PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Ugliest Cars...

Stevon - Παρ 21 Ιαν 2005, 20:00:41
Θέμα δημοσίευσης: Ugliest Cars...
Τώρα βέβαια άν είναι ποιό άσχημα τα αυτ/τα αυτά ή τα γούστα των Άγγλων μάλλον θα ψηφίσουμε το Νο:2.
Πάρτε μία ιδέα http://www.uglycars.co.uk/index.html

.
..
...
....
Ακόμα ?? Πραγματικά μερικά αυτ/τα είναι πολλύ όμορφα αναρωτιέμαι πώς τα έβγαλαν ώς τα ποιό άσχημα...??
netblaster - Παρ 21 Ιαν 2005, 20:19:00
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν κανω λαθος υπαρχει ηδη ενα αντιστοιχο θεμα!!!
CC-Gio - Σαβ 22 Ιαν 2005, 03:11:20
Θέμα δημοσίευσης:
Για ολα συμφωνω εκτος απο το tigra και το x-90 το τζιπακι!
Stevon - Σαβ 22 Ιαν 2005, 10:11:51
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Αν δεν κανω λαθος υπαρχει ηδη ενα αντιστοιχο θεμα!!!

Oooops!!!Γιώργο έιχα την εντύπωση ότι το Θέμα που είχα δεί αναφερόταν σε 206 modifαρισμένα και όχι μονο άν κάνω λάθως οι mod ας ενεργήσουν.

Γιώργο (gio) συμφωνό με αυτα που λές αλλά και μερικά άκόμα αυτ/τα δέν είναι τόσο άσχημα όσο τα παρουσιαζουν... Wink
MEMsound - Σαβ 22 Ιαν 2005, 12:33:44
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει αυτο το τοπικ για ολα τα ασχημα αμαξακια:
(στο "Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων")
Κακό γούστο=Κακό αποτέλεσμα....=πραγματικά άσχημα αυτοκίνητα

....και αυτο για τα κακογουστα 206:
(στο "Αισθητικές Βελτιώσεις - Περιποίηση Αυτοκινήτου")
Περίεργα 206...

Wink Wink
Stevon - Σαβ 22 Ιαν 2005, 13:44:38
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
Υπαρχει αυτο το τοπικ για ολα τα ασχημα αμαξακια:
(στο "Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων")
Κακό γούστο=Κακό αποτέλεσμα....=πραγματικά άσχημα αυτοκίνητα

....και αυτο για τα κακογουστα 206:
(στο "Αισθητικές Βελτιώσεις - Περιποίηση Αυτοκινήτου")
Περίεργα 206...

Wink Wink


Ναι εεε??? Νομίζω ότι πρέπει να πάω σε καναν γιατρό να με δεί....τώρα τελευταία όλο ξεχνάω...λέτε να έχω Αλτσχα΄ι΄μερ...??? Shocked
zippy - Δευ 31 Ιαν 2005, 18:03:12
Θέμα δημοσίευσης:
Κατα την προσωπικη μου γνωμη το πιο ασχημο αμαξι ειναι το Honda to logo.Στην ελλαδα δεν υπαρχει αλλα αμα το ψαξετε στο net θα το βρητε.Εδω στην αγγλια εχω δει 2-3. Cool


Την αγγλια μου μεσα Shocked Confused
ultra-one - Δευ 31 Ιαν 2005, 19:01:49
Θέμα δημοσίευσης:
zippy έγραψε:
Κατα την προσωπικη μου γνωμη το πιο ασχημο αμαξι ειναι το Honda to logo.Στην ελλαδα δεν υπαρχει αλλα αμα το ψαξετε στο net θα το βρητε.Εδω στην αγγλια εχω δει 2-3. Cool


Την αγγλια μου μεσα Shocked Confused


To Logo είναι πολύ γλυκό αμαξάκι! Εγώ δεν νομίζω να έχω δει πιο κακάσχημα αυτοκίνητα από τα ΒMW Z3, ΒMW σειρά 1 και την προηγούμενη Mercedes E Class στη σύγχρονη ιστορία του αυτοκινήτου! Puke right Puke left
zippy - Τρι 01 Φεβ 2005, 16:41:16
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
zippy έγραψε:
Κατα την προσωπικη μου γνωμη το πιο ασχημο αμαξι ειναι το Honda to logo.Στην ελλαδα δεν υπαρχει αλλα αμα το ψαξετε στο net θα το βρητε.Εδω στην αγγλια εχω δει 2-3. Cool


Την αγγλια μου μεσα Shocked Confused


To Logo είναι πολύ γλυκό αμαξάκι! Εγώ δεν νομίζω να έχω δει πιο κακάσχημα αυτοκίνητα από τα ΒMW Z3, ΒMW σειρά 1 και την προηγούμενη Mercedes E Class στη σύγχρονη ιστορία του αυτοκινήτου! Puke right Puke left



Εδω θα μου επιτρεψεις να διαφονησω.Η ζ3 ειναι πολυ ομορφη.Τωρα για την σειρα 1 θα συμφωνησω μαζι σου,λεγωντας μονο οτι ξεφευγει απο εκεινο το στυλ της ΒΜW. Rolling eyes

Ανεφερα το logo γιατι ειναι μια απομιμιση οποιοδηποτε σπορτ-2θεσιο αμαξι. Rolling eyes
shiba - Τρι 01 Φεβ 2005, 16:49:55
Θέμα δημοσίευσης:
kai i porche caayenne δεν πιστευω οτι ειναι τοσο ασχημο αμαξι?ισωσ σε ομορφια αλλα σιγουρα σε δυναμη εννοειται το καλυτερο τζιπακι
MEMsound - Τρι 01 Φεβ 2005, 17:06:07
Θέμα δημοσίευσης:
Και γω για την Ζ3 θα διαφωνησω μαζι σου Χαρη
Ειναι ενα πολυ ομορφο διθεσιο για μενα
Οχι η πρωτη που βγηκε, γιατι το πισω μερος της ηταν σαν στεναχωρημενο, αλλα η μετα facelift με τα φουσκωματα πισω ηταν καταπληκτικη.

Η σειρα 1 ομως της BMW ειναι χαλια.
Για μενα αυτο το πραγμα δεν ειναι ΒΜW!
Επισης ενα το οποιο βρησκω χαλια ειναι το νεο Toledo αλλα και το 3/5ποτρο Megane.
Και τα δυο παραπανω ενω εχουν αρκετα εως πολυ καλη μουρη το πισω του μερος ειναι απαραδεκτο.
Περιεργο ακομα (και μαλλον καπως ατσουμπαλο!) μου φαινεται το νεο Οpel Astra.
zippy - Τετ 02 Φεβ 2005, 01:22:39
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
Και γω για την Ζ3 θα διαφωνησω μαζι σου Χαρη
Ειναι ενα πολυ ομορφο διθεσιο για μενα
Οχι η πρωτη που βγηκε, γιατι το πισω μερος της ηταν σαν στεναχωρημενο, αλλα η μετα facelift με τα φουσκωματα πισω ηταν καταπληκτικη.

Η σειρα 1 ομως της BMW ειναι χαλια.
Για μενα αυτο το πραγμα δεν ειναι ΒΜW!
Επισης ενα το οποιο βρησκω χαλια ειναι το νεο Toledo αλλα και το 3/5ποτρο Megane.
Και τα δυο παραπανω ενω εχουν αρκετα εως πολυ καλη μουρη το πισω του μερος ειναι απαραδεκτο.
Περιεργο ακομα (και μαλλον καπως ατσουμπαλο!) μου φαινεται το νεο Οpel Astra.


Ναι ναι δεν διαφωνω με τον ΜΕΜ οθτε για το αστρα αλλα ουτε για το μεγκαν.Ειδικα το γαλλικο ειναι μια αηδια (χωρις το μιση),του πεφτει πολυ.
Eek
Παραφτα το ΣΕΑΤ το βλεπω πιο οραιο εναντι των αλλο 2.Ισος γιατι πεφτει σε πιο οικογενιακη γραμμη.Αλλα οπως ειπα και πριν ,και ο οπως ειπε και ο φιλτατος ΜΕΜ,το γαλλικο ειναι για Splat
ultra-one - Τετ 02 Φεβ 2005, 10:13:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέχασα να αναφέρω το Renault Thalia (Clio Sedan)! Ότι πιο άσχημο έβγαλε ποτέ η Renault! Splat Puke left Puke right Splat

Για το Ζ3 επιμένω! Αυτό το αυτοκίνητο πρέπει να το σχεδίασε τυφλός ή ο Βανκογκ! Δεν έχει ούτε μια αρμονική καμπύλη πάνω του και μοιάζει με αφηρημένη τέχνη. Επίσης πολύ άσχημο είναι το δεύτερο μοντέλο ΜΧ5 που παίζει στο ίδιο μοτίβο με το Ζ3 (το πρώτο ήταν κουκλί με τα αναδιπλούμενα φανάρια - πολύ κρίμα που το σκ@#$%$αν).
zippy - Τετ 02 Φεβ 2005, 11:55:07
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Ξέχασα να αναφέρω το Renault Thalia (Clio Sedan)! Ότι πιο άσχημο έβγαλε ποτέ η Renault! Splat Puke left Puke right Splat

Για το Ζ3 επιμένω! Αυτό το αυτοκίνητο πρέπει να το σχεδίασε τυφλός ή ο Βανκογκ! Δεν έχει ούτε μια αρμονική καμπύλη πάνω του και μοιάζει με αφηρημένη τέχνη. Επίσης πολύ άσχημο είναι το δεύτερο μοντέλο ΜΧ5 που παίζει στο ίδιο μοτίβο με το Ζ3 (το πρώτο ήταν κουκλί με τα αναδιπλούμενα φανάρια - πολύ κρίμα που το σκ@#$%$αν).


Απο οτι εχω καταλαβει τα 2θεσια δεν τα πηγαινεις καθολου ετσι?Τι δεν τους βρισκεις δεν μπορο να καταλαβω? Confused

Θελω να μου πεις αν η ζ4 σου αρεσει. Cool
ultra-one - Τετ 02 Φεβ 2005, 14:34:12
Θέμα δημοσίευσης:
zippy έγραψε:
Απο οτι εχω καταλαβει τα 2θεσια δεν τα πηγαινεις καθολου ετσι?Τι δεν τους βρισκεις δεν μπορο να καταλαβω? Confused

Θελω να μου πεις αν η ζ4 σου αρεσει. Cool


Eπειδή τα συγκεκριμένα 2θέσια είναι τερατουργήματα (όπως και η Ζ4 και η Ζ8 Puke right) δεν σημαίνει ότι γενικά δεν πάω τα διθέσια!!
Απλά να αναφέρω μερικά όμορφα 2θέσια: Lotus Elan παλιό ΚΑΙ νέο, το παλιό Mazda MX-5, το πρώτο Lotus Esprit Turbo, NEA Mercedes SLK, Τα 2 πιο παλιά Toyota MR2 και άλλα.
zippy - Πεμ 03 Φεβ 2005, 02:25:40
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
zippy έγραψε:
Απο οτι εχω καταλαβει τα 2θεσια δεν τα πηγαινεις καθολου ετσι?Τι δεν τους βρισκεις δεν μπορο να καταλαβω? Confused

Θελω να μου πεις αν η ζ4 σου αρεσει. Cool


Eπειδή τα συγκεκριμένα 2θέσια είναι τερατουργήματα (όπως και η Ζ4 και η Ζ8 Puke right) δεν σημαίνει ότι γενικά δεν πάω τα διθέσια!!
Απλά να αναφέρω μερικά όμορφα 2θέσια: Lotus Elan παλιό ΚΑΙ νέο, το παλιό Mazda MX-5, το πρώτο Lotus Esprit Turbo, NEA Mercedes SLK, Τα 2 πιο παλιά Toyota MR2 και άλλα.


Να κανω μια ερωτηση?

Για το ζ3 και το mg tf τι γνωμη εχεις? Rolling eyes
MEMsound - Πεμ 03 Φεβ 2005, 10:02:38
Θέμα δημοσίευσης:
Χαρη θα ξανα διαφωνησω μαζι σου (λογικο αφου η αισθητικη ειναι κατι τελειως υποκειμενικο και δεν αρεσουν σε ολους τα ιδια πραγματα κλπ κλπ)
Λοιπον επι του θεματος το ΜΧ-5 2 και μαλιστα μετα το τελευταιο face lift ειναι για μενα πολυ πιο αρμονικο απ το ΜΧ-5 προ face lift και κλασεις πιο ομορφο απο το πρωτης γενειας (ακεινο με τααναδιπλουμενα φαναρια)
Την κατασταση με το πρωτης γενειας ΜΧ-5 σωζουν τα after market μπροστινα διπλοφαναρα (της Morette νομιζω) που βελτιωνουν την εμφανιση.

Επισης για την Elan εξακολουθει να ειναι ενα πολυ εντυπωσιακο αυτοκινητο αλλα το τετραγωνισμενο look της, την κανει να μοιαζει διπλα στην Elize (την πρωτη και πολυ περισσοτερο σε σχεση με την μετα face lift) σαν κοινο αμαξακι...Βεβαια στην εποχη της ηταν απιστευτα ριζσπαστικη και ιδιαιτερα επιτυχημενη λογω τεχνικων χαρακτηριστικων και επιδοσεων.

Οσο για αυτοκινητα σαν την Z3,Z4, Z8 το μονο ποου μπορω να πω ειναι οτι ολες αποτελουν ιδιαιτερες κατασκευες με στοχω εκκεντρικους ανθρωπους και προσωπικα μου αρεσουν εμφανισιακα και οι 3 αν και στα χρηματα που κοστιζουν μαλλον θα αγοραζα (αν μπορουσα.. λεμε τωρα... Rolling eyes ) κατι αλλο, με καλυτερο vale for money.
zippy - Πεμ 03 Φεβ 2005, 12:30:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ποπο τι ειπε ο θεος Cheers Cheers :cheers:Συμφωνω με το επειχηριμα του μχ-5

Εγω αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα ζ3 και ζ4 εχουν ολο εκεινο το εξοπλισμο που θα κανουν τον αλλο να το αγορασει εναντι της λοτους,η οποια δεν εχει οθτε ηλεκτρικα παραθηρα. Razz
-=N4X=- - Τετ 09 Φεβ 2005, 00:02:22
Θέμα δημοσίευσης:
Επ...επ καποιος πιαστηκε αδιαβαστος εδω...η νεα lotus εχει κ δερματινο σαλονι κ ηλεκτρονικο κλιματισμο κ ηλ. παραθυρα κ cd player.
Οχι για να μην προσβαλετε το μελλοντικο μου αμαξι!! Very happy Very happy
zippy - Τετ 09 Φεβ 2005, 10:35:29
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Επ...επ καποιος πιαστηκε αδιαβαστος εδω...η νεα lotus εχει κ δερματινο σαλονι κ ηλεκτρονικο κλιματισμο κ ηλ. παραθυρα κ cd player.
Οχι για να μην προσβαλετε το μελλοντικο μου αμαξι!! Very happy Very happy



Αν και υποστιριζω τα αγγλικα αμαξια,πρωτον γιατι σπουδαζω στην αγγλια και το δευτερο ειναι οτι στην πλειψηφια τους ειναι σπορ και 2θεσια Razz Very happy ενα πραμα με χαλαει με την lotus.

οτι εχει κινητηρες toyota Evil Evil Evil θα πρεπε να ειναι αγγλικο το μοτερ

ΥΓ:=N4X= να σου πω πες μου οτι και το χρωμα θα ειναι british racing green Devil Devil Roll eyes
-=N4X=- - Τετ 09 Φεβ 2005, 15:10:09
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα μονο ο τελευταιος ειναι της toyota με τα 192 αλογα....οι πιο παλιοι (140 πχ) ηταν μοτερ της rover εξελιγμενα απο την lotus ομως.
Βεβαια δεν ξερω αν τωρα με την συμφωνια με την toyota αντικατεστησαν κ ολα τα μοτερ στις χαμηλοτερες εκδοσεις.
Για το χρωμα θα σε απογοητευσω...για μενα μονο το μαυρο υπαρχει. Very happy
Επισεις ετσι σαν προκληση βρειτε μου εσεις πιο φθηνο αμαξι απο την elise με τις επιδοσεις της!!!...και μην πει ο Αγγλοφιλος της παρεα caterham με μοτερακι απο hayabusa κ τα μυαλα στα καγκελα γιατι ειπα για αμαξι...οχι για track day car Wink
MEMsound - Τετ 09 Φεβ 2005, 17:14:50
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Βασικα μονο ο τελευταιος ειναι της toyota με τα 192 αλογα....οι πιο παλιοι (140 πχ) ηταν μοτερ της rover εξελιγμενα απο την lotus ομως.
Βεβαια δεν ξερω αν τωρα με την συμφωνια με την toyota αντικατεστησαν κ ολα τα μοτερ στις χαμηλοτερες εκδοσεις.
Για το χρωμα θα σε απογοητευσω...για μενα μονο το μαυρο υπαρχει. Very happy
Επισεις ετσι σαν προκληση βρειτε μου εσεις πιο φθηνο αμαξι απο την elise με τις επιδοσεις της!!!...και μην πει ο Αγγλοφιλος της παρεα caterham με μοτερακι απο hayabusa κ τα μυαλα στα καγκελα γιατι ειπα για αμαξι...οχι για track day car Wink


Μονο ο 1,8 με τα 180+αλογα ειναι της τουοτα και ειναι αυτος που φοραει και η celica Tsport + coroola Tsport.
Αυτος ο κινητηρας δεν εχει καμια σχεση με τον 1,8 της "απλης" celica με τα 140+ αλογα.

Στα λεφτα της ειναι οτι πιο εκκεντρικοσπορ μπορει να παρει κανεις αρκει να συμβιβαστει σε τομεις οπως η ανεση και οι χωροι.

Οσο για το catherham ακομα και με μοτερ rover 1,8 ειναι κολαση απλα εκει πρεπει να κανεισ ακομα περισσοτερους συμβιβασμους

(Υ.Γ. εγω παντως αν μπορουσα να παρω catherham θα το επερνα με μοτερ cosworth...)
zippy - Πεμ 10 Φεβ 2005, 01:58:23
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Βασικα μονο ο τελευταιος ειναι της toyota με τα 192 αλογα....οι πιο παλιοι (140 πχ) ηταν μοτερ της rover εξελιγμενα απο την lotus ομως.
Βεβαια δεν ξερω αν τωρα με την συμφωνια με την toyota αντικατεστησαν κ ολα τα μοτερ στις χαμηλοτερες εκδοσεις.
Για το χρωμα θα σε απογοητευσω...για μενα μονο το μαυρο υπαρχει. Very happy
Επισεις ετσι σαν προκληση βρειτε μου εσεις πιο φθηνο αμαξι απο την elise με τις επιδοσεις της!!!...και μην πει ο Αγγλοφιλος της παρεα caterham με μοτερακι απο hayabusa κ τα μυαλα στα καγκελα γιατι ειπα για αμαξι...οχι για track day car Wink


Ενταξει δεν θα κολλησουμε στο caterham........................ Confused υπαρχουν και αλλα αγγλικα αμαξια morgan,westfield. Razz Razz

Το βλεπω στο βλεμα σου οτι δεν σε επεισα. Crying or Very sad Crying or Very sad
PoLiThS - Πεμ 10 Φεβ 2005, 06:45:26
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει οδηγήσει καποιος Την Corolla ή την Celica T-Sport ? Μιλάμε για ενα εξαιρετικό και υπερπολύστροφο μοτερ με παροιμιώδη αξιοπιστία και αφ'οσον δουλεύει μετά τις 6,000rpm ΚΟΛΑΣΜΕΝΟ!!!!! όσον αφορά την σχέση του μοτερ με το μικρό με τα 140+ αλογα.. έχει την ιδια σχέση που έχει το δικό 2λιτρο με τα 138 με το 2λιτρο με τα 180... με εξαίρεση οτι το 2ο διαχειρίζεται και το βύθισμα των βαλβίδων την στιγμή που το πρώτο μόνο τον χρονισμό.
Ουσιαστικά... ιδιο μπλοκ αλλα καλύτερη κεφαλή. Αδερφάκια μοτερ είναι Smile
MEMsound - Πεμ 10 Φεβ 2005, 11:13:57
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Έχει οδηγήσει καποιος Την Corolla ή την Celica T-Sport ? Μιλάμε για ενα εξαιρετικό και υπερπολύστροφο μοτερ με παροιμιώδη αξιοπιστία και αφ'οσον δουλεύει μετά τις 6,000rpm ΚΟΛΑΣΜΕΝΟ!!!!! όσον αφορά την σχέση του μοτερ με το μικρό με τα 140+ αλογα.. έχει την ιδια σχέση που έχει το δικό 2λιτρο με τα 138 με το 2λιτρο με τα 180... με εξαίρεση οτι το 2ο διαχειρίζεται και το βύθισμα των βαλβίδων την στιγμή που το πρώτο μόνο τον χρονισμό.
Ουσιαστικά... ιδιο μπλοκ αλλα καλύτερη κεφαλή. Αδερφάκια μοτερ είναι Smile


ΟΧΙ!
και ειμαι καθετος σε αυτο!
Αν και δεν ο καταλληλος χωρος εδω για αναλυση χαρακτηριστικων των Toyotoμοτερ παρτε μια μικρη αναλυσουλα:

Λοιπον 1,8 180ps εχει τον ιδιο κορμο με το 1,8 143Ps αλλα δεν εχει χιτωνια μεσα.
Ο λογος αυτης της αλλαγης ηταν η αυξηση της διαμετρου των εμβολων χωρις να αλλαχτει το μπλοκ
Ετσι για να εχει την ιδια αντοχη εχει γινει ειδικη κατεργασια σκληρυνσης στους κυλινδρους του μπλοκ του 1,8 180ps.
Επισης εχει αλλαχθει ο στροφαλος (νομιζω και οι μπιελες) ωστε να μικρυνει η διαδρομη του εμβολου.
Φυσικα τα εμβολα δεν ειναι ιδια και εχουν μεγαλυτερη διαμετρο σε σχεση του 1,8 143ps.

Ολα τα παραπανω εχουν γινει με σκοπο το μοτερ απο υποτετραγωνο να γινει πιο τετραγωνο και ετσι πιο ευστροφο στις ηψηλες στροφες.
Επισης εχει αυξημενη συμπιεση, διαφορετικες βαλβιδες κλπ κλπ.
Η εξελιξη του 1,8 180ps εχει γινει σε συνεργασια με την Yamaha.

Τα κυβικα τους δεν ειναι φυσικα τα ιδια αλλα παρομοια και για αυτο λεγονται και τα δυο 1,8:
1,8 143: 1794cc
1,8 180 (Tsport): 1796cc

Για οποιον θελει να μαθει περισσοτερα αν θυμαμαι καλα στο DRIVE τευχος 100 εχει ολοκληρη αναλυση σχετικα με το μοτερ της Τsport (corolla/celica)

Οσο για τα 206 2,0Gti και RC ειναι μια αλλη ιστορια.
vinman - Παρ 11 Μάρ 2005, 16:24:49
Θέμα δημοσίευσης:
Aπο τα πιο ασχημα αυτοκινητα παντως που εχω δει να κυκλοφορουν στους ελληνικους δρομους ειναι το Daihatsu move και το Daihatsu grand move....μιλαμε για πολυ χαλι Puke left Puke left
PoLiThS - Παρ 11 Μάρ 2005, 16:49:08
Θέμα δημοσίευσης:
Daihatsu Move ..... Το αυτοκίνητο που οταν το βλεπεις ανφας... ειναι σαν περασε τις συμπληγάδες ανεπιτυχώς..
TiMoRiS - Παρ 11 Μάρ 2005, 17:22:38
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα αυτο δεν το περιμενα απο εσας! Mad ! Ξεχασατε χειροτερο αμαξι που κυκλοφορει στην Ελλαδα! FIAT MULTIPLA!
gianic - Παρ 11 Μάρ 2005, 18:48:52
Θέμα δημοσίευσης:
ρε οι πισωγλεντηδες εχουν βγαλει πιοι ασχημο τον βατραχο (DS) ! μαλλον καποιος πρεπει να τους μαθει ποιος τον εχει σχεδιασει ...
vinman - Παρ 11 Μάρ 2005, 21:05:42
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Daihatsu Move ..... Το αυτοκίνητο που οταν το βλεπεις ανφας... ειναι σαν περασε τις συμπληγάδες ανεπιτυχώς..


Thumb right Thumb right Thumb right Thumb right Thumb right
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr