overgr έγραψε: |
Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με την αφαίρεση του καταλύτη
Ψάχνοντας ανακάλυψα την παρακάτω συσκευή http://www.cc-module.com/beschreibung_l2e_de.html Ουσιαστικά κοροιδεύει τους αισθητήρες Λάμδα, ώστε να μπορεί να αφαιρεθεί ο καταλύτης. Τι λέτε? |
overgr έγραψε: |
Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με την αφαίρεση του καταλύτη
Ψάχνοντας ανακάλυψα την παρακάτω συσκευή http://www.cc-module.com/beschreibung_l2e_de.html Ουσιαστικά κοροιδεύει τους αισθητήρες Λάμδα, ώστε να μπορεί να αφαιρεθεί ο καταλύτης. Τι λέτε? |
overgr έγραψε: |
Εξάλλου είμαι και παρανομος και κωλοπαιδο και δολοφονος ![]() |
sps έγραψε: |
Βρισκεται εκει για να ζεσταινεται γρηγορα και να κανει σωστα τη δουλεια του ακομα και να ειναι κρυο το αμαξι.
Ετσι και καθαρα καυσαερια εχουμε και η μακροζωια του κατ αυξανεται. |
MEMsound. έγραψε: |
μονο θορυβο προσθετουν....!
ΠΟΛΥ ΘΟΡΥΒΟ....! |
RASTAVIPER έγραψε: |
ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΚΑΤΑΛΥΤΗ.
Δειχνει καθαρα ασεβεια προς το περιβαλλον και τους συνανθρωπους μας.Και γιατι να γινει?Για να παρεις μερικα ψωραλογα και να σκαει και κανενα φλογιδι σε καμια αλλαγη? |
kanelj έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() τι λες τωρα ![]() ![]() αυτο του το ειπες για να ΜΗΝ τον βγαλει ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() τωρα εψησες εμενα να τον βγαλω ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (ακου φλογιδι σε αλλαγες ![]() ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
διοτι 5 φορες να κατσεις πισω απο το αμαξι σου και να πεις πωπω πως μυριζει ετσι????? |
-=N4X=- έγραψε: |
Α....και για τους καυλωμενους μπορειτε να ρωτησετε τον STEVE οταν λεμε σκασιμο τι εννοουμε....που περναω απο μια πλατεια κ γυρναν τα κεφαλια σαν να περναει κανα τερας.... ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Αυτό όταν είχες το άλλο τελικό... όχι τώρα ![]() ![]() |
Demis έγραψε: |
Ρε παιδια ξαφνικα ολοι οικολογοι γίναται ![]() Τελος Για το ΚΤΕΟ που προαναφερθηκε απο καποιο φιλο,αυτος που εχει 300ps στο μοτερ του πως θα περασει κΤΕο με τα δηλωμενα 100 ? |
Demis έγραψε: |
Ρε παιδια ξαφνικα ολοι οικολογοι γίναται ![]() Τελος Για το ΚΤΕΟ που προαναφερθηκε απο καποιο φιλο,αυτος που εχει 300ps στο μοτερ του πως θα περασει κΤΕο με τα δηλωμενα 100 ? |
volvos έγραψε: |
θα κερδισεις περισσοτερα απο ολη την υπολοιπη εξατμιση μαζι........ |
volvos έγραψε: |
θα κερδισεις περισσοτερα απο ολη την υπολοιπη εξατμιση μαζι........ |
-=N4X=- έγραψε: |
Επισης ανοιξα απο σταση με 206 gti φιλου ο οποιος απλα αφαιρεσε τον εργοστασιακο καταλυτη κ εχει το μαμα χταποδι κ αλλαγμενη την εξατμιση κ ημουν αποκαλυπτικα μπροστα 2-3 αμαξια στο χλμ.
Σε αυτο βεβαια πιστευω οτι απιζει ρολο η πολλαπλη αο rallye κ οχι ο καταλυτης αλλα ποτε δεν ξερεις. |
red206rc έγραψε: |
Συγνωμη για το off topic.
Ελα ντε ειμαι ηλιθιος και @#$@%κας????? ![]() ![]() Το σιγουρο ειναι πως δεν ειμαι εξυπνος! Δεν εχω σκοπο να απολογηθω αλλα 1) Ο χρονος, ο τοπος και η χρηση που κάνω στο οχημα ειναι τετοια που δεν ενοχλει τους υπόλοιπους. 2)Εχω ενα πολυ οικολογικο και οικονομικο αυτοκίνητο για καθε μερα 3)Ειμαι αρκετα Κ ![]() Αληθεια υπαρχουν πολλα δυνατα 106 με καταλυτη??? Γιωργο ο καταλύτης της Psport για το rc περνει την θεση του τελικου. Το θεμα ειναι τι κανουν με τον λ. Τον 2ο. Βεβαια έχουν και εξάτμιση και χωρίς καταλύτη!!! και δίχως τελικο βεβαίως με ενα μεγαλόπρεπο μεσαίο! Τελοςπάντων ευχαριστώ για τις πληροφορίες και την κριτικη σας Και πάλι να με συνχωρείτε για το off topic. |
red206rc έγραψε: |
Παρακαλω οσοι γνωρίζουν τι πρεπει να κάνω με τους 2 λ που εχει το RC πριν και μετα τον καταλύτη, για να μην μπαίνει σε safe mode οταν τον αφαιρέσω ας μας δόσουν τα φώτα τους.
Θα παρακαλέσω μονο τεκμηριωμένες απαντήσεις καιΟΧΙ εικασίες ή απαντήσεις τυπου ΄΄τα ξερω όλα εγω!΄΄ ώστε να βρούμε τη σωστη λύση. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! |
Timour21 έγραψε: |
ελάχιστο, θα ψοφήσει στα χαμηλά, στα μεσαία σχεδόν τα ίδια, και θα ανεβάσει κάτι στα ψηλά. ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Αν π.χ. διαβάζει καθαρό οξυγόνο (καπάκι ή ξεκούμποτος), τότε δεν στέλενει τις κατάλληλες παραμέτρους στον εγκέφαλο για να μετατρέψει το μίγμα σε αυτό που χρειάζεται την δεδομένη στιγμή. Αυτό θα παρακάμψει τον λ, θα διαβάζει από στανταρ αποθηκευμένες ρυθμίσεις (safe mode) και ενώ σε μια επιτάχυνση του στυλ 0-100 θα μοιάζει ΟΚ (που δεν θα είναι, θα βρίσκεται αρκετά κάτω από τις ιδανικές παραμέτρους) σε διαφορετικά φορτία όμως (60-120, ή από στροφή σε στροφή, άσε πάτα κλπ κλπ) δεν θα συμπεριφέρεται σωστά (αρυθμίες, κομπιάσματα, μπουκώματα και έλλειψη ισχύως). Το ίδιο ισχύει για όλους τους κύριους αισθητήρες του αυτοκινήτου. . |
volvos έγραψε: |
επισης μπορει νομιζω να βαλει τη ταπα που ειχε και ο κουζμαν για το 2ο λ...δε θα δουλεψει? .... |
red206rc έγραψε: |
Δυστηχως υπάρχουν πολυ μεγαλύτερες πηγες καρκινικών μεταλλαξεων σε καθε σπίτι. Σιγουρα θελει προφυλαξη και προσοχη, αλλα αυτο ειναι ΔΙΚΟ ΜΟΥ θεμα,ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΩ ευχαριστω για το ενδιαφέρον παντως.
|
pugsang έγραψε: |
Βασικά άν βρήκες άκρη να απομονωσεις τον 2ο λ μέσα απο το πρόγραμμα θα με ενδιέφερε να μαθω λεπτομέριες.
Η αλλη πάλι λύση είναι το συστηματάκι KSL της Bonalume. Οποιος ενδιαφέρεται ας ψάξει μια στο site της Bonalume να παρει πληροφορίες. Οσο για το πόσα δυνατά 106 κυκλοφορούν με καταλύτη θα απαντήσω με μια ερώτηση: Πόσα 106 χωρίς καταλύτη κάνουν 0-100 σε 6.4 και βγαίνουν απο το 400αρι σε 14.6? Υ.Γ. Για την ιστορία το δικό μου φοράει καταλύτη. |
volvos έγραψε: |
αν μετακινηθει ο καταλυτης απο κατω και μπει ενας σωστος καταλυτης δε θα καλυπτει ευρω4??
ποσο σιγουρος εισαι για αυτο μακη? |
volvos έγραψε: |
οντως αλλα λογικα ζεστος πιανει ολες τις τιμες μια χαρα......
καλα καρτα καυσαεριων δε το συζητω βγαζει χαλαρα(που ειναι αλλα ορια...) |