konstantinos έγραψε: |
Δώσε στεγνά και μην ρωτάς... |
teoman έγραψε: |
Τα ανταλλακτικά είναι καινούρια? |
DimiP έγραψε: |
φιλε ady, για τη μηχανη με τα 600 χιλιαρικα παιρνεις μηπως και πλεξουδα / εγκεφαλο ΄΄η μηπως μονο τη μηχανη;
το εγραψες μεν αλλα ρωταω για περισσοτερη σιγουρια. Παντως 450 χιλιαρικα εχουν περιπου οι μικρο-μεταχειρ (20-25. 000 χλμ) 1.6 16v μηχανες απο 206 με εγκεφαλο-πλεξουδα=κομπλε ! τωρα αυτη ειναι και του κουτιου! αλλα αν ειναι σκετη ; ...ξερω γω..; ...τι αν πω.... ΔΕΝ ΞΕΡΩ. |
DimiP έγραψε: |
τα 118 δεν ειναι καλυτερα? (του 206 1.6) ΄΄η μηπως φορανε ιδια μηχανη οποτε παλι ειναι 118 ? οπως λεει και ο pezomania. |
alekos έγραψε: |
αγαπητε ady
γνωριζεις εαν σου δινουν και εγγυηση για την μηχανη ? το ελπιζω δηλαδη ,γιατι μια και προερχεται απο προβληματικο αμαξωμα μην ειναι προβληματικη και η μηχανη! δεν τους ενδιαφερη το συνεργειο που θα την τοποθετησεις? συνηθως οι μηχανες περναν απο ενα μικρο ελεγχο-στρωσιμο ,αυτη μηπως σου ειπαν εαν εχει περαση (εχει λαδια μεσα)? |
pezomania έγραψε: |
ΠΡΟΣΟΧΗ! Του xsara, δεν είναι ολόιδια με του 206. Και δεν αναφέρομαι σε βάση μηχανής, φαντάζομαι ότι η μηχανή μπαίνει κουτί!! Απλός απ' ότι ξέρω έχουν διαφορετικό management και σχέση συμπίεσης. Όπως και να έχει, θεωρώ ότι η αγορά του κινητήρα αυτού είναι must για κάποιον που θέλει να κάνει αξιόπιστη μετατροπή. Και εκτός αυτού με συνολικό έξοδο 600 με 700.000 ανεβένεις 35+ άλογα!!! Μόνο με turbo ή Nitro θα κατάφερνες κάτι τέτοιο! Άντε και σιγά σιγά δεν θα υπάρχει 1.4αρις σ'αυτό το club ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
sorry φιλε αλλα απο κεκτημενη συγκινηση (ισως) δεν υπολογισες και τα περαστικα (250-300+χιλιαρικα απο οσο ξερω) και πιθανα αλλα ψιλοεξοδα που θα θελει να κανει ο ενδιαφερομενος (p.x φρενα). ετσι το κοστος δεν ειναι 700 χιλιαρικα αλλα κοντα στο εκατομμυριο. |
Ady έγραψε: | ||||
Όπως είπε και ο Vini, πρέπει να υπολογίσεις και τα λεφτά από την πώληση της δικιάς σου μηχανής.........Κάτι θα βγάλεις από εκεί. |