PSClub - Hellas

Κινητήρας - 306 - Εκπληκτική τοποθέτηση Τ16 σε 306

MEMsound - Παρ 04 Φεβ 2005, 12:57:52
Θέμα δημοσίευσης: 306 - Εκπληκτική τοποθέτηση Τ16 σε 306
Δεν ξερω αν επρεπε να το ποσταρω εδω οποτε αν εχετε αντιθετη αποψη μετακινηστε το αναλογα. Wink Rolling eyes

Η δουλεια που εχει γινει στο χωρο του μοτερ ειναι απιστευτη...
Εχω βεβαια μια μικρη απορια στο πως αλλαζει κανεις λαδια....
Επισης το Intercooler εκει που ειναι δεν ψηνεται?
Βεβαια η συγκεριμενη κατασκευη μπορει να κυκλοφορει σε χωρες με πιο χαμηλες θερμοκρασιες πχ Αγγλια αλλα αυτο δεν σημαινει οτι στο χωρο του μοτερ θα επικρατουν τοσο πολυ χαμηλοτερες θερμοκρασιες...!
http://public.fotki.com/mattb106/events__meets/pugfest_04/dscf0055.html
http://public.fotki.com/mattb106/events__meets/pugfest_04/dscf0056.html
Οσο για το υπολοιπο 306 ειναι κουκλακι.... Exclamation
kanelj - Παρ 04 Φεβ 2005, 13:04:57
Θέμα δημοσίευσης:
ενταξει ολα αυτα,αλλα το Intercooler που το ειδες Question Shocked Shocked Shocked Shocked Cool Cool Cool Cool Cool
Ronin - Παρ 04 Φεβ 2005, 13:12:54
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
ενταξει ολα αυτα,αλλα το Intercooler που το ειδες Question Shocked Shocked Shocked Shocked Cool Cool Cool Cool Cool


Τα intercooler δεν είναι μόνο τύπου front mount Γιάννη Wink
Ghost Dog - Παρ 04 Φεβ 2005, 13:18:17
Θέμα δημοσίευσης:
Στη συγκεκριμενη περιπτωση το ιντερκουλερ ειναι αυτο που ξεπροβαλει λιγο πιο <κατω> απο το μοτερ,μπροστα απο τη μετωπη! (εκει που σκανε τα 2 μπλε κολαρα...) Wink Ετσι ειναι σε ολα τα μαμα starlet και impreza... Very happy
MEMsound - Παρ 04 Φεβ 2005, 13:21:50
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
ενταξει ολα αυτα,αλλα το Intercooler που το ειδες??

ΕΕΕ συγνωμην αλλα αυτο το τραπεζοειδες πραγμα μπροστα απο το μοτερ στο οποιο καταληγουν αυτες οι 2 θεοχοντρες σωληνες τι αλλο μπορει να ειναι?
Μου φινεται σαν υδροψυκτο intercooler για τον αερα της τουρμπινας που διακρινεται δεξια του μοτερ (φαινεται και η wastegate)
Διοτι αν δεν ειναι Intrercooler τι ειναι?
Γιατι για plenum της εισαγωγης που φαινεται πολυ περιεργο σχημα και με 2 εισοδους?Question?Confused
Η αληθεια ειναι οτι μπερδευτηκα![/img]
kanelj - Παρ 04 Φεβ 2005, 13:25:03
Θέμα δημοσίευσης:
Τι παπαρια ειναι αυτη???
Το ξερω οτι δεν υπαρχει μονο ενα ειδος intercooler αλλα δεν ηξερα οτι ειναι ετσι!!!
πως μπορει και ψυχει τοσο καλα αυτο???μαλλον θα εχει αλλο τροπο λειτουργειας.....
DIMCHRI - Σαβ 05 Φεβ 2005, 01:04:10
Θέμα δημοσίευσης:
παντως είναι πολύ εντυπωσιακό !!!
TiMoRiS - Σαβ 05 Φεβ 2005, 10:12:58
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια αυτο οντως ειναι intercooler και ο λογος που ειναι εκει ειναι για μικροτερο lag! Ντροπη να μην το ξερουν οι τουρμπισιοι!
εεεε κυριε αρη?!?!?!? Laughing Laughing Laughing
Ghost Dog - Σαβ 05 Φεβ 2005, 11:43:23
Θέμα δημοσίευσης:
TiMoRiS έγραψε:
Παιδια αυτο οντως ειναι intercooler και ο λογος που ειναι εκει ειναι για μικροτερο lag! Ντροπη να μην το ξερουν οι τουρμπισιοι!
εεεε κυριε αρη?!?!?!? Laughing Laughing Laughing

Ο κυριος λογος της τοποθετησης του ιντερκουλερ εκει πανω ειναι η ελλειψη χωρου (αντε να βρεις χωρο μπροστα απο το ψυγειο για το ιντερκουλερ,αλλα και τις σωληνωσεις του...) Wink
Σιγουρα παντως το lag με αυτο το ιντερκουλερ θα ειναι μικροτερο απ'οτι αν ηταν κατεβασμενο κατω στην περιπτωση που εχει μικρη τουρμπινα και μονο
Αν εχει μεγαλη πρεπει να ειναι κατω οπωσδηποτε... Wink Very happy
TiMoRiS - Σαβ 05 Φεβ 2005, 11:53:30
Θέμα δημοσίευσης:
Σε παω ρε Αρη γιατι εισαι διαβασμενος!!! Wink
Ghost Dog - Σαβ 05 Φεβ 2005, 12:11:04
Θέμα δημοσίευσης:
TiMoRiS έγραψε:
Σε παω ρε Αρη γιατι εισαι διαβασμενος!!! Wink

Αλλα βαριεμαι να γραφω Shocked (μου εμεινε κουσουρι απο το σχολειο φαινεται Silly Laughing )
Επρεπε να σε εχω σε ενα μαυρο σταρλετακι ενος φιλου που κατεβασε κατω το ιντερκουλερ με τη μαμα (17αρα) τουρμπινα να καταλαβεις lag (...οχι απλως lag αλλα jet lag μπορω να πω! Razz ) Wink Το παιδι ξενερωσε τοσο που.... αλλαξε και τουρμπινα Shocked (μετα βγηκαν αλλα βεβαια!) Τουρμπο-ιστοριες για αγριους! Shocked Razz Laughing
MEMsound - Σαβ 05 Φεβ 2005, 14:17:40
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη εγω ομως εγω δεν βαριεμαι να γραφω παρτε και μια τουρμποαναλυσουλα:

Οι λογοι που προκαλειται το Turbo Lag (κοινως για τους μη γνωριζοντες η "καθυστερηση αποκρισης του κινητηρα στο πατημα του γκαζιου") ειναι δυο:

Idea 1ος η αδρανεια της τουρμπινας. Idea
Ετσι τα καυσαερια που κατευθυνονται στην τουρμινα στο αποτομο πατημα του γκαζιου (ιδιως οταν ειμαστε εκτος οφελημης περιοχης λειτουργιας της τουρμπινας) δεν την περιστρεφουν γρηγοροτερα αμεσα λογω της αδρανειας που αυτη εμφανιζει. Η αδρανεια "αντιδρα" στην περιστροφη και αυτο μπορει να κρατησει απο 0,5 εως 2 sec και μειωνεται οσο πλησιαζουμε στην ωφελιμη περιοχη λειτουργειας.

Κοινως αλλο Lag εχουμε αν πατησουμε αποτομα το γκαζι στις 1500rpm (μεγαλο), αλλο στις 2500 (μικροτερο), και αλλο στις 3500 (σχεδον μηδενικο).

Ολα αυτα ισχυουν για φτιαγμενα τουρμπο αυτοκινητα και οχι τοσο στα εργοστασιακα τουρμπο οπου το μεγεθος της τουρμπινας ειναι καταλληλα επιλεγμενο (και σχετικα μικρο συνηθως αναλογικα με τα κιβικα) ωστε να εχουμε οσο πιο αμεση αποκριση στις χαμηλομεσαιες στροφες και πιο ομαλη λειτουργεια (με μειονεκτημα την χαμηλοτερη μεγιστη ισχυ).
Ετσι πχ ενα A3 1,8 T μπορει να αποδωσει απο 150 - 400 ps αναλογα με την τουρμπινα που θα επιλεχθει (εδω βεβαια να επισημανω οτι τα αλογα δεν αυξανονται μονο λογο τουμπινας αλλα και λοιπων επεμβασεων στις οποιες δεν χρειαζεται να αναφερθουμε εδω, απλα να πουμε οτι αν δεν γινουν τοτε το μοτερ θα διαλυθει αμεσα και μεχρι να γινει αυτο δεν θα ειναι οδηγισιμο...).

Idea 2ος η ιδιοτητα του αερα να συμπιεζεται Idea
Αυτο σημαινει οτι αν στην μια ακρη ακρη ενος σωληνα ασκησουμε αποτομα πιεση τοτε στην αλλη η πιεση δεν θα μεταφερθει αμεσα αλλα με καποια χρονοκαθυστερηση η οποια ειναι θα μεγαλυτερη οσο μακρυτερος ή / και φαρδυτερος ειναι ο σωληνας.
Ετσι σε ενα κυκλωμα τουρμο ο εισερχομενως αερας μεχρι να φτασει στο plenum της εισαγωγης ακολουθει την πορεια συμπιεστης τουρμπινας -> σωληνας προς intercooler -> intercooler -> σωληνας προς plenum εισαγωγης.
Ετσι αν οποιαδηποτε απο τα παραπανω μεταβληθει τοτε εχουμε αλλαγη στην αποκριση.
Θα εχουμε επισης αυξηση στην ισχη λογω καλυτερης ψυξης του αερα στο front mount intercooler.
Ομως για να μπει το intercooler μπροστα χρειαζονται εχτρα σωληνωσεις και καποιοι ελαστικοι συνδεσμοι (κολαρα) τα οποια αν διαστελονται στην αυξηση της πιεση θα μειωσουν την ισχυ οπως επισης και την αποκριση.
Για τον λογο αυτο χρησιμοποιουνται οσο περισσοτερο γινεται μεταλλικοι σωληνες και οπου αυτο δεν ειναι δυνατο κολαρα σιλικονης και τα οποια ειναι σχετικα αδρανη στην διαστολη λογω αυξησης της πιεσης την ωρα του αποτομου τουρμπισματος.
Αυτα τα ολιγα....! Wink Wink Cool Cool

(Υ.Γ. υπαρχουν πολλες ακομα λεπτομερεις σχετικα με την οσο το δυνατο ομαλοτερη αλλα ταυτοχρονα αποδοτηκοτερη και πιο αξιοπιστη λειτουργεια ενος τουρμποκινητηρα αλλα μαλλον δεν ειναι πιο καταλληλο τοπικ για να τα συζητησουμε εδω, και μαλλον πολλα εγραψα.... Rolling eyes
Ghost Dog - Δευ 07 Φεβ 2005, 15:31:03
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μπορεουσες να μας τα πεις απο κοντα χθες? Razz Laughing Laughing
Κουραστηκα και μονο στη σκεψη οτι καθησες να γραψεις ολο αυτο το μακρυναρι.... Exclamation Χαρας το κουραγιο σου! Very happy
Βαριεμαι να ποσταρω... (φαινεται και απο τον αριθμο των ποστς...) Shocked Wink
psaraCS - Δευ 07 Φεβ 2005, 21:52:21
Θέμα δημοσίευσης:
να και το intercooler που ψαχνατε...


Kouzman - Τρι 08 Φεβ 2005, 11:20:46
Θέμα δημοσίευσης:
το intercooler που φαινεται στη φωτο ειναι υδροψυκτο...
αυτο τι σημαινει?

ο υπερσυμπιεσμενος αερας περνα μεσα απο ενα ψυγειο αερα το οποιο ειναι κλειστο και οι κυψελες του ψυχονται με νερο το οποιο κυκλοφορει με μια υψηλης πιεσης αντλια νερου και ψυχεται απο ενα πολυ μικρο σε μεγεθος ψυγειο νερου που συνηθως ειναι στην μετοπη του αυτοκινητου...

τετοιου ειδους interccoling χρησιμοποιουν πολλοι λογω κυριως χωροταξικου προβληματος αλλα επισης και στα dragster επειδη προσφερει καλυτερη αεροδυναμικη αφου δεν χρειαζεται να εχει ενα intercooler κτηνος που μοιαζει με τοιχος για να ψυχεις τον τουρμπισμενο αερα σου...

ακομα υπαρχουν αυτοκινητα που χρησιμοποιουν συνδυασμο των δυο για τον ιδιο παλι λογο...

σαν κοστος φυσικα ειναι ακριβοτερο απο τα κλασσικα intercoolers...

αυτα... Wink
MEMsound - Τρι 08 Φεβ 2005, 11:27:16
Θέμα δημοσίευσης:
psaraCS έγραψε:
να και το intercooler που ψαχνατε...


Χμμμμ περιπου ...
Μπορει το χρωμα του αυτοκινητου να ειναι το ιδιο αλλα αν προσεξεις θα δεις οτι αυτο που ανεβασα δεν εχει τα φουσκωματα.
Αρα ακομα και να ειναι το ιδιο αυτοκινητο (εχει το ιδιο σκιαστρο στο παρμπριζ και το ιδιο καπω με τον αεραγωγο) τοτε εχει υποβληθει σε διαφορες αλλαγες (φουσκωματα, καθρεπτες κλπ) απο την πρωτη του "φωτογραφηση".
Αλλαγες μεταξυ των οποιων μπορει να ηταν και η μεταφορα του intercooler στην μετωπη (προφανως για αποδοτηκοτερη ψυξη)
Εχω την αισθηση οτι ειναι το ιδιο αλλα αρκετα βελτιωμενο......

Παντως κατοπιν επιλυσεως του προβληματισμου μου απο μηχαμικο Peugeot (...), στις 2 πρωτες φωτο αυτο το τραπεζοειδες πραγμα ειναι το μαμα ιntercooler και ειναι οντως υδροψυκτο.


kouzman θα συμφωνησω μαζι σου, για τους λογους αυτους το κανουν αυτο.
STELIOS - Τρι 08 Φεβ 2005, 15:44:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια μηλαμε για 2 διαφορετικα αμαξια.





Aλλοι καθρεψτες
Αλλα φτερα μπρος και πισω
Αλλες ζαντες
Αλλη ταπα βενζινης
Το πανω εχει αεροτομη, το κατω δεν εχει
Το πανω εχει τα πλαστικα στις πορτες, το κατω δεν εχει
Το πανω εχει τα φλας στα μπροστινα φτερα, το κατω δεν εχει (εχει αλλα φτερα)
Το μονο κοινο ειναι το καπο.

Θα μπορουσε να ηταν το ιδιο αμαξι αλλα με εκτενης μετατροπες. Το ιδιο ευκολα μπορουν να ειναι και εντελος διαφορετικα. Εγω πιστευω πως δεν ειναι το ιδιο.
MEMsound - Τρι 23 Αύγ 2005, 09:56:54
Θέμα δημοσίευσης:
http://img.photobucket.com/albums/v161/Broon/CIMG0355.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v161/Broon/CIMG0356.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v161/Broon/CIMG0358.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v161/Broon/CIMG0378.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v161/Broon/CIMG0376.jpg

και σε 405
http://img.photobucket.com/albums/v161/Broon/CIMG0351.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v161/Broon/CIMG0353.jpg
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr