και οι ιδιωτικές ομάδες
τις εργοστασιακές
vinman - Δευ 23 Μάϊ 2005, 17:56:40
Θέμα δημοσίευσης:
Απειλεί με αποχώρηση η Skoda
ΑΓΩΝΕΣ: 23/5/2005
Ανοιχτό άφησε η αγωνιστική ομάδα της Skoda το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Αυτό φάνηκε σε δηλώσεις του διευθυντή της Μάρτιν Μουλμάιερ. Ο Τσέχος κατασκευαστής ζητά μείωση των αγώνων από 16 σε 12, αλλιώς θα αναγκαστεί να αποχωρήσει.
Πάντως η Skoda δεν είναι η μοναδική ομάδα που έχει εκφράσει τις αντιρρήσεις της για τον αριθμό των αγώνων, καθώς και η Mitsubishi υποστηρίζει ότι οι 16 αγώνες είναι πολλοί και δυσκολεύουν την κατάσταση με το κόστος. Αίτημα και των δύο είναι στην περίπτωση που η Ομοσπονδία δεν δεχθεί τους 12 αγώνες, τουλάχιστον να μειωθούν οι αγώνες σε 14.
autotriti.gr
MEMsound - Πεμ 02 Ιούν 2005, 10:57:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ράλλυ Τουρκίας: 2 - 5 Ιουνίου 2005
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Συνολικά: 85
Eργοστασιακοί Oδηγοί: 12
Iδιωτικές συμμετοχές με WRC: 15
Oδηγοί Πρωταθλήματος Παραγώγης: 19
Iδιωτικές συμμετοχές με N/4: 22
Iδιωτικές συμμετοχές με A/6: 14
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Συνολικά χλμ: 1228,94 χλμ.
Αριθμός ε.δ.: 17
Συνολικά χλμ ε.δ.: 348,43 χλμ.
Μεγαλύτερη ε.δ.: 17η Όλυμπος (33,35 χλμ.)
Μεγαλύτερο υψόμετρο σε ε.δ.: 1.800 μέτρα (4η / 7η Μίρα )
Οδόστρωμα: χώμα
Service Park: Ένα, στο Κεμέρ
Πανηγυρική εκκίνηση: Πέμπτη 2 Ιουνίου 19.00 μμ (Αττάλεια)
Τερματισμός: Κυριακή 5 Ιουνίου 12.55 μμ (Κεμέρ)
Σούπερ Ειδική: Στο πανεπιστήμιο Akdeniz, θα πραγματοποιηθεί δύο φορές.
Περιορισμός Κινητήρων: Ίδιος σε Σαρδηνία και Τουρκία
Διαβάστε για τα τελευταία νέα των ομάδων εδώ.
MEMsound - Πεμ 02 Ιούν 2005, 18:41:32
Θέμα δημοσίευσης:
από rally.gr
Ράλλυ Τουρκίας: 2 - 5 Ιουνίου 2005
Ρινγκ με λάσπη!
Περί ελαστικών -και πάλι- ο λόγος!
Από την διαδικασία των αναγνωρίσεων άρχισαν τα όργανα στην Τουρκία, ελέω των κακών καιρικών συνθηκών.
Στις δοκιμές τους, τα πληρώματα παραπονέθηκαν για την ελλιπή πρόσφυση, μη μπορώντας να μετρήσουν τις φορές που βγήκαν από το δρόμο, με ελάχιστα χιλιόμετρα!
Μάλιστα, όλοι εστίασαν την προσοχή τους στην επιλογή των ελαστικών, η οποία θα κρίνει και την εξέλιξη του αγώνα.
Βλέπετε, οι κανονισμοί της FIA επιβάλλουν στους κατασκευαστές να δηλώνουν πριν από την έναρξη του αγώνα τα ελαστικά και την γόμα που θα χρησιμοποιήσουν και κάποιοι οδηγοί, όπως ο Chris Atkinson και ο Markko Martin, ανησυχούν ότι δεν έχουν δηλώσει αρκετά ελαστικά για βρεγμένες και λασπωμένες επιφάνειες.
Και οι δύο επέλεξαν τα σκληρά XR της Pirelli, ενώ τα ΚΡ θα αποτελούσαν καλύτερη επιλογή για αυτές τις συνθήκες.
Αντίθετα στην Ford, o Malcolm Wilson εξέφρασε την πεποίθηση του, ότι οι οδηγοί του, Toni Gardemeister και Roman Kresta, θα είναι σε ευνοϊκή θέση ελέω των συγκεκριμένων συνθηκών! Οι ομάδες που χρησιμοποιούν Michelin, δήλωσαν μία σειρά, την Ζ, η οποία μπορεί να χαραχτεί ανάλογα με τις συνθήκες.
Μοναδικό ερωτηματικό, αποτελεί η γόμα. Ο Wilson, ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Το δελτίο καιρού έκανε λόγο για βροχή. Πιστεύω ότι πλευράς ελαστικών είμαστε σε καλή θέση. Ελπίζω, ότι δεν θα την πάθουμε όπως στην πρώτη ειδική πέρσι».
Ο Atkinson, από την πλευρά του, είπε:
«Είναι αρκετά ενδιαφέρον. Μπορεί οι διαδρομές να στεγνώσουν, αλλά θα παραμείνει λασπωμένα σε κάποια σημεία. Δεν πρέπει να ξεγελαστείς από το γεγονός ότι σε κάποια σημεία θα είναι στεγνά, αφού κάτω από δέντρα και σκιερά σημεία, θα γλιστράει πολύ. Είναι δύσκολο να κρίνεις».
Ο Markko Martin εξέφρασε την πεποίθηση του, ότι οι ειδικές θα στεγνώσουν γρήγορα, αφού οι δικές του πληροφορίες αναφέρουν ότι έρχεται ζέστη στην περιοχή. Πάντως, δεν είναι και τόσο σίγουρος για την επιλογή των ελαστικών του…
«Οι συνθήκες μπορεί να αλλάξουν πολύ γρήγορα. Από την στιγμή που βρέχει, όμως, έχει πολύ λάσπη και γλιστράει πολύ ο δρόμος».
Ο Toni Gardemeister από την μεριά του, είχε μείνει με το στόμα ανοικτό από την μειωμένη πρόσφυση που αντιμετώπισε στις ειδικές.
«Σε πολλά σημεία, βγήκα από τον δρόμο με 20 χλμ./ώρα! Πιστεύω, ότι τελικά δεν θα έχει και τόσο μεγάλη σημασία τι ελαστικά χρησιμοποιείς. Σίγουρα στα ανοικτά κομμάτια οι δρόμοι θα είναι στεγνοί, αλλά όπου υπάρχει σκιά θα γλιστράει. Και το χειρότερο από όλα είναι ότι δεν έχουμε πληρώματα αναγνωρίσεων να μας ενημερώσουν»._Π.Τ.
MEMsound - Πεμ 02 Ιούν 2005, 19:05:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ράλλυ Τουρκίας: 2 - 5 Ιουνίου 2005
Οι χρόνοι του Shakedown, αναλυτικά:
1 Gronholm (Peugeot) 2:02.5
2 Solberg (Subaru) 2:03.0
3 Galli (Mitsubishi) 2:03.3
4 Rovanpera (Mitsubishi) 2:03.4
5 Schwarz (Skoda) 2:03.5
6 Sainz (Citroen) 2:04.3
7 Carlsson (Subaru) 2:05.0
8 Atkinson (Subaru) 2:05.7
9 Loeb (Citroen) 2:06.0
10 Gardemeister (Ford) 2:06.8
11 Kresta (Ford) 2:06.9
12 Martin (Peugeot) 2:07.1
13 Tuohino (Skoda) 2:07.7
14 H Solberg (Ford) 2:10.1
15 Johansson (Subaru) 2:10.7
16 Warmbold (Ford) 2:12.8
17 Βωβός (Subaru) 2:13.5
Ενδιάφεροντα στοιχεία από το shakedown οι θέσεις των Mitsubishi Που επιτέλους έχουν αναρτήσεις που δουλευουν σωστά και 9η θέση του Loeb που δείχνει λίγο πίσω ενώ και σε δηλώσεις που έκανε φαίνεται σα να μην του "ταιριάζει" πολύ το "τερέν" του ράλλυ Τουρκίας.
Ευχάριστα τα νέα από τους Άρη Βωβό και «ΕΛ-ΕΜ» που είναι πολύ ευχαριστημένοι απ΄το Subaru WRC 04 και γράφουν αγωνιστικά χιλιόμετρα για να προετοιμαστουν για το ράλλυ Ακρόπολις.
MEMsound - Πεμ 02 Ιούν 2005, 19:15:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ράλλυ Ακρόπολις: 23 - 25 Ιουνίου 2005
Όλα έτοιμα!
...ενώ με τα Ιστορικά το θέαμα θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο:
Δ.Τύπου της ΕΘΕΑ:
Η ΕΛΠΑ, μετά από απόφαση της ΕΘΕΑ, διοργανώνει την Πέμπτη 23 Ιουνίου 2005 αμέσως μετά την ολοκλήρωση της υπερειδικής του Ράλλυ Ακρόπολις που δα διεξαχθεί στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας με τη συμμετοχή 91 αυτοκινήτων, αγώνα 20 επιλεγμένων Ιστορικών αγωνιστικών αυτοκινήτων έτους κατασκευής έως το 1975 (τριάντα ετών και άνω). Τα αυτοκίνητα θα είναι αντιπροσωπευτικά της κατηγορίας 1 (έως 1969) και της κατηγορίας 2 (1970-1975) των Ιστορικών Αυτοκινήτων και των αντιστοίχων κλάσεων.
Στο Ολυμπιακό Στάδιο, λοιπόν, εκτός από τα σύγχρονα αγωνιστικά του WRC οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν σπάνιο θέαμα, έντονο συναγωνισμό, και συγχρόνως την αισθητική μιας άλλης εποχής, με πανέμορφα αυτοκίνητα που έχουν παραμείνει ανεξίτηλα στην μνήμη μας και έχουν συνδέσει το όνομα τους με τους αγώνες.
Αυτοκίνητα όπως τα PORSCHE 911RS, FORD ESCORT RS 2000, MINI COOPER S, LANCIA FULVIA HF, TOYOTA CELICA, OPEL ASCONA, ALFA ROMEO 2000 GTVeloce, BMW 2002 TI, DATSUN 160 SSS, αλλά και παλαιότερα όπως τα JAGUAR E TYPE, FERRARI 250 GT, LOTUS ELAN, NSU TT 1200 και ALFA ROMEO GIULIETTA SPRINT, θα ενθουσιάσουν τους θεατές με την παρουσία και τις επιδόσεις τους.
Εντομεταξύ οι ειδικές διαδρομές βρίσκονται υπό επιτήρηση:
Από χθες, 1η Ιουνίου, έως και τις 21 του ίδιου μήνα, οι ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις θα φυλάσσονται από ομάδες ασφαλείας, για να αποφευχθούν οι παράνομες δοκιμές, και όχι μόνο!
Λόγω των ισχυρών βροχοπτώσεων των τελευταίων ημερών, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να δημιουργηθούν ζημιές στις επιφάνειες των ειδικών διαδρομών, αν υπάρξουν αλόγιστα περάσματα από αυτές._Π.Τ(rally.gr)
Επίσης έχει αλλάξει και το σημείο τερματισμού και σύμφωνα με απόφαση της Oργανωτικής Eπιτροπής του Pάλλυ Aκρόπολις 2005, ο τερματισμός του αγώνα θα γίνει στο Eκθεσιακό Kέντρο Λαμίας στις 26/6 και ώρα 14:25 και όχι στο μνημείο του Λεωνίδα στις Θερμοπύλες.
(υ.γ.....εμπόριο έγινε και το ράλλυ Ακρόπολις.....τέλος πάντων....)
MEMsound - Σαβ 04 Ιούν 2005, 08:36:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ράλλυ Τουρκίας: 2 - 5 Ιουνίου 2005
Οι απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες, η επιλογή των ελαστικών και το αλάθητο του Sebastien Loeb αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του Ράλλυ Τουρκίας, μετά από πέντε ειδικές διαδρομές.
Από αυτές, ο γάλλος κέρδισε τις τέσσερις, και η μοναδική που του ξέφυγε, ήταν αυτή η τέταρτη στην οποία και αντιμετώπισε πρόβλημα με την λάσπη στα πρώτα χιλιόμετρα της ειδικής.
Από εκεί και πέρα, με την πρώτη θέση να μοιάζει για ακόμα μία φορά γαλλική υπόθεση, τις εντυπώσεις κλέβει ο Ιταλός Giggi Galli, που με το Lancer WRC ’05 βρίσκεται στην δεύτερη θέση της γενικής!
Σημειώστε, ότι στη συνέχεια αντιμετώπισε πρόβλημα υπερθέρμανσης με τα φρένα, με αποτέλεσμα να κάνει δύο πέμπτους χρόνους στη συνέχεια.
Ανάμεσα στους οδηγούς με Pirelli έκανε τη σωστή επιλογή ελαστικών, διαλέγοντας την μαλακή γόμα, ενώ κέρδισε και μία ειδική, σκαρφαλώνοντας έστω για λίγο στην πρώτη θέση της γενικής!
Ο Petter Solberg, από την τρίτη θέση, έκανε λάθος επιλογή ελαστικών το πρωί, διαλέγοντας πιο σκληρή γόμα, ενώ σε καμία περίπτωση δεν έχει βρει τον εαυτό του.
Ανάμικτα τα συναισθήματα και για τον Μarcus Gronholm, ο οποίος αν και δεν έχει ιδιαίτερα παράπονα από τα ελαστικά του, δεν μπορεί να κινηθεί στους ρυθμούς του Loeb.
Και όλα αυτά, την ώρα που ο Carlos Sainz, μετά από τις δύο πρώτες αναγνωριστικές διαδρομές, άρχισε να πυροβολεί και να απειλεί τον Gronholm που είναι τέταρτος.
Ο Άρης Βωβός, ξεκάθαρα ακολουθεί στρατηγική γνωριμίας με το αυτοκίνητο, φιγουράροντας μαζί με τον ΕΛ-ΕΜ στην 15η θέση της γενικής. Στόχος, τα αγωνιστικά χιλιόμετρα για το ελληνικό πλήρωμα.
Σημειώστε, επίσης, ότι το άλλο ελληνικό πλήρωμα, αυτό των Παπαδημητρίου-Harryman με Subaru Impreza A/8, δεν εκκίνησε τελικά στον αγώνα.
Στην κατηγορία Παραγωγής, με τον Pons να έχει ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην πρώτη ειδική της ημέρας, ο Arai δεν είχε πρόβλημα να περάσει πρώτος, έχοντας μέχρι την Πέμπτη ειδική τον Mark Higgins να ακολουθεί 9,3 δλ. πίσω του.
Απομένουν τρεις ειδικές διαδρομές, συμπεριλαμβανομένου και της σούπερ ειδικής.
από rally.gr
MEMsound - Σαβ 04 Ιούν 2005, 08:59:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ράλλυ Τουρκίας: 2 - 5 Ιουνίου 2005
Sebastien Loeb
Αν η αναγέννηση της αγωνιστικής ομάδας της Mitsubishi με τη 2η θέση του Γκάλι και στη συνέχεια 1η (μετά την ΕΔ4) περνάει από το Ράλλυ Τουρκίας που ξεκίνησε σήμερα Παρασκευή 3 Ιουνίου (χθες απόγευμα η εθιμοτυπική εκκίνηση) και επιβεβαιωθεί στη συνέχεια του αγώνα, τότε έχουμε την καλύτερη είδηση για ανταγωνισμό και θέαμα στο Ακρόπολις που ακολουθεί σε τρεις εβδομάδες. Κι αν ο Βωβός με το Impreza της ομάδας του Καζάζ συνεχίσει να είναι εμπρός από τους Τούρκους οδηγούς, ίσως να είναι ο καλύτερος οιωνός για τους δύο σημαντικότατους ποδοσφαιρικούς αγώνες που έρχονται μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας.
Petter Solberg
Ο Τζίζι Γκάλι με το Lancer, που αντικατέστησε τον Πανιζί, άρχισε την πρώτη μέρα του στον τουρκικό αγώνα γράφοντας τους ταχύτερους χρόνους στις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές, πίσω από τον αδιαφιλονίκητο Λοέμπ με το Xsara. Μπορεί ο Γκάλι να είναι, μετά την ΕΔ2, 17,3'' πίσω από τον Λοέμπ, αλλά είναι και 7,2'' εμπρός από έναν παγκόσμιο πρωταθλητή όπως ο Πέτερ Σόλμπεργκ (Impreza) που ακολουθεί στην 3η θέση. Η έκπληξη από τον Γκάλι ήρθε στην επόμενη ειδική διαδρομή των 22,28 χλμ, μετά την οποία πέρασε... πρώτος σε συνδυασμό και με την ατυχία του Λοέμπ, ο οποίος βρέθηκε 6,4'' πίσω του! Αμέσως μετά όμως ο Λοέμπ απάντησε και βρέθηκε πάλι εμπρός και μάλιστα με διαφορά. Την οποία αύξησε ακόμη περισσότερο μετά την ΕΔ7
Ο Βωβός, τρέχει στην Τουρκία για να προπονηθεί καλύτερα εν όψει του Ράλλυ Ακρόπολις, που ξεκινάει στις 23 Ιουνίου. Και προπόνηση σημαίνει να έχει γράψει στο κοντέρ του όσο γίνεται περισότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα, να εξοικιωθεί με το Impreza και γενικά να είναι σε φόρμα για τον δικό μας αγώνα. Έτσι, δικαιολογείται ο κάπως προσεκτικός ρυθμός του στην αρχή, καθώς δεν θα ήθελε να βρεθεί προ απροόπτου πριν καλά καλά ξεκινήσει ο αγώνας. Αλλωστε, είδαμε ότι μετά τον 18ο χρόνο της πρώτης ειδικής των 28,98 χλμ όχι μόνο κάλυψε το 1,8'' που τον χώριζε από τον Μεχμέτ Μπεσλέρ (Focus) αλλά και τον πέρασε στην επόμενη ειδική, φέρνοντας τη διαφορά στα 3,6'', και περνώντας στη 16η θέση και λίγο μετά (ΕΔ7) στη 15η. Το θέμα για μας είναι να μην έχει... φέσια εμπρός του ο Βωβός και να κρατήσει πίσω του και τον Αράϊ (Impreza) που είναι πρώτος στην Ομάδα Ν.
Το πρόβλημα στην Τουρκία για όλες τις εργοστασιακές ομάδες, είναι ο καιρός και η επιλογή των ελαστικών η οποία, βάσει των νέων κανονισμών, πρέπει να γίνεται πριν ξεκινήει ο αγώνας. Και καθώς μια βρέχει και μια δεν βρέχει στην ορεινή περιοχή πάνω από την Αντάλυα, σχεδόν απέναντι από το Καστελόριζο, μιά καλή επίδοση σε στεγνό χώμα μπορεί να αλλάξει αν βρέξει ή και το αντίθετο, μόνο και μόνο λόγω προεπιλογής ελαστικών. Πίσω από την πρώη τριάδα ακολουθούν τα δύο 307 των Γκρόνχολμ και Μάρτιν με το άλλο Lancer του Ροβάνπερα να κλείνει την 6άδα, επιβεβαιώνοντας την καλή εμφάνιση της ομάδας.
Στην ΕΔ6, ο Σάινθ, ο οποίος ανακλήθηκε από την... εφεδρία για να αντικαταστήσει τον Ντυβάλ, πέρασε και τον Μάρτιν και αν συνεχίσει έτσι, τότε πιθανόν να πέσει και ο Γκρόνχολμ με τον οποίο έχει διαφορά 20'',2. Στην πρώτη ειδική ο Ισπανός ήταν πολύ πίσω, αλλά στην επόμενη έφερε τον 4ο χρόνο και είναι τώρα 5ος γενικής. Πίσω από τον Σάινθ ακολουθούν οι Ροβάνπερα (Miysubishi) Γκαρντεμάιστερ (Ford) και Μάρτιν (Peugeot). Eντυπωσιακός και ο Κάρλσον (Ιmpreza) που όμως στην ΕΔ 6 έπεσε και βρέθηκε 11ος αλλά είναι από τους ταχύτερους ιδιώτες με αυτοκίνητο WRC.
Προετοιμασία για το Ακρόπολις κάνει στην Τουρκία και η ομάδα της Suzuki, παρά το ότι ο αγώνας δεν μετράει στο πρωτάθλημα νέων με τα Ignis της ομάδας Σούπερ 1600. Τα δύο αυτοκίνητά της με τον Αντερσον και τον Γουϊλκς είναι σε χαλαρό ρυθμό, τουλάχιστον στην πρώτη φάση του.
από automoto.flash.gr
Μεγαλύτερες φωτογραφίες εδώ.
MEMsound - Σαβ 04 Ιούν 2005, 09:14:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ράλλυ Τουρκίας: 2 - 5 Ιουνίου 2005
Άπιαστος ο Loeb και όλοι αναρωτιούνται τι μπορεί να τον σταμάτησει!
Πίσω του ο Giggi Galli με το αναγεννημένο "αναρτησιακά" Mishubishi.
Ακολουθεί ο Marcus Gronholm σε απόσταση αναπνοής, ενώ οι Βωβός - "ΕΛ-ΕΜ" έχουν σκαρφαλώσει στην 11η θέση γενικής εκμεταλλευόμενοι τις εγκαταλείψεις των Atkinson (ντεπόζιτο βενζίνης), Rovapera (ανάρτηση), Schwarz και Touhino, επίσης από ανάρτηση, όπως και των Daniel Carlsson και Tobias Johansson.
Το πρώτο σκέλος
Οι χρόνοι του 1ου σκέλους εδώ.
MEMsound - Σαβ 04 Ιούν 2005, 10:33:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ράλλυ Τουρκίας: 2 - 5 Ιουνίου 2005
Mετά από τις δύο πρωϊνές ειδικές διαδρομές, ο Sebastien Loeb διατηρεί τη διαφορά του από τους υπόλοιπους, την ώρα που η δεύτερη θέση άλλαξε χέρια.
Η ατυχία χτύπησε τον Giggi Galli, ο oποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του Lancer και έχασε την πίεση του τούρμπο, με αποτέλεσμα να πέσει στην δέκατη θέση της γενικής.
Έτσι, 1:13 πίσω από τον γάλλο βρίσκεται ο Marcus Gronholm, ενώ τρίτος είναι ο Petter Solberg, 7,9 δλ. πίσω από τον Φιλανδό. Τέταρτος και με διαφορά από τον πέμπτο, είναι ο Carlos Sainz.
O δικός μας Άρης Βωβός, έχασε μία θέση στη γενική από τον Harri Rovnapera, με αποτέλεσμα να βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 12η θέση της γενικής.
Ανακατατάξεις είχαμε και στην κατηγορία Παραγωγής, με τον Marcos Ligato να διατηρείται πρώτος, με σεβαστή διαφορά της τάξεως των 49 δλ., από τον Mark Higgins
MEMsound - Σαβ 04 Ιούν 2005, 19:15:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ράλλυ Τουρκίας: 2 - 5 Ιουνίου 2005
Ολοκληρώθηκε το2ο σκέλος.
Επιγραμματικά:
1ος με διαφορά πάνω από 1 λεπτό ο Loeb.
Μάχη γίνεται για την 2η θέση μεταξύ Petter Solberg και Marcus Gronholm με διαφορά μόλις 7,8"!!!
Οι Άρης Βωβός - "ΕΛ=ΕΜ" βρίσκονται στην 11η θέση.
Απομένουν 49km σε 2 ειδικές διαδρομές και αν στον Loeb δεν πάει κάτι στραβά θα πετύχει την 4η φετινή του νίκη.
MEMsound - Κυρ 05 Ιούν 2005, 08:47:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ράλλυ Τουρκίας: 2 - 5 Ιουνίου 2005
Η προετοιμασία των Άρης Βωβός - "ΕΛ-ΕΜ" στην Τουρκία.
MEMsound - Κυρ 05 Ιούν 2005, 20:28:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ράλλυ Ακρόπολις: 23 - 25 Ιουνίου 2005
Οι εξαιρετικές επιδόσεις του Giggi Galli αναγνωρίστηκαν από τους ανθρώπους της Mitsubishi, οι οποίοι και αποφάσισαν να τον δηλώσουν για το δεύτερο Lancer WRC στο Ράλλυ Ακρόπολις.
Έτσι, για δεύτερη συνεχόμενη φορά, ο Ιταλός μαζί με τον Harri Rovanpera θα αποτελέσουν τη δύναμη πυρός της ιαπωνικής ομάδας.
(από rally.gr)
MEMsound - Κυρ 05 Ιούν 2005, 20:48:53
Θέμα δημοσίευσης:
Ράλλυ Τουρκίας: 2 - 5 Ιουνίου 2005
Ο Loeb είναι αλλού!
4η συνεχόμενη νίκη στο Πρωτάθλημα ενώ από τους 7 αγώνες που έχουν γίνει μέχρι στγμής έχει κερδίσει τους 5!!
2ος ο Petter Solberg και 3ος ο Marcus Gronholm.
Η έκπληξη ήταν στην 4η θέση από τον Carlos Sainz.
Αναλυτικά για την τελευταία μέρα του ράλλυ Τουρκίας μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Η βαθμολογία μετά το ράλλυ Τουρκίας:
Πρωτάθλημα Οδηγών 2005
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Sebastien Loeb - 55
2 Petter Solberg - 42
3 Markko Martin - 38
4 Marcus Gronholm - 32
5 Toni Gardemeister - 31
6 Harri Rovanpera - 13
7 Manfrend Stohl - 11
8 Roman Kresta - 10
9 Henning Solberg - 9
10 Gilles Panizzi - 7
11 Carlos Sainz - 5
- Francois Duval - 5
13 Antony Warmbold - 4
- Daniel Carlsson - 4
- Gianluigi Galli - 4
16 Chris Atkinson - 2
17 Juuso Pykalisto - 1
Πρωτάθλημα Κατασκευαστών 2005
Τελευταία ενημέρωση: 5/6/2005
Θέση Κατασκευατής Βαθμοί
1 Peugeot - 72
2 Citroen - 68
3 Ford - 49
4 Subaru - 46
5 Mitsubishi - 30
6 Skoda - 8
Αναλυτικότερα η βαθμολογία εδώ.
MEMsound - Τρι 07 Ιούν 2005, 09:41:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ράλλυ Τουρκίας: 2 - 5 Ιουνίου 2005
Μερικές ενδιαφέρουσες φωτογραφίες.
Vaggelis - Τρι 07 Ιούν 2005, 09:50:37
Θέμα δημοσίευσης:
"Τρέχει" στο Ράλι Ακρόπολις ο Σάινθ
Ο Κάρλος Σάινθ θα οδηγήσει ξανά το αυτοκίνητο της Σιτροέν στο Ράλι Ακρόπολις, παρά το γεγονός ότι ο Ισπανός, ο οποίος είχε ανακοινώσει την αποχώρησή του από το Παγκόσμιο πρωτάθλημα στο τέλος του 2004, επέμεινε πως η επιστροφή του στους αγώνες με το ράλι Τουρκίας (3-5 Ιουνίου) ήταν μια και μοναδική. Εχοντας πάρει τη θέση του Βέλγου Φρανσουά Ντιβάλ, ο οποίος «κόπηκε» από το ρόστερ της Σιτροέν μετά το απογοητευτικό αποτέλεσμα στην Κύπρο και το «διαζύγιό» του με τον συνοδηγό Στεφάν Πρεβό, ο Σάινθ κατέλαβε την τέταρτη θέση στην Τουρκία. Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής δελεάστηκε από τον Γκι Φρεκελέν να πάρει τη θέση του Ντιβάλ στην Τουρκία, αλλά ο πρόεδρος της Σιτροέν είχε δηλώσει τότε ότι ο Σάινθ θα τρέξει στο συγκεκριμένο ράλι κάνοντας... χάρη στην ομάδα, η οποία θα προέβαινε στις κατάλληλες ενέργειες για την εξεύρεση του αντικαταστάτη του Βέλγου οδηγού.
Στη διάρκεια του ράλι Τουρκίας, ο Σάινθ παραδέχθηκε ότι θα εξέταζε το ενδεχόμενο να «τρέξει» σε περισσότερους αγώνες, εάν ο Φρεκελέν του το ζητούσε, ωστόσο από τότε φαίνεται ότι το ξανασκέφτηκε και πλέον επιμένει ότι το Ακρόπολις θα είναι σίγουρα το τελευταίο ράλι της καριέρας του. «Ηταν μεγάλη ευχαρίστηση να βρεθώ ξανά στη θέση του οδηγού του Σιτροέν Ξαρά, καθώς και να συνεργαστώ με την ομάδα και τον Σεμπαστιάν (Λεμπ)» τόνισε χαρακτηριστικά ο Ισπανός και κατέληξε: «Εχω πάρει την απόφασή μου, ωστόσο. Δεν έχω πρόθεση να επιστρέψω στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Αυτή θα είναι η τελευταία συνεισφορά μου»
Πηγή: supersport.gr
p206Mike - Τρι 07 Ιούν 2005, 14:53:07
Θέμα δημοσίευσης:
Τερματίζοντας στην τρίτη και πέμπτη θέση στο ράλι Τουρκίας, οι οδηγοί του 307 WRC, Marcus Gronholm και Markko Martin βοήθησαν την Peugeot να διατηρήσει την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με προβάδισμα τεσσάρων βαθμών.
Τα δύο τελευταία stages του ράλι Τουρκίας καθόρισαν και τις τελικές θέσεις κατάταξης στο βάθρο πίσω από τον αδιαμφισβήτητο νικητή Sebastian Loeb. Αν και ο Marcus πέτυχε το ταχύτερο χρόνο στο τελευταίο stage, δεν ήταν αρκετό για να πάρει την δεύτερη θέση από τον οδηγό της Subaru Petter Solberg.
Ο Marcus Gronholm δήλωσε : « Έκανα ότι καλύτερο μπορούσα για να περάσω τον Petter σήμερα – έβγαλα ακόμα και την μονάδα του aircondition από το αυτοκίνητο κατά την διάρκεια του service, για να το ελαφρύνω, αλλά δεν μπόρεσα να κάνω κάτι παραπάνω. Βρισκόμασταν πολύ κοντά μέχρι τα τελευταία 7 χλμ. του SS17, μετά ο Petter έκανε ένα πολύ καλό χρόνο. Φυσικά και πίεσα, αλλά οι οδηγίες που μου είχαν δωθεί ήταν να τερματίσω και να σιγουρεύσω του βαθμούς για την Peugeot στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ευτυχώς αυτό μπορέσαμε και το πετύχαμε και η Peugeot διατηρεί το προβάδισμα.»
Ο Markko Martin δήλωσε : « Ήταν ένα σκληρό ράλι για εμάς και παλέψαμε για να βρούμε την απόλυτη ηρεμία μέσα στο αυτοκίνητο.Ήταν επίσης δύσκολο να προβλέψουμε ποια θα ήταν η καλύτερη επιλογή ελαστικών, αλλά για το περισσότερο διάστημα του αγώνα νομίζω προβλέψαμε σωστά.Έχουμε πολύ δουλειά ακόμα να κάνουμε αλλά τουλάχιστον φεύγουμε με κάποιους πολύτιμους βαθμούς και τα για τα δύο πρωταθλήματα.Σήμερα δεν ρισκάραμε και απλά εξασφαλίσαμε τον τερματισμό μας χωρίς προβλήματα.Δεν ήταν αρκετό για να χαρούμε!»
Ο Jean Pierre Nicolas δήλωσε : « Κοιτάζοντας το αποτέλεσμα φαίνεται καθαρά ότι μειώσαμε την ζημιά διατηρώντας το προβάδισμα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά για να είμαστε ειλικρινής δεν είναι αρκετό. Μιλώντας αντικειμενικά δεν θεωρούσαμε την ομάδα ικανή για την νίκη. Θα ερευνήσουμε την κατάσταση πρώτα με τα ελαστικά της Pirelli αλλά επίσης και με το αυτοκίνητό μας.O Marcus οδήγησε πολύ καλά και έξυπνα στο ράλι και αποδεικνύει την πρόοδό που έχει κάνει σαν οδηγός. O Markko Martin απέδειξε ακόμα μια φορά το πόσο αξιόπιστος είναι, όπως από την αρχή της περιόδου.»
MEMsound - Πεμ 09 Ιούν 2005, 14:40:31
Θέμα δημοσίευσης:
Παραιτήθηκε ο Fornaris από την Mitsubishi
vinman - Τετ 15 Ιούν 2005, 15:36:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ο Ντιβάλ και πάλι στο τιμόνι της Citroen
Μια δεύτερη ευκαιρία να δείξει τις ικανότητές του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλι έδωσε η Citroen στον Φρανσουά Ντιβάλ, ο οποίος, αρχής γενομένης από το ράλι Αργεντινής (15-17 Ιουλίου), θα είναι ο δεύτερος οδηγός της ομάδας (Στο Ακρόπολις θα τρέξει ο Κάρλος Σάινθ).
Ο Βέλγος οδηγός είχε «κοπεί» από την ομάδα πριν από μερικές εβδομάδες, όταν επήλθε το «διαζύγιο» με τον συνοδηγό του. Για αυτό τον λόγο στους τελευταίους αγώνες επιστρατεύτηκε ο Κάρλος Σάινθ.
chatasos - Παρ 17 Ιούν 2005, 18:12:52
Θέμα δημοσίευσης: WRC 2005 : Acropolis Rally
Ο πίνακας συμμετοχών του αγώνα ιστορικών αυτοκινήτων στο ΟΑΚΑ
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της υπερειδικής του Ράλλυ Ακρόπολις που θα διεξαχθεί στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας την Πέμπτη 23 Ιουνίου 2005 (ώρα εκκ. 18.00), οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν σπάνιο θέαμα και έντονο συναγωνισμό σ’ ένα ξεχωριστό αγώνα επιλεγμένων ιστορικών αυτοκινήτων που διοργανώνει η ΕΛΠΑ, μετά από απόφαση της ΕΘΕΑ.
Από τα 28 πληρώματα που θα συναγωνιστούν στην Υπερειδική Διαδρομή του ΟΑΚΑ, ξεχωρίζει η βγαλμένη από άλλες εποχές μονομαχία μεταξύ των «Ιαβέρη»-Στεφανή (Ford Escort RS 2000) και Μοσχού-Αρκέντη (Nissan 240 RS), οι οποίοι θα κλείσουν με τον καλύτερο τρόπο τη μοναδική αυτή αγωνιστική εκδήλωση.
Οι συμμετοχές (σε ζευγάρια) είναι αναλυτικά οι εξής:
-------------------------------------------------------------------------------
«TALBOT» - MATAKIAΣ Ιωάννης
(VOLVO 444 - 1952)
ΠΑΠΑΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ Κωνσταντίνος - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗΣ Γιώργος
(ALFA ROMEO Giulietta Sprint Veloce - 1955)
-------------------------------------------------------------------------------
ΡΑΠΤΟΠΟΥΛΟΣ Γιώργος - KOTΣΩNIΣ Μανώλης
(DKW F12 JUNIOR - 1963)
ΞΕΦΤΕΡΗΣ Ευάγγελος - ΛΑΟΥΤΑΡΗΣ Ιωάννης
(NSU TT 1200 - 1967)
-------------------------------------------------------------------------------
ΚΙΚΙΖΑΣ Γιώργος - ΘΕΟΔΩΡΟΥ Βασίλης
(FORD LOTUS CORTINA GT - 1965)
ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ Μάριος - ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Νίκος
(FERRARI 250GT SWB - 1961)
-------------------------------------------------------------------------------
ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ Χριστόφορος - ΤΣΙΚΑΣ Θεόδωρος
(DATSUN 510 - 1968)
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ Νεόφυτος - ΜΠΕΛΟΥΣΗΣ Παναγιώτης
(LANCIA FULVIA HF 1.3 - 1972)
-------------------------------------------------------------------------------
ΣΙΔΕΡΗΣ Παναγιώτης - ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ Ανδρέας
(PORSCHE 911 S2.0 - 1967)
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗΣ Θάνος - ΒΟΓΙΑΝΤΖΗΣ Βασίλης
(AUSTIN MINI COOPER S - 1969)
-------------------------------------------------------------------------------
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ Χρήστος -
(ALPINE RENAULT A110 - 1971)
ΜΑΝΤΖΟΥΝΗΣ Ανδρέας-Παναγ. - ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ Κίτσος-Χρήστος
(LANCIA FULVIA HF 1.6 - 1970)
-------------------------------------------------------------------------------
ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ Μίλτος - ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ Μιχάλης
(TOYOTA CELICA - 1974)
ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ Γιώργος - ΠΟΛΥΚΡΑΤΗΣ Στέλιος
(AUDI 80 GT - 1975)
-------------------------------------------------------------------------------
ΠΑΡΤΑΛΙΟΣ Αντώνης - ΠΑΡΤΑΛΙΟΣ Δημήτρης
(BMW 2002 Tii - 1971)
TΟΜΑΖΟΣ Νίκος - TOMAZOΣ Παναγιώτης
(OPEL ASCONA - 1975)
-------------------------------------------------------------------------------
«ADRI» - WARD Richard
(ALFA ROMEO 2000 Berlina - 1972)
ΚΟΡΟΜΠΙΛΗΣ Νίκος - ΑΘΑΝΑΣΑΚΟΣ Ιωάννης
(BMW 1600 Ti - 1972)
-------------------------------------------------------------------------------
ΜΕΞΗΣ Κώστας - ΚΟΛΙΑΣ Ιωάννης
(ALFA ROMEO ALFETTA GT - 1975)
ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ Φραγκίσκος - ΠΟΤΟΥΡΙΔΗΣ Σάβας
(LANCIA STRATOS HF - 1974)
-------------------------------------------------------------------------------
ΣΠΑΡΤΑΛΗΣ Στέφανος - ΠΕΤΤΑΣ Αναστάσιος
(FIAT 124 SPIDER ABARTH - 1973)
ΒΑΛΑΛΑΚΗΣ Κυριάκος - ΜΟΔΙΝΟΣ Ευάγγελος
(FORD ESCORT RS 2000 - 1973)
-------------------------------------------------------------------------------
ΚΟΝΤΟΥΖΟΓΛΟΥ Κωνσταντίνος - ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ Δημήτρης
(PORSCHE 911RS 2.7 - 1973)
ΡΟΚΚΟΣ Σωτήρης - ΜΠΑΛΟΚΑΣ Γιώργος
(ALFA ROMEO 2000 GT Veloce - 1972)
-------------------------------------------------------------------------------
ΚΙΚΙΖΑΣ Αλέξανδρος - KIKIZAΣ Σταύρος
(FORD ESCORT RS 1600 - 1972)
ΣΚΑΛΤΣΑΣ Τάκης - ΧΑΤΖΗΤΟΛΙΟΣ Δημήτρης
(DATSUN 160 SSS - 1975)
-------------------------------------------------------------------------------
«IAΒEΡΗΣ» - ΣΤΕΦΑΝΗΣ Κώστας
(FORD ESCORT RS 2000 ΜΚ ΙΙ - 1976)
ΜΟΣΧΟΥΣ Γιώργος - ΑΡΚΕΝΤΗΣ Ανδρέας
(NISSAN 240 RS - 1983)
Πηγή : rally.gr
chatasos - Παρ 17 Ιούν 2005, 18:14:46
Θέμα δημοσίευσης:
H Lion Hellas στο Pάλλυ Aκρόπολις
H ελληνική αντιπροσωπεία θα δώσει δυναμικό παρών στον εθνικό μας αγώνα, με τέσσερα πληρώματα να ετοιμάζονται για τον σπουδαιότερο αγώνα της πατρίδας μας και έναν από τους καλύτερους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Pάλλυ.
H συμμετοχή στο Pάλλυ Aκρόπολις αποτελεί πρόκληση για κάθε αγωνιζόμενο, αλλά και εταιρία αυτοκινήτου. Έτσι, από τον εθνικό μας αγώνα δεν θα μπορούσε να λείψει και η Peugeot, η οποία θα εκκινήσει στον αγώνα με το Peugeot 206 S1600 που πρωταγωνιστεί στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Pάλλυ, με τους Kωστα Παραδείση-Mαρία Tάκου στα πηδάλια. Όμως, η Lion Hellas θα υποστηρίξει τρία ακόμα πληρώματα που θα ξεκινήσουν τον... γολγοθά του Aκρόπολις με μοντέλα της γαλλικής εταιρίας. Mε ακόμα ένα 206. της κατηγορίας A/6, θα λάβει μέρος ο γνωστός σε όλους Άγγελος Zήβας, με τον Σταμάτη Λάσκο στο δεξί του μπάκετ. Mάλιστα, ο αγώνα αυτός θα είναι και ο πρώτος του Zήβα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, με το 206 να πατάει πρώτη φορά σε ε.δ. στην σούπερ ειδική του Oλυμπιακού Σταδίου.
Tο δεύτερο 206 της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας, το λευκό 206 της κατηγορίας A/6, θα φιλοξενήσει στο Aκρόπολις το μοναδικό αμιγώς γυναικείο πλήρωμα του αγώνα. H Xριστίνα Σταθάκη θα εκκίνησει για 5η φορά στην καριέρα της σε Pάλυ Aκρόπολις και αυτή τη φορά θα έχει δίπλα της την Tζέην Σαμπανίκου. Tέλος, την τετράδα των Peugeot κλείνει ένα 106 Rallye, επίσης της κατηγορίας A/6, με ένα νεαρό, αλλά και ελπιδοφόρο πλήρωμα. O Nίκος Kουτσμάνης και ο Λευτέρης Mαύρος, θα εκκινήσουν για πρώτη φορά σε Aκρόπολις, με μοναδικό στόχο την απόκομιση εμπειριών.
Πηγή : rally.gr
chatasos - Παρ 17 Ιούν 2005, 18:16:00
Θέμα δημοσίευσης:
Acropolis Rally Festival
Για πρώτη φορά στα χρονικά η μουσική θα πλαισιώσει το υπερθέαμα που ονομάζεται Rally Acropolis.
Η μοναδική εκδήλωση παγκόσμιας εμβέλειας που φιλοξενείται από την χώρα μας για 52 συνεχόμενα χρόνια με τεράστια επιτυχία έχει πλέον το δικό της, ξεχωριστό ρυθμό.
Το Acropolis Rally Festival δημιουργήθηκε για ενοποιήσει μουσικά, και όχι μόνο, τους χώρους διεξαγωγής του Αγώνα. Αρχίζοντας από την υπερειδική διαδρομή, την Πέμπτη 23 Ιουνίου και ώρα 14:00, το Acropolis Rally Festival θα παρουσιάσει ζωντανά στο κοινό τον Ltj Bukem και τον MC Conrad στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας. Το Warm up set θα πραγματοποιηθεί από τον Junior SP, ενώ το μουσικό background του αγώνα θα επιμεληθεί ο Christian Cambas.
Συνεχίζοντας, γνωστοί Djs θα γεμίζουν με τις νότες τους τον χώρο του Service Park στην Λαμία. Μαζί τους, ομάδες από ζογκλέρ και ξυλοπόδαρους αλλά και τα Acropolis Girls, σ’ ένα ξέφρενο πανηγύρι με τον κόσμο.
Τέλος, για τα βράδια του αγώνα, σ’ ένα ονειρικό χώρο δίπλα στη θάλασσα, στο Camping των Καμένων Βούρλων όπου και διαμένει η πλειοψηφία των θεατών, δημιουργήθηκε το… Party Zone !!!
Από Παρασκευή 24 του μήνα έως και την Κυριακή 26, ένα ξέφρενο Party περιμένει όσους παρευρεθούν.
Με τους Christian Cambas, James Benitez, Duskie J από τις 22:30 το βράδυ της Παρασκευής, PhatJack, Juan, Johnsta το Σάββατο και ένα medley από Dj sets από τις 20:00 την Κυριακή, στο Acropolis Party Zone θα έχετε την ευκαιρία να απολαύσετε WRC Projections, Bungee Jumping, Dance shows, Fire Juggling Acts και να ακούσετε την καλύτερη μουσική…
Την Κυριακή, είναι ήδη καλεσμένοι όλοι οι οδηγοί και οι ομάδες που θα συμμετάσχουν στο 52ο Acropolis Rally για να γιορτάσουν μια ακόμη συμμετοχή στο καλύτερο Ράλι του κόσμου…
Με την χορηγία των EΛΠΑ Shops όπου και μπορείτε να βρείτε το Acropolis Rally Soundtrack by John Liatsis και των surfwear Maui and Sons.
Χορηγοί επικοινωνίας, ο Best radio, το MAD tv και οι 4ΤΡΟΧΟΙ.
Οργάνωση:
Xdream Exclusive Marketing Laboratories
chatasos - Παρ 17 Ιούν 2005, 18:18:14
Θέμα δημοσίευσης: Ράλλυ Ακρόπολις : Ξεκίνησαν οι εργασίες στο Ο.Α.Κ.Α.!
Ράλλυ Ακρόπολις : Ξεκίνησαν οι εργασίες στο Ο.Α.Κ.Α.!
Εδώ και δύο μέρες το Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας θυμίζει εργοτάξιο, αφού τα έργα για την κατασκευή της σούπερ ειδικής προχωρούν με ταχείς ρυθμούς.
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των αγώνων στίβου, Τσικλητήρεια, οι Lamarco και Con.Tent έπιασαν αμέσως δουλειά για την κατασκευή της σούπερ ειδικής στο Ο.Α.Κ.Α. Εξήντα άνθρωποι δουλεύουν σε 24ώρη βάση και όλα βαδίζουν σύμφωνα με το πρόγραμμα, το οποίο προβλέπει στις 20 του μηνός, τη Δευτέρα, τα έργα να έχουν ολοκληρωθεί. Αυτή τη στιγμή έχει ολοκληρωθεί η χάραξη της πίστας, ενώ η διαδρομή έχει καλυφθεί με ξύλο, έτσι ώστε τις επόμενες μέρες να περαστεί και η άσφαλτος. Ακόμα, ήδη έχει τοποθετηθεί και η γέφυρα στην διαδρομή της σούπερ ειδικής.
Σημειώστε, ότι την Δεύτερα έχει προβλεφθεί να πραγματοποιήσουν τις αναγνωρίσεις τους τα ελληνικά πλήρωματα.
Πηγή : rally.gr
MEMsound - Σαβ 18 Ιούν 2005, 09:50:10
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΕΙΔΙΚΗΣ
Νο .... Πλήρωμα .... Αυτοκίνητο ....
10 .... GALLI Giggi - D AMORE GUIDO .... MITSUBISHI Lancer WRC 05 ....
6 .... ATKINSON Chris MCNEALL Glenn .... SUBARU Impreza WRC ’05
4 .... KRESTA Roman - MOZNY Jan .... FORD Focus RS WRC ’04 ....
9 .... ROVANPERA Harri - PIETILAINEN Risto .... MITSUBISHI Lancer WRC ’05
11 .... SCHWARZ Armin - WICHA Klaus .... SKODA Fabia WRC ’05 ....
2 .... SAINZ Carlos-MARTI Marc .... CITROEN Xsara WRC '04
8 .... MARTIN Markko - PARK Michael .... PEUGEOT 307 WRC EVO2 ....
3 .... GARDEMEISTER Toni - HONKANEN Jakke .... FORD Focus RS WRC 04
7 .... GRONHOLM Marcus - RAUTIAINEN Timo .... PEUGEOT 307 WRC EVO2 ....
12 .... TUOHINO Janne-MARKULLA Mikko .... SKODA Fabia WRC '05
1 .... LOEB Sebastien - ELENA Daniel .... CITROEN Xsara WRC 04 ....
5 .... SOLBERG Petter-MILLS Phill .... SUBARU Impreza WRC ’05
14 .... STOHL Manfred - Ms MINOR Ilka .... CITROEN Xsara WRC ....
15 .... SOLBERG Henning - MENKERUND Cato .... FORD Focus RS WRC 04
16 .... CARLSSON Daniel - ANDERSSON Mattias .... SUBARU Impreza WRC 04 ....
18 .... PAASONEN Jani - VAINIKKA Jani .... SKODA Fabia WRC ’05
22 .... VOVOS Aris - «EL-EM» .... SUBARU Impreza WRC ’04 ....
23 .... JOHANSSON Tobias - LINDSTROM Kaj .... SUBARU Impreza WRC 04
17 .... WARMBOLD Antony - ORR Michael .... FORD Focus RS WRC 04 ....
19 .... PONS Xavier - .... CITROEN XSARA WRC
21 .... SARRAZIN Stephane - GIRAUDET Denis .... SUBARU Impreza WRC 05 ....
24 .... HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo .... FORD Focus WRC 03
20 .... HIGGINS Mark - AGNEW Trevor .... FORD Focus WRC 03 ....
25 .... SOHLBERG Kristian - HANTUNEN Timo .... SUBARU Impreza WRC 04
26 .... PAPADIMITRIOU Ioannis - HARRYMAN Allan .... FORD Focus WRC 03 ....
61 .... PHILIPPEDES George - CLARKE Marshall .... SKODA Octavia WRC
35 .... MEEKE Chris - PATTERSON Chris .... CITROEN C2 S1600 ....
31 .... ANDERSSON Per Gunnar- ANDERSSON Jonas .... SUZUKI Ignis S1600
41 .... SORDO Daniel- ORIOL Julia .... CITROEN C2 S1600 ....
32 .... WILKS Guy - PUGH Phil .... SUZUKI Ignis S1600
33 .... KATAJAMAKI Kosti - ALANNE Timo .... SUZUKI Ignis Super 1600 ....
36 .... AAVA Urmo - SIKK Kuldar .... SUZUKI Ignis Super 1600
38 .... BETTI Luca - AGNESE Giovanni .... RENAULT Clio Super 1600 ....
34 .... BALDACCI Mirco - BERNACCHINI Giovanni .... FIAT Punto Super 1600
37 .... SCORCIONI Alan - STEFANELLI Silvio .... SUZUKI Ignis Super 1600 ....
39 .... CECCHETTINI Luca - DADDOVERI Massimo .... FIAT Punto Super 1600
43 .... PROKOP Martin - GROSS Petr .... SUZUKI Ignis Super 1600 ....
40 .... RAUTENBACH Conrad - WILLIAMSON Carl .... CITROEN C2 Super 1600
75 .... PARADISSIS Konstantinos - Ms TAKOU Maria .... PEUGEOT 206 Super 1600 ....
77 .... ATHANASSOULAS Lambros - MOUZAKIS Nikolaos .... FORD Fiesta Super 1600
76 .... ZACHRISSON Peter - OLSEN Roy Espen .... SUZUKI Ignis Super 1600 ....
78 .... ZIVAS Angelos - LASKOS Stamatis .... PEUGEOT 206
62 .... HATZITSOPANIS Panayiotis - PETROPOULOS Nikolaos .... MITSUBISHI Lancer EVO 8 ....
64 .... TSOLAKIDIS Sokratis - PAVLIDIS Sokratis .... MITSUBISHI Lancer EVO 8
67 .... NIORAS Grigoris - GOUSSETIS Anastasios .... SUBARU Impeza STI N-10 ....
71 .... NASSOULAS Dimitris - PATRIKOUSSIS Mihalis .... MITSUBISHI Lancer EVO 7
68 .... HALKIAS Efthimios - MAHAERAS Leonidas .... MITSUBISHI Lancer EVO 8 ....
82 .... PSYLOS Dimitris - KONTOS Konstantinos .... MITSUBISHI Lancer EVO 8
72 .... PANAGIOTOPOULOS Emmanuel - PANOU Nikolaos .... MITSUBISHI Lancer EVO 8 ....
73 .... «TROFONIOS» - SYNETOS Konstantinos .... MITSUBISHI Lancer EVO 8
70 .... TSADARIS Nikolaos - Ms PAVLI KORRE Maria .... RENAULT Megane Coupe ....
79 .... «LEONIDAS» - KOTSALIS George .... RENAULT CLIO Super 1600
65 .... «IAVERIS JUNIOR» - «IAVERIS ARIS» .... FIAT Punto Super 1600 ....
66 .... EFSTATHIOU Sakis - TZITZIKALAKIS Ahilleas .... RENAULT CLIO Super 1600
85 .... MOSHOUTIS Pavlos - KAIRIS George .... MITSUBISHI Lancer EVO 7 ....
87 .... PITSOS Konstantinos - KARAPAPAZIS Stelios .... MITSUBISHI Lancer EVO 8
63 .... KYRKOS Leonidas - POLYZOIS George .... MITSUBISHI Lancer EVO 8 ....
81 .... KYRKOS Lambros - GARYFALIS Antonis .... MITSUBISHI Lancer EVO 7
80 .... Ricardo TRIVINO - Xavier MARIN .... Mitsubishi Lancer EVO8 ....
74 .... Jaan MOLDER - Tunu VUNN .... Mitsubishi Lancer EVO 6
86 .... KOLOKITHAS Aris - KOULIS Konstantinos .... MITSUBISHI Lancer EVO 7 ....
83 .... KANTZAVELOS George - «EM-ES» .... MITSUBISHI Lancer EVO 7
88 .... CONSTANTAKATOS Ioannis - PALLAS Apostolos .... MITSUBISHI Lancer EVO 6 ....
90 .... HATZITSOPANIS Sotiris - HATZITSOPANIS Nikolaos .... MITSUBISHI Lancer EVO 8
69 .... THERGIAKIS Makis - VLAHOGENIS Andreas .... MITSUBISHI Lancer EVO 6 ....
84 .... «TAZ» - HEKIMIAN Ioannis .... MITSUBISHI Lancer EVO 7
89 .... TIMOTHEOU Haralambos - KONSTANDINOU Marios .... MITSUBISHI Lancer EVO 7 ....
96 .... FILIPPOU Andreas - KOURTELLAS Konstantinos .... SUBARU Impreza 555
92 .... STRATELIS Stergios - GAGAKAS Thomas .... SUBARU Impreza WRX ....
95 .... DOTSIKAS Odysseas .... MITSUBISHI Lancer EVO 7
93 .... KALTSOUNIS Haris - PERIDIS Andreas .... OPEL Corsa Super 1600 ....
97 .... MARGARONIS Ioannis - MIKES Konstantinos .... HYUNDAI Accent
94 .... «ZOOBIS» - TRIGENIS George .... SUBARU Impreza WRX ....
91 .... LAINOPOULOS Stelios - MOSHOPOULOS Nikos .... MITSUBISHI Lancer EVO 6
99 .... STAVRIANOUDAKIS Stelios - KONDYLIS Panayiotis .... SUBARU Impeza 555 ....
100 .... «LEF» - «TZEF» .... SUBARU Impreza WRX STI
104 .... LADOGIANNIS Grigoris - LADOGIANNIS Nikolaos .... FIAT Seicento ....
111 .... ANGELETOS Dimitris - DELIGIANNIS Antonis .... FIAT Cinquecento Kit Car
98 .... GAZETAS Haralambos - FASKIOTIS George .... TOYOTA Yaris ....
105 .... MAVRODIS Dionissis - NIKOU Asterios .... NISSAN Micra K11
101 .... EKONOMOU Christos - DHMOS Haris .... CITROEN C2 ....
103 .... Ms STATHAKI Christina - Ms SABANIKOU Jane .... PEUGEOT 206
107 .... GAZETAS Dionissis - PAPAGEORGIOU Athanasios .... TOYOTA Corolla AE 111 ....
106 .... PAPADIMITRIOU Angelos - TRINGAS Andreas .... TOYOTA Corolla
102 .... TSIORIS Ioannis - VOURTSIS Antonis .... HYUNDAI Accent LC ....
109 .... ARVANITIS Dimitris - TSAOUSSOGLOU Marios .... HONDA Civic
108 .... KOUTSMANIS Nikolaos - MAVROS Eleftherios .... PEUGEOT 106 Rallye ....
110 .... DRYMOUSSIS Vassilis - DRYMOUSSIS Panayiotis .... SKODA Fabia
112 .... CHRISTOPOULOS George - Ms CHRISTOPOULOU Maria .... TOYOTA Yaris ....
113 .... PAPAPANOS Dimitris - .... TOYOTA Starlet EP 91
114 .... TSAMAKOS Apostolos - KOTZIAS Alexandros .... DAEWOO Lanos ....
ΙΣΤΟΡΙΚΑ
Νο .... Πλήρωμα .... Αυτοκίνητο ....
120 .... «TALBOT» - MATAKIAS Ioannis .... VOLVO 444 (1952) ....
121 .... PAPAMIHALOPOULOS Konstantinos - PERISTERIOTIS George .... ALFA ROMEO Giulietta Sprint Veloce (1955)
122 .... RAPTOPOULOS George - KOTSONIS Manolis .... DKW F12 JUNIOR (1963) ....
123 .... XEFTERIS Evangelos - LAOUTARIS Ioannis .... NSU TT 1200 (1967)
124 .... KIKIZAS George - THEODOROU Vassilis .... FORD LOTUS CORTINA GT (1965) ....
125 .... STAFYLOPATIS Marios - PAPAKONSTANTINOU Nikos .... FERRARI 250 GT SWB (1961)
126 .... SARANTOPOULOS Christoforos - TSIKAS Theodoros .... DATSUN 510 (1968) ....
127 .... ELEFTHERIADIS Neofytos - BELOUSSIS Panagiotis .... LANCIA FULVIA HF 1.3 (1972)
128 .... SIDERIS Panagiotis - ANDRIKOPOULOS Andreas .... PORSCHE 911 S 2.0 (1967) ....
129 .... PERISTERIOTIS Thanos - BOYIANTZIS Vassilis .... AUSTIN MINI COOPER S (1969)
130 .... ANASTASSIADIS Christos - .... ALPINE RENAULT A 110 (1971) ....
131 .... MANTZOUNIS Andreas-Panayotis - BOTSARIS Kitsos-Christos .... LANCIA FULVIA HF 1.6 (1970)
132 .... ANDRIOPOULOS Miltos - VASSILAKIS Michalis .... TOYOTA CELICA (1974) ....
133 .... CHORIANOPOULOS George - POLYKRATIS Stelios .... AUDI 80 GT (1975)
134 .... PARTALIOS Antonis - PARTALIOS Dimitris .... BMW 2002 Tii (1971) ....
135 .... TOMAZOS Nikos - TOMAZOS Panagiotis .... OPEL ASCONA (1975)
136 .... «ADRI» - WARD Richard .... ALFA ROMEO 2000 Berlina (1972) ....
137 .... KOROBILIS Nikos - ATHANASSAKOS Ioannis .... BMW 1600 Ti (1972)
138 .... MEXIS Kostas - KOLIAS Ioannis .... ALFA ROMEO ALFETTA GT (1975) ....
139 .... STAFYLOPATIS Frangiskos - POTOURIDIS Savas .... LANCIA STRATOS HF (1974)
140 .... SPARTALIS Stefanos - PETTAS Anastasios .... FIAT 124 SPIDER ABARTH (1973) ....
141 .... VALALAKIS Kyriakos - MONDINOS Evangelos .... FORD ESCORT RS 2000 (1973)
142 .... KONTOUZOGLOU Konstantinos - GABLETSAS Dimitris .... PORSCHE 911 RS 2.7 (1973) ....
143 .... ROKKOS Sotiris - BALOKAS George .... ALFA ROMEO 2000 GT Veloce (1972)
144 .... KIKIZAS Alexandros - KIKIZAS Stavros .... FORD ESCORT RS 1600 (1972) ....
145 .... SKALTSAS Takis - HATZITOLIOS Dimitris .... DATSUN 160 SSS (1975)
146 .... «IAVERIS» - STEFANIS Costas .... FORD ESCORT RS 2000 ΜΚ ΙΙ (1976) ....
147 .... MOSCHOUS George - .... NISSAN 240 RS (1983)
Vaggelis - Τρι 21 Ιούν 2005, 12:52:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ράλλυ Ακρόπολις : Πρώτη επαφή των Ελλήνων με την υπερειδική
Αρκετά νωρίς βρέθηκε στο ΟΑΚΑ ο Αλέξανδρος Μανιατόπουλος. Προφανώς ανυπομονούσε να δει από κοντά την πανέμορφη διαδρομή.
«Ακόμα και με 50 χλμ./ώρα είναι εντυπωσιακή!». Σε αυτή τη φράση του προέδρου της ΕΛΠΑ κ. Βασίλη Δεσποτόπουλου αντικατοπτρίζονται τα συναισθήματα όλων των ελληνικών πληρωμάτων, που είχαν σήμερα την ευκαιρία να πατήσουν για πρώτη φορά στην υπερειδική διαδρομή του ΟΑΚΑ._Κ.Φ.(kfoukis@4troxoi.gr)
Ας τους αφήσουμε, όμως, να μας πουν οι ίδιοι πως φαντάζονται την βραδιά της Πέμπτης 23 Ιουνίου:
Αλέξανδρος Μανιατόπουλος: Πολύ καλή η υπερειδική. Είναι ιδανική για το σκοπό της, δηλαδή να προσφέρει θέαμα σε όσους θα έρθουν στο ΟΑΚΑ. Η χάραξή της είναι πάρα πολύ καλή, ενώ εξίσου πολύ καλή είναι και η κατασκευή της.
Δημήτρης Νασούλας: Είναι κάτι πρωτόγνωρο και εντυπωσιακό. Πρέπει να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους που το σκέφτηκαν, όχι μόνο για μας τους οδηγούς, αλλά και για όλη την Ελλάδα που θα διαφημιστεί.
Θέμης Χαλκιάς: Ωραία διαδρομή και με πολύ καλή πρόσφυση. Βέβαια, μετά τους πρώτους θα αρχίσει να γλιστράει. Μοναδικό δύσκολο σημείο της είναι το άλμα.
Η νέα γενιά των ελληνικών αγώνων, όπως ο Λάμπρος Αθανασούλας, θα ζήσει μια εμπειρία που όμοιά της δεν είχαν ζήσει πολλές προηγούμενες γενιές οδηγών.
Λάμπρος Αθανασούλας: Πολύ στενή και κλειστή διαδρομή. Θα ταλαιπωρήσει εμάς τους δικίνητους. Πάντως, τέτοιες εκδηλώσεις πρέπει να γίνονται γτια να μαζεύουν τον κόσμο κοντά στο άθλημα.
Γρηγόρης Νιώρας: Η ιδέα είναι καταπληκτική. Μακάρι να γεμίσει κόσμο. Θα ήταν ωραίο, αν υπάρχει η δυνατότητα να ξαναγίνει και εκτός παγκοσμίου πρωταθλήματος. Το άλμα είναι «όλα τα λεφτά»!
Άγγελος Ζήβας: Η διαδρομή είναι πάρα πολύ καλή. Έχει γίνει φοβερή προσπάθεια. Το ζήτημα είναι να ευχαριστηθεί θέαμα ο κόσμος που θα έρθει για να τους δει από κοντά.
Λεωνίδας Κύρκος: Είναι πολύ όμορφη διαδρομή και κάτι που θέλουν οι Έλληνες. Οι πωλήσεις των εισιτηρίων βέβαια τα λένε όλα. Μπορεί να μην αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες αλλά με τα χωμάτινα ελαστικά θα έχει πολύ θέαμα.
Ακόμα και ο Λεωνίδας Κύρκος έμεινε εντυπωσιασμένος από την διαδρομή, παρά το γεγονός ότι έχει γνωρίσει στη ζωή του χιλιάδες αγωνιστικά χιλιόμετρα.
Νίκος Τσάδαρης: Ωραίο παιχνίδι αν και οδηγικά δεν λέει πολλά. Είναι η καλύτερη ευκαιρία για να επικοινωνήσουν οι θεατές με τον αγώνα. Πραγματικά είναι ότι καλύτερο έχω δει, από άποψη προβολής και επικοινωνίας, στα 30 Ράλλυ Ακρόπολις που έχω εμπλακεί.
Σάκης Ευσταθίου: Σαν διαδρομή είναι στενή και σφιχτή. Η σκέψη είναι πολύ καλή για τους θεατές που θα έχουν την ευκαιρία να δουν τα πληρώματα από κοντά. Θα είναι συναρπαστικό, αλλά πολύ λίγο.
Γιώργος Μοσχούς: Σαν διαδρομή είναι πολύ στενή αφού το 240 RS δεν χωράει να γυρίσει. Θα μαζευτεί, όμως, κόσμος και αυτό είναι πολύ καλό.
Αλέξανδρος Κίκιζας: Είναι λίγο στενή σαν διαδρομή και θα την θέλαμε πιο φαρδυά για να προσφέρουμε περισσότερο θέαμα. Το ότι θα μας παρακολουθούν τόσα βλέμματα μου προκαλεί λίγο άγχος. Ελπίζω να μπορέσω να κοιμηθώ το προηγούμενο βράδυ!
Τάκης Σκαλτσάς: Πολύ καλή διαδρομή. Άξιοι αυτοί που το σκέφτηκαν και την έφτιαξαν. Η διαδρομή ταιριάζει στα ιστορικά αυτοκίνητα για να προσφέρουμε θέαμα.
Εντυπωσιακό το 240 RS ακόμη και σε ρυθμούς αναγνωρίσεων. Με τον Γιώργο Μοσχού στα πηδάλια την Πέμπτη το βράδυ το θέαμα είναι εξασφαλισμένο.
Πηγή: rally.gr
Σ.Σ. ανυπομονώ...........!!!!!!!!!!!! άντε, 2 + απόψε......
MEMsound - Τρι 21 Ιούν 2005, 17:30:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ράλλυ Ακρόπολης 2005
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Συνολικά: 90
Eργοστασιακοί Oδηγοί: 12
Iδιωτικές συμμετοχές με WRC: 14
Oδηγοί Πρωταθλήματος JWRC: 12
Iδιωτικές συμμετοχές με N/4: 27
Iδιωτικές συμμετοχές με A/6: 16
Ιδιωτικές συμμετοχές με Α/5: 7
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Συνολικά χλμ: 1.065,57 χλμ.
Αριθμός ε.δ.: 19
Συνολικά χλμ ε.δ.: 349,57χλμ.
Μεγαλύτερη ε.δ.: 18η Πύργος (34,80 χλμ.)
Μεγαλύτερο υψόμετρο σε ε.δ.: 1.675 μέτρα (9η / 13η Παύλιανη )
Οδόστρωμα: χώμα
Service Park: Ένα, στο Εκθεσιακό Κέντρο Λαμίας
Πανηγυρική εκκίνηση: Πέμπτη 23 Ιουνίου 17:45 μμ (Ο.Α.Κ.Α.)
Τερματισμός: Κυριακή 26 Ιουνίου 14:25 μμ (Λαμία)
Σούπερ Ειδική: Στο Ολυμπιακό Στάδιο την Πέμπτη 23 Ιουνίου στις 18:00
TA NEA TΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
Citroen:
Τελευταίος αγώνας για τον Carlos Sainz ο οποίος δέχτηκε την πρόταση Frequelin και στο rally Ακρόπολις πριν την οριστική του αποχώρηση από το θεσμό.
Ο Francois Duval πήρε το μήνυμα και στον επόμενο αγώνα θα επανέλθει στις τάξεις της ομάδας.
Ο Sebastien Loeb είναι πανέτοιμος να επαναλάβει τις επιτυχίες των προηγούμενων αγώνων.
Ford:
Oι Toni Gardemeister και Roman Kresta, θα χρησιμοποιήσουν τα Focus με τα οποία αγωνίστηκαν στην Κύπρο ελπίζοντας να συνεχίσουν την παράδοση που έχει η Ford στα καλά απότελέσματα στo Ακρόπολις.
Ο Gardemeister δηλώνει ανοικτά ότι προτιμά ο αγώνας να είναι στεγνός.
Από τον Roman Kresta οι άνθρωποι της Ford περιμένουν να δουν και καλές επιδόσεις από τον Τσέχο οδηγό και όχι μόνο τερματισμούς.
Ο Malcolm Wilson έχει προγραμματίσει να κάνει δηλώσεις για το Focus του 2006 και την εξέλιξη του προγράμματος!
Mitsubihsi:
Αισιοδοξία επικρατεί στην Mitsubishi πα΄ρα την σκιά της παράιτησης του Mario Fornaris.
Το πρώτο Lancer του 2005 θα οδηγήσει ο Harri Rovanpera και το 2ο για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα Giggi Galli.
Ο Ιταλός οδηγός έχει κερδίσει την προτίμηση των ανθρώπων της Mitsubishi μετά την εντυπωσιακή εμφάνισή του στην Τουρκία.
Και οι δύο οδηγοί της ομάδας θα χρησιμοποιήσουν τα αυτοκίνητα με τα οποία αγωνίστηκαν στην Σαρδηνία, τα οποία θα είναι εφοδιασμένα με την νέα εμπρός ανάρτηση, αλλά όχι και την πίσω ή οποία θα κάνει το "ντεμπούτο" της στην Αργεντινή, ενώ κάποιες μικρές αλλαγές στον κινητήρα αναμένονται στην Φιλανδία.
Peugeot:
Στο γαλλικό στρατόπεδο επικρατεί ηρεμία που προμηνύει καταιγίδα.
Μετά από 12 μήνες μακριά από τις νίκες οι πρώην Παγκόσμιοι Πρωταθλητές, επιθυμούν να επιστρέψουν στο δρόμο των επιτυχιών και σύντομα.
Οι Marcus Gronholm και Markko Martin με τα ελαστικά της Pirelli να αποτελούν ερωτηματικό για τις επιδόσεις τους θα προσπαθήσουν για το καλύτερο.
Αναμένεται νέα γόμα ελαστικών από την Pirelli.
Ο Gronholm, που θα έχει καινούργιο κινητήρα χωρίς ποινή, αφού είχε εγκαταλείψει στην Κύπρο, θα αγωνιστεί με το 307 που είχε λάβει μέρος πέρσι στην Σουηδία, ενώ ο Martin με αυτό που ο Gronholm είχε προηγηθεί στο περσινό Ακρόπολις.
Skoda:
Για πρώτη φορά το 2005 η Skoda θα συμμετάσχει σε αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ με τρία αυτοκίνητα.
Οδηγόι τους οι Armin Schwarz, Janne Tuohino και ο Jani Paasonen, ο οποίος επιστρέφει στο μπάκετ του Skoda Fabia μετά από τέσσερις αγώνες, όπου ουσιαστικά είχε τεθεί από την ομάδα σε καραντίνα…
Ο Φιλανδός είχε καταστρέψει ένα Fabia στο Μεξικό, με αποτέλεσμα η πίστη των ανθρώπων της ομάδας στο πρόσωπό του να κλονιστεί.
Να σημειωθεί ότι δηλωμένος για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών μαζί με τον Schwarz, είναι o Tuohino.
Subaru:
Και η Subaru θα συμμετέει με 3 αυτοκινητα που θα οδηγούν οι Petter Solberg, Chris Atkinson και Stephane Sarrazin.
Ο Nορβηγός θα έχει ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο στον αγώνα και έχει μοναδικό στόχο την νίκη.
Δηλώσει ότι θα ρισκάρει για να μπορέσει να φύγει νικητής από την χώρα μας.
Αντίθετα, ο Αυστραλός Chris Atkjinson επιθυμεί να τερματίσει όσο ψηλότερα στην κατάταξη κερδίζοντας βαθμούς για την ομάδα του στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών ενώ αυτό έχει σκοπό να κάνει και ο Sarrazin στην 2η εμφάνισή του.
JWRC
Το rally Acropolis είναι ο 4ος γύρος για το JWRC.
Η μάχη για την κατάκτηση του τίτλου στο JWRC κρίνεται μεταξύ των εργοστασιακών συμμετοχών της Citroen και της Suzuki.
Οδηγοί οι Meeke – Sordo για τους γάλλους και Andersson – Wilks για τους ιάπωνες.
Τα C2 δείχνουν να υπερτερούν έναντι των Ignis, κάτι που αναγκάζει την Suzuki να επισπεύσει την εμφάνιση του Swift στο θεσμό, πιθανότατα στη Φινλανδία.
Από εκεί και πέρα, όλοι οι οδηγοί που έχουν δηλώσει συμμετοχή στην αρχή της χρονιάς θα δώσουν το παρών στον αγώνα, με εξαίρεση τον Pavel Valousek.
OI ΕΛΛΗΝΕΣ
Οι Βωβός-ΕΛ ΕΜ με το Subaru Impreza WRC ’04, θα προσπαθήσουν να κρατηθούν κοντά στους "θεούς του Παγκοσμίου".
Το παρών θα δώσουν και οι Πάνος Χατζητσοπάνης, Σωκράτης Τσολακίδης, Γρηγόρης Νιώρας, Θέμης Χαλκιάς, Μανώλης Παναγιωτόπουλος, Λάμπρος Αθανασσούλας, Κώστας Παραδείσης και πολλοί άλλοι.
MEMsound - Τρι 21 Ιούν 2005, 20:03:02
Θέμα δημοσίευσης:
Test event...
Ε ρε τι μας περιμένει....
Vaggelis - Πεμ 23 Ιούν 2005, 11:23:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ράλλυ Ακρόπολις : Ολοκληρώθηκε το shakedown!
Οι τελευταίες δοκιμές και ρυθμίσεις από τα πληρώματα των εργοστασιακών συμμετοχών, αλλά και των οδηγών δεύτερης προτεραιότητας ολοκληρώθηκαν πριν από λίγο με την τέλεση του shakedοwn του αγώνα.
Στην ίδια ειδική διαδρομή με πέρσι, τέσσερα χιλιόμετρα από το service park της Λαμίας, οι πρωταγωνιστές του WRC άνοιξαν την αυλαία.
Κοινός παρανομαστής στις δηλώσεις όλων των οδηγών, ήταν οι εξαιρετικές εντυπώσεις που έχουν από τις ειδικές διαδρομές.
Με ένα στόμα, όλοι ανέφεραν ότι ο αγώνας γίνεται κάθε χρόνος και καλύτερος. Και λογικό, αφού σε σχέση με τους άλλους τρεις αγώνες της Μεσογείου, το Ακρόπολις θυμίζει Φιλανδία.
Έτσι, τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown σήμερα, έκανε ο Petter Solberg, ο οποίος προσπάθησε να ρυθμίσει ιδανικά το Subaru Impreza για τα ελληνικά χώματα. Ακολούθησε ο Marcus Gronholm που έκανε τον δεύτερο χρόνο, ενώ τρίτος ήταν ο Harri Rovanpera, πιστοποιώντας τον άνεμο αλλαγής που πνέει στην Mitsubishi.
Σίγουρα, κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα θα είναι και η επιλογή των ελαστικών, με την Pirelli να δείχνει σαφώς βελτιωμένη, αφού οι ομάδες που εφοδιάζονται με τα ελαστικά του Ιταλού Κατασκευαστή έκαναν τους τρεις πρώτους χρόνους!
Tα απρόοπτα δεν έλειψαν, αφού ο Kristian Sohlberg βγήκε από το δρόμο, χωρίς ευτυχώς να πληγώσει σοβαρά το αυτοκίνητο του.
Πολύ καλός και ο χρόνος των Βωβό-«ΕΛ-ΕΜ» με το Subaru Impreza WRC ’04, οι οποίοι απέδειξαν την ταχύτητα τους, κάνοντας καλύτερο χρόνο, 2:24.7.
Ας δούμε, όμως, αναλυτικά τους χρόνους του shakedown:
1 Solberg – Mills (Subaru Impreza WRC) 2:21.3
2 Gronholm – Rautiainen (Peugeot 307 WRC) 2:22.0
3 Rovanpera – Pietilainen (Mitsubishi Lancer WRC) 2:22.1
4 Loeb – Elena (Citroen Xsara WRC) 2:22.3
5 Stohl – Minor (Citroen Xsara WRC) 2:22.9
6 Schwarz – Wicha (Skoda Fabia WRC) 2:23.0
7 Sainz – Marti (Citroen Xsara WRC) 2:23.6
8 Kresta – Mozny (Ford Focus WRC) 2:23.7
9 Tuohino – Markkula (Skoda Fabia WRC) 2:23.7
10 Gardemeister – Honkannen (Ford Focus WRC) 2:24.0
Πηγή: rally.gr
Baphomet - Πεμ 23 Ιούν 2005, 13:19:53
Θέμα δημοσίευσης:
θα πάμε τελικά κυριακή σε καμμιά ειδική?? ποιοι και ποιοι και που??
MEMsound - Πεμ 23 Ιούν 2005, 13:29:56
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρο εγώ είμαι μέσα
Για Γραμμένη και Πύργο (ή Περιβόλι για τον τερματισμό, αν και προτιμώ τον Πύργο) και μετά μια βόλτα από Λαμία για το φινάλε στο εκθεσιακό κέντρο.!!!
Αυτήν την στιγμή την κάνω για το ΟΑΚΑ.
Κανονίζουμε από κοντά μετά τον αγώνα για την Κυριακή.
Πάντως το πρωινό ραντεβού στις 06:00 στο Σείριο είναι σίγουρο.
Ronin - Πεμ 23 Ιούν 2005, 13:35:25
Θέμα δημοσίευσης: