DimiP έγραψε: |
μεχρι τελος του χρονου θα ερθει το νεο focus st με:
κινητηρα 2.5 λιτρων ![]() 5 κυλινδρους ![]() ![]() 220 τουρμπάτα αλογα ![]() ![]() ![]() φουλ-εχτρα με bucket , 18αρες ζαντες , λαστιχα 225 , κ.λ.π.... ![]() οποτε ... περιμενετε oσοι εχετε το χρημα δειτε το εδω:http://automoto.flash.gr/news/news/2005/2/16/4418id/ και απο οδηγικη συμπεριφορα : νομιζω αψογο! |
Ronin έγραψε: | ||
Τρελλό!!!!!!!!!!!!!! Απο νούμερα επιδόσεων δεν ξέρω τι λέει,αλλα το συγκεκριμένο μοτέρ ξέρω τι κάνει στα Volvo.... Δοκιμάστε να ακολουθήσετε κανένα τέτοιο και θα δείτε... ![]() ![]() Σφυρίζει σαν οχιά και εξαφανίζετε απο το οπτικό σου πεδίο. Αν υπολογίσουμε και το πλαίσιο,οπου τα focus πάντα φημίζονταν για το πολύ καλο πλαίσιο τους και το πολυ καλό τιμόνι,τότε θα μιλάμε για ένα πάάάάάρα πολύ καλό αυτοκίνητο. Το μόνο αγκάθι είναι τα κυβικά του ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
γιατι το λες αυτο αφου απο τα 2000+ ειναι το ιδιο... ![]() |
MEMsound. έγραψε: |
Κάτω από τα 2000 τα αυτοκίνητα δεν αποτελούν τεκμήριο... |
christhehealer έγραψε: | ||
Λάθος. Kάτω από αξία CIF 50000 Eυρώ, δεν έχουν τεκμήριο. Γι' αυτό και οι Pοrsche, τονίζουν πλέον στις διαφημίσεις τους ότι δεν έχουν τεκμήριο. Tο πρόβλημα του 2.5, είναι ασφαλιστρα, κατανάλωση και κόστος συντήρησης. |
Ghost Dog έγραψε: |
......Αν και προσωπικα θα προτιμουσα ενα RSακι ![]() ![]() |
crusader έγραψε: |
Εγώ θέλω αυτοοοοοοοοο ![]() ![]() ![]() ![]() |
overgr έγραψε: |
Το μοτέρ του είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. |
MEMsound. έγραψε: |
από automoto.flash.gr
Στην ουσία πρόκειται για τους πρώτους μιας οικογένειας κινητήρων, η απόδοση των οποίων θα κυμαίνεται από τους 75 έως τους 170 ίππους. Ανάμεσα στα κυριότερα χαρακτηριστικά των κινητήρων αυτών, αναφέρονται ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων και το μονό λουρί σε όλα τα δευτερεύοντα εξαρτήματα του κινητήρα |
Vaggelis έγραψε: |
Από το site της PSA...
The new models are the first in a family that will eventually comprise engines delivering a range of power outputs from 55 kW (75 hp) to 125 kW (170 hp). |
MEMsound. έγραψε: |
Φίλε μου Πάνο θα σε παραπέμψω εδώ...
...δευτερεύοντα εξαρτήματα του κινητήρα. |
Ronin έγραψε: |
Ξέρεις τι θα ήθελα??
(χμμμ..ας οραματιστώ λίγο......για ύπνο ΟΛΑ τα υπόλοιπα hot-hatcback's |
Ronin έγραψε: |
Η PEUGEOT ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΈΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΙΝΗΤΉΡΑ ?
ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΥΠΆΡΧΕΙ Η ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΊΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ,ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ?? ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΑ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΝΑ 2ΛΙΤΡΟ TURBO PEUGEOT ME 200+ ΑΛΟΓΑ? ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ Η ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ 106 RALLYE.ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΣΑΙΑ,ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ? |
Ronin έγραψε: |
Χμμμ...Χρήστο μου άρεσε το post σου γιατι μπορεί να αποτελέσει βάση για μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβεντούλα..(αν δω να εκφράζει σοβαρές απόψεις κάμποσος κόσμος,θα μεταφέρω τα Posts στις ‘’Οδηγικές αναζητήσεις΄΄).
Λοιπόν...Ξεκινάμε. . . . . Civic Type R:Φαντάζομαι οτι γνωρίζετε πως μας προέκυψε αυτος ο δαίμονας.Μια ωραία πρωία οι συμπαθέστατοι Ιάπωνες αποφάσισαν να παρουσιάσουν ένα αυτοκίνητο το οποίο να ξεφεύγει απο τα στάνταρ που μας είχαν συνηθίσει.Στροφές,στροφές,στροφές. Τί έκαναν λοιπών?Συγκρότησαν μια ομάδα 60 μηχανικών και τους έστειλαν στο Nurbrugring για κάμποσους μήνες.Κάτω τα κεφάλια και δουλειά.Δουλειά,δουλειά,δουλειά.Απο αυτή τη δουλειά μας προέκυψε το αυτοκίνητο που όλοι μας ξέρουμε.Ένα αυτοκίνητο το οποίο προορίζετε για αμέτρητες ώρες οδηγικής απόλαυσης.Που σε κάνει να θές να μην το αφήσεις ποτέ. Το αυτοκίνητο άρεσε.Βρήκε πολλούς αγοραστές,βρήκε αρκετό φανατικό κοινό. Και όλα αυτά?Με πολύ μικρό υπόβαθρο.Ποτέ η Honda δεν ήταν η εταιρεία που θα κοίταζε ένας σκληροπυρηνικός στροφάκιας,κατάφερε όμως να κάνει όλους τους ενδιαφερόμενους να ξεκινάνε απο αυτήν και μετά να κοιτάζουν τις υπόλοιπες επιλογές που έχουν. . . . . Αν φτιάξει κάτι τέτοιο,σίγουρα θα πετύχει.Και πιστεύω οτι ξέρει πως να το φτιάξει... |
DimiP έγραψε: | ||
οσον αφορα το type R εαν μου επιτρεπεις εχω την εντυπωση πως τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι. Οι Ιαπωνες δεν ξυπνησαν ενα πρωι. απλα ενα πρωι εφτασε στην Ελλαδα οτι για το εξωτερικο υπηρχε χρονια τωρα. ας μην ξεχναμε τα type S, integra, acura που κυκλοφορουν σε Αμερικη/Καναδα και που δεν εφτασαν ποτε στην Ελλαδα. |
volvos έγραψε: |
...η πεζο τελος για μενα δεν ξεκινησε στο 306...υπηρχε και το 309 πιο πριν ρε παιδια.... |
ultra-one έγραψε: | ||
Πέστα μεγάλε! Ξεστράβωσε τους! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ronin έγραψε: |
Μια χαρά αυτοκίνητο ήταν το 309 Gti,αλλα δεν θα βρείς πολλούς να το μνημονεύουν σαν κάτι το ιδιαίτερο. |
Ronin έγραψε: |
Και το 206 2.0 Gti είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο,αλλα ούτε και αυτο θα βρείς πολύ κόσμο να το έχει σε εκτίμηση. |
ultra-one έγραψε: | ||||
ΜΕΓΑ λάθος Πάνο! Κανένα αυτοκίνητο στην ιστορία της αυτοκίνησης πέρα από το 309 GTi δεν ψηφίστηκε 4 χρονιές συνέχεια σαν το καλύτερο "Hot Hatch" από το Autocar & Motor! ![]() Επίσης μετά από τεστ σε πίστα το έβγαλαν το καλύτερο προσθιοκίνητο που υπήρξε ποτέ μέχρι το 91-92 (μαζί με το Lotus Elan - Ίσως το 306GTi 6 να ήταν κάπως καλύτερο όταν βγήκε πολυυυ αργότερα)! ![]() Επίσης ακόμη και οι Τρελλαμένοι του MAX Power στην Αγγλία, είχαν πει ότι είναι "Μuuuuch better" από το 205GTi 1.9 όταν το οδήγησαν σε πίστα και ότι "Νο other car improves with speed! The more you push it, the better it gets..." Τα περισσότερα περιοδικά τα έχω στην Κύπρο. Νομίζω έχω ένα Autocar & Motor εδω με Awards. Αν το βρω θα σκανάρω και θα τα κάνω ποστ.
Δυστυχώς ούτε οι οδηγοί των περιοδικών το έχουν σε εκτίμηση! ![]() Δεν έχω δει πουθενά να έχει ξετρελαθεί κάποιος με οποιοδήποτε 206. Ακόμη και για το RC λένε πολύ μέτρια σχόλια..... ![]() Αν θα σύγκρινα το 309GTi 1.9 που είχα, με το 206GTi 1.6 που έχω τώρα θα σου έλεγα ότι το 206 στους τομείς Τιμόνι-Ανάρτηση-Στήσιμο-Φρένα όπως και στη γενική αίσθηση που δίνει στον οδηγό, είναι παιγνιδάκι για κοριτσάκια! ![]() Οδηγούσα 6 χρόνια το 309 και μερικά πράγματα δεν είναι εύκολο να τα ξεχάσεις! ![]() |
Ronin έγραψε: |
Δεν είπα οτι το 309 Gti,δεν ηταν καλό αυτοκίνητο.
Αυτό που θέλω να πώ είναι πως ναι μεν είναι καλό αυτοκίνητο,αλλα σε καμία περίπτωση δεν αποτέλεσε το εφαλτήριο για την καταξίωση της Peugeot στο θέμα των μικρών-μεσαίων ''βολίδων''. Όποιον και να ρωτήσεις,θα σου πεί για τα rallye (απο το 205 1.3 έως τα 16v 1600),για το 205 αντε και το 306. Ίσως και το 405,αλλα αυτό είναι σε άλλη κατηγορία. Πολύ δύσκολο θα αναφέρει κάποιος το 309.Επίσης δύσκολα θα αναφέρει κάποιος και το 206. |
volvos έγραψε: |
δηλαδη αν εξαιρεσουμε την gtv 3.0 ποια αλλα πραγματικα σπορτ αμαξια εχει να παρουσιασει η αλφα ρομεο τα τελευταια....και εγω δε ξερω ποσα χρονια???? |
volvos έγραψε: |
ronin εγω προσωπικα επειδη ετυχε να εχει φιλος εβο8 ειχα εντυπωσιαστει με τα κρατηματα του και ελεγα πωπωπω τι αυτοκινηταρα....
ξερεις ποτε καταλαβα οτι το παιδι ειναι κουλος και ΔΕΝ το παει αλλα τον παει.... οταν μπηκα κατα τυχη μια φορα στο καιτατζη το μικρο που εχει και αυτος εβο8....πραγματικα ντραπηκα που εχω αποψη!!!!!!!!! και ας ειναι κωλοπαιδο. οσο αφορα πανο το veloce μην φανταστεις οτι εχω κανει τιποτα πολλα χλμ.κυριως συνοδηγος ημουν καθως λογω νεανικης μαλακινσης δεν μου το εδινε ο θειος μου αλλα και 2 τετραγωνα να κανεις φτανει....εγω εκανα μια φορα τη κατεχακη πανω κατω -αυτο ειναι το μαξιμουμ που το εχω οδηγησει- αλλα απο τοτε εχω υποσχεθει στον εαυτο μου να παρω ενα τετοιο καποτε. εεεμ μετα απο αυτα πες μου τι να νιωσω μεσα σε μια 147? ισως ειμαι αδικος απεναντι στα υπαρχοντα μοντελα της αλφα τι να πω. |
Ronin έγραψε: | ||||
Ο χαρακτηρισμός type S χρησιμοποιείτε αρκετά απο τη Honda,Δημήτρη.Είναι σα να λέμε εμείς Gti ή XS. Το Integra είναι κανονικό μοντέλο παραγωγής της Honda.Εξαιρετικό αυτοκίνητο. Το acura που λές,δεν είναι μοντέλο αλλα είναι η ονομασία της Honda στο εξωτερικό. Σίγουρα η Honda έχει παράδοση στα γρήγορα σπορ αυτοκίνητα,αλλα δεν θυμάμαι κάποιο άλλο αυτοκίνητο της να έχει τέτοια συμπεριφορά στις στροφές. (εξαίρεση αποτελεί το Integra,το οποίο όμως δεν έφτασε ποτέ εδω...) |
Ronin έγραψε: |
Καμία σχέση με οτιδήποτε κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή ![]() |
Tiesto έγραψε: |
Διαβασα και το αρθρο που χει το Drive και απ οτι καταλαβα, γενικα ειναι πολυ καλο αλλα δεν εχει την κορυφαια αισθηση του Focus RS παρ ολο που ναι πιο γρηγορο.
Τρελο value for money ομως! |
christhehealer έγραψε: |
Kαλά λένε τα σημερινά turbo αλλά δεν έχουν την αίσθηση του 306-Race. |
nOkpos έγραψε: |
και εγω λεω τωρα ενα μοτερ απο type-r πανω στο 206 τι θα σας ελεγε? ![]() ![]() ![]() |
Παράθεση: |
.....Η πρεμιέρα του Focus ST στην ευρωπαϊκή αγορά έγινε το Νοέμβριο του 2005 και η ανταπόκριση των πελατών ήταν τόσο θετική, ώστε η Ford εκτιμά ότι θα πουλήσει τουλάχιστον 50% περισσότερα μοντέλα από τις αρχικές προβλέψεις για το 2006.
Από την έναρξη παραγωγής, τον Οκτώβριο 2005 μέχρι το τέλος Ιανουαρίου 2006, πουλήθηκαν πάνω από 4.000 μονάδες. Σχεδόν το 30% αυτών των αυτοκινήτων ήταν βαμμένα στην απόχρωση Electric Orange, χρωματισμός που η Ford έχει ανακοινώσει πως θα είναι ο βασικός του λανσαρίσματος του μοντέλου και στην ελληνική αγορά...... |
MEMsound έγραψε: | ||
Ξεπερνούν τις προσδοκίες οι πωλήσεις του Focus ST
|
ultra-one έγραψε: |
Αν ο τζόγος είναι πρόβλημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου τότε τολμώ να πω ότι στον τομέα τιμόνι το Focus (ανκαι είναι κάπως πιο γρήγορο) είναι ισάξιο με του 309GTi που παραμένει #1 ακόμα για μένα σε αίσθηση και κυρίως σε ακρίβεια. |