PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Πεσμένη μπαταρία

sod - Τρι 25 Ιαν 2005, 00:47:17
Θέμα δημοσίευσης: Πεσμένη μπαταρία
geia sas paidia!ekana mia kakgoyria Sad !hmoyn sto nosokomeio kai den eixa kapion na moy balei mpros to amaksi gia 5 meres.ksero htan blakia alla.....!phra reyma me kalodia,to doylepsa alla den ksekleidonei h kleidonei me to koympi tou kleidioy(imobiliser) mono me to kleidi sthn porta!o synagermos den mpainei(ergostasiakos),alaksa kai mpataria sto kleidi alla tipota!kseri kaneis ti mporo na kano???? Question
afterlife - Τρι 25 Ιαν 2005, 01:09:36
Θέμα δημοσίευσης:
Υποθετω οτι η μπαταρια σου ειναι νεκρη.... Sad ..Αλλα για πεντε μερες δεν μου φαινεται και πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα ωστε να παθει κατι η μπαταρια.Μηπψς ειχεσ απο πριν προβλημα?Μπορεις να πας να στην μετρησουν νομιζω πριν την αλλαξεις..
afterlife - Τρι 25 Ιαν 2005, 01:23:12
Θέμα δημοσίευσης:
Α ξεχασα να σου πω και περαστικα σου.Να συμπληρωσω απο πριν...Αν η μπαταρια σου ειναι με υγρα μπορεισ να το τσεκαρεις και μονος σου κοιτωντας τις σταθμες.Αν ειναι κλειστου τυπου μπορεισ να πας να στην μετρησουν αν και μερικες μπαταριες εχουν ενα σηματακι πανω που οταν αλλαξει χρωμα η μπαταρια ειναι για πεταμα..Αν η μπαταρια ειναι ΟΚ, υπαρχει μια πιθανοτητα να φταει και το δυναμο(χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος γι αυτο,οτι δηλαδη μπορει να ευθυνεται).
kavaliotis - Πεμ 27 Ιαν 2005, 00:09:31
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν ελειπα Αγγλια εκανε και 15 μερες το αμαξι να κινηθει και εμενε παρκαρισμενο. Καμμι φορα το χρησιμοποιουσε ο αδερφος μου σπανια. Οποτε το αποκλειω να φταιει οτι δεν το εβαλες μπρος. Απλα μαλλον η μπαταρια σου ηταν στα τελευταια της (αν φταιει αυτη δηλαδη) οποτε και εγινε το κακο. Βαλε καμμια ενισχυμενη αυτην την φορα να εισαι σιγουρος.
PUGMAD - Πεμ 27 Ιαν 2005, 00:29:31
Θέμα δημοσίευσης:
Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω την προηγουμενη εβδομαδα Βασιλη και μετα που ρωτησα ολους τους ηλεκτρολογους αυτοκινητων στο Ρεθυμνο βγηκαν τα εξης συμπερασματα :
α) ποτε δεν ξερεις ποτε μια μπαταρια θα την "παιξει"
β) η τιμη και μερικες φορες και η μαρκα τις μπαταριας εχει μικρη σημασια αφου ολες εχουν ενα χρονο εγγυηση και με ενα προβλημα στο δυναμο ή διαροη ολες θα βγαλουν προβλημα (στο μαγαζι που δουλευω εχω αλλαξει πολλες BOSCH SILVERκλειστου που δεν αντεξαν ουτε δυο χρονια)
γ)η διαφορα μιας μπαταριας κλειστου τυπου με μια που παιρνει υγρα ειναι οτι συνηθως η κλειστου εχει μεγαλυτερη δυναμη εκίνησης και δεν κουραζει την μίζα (καπου στην μπαταρια πρεπει να γραφει τα βολτ , τα αμπερορια και μετα την δυναμη π.χ. 12V 45Ah 300A)

Εγω βρηκα μια μπαταρια στις διαστασεις της 45αρας αλλα ειναι 55αρα κλειστου μαρκας MARELLI (WEBER) γυρω στα 65Ε ενω μια 45αρα κλειστου παει γυρω στα 50Ε
RASTAVIPER - Πεμ 27 Ιαν 2005, 13:41:44
Θέμα δημοσίευσης:
Για αυτο προτεινω ενα πολυ χρησιμο οργανακι και το οποιο ειναι παμφτηνο:VOLTOMETRO.
Eτσι εχεις συνεχεια μια εικονα του τι γινεται με την μπαταρια και το δυναμο και καταλαβαινεις αν κατι δεν παει καλα η με το καιρο αν το ενα απο τα 2 εχει χαλασει.
MEMsound - Πεμ 27 Ιαν 2005, 13:53:14
Θέμα δημοσίευσης:
RASTAVIPER έγραψε:
Για αυτο προτεινω ενα πολυ χρησιμο οργανακι και το οποιο ειναι παμφτηνο:VOLTOMETRO.
Eτσι εχεις συνεχεια μια εικονα του τι γινεται με την μπαταρια και το δυναμο και καταλαβαινεις αν κατι δεν παει καλα η με το καιρο αν το ενα απο τα 2 εχει χαλασει.


Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου.
Οι τιμες παιζουν απο 15 εως 30 ευρω για τα ψηφιακα και γυρω στα 25 ευρω για τα αναλογικα.
Η τοποθετηση του ειναι παρα πολυ απλη.
sod - Πεμ 27 Ιαν 2005, 23:49:52
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΓΡΟΥΠ Τ.Ε.Α ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΛΟ!ΝΑ ΕΙΣΑΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!
sod - Παρ 28 Ιαν 2005, 23:47:21
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ.ΤΕΛΙΚΑ ΑΛΑΞΑ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΛΕΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΙΜΟΒΙLIZER ΔΟΥΛΕΨΕ.ΗΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΜΕΤΡΗΣΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΟΥ ΑΜΑΞΙΟΥ!!!
[/b]
RASTAVIPER - Σαβ 29 Ιαν 2005, 11:55:45
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
RASTAVIPER έγραψε:
Για αυτο προτεινω ενα πολυ χρησιμο οργανακι και το οποιο ειναι παμφτηνο:VOLTOMETRO.
Eτσι εχεις συνεχεια μια εικονα του τι γινεται με την μπαταρια και το δυναμο και καταλαβαινεις αν κατι δεν παει καλα η με το καιρο αν το ενα απο τα 2 εχει χαλασει.


Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου.
Οι τιμες παιζουν απο 15 εως 30 ευρω για τα ψηφιακα και γυρω στα 25 ευρω για τα αναλογικα.
Η τοποθετηση του ειναι παρα πολυ απλη.


To δικο μου ειναι αναλογικο και το πηρα καμια 12ρια ευρω με εγκατασταση πριν 2 χρονια απο μαγαζι με αξεσουαρ στην Κατεχακη.
manosm3 - Δευ 20 Ιούν 2005, 00:02:15
Θέμα δημοσίευσης:
afterlife έγραψε:
Υποθετω οτι η μπαταρια σου ειναι νεκρη.... Sad ..Αλλα για πεντε μερες δεν μου φαινεται και πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα ωστε να παθει κατι η μπαταρια.Μηπψς ειχεσ απο πριν προβλημα?Μπορεις να πας να στην μετρησουν νομιζω πριν την αλλαξεις..


Γιαννη, εμενα κινειται καθε μερα απο 30 χλμ το λιγοτερο σε εθνικη, αττικη οδο, Πειραια κλπ! Οταν το αφησω καμια βδομαδα πεφτει η μπαταρια ΕΝΤΕΛΩΣ κι οταν τη συνδεω με τ' αλλο αυτοκινητο το αφηνω να δουλεψει λιγο ρελαντι αλλα μολις σβησω, παλι δεν παιρνει! Αυτο γινεται ακομη κι αν κανω μια γρηγορη βολτιτσα γυρω απο το 4γωνο του σπιτιου μου! 206 75 αλογα '02
DimiP - Σαβ 29 Απρ 2006, 11:24:38
Θέμα δημοσίευσης: 2 φορες απο μπαταρια σε 1 μηνα
εχω μια μπαταρια κλειστου τυπου στο αμαξι, οπου ενα ενδεικτικο που εχει πανω της δειχνει οτι ειναι οκ. (ειναι πρασινο).
πριν κανα μηνα ειχα παει στον ηλεκτρολογο για τα φωτα και ενω κοιτουσε το αμαξι ειχαμε τα φωτα ανοιχτα με σβηστη τη μηχανη.
μετα απο 5-10 λεπτα το πολυ οταν πηγαμε να βαλουμε μπροστα το αμαξι νεκρο! ρευμα ουτε δραμι.
τελος παντων βαζει καλωδια και δινει ρευμα .
του λεω να ελεγξει τη μπαταρια γιατι ειναι 3 χρονων και κατι ψιλα (δεν ειναι η μαμισια).
την κοιταει, την μετραει και μου λεει ειναι μια χαρα.
βρε καλε μου γιατι το εκανε αυτο τοτε; 1η φορα ! παλια το αφηνα σβηστο να παιζει το Cdplayer και δεν μασαγε μια!
απαντηση: η μπαταρια ειναι οκ, το δυναμο ειναι οκ (το κοιταξε κιαυτο).
ενταξει. φευγω.
προχθες σβηνω το αμαξι και μενω με τα αλαρμ να περιμενω σε ενα πεζοδρομιο. περναει κανα 15λεπτο. και ως εκ θαυματος οταν παω να ξεκινησω για να φυγω δεν παιρνει μπροστα . ρευμα γιοκ.
σχεδον ουτε τα παραθυρα δεν ανεβαζε.
βρε καλο μου , βρε χρυσο μου , τιποτα!
δοκιμασα 3-4 φορες ματαια.
το αφηνω, και εκει που σκεφτομουν πως θα βρω καλωδια και απο ποιον θα παρω ρευμα, αφου εμεινε κανα 15λεπτο ακομα, λεω δεν δοκιμαζω αλλη μια;
δυσκολευτηκε ειναι η αληθεια αλλα μαλλον βρηκε ελαχιστη ενεργεια και πηρε μπροστα.

απο τοτε μεχρι σημερα ειναι οκ. αν και προσεχω να μην παιζει τιποτα χωρις τη μηχανη αναμενη. αυτη ομως δεν ειναι λυση.

ερωτηση:
τι μπορει να παιζει;
το να αλλαξω μπαταρια ειναι το μονο ευκολο, αλλα θελω να ξερω γιατι το κανει και γιατι δεν βρισκουν τι φταιει;
καμια ιδεα;
STELIOS - Σαβ 29 Απρ 2006, 12:11:03
Θέμα δημοσίευσης:
Η μπαταρια σου ειναι dead...
Ειναι μαλλον φησιολογικο να εχει μειωθει η ζωη της μετα απο 3 χρονια. Εκτως αυτου οι μπαταριες κλειστου τυπου απαξ και ξεφωρτησουν εντελος μια φορα (πχ. λογο ξεχασμενων φωτων, ποληωρη χρηση του CD κτλ) μετα δεν ειναι και για πολλα πολλα.
Touristas - Κυρ 30 Απρ 2006, 09:43:27
Θέμα δημοσίευσης:
Άσχετα εάν δείχνει ότι είναι εντάξει το ενδεικτικό που έχει αυτά που σου παρουσιάζει δείχνουν ότι είναι στα τελευταία της.
Ένας απλός τρόπος για να το δεις είναι να μετρήσετε πόσα βολτ κρατάει κατά την ώρα τις εκκίνησης του κινητήρα. Εάν πέφτει αρκετά κάτω από τα 12βολτ τότε θέλει αλλαγή. Ο λόγος τώρα που ενώ φαίνεται εντάξει σα αφήνει είναι γιατί μπορεί κάποιο στοιχείο τις να είναι τελείως χαλασμένο και έτσι επηρεάζει και ολόκληρη την υπόλοιπη μπαταρία.
DimiP - Δευ 01 Μάϊ 2006, 02:43:19
Θέμα δημοσίευσης:
μαλλον παμε για μπαταρια. οκ. καποια στιγμη ηταν αναμενωμενο. Rolling eyes

καμια προταση για καμια καλη ειδικα τωρα (οταν εβαλα αυτη δεν ηταν) που το αμαξι ειναι φορτωμενο με το ICE; υπαρχει 1 πυκνωτης 1φ και 2 ενισχυτες , ενας 4χ90 και ενας 2χ150.
MEMsound - Δευ 01 Μάϊ 2006, 09:33:53
Θέμα δημοσίευσης:
Bosch Silver στα χαρακτηριστικά της δικιάς σου.
Απλά κορυφαίες και με "μπόλικο" ρεύμα. Wink

Αλλίως πάλι Βosch Silver μεγαλήτερη αλλά θα χρειαστείς και μεγαλύτερο δυναμό... οπότε άστο. Cool
volvos - Δευ 01 Μάϊ 2006, 12:03:27
Θέμα δημοσίευσης:
exide με 3ζευγαρια πολων Wink
την ειχα στο κορσα και δεν ειχε κανενα προβλημα με δυναμο τρισαθλιο...

το κακο ειναι
α.ακριβες
β.πιο βαριες
MEMsound - Δευ 01 Μάϊ 2006, 14:26:53
Θέμα δημοσίευσης:
όντως οι exide είναι γα**τες αλλά πόσο κάνουν... Rolling eyes Rolling eyes
DimiP - Τρι 02 Μάϊ 2006, 00:43:15
Θέμα δημοσίευσης:
δεν θελουμε να ειναι βαρια (ηδη αρκετο βαρος εχει το αμαξι).
τωρα για το οικονομικο αν ειναι να ειναι καλη δεν πειραζει.

αληθεια, τα 1600 και τα 2λτ εχουν αλλο δυναμο;
COOL ALEXIS - Σαβ 24 Ιούν 2006, 08:50:17
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν το αυτοκίνητο σου κάτι σου μυρίσει...

Και μοιάζει με υπόνομο που έχει βρωμίσει...

Την μπαταρία σου φίλε μου έχεις υπερφορτίσει...

Και τα υγρά της έχεις τηγανίσει...

Μα και την τσέπη σου έχει πάλι ξεσκίσει Exclamation Exclamation Exclamation
Touristas - Κυρ 25 Ιούν 2006, 06:25:58
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr