PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Δεν κρατάει ρελαντί...

freestyler - Σαβ 05 Φεβ 2005, 19:17:24
Θέμα δημοσίευσης: Δεν κρατάει ρελαντί...
παιδια μου χει σπασει τα νευρα... Evil δεν χαλαει τελειως να παω να το φτιαξω αλλα ποτε ποτε μου κανει νουμερα.... κ μεχρι να παω συνεργειο δουλευει κανονικα.... το πιανει να μην κραταει ρελαντι κ μολις αφηνω το γκαζι για να αλλαξω μου σβηνει.... Sad μετα παλι του περναει.... κ δεν εχει σημασια αν ειναι ζεστο η' κρυο.... τι να ναι?????? Question
underage - Σαβ 05 Φεβ 2005, 21:31:38
Θέμα δημοσίευσης:
Στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου, που μου είχε συμβεί ακριβώς το ίδιο (όχι peugeot) ήταν η πεταλούδα, η οποία επισκευάστηκε από μηχανικό με σχετικά χαμηλό κόστος.
Μου είχε πει ένας γνωστός μου (κάτοχος rallye) να βγάλω για λίγο τους πόλους της μπαταρίας και ότι θα έφτιαχνε, το οποίο φυσικά ΔΕΝ είχε κανένα αποτέλεσμα όταν το εφάρμοσα.
Πάντως είναι πολύ εκνευριστικό ιδίως εάν έχει μποτιλιάρισμα
freestyler - Σαβ 05 Φεβ 2005, 22:44:07
Θέμα δημοσίευσης:
οντως πολυ εκνευριστικο! μολις συνανταω καποιον μπροστα μου κ κοψω μου σβηνει.... Evil καποιος μου ειπε οτι μπορει να ειναι το μοτερακι του ρελαντι..... αν ηταν αυτο δε θα χαλουσε μια κ εξω??? μακαρι να μην ειναι... ειναι κ κολοκαιρος κ δε μ'αφηνει να το κοιταξω μοναχος... μηπως εχουν παρει στην εισαγωγη τιποτα φυσες νερα κ κανει διακοπες λειτουργειας....
Lef205 - Κυρ 06 Φεβ 2005, 03:43:21
Θέμα δημοσίευσης:
Tο μοτερακι του ρελαντι ειναι και ειναι χαλασμενο μια και εξω!Αυτα κανουν οταν χαλανε!'Η σβηνει το μοτερ στο πελαντι ή κραταει ψηλες στροφες ή εχει "αρρυθμιες!
p206xs2 - Παρ 11 Φεβ 2005, 12:36:56
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας παιδιά.

Έχω ένα 206 XS 1600 16V με multiplexing με 12400 χλμ.

Σήμερα καθώς πήγαινα πολυτεχνείο για περίπου 5 δευτερόλεπτα το ρελαντί έκανε κάποιες μικρές αρρυθμίες πέφτωντας κάτω από τις 750 που είναι το φυσιολογικό ρελαντί, κατά περίπου 50 στροφές. Μετά δεν το ξαναέκανε.

Τι μπορεί να είναι;

Υ.Γ. Τα 16άρια έχουν πολλαπλασιαστή;
Vaggelis - Παρ 11 Φεβ 2005, 12:51:38
Θέμα δημοσίευσης:
φταίει το μοτεράκι του ρελαντί και οι λύσεις είναι δυο:

- είτε το αλλάζεις με καινούργιο...
- είτε λες στο συνεργείο να στο καθαρίσουν...

βέβαια, παίζει και μια περίπτωση να φταίει ο πολλαπλασιαστής, αλλά αυτό αφορούσε παλαιότερα μοντέλα....
Touristas - Παρ 11 Φεβ 2005, 12:53:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα εχουν πολλαπλασιαστη απο το 1.1 μεχρι και το 2.0!!
Τωρα γι’αυτο το μικρο βυθισμα ισως να ειναι απο κακη καυση για μερικα sec!!
p206xs2 - Παρ 11 Φεβ 2005, 15:26:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι Αργύρη το έκανε για 5 sec και μετά δεν το ξαναέκανε.
Touristas - Παρ 11 Φεβ 2005, 17:59:40
Θέμα δημοσίευσης:
Παρακολουθεισε το αν και δεν νομίζω ότι είναι κάτι
Όπως είπα μπορεί να οφείλεται και σε μια στιγμιαία αποτυχημένη ανάφλεξη
ikaros - Σαβ 12 Φεβ 2005, 12:37:29
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
παιδια μου χει σπασει τα νευρα... δεν χαλαει τελειως να παω να το φτιαξω αλλα ποτε ποτε μου κανει νουμερα.... κ μεχρι να παω συνεργειο δουλευει κανονικα.... το πιανει να μην κραταει ρελαντι κ μολις αφηνω το γκαζι για να αλλαξω μου σβηνει.... μετα παλι του περναει.... κ δεν εχει σημασια αν ειναι ζεστο η' κρυο.... τι να ναι??????


Κατά πάσα πιθανότητα είναι "αισθητήρας λ".
freestyler - Σαβ 12 Φεβ 2005, 15:02:48
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον χτες πηγα κ μου καθαρισαν το μοτερακι του ρελαντι. απ οτι μου ειπε ο μαστορας εχω χαλασμενο κ τον αισθητηρα ταχυτητας γιατι οταν το αμαξι κυλαει με νεκρα κανει μεγαλα σκαμπανεβασματα ρελαντι.. μετα απο μια μερα λειτουργειας μου κανει ξανα το ιδιο αλλα οχι στην ιδια συχνοτητα... πιο λιγες φορες... τωρα για τον αισθητηρα λ πρςτη φορα μου λενε..... λες???
ikaros - Κυρ 13 Φεβ 2005, 13:35:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ένα φιλαράκι μου έχει ένα Quiksilver 8v και τον έχει αλλάξει 2 φορές και είχε τα ίδια συμπτώματα με το δικό σου.....βεβαία δεν είναι και std ότι θα έχεις το ίδιο πρόβλημα.
tsikis - Κυρ 13 Φεβ 2005, 15:47:24
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα τώρα έχει αρχίσει και παίζει το ρελαντί Twisted evil
Αν και δεν νομίζω να είναι κάτι το φοβερό...
Δεν ξέρω κιόλας !! Embarassed
freestyler - Κυρ 13 Φεβ 2005, 15:56:09
Θέμα δημοσίευσης:
μπορει κ να ναι αυτο...αφου το μοτερ του ρελαντι το καθαρισαμε... ποσο παει ο λ? ξερει κανεις?
Lion80 - Τρι 22 Φεβ 2005, 18:13:26
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά είχα μέχρι σήμερα το πρωί το ίδιο πρόβλημα.Δεν κρατούσε ρελαντί!!Όταν το άφηνα και τσουλούσε προφανώς χωρίς ταχύτητα ή όταν φρέναρα και πάταγα συμπλέκτη το στροφόμετρο φλέρταρε με τις 500-750 στροφές/λεπτό οπότε και κάποιες φορες,ως φυσιολογικό επακόλουθο,έσβηνε ο κινητήρας!! Έπίσης όταν ήταν κρύος ο κινητήρας κόμπιαζε απο τις 1600-2000 στροφες.Μόνο για τα πρώτα 1'-2' (το έχω παραθέσει και σε άλλο topic με τίτλο <<κόμπιασμα μηχανής>>).
Όλα αυτά μέχρι σήμερα.Πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Ηλιούπολη όπου και μου άλλαξαν την πεταλούδα γκαζιού!!Στο δικό μου μόντελο (206 XS 1.4lt 16V 90Hp) δεν υφίσταται μοτέρ ρελαντί!!Το διαγνωστικό δεν έδειξε κάποιο πρόβλημα αλλά από την εμπειρία τους και από κάποιες μετρήσεις ύποπτες στο διαγνωστικό συμπέραναν για την πεταλούδα γκαζιού!!!Ακόμη δεν πρόλαβα να το τσεκάρω με κρύο κινητήρα (αναφέρομαι στο κόμπιασμα) αλλά οι αρρυθμίες που παρουσίαζε το στροφόμετρο εξαφανίστηκαν!!Εύχομαι και το κόμπιασμα της μηχανής.Αύριο το πρωί θα το τσεκάρω κι αυτό!!!
Wink
Βέβαια μέτα από μερικά χιλιόμετρα ακόμη θα είμαι 1000% σίγουρος για το αν πράγματι έφταιγε η πεταλούδα..
netblaster - Τρι 22 Φεβ 2005, 21:07:01
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες παρομοιο προβλημα ειχε το C3 1.4 του ξαδερφου μου!!! Και αυτος εχει 10.000km μονο!!! Στο service (ευτυχως ηταν στην εγγυηση) του αλλαξαν και τα τεσσερα μπεκ, την πεταλουδα του γκαζιου και κατι αλλο ακομα που δεν το θυμαμαι τωρα!!! Τωρα δεν εχει προβλημα παντως!!!
STELIOS - Τρι 22 Φεβ 2005, 21:56:42
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Παιδες παρομοιο προβλημα ειχε το C3 1.4 του ξαδερφου μου!!! Και αυτος εχει 10.000km μονο!!! Στο service (ευτυχως ηταν στην εγγυηση) του αλλαξαν και τα τεσσερα μπεκ, την πεταλουδα του γκαζιου και κατι αλλο ακομα που δεν το θυμαμαι τωρα!!! Τωρα δεν εχει προβλημα παντως!!!


E παλι καλα δηλαδη !!! ΧΑ ΧΑ ΧΑ. Very happy Very happy Very happy

Διαλογος τεχνικων στη Citroen

- Ρε σι Μιτσο αυτο το C3 δεν κραταει ρελαντι, τ να'χει αραγε?

- Και που θες να ξερω ρε Τακη? Αλλαξε του μπεκιερα, πεταλουδα και οτι αλλο ηλεκτρικο εχει η εισαγωγη και βλεπουμε. Αν συνεχισει ετσι αλλαξε και'εγκεφαλο. Αν ακομα συνεχισει αλλαξε μοτερ. Αν και παλι δεν φτιαξει, βαψ'το μπλε και πετα το στη θαλασσα !!! Cool
netblaster - Τετ 23 Φεβ 2005, 00:48:34
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Παιδες παρομοιο προβλημα ειχε το C3 1.4 του ξαδερφου μου!!! Και αυτος εχει 10.000km μονο!!! Στο service (ευτυχως ηταν στην εγγυηση) του αλλαξαν και τα τεσσερα μπεκ, την πεταλουδα του γκαζιου και κατι αλλο ακομα που δεν το θυμαμαι τωρα!!! Τωρα δεν εχει προβλημα παντως!!!


Του αλλαξαν (...τα φωτα Laughing ) και τον αισθητηρα "λ"!!! Επισης, μου ειπε οτι οταν ειχε το προβλημα του εβγαζε και πολλα νερα η εξατμιση!!! Question
GIANNIS206 - Τετ 23 Φεβ 2005, 00:50:28
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
netblaster έγραψε:
Παιδες παρομοιο προβλημα ειχε το C3 1.4 του ξαδερφου μου!!! Και αυτος εχει 10.000km μονο!!! Στο service (ευτυχως ηταν στην εγγυηση) του αλλαξαν και τα τεσσερα μπεκ, την πεταλουδα του γκαζιου και κατι αλλο ακομα που δεν το θυμαμαι τωρα!!! Τωρα δεν εχει προβλημα παντως!!!


Του αλλαξαν (...τα φωτα Laughing ) και τον αισθητηρα "λ"!!! Επισης, μου ειπε οτι οταν ειχε το προβλημα του εβγαζε και πολλα νερα η εξατμιση!!! Question

Όπως ο άρρωστος που έχει<με το μπαρδόν> διάρροια!!
Lion80 - Πεμ 24 Φεβ 2005, 01:27:08
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν σήμερα δοκίμασα και με κρύο τον κινητήρα!!Κανένα κόμπιασμα της μηχανής απολύτως (μου το παρουσίαζε από τις 1500-2000 στροφές/λεπτό).Αρρυθμίες δεν ξαναπαρουσιάστηκαν και εύχομαι να μην ξαναπαρουσιαστούν.Από ότι φαίνεται λοιπόν η πεταλούδα γκαζιού ευθυνόταν τόσο για το κόμπιασμα του κινητήρα όταν ήταν κρύος όσο και για το τρεμόπαιγμα με τις στροφές του κινητήρα σε κατάσταση ρελαντί!!
Αν προκύψει πάντως κάτι νεότερο θα ενημερώσω..
sps - Παρ 11 Μάρ 2005, 18:03:36
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρωι εκανα το σερβις των 60.000 χλμ και μεχρι να παω στο συνεργειο ειχα σταθεροτατο ρελαντι.
Μολις παρελαβα το αμαξι μετα το σερβις, κανει αρρυθμιες και κομπιασματα στο ρελαντι.
Ειναι σπαστικο να χοροπηδαει ο κινητηρας οντας σταματημενος σε φαναρι.
Τι μπορει να φταιει δεδομενου οτι πριν το σερβις ηταν οκ?
Μην ειναι τα καινουρια μπουζι?
Μηπως δε μου εβαλε τον καταλληλο τυπο μπουζι?

Δεν μπορω να σκεφτω οτι φταιει κατι αλλο, αφου ημουν παρων στις εργασιες.
Ιμαντα δεν αλλαξα.
sps - Τρι 15 Μάρ 2005, 14:42:39
Θέμα δημοσίευσης:
λοιποοοον,το προβλημα στο ρελαντι που περιεγραψα, δημηιουργηθηκε απο ελαττωματικο μπουζι.
Συγκεκριμενα αφου απαιτησα στο μηχανικο μου να μου αλλαξει παλι μπουζι, αφου τα ανοιξε, ειδε οτι το τριτο δεν ειχε διακενο.
Μαλλον ειχε πεσει κατο και στραβωσε.
Οποτε ή δεν εδινε καθολου σπινθηρα, ή εδινε πολυ λιγο.
Αυτα.
Touristas - Τρι 15 Μάρ 2005, 14:44:25
Θέμα δημοσίευσης:
Όλα καλά λιπών... Smile Smile
sps - Τετ 16 Μάρ 2005, 10:48:48
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Όλα καλά λιπών... Smile Smile


Ναι, thanx για το ενδιαφερον! Smile
Touristas - Τετ 16 Μάρ 2005, 11:28:50
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Touristas έγραψε:
Όλα καλά λιπών... Smile Smile


Ναι, thanx για το ενδιαφερον! Smile

any time Wink Smile
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr