PSClub - Hellas

Νέα - 2 ονειρικές Alfa: Brera και Spider

christhehealer - Δευ 21 Φεβ 2005, 15:58:20
Θέμα δημοσίευσης: 2 ονειρικές Alfa: Brera και Spider
http://www.alfaromeo.com/ALFAROMEO_COM/uploads/1050/1074018301/20050203/brera_front_b.jpg
http://www.alfaromeo.com/ALFAROMEO_COM/uploads/1050/1074018301/20050203/brera_dietro_b.jpg
http://www.alfaromeo.com/ALFAROMEO_COM/uploads/1050/1074018301/20050203/brera_lat_b.jpg
http://www.alfaromeo.com/ALFAROMEO_COM/uploads/1050/1074018301/20050203/brera_lat_d_b.jpg

Η νέα Alfa Romeo Brera θα κάνει την παγκόσμια πρώτη της εμφάνιση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2005, όπου παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2002 το αυθεντικό concept car σχεδιασμένο από τον Giorgetto Giugiaro.

Με τις πωλήσεις της να ξεκινούν προς το τέλος του χρόνου, η νέα Alfa Romeo Brera διαθέτει ένα μοναδικό και αποκλειστικό στιλ με χαρακτηριστικά που είναι συνώνυμα της φίρμας: σπορτίβ αίσθηση και κομψότητα.
Για την ακρίβεια η αρμονία των γραμμών και του σχήματος συναντώνται και υλοποιούνται με εξαιρετική τεχνολογική εφαρμογή, κορυφαίους σε απόδοση και τεχνολογία κινητήρες και, φυσικά, τα οδικά χαρακτηριστικά μιας Alfa Romeo.
Αυτές είναι οι βασικές αρχές που δίνουν ζωή σε ένα πραγματικά όμορφο αυτοκίνητο, δυνατό και γεροδεμένο, σε ένα αυτοκίνητο που δίνει τον ορισμό του ?state of the art?.

Η Brera είναι ένα κουπέ 2+2 θέσεων με γενναιόδωρες διαστάσεις -πλάτος 1.830 χιλ., μήκος 4,413χιλ. και ύψος 1,372 χιλ. Το εσωτερικό προσφέρει ένα συνδυασμό στοιχείων κορυφαίας τεχνολογίας και αισθητικής.
Χρησιμοποιούνται ακριβά υλικά με ιδιαίτερη αισθητική και φιλική διάθεση.
Για παράδειγμα έχει δοθεί μεγάλο βάρος στο φυσικό φως που εισέρχεται στην καμπίνα και από τη μεγάλη γυάλινη οροφή, ενώ έχει προσεχτεί η ευρυχωρία και η αίσθηση άνεσης για τους επιβάτες.

Η Brera προσφέρει επίσης πολλές επιλογές για τις επιθυμητές επιδόσεις, αφού προσφέρεται με τρεις κινητήρες και δυο κιβώτια. Πρόκειται για τον turbo-diesel 2.4 JTD των 240 ίππων και τους βενζινοκινητήρες 2.2 JTS με 185 ίππους και τον 3.2 των 260 ίππων, οι οποίοι συνδυάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο ή ένα 6τάχυτο χειροκίνητο. Η εξαιρετική οδηγική απόλαυση εξασφαλίζεται από την προϊστορία της Alfa Romeo και το εξελιγμένο σύστημα αναρτήσεων , ενώ οι εκδόσεις ?Alfa Q4? κινούνται ακόμα πιο ψηλά σε επίπεδο επιδόσεων και οδηγικής απόλαυσης. Όσον αφορά δε στην ασφάλεια, η Brera εξοπλίζεται με τα πιο σύγχρονα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας.

Όλα τα παραπάνω συνθέτουν την Alfa Romeo Brera, ένα κουπέ που θα δημιουργήσει τεράστιο ενδιαφέρον, ένα κουπέ που υπόσχεται εξαιρετική ευχαρίστηση στην οδήγηση και κορυφαία άνεση.

Πηγή: www.alfaromeo.it
MEMsound - Δευ 21 Φεβ 2005, 20:29:14
Θέμα δημοσίευσης:
Η μούρη της είναι καταπληκτική. Shocked Shocked Wink
Το πίσω μέρος με χαλάει λίγο.
Δεν είναι όσο σπορ θα την ήθελα και μου θυμίζει λίγο "πατημένη" 147! Laughing

Η προηγούμενη (ή μάλλον αυτή που πωλείται μέχρι σήμερα) GTV αποτέλεσε ένα σταθμό για την Alfa Romeo και η Brera έχει "δύσκολο" εργο για να σταθεί άξιος αντάξιός της.
Ίδωμεν. Cool
netblaster - Δευ 21 Φεβ 2005, 20:32:40
Θέμα δημοσίευσης:
Πραγματικα απορω πως η Alfa θα βγαλει στην παραγωγη αυτο το αυτοκινητο!!! Προσωπικα το θεωρω ασχημο!!! Ειναι σαν τροποποιημενη 147!!! Το αυτοκινητο που αντικαθιστα (Alfa GTV) ειναι για μενα μακραν πιο ομορφο και διαχρονικο!!! Οσο για οδηγικη συμπεριφορα δεν ξερω τι να πω μετα τη μετρια Alfa GT!!! Βεβαια, οπως γινεται παντα, ο τυπος θα πει "η Alfa Romeo ζωγραφισε παλι" και τα λοιπα γιατι η μονη προωθηση που μπορει να γινει σε μια Alfa ειναι ειτε για το σχεδιο ειτε (και) για την οδηγικη συμπεριφορα!!! Δε λεω, εχει και στα δυο παραδοση, αλλα οταν κατι δεν ειναι και τοσο καλο δεν θα πρεπει να του δινουμε παραπανω αξια...
TZAG - Τρι 22 Φεβ 2005, 04:58:20
Θέμα δημοσίευσης:
Τι λέτε ρε παιδιά;; Δεν σας αρέσει; Λυπάμαι! Εγω θεωρώ πως είναι από τα πιό όμορφα ΔΥΝΑΤΑ αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ.
Και τι δουλειά έχει η 147 με αυτό το όχημα! Καμμία. Razz Και σας παραθέτω εκτός απο κάποιες φωτογραφίες και άρθρο απο το in.gr: http://www.in.gr/auto/dokimes/pr_dokimes_ae/ae_AlfaRomeo_Brera_062002.htm

http://www.allsportauto.com/photoautre5/alfaromeo/brera/2002_alfa_romeo_brera_35_sb.jpg[/img][img]http://www.supercars.de/data/alfa%20romeo/2002brera/480/006.jpg
http://www.supercars.de/data/alfa%20romeo/2002brera/480/010.jpg
http://www.supercars.de/data/alfa%20romeo/2002brera/480/011.jpg
shark_zak - Τρι 22 Φεβ 2005, 07:45:10
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ ομορφο...τα μπροστινα φωτα του φοβερα...πισω θυμιζει λιγο το coupe της κραισλερ ετσι οπως ειναι, αλλα δεν με χαλαει καθολου.... Wink Joker
307cc alu - Τρι 22 Φεβ 2005, 07:53:24
Θέμα δημοσίευσης:
Οι Ιταλοί όταν ασχολούνται με design .................... ζωγραφίζουν.
akatanohtos - Τρι 22 Φεβ 2005, 11:40:39
Θέμα δημοσίευσης:
οι ιταλοι ειναι πολλα χρονια μακρυα απο ολες τις αλλες εταιριες στον σχεδιασμο και μπραβο τους
το αυτοκινητο ειναι απλα ΥΠΕΡΟΧΟ
shiba - Τρι 22 Φεβ 2005, 13:22:29
Θέμα δημοσίευσης:
καταπληκτικο το αμαξακι...πανεμορφο εξωτερικα και μηχανικα........τι να λεμε..η αλφα πλεον βγαζει πολυ δυνατουσ κινητηρεσ:twisted: Twisted evil Twisted evil
zippy - Κυρ 27 Φεβ 2005, 00:58:18
Θέμα δημοσίευσης:
οραιο αμαξι αλλα στο βαθος ειναι αλφα.Και το λεω απο εμπειρια.
Αραγε θα αναβει το φλας σημερα? Confused
_subasound_ - Παρ 25 Μάρ 2005, 03:20:50
Θέμα δημοσίευσης:
yparxoun kai xeirotera....
zippy - Κυρ 27 Μάρ 2005, 14:58:17
Θέμα δημοσίευσης:
_subasound_ έγραψε:
yparxoun kai xeirotera....

axaxaxaxxaxaax Razz Razz απλο αλλα καλοοοοοοοο
vinman - Κυρ 27 Μάρ 2005, 22:22:00
Θέμα δημοσίευσης:
Οσον αφορα το θεμα της αξιοπιστιας,δεν μπορω να εκφερω καποια γνωμη,οσον αφορα ομως την εμφανιση θεωρω οτι ειναι πολυ ομορφη(ειδικα μπροστα γιατι πισω μου θυμιζει εντονα 147),ομως δεν πιστευω οτι θα δημιουργησει ποτε τον θρυλο που εφτιαξε η GTV (και η SPIDER στην ανοικτη εκδοχη της)..... Wink
GTA - Τρι 29 Μάρ 2005, 23:14:09
Θέμα δημοσίευσης:
zippy έγραψε:
οραιο αμαξι αλλα στο βαθος ειναι αλφα.Και το λεω απο εμπειρια.
Αραγε θα αναβει το φλας σημερα? Confused


......

ζηλιάρη Mr. Green

Μιλάμε για έργο τέχνης.

Για να μην μιλήσουμε και για τον αντικαταστάτη της 156 την 159 Exclamation

Και σε μπλέ χρωματάκι Razz :

http://img165.exs.cx/img165/9698/1sad07blucerchi8ak.jpg
GTA - Τρι 29 Μάρ 2005, 23:15:17
Θέμα δημοσίευσης:
vinman έγραψε:
Οσον αφορα το θεμα της αξιοπιστιας,δεν μπορω να εκφερω καποια γνωμη,οσον αφορα ομως την εμφανιση θεωρω οτι ειναι πολυ ομορφη(ειδικα μπροστα γιατι πισω μου θυμιζει εντονα 147),ομως δεν πιστευω οτι θα δημιουργησει ποτε τον θρυλο που εφτιαξε η GTV (και η SPIDER στην ανοικτη εκδοχη της)..... Wink


Φαντάσου την Brera cabrio και έχεις την νέα spider Twisted evil
vinman - Τετ 30 Μάρ 2005, 22:27:01
Θέμα δημοσίευσης:
GTA έγραψε:
vinman έγραψε:
Οσον αφορα το θεμα της αξιοπιστιας,δεν μπορω να εκφερω καποια γνωμη,οσον αφορα ομως την εμφανιση θεωρω οτι ειναι πολυ ομορφη(ειδικα μπροστα γιατι πισω μου θυμιζει εντονα 147),ομως δεν πιστευω οτι θα δημιουργησει ποτε τον θρυλο που εφτιαξε η GTV (και η SPIDER στην ανοικτη εκδοχη της)..... Wink


Φαντάσου την Brera cabrio και έχεις την νέα spider Twisted evil


Δεν θα ειναι ποτε οπως η spider..... Wink Wink
GTA - Τετ 30 Μάρ 2005, 23:24:04
Θέμα δημοσίευσης:
Εξελιγμένη τετρακίνηση torcen-c με τρία διαφορικά για να μην μιλήσουμε για την GTA έκδοση με σειριακό κιβώτιιο ecoshift με διπλό συμπλέκτη 2ης γενιάς ενεργητική 4διεύθυνση,φρένα απο κεραμικά υλικά κλπ...

Με αυτές τις προδιαγραφές να αναμένεις supercar... Wink

Η spider είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλα η BRERA είναι κάτι παραπάνω απο εξαιρετική Cool
shiba - Πεμ 31 Μάρ 2005, 00:22:49
Θέμα δημοσίευσης:
ase mas re μητσο με τα ''ιταλικα''σου μπρικια Very happy Very happy Very happy
GTA - Πεμ 31 Μάρ 2005, 10:27:42
Θέμα δημοσίευσης:
shiba έγραψε:
ase mas re μητσο με τα ''ιταλικα''σου μπρικια Very happy Very happy Very happy


γκαζοτενεκέδες παρακαλώ... Wink
GTA - Πεμ 31 Μάρ 2005, 10:41:32
Θέμα δημοσίευσης:
Και για να μήν ξεχνιόμαστε άλλο ένα σούπερ μπρίκι Wink



http://www.supercars.de/singlecar/4/753.html Cool
TZAG - Πεμ 31 Μάρ 2005, 22:30:53
Θέμα δημοσίευσης:
Χάλι...κόκκινο!...Κι αυτή η 159... Cool

shiba - Πεμ 31 Μάρ 2005, 23:45:15
Θέμα δημοσίευσης:
panemorfa ta 2 ''mprikia''..ποτε αραγε θα ερθουνε ελλαδα να τα θαυμασουμε και απο κοντα
GTA - Παρ 01 Απρ 2005, 14:40:41
Θέμα δημοσίευσης:
shiba έγραψε:
panemorfa ta 2 ''mprikia''..ποτε αραγε θα ερθουνε ελλαδα να τα θαυμασουμε και απο κοντα


καλα δεν είσαι εσύ με την "κουδουνίστρα" σου Question Razz
vinman - Παρ 01 Απρ 2005, 22:26:43
Θέμα δημοσίευσης:
Αν η 156 ηταν πολυ ομορφη,η 159 ειναι πανεμορφη....αλλα δυστυχως παραμενει Ιταλιδα... Exclamation Exclamation Rolling eyes
MEMsound - Πεμ 18 Αύγ 2005, 19:47:03
Θέμα δημοσίευσης:
Το επόμενο καλοκαίρι έρχεται η ανοιχτή Brera

δεν έχει φωτογραφία αλλά ένα προσχέδιο που είδα στο προτελευταίο AMS η cabrio Brera είναι πραγματικά πανέμορφη και μοιάζει αρκετά με αυτά τα σχέδια:

http://www.autostaller.de/Bilder/Alfa/zukunft/spider_neu1_small.jpg
και
http://www.autostaller.de/Bilder/Alfa/zukunft/spider_1024_small.jpg

Επίσης δείτε μερικές ακόμα φωτογραφίες της coupe http://www.ultimatecarpage.com/frame.php?file=car.php&carnum=1331
καθώς και μερικά ακόμα όμορφα projects εδώ.
Ydwr - Παρ 19 Αύγ 2005, 08:32:10
Θέμα δημοσίευσης:
Η Brera οταν εμφανιστηκε σαν πρωτοτυπο ειχε την μορφη που δινει ο Μανθος στο παραπανω link. Aπο αυτην επηρρεαστηκαν τα πανεμορφα θυμωμενα ματια της 156 και μετεπειτα της 159.

Προσωπικα την βρισκω πανεμορφη. Τελικα οι Ιταλοι ξερουν να σχεδιαζουν ειδικα αυτοι στην Alfa. Να θυμησω λιγο αυτα τα επικυκλικα οργανα της 147 που πολυ ζηλεψαν και αντεγραψαν με τον ενα η τον αλλο τροπο.

Και δεν πιστευω να υπαρχει κανεις με σωας τας φρενας και τους οφθαλμους του που να μπορει να πει οτι το family look της Alfa δεν ειναι κλασεις ανωτερο (αν υπαρχει καν συγκριση) απο αυτο που προωθει η peugeot. Confused Confused

Οσο για το οτι ειναι Alfa και το αν θα αναβει αραγε το φλας σημερα, ας ριξουμε μια ματια πρωτα στα εν οικω και μετα στους αλλους. Η αξιοπιστια της Αlfa εχει αλλαξει αρδην απο την εμφανιση της 147 και μετα. Ο αδερφος μου εχει μια 147 εδω και 3,5 χρονια και 80.000 χλμ και δεν εχει καει λαμπακι.... Εγω ηδη μετραω μια λαμπα απο τα φωτα πορειας.
Peugeot 307 - Παρ 19 Αύγ 2005, 08:53:47
Θέμα δημοσίευσης:
Σχεδιαστηκα οι ιταλοι δεν πιανονται με τιποτα.Εχουν φαντασια οι ανθρωποι και μεγαλουργουν...τη να θυμηθω.....alfasud(1500 Τi 8v 2πλο καρμπηρατερ 110 αλογα λιγοτερο απο 1000 κιλα),alfetta,junior και πολλα αλλα.

ΑΛΛΑ!!!!!

Απο αξιοπηστια ειναι αστα να πανε...
-θα παρει μπρος σημερα η οχι?

Εγω με το alfasud που αναφερω πιο πανω μπορουσα να παω θεσσαλονικη αφθημερων χωρις προβλημα αλλα μπορουσα να παω μεχρι την κηφησια και να βλαστημησω τα θεια....δεν εβγαλα ποτε ακρη.
Ydwr - Παρ 19 Αύγ 2005, 09:01:14
Θέμα δημοσίευσης:
Peugeot 307 έγραψε:
Απο αξιοπηστια ειναι αστα να πανε...
-θα παρει μπρος σημερα η οχι?

Εγω με το alfasud που αναφερω πιο πανω μπορουσα να παω θεσσαλονικη αφθημερων χωρις προβλημα αλλα μπορουσα να παω μεχρι την κηφησια και να βλαστημησω τα θεια....δεν εβγαλα ποτε ακρη.


Αφου δεν καπνιζεις, τι το θελεις το καπέλο? Laughing

Τα στοιχεια σου λοιπον για την αξιοπιστια της Alfa βασιζονται στις εμπειριες σου με ενα αμαξι "(προ?) ιστορικο".

Εξαλλου το αμαξι με τον τροπο του σου το δηλωνε. Ηθελε απλα και ταχυτητα. Τι το περιορίζες και εσυ στην χαλεπη πόλη? Laughing Laughing
ultra-one - Παρ 19 Αύγ 2005, 09:45:37
Θέμα δημοσίευσης:
Peugeot 307 έγραψε:
....alfasud(1500 Τi 8v 2πλο καρμπηρατερ 110 αλογα λιγοτερο απο 1000 κιλα),alfetta,junior και πολλα αλλα.


Γκουχ Γκουχ!!!! Ποτέ δεν υπήρχε Sud με 110 άλογα!!!!!!! Shocked

Αρχικά το 1978 η Alfasud 1500 ti έβγαζε 84 άλογα και είχε βάρος 880 κιλά:
"Alfa Romeo satisfies the wishes of many Alfasud drivers and presents a 1.5 litre engine. The bore of the engine is raised to 84 mm, the
stroke Hub is raised to 67.20 mm. The engine has a capacity of 1490 cm³ and can be ordered
from May on in the reworked Alfasud ti and in the Alfasud Sprint. It has 84 bhp at 5800 rpm. The Alfasud ti 1.5 reaches a top speed of 171 kph, the Alfasud Sprint 1.5 170 kph."


Αργότερα το 1979 η ti με τα 2 διπλά καρμπιρατέρ έβγαζε 95 άλογα και είχε βάρος 895 κιλά:
" For their new more powerful engines, the Alfa Romeo engineers follow the old Alfa-doctrine of "one carburettor per cylinder". So the new 1.3 Veloce and 1.5
Veloce have two Weber 36 IDF 44 / 36 IDF 45 twin-choke downdraft carburettors. The camshaft-timing and the ignition of those two engines are also modified. The result are 86 bhp at the 1351 cm³ engine and 95 bhp at the 1490 cm³ engine."


Στο τέλος του 1982 βγήκε η γρηγορότερη Sud που υπήρξε ποτέ (1.5 Quadrifoglio Verde) με 105 άλογα και βάρος 895 κιλά:
"Ιn October 1982 Alfa Romeo launches the fastest Alfasud ever made, the Alfasud Ti 1.5 Quadrifoglio Verde with 105 bhp. The raised power-output of the 1.5 litre engine is the result of the use of larger jets in the well-known Weber 36 IDF 44 / 45 carburettors and modified camshafts."

Περισσότερα εδώ: http://alfasud.alfisti.net/asch.html Cool
Peugeot 307 - Παρ 19 Αύγ 2005, 10:00:34
Θέμα δημοσίευσης:
ξεχασα να αναφερω πως στο πισω τις κολονας και πανω στο κλειδη ηταν το τρυφιλακι....
εχεις απολυτο δικιο...

συγνωμη. Evil
Ydwr - Δευ 07 Νοέ 2005, 09:54:37
Θέμα δημοσίευσης:
Η Brera βασίζεται στην νέα πλατφόρμα που χρησιμοποιεί και η αδελφή 159 και πρόκειται για το στοιχείο εκείνο που την κάνει να ξεχωρίζει γενικότερα από τον στάβλο των υπόλοιπων Alfa. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα στιβαρό πλαίσιο που διαχειρίζεται με άνεση την ισχύ των κινητήρων, αποσβένει με έναν τρόπο που θυμίζει έντονα τον γερμανικό ανταγωνισμό και προσδίδει την ποιοτική κύλιση που αναμένουμε ακόμα και από ένα γνήσιο ιταλικό Coupe. Οι φήμες λένε πως το πλαίσιο είναι «δωράκι» από την GM μετά το διαζύγιο με το Gruppo αλλά οι άνθρωποι της Alfa επέμεναν πως το τελικό μέρος της εξέλιξης του ήταν δική τους υπόθεση.

Όπως και να' χει πάντως η Brera είναι μια λατίνα ερωμένη σχεδιασμένη από το χέρι του μεγάλου Giugiaro που φαίνεται όσο σέξι χρειάζεται για να διασφαλίσει την αναγκαία προβολή που χρειάζεται η Alfa στους δύσκολους οικονομικά καιρούς που πέρασε. Η βελτίωση στα λογιστικά είναι αργή μεν αλλά σταθερή και η Brera είναι ένα μοντέλο προς τη σωστή κατεύθυνση καθώς επαναδημιουργεί μια ερωτική σχέση με το αντικείμενο και δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στους ιταλιάνους.

Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι στα 2.2 και 3.2 λίτρα (ο πρώτος τετρακύλινδρος με απόδοση 185 ίππων και ο δεύτερος εξακύλινδρος με εξαιρετικό ήχο και απόδοση 260 ίππων) ενώ η μεγάλη έκδοση συνδυάζεται με τετρακίνηση μέσω ενός διαφορικού Torsen.
Ραφιναρσμένη και ταυτόχρονα σπορτίφ, με τεράστια περιθώρια πρόσφυσης, εύχρηστο κιβώτιο έξι σχέσεων, φρένα που δεν έδειξαν σημεία κόπωσης ακόμα σε παρατεταμένα σκληρή χρήση, ακριβές και αρκετά πληροφοριακό τιμόνι (έστω και αν δεν έχει την ζωντάνια μιας 156 GTA) και προοδευτικές αντιδράσεις στο όριο είναι τα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου που δείχνει να ξεπερνάει τις προκαταλήψεις και τα κλασικά ιταλικά κουσούρια.

Αφού επιμένετε, συνοπτικά τα μειονεκτήματα είναι το χαμηλό διαθέσιμο ύψος, (ειδικά αν επιλέξετε την εντυπωσιακή μεν πανοραμική οροφή που κλέβει ωστόσο πόντους), οι τυφλές γωνίες που καθιστούν το παρκάρισμα ρώσικη ρουλέτα (καθώς ο sexy σχεδιασμός του πίσω μέρους έχει το τίμημα του) και η αίσθηση πως ειδικά η έκδοση με τον 2.2 κινητήρα θα μπορούσε να είναι πιο ζωντανή ειδικά στις χαμηλές στροφές λειτουργίας.
Μην ξεχνάμε ωστόσο πως η Brera είναι ένα σχετικά βαρύ αυτοκίνητο (1.470 και 1.630 κιλά για τις εκδόσεις 2.2 και 3.2 αντίστοιχα) και αν αυτό αποτελεί μειονέκτημα για την αίσθηση ενός αυτοκινήτου «light on it&'s feet» όπως λένε και οι αγγλοσάξωνες, πρέπει ωστόσο να αποδεχθούμε πως δεν γίνεται διαφορετικά αφ ης στιγμής έχουμε μάθει να θέλουμε ποιοτική κύλιση, μονωμένη καμπίνα, παθητική ασφάλεια και συμπαγή αίσθηση. Και όλα τα τελευταία στοιχεία η Brera τα διαθέτει εν αφθονία.

Οι επίσημες τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί και τα πρώτα αυτοκίνητα θα έρθουν από τα μέσα Γενάρη αλλά αν συγκρατηθούν σε λογικά πλαίσια (κάπου γύρω στα 34.000€ για την 2.2 και μέχρι 45.000€ για μια καλά εξοπλισμένη 3.2), τότε ο στόχος των 20.000 ετήσιων πωλήσεων που έχει θέσει η εταιρία ακούγεται εφικτός. Το ευχόμαστε γιατί η Brera είναι ένα αυτοκίνητο που αξίζει να κοιμηθούν αρκετοί Alfisti ήσυχοι το βράδυ.

ομορφιες


Ετοιμαζεται και η 169
οπισθια
brz20 - Δευ 07 Νοέ 2005, 10:20:26
Θέμα δημοσίευσης:
307cc alu έγραψε:
Οι Ιταλοί όταν ασχολούνται με design .................... ζωγραφίζουν.


Θα συμφωνισω με το παραπανω!!!!!Αλλα ας περιμενουμε να δουμε και τι λεει απο αξιοπιστια.Γιατι η Ιταλοι απο φινετσα τα πανε τελεια.Στον κινητηρα τα χαλανε!!!!Αν παντως βγει και αξιοπιστο τοτε θα ειναι κορυφη.
MEMsound - Δευ 07 Νοέ 2005, 14:58:31
Θέμα δημοσίευσης:
Την είδα και από κοντά στην έκθεση.
Εξακολουθεί να μην μου αρέσει το πίσω μέρος της....
Η μούρη πάλι είναι απλά τέλεια.
Όπως και το εσωτερικό.
tirokomos - Δευ 07 Νοέ 2005, 18:12:09
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
307cc alu έγραψε:
Οι Ιταλοί όταν ασχολούνται με design .................... ζωγραφίζουν.


Θα συμφωνισω με το παραπανω!!!!!Αλλα ας περιμενουμε να δουμε και τι λεει απο αξιοπιστια.Γιατι η Ιταλοι απο φινετσα τα πανε τελεια.Στον κινητηρα τα χαλανε!!!!Αν παντως βγει και αξιοπιστο τοτε θα ειναι κορυφη.
Η εν λογω εταιρεια ειναι απλως πιο αξιοπιστη απο αλλες ομοεθνεις της...τιποτε παραπνω οσον αφορα τα μηχανικα συνολα....και απο θεμα λαμαρινας...κλαφτα χαραλαμπη!Ενας φιλος με 147 τρακαρε με πρωτη ----->3500 ευρω ζημια...ΕΛΕΟΣ!!!Αλλα ειναι πανεμορφες...τι να πεις...δικοπο μαιχαιρι η επιλογη της! Rolling eyes
Tiesto - Δευ 07 Νοέ 2005, 18:17:42
Θέμα δημοσίευσης:
Και μενα, οπως και του μανθου, μ αρεσει μπροστα αλλα οχι πισω. πολυ αποτομα κατεβαινει και δεν μ αρεσει το πισω παραθυρο.

η 159 ειναι πανεμορφη και πολυ καλυτερη απτην 156 αλλα θα ναι λιγο τσιμπημενη απ οτι εχω ακουσει. αλλα... ισως και δω ισχυει τ οτι πληρωνεις παιρνεις. Πρεπει να μπω οταν παω στην εκθεση να δω ποιοτητα εσωτερικου Razz
teoman - Δευ 07 Νοέ 2005, 19:03:29
Θέμα δημοσίευσης:
Κατά την ταπεινή μου άποψη,το πιο όμορφο "γήϊνο" αυτοκίνητο της έκθεσης...
ePhI - Δευ 07 Νοέ 2005, 20:03:32
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
Κατά την ταπεινή μου άποψη,το πιο όμορφο "γήϊνο" αυτοκίνητο της έκθεσης...


....και το αλλο απο την απεναντι πλευρα ,αυτο το αυτοκινητακι με την ΤΡΙΑΙΝΑ

Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
overgr - Δευ 07 Νοέ 2005, 21:50:40
Θέμα δημοσίευσης:
Έλεος πια με την καραμέλα της αξιοπιστίας...

Βαρέθηκα να ακούω εμπειρίες για την αξιοπιστία των Ιταλικών Αυτοκινήτων 25-30 χρόνια πριν. Και επιπλέον, θέλετε να θυμηθούμε άλλα "αξιόπιστα αυτοκίνητα της εποχής"? π.χ. BMW 5 και σαπίσματα, BMW 3 και κρατήματα (απλώς οι ιδιοκτήτες τους έχουν επιλεκτική μνήμη και ξεχνάνε τα προβλήματα τους)...

Η συντριπτική πλειοψηφία των σημερινών κατόχων Alfa, δεν αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα. Για ψάξτε όμως λίγο πιο καλά, τι γίνεται με τα VW, τα AUDI, τις BMW? Ακόμα και τις Mercedes που έχουν τρελαθεί με τα ηλεκτρονικά τους...

Τυροκόμε, για το τρακάρισμα της 147 που κόστισε 3500Ε... αν στη θέση της ήταν κανένα 307 ή 407 γιατί πιστεύεις ότι θα ήταν φθηνότερο??? Έτσι και άνοιγε και ο αεροσακος, και έπρεπε να πληρώσεις ολόκληρο ταμπλό... εκεί θα έβλεπες κοστολόγια... και επιπλέον αν πάρουμε σαν δείγμα το δικό σου Peugeot, δεν νομίζω να υπάρχει πιο αναξιόπιστη εταιρία από την Peugeot.

Το όλο σκηνικό μου θύμιζει την εξής ατάκα που μου είπε συγγενής:

Μη πάρεις Alfa Romeo, είναι πολύστροφα και καίνε λάδια. Άσε που χαλάνε.

Έτσι... αξιόπιστες και ενημερωμένες πληροφορίες!!!
tirokomos - Δευ 07 Νοέ 2005, 22:04:26
Θέμα δημοσίευσης:
Οσον αφορα για την 147 ο φιλος μου τρακαρε με Mercedes A Klass η οποια απλα κρεμασε προφυλακτηρα....Δεν μιλησα ομως για κοστολογια...μιλησα για λαμαρινα....για την peugeot δε θελω να μαθω και κοστολογια...εχω μαθει ολες τις τιμες ανταλλακτικων προσ το παρον!
Tiesto - Δευ 07 Νοέ 2005, 22:20:27
Θέμα δημοσίευσης:
κοιταξε φιλε overgr, ο αδερφος μου εχει 147 με 30κατι χιλιαδες χλμ και εχει κατι τριγμους χωρις να χει πειραξει απολυτως τπτ. Εκτος απ αυτο, η συναρμογη του εσωτερικου εχει αρκετες ατελειες. Το corsaki μου που χει 50+ χιλιαδες χλμ με αναρτησεις, 16αρες και εξατμιση (ο μανθος και ο Στελιος ειδικα ξερουν ποση βαβουρα κανει lol) εχει πολυ λιγοτερους τριγμους. Αυτα που λεω τα λεω απο πειρα ετσι...

Οπως και εχω πει αρκετες φορες εδω (μερικοι εχουν βαρεθει να το διαβαζουν) για την αξιοπιστια του Α6 που ειχαμε (120000+ σκισμενα χλμ και δεν ειχε παθει τπτ πουθενα κτλ κτλ)

Το θεμα με ολα τ αυτοκινητα ειναι οτι ολα ειναι θεμα τυχης. Μπορει μια αλλη 147 να ναι τελεια. Μπορει μια αλλη να ναι χαλια. Δεν μπορεις να βγαλεις ενα ασφαλες συμπερασμα. Το μονο σιγουρο ειναι οτι ειδικα οι Alfa επικεντρωνονται στην οδηγικη απολαυση γι αυτο ισως να χουν αλλες ατελειες. Αυτο που επικεντρωνονται παντως το πετυχαινουν παρα πολυ καλα και αυτο εχει σημασια για μια εταιρεια. Να πετυχαινει τον στοχο της.

Με την 159, η Alfa εβαλε στοχο και την ποιοτητα οποτε μακαρι να τον πετυχει.

Ειναι αληθεια παντως γενικα πως ο κοσμος υπερβαλει αρνητικα οταν μιλαει για τις Alfa.

Κατι ασχετο, τ αυτοκινητα δλδ με το αλογακι στο καπο τα βρισκετε ασχημα? Razz
tirokomos - Τρι 08 Νοέ 2005, 01:04:24
Θέμα δημοσίευσης:
overgr έγραψε:
Έλεος πια με την καραμέλα της αξιοπιστίας...
Kαι να συμπληρωσω οτι η αξιοπιστια φιλε μου δεν ειναι καραμελα...Δειξε μου ενα κατοχο HONDA ο οποιος ειναι δυσαρεστημενος και δε θα ξαναεπαιρνε παλι αυτοκινητο τιης ιδιας εταιριας για λογους αξιοπιστιας...Σιγουρα υστερουν σε πολλα πραματα οπως το design οπου ο ιταλος εχει ξεφυγει αλλα τουλαχιστον σε αυτα τα απλοικα εσωτερικα των γιαπωνεζων δεν θα ακουσεις ΚΙΧ.Τουλαχιστον στου πατερα μου το παλιο Honda μοντελο '83 μπορει να ακους μια καταπονημενη και γηρασμενη μηχανη μετα απο 400.000km αλλα απο τα πλαστικα δε θα ακουσεις το παραμικρο!Και απο κινητηρα...δε το συζηταω!Του εχω γα**σει τα πρεκια αυτο το αυτοκινητο τωρα που ο πατερας μου παιζει με το καινουριο του αλλα το κανω εδω και πολυ καιρο και ειναι σκυλι μαυρο!Οποτε για καραμελες και μαστιχες..............οτι ψαχνει ο καθενας ειναι! Wink
teodor_v - Τρι 08 Νοέ 2005, 02:51:53
Θέμα δημοσίευσης:
overgr έγραψε:
Τυροκόμε, για το τρακάρισμα της 147 που κόστισε 3500Ε... αν στη θέση της ήταν κανένα 307 ή 407 γιατί πιστεύεις ότι θα ήταν φθηνότερο??? Έτσι και άνοιγε και ο αεροσακος, και έπρεπε να πληρώσεις ολόκληρο ταμπλό... εκεί θα έβλεπες κοστολόγια... και επιπλέον αν πάρουμε σαν δείγμα το δικό σου Peugeot, δεν νομίζω να υπάρχει πιο αναξιόπιστη εταιρία από την Peugeot.


Δεν ειπε κανεις οτι αν ηταν peugeot θα κοστιζε λιγοτερο και ειδικα εγω εχω πει παρα πολλες φορες οτι το 206 τουλαχιστον που εχω και ξερω εχει μαπα ποιοτητα κατασκευης. Αλλα για την 147 εσυ σταθηκες στο κοστολογιο ενω επρεπε να σταθεις στο οτι τρακαρε με 1η σχεση στο κιβωτιο!!!!! Δεν ειναι η τιμη της ζημιας το θεμα αλλα το μεγεθος της... Γιατι οπως σου ειπε ο tirokomos απο το αλλο αυτοκινητο (Α class Mercedes) κρεμεσε ο προφυλακτηρας μονο.
Η 147 εμεινε χωρις μουρη σχεδον....Και εμενα με προβληματιζει το αλλο...Αν το τρακαρισμα ηταν εκτος πολης και με μεγαλυτερες ταχυτητες τι θα ειχε απομεινει απο την Alfa?????????
tirokomos - Τρι 08 Νοέ 2005, 02:56:33
Θέμα δημοσίευσης:
Πολλα φινετσατα κομματια στην εθνικη??????? Wink Laughing Laughing Laughing
teodor_v - Τρι 08 Νοέ 2005, 03:02:33
Θέμα δημοσίευσης:
Απο εκει και περα ειναι δεδομενο οτι οι Alfa υστερουν σε αξιοπιστια (αν και μετα την 147 τα πραγματα ειναι οντως πολυ καλυτερα ) και οντως χανουν λαδια...Απο εκει και περα εγω πιστευω οτι ακομα ισχυουν τα εξης:
Γερμανοι - Ιαπωνες = Αξιοπιστια
Ιταλοι = design
Γαλλοι = Ανεση
Tiesto - Τρι 08 Νοέ 2005, 03:06:53
Θέμα δημοσίευσης:
teodor_v έγραψε:
overgr έγραψε:
Τυροκόμε, για το τρακάρισμα της 147 που κόστισε 3500Ε... αν στη θέση της ήταν κανένα 307 ή 407 γιατί πιστεύεις ότι θα ήταν φθηνότερο??? Έτσι και άνοιγε και ο αεροσακος, και έπρεπε να πληρώσεις ολόκληρο ταμπλό... εκεί θα έβλεπες κοστολόγια... και επιπλέον αν πάρουμε σαν δείγμα το δικό σου Peugeot, δεν νομίζω να υπάρχει πιο αναξιόπιστη εταιρία από την Peugeot.


Δεν ειπε κανεις οτι αν ηταν peugeot θα κοστιζε λιγοτερο και ειδικα εγω εχω πει παρα πολλες φορες οτι το 206 τουλαχιστον που εχω και ξερω εχει μαπα ποιοτητα κατασκευης. Αλλα για την 147 εσυ σταθηκες στο κοστολογιο ενω επρεπε να σταθεις στο οτι τρακαρε με 1η σχεση στο κιβωτιο!!!!! Δεν ειναι η τιμη της ζημιας το θεμα αλλα το μεγεθος της... Γιατι οπως σου ειπε ο tirokomos απο το αλλο αυτοκινητο (Α class Mercedes) κρεμεσε ο προφυλακτηρας μονο.
Η 147 εμεινε χωρις μουρη σχεδον....Και εμενα με προβληματιζει το αλλο...Αν το τρακαρισμα ηταν εκτος πολης και με μεγαλυτερες ταχυτητες τι θα ειχε απομεινει απο την Alfa?????????


χμ, αυτο ισως... http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=108
teodor_v - Τρι 08 Νοέ 2005, 03:09:01
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
teodor_v έγραψε:
overgr έγραψε:
Τυροκόμε, για το τρακάρισμα της 147 που κόστισε 3500Ε... αν στη θέση της ήταν κανένα 307 ή 407 γιατί πιστεύεις ότι θα ήταν φθηνότερο??? Έτσι και άνοιγε και ο αεροσακος, και έπρεπε να πληρώσεις ολόκληρο ταμπλό... εκεί θα έβλεπες κοστολόγια... και επιπλέον αν πάρουμε σαν δείγμα το δικό σου Peugeot, δεν νομίζω να υπάρχει πιο αναξιόπιστη εταιρία από την Peugeot.


Δεν ειπε κανεις οτι αν ηταν peugeot θα κοστιζε λιγοτερο και ειδικα εγω εχω πει παρα πολλες φορες οτι το 206 τουλαχιστον που εχω και ξερω εχει μαπα ποιοτητα κατασκευης. Αλλα για την 147 εσυ σταθηκες στο κοστολογιο ενω επρεπε να σταθεις στο οτι τρακαρε με 1η σχεση στο κιβωτιο!!!!! Δεν ειναι η τιμη της ζημιας το θεμα αλλα το μεγεθος της... Γιατι οπως σου ειπε ο tirokomos απο το αλλο αυτοκινητο (Α class Mercedes) κρεμεσε ο προφυλακτηρας μονο.
Η 147 εμεινε χωρις μουρη σχεδον....Και εμενα με προβληματιζει το αλλο...Αν το τρακαρισμα ηταν εκτος πολης και με μεγαλυτερες ταχυτητες τι θα ειχε απομεινει απο την Alfa?????????


χμ, αυτο ισως... http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=108


Σωστος.... Wink
Tiesto - Τρι 08 Νοέ 2005, 03:15:31
Θέμα δημοσίευσης:
teodor_v έγραψε:
Απο εκει και περα ειναι δεδομενο οτι οι Alfa υστερουν σε αξιοπιστια (αν και μετα την 147 τα πραγματα ειναι οντως πολυ καλυτερα ) και οντως χανουν λαδια...Απο εκει και περα εγω πιστευω οτι ακομα ισχυουν τα εξης:
Γερμανοι - Ιαπωνες = Αξιοπιστια
Ιταλοι = design
Γαλλοι = Ανεση


Εγω πιστευω πως ειναι:

Γερμανοι= Ποιοτητα, αξιοπιστια
Ιαπωνες= Επιδοσεις, αξιοπιστια
Ιταλοι= Σχεδιαση, οδηγικη απολαυση
Γαλλοι= Σχεδιαση, οδικη συμπεριφορα.

Αυτα πολυ γενικα επειδη ολοι λιγο πολυ εχουν εκδοσεις με πολυ καλες επιδοσεις αλλα συνηθως τα ιαπωνεζικα εχουν τα τρελα μοτερ εκτος απο καποιες εξαιρεσεις γερμανων (BMW πχ).

Ασφαλεια πιστευω πως εχουν ολοι τωρα πια...
MEMsound - Πεμ 10 Νοέ 2005, 19:19:58
Θέμα δημοσίευσης:
Alfa Romeo Brera 3.2 V6
Tiesto - Πεμ 10 Νοέ 2005, 20:04:41
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα που μαστε εδω, η 159 μ αρεσε παρα πολυ! Απτα ομορφοτερα της εκθεσης!

Η Brera μονο εμενα δε μ αρεσει πισω?
tirokomos - Παρ 11 Νοέ 2005, 00:28:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλλον......χεχεχεχεχεχε! Wink
teodor_v - Παρ 11 Νοέ 2005, 04:04:24
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:


Αυτα πολυ γενικα επειδη ολοι λιγο πολυ εχουν εκδοσεις με πολυ καλες επιδοσεις αλλα συνηθως τα ιαπωνεζικα εχουν τα τρελα μοτερ εκτος απο καποιες εξαιρεσεις γερμανων (BMW πχ).



Και Mercedes....οποιος αμφιβαλει ας μπει στο site της....
pezomania - Παρ 11 Νοέ 2005, 10:59:53
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΡΕΛΑ τα νέα μοντέλα της alfa!!!!!!!!!!!

Και ας μην ξεχνάμε, ότι όταν η alfa παρουσίαζε αμάξια ΟΛΕΣ οι άλλες εταιρείες είχαν καρότσια με ρόδες!!!!
MEMsound - Παρ 11 Νοέ 2005, 12:18:19
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
Τωρα που μαστε εδω, η 159 μ αρεσε παρα πολυ! Απτα ομορφοτερα της εκθεσης!

Η Brera μονο εμενα δε μ αρεσει πισω?


Arrow
MEMsound Δευ 07 Νοέ 2005, 14:58:31 έγραψε:

.....Την είδα και από κοντά στην έκθεση.
Εξακολουθεί να μην μου αρέσει το πίσω μέρος της....
Η μούρη πάλι είναι απλά τέλεια.
Όπως και το εσωτερικό.

Wink Wink Laughing
Tiesto - Παρ 11 Νοέ 2005, 12:44:08
Θέμα δημοσίευσης:
χαχαχαχαχαχα πως απαντας σ ενα post χωρις να γραψεις τπτ!

sorry, τωρα το θυμηθηκα που το χες πει...
MEMsound - Παρ 11 Νοέ 2005, 19:12:15
Θέμα δημοσίευσης:
Love
Tiesto - Παρ 11 Νοέ 2005, 20:47:47
Θέμα δημοσίευσης:
κατω τα χερια σου ρε! lol lol lol lol lol lol

ελα φευγουμε offtopic!
MEMsound - Παρ 03 Φεβ 2006, 12:45:39
Θέμα δημοσίευσης:
Το καλοκαίρι έρχεται η νέα Alfa Spider
- -

Απλά...



Ghost Dog - Παρ 03 Φεβ 2006, 12:54:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ενα απο τα Ομορφα αμαξια... Wink (επιτελους! Very happy )
Stevon - Παρ 03 Φεβ 2006, 18:05:59
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:




Μάνθοοοοο.....τα σαγόνιααααααα ρέεεεεεεεεεεεε........ Laughing Laughing
Tomakos - Παρ 03 Φεβ 2006, 18:39:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ερωτεύθηκα.... Love
vinman - Παρ 03 Φεβ 2006, 19:53:43
Θέμα δημοσίευσης:
Tomakos έγραψε:
Ερωτεύθηκα.... Love


.....μια απο τα ίδια... Twisted evil
brz20 - Παρ 03 Φεβ 2006, 22:34:16
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ ωραιο.Εχει πολυ ωραιο βλεμα.Αλλα και τα πισω φαναρια ειναι κορυφη.Δεν μπορεις ευκολα να ξεχωρισεις πια σημεια ειναι καλυτερα απο καποια αλλα γιατι ολα ειναι τελεια.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr