tsikis έγραψε: |
Μου φαίνεται είσαι λίγο περίεργος !!!
Θες και δυχτάκι αποσκευών ? Αν είναι δυνατόν !!! Πάει αυτό , μετά θες και καπάκι κάτω απο τη μηχανή ???? Ε λ ε ο ς !!! ![]() χαχαχαχαχαχαχα |
307 ARMY! έγραψε: |
Καλημέρα και από μενα. Είμαι ο πρώτος που έχει γράψει για την AUTOMOTIVO στο θέμα με τις βλάβες για 307! Αναφέρω δυο-τρία πραγματάκια ενδεικτικά:
α. Αγορά νέου οχήματος Μάιος 2002, και παρατηρώ ότι λείπει το μισο λάστιχο στην πόρτα του οδηγού, ενώ είναι χαλασμένο και ενα κομμάτι στη μόνωση τη μηχανής. Μου έγινε η αντικατάσταση μετά από ένα μήνα γιατί δεν είχαν απόθεμα στα ανταλλακτικά (απόρώ το κοίταξαν όταν θα γινόταν η παράδοσή;) β. Την ίδια περίοδο κάνω παραγγελία την σιδερένια βάση για να κλείνει η μηχανή και να εμποδίζει νερά και άλλα αντικείμενα να έρχονται σε επαφή με τη μηχανή. Αρχικά δεν καταλάβαιναν τι τους ζητούσα γιατί δεν το είχαν στο P/C με τα ανταλλακτικά, τους εξήγώ ότι το φοράει ήδη εδώ και ένα χρόνο η ομόσταβλη XSARA, μου φέρνουν μια πλαστική λωρίδα κάτω από τον προφυλακτήρα την οποίακαι φοράει ήδη το 307 μου και τελικά τους δίνω εγώ τον τύπο και το βρήκαν από την PEUGEOT Γαλλίας, τον Σεπτέμβριο. γ. Για μια γρατζουνιά από κλειδί στο πίσω φτερό μου ζήτησαν τότε 60000 δρχ και να αφήσω το αυτοκίνητο για 4 ημέρες μέσα. δ. Πάω 2 φορές για τον διακόπτη των φλάς κι ενώ ήμουν στην εγγύηση ακόμη και μυ λεγανε ότι δεν το κάνει το κόμπιασμα σ' αυτούς και άρα δεν μπορούν να μου το αλλάξουν.( Τελικά μου το άλλαξαν αμέσως στη Σπαρτη που είμουν προσφατα και ας είχε λήξει εδώ και ενάμησι χρόνο η εγγύηση.) ε. Κοιτώντας τα πορτ-παγκάζ, άλλων 307 διαπίστωσα ότι είχαν δύχτι συγκράτησης αποσκευών το οποίο μου είχαν φάει από την αρχή και ενώ παράγγειλα νέο (σιγά μην παραδεχόντουσαν ότι δεν το είχαν βάλει από την αρχή), μου έφεραν του 206 που είναι και πιο μικρό. Αυτά δεν αποδεικνύουν τίποτε το ξέρω, αλλά....Θέλω ο μηχανικός όπως ο γιατρός να μην είναι τελείος ψυχρός και απρόσωπος (βλέπε τον Γερμαναρά ηλεκτρολόγο ή τον χοντρούλη αρχιμηχανικό)! Στη Σπαρτη με κερδισαν με την συμπεριφορά τους και όχι μόνο. Στο Μοσχάτο εγώ δεν ξαναπάω! Τα συμπεράσματα δικά σας. Νίκος ![]() |
tsikis έγραψε: |
Μου φαίνεται είσαι λίγο περίεργος !!!
Θες και δυχτάκι αποσκευών ? Αν είναι δυνατόν !!! Πάει αυτό , μετά θες και καπάκι κάτω απο τη μηχανή ???? Ε λ ε ο ς !!! ![]() χαχαχαχαχαχαχα |
mick206 έγραψε: |
Το ότι ήθελε το διχτάκι αποσκευών που δεν υπήρχε ενώ ήταν μέσα στα standard του εξοπλισμού δεν το θεωρώ περίεργο... Δηλαδή εμένα που δεν είχε το ηχομονωτικό υλικό που βάζουν στα καπό; ![]() ![]() ![]() |
tsikis έγραψε: | ||
Γεία σου φίλε μου Έκανα μια πλάκα στον 307army και εσυ το πήρες της μετρητής . Εννοείτε πως και υπάρχει πρόβλημα αν λείπει οτιδήποτε απο το αυτοκίνητο και εσύ το έχεις πληρώσει !! ![]() |
TiMoRiS έγραψε: |
Παιδια επειδη το αμαξι για service το πηγαινα στην automotivo στο Μοσχατο(γιατι απο εκει το αγορασα) θελω οσοι ξερουν ή εχουν ακουσει κατι για το συγκεκριμενο συνεργειο να που την γνωμη τους.
Ευχαριστω προκαταβολικα!!! |
vinman έγραψε: | ||
....παντως εγω οταν ψαχνομουν να αγορασω το 407 και επισκεφθηκα την automotivo στην Καλιθεα (εκει ειναι η εκθεση) για να συζητησω το ενδεχομενο ανταλλαγης με το αυτοκινητο που ειχα με παρεπεμψαν στο συνεργειο στο Μοσχατο για να δουν το αυτοκινητο,να το περασουν απο λεπτομερη ελεγχο και να μου δωσουν μια τιμη.....και οταν μου ειπαν για το hyundai elantra που ειχα μοντελο του 2002 full extra (δερμα-clima-ζαντες-αεροτομη και ολα τα καλουδια του)οτι μου δινουν 7500 ευρω τους εριξα μια μουντζα και εφυγα τρεχοντας!!!!!! τωρα αν τα service και οι εργασιες που πραγματοποιουν στα αυτοκινητα ειναι σαν τις εκτιμησεις τους...... ![]() ![]() ![]() |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: |
καλημερα πεζουκλεσ θα ηθελα να ξανα να γυρισουμε στο θεμα AUTOMOTIVO τι γνωμη εχετε? |
307 ARMY! έγραψε: | ||
Καλησπέρα φίλε Αντώνη, πιστεύω ότι όσα έχουμε αναφέρει παραπάνω δεν είναι εκτός θέματος. Αλλωστε δεν είναι απαγορευτικά για κανέναν που θέλει να χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο συνεργείο. Είναι κυρίως προσωπικές απόψεις καθενός για την καλύτερη εξυπηρέτησή του. Πάντως καλο είναι τώρα που αναμένεται και ο κατάλογος με τις προσφορές να δούμε αν κάποιο συνεργείο μας καλύπτει. Φιλικά Νίκος. |
307 ARMY! έγραψε: | ||
Καλησπέρα φίλε Αντώνη, πιστεύω ότι όσα έχουμε αναφέρει παραπάνω δεν είναι εκτός θέματος. Αλλωστε δεν είναι απαγορευτικά για κανέναν που θέλει να χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο συνεργείο. Είναι κυρίως προσωπικές απόψεις καθενός για την καλύτερη εξυπηρέτησή του. Πάντως καλο είναι τώρα που αναμένεται και ο κατάλογος με τις προσφορές να δούμε αν κάποιο συνεργείο μας καλύπτει. Φιλικά Νίκος. |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: | ||||
καλημερα Νικο, Ο λογοσ που αναφερω για το συγκεκριμενο συνεργειο ειναι το εξησ οπωσ θα δεισ σε προηγουμενα εμαιλ που εχω κανει αναφερω το προβλημα που παρουσιαστηκε στο πεζο μου και πωσ με αντιμετωπισε το συγκεκριμενο συνεργειο. Αυτα που θα πω στην συνεχεια ειναι απο πρωσοπικη μου εμπειρια δεν θελω να επιρεασω κανεναν και καταρχασ να ξεκαθαρισω οτι η Λιον ειναι ενημερει για τα παραπαπονα που εχω κανει για αυτουσ και μαλιστα γραπτοσ και ονομαστικα. Προχθεσ εκανα παλι επισκεψη στο συγκεκριμενο συνεργειο(λαθοσ μεγαλο ξανα) αλλα ο λογοσ ειναι για να μου αλλαξουνε ενα ανταλλακτικο που ηταν ειδη καλλυμενο απο την εγγυηση του χρονου σαν ανταλλακτικο και ειδη γνωριζανε το προβλημα, λοιπον και μπαινω στην ουσια, ειχανε το θρασοσ οι συγκεκριμενοι κυριοι να μου ζητησουνε τον λογο γιατι εκανα γραμμα στην Λιον για το προβλημα που μου δημιουργηθηκε απο την ΛΑΘΟΣ διαγνωση που μου εκανε ο μηχανικοσ τουσ(λεγοντασ ο μηχανικοσ οτι ετσι ειναι τα γαλλικα αυτοκινητα και περνοντασ με ασχετο αυτο με εξαγριωσε ασχημα) σχετικα με το προβλημα για να μην κουραζω διαβαστε τα προηγουμενα εμαιλ, αφου ψιλοτσακοθηκαμε με τον τυπο του συνεργειο αντι να μου μιληση ευγενικα και να κανει προσπαθεια να με κρατησει πελατη του με αποθησε πουλωντασ μαγκια και επειδη ο ανταγωνισμοσ σημερα ειναι μεγαλοσ υπαρχουν Δοξα το Θεο και αλλα συνεργεια ΓΙ'ΑΥΤΟ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ |
Baphomet έγραψε: | ||||
ο κατάλογος με τις προσφορές ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ Ή ΦΑΝΟΠΟΙΙΑΣ ακριβως για να αποφυγουμε γκρινιες και διαμαχες (εμενα μου εκανε καλη δουλεια, εμενα οχι κτλ). |
Recifees έγραψε: |
γενικά στο εν λόγω συνεργείο καλό είναι να πηγαίνεις εφόσον το αυτοκίνητο είναι για μια αλλαγή εντός εγγυήσεως και αυτή σε κάτι εύκολο ....αλλιώς σου τη λένε και απο πάνω ...στο έτερο Πεζώ -307- παρουσιαζόταν η ανωμαλία να σβήνει τα φώτα λόγω μοχλοδιακόπτη όπως αποδείκτηκε σε όποια ταχύτητα γούσταρε και μόνο μύνηση δεν μου κάνανε γιατί εξακολουθούσε να υπάρχει το πρόβλημα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Τεσπα καλό είναι για απλές εργασίες και για φανοποιία πάει και έρχεται ... είπαμε για απλά πράγματα είναι ντάξει αν και οι τιμές είναι λίγο "θαλασσινές" Δόξα το Θεό στο 206 δεν έχει ανάγκη απο τέτοια και να συνεχίσει να είναι έτσι αλλά για σέρβις και λοιπές καταστάσεις υπάρχουν και άλλοι οι οποίοι μπορεί να είναι σε ιαπωνικά ή γερμανικά ειδικευμένοι αλλά τις ελάχιστες φορές που είδαν τον "μικρό" εμεινα με την εντύπωση ότι σε έυρεση βλάβης και στοιχείων που είχαν ξεφύγει απο το δικό μου έλεγχο ή του συνεργείου που υποτίθεται έκανε τον έλεγχο πριν μου παραδοθεί το αυτοκίνητο , οι άνθρωποι πετάγανε με διαστημόπλοιο και τα εξουσιοδοτημένα ήταν ακόμα με τα ρόπαλα. Δνε λεω ότι όλα τα παιδιά που δουλευούν σε εξουσ. είναι για τα μπάζα αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό έχουν αυτό το υφάκι /στυλάκι του μηχανοεπιστήμονα που στη πράξη δεν ξέρει την τύφλα του . ![]() |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: |
καλημερα πεζουκλεσ θα ηθελα να ξανα να γυρισουμε στο θεμα AUTOMOTIVO τι γνωμη εχετε? |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: |
Παντος εγω παιδια το ευχαριστιθικα οταν ειδα την φατσα του τυπου που τα πηρε λογο των παραπονων που εκανα στην Λιον ![]() Παντοσ εγω πιστευω οτι η Λιον δινει καποια σημασια στα παραπονα που τισ στελνουμε αλλα μονο στο να ανακοινωνοι τα προβληματα δε νομιζω να δινει αλλη λυση και αυτο γιατι ισωσ να μην τουσ ερχονται τα απαιτουμενα παραπονα που χρειαζονται για να κανουνε παρατηρηση π.χ οπωσ για το συγκεκριμενο συνεργειο που αναφερομαστε. |