206 Blackbird έγραψε: |
![]() Ο λόγος που άνοιξα νέο θέμα είναι γιατί πιστεύω ότι ενδιαφέρει τους περισσότερους με 206 1600 16V. Ας τα πάρουμε από την αρχή... Όπως οι περισσότεροι από εμάς πιστεύω, άρχισα την βελτίωση από τα κλασικά...Ζαντολάστιχα , εξάτμιση , φιλτροχοάνη... Και εδώ σταματά η ομοιότητα με μία συνηθησμένη βελτίωση. Η χοάνη της Green δούλεψε αλλά όταν το αυτοκίνητο ζεσταινόταν ή δούλευε καλοκαίρι η απόδοση έπεφτε.( πολυ κατά την ταπεινή μου γνώμη).Δοκιμάζω λοιπόν σκούπα.Δεν είδα και μεγάλη διαφορά, προφανώς ο λόγος ήταν γιατί δεν μπορεί να πάρει φρέσκο αέρα εξαιτίας περιορισμών στον χώρο του κινητήρα.Συνεχίζοντας την "μανία" μου με την εισαγωγή αγόρασα και ένα βαρελάκι της BMC.Είχε διαφορά αλλά πιστεύω ότι ήταν καλό μόνο για πρώτο στάδιο. Αφού λοιπόν είδα ότι το αυτοκίνητο ανταποκρίνονταν στις αλλαγές αποφάσισα να βάλω και πρόγραμμα.Το αποτέλεσμα ήταν καλό.Η απόδοση ήταν πολύ καλή αν εξαιρέσεις το λαμπάκι του check που έμενε συνεχώς αναμένο και την όχι καλή απόδοση χαμηλά.Ήταν όμως η αρχή για να μπώ για τα καλά στον χορό της βελτίωσης. Στην αρχή έβαλα ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων και ανέβασα την συμπίεση.το αποτέλεσμα ήταν 135 ίπποι και 16.8 ροπή. Έλα όμως που τα saxoralla με είχαν ακόμη για πρωινό.Δεν είμαι κοντράκιας αλλά σε ποιον αρέσει να τον περνάνε για πλάκα ??? Είχε έρθει η ώρα για δραστικά μέτρα... Ροική εξέλιξη στο καπάκι εκκεντροφόροι Χταπόδι , εξάτμιση ,καταλύτης πρόγραμμα 2ου σταδίου και στήσιμο του αυτοκινήτου για τα αναμενόμενα 150+ άλογα που περίμενα.Αποτέλεσμα 154ps , 17.8kg ροπή και κόφτης στις 7800 !!! και όλα αυτά ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ , ΜΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ, ΤΟΝ ΤΡΙΦΥΣΣΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΤΗΣ BOSCH, ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ !!!!! ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Θέλει πολύ ψάξιμο πριν κάνουμε οτιδήποτε... Αυτά τα λίγα προς το παρόν... |
p206xs2 έγραψε: |
Γιώργο πόσα Km έχει το αμάξι σου; |
206 Blackbird έγραψε: |
![]() Ο λόγος που άνοιξα νέο θέμα είναι γιατί πιστεύω ότι ενδιαφέρει τους περισσότερους με 206 1600 16V. Ας τα πάρουμε από την αρχή... |
Παράθεση: |
Σας προκαλώ λοιπόν να μου πείτε που ή σε ποιο σημείο των γραφόμενων μου έκανα την παραμικρή διαφήμηση της δουλειάς μου |
Παράθεση: |
πρώτα πρώτα ΔΕΝ έρκυψα το ποιος είμαι ή το τι κάνω |
Παράθεση: |
Το πήγα στον Τσούργιαννη γιατί είναι από τους λίγους που αναλαμβάνει την βελτίωση κομπλέ και δεν γίνεσαι μπαλάκι από τον μηχανικό στον προγραμματά και τουμπαλιν |
206 Blackbird έγραψε: |
![]() Απλά λέω για μία ακόμη φορά ότι αυτοκίνητο αλλά και τα γεγονότα είναι πραγματικά.Όπως και το γεγονός ότι ξεκίνησα την βελτίωση γιατί μου αρέσει το αυτοκίνητο μου.Γι αυτό άλλωστε και είπα ότι γίνεται αυτή η βελτίωση αλλά να προσέξουν τι τους λένε οι διάφοροι... Τώρα η αναφορά σε εταιρίες όπως: Μαλιώρας , Powerland και Τσούργιαννης πιστεύω ότι είναι γνωστοί και δεν πιστεύω ότι είναι περισσότερο διαφήμηση απο αναφορές σε άλλους βελτιωτές που κάνουν σε άλλες δημοσιεύσεις. |
206 Blackbird έγραψε: |
και το κυριότερο τα 2λιτρα τα έχω για πρωινό ( RC δεν έχω βρει ακόμη) , saxoralla μαμά η πρώτο στάδιο δεν περνάνε και τόσο καλά δίπλα μου,και έχω το θράσος να ανοίγω και με vtec . |
Ronin έγραψε: | ||
Απίστευτα δύσκολο έως απίθανο αυτο που γράφεις φίλε Γιώργο. Μου φαίνετε πολύ δύσκολο ένα 206 σαν το δικό σου ,να μπορεί να σταθεί έστω δίπλα σε κάποιο απο τα αυτοκίνητα που γράφεις παραπάνω. Άλλο το οτι βελτιώνουμε ένα αυτοκίνητο και ανεβάζουμε την απόδοση του,και άλλο να λέμε οτι ''ράβει'' τα γνωστά ''βρωμόγκαζα'',χωρίς κάν κάποια παρέμβαση στη μετάδοση (κ/πηνίο έστω...). Ταπεινή μου άποψη πάντα. |
Ronin έγραψε: |
Απίστευτα δύσκολο έως απίθανο αυτο που γράφεις φίλε Γιώργο. Μου φαίνετε πολύ δύσκολο ένα 206 σαν το δικό σου ,να μπορεί να σταθεί... |
zzzleepy έγραψε: |
Ο μόνος τρόπος για να μάθεις είναι να δοκιμάσεις... |
lepou έγραψε: |
Καλα που υπαρχει και ο προεδρος δηλαδη. Αν δεν ειναι διαφημηση με πονηρο σκοπο αυτο που εγινε τοτε τι ειναι?
Εμφανεστατα εγινε αποκρυψη της ταυτοτητας με σκοπο να φανουν αντικειμενικα οσα ειπωθηκαν για τις δυνατοτητες του 206. Τωρα και αληθεια να λεγατε κυριε Γιωργο ο τροπος που ακολουθησατε χαλαει το αποτελεσμα. Και μην πει κανεις οτι το αποτελεσμα μετραει.Καποις σε κερδιζει για να του εμπιστευτεις το αμαξι σου και με τους τροπους του. Ενω λοιπον εχθες ενθουσιαστηκα με οσα διαβασα σημερα διαβαζοντας την συνεχεια απογοητευτικα .Νομιζω και ολοι οι αλλοι.Και ενω εχθες μπεικε στο μυαλο ενα ακομα "σωστο" συνεργειο στο οποιο θα μπορουσα να παω για να βελτιωσω τον πεζουλα μου σημερα αυτο το συνεργειο το εβγαλα απο το μυαλο μου. Κριμα γιατι για το Τσουργιαννη εχω ακουσει καποια καλα πραγματα και τον εχω θαυμασει μεσω τον αγωνιστικων του πολλες φορες. |
206 Blackbird έγραψε: |
και το κυριότερο τα 2λιτρα τα έχω για πρωινό ... |
206 Blackbird έγραψε: |
![]() Ελέυθερο φίλτρο αέρα , το προφίλ που είπαμε , ροική στο καπάκι , λίγο περισσότερη συμπίεση( +0.3 - +0.4) ,εξάτμιση από καταλύτη και πίσω ,και πρόγραμμα μπορείς άνετα να δεις από 130 - 140 ίππους με 16.3 - 17.3 ροπή.Θα ανεβάζει μέχρι τις 6800 - 7000 χωρίς κανένα πρόβλημα.Θα έχεις ρελαντί 900 - 980rpm και για κάρτα καυσαερίων θα πρέπει ο μηχανικός σου να γυρίσει τους εκκεντροφόρους στα "μαμά" σημάδια !!!! Μόλις βγάλεις την κάρτα ... Τιμές υποθέτω 2000 - 3000ευρώ εξαρτάται τι θα βάλεις και που. |
tsikis έγραψε: |
Συμφωνώ με τον Μάκη
Εγώ κυρίως ψάχνω για τους kent pt52 με 272 μοίρες εισαγωγή . πάω για 155 - 160 άλογα . Αλλά είναι ακρηβοί Άκουσα για 650 e οι δύο αυτοί εκκεντροφόροι !!! Και θα κάνω : ροϊκή στο καπάκι , φλάντζα για συμπίεση , πρόγραμμα , εκκεντροφόρους , και έχω στην εξαγωγή απο χταπόδι και πίσω. και ένα BMC φιλτροκούτι .. |
tsikis έγραψε: |
Δεν έχει να βγάλει ο συγκεκριμένος κάτι παραπάνω απο τους εκκεντροφόρους
γιατί μου τους έχει αναθέσει να τους βρώ εγώ . Για τους μπουμπίσιους μου είπε ότι αλλάζει η ιδιότητα του μετάλου και φθίροντε πιο εύκολα . κάποιον εκκεντροφόρο που να μην χάνω το ρελαντί έχεις υπόψην σου ? |
pugsang έγραψε: |
Τελευταια τιμη Ιανουριος 2005 ειναι για τους ΡΤ51 700 Ευρά. |
lepou έγραψε: |
Παιδια τοσα χρονια ασχολουμε με αμαξια και ποτε δεν εχω ακουσει για καταστραμενους εκκεντροφορους . Για ζημια σε μπιελες καπακι ,φλατσες ναι.Μεχρι και σε πολλα αγωνιστικα το κανουν που τα σκιζουν οσο εμεις δεν θα κανουμε ποτε και μια χαρα αντεχουν.Μονιζω οτι ειναι μια καλη οικονομικη λυση με ισως λιγο χειροτερα αποδοση σε θεμα τελικης ιποδυναμης. |
pugsang έγραψε: |
Τόσο είναι η τιμή τους 700 + ΦΠΑ = 826 Ευρά.
Οποιος δεν βιάζεται ομως σε 1 μήνα θα έχουμε προσφορά στο club εκκεντροφόρους σε άπαιχτη τιμή που εν κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά. |
MIXALHS_PSYCHO έγραψε: |
Κύριε Μάκη μας για 8ν θα υπάρχει τίποτα?
![]() ![]() ![]() |
MIXALHS_PSYCHO έγραψε: |
Κύριε Μάκη μας για 8ν θα υπάρχει τίποτα?
![]() ![]() ![]() |
dB έγραψε: |
Καλημέρα παιδιά. ![]() Υ.Γ. δεν πρόλαβα την παραγγελία του μπλοκέ γ... ![]() ![]() Ελπίζω να τα πούμε στέκι σύντομα όταν περάσω για την εγγραφή στο club! |
MEMsound. έγραψε: |
Επισης η αλλαγη εκκεντροφορων δεν επιφερει αλλαγη στον θορυβο του μοτερ αλλα μπορει να αλλαξει την ομαλη, ησυχη λειτουργεια του μοτερ σε πιο τραχια και αρυθμη.
|
pugsang έγραψε: | ||
Μάνθο αυτό δεν είναι απαραίτητο.Υαρχουν προφιλ τα οποία δεν χρειάζονται ουτε καν επαναπρογραμματισμό στον εγκέφαλο και απλα δυναμώνουν τις χαμηλομεσαίες του αυτοκινήτου με αψογη λειτουργια και χωρις καθολου επιπλεον θορυβο ή αρυθμίες.Και φυσικά ενα τετοιο προφιλ θα είναι πολυ συντομα διαθέσιμο. |
asa1 έγραψε: |
Ενταξει ολα αυτα ειναι λιγο πολυ γνωστα.Το θεμα ειναι τι εξατμιση να βαλω για να ειμαι στα εργοστασιακα επιπεδα θορυβου και τι φιλτρο.Αν βαλω τις κλασικες φιτροχοανες η σκουπα θα κανει λιγο φασαρια το ιδιο και για τις εξατμισεις.Ψαχνω μια ιδανικη βελτιωση με στανταρ τα παραπανω.Τωρα θα μου πεις πως θα δουλεψουν εκεντροφοροι προγραμα χωρις τα παραπανω βασικα δεν εχω σκοπο να το κανω μπαμπουλα γιαυτο και ψαχνω κατι τετοιο.Μηπως να το τουρμπισω? |
asa1 έγραψε: |
Μανθο ευχαριστω θα ηθελα να κανω μια δοκιμη τις σκουπας σου οσο για την εξατμιση θα κανω και ενα τηλεφωνακι στον δοκτορ παπαδοπουλο μιας και θα φτιξω και χταποδι αναγκαστικα να δω μηπως φτιαχνει κανα τελικο υσηχο |
jnavy έγραψε: |
ΚΙ ΕΓΩ ΝΕΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ.ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΕΝΑ LIGHT TURBO ΜΕ ΠΙΕΣΗ 0,4-0,5 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jnavy έγραψε: |
ΟΚ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕ ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ, ΕΚΤΟΣ ΙΣΩΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ.ΤΟ 206 ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ FASTER. |
jnavy έγραψε: |
ΟΚ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕ ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ, ΕΚΤΟΣ ΙΣΩΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ.ΤΟ 206 ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ FASTER. |
Sidobre έγραψε: |
O "Πρόεδρος" έφαγε μερικούς μήνες μαζί με κορυφαίους μηχανικούς για να λύσει το πρόβλημα της βελτίωσης στα 206 (και 307 και C2 και C3 κλπ κλπ). Αυτό που έκανε ναι μεν ήταν σχετικά πιο πάνω από αυτό που σκέφτεται να φιάξει ο μέσος κάτοχος Peugeot από πλευράς χρημάτων, αλλά στην ουσία "άνοιξε" τον δρόμο για βελτιώσεις τέτοιου είδους. Eτσι ήδη ετοιμάστηκαν και ετοιμάζονται πιο "μικρά" αλλά ακόμα και πιο δυνατά από του προέδρου. Ξέρω δεν έχετε υπομονή... θέλετε άλογα ΤΩΡΑ!!! Ομως σκεφτείτε και το άλλο... Εχω κάνει 35.000 χλμ με πειραγμένο το μοτέρ (αισίως φτάνω τα 90.000 χλμ.) και εξακολουθεί και λειτουργεί σαν ρολόϊ! Ούτε Κιχ, ούτε Λαμπάκι (ε, εντάξει μόνο μια φορά που έλιωσα τον παλιό λάμδα... Μα και αυτός ούτε 80.000 χλμ να μην αντέξει!) Ετοιμάζοντα "πακετάκια" μόνο για τα μέλη του Club, λουκούμι για όλους! Επίσης σύντομα και σε άλλο περιοδικό πιο δυνατό αμάξι από το δικό μου ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
άντε ρε πρόεδρε !!! όλο πακετάκια ακούμε και πακετάκια δεν βλέπουμε. είμαστε βέβαια και λίγο ανυπόμονοι !!! Εντάξει το παραδέχομαι. |
asa1 έγραψε: |
Ενταξει ολα αυτα ειναι λιγο πολυ γνωστα.Το θεμα ειναι τι εξατμιση να βαλω για να ειμαι στα εργοστασιακα επιπεδα θορυβου και τι φιλτρο.Αν βαλω τις κλασικες φιτροχοανες η σκουπα θα κανει λιγο φασαρια το ιδιο και για τις εξατμισεις.Ψαχνω μια ιδανικη βελτιωση με στανταρ τα παραπανω.Τωρα θα μου πεις πως θα δουλεψουν εκεντροφοροι προγραμα χωρις τα παραπανω βασικα δεν εχω σκοπο να το κανω μπαμπουλα γιαυτο και ψαχνω κατι τετοιο.Μηπως να το τουρμπισω??? ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Τα πακετάκια τα φέρνουν κάτι μερμύγκια από την Αστραλία! :Ρ Δυστυχώς για να τα λέμε και όλα, καμία συμφωνία δεν επιτρέπεται στην προσωρινή διοίκηση να κλείσει (όμως έχει κάνει την προπαρασκευή). Από δευτέρα που θα υπάρχει κανονική Διοίκηση κάτι θα κάνουμε... ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Επίσης σύντομα και σε άλλο περιοδικό πιο δυνατό αμάξι από το δικό μου ![]() |
206 Blackbird έγραψε: |
![]() 1ο Στάδιο ΦΠΕ (Φίλτρο , Πρόγραμμα , Εξάτμιση) κόστος κάτω από 1000 ευρώ , χωρίς φασαρία , χώρίς ρύπους και αξιόπιστα.Απόδοση μέχρι 130 ίππους , 16.5kg ροπή.Υπάρχουν τουλάχιστον 50 σημεία μόνο στην Αθήνα για την βελτίωση αυτή. |
jnavy έγραψε: |
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΑΚΕΤΑΚΙΑ ΜΕ ΩΡΑΙΑ ΑΛΟΓΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΑΜΕ ΤΑ ΙΤΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΑΚΙΑ.
![]() ![]() ![]() ![]() |
pugsang έγραψε: |
Οταν λεγαμε εμεις οτι υπαρχουν και αλλοι χαρτες στα 206,307,C2 είμασταν μαλ**ες.Τωρα ξαφνικα ανακαλυψε η powerchips οτι υπαρχουν οι χαρτες αυτοι.Αν διβάσεις ομως πιο προσεχτικά θα δεις οτι ΔΕΝ πέιραξαν ολους τους χάρτες αλλα μονο του αβανς και του επιταγχυνομενου φορτιου.Στο προηγούμενο τευχος το αμαξι αυτο ηταν με σκούπα-εξάτμιση 136 άλογα.Αρα απο το πρόγραμμα πήραν 5-6 άλογα.
Αυτα................ |
pugsang έγραψε: |
Οταν λεγαμε εμεις οτι υπαρχουν και αλλοι χαρτες στα 206,307,C2 είμασταν μαλ**ες.Τωρα ξαφνικα ανακαλυψε η powerchips οτι υπαρχουν οι χαρτες αυτοι.Αν διβάσεις ομως πιο προσεχτικά θα δεις οτι ΔΕΝ πέιραξαν ολους τους χάρτες αλλα μονο του αβανς και του επιταγχυνομενου φορτιου.Στο προηγούμενο τευχος το αμαξι αυτο ηταν με σκούπα-εξάτμιση 136 άλογα.Αρα απο το πρόγραμμα πήραν 5-6 άλογα. |
DIMCHRI έγραψε: |
Δεν ξέρω αν όλα τα παραπάνω είναι σωστά ή αν γίνονται, αλλά ακούγεται ενδιαφέρον. Όποιος γνωρίζει αν γίνονται τα παραπανω να μας ενημερώσει. |
pugsang έγραψε: |
Στο PT λέει οτι ο τελευταιος χάρτης είναι στις 6000rpm.
Απο εκεί και πάνω τι γίνεται?Υποτίθεται οτι αλλάζοντας εκκεντροφόρους η δύναμη βγαίνει στις π.χ 6800rpm και ο κόφτης πάει στις 7500-7800rpm Απο τις 6000 μεχρι τις 7800 τί χαρτογράφηση χρησιμοποιείται? Πως δουλευει το αμάξι στις 7800?Με την χαρτογράφηση των 6000? |
206 Blackbird έγραψε: |
Το C2 VTS έχει κόφτη σιτς 7400 από το εργοστάσιο.Η μεταφορά του στις 7800 είναι περίπου 4%. |
206 Blackbird έγραψε: |
Το C2 VTS έχει κόφτη σιτς 7400 από το εργοστάσιο.Η μεταφορά του στις 7800 είναι περίπου 4%. |
pugsang έγραψε: | ||
Αυτο τωρα δεν το καταλαβα.Ενταξει εχει κόφτη στις 7400 αλλα ο τελευταιος χαρτης είναι στις 6000.Απο τις 6000 μεχρι τις 7400 ή και το επιπλεον 4% τι γινεται??Ισχύει ο ίδιος χάρτης?? |
Παράθεση: |
Παιδια ολα αυτα ωραια με τον μεταλικο....
Ας μου απαντησει καποιος με 206 1600 16ν και μεταλικο καταλυτη??? Καρτα καυσαεριων βγαινει κανονικοτατα η μονο με "σπρωξιμο" Chech engine και Antipolution Fault υπαρχουν?πως αντιμετοπιζονται? |
206 Blackbird έγραψε: |
![]() Υ.Γ Δοκιμή = αλλαγή εξαγωγής , δοκιμή , ρύθμιση στο πρόγραμμα , δυναμομέτρηση πριν και μετά και ξανά πάλι. |
volvos έγραψε: |
εγω προσωπικα εχω δει 3περιπτωσεις φιλων-γνωστων που οταν εβαλαν καταλυτη σε διαφορετικα συνεργεια τους ρωταγαν αμ ηθελαν με καρτα καυσαεριων η οχι...
ο κολλητος μου σε ιμπιζα τον πληρωσε τον ρεμους 100ευρω παραπανω για να εχει χαρτια και να βγαζει καρτα καυσαεριων κανονικα... αρα οπως παντα μαλλον και εδω ισχυει το οτι πληρωνεις παιρνεις.δηλ. αν εχεις να διαθεσεις τα λεφτα μαλλον θα βρεις -δεν εχω δει- καποιον που να βαζει μεταλλικο σε 206 με καρτα και ολα οκ. βεβαια υπαρχουν απο οτι ακουσα και κεραμικοι -πιο ελευθεροι απο μαμα καταλυτη- στηνα αγορα οι οποιοι σιγουρα βγαζουν καρτα εγγυημενα. η διαφορα θα ειναι μεγαλη και με τετοιο κεραμικο. |
206 Blackbird έγραψε: |
![]() Υ.Γ Δοκιμή = αλλαγή εξαγωγής , δοκιμή , ρύθμιση στο πρόγραμμα , δυναμομέτρηση πριν και μετά και ξανά πάλι. |
speedy100 έγραψε: |
Συγνώμη αλλά αν από κομπλέ εξάτμιση κέρδισες μόνο 5-7 ίππους, και μάλιστα σε β στάδιο, κάπου υπάρχει ΧΟΝΤΡΟ λάθος στην εξάτμιση, (μάλλον γιατί μπορεί να είναι και αλλού το λάθος και να την «πληρώνει» η εξάτμιση…)..... Πάντα Φιλικά ![]() Speedy100 |
206 Blackbird έγραψε: | ||
![]() |
pugsang έγραψε: |
Τωρα τί σχέση έχει το πρόγραμμα του C2 VTS με τους εκκεντροφόρους του 106 και το 206??
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
FRAPEOLE έγραψε: |
Γιωργο[blackbird] τα 132 με τους εκκεντροφορους του 106 τα εβγαλε με τα πραγματα που εχεις τωρα? [ροικη,χταποδι κτλ]
Δηλαδη με τους εκκενροφορους που εβαλες τωρα κερδισες 22 αλογα? Σε ρωταω γιατι μου αρεσαν σαν ιδεα οι του 106.... |
206 Blackbird έγραψε: |
Και μην ξεχνάμε ότι είναι από τα λίγα εξελιγμένα 206 χωρίς αλλαγές στα ηλεκτρικά , πλεξούδα κτλ.Αν και κάποιος άλλος έχει διαλέξει αυτόν το δρόμο περιμένω ανυπόμονα εμπειρίες και αποτέλεσματα. |
Sidobre έγραψε: |
….
Eπειδή είχα κρατήσει το αυτοκίνητο με τα μαμά ηλεκτρικά γύρω στην μία εβδομάδα, αφού είχε γίνει η βελτίωση (Ροϊκή, εκκεντροφόροι και εξάτμιση) μπορώ να έχω κάποια συμπεράσματα. Η μόνη και κύρια διαφορά που είχα διαπιστώσει ήταν στην αμμεσότητα του αυτοκινήτου. Δηλαδή με τον Bosch εγκέφαλο όταν ήθελες ρεπρίζ το αμάξι δεν ήταν τόσο απόλυτο στο γκάζι του όσο με την μηχανική πεταλούδα. Από στάση το αμάξι έκανε περίπου τα ίδια πράγματα. Εντάξει δεν σκότωνε τόσο πολύ όσο τώρα αλλά δεν είχαμε φιάξει και τελικό το πρόγραμμα στον Bosch όπως στον Marelli. Επίσης ο Bosch με το παραμικρό δεν έχει πρόβλημα να σου ανάψει λαμπάκι κινητήρα, αλλά αυτό ήταν ένα πρόβλημα που είχα πριν την βελτίωση αφού κάπου ο εγκέφαλος είχε χάσει την μπάλα με το ηλεκτρικό. (για την ιστορία, ΠΡΙΝ ακόμα σκαλίσω το αμάξι είχα αλλάξει 2 φορές πεταλούδα και μία φορά αισθητήρα γκαζιού γιατί με απότομη επιτάχυνση έμπαινε καμία φορά σε safe mode χωρίς καμία αντιπροσωπεία να βρεί πιο ήταν το πρόβλημα) |
206 Blackbird έγραψε: |
Υ.Γ Τάσο πότε θα είσαι στο στέκι του club να περάσω να τα πούμε από κοντά ? |
speedy100 έγραψε: |
Όπως έχω γράψει και παλιότερα στο σχετικό topic περί ηλεκτρικού γκαζιού το πρόβλημα σου ήταν από τον προγραμματισμό του εγκέφαλου ως προς την αρχή και το τέλος της διαδρομής του γκαζιού. |
speedy100 έγραψε: |
[
Όπως έχω γράψει και παλιότερα στο σχετικό topic περί ηλεκτρικού γκαζιού το πρόβλημα σου ήταν από τον προγραμματισμό του εγκέφαλου ως προς την αρχή και το τέλος της διαδρομής του γκαζιού. Αυτό όμως είναι κάτι που ένας απλός μηχανικός της αντιπροσωπείας όσο καλός και να είναι δεν είναι μέσα στις αρμοδιότητες και δραστηριότητες του αλλά ούτε και ποτέ η επιμόρφωση που γίνεται στα διάφορα μοντέλα αφορά τέτοια πράγματα. Αυτά είναι καθαρά θέματα των βελτιωτών που μόνο με δυνατότητες Hacking και αυτοί μπορούν να δούν τι συμβαίνει όταν ανοίγει το ηλεκτρικό γκάζι και να καταλάβουν τι πρέπει να κάνουν για να ξεπεραστεί το πρόβλημα με λαμπάκι και safe mode κλπ. Πάντα φιλικά ![]() Speedy100 |
Sidobre έγραψε: | ||
Επειδή αυτό είχε εξεταστεί εκτενέστατα, είχε γίνει επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου, (εκτός από τα άπειρα download στην Eprom) και το θέμα είχε φτάσει μέχρι Γαλλία μόνο και μόνο από ενδιαφέρον! |
Παράθεση: |
Το πιο πιθανό απ'όλη την υπόθεση είναι ότι ήταν τόσο γρήγορο το πόδι μου που δεν προλάβαιναν να διαβάσουν τα ηλεκτρονικά που μπλόκαραν!!!! ![]() ![]() |
Παράθεση: |
Πέρα από την πλάκα το πιο πιθανό να είχε πρόβλημα η πλεξούδα αλλά δεν έφτασα μέχρι εκεί γιατί βρήκα την μέγιστη λύση στο πρόβλημά μου!! ![]() |
Παράθεση: |
Για να το εμβαθύνουμε και λίγο το πράγμα...
Αφού θεωρείτε λοιπόν την ηλεκτρική πεταλούδα μια χαρά και ότι μπορεί να δουλέψει, πάλι χαζή είναι η Peugeot που επένδυσε πολλά εκατομμύρια αγοράζοντας μια τεχνολογία που εξαλείφει την πεταλούδα; Διότι ο κύριος λόγος συνεργασίας με την BMW ήταν η εξαγορά του συστήματος Valvetronic όπου αντί για πεταλούδες κλπ έχει μόνο μεταβλητές βαλβίδες που κάνουν την δουλειά... |
206 Blackbird έγραψε: | ||
Φίλε speedy επέτρεψε μου να διαφωνήσω σε μερικά σημεία. Αν κατάλαβα καλά ο Τάσος είχε πρόβλημα και πριν την βελτίωση. Κατά την γνώμη μου πάντα η κάθε αντιπροσωπία ΕΙΝΑΙ υποχρεωμένη να μπορεί να βρίσκει και να διορθώνει τυχόν προβλήματα του αυτοκινήτου.ΔΕΝ επιτρέτεται να μπαίνει σε SAFE MODE ή ότιδήποτε άλλο, όπως επίσης και θέματα διαδρομής γκαζιού κτλ.Γι αυτόν το λόγο άλλωστε δεν μπορούμε να πειράξουμε τα αυτοκίνητα μας χωρίς να χάσουμε την εγγύηση.Αν πρέπει να πάω σε βελτιωτή για να μου φτιάξει την πεταλούδα τότε η αντιπροσωποία τι κάνει ???? ![]() ![]() Δεν έχει ευθύνη ο κάτοχος για το checksum η οτιδήποτε άλλο εφόσον δεν έχει πειράξει τίποτε.Άρα δεν είναι θέμα hacking αλλά πρέπει να το απαιτούμε όπως πχ απαιτήσαν από εμάς 15000 ευρά για την αγορά του αυτοκινήτου , και 150 - 250 ευρά για service σε εξουσιοδοτημένα σημεία. |
Παράθεση: |
Τώρα ηλεκτρικό γκάζι και αγώνες είναι μία άλλη ιστορία.
Δεν είμαι υπέρ του ηλεκτρικού γκαζιού.Αλλά δεν είναι τυχαίο που οι περισσότερες εταιρίες το έχουν καθιερώσει για ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ χρήση. Εξάλλου αυτό είχε το δικό μου.Το έφτιαξα για εμένα και πίστεψε μου κόστισε πολύ ακριβώτερα(εκτός απο το πρόγραμμα τα άλλα τα πλήρωσα) από ότι να άλλαζα από την αρχή τα προβληματικά σημεία.Δεν το είδα εμπορικά γιατί απλά δεν κάνεις απόσβεση ποτέ. Υ.Γ Αν δεν θεωρηθεί διαφήμηση μπορώ να γράψω τι χρειάστηκε σε χρόνο και χρήμα για να φτάσει μέχρι εδώ |
206 Blackbird έγραψε: |
Φίλε Speedy
Από τα γραφόμενα σου καταλαβαίνω ότι είσαι μηχανικός ή προγραμματιστής ή και τα δύο.Έχω όμως δύο απορίες. α) Έχεις ασχοληθεί με τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα ή μιλάς γενικά ? αν έχεις δουλέψει πάνω σε αυτά γιατί δεν γράφεις αποτελέσματα και εμπειρίες που είχες ?. Δεν θέλω να πείς τα μυστικά σου που στο κάτω κάτω αυτά κάνουν την διαφορά, αλλά πες μου " έκανα αυτές τις αλλαγές , είχα αυτά προβλήματα και αυτά τα αποτελέσματα".Πιστεύω ότι θα βοηθήσουν πολύ κόσμο.Δεν είναι ωραίο κατά την γνώμη μου πάντα,να μιλάμε εκ του ασφαλούς και θεωρητικά. β)Έχεις κάτι εναντίων των ηλεκτρονικών των αυτοκινήτων ? Προσωπικά αισθάνομαι τρόμο όταν διαβάζω ότι ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου μου δεν διαφέρει από ένα ανσασέρ ή ότι είναι σαν τα Windows.Φαντάζομαι εκεί που οδηγώ σε μία στροφή με 100+ χλμ να μου "βγάζει" την γνωστη και μισητή μπλε οθόνη με κάποιο DLL που χτύπησε και το αυτοκίνητο να είναι ανεξέλενκτο.Αν ήταν έτσι δεν θα τα είχαν από το 80 περίπου στους αγώνες όπου τα πάντα είναι απόλυτα. Υ.Γ Επειδή είμαι νέος στο club, αν έχεις παλαιότερες δημοσιεύσεις που να μιλάνε πρακτικά για βελτίωση και προβλήματα, αν θέλεις στείλε το Link. |
pugsang έγραψε: |
Θα ηταν αρκετα ενδιαφέρον να μας πεις αναλυτικά το κοστολόγιο και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν.
Φυσικά αναφορές του στυλ αυτούς τους εκκεντροφορους τους βρίσκετε ΜΟΝΟ εκεί κλπ καλό θα ήταν να αποφευγχθούν αλλα χωρίς να χασει το νόημα του το κείμενο Εγώ θα ήθελα να γράψεις κατι του στυλ: Εκκεντροφόροι μάρκα Χ κόστος Χ Ευρώ Ροική Κόστος Χ ευρώ Πρόγραμμα (παρ όλο που δεν το πλήρωσες) κόστος Χ Ευρώ . Συνολικό κόστος Χ Ευρώ Ελπίζω να εγινα κατανοητός.Αν έχεις και κανένα διάγραμμα απο δυναμόμετρο και θέλεις ανέβασε το κάπου σαν link να το δούμε. |
206 Blackbird έγραψε: |
Χαμήλωμα 3 - 3.5 cm
Υ.Γ Δεν έχω τίποτα με τον Speedy.Το αντίθετο μάλιστα.Μου αρέσει γιατί τεκμηριωνει πάντα αυτά που γράφει. |
DIMCHRI έγραψε: |
το δεύτερο σχεδιαγραμμα τι δείχνει και έχει τόσα πολλά χρώματα ?? ζαλίστηκα |
tsikis έγραψε: |
Τη μηχανική βελτίωση την βρίσκω πολύ normal προσφορά !! 1400 e με εκκεντροφόρους , ροϊκή , πλάνισμα , φλάτζα , προγραμματισμός & εργασία |
tsikis έγραψε: |
Τη μηχανική βελτίωση την βρίσκω πολύ normal προσφορά !!
1400 e με [u]εκκεντροφόρους , ροϊκή , πλάνισμα , φλάτζα , προγραμματισμός & εργασία |
206 Blackbird έγραψε: |
Μηχανικά :Εκκεντροφόροι ασύμετροι 262 εισαγωγή 252 εξαγωγή,Γρανάζια εκκεντροφόρων , ροική , συμπίεση 11.5:1 , κτλ, όλα μαζί 3500 ευρώ. |
206 Blackbird έγραψε: |
Πρόγραμμα 470 ευρώ
Πλήρη εξάτμιση 53mm με καταλύτη 900ευρώ |
tsikis έγραψε: |
Αρα είχα δίκιο!
Εγώ πήρα προσφορά που περιλαμβάνει προγραμματισμό,ρυθμιζόμενα γρανάζια, ροική εξέλιξη και φλάντζα. Ο μηχανικός μου ζήτησε 750 Ευρώ. Οι εκκεντροφόροι είναι δικής μου επιλογής μου είπε ανάλογα πώς θέλω να δουλεύει το αμάξι (πολύ άγριοι ή πιο συμβατικοί) Αρα άλλα 800 Ευρώ στη χειρότερη. Φουλ εξάτμιση ήδη έχω άρα με 1500 ευρώ περίπου καθάρισα... |
pugsang έγραψε: |
Νικο,
1η Μαρτιου θα ανακοινωθούν οι προσφορές των εκκεντροφορων για τα μελη. Αυτη την στιγμη σε public χωρο δεν μπορω να πω τιποτα. |
tsikis έγραψε: |
Όντως είναι πολύ καλή ευκαιρία
Και με καθυστερούν οι εκκενροφόροι που περιμένω να κάνουν τα παιδιά στο club αλλιώς να στρέψω αλλού το ενδιαφέρον μου ! Ο μάστορας είναι πολύ καλός .. ή τουλάχιστον έχει καλή φήμη ! Φτίαχνει turbo ένα fiesta ενός φίλου μου θα πιστώ ότι είναι καλός όταν τελειώσει αυτή η δουλειά και έτσι θα έχω και προσωπική άποψη !! Πιστεύω να σας πω εντυπώσεις απο το 307 γρήγορα !!!! ![]() Πάντως ένας γνωστός μου που έφτιαξε ένα laguna στα 150 άλογα με ε κκεντροφόρους του πήγε 1400 e , και το αυτοκίνητο σκίζει ![]() ![]() |
MEMsound. έγραψε: |
επιδοσεις εκει γυρω στα 130-135 θα εισαι. ![]() |
pugsang έγραψε: |
Αναλόγως την εργασία που θα γίνει κλπ κλπ |
lepou έγραψε: |
Σκεφτομε να βαλω τωρα τουσ εκκεντρ. με τα γραναζια για αρχη γιατι τωρα δεν υπαρχει το ρευστο. Μετα εξατμιση κομπλε και τελος το προγραμμα?
Οσο θα μεινει μονο με τους εκκ. θα δουλευει σωστα? Ξερω πως δεν θα βγαζει τα μεγιστα αλογα που μπορει αλλα θα εχει κανα αλλο προβλημα? Το ρελαντι με αυτους τους εκκ. ειναι σταθερο? 750 στρ/χλμ |
lepou έγραψε: |
Ρωτησα και μου ειπαν να βαλω πρωτα εξατμιση και μετα προγραμμα. Γιατι το προγραμμα θα ειναι παω στο δυναμομετρο και θα ειναι βασισμενο στο τι φοραει το αμαξι εκεινη την στιγμη και οχι στο τι θα φορεσει στο μελλον. Εχω δικιο? |
lepou έγραψε: |
Το αποφασισα . Θα παω μαλλον μεσα στην εβδομαδα να τους βαλω.
Απλα το μονο που φοβαμε ειναι πως το αμαξι ειναι καινουργιο και ειναι μεσα στην εγγυηση.Και ξερετε αν χαλασει οτιδιποτε θα μου πουν πως φτενε οι εκκ. και παει η εγγυηση. Να το ρισκαρω Η να περιμενω ( αλλους 15 μηνες οι οποιοι ειναι παρα πολυ ) ?????????????????????? ![]() ![]() ![]() ![]() |
pugsang έγραψε: | ||
Αναλόγως την εργασία που θα γίνει κλπ κλπ Εχουν παρατηρηθεί και 206 που με το ανωτερω setup δεν ξεπέρασαν τα 118 άλογα |
volvos έγραψε: |
παιδια εκκεντροφορους 106 χωρις προγραμμα φοραει ο αργυρης.... ρωτηστε τον..........
ασε που τους εβαλε μονος του ![]() |
kaisaras96 έγραψε: |
Οταν λες εργασια? Μιλας για το προγραμμα και την εξατμιση? |
lepou έγραψε: |
Αργυρη εισαι ευχαριστημενος? Ποσα αλογα εβγαλε το μοτερ ? Προγραμμα και εξατμιση φορας ? Απο που και ποσο?
ΑΑΑΝ θελεις στειλε μου πμ. |
lepou έγραψε: |
Μολις τελειωσα το διαβασμα του αρθρου για το πεζακι σου.
Παρα πολυ καλο 0-100 ! Εντυπωσιακοτατο ! Απο αλογα πολυ καλο , Φρενα τελεια αναρτηση αρκετα καλη. Μονο που δεν αναφερει τιποτα για οδηγησιμιτητα ( πως παει χαμηλα και συμπεριφορα ηλ. γκαζιου ) Απορια τα 2 οργανα στην κολονα τι ειναι ? Σε λιγο παω να παρω τον πεζουλα απο τον συνεργειο οπου μπαινουν εκκεντρ και γραναζια και με τρωει η αγωνια. |
tsikis έγραψε: |
προς τους υπεύθυνους !!!!
Κατι με τους εκκεντροφόρους? Βρέθηκε καμιά άκρη ? |
volvos έγραψε: |
.....μηπως να κανω υπομονη να παω σε ενα 2.0 με be σαζμαν κιολας ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
μηπως να κανω υπομονη να παω σε ενα 2.0 με be σαζμαν κιολας ![]() ![]() ![]() |