PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Πετρελαιοκίνηση στα επιβατικά αυτοκίνητα

307cc alu - Πεμ 03 Φεβ 2005, 09:59:58
Θέμα δημοσίευσης: Πετρελαιοκίνηση στα επιβατικά αυτοκίνητα
Τι γνώμη έχετε για την πετρελαιοκίνηση Question Question
Στη Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ποια είναι τα ακριβή σημεία που μέχρι εκεί μπορεί να κινηθεί κάποιος με ΙΧ πετρελαιοκίνητο. Ξέρει κανείς...........
MEMsound - Πεμ 03 Φεβ 2005, 10:42:23
Θέμα δημοσίευσης:
Μακαρι να απελευθερωθει συντομα και στην Αθηνα γιατι πλεον τα πετρελαιοκινητα αυτοκινητα βγαζουν πολυ λιγους ρυπους και εχουν πολυ μικροτερη καταναλωση.
Εκοτς αυτου η υψηλη ροπη τους στις χαμηλες στροφες τα κανει ιδανικα για κυκλοφορια μεσα στην κινηση των αστικων κεντρων οπου το σταματα ξεκινα ειναι διαρκες.
Τωρα για τα ορια κυκλοφοριας δεν εχω ιδεα.
ultra-one - Πεμ 03 Φεβ 2005, 10:46:32
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
Μακαρι να απελευθερωθει συντομα και στην Αθηνα γιατι πλεον τα πετρελαιοκινητα αυτοκινητα βγαζουν πολυ λιγους ρυπους και εχουν πολυ μικροτερη καταναλωση.
Εκοτς αυτου η υψηλη ροπη τους στις χαμηλες στροφες τα κανει ιδανικα για κυκλοφορια μεσα στην κινηση των αστικων κεντρων οπου το σταματα ξεκινα ειναι διαρκες.
Τωρα για τα ορια κυκλοφοριας δεν εχω ιδεα.


+ ότι πρέπει να προσθέσουμε ότι πλέον τα Ντίζελ αρχίζουν να γίνονται αυτοκίνητα επιδόσεων και οι ιπποδυνάμεις που έχουν πλέον (και θα αυξηθούν και άλλο) είναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ! Twisted evil Twisted evil Twisted evil
307cc alu - Παρ 04 Φεβ 2005, 09:18:04
Θέμα δημοσίευσης:
Ενώ στο εξωτερικό δουλεύουν φουλ τα πετρελαιοκίνητα, στην Ελλάδα, μας έχουν φάει, δήθεν οι περιβαλλοντικές μελέτες.
STELIOS - Παρ 04 Φεβ 2005, 11:22:05
Θέμα δημοσίευσης:
Τα καινουρια πετρελαιοκινητα ειναι μια χαρα. Και επειδοσεις εχουν, και χαμηλη καταναλωση, και φτηνοτερο (προς το παρων) καυσιμο.
Το προβλημα ειναι οτι στην Ελλαδα ειμαστε ολιγον καφροι !!!
Και εξηγουμαι:
Αν παρεις πετρελαιοκινητο και αρχισεις να το κινεις στη Αθηνα δεν θα πρεπει να του βαζεις καυσιμο? Ε αν ποτε σου βαλουν πετρελαιο κινησης εμενα να μου τρυπισεις τη μυτη !!! Οπου πας θα στο γεμιζουν θερμανσης, θα στο χρεωνουν κινησης, εσυ θα ρυπαινεις και το αμαξι σου (που χρησοπληρωσες) σιγια σιγα θα καταστρεφεται.
Σε μια ερευνα που εγινε προσφατα, διαπηστωθηκε οτι τα τελευταια χρονια εχει τριπλασιαστει η πσοστητα πετρελαιου θερμανσης που πωληθηκε στη αγορα και εχει μεινει στασιμη η ποσοτητα πετρ. κινησης Ενω την ιδια στιγμη τα πετρελειοκινητα αυτοκινητα/οχηματα εχουν αυξηθει κατακορηφα. Περιεργο Ε ????
Επισεις εχεται δει τι βγαζει πετρελειοκινητο οχημα με παλιο ή κακορηθμησμενο κινητηρα? ΝΤΟΥΜΑΝΙΑ !!! Αυτα τα καινουρια αμαξακια που ολοι θα σπευσουν να παρουν επειδη θα βγαζουν τα 100 χλμ με 4-5 λιτρα, σε μερικα χρονια θα ειναι εστιες τεοιας μολινσης γιατι πολυ απλα ο Ελληναρας δεν ασχολειται με τη σηντηρηση.
Δεν λεω καλα τα καινουρια πετρελαιοκινητα, αλλα ειμαστε εμεις ετοιμοι???
ultra-one - Παρ 04 Φεβ 2005, 11:27:13
Θέμα δημοσίευσης:
307cc alu έγραψε:
Ενώ στο εξωτερικό δουλεύουν φουλ τα πετρελαιοκίνητα, στην Ελλάδα, μας έχουν φάει, δήθεν οι περιβαλλοντικές μελέτες.


Πρέπει όμως να γίνει και κάτι με τα πανάρχαια και ασυντήρητα ταξί που ευθύνονται για το μεγαλύτερο μέρος της ρύπανσης στην Αθήνα.
Όταν ο κόσμος βλέπει ταξί να καπνίζουν σαν να καίνε κάρβουνο, τότε είναι λογικό στα μάτια του κόσμου να δίνεται η εντύπωση ότι τα ντίζελ ρυπαίνουν! Shocked

Στις "πολιτισμένες" χώρες της Ευρώπης το 60% (και βάλε) των καινούριων αυτοκινήτων είναι Ντίζελ. Shocked
ultra-one - Τετ 16 Φεβ 2005, 13:21:37
Θέμα δημοσίευσης:
Για δείτε όμως και αυτή τη μελέτη!!!!!!

http://www.greenpeace.gr/library/other/GP%20Diesel%20Report%202004.pdf

Είναι "μελέτη" της Ελληνικής Greenpeace που λέει ότι η πετρελαιοκίνηση δεν πρέπει να επιτραπεί διότι ακόμη και τα καινούρια Ντίζελ ρυπαίνουν πολύ περισσοτερο από τη βενζίνη!!!!! Shocked

Λέτε οι "επιστήμονες" της Greenpeace στην Ελλάδα να είναι πιο έξυπνοι από τον υπόλοιπο κόσμο, ή κρύβονται συμφέροντα πίσω από αυτο??!!! Shocked Shocked
akatanohtos - Πεμ 17 Φεβ 2005, 12:09:38
Θέμα δημοσίευσης:
απαγορευεται ρητα απο το νομο να εισελθεις με πετρελαιοκινητο
και στους δυο νομους τωρα αν θελεις ακιβη ορια πες μου να σε ενημερωσω ακριβως
silverpug206 - Πεμ 17 Φεβ 2005, 12:57:30
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια σοβαρα, υπαρχουν πετρελαιοκινητα που ρυπαινουν αφανταστα, και φαινεται αν τυχει να εισαι πισω απο κανενα παλιοσαραβαλο και ειναι και ανηφορα και το βλεπεις να βγαζει συννεφα καπνου...Σιγουρα οταν ειμαι πισω απο κατι τετοια καταριεμαι τα Diesel (και ας εχω και εγω diesel).
Πιστευω ομως οτι οι καινουργιες diesel τεχνολογιες HDI και αλλες παρομοιες ειναι αφανταστα πιο πρασινες απο τις παλιες , πολυ οικονομικές αλλα και πολυ πιο γρήγορες! Αυτό κανει τα diesel πολυ πιο δημοφιλη στις μερες μας. Σε ενα σχετικο αρθρο που διαβασα πρόσφατα το 27% των 407 που εχουν πουληθει μεχρι στιγμής στο κοσμο ειναι πετρελαιοκινητα που σημαίνει οτι ακόμη και σε μεγάλες κατηγορίες τα diesel αρχισαν να κυνηγουν τις πωλήσεις των βενζινοκινητων...

Παρε το 1.6HDi 206 για παραδειγμα που εχει περισσοτερη ροπη απο το RC περισσοτερη εικονομια απο 1.6 και 1.4 βενζινη αλλα ειναι και αρκετα πρασινο ωστε να περνα ολα τα τεστ ρυπων... Αχ και να το εφερναν στην Κυπρο. Αυτη η εκδοση ειναι η ιδανικη για μενα...
307cc alu - Παρ 18 Φεβ 2005, 08:11:45
Θέμα δημοσίευσης:
akatanohtos έγραψε:
απαγορευεται ρητα απο το νομο να εισελθεις με πετρελαιοκινητο
και στους δυο νομους τωρα αν θελεις ακιβη ορια πες μου να σε ενημερωσω ακριβως


Αν τα ξέρεις ακριβώς γράψε τα, για να είναι γνωστά σε όλους. Αν και κάποια στιγμή που ρώτησα ένα φίλο τροχαίο μου είπε ότι δεν δίνουν και πολύ βάση στα καινούργια ΙΧ ή SUV, παρά μόνο αν πέσεις σε κανά μπλόκο αλλά και πάλι αν κλαφτείς λίγο μάλλον την γλιτώνεις. Άλλωστε μετά την επικείμενη απελευθέρωση της πετραιοκίνησης (μάλλον αρχές 2006) δεν σκοτίζονται και πολύ.
Tomcat - Παρ 18 Φεβ 2005, 14:07:39
Θέμα δημοσίευσης:
307cc alu έγραψε:
akatanohtos έγραψε:
απαγορευεται ρητα απο το νομο να εισελθεις με πετρελαιοκινητο
και στους δυο νομους τωρα αν θελεις ακιβη ορια πες μου να σε ενημερωσω ακριβως


Αν τα ξέρεις ακριβώς γράψε τα, για να είναι γνωστά σε όλους. Αν και κάποια στιγμή που ρώτησα ένα φίλο τροχαίο μου είπε ότι δεν δίνουν και πολύ βάση στα καινούργια ΙΧ ή SUV, παρά μόνο αν πέσεις σε κανά μπλόκο αλλά και πάλι αν κλαφτείς λίγο μάλλον την γλιτώνεις. Άλλωστε μετά την επικείμενη απελευθέρωση της πετραιοκίνησης (μάλλον αρχές 2006) δεν σκοτίζονται και πολύ.


Λοιπόν......

Η νομοθεσία για τους Πετρελαιοκινητήρες είναι ως εξής:

Η απαγόρευση στηρίζεται στην Υπουργική Απόφαση Β-27660/712 (ΦΕΚ 519/Β/12.8.92) όπου απαγορεύεται Η ΕΚΔΟΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ σε πετρελαιοκίνητα οχήματα που κινούνται στα διοικητικά όρια των περιοχών ... ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ,ΜΑΓΟΥΛΑΣ , ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΩΝΩΝ , ΦΥΛΗΣ ΜΕΝΙΔΙΟΥ , ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ , ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ , ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ , ΑΝΟΙΞΗΣ , ΣΤΑΜΑΤΑΣ , ΡΟΔΟΠΟΛΗΣ ,ΔΙΟΝΥΣΟΥ , ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ , ΣΠΑΤΩΝ , ΚΟΡΩΠΙΟΥ , ΒΑΡΗΣ και ΒΑΡΚΙΖΑΣ για την ΑΤΤΙΚΗ .

Η ίδια απαγόρευση ισχύει και για την Θεσσαλονίκη για τα διοικητικά όρια των περιοχών , N. IΩΝΙΑΣ , ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ , ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ, ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ και ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ.

Καμία άδεια κυκλοφορίας δεν μπορεί να εγκριθεί εκτός των φορτηγών Ι.Χ. κάτω των 4 ΤΟΝΩΝ που οι ιδιοκτήτες τους κατέχουν άδεια παραγωγού ή πωλητή σε Λαικές αγορές. Σε αυτή την ειδική περίπτωση τα φορτηγά πρέπει να είναι εντός συγκεκριμένων προυποθέσεων ηλικίας - τεχνολογίας

Η κίνηση Ι.Χ πετρελαιοκίνητων απαγορεύεται στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Τα μόνα οχήματα που έχουν "Ελευθέρας" είναι τα Ταξί , τα Στρατιωτικά Οχήματα και τα Βαρέα Φορτηγά Shocked Shocked Shocked Shocked .


Ο Κ.Ο.Κ ΔΕΝ προβλέπει πρόστιμο για την παραβίαση κυκλοφορίας οχήματος DIESEL ωστόσο η τιμωρία έρχεται Βάση Υπουργικού Διατάγματος. Κοινώς ... το μενού για τον παραβάτη ξεκινάει με " ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ" από τα παιδιά της ΤΡΟΧΑΙΑΣ .. οι οποίες αποστέλλονται στο Υπουργείο Μεταφορών Confused Confused Confused Confused ενώ παράλληλα πρέπει να ενημερωθεί και η ΕΦΟΡΕΙΑ στην οποία υπάγεται το αυτοκίνητο .. Question Question Question

Οι τελικές Κυρώσεις θα επέλθουν από την ΕΦΟΡΕΙΑ και το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ και όχι από την Τροχαία!



Καλό θα ήταν να μην ειμαστε και τόσο προκατειλλημένοι απέναντι στο DIESEL.Το πρόβλημα που αναφέρθηκε από όλους είναι η μαυρίλα.. που βγάζουν .. Αυτά λοιπόν τα σωματίδια Αιθάλης όπως λέγονται, με τις νέες τεχνολογίες έχουν περιοριστεί αρκετά.Το γεγονός ότι η αιθάλη φαίνεται ενώ στους Βενζινοκινητήρες οι ρύποι ειναι "αόρατοι" δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι οι κινητήρες DIESEL είναι ποιο ρυπογόνοι .. δηλώση την οποία διαψεύδουν τρανά οι μετρήσεις ρύπων και τα στατιστικά.

Περισσότερα εν καιρώ..... Wink [/b]
ultra-one - Παρ 18 Φεβ 2005, 14:12:15
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν διαβάσατε το πιο πάνω post μου φαίνεται!

Η Ελληνική Greenpeace έχει άλλη γνώμη! Shocked

Διαβάστε αυτό προσεκτικά : http://www.greenpeace.gr/library/other/GP%20Diesel%20Report%202004.pdf
akatanohtos - Παρ 18 Φεβ 2005, 14:55:40
Θέμα δημοσίευσης:
απολυτα σωστος ο tomcat
το μονο που εχω να προσθεσω ειναι οτι υπαρχει ενα παραθυρακι Very happy Shocked Very happy (στην ελλαδα ειμαστε)και σου δινουν αδεια κυκλοφοριας και στους δυο απαγορευμενους νομους Cool Laughing Cool
και εχω δει με τα ματια μου τετοια αδεια (χωρις να τηρουνται προυποθεσεις)
ελλας το μεγαλειο σου Razz Razz
Ydwr - Δευ 21 Φεβ 2005, 10:41:38
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει ενα πολυ ωραιο αρθρο στο drive τ.100 σχετικα με τους κινητηρες Diesel το οποίο πραγματικά αξίζει να διαβασει κανεις. Το ζουμί της υπόθεσης είναι οτι "οσο το γκάζι μένει μεχρι τα μισά της διαδρομής του το diesel ειναι παντού και πάντα καθαρότερο απο ενα βενζινοκινητηρα"

Ως ένα βαθμό λοιπον η Greenpeace έχει δίκιο όσον αφορά τα αστικά κέντρα. Και ναι να ντίζελ μπορεί να αφήνουν μικροσωματίδια αλλα τα καταλυτικά μας αφήνουν άλλα τα οποία έχουν χαρακτηριστεί εξίσου επιβλαβή για την υγεία.

Καποια στιγμή θα στρωθω και post ολο το αρθρο. (αρκει να βρω χρονο)
ultra-one - Δευ 21 Φεβ 2005, 12:01:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:
Υπαρχει ενα πολυ ωραιο αρθρο στο drive τ.100 σχετικα με τους κινητηρες Diesel το οποίο πραγματικά αξίζει να διαβασει κανεις. Το ζουμί της υπόθεσης είναι οτι "οσο το γκάζι μένει μεχρι τα μισά της διαδρομής του το diesel ειναι παντού και πάντα καθαρότερο απο ενα βενζινοκινητηρα"

Ως ένα βαθμό λοιπον η Greenpeace έχει δίκιο όσον αφορά τα αστικά κέντρα. Και ναι να ντίζελ μπορεί να αφήνουν μικροσωματίδια αλλα τα καταλυτικά μας αφήνουν άλλα τα οποία έχουν χαρακτηριστεί εξίσου επιβλαβή για την υγεία.

Καποια στιγμή θα στρωθω και post ολο το αρθρο. (αρκει να βρω χρονο)


Πάνο για αυτό είπα και εγώ ότι μάλλον κάτι βρωμάει με την Ελληνική Greenpeace..... Evil
Δεν γίνεται όλη η Ευρώπη να λέει ότι οι Diesel είναι πιο καθαροί και η δικοί μας να λένε άλλα!!!
Ένα βενζινοκίνητο με χαλασμένο καταλύτη ρυπαίνει αφάνταστα περισσότερο από ένα μη καταλυτικό βενζινοκίνητο και από ένα σύγχρονο Diesel.
Και οι παπαρίες περί καρκινογόνων υδρογονανθράκων από το Diesel δεν ευσταθούν και τόσο. Υπάρχουν πολύ περισσότεροι κυκλικοί (και καρκινογόνοι) υδρογονάνθρακες στη βενζίνη παρά στο Diesel! Shocked
volvos - Δευ 21 Φεβ 2005, 16:54:37
Θέμα δημοσίευσης:
apo autotriti.gr......................
επειδη εχω κανει διπλωματικη μου σε αυτο το εργαστηριο βεβαιωνω οτι ολα αυτα ειναι αληθεια και γνωστα πολυ καιρο....
για μενα αυτη ειναι και η μονη δικαιολογια της κυβερνησης......
εγω ειχα προτεινει και λυση σε ενα συνεδριο αλλα ποιος ακουει.....
διαφορετικα στομια στα ρεζερβουαρ η στις βανες των μηχανηματων για πετρελαιο θερμανσης ωστε να μην μπορεις να βαλεις σε οχηματα.οπως ακριβως και με αμολυβδη-σουπερ πριν χρονια που ηταν αδυνατο να βαλεις σουπερ σε καταλυτικο.....αυτο σε συνδυασμο με ελεχγους τηςαστυνομιας για τους εξυπνους που θα βγαζουν τα ...στομια θα ελυνε το προβλημα....


Eνα στα τρία ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Αττική «καίει» πετρέλαιο θέρμανσης ή ναυτιλιακό καύσιμο αντί για πετρέλαιο κίνησης! Πρόκειται για έναν στόλο 40.000 οχημάτων, σε σύνολο 120.000 ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων (ταξί, φορτηγά, πούλμαν).


Μάλιστα, σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», στα πιο παλιά ταξί αλλά και στα φορτηγά αυτοκίνητα που ελέγχθηκαν τα μισά χρησιμοποιούσαν πετρέλαιο θέρμανσης, αντί για κίνησης. Τα ποσοστά αυτά παρουσιάζουν αύξηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και καταγράφονται σε έρευνα του Εργαστηρίου Καυσίμων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, η οποία ολοκληρώθηκε πρόσφατα. Σύμφωνα με την έρευνα, οι οδηγοί που εντοπίζονται να χρησιμοποιούν «ένοχα» καύσιμα, είτε έχουν πέσει θύματα νοθείας είτε έχουν αγοράσει εν γνώσει τους πετρέλαιο θέρμανσης, αφού πωλείται στη μισή τιμή σε σχέση με το ντίζελ.
Tomcat - Δευ 21 Φεβ 2005, 18:25:29
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μη μιλάμε στον αέρα.. παραθέτω παρακάτω τις μετρήσεις ρύπων από τρία μοντέλα αντιστοιχων επιδόσεων.



Φαίνεται ξεκάθαρα ότι το πρόβλημα τον Ντηζελοκινητήρων βρίσκεται στα οξείδια του Αζώτου κατά βάση και δευτερεύοντα στα αιωρούμενα σωματίδια.Το πρόβλημα όμως παρουσιαζει διαφορετική διάσταση αν αναλογιστούμε ότι η Αθήνα είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένη σε αιωρούμενα σωματίδια λόγω των κατασκευών που "σηκώθηκαν" για τους Ολυμπιακούς αγώνες.

Αναλύοντας τον πίνακα , φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι ρύποι που επιρεάζουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου του CO2 κατα βάση και το CO στα Diesel παρουσιάζουν σημαντικά χαμηλότερες συγκεντρώσεις.

Για τους λάτρεις των στατιστικών , δειτε τα μεγέθη ΙΣΧΥΟΣ - ΡΟΠΗΣ Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr