pugsang έγραψε: |
Ο γνωστός σιδεροφάγος ξαναχτυπά!
[ Τωρα περάσαμε στα λάστιχα! Εχουμε και λέμε: Pirelli P700Z 185/55/14 (τα μαμίσια):9.000χλμ Bridgestone Potenza RE720 185/55/14:15.000 χλμ Τα RE720 που ολοι συστήνουν και καλα για σπορ οδήγηση εμενα μου άφησαν τις χειρότερες εντυπώσεις.Μέσα σε 15.000 χλμ το πέλμα έφτασε απο τα 8 στα 3mm και απο το λάστιχο έλειπαν κομμάτια απο το πέλμα ιδιως στις άκρες.Τωρα πως εγινε αυτο που τα λάστιχα γλίστραγαν παντού και πάντα μονο ενας Θεος ξέρει.Τέλος πάντων έβαλα τα Yokohama A539 185/55/14 να δούμε και τι ψαρια πιάνουν & αυτά |
pugsang έγραψε: |
Ο γνωστός σιδεροφάγος ξαναχτυπά!
![]() ![]() Τωρα περάσαμε στα λάστιχα! Εχουμε και λέμε: Pirelli P700Z 185/55/14 (τα μαμίσια):9.000χλμ Bridgestone Potenza RE720 185/55/14:15.000 χλμ Τα RE720 που ολοι συστήνουν και καλα για σπορ οδήγηση εμενα μου άφησαν τις χειρότερες εντυπώσεις.Μέσα σε 15.000 χλμ το πέλμα έφτασε απο τα 8 στα 3mm και απο το λάστιχο έλειπαν κομμάτια απο το πέλμα ιδιως στις άκρες.Τωρα πως εγινε αυτο που τα λάστιχα γλίστραγαν παντού και πάντα μονο ενας Θεος ξέρει.Τέλος πάντων έβαλα τα Yokohama A539 185/55/14 να δούμε και τι ψαρια πιάνουν & αυτά |
Sidobre έγραψε: |
Δεν το γυρίζεις στα αεροπλάνα καλύτερα? ![]() |
pugsang έγραψε: |
Νίκο για τα Α539 να σου πω μερικά πράγματα και τώρα.Οι εντυπώσεις ειναι μονο για χρήση μεσα στην Αθήνα.Την Πέμπτη θα σου εχω και εντυπώσεις απο Εθνική & Ριτσώνα Πάνω-κάτω.
Μέσα στην Αθήνα το 539 μου φαίνεται πιο στρωτό λάστιχο.Ζεσταίνεται πιο γρήγορα και εχει πιο καλη συμπεριφορά σε λακκούβες - σαμαράκια κοινως δεν κοπανάει οπως το 720 οταν ήταν καινούργιο.Σε γρήγορες στροφές μέσα στην πόλη κρατάει σαφως καλύτερα και είναι πιο προοδευτικό.Ολα αυτα βέβαια με κάνουν να φοβάμαι οτι στην Εθνική ή σε πατημένο στροφιλίκι θα σαπουνιάζει σχετικά γρήγορα αλλα αυτά ίσως να είναι εικασίες δικες μου.Παντως μεσα στην Αθήνα και σε συγκριση με το 720 καινούργιο είναι σίγουρα καλύτερο.Θα δούμε....... |
Sidobre έγραψε: |
Αν και τα Pilot ακόμα καλά κρατούν (20.000 km) ενώ τα Continental είχαν γίνει Slick από τα 6.000!
Πάντως τα Pirelli στο Rallακι ο bro τα είχε βγάλει off από τον 3ο μήνα! |
Miltellas έγραψε: |
Vini, τί θα γίνει με τα λάστιχά σου; Θα τα αλλάξεις; ![]() |
Vini έγραψε: |
Αλήθεια τα Conti τι δείκτη ταχύτητας έχουν? |
Vini έγραψε: |
Μιλτο ψάχνω να βρω το κατάλληλο ελαστικό για να μην την πατήσω...
Στο παιχνίδι παίζουν: YOKOHAMA AV Sport 195/55/15 85V |
Nikel έγραψε: |
Φιλε Vini εχει δικιο ο Tzag, τα AVS Sport δεν υπαρχουν σε διασταση 195/55! Απο 205 και πανω ξεκινανε ![]() Ουτε τα AVS ES100 (αν σε ενδιαφερουν) υπαρχουν σε 195/55...υπαρχουν ομως σε 195/50 ![]() |
fpug έγραψε: |
Αργουν λιγο να ζεσταθουν αλλα κατα τα αλλα ειναι κορυφη. |
Vini έγραψε: |
Mην τρελαθούμε και εντελώς.... Εχουν έρθει τα 195/55/15 και μάλιστα στην δελεαστική τιμή των 130.000δρχ με τοποθέτηση και ζυγοστάθμιση. Μιλώ για τα AVS Sport και όχι για τα Α539.... ![]() ![]() Αλλωστε έχω δώσει και ένα Link με όλες τις νέες διαστάσεις....αν ψάξετε θα το βρείτε.... |
Nikel έγραψε: | ||
Παντως Νικο μου κατα το site της Yokohama 195/55 για τα AVS Sport δεν υπαρχουν...Για να επιμενεις κατι παραπανω θα ξερεις ![]() |
Vini έγραψε: |
ΥΟΚΟHAMA A539 Η καλύτερη πρόταση για το 206/1600... Ζεστένεται αρκετά γρήγορα, αθόρυβο, άριστο σε κράτημα με σπορτιφ χαρακτήρα και εργοστασιακή κατασκευή των τελευταίων 2 μηνών. Τιμή: 380euro Στην ερώτηση ΥΟΚΟHAMA AV Sport ή ΥΟΚΟHAMA A539 πήρα την απάντηση A539 γιατί ζεστένονται γρήγορα και το κράτημα είναι άμεσσο....το AVS μόνο για μεγάλα ταξίδια και αγώνες σε καλή άσφαλτο..... |
Rally έγραψε: |
epeidh kai egw ta A539 foraw tha pw oti nai men einai polu kala alla argoun poly na zestathoun.oi exontes gazi as kraththoun sto dromo ![]() ![]() |
Vini έγραψε: |
Μάκη...έχω ακούσει διάφορα κουφά για τα bridgestone....πολλά τεμάχια καμμένα... |
Rally έγραψε: |
φιλε vini καλυτερα ε? φοραω 195/45 R15 αλλα δεικτη ταχυτητας δεν θυμαμαι θα δω ομως και θα σου γιατι τωρα ειμαι στην δουλεια.υποψιν το τουτου ειναι 106 rallye 16v και θελει κανα γερο 5 λεπτο για να αρχισεις να νιωθεις τα λαστιχακια καλυτερα. |
TZAG έγραψε: |
Vini, Nikel, Rally
Kάποιος ανάφερε ότι εύκολα "ξεραίνονται" τα Α539 της Yokohama. Τελικά τι γίνεται ![]() ![]() TZAG ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
αν δεν κανεις πλακα αλλα ρωτας πραγματικα (sorry αλλα δεν καταλαβα) να σου πω οτι οταν τα ελαστικα ξερενονται γινονται επικινδυνα . θα το καταλαβεις απο την επιφανεια τους που γινεται σχεδον σαν καμμενο λαστιχο - δεν ua ειναι φρεσκια, επισης σε καθε στροφη με λιγα ή πολλα χλμ. αλλα και στο φρεναρισμα θα σου τριζουν. Ειδικα στη στροφη το καταλαβαινεις, γυρνας λιγο το τιμονι και τριζουν στην ασφαλτο λες και τα επλυνες με svelto.!!! Συνηθως 1 Ελληνικο καλοκαιρι (με >35 C) φτανει για να τα σκοτωσει, ειδικα αν τα λαστιχα δεν προστατευονται με κουκουλα ή parking. ισως αυτο να εννοουσε ο φιλος σου οτι τα YOKOHAMA ξερενονται ευκολα οτι δεν αντεχουν στη ζεστη. |
Tzag έγραψε: |
Vini, Nikel, Rally
Kάποιος ανάφερε ότι εύκολα "ξεραίνονται" τα Α539 της Yokohama. Τελικά τι γίνεται Είναι αλήθεια; Τι έχετε μάθει, να ξέρουμε κι εμείς οι υπόλοιποι; |
Nikel έγραψε: | ||
"Μολις περασα απο 2-3 λαστιχάδες και για να μην τα πολυλογώ, αυτός που έδειχνε να ξέρει περισσότερα από τους άλλους μου πρότεινε (να αναφέρω ότι θέλω να αλλάξω από 185 55 14 σε 195 45 15 σε Punto GT με 150+ hp) ζάντες ΑΕΖ ή FΟNDMEDAL (διότι ΟΖ και ΜΟΜΟ στραβώνουν πιο εύκολα) με λάστιχο ΥΟΚΟΗΑΜΑ 539. Όταν του ανέφερα ότι τα 14άρια μου τα Yokohama ήταν απαράδεκτα απάντησε ότι ναι αυτό ίσχυε με τα περσινά Yokohama ότι γλυστράγανε, ξεραινόντουσαν κλπ κλπ αλλά ότι τα καινούργια δεν είναι έτσι - κάτι που επιβεβαίωσε και ο παλιός μου λαστιχάς (συγκεκριμένα ο κουκουμάκης). Τι γνώμη έχετε; Όσοι βγάζουν άθλια τα yokohama αναφέρονται -όπως και εγώ- σε παλαιότερες σειρές; " [Quote: Taliban-Tfrc User-posted on 18/10/2002 at 06:05] |
PoLiThS έγραψε: |
Σε λίγο καιρό αλλάζω πάλι λάστιχα παω μάλλον για το Goodyear Eagle F1 το καινούριο! ακουσά πολύ καλα λόγια... |
danielos έγραψε: |
εγω φοραω τα καινουργια τα yokohama στο ραλλακι μου τα V102 και σε διασταση 195/45-15.το πελμα ειναι απο ακρη σε ακρη σε σχημα V και το κρατημα τους ειναι υπερ ανω κριτικης στις στροφες.ειτε κρυα ειτε ζεστα αποδιδουν τρομερα...... |
pugsang έγραψε: |
Κατ αρχην δεν νομίζω οτι χωράνε τα 195/50/15 στους θόλους του 106.Το πιθανότερο είναι να βρίσκουν στον πλαστικό εσωτερικό θόλο σε full lock τιμόνι.
Δευτερον & σηματικότερο μην παίζεις με το βήμα του 106.Μόνο κανκό μπορείς να κάνεις οχι μονο στις επιδόσεις αλλα και στο κράτημα.Οποιαδήποτε παρέκλιση απο το standard αλλαζει απο γωνίες κάμπερ μέχρι και γωνία βασιλικού πείρου.Καλο θα ήταν για μενα να ξαναγυρίσεις στις εργοστασιακες διαστάσεις. |
alxdr74 έγραψε: | ||
Στο "βρεγμενο"μηπως ετυχε να τα δοκιμασεις? Γιατι τα Α539 που εχω εγω δεν ειναι και απο τα καλυτερα σε αυτο τον τομεα! |
danielos έγραψε: |
ελα ντε ομως ρε pugsang που εχω αγορασει τις πανεμορφες 15' kosei και δεν ενδεικνυται 185 λαστιχο σε 15αρες. θα μου πεταν ντοματες.δηλαδη μου προτεινεις να γυρισω σε 14 αρες ζαντες.το κρατημα μου παντως σε σχεση με πριν στις στροφες εχει βελτιωθει αρκετα ως παρα πολυ σε σχεση με τα εργοστασιακα.το YOKO το V102 πως το βλεπεις??το 195/45 -15 το θεωρεις υπερβολη??αυτη η διασταση χωραει καλυτερα στους θολους του ραλλυ???οσο για το καμπερ και τη γωνια βασιλικου πειρου πως μπορω να τις ρυθμισω σωστα για να μην εχω προβλημα???το offset to εχω διατηρησει στα σωστα επιπεδα αφου εχω βαλει προσθηκες και το κεντρο της ζαντας εχει ερθει στο σωστο σημειο!!!give me an answer please!!! |
danielos έγραψε: |
δηλαδη αφηνω την διασταση που εχω με το σαρανταπενταρι προφιλ και ρυθμιζω μονο συγκλιση.επειδη το εχω χαμηλωσει 2.5 ποντους και τα ελατηρια ειναι αρκετα σκληρα θα μου προτινες να βαλω ενα πιο μαλακο αμορτισερ??? |
147 gr έγραψε: |
Γεια σας παιδια,ενας φιλος με ενα 1.6 8ν θελει ναλλαξει τα λαστιχα του,τωρα φοραει τα μαμα 175-65/14.Ειναι αναμεσα στα Α539 και τα μισλεν ενερτζυ.τα μισλεν τα σκεφτεται επειδη πιστευει οτι ισως ειναι πιο ολοκληρομενο λαστιχο.Εσεις τι λετε?
Η διασταση προτεινεται να παραμεινει η ιδια ή να παει σε 185-60/14.Εχει κανει κανεις κατι παρομοιο,και τι διαφορες θα εχει? Τα 720 σε 175-65 δε βγαινουν αποτι μας ειπαν. Απο τιμες μας ειπαν 400Ε αλλα κατι θα κοψουν. Ευχαριστω |
147 gr έγραψε: |
Γεια σας παιδια,ενας φιλος με ενα 1.6 8ν θελει ναλλαξει τα λαστιχα του,τωρα φοραει τα μαμα 175-65/14.Ειναι αναμεσα στα Α539 και τα μισλεν ενερτζυ.τα μισλεν τα σκεφτεται επειδη πιστευει οτι ισως ειναι πιο ολοκληρομενο λαστιχο.Εσεις τι λετε?
Η διασταση προτεινεται να παραμεινει η ιδια ή να παει σε 185-60/14.Εχει κανει κανεις κατι παρομοιο,και τι διαφορες θα εχει? Τα 720 σε 175-65 δε βγαινουν αποτι μας ειπαν. Απο τιμες μας ειπαν 400Ε αλλα κατι θα κοψουν. Ευχαριστω |
alxdr74 έγραψε: |
Α 539 για κορυφαιο κρατημα!!!! Τα φοραω για πανω απο 20,000 χιλιομετρα και ειμαι υπερ-ευχαριστημενος!!!!! |
Nikel έγραψε: | ||
Πολυ καλα...και εγω αυτα φοραω! Καπου ομως ακουσα πως η Yokohama εβγαλε ενα καινουργιο ακομα καλυτερο απ'το Α539...... |
alxdr74 έγραψε: | ||||
Ναι ειναι αληθεια αυτο, το εχω δει και σε φωτογραφια αλλα δεν θυμαμαι τον τυπο αυτη τη στιγμη.... |
pezomania έγραψε: | ||||||
AVS Sport, είναι ο τύπος των καινούργιων Yokohama. Είναι στην κατηγορία των F1! |
147 gr έγραψε: |
Γεια σας παιδια,ενας φιλος με ενα 1.6 8ν θελει ναλλαξει τα λαστιχα του,τωρα φοραει τα μαμα 175-65/14.Ειναι αναμεσα στα Α539 και τα μισλεν ενερτζυ.τα μισλεν τα σκεφτεται επειδη πιστευει οτι ισως ειναι πιο ολοκληρομενο λαστιχο.Εσεις τι λετε?
Η διασταση προτεινεται να παραμεινει η ιδια ή να παει σε 185-60/14.Εχει κανει κανεις κατι παρομοιο,και τι διαφορες θα εχει? Τα 720 σε 175-65 δε βγαινουν αποτι μας ειπαν. Απο τιμες μας ειπαν 400Ε αλλα κατι θα κοψουν. Ευχαριστω |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
...To 1600 8v απο την μανα του φοραει οπως σωστα ειπατε 175-60-14.Επειδη ομως δεν βγαζουν πλεον ολες οι εταιριες αυτην τιν διασταση στα 16 βαλβιδα τα αλλαξαν με 185-55-14.Για μενα λαθος να βαλει καποιος 185-60-14 γιατι χαλας βημα και στησιμο.Απο εκει και περα για 15 αρα και εγω πιστευω οτι η καλυτερη διασταση ειναι 195-45-15.Εβαλε φιλος εδω 195-50-15 S03 και εβρισκε συνεχεια στο φτερο.Ασε που μετα απο στρηψιμο μαπα.... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Ξερω και εγω ρε Μιλτο.Απο Pirelli δεν εμεινα και πολυ ευχαρηστημενος.Εχω ακουσει για το ασημετρο το Pzero καλα λογια αλλα...
Δεν μου λες για τα Dunlop sp 9000 τι γνωμη εχεις ![]() |
pugsang έγραψε: |
Kuhmo Ecsta V700
![]() |
pugsang έγραψε: |
Εγω αγαπητέ φίλε είχα βαλει για 1 φεγγάρι τις αλουμινένιες του gti.Μου φάνηκε οτι το αμάξι είχε χάσει σε αίσθηση και σε στρίψιμο λόγω μικρότερου φερόμενου βάρους της ζάντας.Ασε που μια φορά για να μην τις χτυπήσω σε λακούβα που εμφανίστηκε επάνω σε στροφή έκανε μια τέτοια τιμονια που παραλίγο να αγοράσω ενα ωραιότατο κατα τ αλλα οικόπεδο με φοβερή θέα στη Χαλκίδα.Αρα σιδερένιες ετσι ωστε και να τις χτυπήσεις να μην σε νοιάζει τίποτα για όσο υπάρχουν σφυριά.Επίσης μπορείς με 45 Ευρά έκαστη να αγοράσεις ωραιότατες καινούριες άσπρες σιδερένιες ζάντες απο την Peugeot |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Απο κιλα μην με ρωτας...
Παντος ετσι που πας δεν σε βλεπω να τρεχεις..... Ασε το αμαξι να το τελειωνουν γιατι δεν σε βλεπω καλα.... Δεν μου λες τωρα με τα χιονια κυκλοφορεις με τα 15αρια ![]() ![]() Τα παιδια παιζει φανταζωμαι Νικο ετσι ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Ετσι το φτιαξανε για να στριβει και ετσι τουλαχιστον εγω το αποδεχωμαι και παω συμφωνα με αυτον τον χαρακτιρα που ειναι το αμαξι.Αν τωρα καποιους τους βολευει να ειναι ποιο προβλεψημο τοτε ας βαλουν 15 αρα. ![]() |