Με τις πόρτες... α λα γαλλικά
DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
Με τις πόρτες... α λα γαλλικά
Tony έγραψε: |
Θα ήθελα να επέμβω και εγώ λίγο στο θέμα που έχετε ανοίξει.
Λέτε πως το Turbo δεν είναι σωστή λύση για ένα μοτέρ γαλλικό που έχει φτιαχτεί για ατμόσφαιρα και μόνο ατμόσφαιρα και πως ένα Turbo θα του μείωνε το χρόνο ζωής καθώς και πολύ μεγάλη ταλαιπωρία με μεγάλες θερμοκρασίες κτλ. Λογικό είναι βρε παιδιά όταν θέλετε να φτιάξετε Turbo με πλαστική εισαγωγή και με τα πιστόνια τις μάνας του. Για λύστε το μοτέρ, για κάντε μια σωστή μετατροπή με αλλαγή στις βαλβίδες με άλλα έμβολα και με πολύ καλή φλάτσα και μετά πέστε μου άμα θα πάθει κάτι το μοτέρ η όχι. Άρα το πρόβλημα δεν είναι η αξιοπιστία αλά η τσιγκουνιά στην τσέπη μας που θέλουμε και Turbo και τσάμπα. Ποίος λέει πως η ατμόσφαιρα είναι αξιοπιστία όταν όλοι για οικονομία αντί να αλλάξουν πιστόνια, για οικονομική λύση πάνε και κάνουν πλάνισμα στο καπάκι. Αυτό είναι η καλή ατμόσφαιρα;;; Πιστεύω όλα είναι καλά άμα συμμετέχεις δύο πράγματα: 1. Έναν καλό μάστορα που να ξέρει από βελτιώσεις και ειδικά στα 106-206. 2. Έναν τεράστιο κουμπαρά που να μπορεί να αντεπεξέλθει στα λεφτά που θα σου ζητήσουν για μια καλή σωστή δουλειά. Παρόλο αυτά εγώ σκέφτομαι πιο τρελά από εσάς. Τι μία λέω θα βάλω Turbo την άλλη θα το κάνω Rallye και μετά ατμόσφαιρα με βοήθεια NOS. Παντός ένα πράμα με τρελαίνει να ακούω σε όλα τα αμάξια….. ….βουυυυυτττττττττσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ!!! |
SnakeMJK έγραψε: |
Πειράζει να απαντήσω με ερώτηση; ![]() Ευθειάκιας ή στροφάκιας; ![]() |
netblaster έγραψε: |
Πραγματικα αυτο το ερωτημα θα μας βασανιζει οσο υπαρχουν ακομα πραγματικα αυτοκινητα!!! Εγω προσωπικα ειμαι υπερ της ατμοσφαιρας!!! Οχι οτι δεν μαρεσει το τουρμπο, απλα το τουρμπο το θεωρω αξιοπιστο μονο οταν ειναι εργοστασιακο και οχι ως μετατροπη!!! Αυτο βεβαια ειναι ενα κολλημα γιατι υπαρχουν πολλοι βελτιωτες που κανουν καλα τη δουλεια τους!!! Το θεμα ειναι τι ακριβως ζητας απο το αυτοκινητο σου αυτη τη στιγμη?!?!? Αλογα θελουμε ολοι και οσα θα βαζουμε τοσα θα θελουμε!!! Γινε λιγο πιο συγκεκριμενος... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Και εγω ειμαι υπερ της ατμοσφαιρας.Ποσοι εχουμε ακουσει το KITCAR του Σ.Ευσταθιου σε καποιο εγωνα ε ![]() Για μια καλη ατμοσφαιρα ομως χρειαζοντε πααρα πολλα χρηματα και φοβερη γνωση στον προγραμματισμο του εγκεφαλου. |
MEMsound. έγραψε: |
Καταρχήν πρέπει να βάλεις 2 "ταβάνια" στην μετατροπή που θες να κάνεις!
1ον.Πόσα λεφτά θα δώσεις. 2ον.Πόσα άλογα θες. Πίο αναλυτικά. Όταν λέω πόσα λεφτά εννοώ το μέγισατο που είσαι διατεθιμένος να δώσεις. Όχι πόσο θέλεις, αλλά πόσα μπορείς. Γιατίκ το λέω αυτό? Γιατί πχ αν ξεκινήσεις να φτιάχνεις και υπολογήσεις λάθος τότε τι γίνεται ? Αφήνεις την μετατροπή στην μέση? Και στο 2ο διαφορετικά πράγματα κάνεις για +10ps διαφορετικά για +20 και διαφορετικά για +100. Ο συνδιασμός των δύο παραπάνω πραγμάτων θα σε οδηγήσει από μόνος του στο τι να κάνεις. Και κάπου εδώ αρχίζεις να σκέφτεσαι και την αξιοπιστία της μετατροπής. Έλα όμως που και αυτή εξαρτάται από τα χρήματα που δώσεις. Ενδεικτικά θα σου πω ότι με τα γνωστα ΦΠΕ,καπάκι,εκκεντροφορους,μηχανική ντιζα, ελαφρωμένο βολαν (με δεδομένο ότι θα γίνει αριστη δουλεια που είναι σχετικό...) θα είσαι γύρω στα 160αλογα με κοστος γυρω στα 3500-4000ευρώ. Με τόσα λεφτά τουρμπο δεν βάζεις! Για τούρμπο ξεκινάς από τα 6000+ για να έχεις ένα αξιόπιστο αποτέλεσμα. Αν όμως τα δώσεις μπορείς ευκολα να δεις νουμερα γύρω στα 200ps. Το πρόβλημα με τα peugeot και το τουρμπο είναι ο εγκέφαλος που είναι σχεδιασμένος για ατμοσφαιρική χρήση. Όποτε έρχεσαι στο ερώτημα να πάω για άγραφο εγκέφαλο που να μπορεί να διαχειρηστεί "τουπμποπληροφορίες". Οκ τα σκάω και τον παίρνω (το εγκέφαλο έτσι...) ποιος ακριβώς θα κάτσει να τον προγραμματίσει????? Αν έχεις όρεξη να πειραματιστεις αλλα και τα χρήματα τότε το ιδανικό για ένα 206 θα ήταν τουρμπισμα με γυρω στα 250ps με αγραφο εγκέφαλο και αντιλαγκ συστημα ώστε να μην μένεις ξεκρέμαστος με ένα μπλοκέ μπροστά. Εδώ όμως μιλαμε για κόστος γύρω στα 10.000+ευρω Οπότε ας προσγειωθούμε.ας απαντήσουμε τα δύο παραπάνω αρχικά ερωτήματα και βλέπουμε. ![]() ![]() (υ.γ. σορρυ που δεν απάντησα στο πμ σου αλλα δεν πρόλαβα λόγω δουλείας) |
sps έγραψε: |
Σωστος ο ΝΙΚΟΣ αλλη μια φορα!
Εγω δε θα σταθω στο κοστος, τη σωστη εργασια, την ταλαιπωρια κλπ. Αυτα και στις 2 περιπτωσεις θα τα λουστεις. Θα μιλησω για εμπειριες μου απο turbo και καλα ατμοσφαιρικα. Πριν απο μερικα χρονια που τα punto gt ηταν περισσοτερα και απο τα ταξι(Αληθεια που χαθηκαν ολα τα πουντο?) τα ακουγα και παθαινα πλακα, ηθελα και εγω να αποκτησω ενα turbo(οχι πουντο, ουτε ειμαι ευθειακιας) Πρωτη μου επαφη με turbo ηταν πριν απο 3-4 χρονια σε ενα lancia HF 2.0 στην Κλειτορια στους γυρω δρομους. Σαν συνοδηγος και οδηγουσε ενας φιλος μου. Το αμαξι μαζευε τρελα χλμ στους στενους δρομους,περναγαμε με 130-140 μεσα απο στενα γεφυρακια κλπ. Αλλα, απογοητευτηκα.Σφυριγμα δεν ακουγοταν, σκαστρα δεν ακουγοταν, το μοτερ λογω τρελης ροπης δουλευε στις μεσαιες και ακουγες μονο ενα μπασο απο την εξατμιση. Εγω ειχα συνηθισει να κινουμαι σε αυτους τους δρομους με τρελο ατμοσφαιρικο στροφαρισμα και πραγματικα δε περιμενα να δω τετοια διαφορα στην αισθηση.Ταχυτητα σιγουρα μεγαλη, αλλα μονο αυτο. Σοκ 2ο. Βολτα με leon 210 αλογα απο 180. Ωραια λεω, να δουμε και ενα φτιαγμενο. Τα πραγματα ακομα χειροτερα ηχητικα, αθορυβο και γραμμικο αλλα παλι λιγες στροφες. Και οταν εφτανε η στροφη τρελη υποστροφη, ουτε κωλος, ουτε με τα 4 ουτε τιποτα. Βεβαια σε αυτο παιζει ρολο και ο οδηγος, αλλα με τετοια δυναμη μπροστα που να στριψει αξιοπρεπως. Απο ατμοσφαιρικα τι να πω το 206 grA στα μεγαρα, το ραλλυ του ξαδερφου μου στα 170 +, η που ετρεξα στο Αγρινιο(συνοδηγος) με 106 GRA. Σε ολα αυτα τα μοτερ που ενεφερα,η ευστροφια ειναι το κατι αλλο,τα μοτερ δουλευουν 6-8 συνεχεια λογω και κλειστων σχεσεων,ο ηχος απο αλλο πλανητη, ενω και το κρατημα συνδυαζοταν με το καλο μοτερ ελεω proflex και μπλοκε. Συμπερασμα, προτιμω την ατμοσφαιρα που δεν αλλιωνουν και την συνολικη εικονα του αυτοκινητου, ειναι πιο αξιοπιστη βελτιωση,κανεις κανονικο σερβις,δεν εχεις εξτρα σερβις για τουρμπινα κλπ. Εξαλου μετα ειναι και το θεμα της μεταπωλησης. Πιο ευκολα πουλας ενα ατμοσφαιρικα βελτιωμενο πεζω, παρα τουρμπισμενο. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Ενας φιλος εδω εχει φτιαξει ενα POLO 1400 16v Turbo.Εχει δωσει ενα σκασμο λεφτα απο τοτε που αρχησε να το φτιαχνει και αυτο φυσικα γιατι δεν ηξερε.Σιγα σιγα βγηκε απο το σταδιο του ''λιγο να φυσαει'' μιας και εκει το αμαξι εβγαζε καπνο απο την εξατμιση και ειχε σκαλοπατια στην δυναμη κτλ κτλ.Τωρα βεβαια εχει μαθει λογο των χρηματων που εχει δωσει και τις ωρες που εχει φαει στα συνεργεια και το αμαξι φοραει 8μπεκο με EXTERNAL κτλ κτλ.Ελα ομως που εχει φτασει σε επιπεδο STI και το αμαξι δεν στριβει.Απο την αλλη φυσικα λογο του οτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες προχωρανε με γοργους ρυθμους στα μοντελα τους το δικο του εχει παλιοσει οποτε σκεφτετε και αναρωτιετε αν αξιζαν τοσα λεφτα μιας και τωρα θελει να το πουλησει και το αμαξι δεν πιανει τα λεφτα του και η τιμη ειναι ξεφτυλα.
Και ολα αρχισαν απο ενα ''να ακουω το τσουφ στο αφημα και να σμπρωχνει λιγο παραπανω'' ![]() |
ROM206 έγραψε: | ||
ΝΑΙ ΡΕ ΝΙΚΟ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΣΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΟ ΟΝΕΙΡΟ. ΑΠΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΦΩΤΑ(ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ) ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΥ.Α ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΩ ΦΑΩ ΤΟ ΞΕΝΕΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΕΡΙΞΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΝΟΡΜΑΛ, ΚΥΡΙΛΕ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑΚΑ ΤΟΥ. ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΤΙ ΛΕΦΤΑ ΒΓΑΖΩ ΤΑ ΡΙΧΝΩ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΖΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΜΟΝΟ. ![]() |
MEMsound. έγραψε: |
Εμένα πάλι επιτρέψτε μου να ονειρευομαι άνα Skyline biturbo να ανεβάζει 8αρες και να ξεφυσάει ταυτοχρονα..... ![]() ![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
Τα τουρμπακια ποτε δεν ξερεις τι προβλημα μπορει να σου βγαλουν απο τη μια μερα στην αλλη... Για μια καλη δουλεια τα λεφτα που πρεπει να δαπανηθουν ειναι πολλααα και πρπει να εχεις παντα στην ακρη για να μην κατσει καμια στραβη...
Μετα θα σε πιασει η κ@υλα του να σηκωσεις πιεση γιατι πιστεψε με με 0.3 και 0.4 πιεση δεν ακουγεται (καλα)....., μετα......, μετα....., μετα.... ![]() Φυσικα ξερουμε τα αποτελεσματα του τουρμπισματος στη συμπεριφορα του αυτοκινητου μας στις στροφες (θελει πολλα κιλα χερια για να ακολουθησεις ενα ατμοσφαιρκιο) Απο την αντιπερα οχθη, εχει πλακα να ακους το τσουυυυυφ! ![]() |
sps έγραψε: |
Για 165 αλογα οι λυσεις που ειναι αποδεκτες ειναι 2:
1)Εγκεφαλος peugeot sport που ομως υποχρεωτικα συνδυαζεται με εκκεντροφορους peugeot sport, εισαγωγη αλουμινενια ps, αλλα μπεκ μεγαλυτερα, αλλη πεταλουδα, ντιζα μηχανικη,πλεξουδα ps. Προσθεσε χταποδι και αλλη εξατμιση.Καρτα καυσαεριων μαλλον δε βγαζεις. Με αυτο τον εγκεφαλο δε θα δουλευει το air condition και ο δεικτης λαδιου, αλλα στο project του drive καταφεραν να δουλευει το AC. Αυτο δεν ξερω πως το καταφεραν, ανα καποιος ξερει ας απαντησει, αλλιως ρωτα τον μηχανικο της αγνιστικης ομαδας της lion, τον κ. Χριστακιδη, που εφτιαξε και το project. 2)Μπορεις να επιλεξεις τη λυση του kouzman με kent εκκεντροφορους, και ΑΓΡΑΦΟ εγκεφαλο, + ντιζα, χταποδι, αυξηση συμπιεσης κλπ. Για 150-160 αλογα υπαρχει η λυση του sidobre: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=2619 και η λυση του 206blackbird http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4647 |
sps έγραψε: |
Mανθο εγω αλλες τιμες θυμαμαι |
LEFT έγραψε: |
....Τι να λεμε τωρα υπαρχουν τυποι ασχετοι που το παιζουν και μηχανικοι! |
MEMsound. έγραψε: |
ΠΟΛΛΑ!!!
Αν θυμάμαι καλά από τότε που είχα ρωτήσει και εγώ γύρω στα 5000-5500ευρω και στο κάνουν 170 άλογα (χωρίς Aircondition) |
LEFT έγραψε: |
Τι να σας πω ρε παιδια εγω παλι που γνωριζω τα οσο αναφεραται, σκαω μια μερα στην Peugot sport ,ρωταω για εγκεφαλο και μου λεει ο ασχετος: gia 1.6 16 δεν υπαρχει εγκεφαλος.......σιωπη ηταν η απαντηση μου εκανα μεταβολη και πηγα μια αλλη μερα που πετυχα καποιον σχετικο(και καλα )! |
ROM206 έγραψε: |
...ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ ΣΑΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ Η ΛΕΣ ΝΑ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ; |
LEFT έγραψε: |
Τι σκοτιζεστε ρε παιδια!Οταν μιλαμε για τετοια ποσα υπαρχει και καλυτερη λυση που θα εφαρμοσω και εγω σε λιγο καιρο , πετας πανω εναν RC 180 βαρβατα αλογατα με 6000 ευροπουλα (μεσα και η εργασια) πασαρεις και τον παλιο οποτε τσιμπας και απο εκει καποια χρηματα και ησυχαζεις!Ουτε εκκεντροφορους ουτε πλεξουδες ουτε ουτε ουτε .....και με το καινουριο μοτερ σου δινουν και εγγυηση κινητηρα !!!Σκεφθητε το! |
LEFT έγραψε: |
Φιλε παναγιωτη και μενα στην αρχη απιστευτο μου φανηκε μεχρι που πηγα εκει που αγορασα το δικο μου και ρωταγα το παλικαρι στις πωλησεις(γνωστος μου)περι τουρμπινας και λοιπα(ειναι ψαγμενος) και μου λεει μην κανεις μαλ***ες κατσε να ρωτησω κατι και σου λεω....παιρνει μπροστα μπροστα μου τηλ και ρωταει τον δικο του μηχανικο (εξουσιοδοτημενο της Peugeot) ποσο κοστιζει να ριξει καποιος το RC μοτερ επανω μαζι με εργασια και λοιπα κομπλε!Κλεινει το τηλ και μου λεει γυρω στα 6000 χιλιαρικα!Τωρα τι να σου πω!Αν θες το πιστευεις!Στο κατω κατω κατσε και βαλε κατω τις διαφορες τιμων μεταξυ 1,6 και RC σε καποιο μοντελο, και υπολογισε βεβαια οτι στο μοντελο RC παιζουν και αλλα ακριβα προγματα οπως καλυτερα φρενα ,αναρτησεις και λοιπα!εγω που το εκανα τα εβγαλα οκ!Και πιστευω ατμοσφαιρα με χιλια καλυτερη απο τουρμπινα! |
307Lucifer έγραψε: |
Άμα την ψάξεις και βρείς άκρη και του Σπανού οι τρίχες γίνονται πλεξούδες... |
Kouzman έγραψε: |
...θα μου πειτε γιατι μαζευω τις πληροφοριες αυτες εε??? ![]() ![]() |
Kouzman έγραψε: | ||
σε αυτο επαυξανω... ![]() ![]() ![]() εχω απο το δαρα τεχνικες πληροφοριες και φωτο απο τουρμπισια 206 που εχει φτιαξει... θα μου πειτε γιατι μαζευω τις πληροφοριες αυτες εε??? ![]() ![]() ![]() ![]() |