
Δεν υποτιμησα το 2.0 κ ειδες που αναφερω οτι κ εγω θα ηθελα να το εχω...
Αλλα σιγουρα δεν πιστευω οτι ειναι απιαστο.
Η παραπανω λυση βεβαια ειναι ακραια κ δεν σκοπευω να την κανω γιατι θελω να εχω ενα κανονικο αμαξι χωρις συμβιβασμους κ στερησεις...εδω με πειραζει ο προφυλακτηρας που βρισκει λες να γουσταρω να εχω 2 καθισματα???
Τεσπα...εγω αποφασισα τον αλλον μηνα να κατεβω Αθηνα να περασω τα εκκεντροφορια να βαλω προγραμμα κ να κανω ροικη το καπακι.
Τωρα το αποτελεσμα που μου υποσχεθηκαν (140-145) δεν το πολυπιστευω αλλα θα δειξει.
Επισης ενα καλο που εχει το δικο μου 1.6 ειναι οτι βγηκε απο τα καλα...κ αυτο το ειδα πολλες φορες που αλλα 1600 206 ακομα κ αν εχουν τα ιδια η παλιοτερα σαν μαμα ημουν ανετα μπροστα καπου 2 αμαξια..
Παρολα αυτα περιμενω να γινει οτι γινει στο αμαξι κ μετα θα δοκιμασω φυσικα κ με καποιο 2.0
Αυτα κ ας ληξει εδω το θεμα γιατι απο την αρχη μιλουσαμε υποθετικα...
volvos - Τετ 02 Μάρ 2005, 22:21:46
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντως επειδη μπηκα προσφατα σε 206gt -fpug- και 206 1.6 με ολα αυτα - dimzaf-
εχω να πω πανο οτι ψηλα δεν υπαρχει διαφορα...δηλαδη σε κοντρα απο σταση πολυ δυσκολα-εως απιθανο- θα κανει διαφορα το διλιτρο σου.
σε ολες τις αλλες περιπτωσεις ομως οι διαφορα ειναι χαωδης....ουε και αλιμονο σε οποιον παει να κυνηγησει 20κιλα ροπης εν κινησει δε πα να εχει και κορωνοπηνιο απο cinquecento.
fpug - Παρ 04 Μάρ 2005, 12:47:56
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
εγω παντως επειδη μπηκα προσφατα σε 206gt -fpug- και 206 1.6 με ολα αυτα - dimzaf-
εχω να πω πανο οτι ψηλα δεν υπαρχει διαφορα...δηλαδη σε κοντρα απο σταση πολυ δυσκολα-εως απιθανο- θα κανει διαφορα το διλιτρο σου.
σε ολες τις αλλες περιπτωσεις ομως οι διαφορα ειναι χαωδης....ουε και αλιμονο σε οποιον παει να κυνηγησει 20κιλα ροπης εν κινησει δε πα να εχει και κορωνοπηνιο απο cinquecento.



Σε κοντρα απο σταση απο το τελειωμα 2ας και με το που σκασει τριτη το διλιτρο θα το ψαχνεις. Wink
volvos - Παρ 04 Μάρ 2005, 13:18:06
Θέμα δημοσίευσης:
φιλιππε επειδη μπηκα προσφατα στο δικο σου σε διαβεβαιωνω με στοιχημα την αδεια του πεζο μου οτι απο κοντρα σε σταση θα το ψαχνεις εσυ μεχρι τη τριτη....
δεν θελω να λεω πιο πολλα γιατι κανενα απο τα δυο δεν ειναι δικο μου αλλα ξερεις οτι δεν ειμαι κανενας βλακας που λεω οτι ακουω....................


υ.γ μιλαω για 1.6 με 125+τροχο και 15αρια και κορωνοπηνιο απο 8ν
Ronin - Παρ 04 Μάρ 2005, 13:22:16
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
φιλιππε επειδη μπηκα προσφατα στο δικο σου σε διαβεβαιωνω με στοιχημα την αδεια του πεζο μου οτι απο κοντρα σε σταση θα το ψαχνεις εσυ μεχρι τη τριτη....
δεν θελω να λεω πιο πολλα γιατι κανενα απο τα δυο δεν ειναι δικο μου αλλα ξερεις οτι δεν ειμαι κανενας βλακας που λεω οτι ακουω....................


υ.γ μιλαω για 1.6 με 125+τροχο και 15αρια και κορωνοπηνιο απο 8ν


Εγώ πάλι έχω την εντύπωση οτι ο Φίλιππος έχει δίκιο... Cool
Ghost Dog - Παρ 04 Μάρ 2005, 13:31:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
Εγώ πάλι έχω την εντύπωση οτι ο Φίλιππος έχει δίκιο... Cool

me 2... Rolling eyes
pezomania - Παρ 04 Μάρ 2005, 13:36:54
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως εγώ και παλιότερα και άλλοι που ανοίξαμε με 2.0 δεν τα ψάχναμε...

Μία φορά που άνοιξα με 2.0 που μου έριξε οικόπεδα ήταν σε ανηφόρα!!!
MEMsound - Παρ 04 Μάρ 2005, 13:50:44
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ θα σας απαντήσω σε λίγο καιρό.
Εντομεταξύ με το "animal" έχετε "ανοίξει" από στάση αλλά και εν κινήση εσείς οι 2λιτροι.
Εκεί τι πάιζει?
Ρωτάω γιατί αν είστε στα ίδια ή έστω λίγο μπροστά το "animal" (με ότι έχει πάνω...) τότε με 125 τροχό το 206 1,6 ακόμα και με Κ/Π από 8ν δεν έχει καμία ελπίδα...
Από την αλλάγη 2->3 αντε γεια γεια γεια γεια γεια γεια....... Cool
Ronin - Παρ 04 Μάρ 2005, 13:52:19
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
εγώ θα σας απαντήσω σε λίγο καιρό.
Εντομεταξύ με το "animal" έχετε "ανοίξει" από στάση αλλά και εν κινήση εσείς οι 2λιτροι.
Εκεί τι πάιζει?
Ρωτάω γιατί αν είστε στα ίδια ή έστω λίγο μπροστά το "animal" (με ότι έχει πάνω...) τότε με 125 τροχό το 206 1,6 ακόμα και με Κ/Π από 8ν δεν έχει καμία ελπίδα...
Από την αλλάγη 2->3 αντε γεια γεια γεια γεια γεια γεια....... Cool


Εσύ τι λές ρε Μάνθο???Να μας έρχονται ουρανοκατέβατα αυτα που λέμε???
LuNa - Παρ 04 Μάρ 2005, 14:03:47
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω κάτι και γω η άσχετη?? Rolling eyes

Λοιπόν.....
Απ ότι βλέπω υπάρχουν δύο διαφορετικές απόψεις για ένα θέμα....
Και οι δύο πλευρές ισχυρίζονται ότι είναι τεκμηριωμένα τα λεγόμενα τους με αποδείξεις (άνοιξαν και οι μεν και οι δε με 2ίτρο και είχε ο καθένας άλλο αποτέλεσμα...)

Και ρωτώ εγώ λοιπόν η μικρή και αδαής....
Ο οδηγός του εκάστοτε 2ίλτρου.... δεν παίζει κάποιο ρόλο στην απόδοση του οχήματος που έχει?
Τι θέλω να πω με αυτό.....
ΑΝ το ίδιο ακριβώς όχημα, το πάρουν στα χέρια τους δύο εντελώς διαφορετικοί οδηγοί, δεν θα έχει το όχημα και μια σχετικά διαφορετική απόδοση??

Αρα... αν ισχύει αυτό που σκέφτηκα (και πραγματικά σας ρωτάω και το έχω απορία), μήπως να σκεφτούμε ότι η κάθε πλευρά λέει την .... "δική της" αλήθεια?
MEMsound - Παρ 04 Μάρ 2005, 14:04:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
Εσύ τι λές ρε Μάνθο???Να μας έρχονται ουρανοκατέβατα αυτα που λέμε???

Ότι πεις εσύ my friend!
Απλά δεν είχε τύχει να το δω/διαβάσω/ακούσω μέχρι στιγμής.
Προφανώς έχω δίκιο σε αυτό που λέω/λετε ότι από 2->3 το 2λιτρο είναι μπροστα?
Touristas - Παρ 04 Μάρ 2005, 14:11:36
Θέμα δημοσίευσης:
Να σας πω κι εγώ που έχω δει το animal να ανοίγει με 2λιτρο και μάλιστα σε ανηφόρα............ Cool
Ήμουν από πίσω Laughing
fpug - Παρ 04 Μάρ 2005, 15:00:11
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
φιλιππε επειδη μπηκα προσφατα στο δικο σου σε διαβεβαιωνω με στοιχημα την αδεια του πεζο μου οτι απο κοντρα σε σταση θα το ψαχνεις εσυ μεχρι τη τριτη....
δεν θελω να λεω πιο πολλα γιατι κανενα απο τα δυο δεν ειναι δικο μου αλλα ξερεις οτι δεν ειμαι κανενας βλακας που λεω οτι ακουω....................


υ.γ μιλαω για 1.6 με 125+τροχο και 15αρια και κορωνοπηνιο απο 8ν



Παντως δεν θυμαμαι να το ανοιξα τοσο πολυ (και με σπασμενη αναρτηση) ωστε να βγαινουν ασφαλη συμπερασματα στα 300 μετρα που πηγαμε βολτα.
Τελος Παντων ολα στην πραξη φαινονται στο κατω κατω τα αλλα ειναι λογια στον αερα Wink
MEMsound - Παρ 04 Μάρ 2005, 15:25:20
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή έχουμε ξεφύγει από το θέμα τελείως ας επανέλθουμε....
Look vs Power....
Χμ Ν4X θα σε "μπριζωσω" λίγο αντίθετα αυτήν την φορα...

http://www.mastertuninggeneve.com/img/concentration/2003/4ememasterdutuning/2555.html

χιχιχιχιχιχιχ (επίτηδες το κάνω για αν σε μπερδεύω....)
-=N4X=- - Παρ 04 Μάρ 2005, 15:38:17
Θέμα δημοσίευσης:
Εισαι κακος....πολυ κακος!!! Evil Evil

Λεει πολυ ο κωλοπροφυλακτηρας μου ρε γμτ...γιατι γιατι γιατι???!!!
kanelj - Παρ 04 Μάρ 2005, 15:46:28
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι το κοβεις ρε Μανθο το θεμα και ειχε πλακα Question Question Laughing Laughing Laughing Cool Cool Cool

πολυ πλακα εχουμε τελικα!Οσες φορες και να μιλαμε.....
MEMsound - Παρ 04 Μάρ 2005, 18:04:09
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Εισαι κακος....πολυ κακος!!! Evil Evil

Λεει πολυ ο κωλοπροφυλακτηρας μου ρε γμτ...γιατι γιατι γιατι???!!!


Πάρε το Burn Out Μαρτίου (τεύχος 28) να τον δεις και σε πορτοκαλί μαζί μο ολόκληρο το κιτ (πισο και πλαί + αεροτομή σαν του kanelj).
Παρεπιπτόντως αυτό το πορτοκαλι 206ακιέίναι 1,4 8v......(τι να πες...) κι ΄χει κάτι 16αρες ΜΟΥΡΛΙΑ!

Αυτό το body kit το έχω δει επίσης σε ένα ασημί 206 (πάλι ολόκληρο το κιτ) και ηταν πολύ καλό.

Αλλά αυτά για μετά.
Πρώτα το μοτέρ. Twisted evil Twisted evil
shiba - Παρ 04 Μάρ 2005, 19:52:12
Θέμα δημοσίευσης:
kalησπεριζω τουσ παντεσ..λοιπον σημερα καθωσ εφευγα απτην δουλεια συναντησα ενα cc τουμπανο..ποιο ασχημο πραγμα στην ζωη μου δεν εχω δει..του ειχε βαλει και μια αθλια αεροτομη...κουκουρουκου αλλα περι ορεξεωσ...το εβλεπα και σκεφτομουνα...''τι το εχει κανει σαν μαιμου αφου μεσα απτο καπο δεν λεει τιποτα΄'''τλσπντν καλο απογευμα
BlackPIT_R - Σαβ 05 Μάρ 2005, 14:43:46
Θέμα δημοσίευσης: _\
MEMsound. έγραψε:
Επειδή έχουμε ξεφύγει από το θέμα τελείως ας επανέλθουμε....
Look vs Power....
Χμ Ν4X θα σε "μπριζωσω" λίγο αντίθετα αυτήν την φορα...

http://www.mastertuninggeneve.com/img/concentration/2003/4ememasterdutuning/2555.html

χιχιχιχιχιχιχ (επίτηδες το κάνω για αν σε μπερδεύω....)

φανταστικη ζαντα παιδια!Θα βαλω και εγω μια τετοια στο δικο μου να με κοιτανε ολοι και να μην μου κουνιεται κανεις.
Αλεξη κανε το ετσι το αμαξι.Τον προφυλακτηρα τον εχεις βαλε και μια 18αρα νικελιωμενη πανω να γινει μουν@αρος το 206.Βεβαια δεν θα πηγαινει και θα σε παιρνανε απο πανω ποιο αδυνατα αυτοκινητα αλλα δεν εχει σημασια γιατι εσυ θα εχεις ποιο ωραια ζαντα και ποιο ωραιο προφυλακτηρα και θα ξεχωριζει το 206 σου.
Απο οτι βλεπω memsound απο την υπογραφη σου,σου αρεσουν πολυ αυτοκινητα στυλ fast and the furius.....μονο που ξερεις κατι,εκεινα εχουν και αλογα!και με τα χιλια δυο πραγματα που εχουν συνεχιζουν να πηγαινουν γρηγορα.Ενταξει θα μου πεις να το κανει πρωτα γρηγορο και υστερα μουρατο αλλα δεν υπαρχει μεγαλο κεφαλαιο απο οτι καταλαβαινεις.και να σου κανω και μια ερωτηση.Τι σου προκαλει περισσοτερο δεος.Ενα 206 μαμα εξωτερικα που το βλεπεις να σε περναει απο πανω και να σε κανει να νοιωθεις πολυ λιγος,η ενα 206 με το γα**το το bodykit που πηγαινει τα ιδια με σενα?Εμενα παντως το πρωτο.(Μην μου πεις ενα γρηγορο με bodykit αφου απο οτι βλεπεις η το ενα η το αλλο μπορει να κανει.)Και το πρωτο 206 που μου αρεσε πολυ και αρχισα να το χαζευω ηταν του frape ole που το ειδα να γυρναει ποιο γρηγορα απο αρκετα ραλακια στις Σερρες και εγραψε ενα χρονο 1.42 κατι.Την πεμπτη που πηγα Σερρες εγω γυρισα σε 1.43.56 για πρωτη φορα στην πιστα με ενα θεωρητικα ποιο γρηγορο αυτοκινητο τουλαχιστον στην ευθεια αφου ειχα 185 κοντερ με ελαφρωμα σκουπα εξατμιση χωρις αναρτηση.
Αλεξη ειναι πολυ απλα τα πραγματα.Λεφτα δεν υπαρχουν με το τσουβαλι για να το φτιαξεις το ρημαδι.η θα τα δωσεις ολα για να το φτιαξεις γρηγορο,η θα το βαλεις αλλη μια αεροτομη,ζαντα τουλαχιστον 17αρα και προφυλακτηρες και θα εχεις το ποιο υποκειμενικα ομορφο 206.
shiba. έγραψε:
kalησπεριζω τουσ παντεσ..λοιπον σημερα καθωσ εφευγα απτην δουλεια συναντησα ενα cc τουμπανο..ποιο ασχημο πραγμα στην ζωη μου δεν εχω δει..του ειχε βαλει και μια αθλια αεροτομη...κουκουρουκου αλλα περι ορεξεωσ...το εβλεπα και σκεφτομουνα...''τι το εχει κανει σαν μαιμου αφου μεσα απτο καπο δεν λεει τιποτα΄'''τλσπντν καλο απογευμα

αλλοι γουσταρουν μοστρα(και πολλες φορες το παρακανουν με αποτελεσμα τα λεγομενα του shiba) και αλλοι την ουσια.Ενας συνηδειτοποιημενος εραστης της αυτοκινησης ομως θα επιλεξει την ουσια.Ν$Χ αν εισαι τετοιος ξερεις ποιο δρομο θα ακολουθησεις.
Εγω την αποψη μου την ειπα και δεν προκειται να ξαναεπεμβω.Τωρα αν ερχομαι σε συγκρουση με αλλα μελη του club παιδια δεν εχω καμια κακη προθεση απλα μου αρεσει να υποστηριζω αυτο που κατα την γνωμη μου ειναι σωστο.
MEMsound - Σαβ 05 Μάρ 2005, 15:06:24
Θέμα δημοσίευσης:
BlackPit να σου πω την αλήθεια το Fast & Furius πολύ μου άρεσε σαν ταινία αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα έκανα το αυτοκίνητο μου τόσο πολύ τούμπανο.

Προσωπικά ονειρευόμουν χρόνια τωρα ένα λευκο 106 με μαμά λευκές 14αρες.... Twisted evil Twisted evil
Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός....
Έλα όμως που η Peugeot όσο εγώ υπηρετούσα την μαμα πατρίδα αποφάσισε να το σταματήσει, οπότε και κατέληξα στο 206 μιας και ο father δεν τσόνταρε "μία" για used αυτοκίνητο... Sad

Το να βάλεις ένα προφυλακτήρα (ή μάλλον 2) μαζί με πλαινά και μία αεροτομή δεν είναι υπερβολή.
Τα συλλεκτικά (πλέον) 206 GT είχαν τέτοιους και δεν νομίζω να μπορεί κανείς να τα χαρακτηρίσει "Fast & Furius Cars" (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι και ότι πιο διακριτικό...).
Υπερβολή για μένα είναι τα υπερφουσκωμένα αυτοκίνητα με τεράστιες ζάντες και τίγκα στα πολύχρωμα γραφικά με μια αεροτομή σαν ταψί πίσω...

Ένα ολόκληρο body kit βαμμένο κοστίζει γύρω στα 2000ευρώ από τα οποία ο N4X έχει ήδη τον εμπρός.

Δεν θεωρώ ότι είναι τόσα πολλά τα χρήματα για να τα δώσει κανείς αν θέλει να έχει ένα ξεχωριστής εμφάνισης αυτοκίνητο.

ΑΛΛΑ πρώτα πρέπει να ΠΗΓΑΙΝΕΙ!!!

Εγώ προσωπικά ΔΕΝ θα είχα βάλει ούτε τον εμπρός προφυλακτήρα που έβαλε ο Ν4Χ χωρίς να φτιάξω πρώτα έστω και λίγο το μοτέρ (βέβαια υπάρχει και το θέμα της εγγύησης εδώ αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).

Αφού ο Αλέξης έχει αποδεδειγμένα "γκαζοφιλ/κανιβαλοφιλ" ανυσηχίες πρώτα πρέπει να το κάνει να "πηγαίνει" και μέτα να φαίνεται.

Όσο για τις ζάντες εγώ δεν θα έβαζα 17αρες με την καμία σε 1,6 16ν ακόμα και φτιαγμένο γιατί τότε τσάμπα το φτιάξιμο αλλά και παααααααάρα πολλά τα λεφτά για κάτι αναλώσιμο (βλ τιμή για 205/40/17 σε PZERO και F1 και θα καταλάβεις...)

Και οι 16αρες μια χαρά θα φαίνονται σε σχέση με τις 15αρες (και θα έχει πολύ καλύτερο κράτημα σε συνδυασμό με ένα καλό 195/45-16 ή 205/45-16 λάστιχο)

Αυτά και καλά κάνεις και λες την γνώμη σου.
Γι αυτό υπάρχει το Forum άλλωστε! Wink Wink Cool
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr