PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Α, ρε σασμάν...

Pug_306 - Πεμ 10 Φεβ 2005, 01:03:02
Θέμα δημοσίευσης: Α, ρε σασμάν...
Δυστυχως παω για αλλαγη σασμαν....Αυτο διοτι στο υπαρχον: Το "ρουλεμαν" του συμπλεκτη ειναι ετοιμο να διαλυθει κ να πεσει στο χωρο του βολαν...και ειναι και οι ταχυτητες ελαφρως κουρεμενες (σαυτο βοηθησε και το πρωτο προβλημα-αφου δε κουμπωναν σωστα οι ταχυτητες------βλεπε ΧΧΧΧΡΡΡΡΡΑΑΑΑΑΚΚΚΚΚΚΚ....) Οποτε απτο να κατσω να επισκευασω το υπαρχον θα βαλω αλλο...Εχω βρει ενα απο 106 1.1 cc το οποιο ειναι ποοοοοοοολυυυ κοντο με αποτελεσμα να πυροβολαει στα ξεκινηματα κ στις αλλαγες Very happy Very happy ,αλλα απο τελικες..... Crying or Very sad πανω απο 150 δε θα ξαναδω μεχρι να βαλω το 2λιτρο με το 6αρι πανω.......ΕΚΤΟΣ των αλλων εχει προβλημα και το ενα ακρομπαρο(μπαινοβγαινει.....ναι...)...Αυτα τα ωραια...
PoLiThS - Πεμ 10 Φεβ 2005, 06:30:03
Θέμα δημοσίευσης:
Απο πού βγάζεις το συμπερασμα οτι κουρεψες γρανάζια ? Οταν περάσει το ρουλεμάν μέσα απο το χτένι κανει θορυβο κουρεμένων γραναζιών.. οπότε μπορεί να το γλυτώσεις.. Όσο για το ακρόμπαρο ? Οταν λες μπαινοβγαίνει ?
Pug_306 - Παρ 11 Φεβ 2005, 23:18:42
Θέμα δημοσίευσης:
Το ανοιξαμε το σασμαν και τα ειδα.....ασε τα κομματια που εβγαιναν κατα την αλλαγη βαλβολινων.......οσων αφορα ακρομπαρο -λαθος- δεν εννοουσα αυτο αλλα οτι ""κουναει""" πολυ ομως....σε καθε στροφη γκλουκ-γκλουκ και τα τοιαυτα.(το πως δε τοχω ψαξει ακομα...αλλα πρεπει)...καλα, ειναι και τα αμορτισερ......ΑΠ'ΤΑ ΚΑΛΑ...τελοσπαντων..Λιγο απ'ολα...Θελει γενικο service.να γινει παλι αμαξι.
tsikis - Σαβ 12 Φεβ 2005, 00:34:07
Θέμα δημοσίευσης:
Κάντο γρήγορα αυτό το "γενικό" service
Γιατί δεν σε βλέπω καλά
Φιλικά Νίκος Wink
Pug_306 - Σαβ 12 Φεβ 2005, 17:02:54
Θέμα δημοσίευσης:
Αστα φιλε δε λες τιποτα.Κατσε να μαζευτει κανα φραγκο γιατι δε μας βλεπω καλα...... Rolling eyes
PoLiThS - Κυρ 13 Φεβ 2005, 19:28:42
Θέμα δημοσίευσης:
Χμ... θελεις 2λιτρο μοτερατσι ??? έχω 2λιτρο μοτερατσι... και σκεφτομαι να το βάλω στο δικό μου 306...
GIANNIS206 - Δευ 14 Φεβ 2005, 08:59:14
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Χμ... θελεις 2λιτρο μοτερατσι ??? έχω 2λιτρο μοτερατσι... και σκεφτομαι να το βάλω στο δικό μου 306...


Δικό σου 306?Από πότε ρε Νίκο? αντε με το καλό το αμαξάκι!
Pug_306 - Τρι 15 Φεβ 2005, 00:26:01
Θέμα δημοσίευσης:
Τι τιμη το βρηκες ρε συ??και πως θατο δηλωσεις????Εγω φιλε ψιλοξενερωσα γιατι και δε βρισκω ευκολα τετοιο μοτερ και το βρισκω πανακριβα και μου εχουν πει οτι υπαρχει κολημα μετο δηλωμα του διοτι δε "μπορεις" να δηλωσεις απο 1,4 σε 2,0....Ετσι μουχουν πει...Μαλλον για κανα κινητηρα απο 106 ραλλυε το κοβω και απο κει και περα κωλοφτιαξιμο......(η τετραπεταλουδο η τουρμπο)μαλλον κατι τετοιο.Δε ξερω....εχω ψιλοζαλιστει με την ολη φαση.....
PoLiThS - Τρι 15 Φεβ 2005, 08:21:50
Θέμα δημοσίευσης:
Χμμμ... και αν σου πώ οτι το δηλώνεις καονικά και με τον νομο ? τι 8α έλεγες ?
Pug_306 - Τρι 15 Φεβ 2005, 17:06:19
Θέμα δημοσίευσης:
θαλεγα να μου το εξηγησεις καλυτερα.Απο κει και περα πες και καμμια τιμουλα...
PoLiThS - Τρι 15 Φεβ 2005, 22:19:23
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα να στο πω απλα..

Δηλώσαμε 206 απο 1,4 σε 2,0 .

Απο την στιγμή που έχει παραχθεί το πλαίσιο VF32C (Peugeot 206 3Door) με κινητήρα 2λιτρο δηλώνεται ανεξαρτήτως κυβισμού

Αντίστοιχα επιδή έχει παραχθει το πλαισιο VF37C (Peugeot 306 3Door) με 2λιτρο μοτερ αρα μπορεί να δηλωθεί

Παλαιοτερα είχε γινει αναφορά μελους στο club για νομιμη μετατροπή απο 1,1 σε 2,0

Η λεπτομέρια που θα πρέπει να προσέξουμε φυσικά ειναι οτι Πάντα μιλάμε για τυπους κινητήρα που έχουν φορεθεί εργοστασιακά στο μοτνέλο, δηλαδή δεν μπορείς να βάλεις σε 306 τον κινητήρα του 206 ή ανάποδα

Παρ'ολα αυτά απο την πρωσόπική μου εμπειρία με την δική μου μετατροπή και ενα ελάχιστο μπλέξιμο που είχα με την ταυτότητα του κινητήρα μπορείς να βάλεις ουσιαστικά οποιο κινητήρα θέλεις.
Pug_306 - Παρ 18 Φεβ 2005, 19:38:26
Θέμα δημοσίευσης:
Για να βαλω δηλαδη το κινητηρα του rallye????Θα φαει σκαλωμα το πραγμα?
MEMsound - Σαβ 19 Φεβ 2005, 01:02:57
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
Για να βαλω δηλαδη το κινητηρα του rallye????Θα φαει σκαλωμα το πραγμα?

Λογικά ναι εκτός και αν το έχει κάνει άλλος ήδη και το έχει δηλώση οπότε "πατάς" εκεί και το δηλώνεις.
Αλλιώς χλωμό.
Αλλά γιατί να πάς σε 1,6 και όχι σε 2,0.
Η διαφορα σε ασφαλιστρα και τέλη είναι γυρω στα 350ευρω.
volvos - Σαβ 19 Φεβ 2005, 12:56:15
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:


Παρ'ολα αυτά απο την πρωσόπική μου εμπειρία με την δική μου μετατροπή και ενα ελάχιστο μπλέξιμο που είχα με την ταυτότητα του κινητήρα μπορείς να βάλεις ουσιαστικά οποιο κινητήρα θέλεις.




ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ? ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΙΚΡΕ γιατι τελος φλεβαρη μαλλον θα ανεβω και θα τα ακουσεις που δεν με πηγες βολτα με κουλα
pug206lims - Σαβ 30 Απρ 2005, 16:38:41
Θέμα δημοσίευσης:
Tι γινεται αν το αφησεις αδηλωτο ?
netblaster - Κυρ 01 Μάϊ 2005, 16:45:36
Θέμα δημοσίευσης:
pug206lims έγραψε:
Tι γινεται αν το αφησεις αδηλωτο ?


Τι γινεται?!?!? Σε περιπτωση ατυχηματος δεν σε καλυπτει η ασφαλεια, δεν περνας ΚΤΕΟ (εκτος αν εχεις κονε...) και σε κανα τυχαιο ελεγχο αστυνομιας (λιγο χλωμο...) την εβαψες!!!
MEMsound - Κυρ 01 Μάϊ 2005, 20:55:50
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
...και σε κανα τυχαιο ελεγχο αστυνομιας (λιγο χλωμο...) την εβαψες!!!

= από κατάσχεση πινακίδων μέχρι και αυτοκινήτου ανάλογα με τις ορέξεις του "γραφέα"...
Βέβαια μια κοπέλα ( Wink ) από εδώ μέσα την είχε γλυτώσει κάνοντας του τα "γλυκά" μάτια αλλά δεν νομίζω να εκάνες και εσύ κάτι τέτοιο...!! Laughing Laughing Wink Cool
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr