PSClub - Hellas

Κινητήρας - 306 - 306 αλλαγή μοτέρ!!

Pug_306 - Τρι 18 Ιαν 2005, 14:26:48
Θέμα δημοσίευσης: 306 - 306 αλλαγή μοτέρ!!
Τι κινητηρα? 2λιτρο με 6αρι σασμαν??? η 1.6 16v απο rallye???Σαφως κ προτιμω το πρωτο,,,αλλα εχω ακουσει τις τρελες τιμες....Απτην αλλη ειδα σε περιοδικο ενα μηχανικο απτα Σπατα που τουχει βαλει απο ραλύ κ το χει πειραξει ατμοσφαιρικα.....αλλα το θεωρω βλ*κεια απ'την αποψη της αναλογιας κιλων ανα ιππο.Αλλο το 106 κ αλλο το 306.Ειμαι σε διλημμα διοτι δε θελω να του βαλω το 1,6 κ παρολα αυτα να μην παρω τη δυναμη που θελω...
netblaster - Τρι 18 Ιαν 2005, 16:17:29
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Βαγγελη καλως ηρθες!!! Very happy

Οσον αφορα το θεμα που θετεις θα σου πω τα εξης... Σε θεμα αποδοσης και περαιτερω εξελιξης δεν τιθεται θεμα αναμεσα στα δυο μοτερ!!! Το 2λιτρο ειναι σαφως καλυτερο!!! Σκεψου μονο οτι για να φτασεις το 1.6 16ν στα επιπεδα αποδοσης του 2λιτρου θα ξεπερασεις την αξια του 2λιτρου κατα πολυ!!! Αρα λοιπον, και απο οικονομικης πλευρας αν το κοιταξεις συμφερει το 2λιτρο με βαση τις απαιτησεις σου!!! Ομως μην ξεχνας το αυξημενο κοστος συντηρησης ενος 2λιτρου (ασφαλειες, τελη κλπ)!!! Ολα εχουν κιενα τιμημα...
Απο τη νομικη πλευρα του θεματος τωρα, με το 2λιτρο δεν θα εχεις κανενα προβλημα στα χαρτια, αντιθετα με το 1.6!!! Εκτος βεβαια, κιαν παρακαμψεις τη δηλωση του με οποιες συνεπειες!!!
Στα εξοδα σου μην ξεχνας να προσθεσεις και τα περιφεριακα, οπως φρενα σασμαν κτλ κτλ... Wink
STELIOS - Τετ 19 Ιαν 2005, 11:14:27
Θέμα δημοσίευσης:
Ο 1.6 16ν του rallye θελει λιγο δουλεια στις βασεις γιατι ενω τα 106 και 206 εχουν ακριβως ιδιες βασεις κινητηρα το 306 διαφερει. Οποτε θελει λιγο κοψε-ραψε και πατεντα.
Αν βρεις το 2λιτρο παρτο με κλειστα ματια. Ειναι απ'τα καλητερα και πιο αξιοπηστα μοτερ που εχει βγαλει ποτε η Peugeot. Αν το βρεις και με το 6αρι σασμαν εισαι κυριος!!!
UnderTaker - Τετ 19 Ιαν 2005, 12:55:07
Θέμα δημοσίευσης: Έχεις άπειρες επιλογές!!!!!!!
Δεν αναφέρεις τι μοτέρ έχει ήδη το 306 που έχεις αλλά δεν πειράζει. Οι επιλογές που έχεις γενικότερα αναφέρονται παρακάτω.

Α] Κινητήρας 1.6 16βάλβιδος από Rallye
Σε αυτή την περίπτωση να ξέρεις ότι θα χρειαστείς κάποια πατέντα σε μία βάση της μηχανής [όχι σε όλες]. Εκεί θα χρειαστεί καλύτερα να φτιάξεις μία κόντρα μπάρα custom made, και κοίταξε να είναι αρκετά γερή. Και αυτό γιατί σε περίπτωση που σου κοπεί ή σπάσει, το μοτέρ θα σου κρεμάσει στο δρόμο [κλασική περίπτωση σε 306]! Γι αυτό προσοχή.
Φυσικά θα χρειαστείς και το σασμάν, ειδικά αν το αυτοκίνητό σου είναι το 1.4, το οποίο παραείναι κοντό για το συγκεκριμένο μοτέρ. Θα χρειαστείς και όλα τα ηλεκτρικά [πλεξούδα – εγκέφαλο], εκτός και αν κάνεις κάποια μόντα καλή και δουλέψεις με τα ηλεκτρικά που ήδη έχει το αυτοκίνητό σου [ξέχασε το αν είναι το μονόμπεκο 1.4, δεν πρόκειται να δουλέψει ποτέ καλά].
Το καλό στη συγκεκριμένη μετατροπή είναι ότι το αυτοκίνητό σου θα έχει αρκετά άλογα, και δε θα πάρει μεγάλο βάρος μπροστά αφού ο κινητήρας δεν είναι πολύ βαρύς όπως ο δίλιτρος. Γενικά το 306 είναι κάργα μπροστόβαρο, οπότε ένας πολύ βαρύς κινητήρας θα χειροτερέψει την κατάσταση. Άσε που αργότερα αυτός ο κινητήρας μπορεί να φτάσει εύκολα πάνω από 150 άλογα και να γαζώνει...

Β] Κινητήρας 1.6 16βάλβιδος από 206
Πρόκειται για τον γνωστό με τα 110PS, ο οποίος επίσης ταιριάζει στο 306. Απλά εδώ έχεις άλλες δυσκολίες. Αν βρεις κομπλέ ένα τέτοιο μοτέρ μαζί με τα ηλεκτρικά του [πλεξούδα και εγκέφαλο], τότε καλύτερα να ξεχάσεις τις πολλές μετατροπές αργότερα, γιατί η ηλεκτρονική πεταλούδα δυσκολεύει πολύ τους μηχανικούς. Καλύτερα να αγοράσεις έναν ολόκληρο κινητήρα χωρίς τα ηλεκτρικά [κοντά στα €900 σε πολύ καλή κατάσταση], και μετά να ... δημιουργήσεις. Με μηχανική πεταλούδα από rallye και ηλεκτρικά επίσης από το ίδιο αυτοκίνητο, αυτός ο κινητήρας θα δουλεύει μια χαρά.
Σε περίπτωση που δε σου φτάνουν τα άλογα, και αυτό το μοτέρ μπορεί να βελτιωθεί αργότερα. Πολλοί μηχανικοί ισχυρίζονται ότι είναι καλύτερος κινητήρας από του Rallye –έχει καλύτερο καπάκι βασικά- αν και δεν έχω δει κάποιο πολύ δυνατό 206 1.6 [με 160-170PS για παράδειγμα].

Γ] Δίλιτρος κινητήρας
Μπορείς να βρεις δύο εκδόσεις του δίλιτρου κινητήρα. Ο παλιός με τα 155PS που έμπαινε στο S16, δεν είναι άξιος λόγου. Τον βρίσκεις κομπλέ μαζί με σασμάν και ηλεκτρικά, αλλά είναι πολύ βαρύς και θα σου κάνει απίστευτα μπροστόβαρο το 306, ενώ δεν πήγαινε και ιδιαίτερα καλά και έκαιγε και τον άμπακο. Όπως καταλαβαίνεις τα 155PS ήτανε μάλλον πέτσινα, οπότε μην εντυπωσιάζεσαι από τα νούμερα. Αν είναι να κάνεις το καλό, βρες την επόμενη γενιά που φόραγε το race μαζί με τα εξάρι σασμάν. Εδώ δεν υπάρχουν αρνητικά, απλά φρόντισε να πάρεις τα πάντα, δηλαδή και τα ηλεκτρικά και τα ημιαξόνια ενώ αν βρεις και κομπλέ την ανάρτηση μαζί με τα φρένα, τότε είσαι άρχοντας. Βάλε και τα Bilstein τα χοντροκάλαμα για να ξενοιάσεις και από το μεγάλο βάρος μπροστά και τελείωσες.
Το μόνο αρνητικό στην όλη υπόθεση είναι ότι αυτό το εγχείρημα θα σου κοστίσει ένα σωρό λεφτά...............!!!!!!!!!!!!!!!! Μιλάμε για αρκετά φράγκα...

Δ] Κινητήρας δίλιτρος turboΚαι αυτή είναι καλή μόντα την οποία δεν κάνουν πολλοί. Δε μιλάμε για κάτι εξεζητημένο αλλά για έτοιμη μετατροπή από Citroen Xantia Activa. Το δίλιτρο μοτέρ της μπαίνει εύκολα, χρειάζεσαι ηλεκτρικά, σασμάν και ημιαξόνια, και έχεις ροπή που το Race κοιτάει από μακριά με το κιάλι. Πάνω από 150 άλογα, αλλά το τράβηγμα από τις 2500rpm είναι θεϊκό και θα απογειώσει το βαρύ 306. Βέβαια από τις 5000 και πάνω το μόνο που αυξάνεται είναι ο θόρυβος και όχι το τράβηγμα, αλλά δε σε πειράζει.
Σε περίπτωση που θες να τον πειράξεις, μπορεί να πας μέχρι τα 180 άλογα, χωρίς μεγάλο ζόρι, αλλά μην έχεις την εντύπωση ότι μπορείς να βάλεις κάτι πολύ μεγάλο για τουρμπίνα, αφού αυτή είναι τοποθετημένη πίσω στο μοτέρ, χαμηλά, προς το μέρος του οδηγού, και δε χωράει κάτι extreme εκεί. Εκτός και αν κάνεις ...γεροδεμένες μετατροπές και αλλάξεις μπόλικα πράγματα στο μοτέρ οπότε βάλεις την τουρμπίνα κάπου αλλού. Πάντως ό,τι χρειαστείς το βρίσκεις με €3000 και βάλε άλλα €1000 εργατικά. Όχι και άσχημα....

Ε] Κινητήρας 1.9 από 205Αυτή είναι μία από τις καλύτερες μετατροπές όχι γιατί πραγματικά είναι αλλά γιατί αρέσει εμένα!!!!! Αρχικά ψάχνεις να βρεις ένα μοτέρ από 205 το οποίο να είναι σε ανεκτή κατάσταση [σε καλή αποκλείεται να είναι]. Το παίρνεις και το φτιάχνεις πριν το βάλεις επάνω για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο [το επισκευάζεις όχι το φτιάχνεις για να πάρεις άλογα, αυτά αργότερα...]. Το πρόβλημα εδώ είναι τα ηλεκτρικά. Αν δεν κάνω λάθος το 205 είχε ένα σύστημα ψεκασμού L Jetronic της Bosch το οποίο μετά από τόσα χρόνια δεν πρόκειται να δουλεύει. Τα ηλεκτρικά των Peugeot ποτέ δεν ήταν ... δυνατό σημείο, οπότε ακόμα και αν όλα σου δουλεύουν, απλά δεν πρόκειται να συνεχίσουν να δουλεύουν για πάνω από μία εβδομάδα... Αυτό που δεν ξέρω ακόμα είναι κατά πόσο μπορεί αυτό το μοτέρ να συνεργαστεί εύκολα [γίνεται αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο αφού αν χρειαστούν €2000 για να γίνει, χαιρέτα μου τον πλάτανο], με σύγχρονα ηλεκτρικά, από rallye για παράδειγμα χωρίς όμως να χρειαστεί και νέα εισαγωγή ή πεταλούδα [προτιμώ τα γνήσια του 1.9].
Το μοτεράκι πάντως αυτό μάλλον ταιριάζει κουτί στο 306 αφού έχει ΡΟΠΗ που θα σηκώσει για πλάκα το βάρος του 306 και από χαμηλά, ενώ είναι αρκούντως δυνατό και για τα φανάρια.

Υπάρχουν και άλλες πατέντες πολύ πιο φθηνές, που θα σου δώσουν άλογα ακόμα και αν έχεις το μονόμπεκο 1.4 αλλά ήδη έγραψα ένα σωρό [sorry παιδιά]. Ανάλογα με το πόσο χοντρή είναι η τσέπη σου, διαλέγεις και παίρνεις. Σύντομα θα έχω περισσότερες λεπτομέρειες για την τελευταία περίπτωση του 1.9 μοτέρ. Φρόντισε ότι και να κάνεις να έχεις ανάρτηση, και φρένα τουλάχιστον μπροστά. Τα ταμπούρα πίσω δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό [δουλεύει ωραία το χειρόφρενο...], οπότε κράτα τα, αφού κοστίζει και αρκετά να τα αλλάξεις. Σίγουρα όμως βάλε φρένα μπροστά [από 206 δίλιτρο με 266mm αεριζόμενους δίσκους είναι καλή περίπτωση, ή τα φρένα του race] γιατί θα σταματάς πάνω στον μπροστινό... Σε κάθε περίπτωση να ξέρεις ότι ένα 306 150 ατμοσφαιρικών ίππων, πάλι θα χάνει στα φανάρια από ένα καλό δεκαεξαβάλβιδο rallye πρώτου σταδίου με αρκετά άλογα λιγότερα... Το βάρος βλέπεις...

Αν κάνεις κάτι, κράτα με ενήμερο...
Pug_306 - Πεμ 20 Ιαν 2005, 01:33:49
Θέμα δημοσίευσης:
Πρωτα απολα ευχαριστω για τις απαντησεις...Αποτι καταλαβα (κ ηξερα ηδη βασικα) πρεπει να ξεκινησω να ψαχνω για 2λιτρο!!!!ΧΑΛΑΡΑ.Καημενη τσεπη μου τι σου μελε να παθεις... Laughing Laughing Laughing
action_peugeot - Παρ 21 Ιαν 2005, 00:40:33
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έχεις άπειρες επιλογές!!!!!!!
Τι μοτέρ έχει το 306.Θα χρειαστείς πατέντα σε μία βάση της μηχανής.Θα χρειαστείς και πλεξούδα εγκέφαλο εκτός και αν είναι μετά το 1995 θα χρειαστείς μοτέρ και εγκέφαλο μόνο.Τη συγκεκριμένη μετατροπή την έχω σε αυτοκίνητό πελάτη
Pug_306 - Παρ 21 Ιαν 2005, 02:33:26
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε εχω το 1,4 το μονομπεκο!!!!!Ειπες κατι? μιλαμε για τρελο κινητηρα με ροπες-αροπες.......! Confused Τεσπα....Ειναι του 96' κ εννοειτε οτι οταν μιλαω για κινητηρα μιλαω για κομπλε κατασταση=μοτερ,σασμαν,εγκεφαλο,πλεξουδα και οτι τυχον παρελκομενο.....Βασικα τροπετο ολοκληρο.
asa1 - Παρ 21 Ιαν 2005, 20:36:37
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
Φιλε εχω το 1,4 το μονομπεκο!!!!!Ειπες κατι? μιλαμε για τρελο κινητηρα με ροπες-αροπες.......! Confused Τεσπα....Ειναι του 96' κ εννοειτε οτι οταν μιλαω για κινητηρα μιλαω για κομπλε κατασταση=μοτερ,σασμαν,εγκεφαλο,πλεξουδα και οτι τυχον παρελκομενο.....Βασικα τροπετο ολοκληρο.


υπαρχει μοτερακι rallye στη παλληνη στειλε μου pm αν σε ενδιαφερει!!!
gto - Σαβ 12 Φεβ 2005, 06:29:18
Θέμα δημοσίευσης: Tunning 306
Χαιρετω τις πεζουκλες.Εδω και 2 μηνες εχω παρει ενα μεταχειρισμενο 306.Μολις το πειρα τα φιλαρακια μου (πεζουκλες και αυτοι) με ψηνανε να παω και να βαλω 2λιτρο μοτερ και 6 σασμαν.Γινεται αυτο και αν ναι πως;Τουλαχιστον μοτερ απο RALLEY.Ευχαριστω και περιμενω γρηγορα απαντησεις!! Laughing
STELIOS - Σαβ 12 Φεβ 2005, 09:40:01
Θέμα δημοσίευσης:
Δες εδω: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4608. Ειναι ακριβως το ιδιο ερωτημα. Καλη τυχη.
Timour21 - Παρ 25 Φεβ 2005, 11:59:18
Θέμα δημοσίευσης: Λύση
Μπορείς να βρεις χαλαρά τέτοιο μοτέρ αλλά θα σου στοιχίσει 5000-6000 ευρώ.
Έψαχνα και γω για τροπέτο 306 δίλιτρο και σε αρκετά άτομα που το είπα γελάγανε στα μούτρα μου. Ένας συγκεκριμένος τροπετάς συγκεκριμένα μου είπε οτι έτσι και βρώ θα κάτσει να τον ..........
Αν ψάξεις στις αγγελίες θα δεις οτι έψαχνα τροπέτο και γώ. Σε μια βδομάδα, ανεβαίνω Αγγλία για να κατεβάσω full αυτοκίνητο 306 GTI6 το οποίο αγόρασα 3000 λίρες ( http://www.pistonheads.com/sales/detail.asp?i=34707&s=74 ) , δηλαδή 4500 Ευρώ περίπου βάλε one way εισητήριο για αγγλία 80 Ευρώ με easyjet και καμια 800 άρα ευρώ που θα μου στοιχίσει το ταξίδι της επιστροφής και άρα με 5500 ευρώ περίπου είμαι άρχοντας.
Βάλε και τα λεφτά της μετατροπής και υπολόγισε το κόστος. Αν γουστάρεις τρελά τα 306 όπως εγώ και έχεις μεράκι κάντο.
Θα βρείς πάρα πολλά GTI6 προς πώληση εδώ http://www.306gti6.com μπές στο forum και στις πωλήσεις θα βρεις τουλάχιστον 8 να πωλούνται από 3400 μέχρι και 7000 lires.
Εγώ πάντως θα κάνω την μετατροπή και μετά θα πάω να κάνω αυτό με τις "τελιτσες" στον τροπετά που ανέφερα παραπάνω.
lepou - Παρ 25 Φεβ 2005, 17:29:21
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως και μοτερ απο ραλυ μπαινει πολυ ευκολα. Μετα με αλλαγη εκκεντρ προγραμμα και κομπλε εξατμιση εισαι πανω απο 150 αλογα χαλαρα.
Νομιζω ειναι καλη λυση και τροπετο απο ραλυ βρισκεις ευκολα.
Που να μπλεκεις με ταξιδια !!!!!
Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil
Lef205 - Παρ 25 Φεβ 2005, 20:03:01
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λύση
Timour21 έγραψε:
. Ένας συγκεκριμένος τροπετάς συγκεκριμένα μου είπε οτι έτσι και βρώ θα κάτσει να τον ..........
.

Μαλλον εννοουσε για την Ελλαδα, που ειναι οντως δυσευρετα!Παντως πριν απο λιγο καιρο κυκλοφορουσε στις αγγελιες 306 τετοιο και το εδινε 10.000 ευρω.
Timour21 - Κυρ 27 Φεβ 2005, 11:01:02
Θέμα δημοσίευσης:
Το θέμα είναι φίλε Lef205 οτι οι συγκεκριμένοι τροπετάδες τα τροπέτα τα φέρνουν από το εξωτερικό. Και είναι γνωστό οτι στο εξωτερικό υπάρχουν πολλά GTI6 που κυκλοφορούν (ή που κυκλοφορούσαν και έχουν γίνει τροπέτα). Υποπτεύομαι οτι μάλλον πρέπει να έχουν φέρει πολλά 2λιτρα 5τάχυτα (S16) και πάνε να σπρώξουνε αυτά.
Αλλά με το να λέει ο συγκεκριμένος οτι "άμα βρεις θα κάτσω να..." σε αποθαρύνει να την ψάξεις λίγο την δουλειά.
Πάντως και γω συμφωνώ με τον φίλο παραπάνω και αν έπρεπε να διαλέξω μεταξύ 1.6 rallye/gti και 2.0 XSi/S16 θα διάλεγα τον πρώτο. Ο δεύτερος είναι υπερβολικά βαρύς για την ιπποδύναμη που δίνει. Ο 1.6 και ποιο ελαφρύς είναι και με κάποια δουλειά μπορεί να φτάσει την δύναμη του 2λιτρου.
Όσο για τον GTI6 δεν είναι τα +12-15 άλογα που δίνει παραπάνω από τον S16 αλλά το καταπληκτικό 6άρι κιβώτιο του που τον απογειώνει.
pugsbanny - Τρι 15 Μάρ 2005, 20:07:37
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έχεις άπειρες επιλογές!!!!!!!
UnderTaker έγραψε:


Α] Κινητήρας 1.6 16βάλβιδος από Rallye
Σε αυτή την περίπτωση να ξέρεις ότι θα χρειαστείς κάποια πατέντα σε μία βάση της μηχανής [όχι σε όλες]. Εκεί θα χρειαστεί καλύτερα να φτιάξεις μία κόντρα μπάρα custom made, και κοίταξε να είναι αρκετά γερή. Και αυτό γιατί σε περίπτωση που σου κοπεί ή σπάσει, το μοτέρ θα σου κρεμάσει στο δρόμο [κλασική περίπτωση σε 306]! Γι αυτό προσοχή.
.


Τι ακριβώς ενοείς όταν λες κόντρα μπάρα? Εχω κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή και με κάνεις να ανησυχώ
Pug_306 - Τετ 16 Μάρ 2005, 01:39:28
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου εδω εισαι.Ποτε εκανες τη μετατροπη,ποσο σου πηγε,εισαι ευχαριστημενος?κανα προβλημα?τραβει καλυτερα?Απο σασμαν-το παλιο?ΠΑΡΕ βαθια ανασα και ξεκινα να απαντας....ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ!!!!!!!
pugsbanny - Τετ 16 Μάρ 2005, 09:50:06
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
Φιλε μου εδω εισαι.Ποτε εκανες τη μετατροπη,ποσο σου πηγε,εισαι ευχαριστημενος?κανα προβλημα?τραβει καλυτερα?Απο σασμαν-το παλιο?ΠΑΡΕ βαθια ανασα και ξεκινα να απαντας....ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ!!!!!!!


Την μετατροπή την έκανα στις διακοπές των Χριστουγέννων (ήταν το δώρο του Άγιου Βασίλη), έχω κάνει 5000 χιλιόμετρα και δεν έχει βγάλει τίποτα. Τραβάει πολύ καλύτερα από πρίν (καμία σχέση). Δεν πάει βέβαια όσο ένα rally (άτιμο βάρος) αλλά μην φανταστείς ότι θα μένεις πολύ πίσω, άλλωστε ο σκοπός μου δεν ήταν να περνάω τα rally στα φανάρια. Με αυτό που θα πάθεις πλάκα είναι με το πώς θα μπαίνεις σε στροφές, επιτέλους έχει τη δύναμη να βάζει τα μούτρα μέσα. Θα σε χάνουν αυτοκίνητα με πολλά περισσότερα άλογα.

Από την άλλη βέβαια άνοιξα με 306 race ανάβαση Σχιστού από ρολαριστές δευτέρες και έφαγα πολλές καρότσες. Ας μην έχουμε αυταπάτες και εγώ αν είχα τα φράγκα το δίλιτρο θα έβαζα αλλά η διαφορά στα λ7 είναι τεράστια..

Στην αρχή το δούλεψα για μια εβδομάδα με το παλιό σασμάν, αλλά δεν έκανε, είχε αρχίσει και να τα παίζει το διαφορικό οπότε αποφάσισα να το αλλάξω και αυτό. Η διαφορά με το νέο σασμάν ήταν πολύ μεγάλη, καλά λένε ότι το σασμάν του rally είναι άλλο μισό μοτέρ. Αν αποφασίσεις να προχωρήσεις με την μετατροπή αξίζει τον κόπο (και το κόστος) να αλλάξεις και σασμάν.

Όσο για το αν είμαι ευχαριστημένος με το που βγαίνω σε ορεινό στοφιλίκι το χαμόγελο δεν ξεκολλάει ούτε με πλαστική από το πρόσωπό μου.

Ας μιλήσουμε όμως και για το τίμημα της ευτυχίας:
Moter: 2000€
Σασμάν: 600€
Εργατικά + service moter (τρόμπα νερού, ιμάντες, ρουλεμάν, μπουζί, λάδια, ξίδια, κτλ): 800€
Σύνολο 3400€ μείον το παλιό μοτέρ που το πούλησα 500€ μου στοίχισε κάτι λιγότερο από 3000€ και δεν έχω μετανιώσει για ούτε cent από αυτά.

Ελπίζω να βοήθησα.
pugsbanny - Τετ 16 Μάρ 2005, 09:57:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέχασα την εξάτμηση…

Νέο δίχαλο, μεσαίο και σωλήνα (τελικό είχα) 280 €
Καταλύτη (μαμά από saxo vts) από φίλο: 60 €

P.S. Με το race άνοιξα όταν ακόμα είχα την παλιά εξάτμιση από το 1400, όχι ότι το αποτέλεσμα θα άλλαζε τώρα απλώς ελπίζω να ήταν μικρότερο το τσαγάκι.

Αυτά..
Pug_306 - Παρ 18 Μάρ 2005, 16:35:05
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλτατε χρησιμοτατες οι απαντησεις σου.Σευχαριστω ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑ πολυ.Λοιπον.Οσον αφορα το σασμαν(να σε κουρασω λιγο ακομα) Τι χρειαστηκε να αλλαξεις ακριβως για να βαλεις το σασμαν του 1.6????Και ποιο σασμαν εβαλες του 16V η του 8V.Του 8βαλβιδου ειναι πιο κοντο.Ποσο στοιχισε η ιστορια της τοποθετησης του σασμαν με τα παρελκομενα?????Σε ευχαριστω εκ των προτερων... Laughing
Pug_306 - Παρ 18 Μάρ 2005, 16:36:13
Θέμα δημοσίευσης:
Α!!!! που μενεις ακριβως???Παιζει να κανονισουμε συναντηση νατοδω απο κοντα το εργαλειο???
action_peugeot - Κυρ 20 Μάρ 2005, 23:17:37
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έχεις άπειρες επιλογές!!!!!!!
Τη συγκεκριμένη μετατροπή την έχω σε αυτοκίνητό πελάτη Αν θες να κανονισουμε να δεις το εργαλειο
Pug_306 - Δευ 21 Μάρ 2005, 03:32:03
Θέμα δημοσίευσης:
μεσα γιατι οχι.Να κανονισουμε.Με τη πρωτη ευκαιρια θα σου πω
pugsbanny - Δευ 21 Μάρ 2005, 19:03:40
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
Φιλτατε χρησιμοτατες οι απαντησεις σου.Σευχαριστω ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑ πολυ.Λοιπον.Οσον αφορα το σασμαν(να σε κουρασω λιγο ακομα) Τι χρειαστηκε να αλλαξεις ακριβως για να βαλεις το σασμαν του 1.6????Και ποιο σασμαν εβαλες του 16V η του 8V.Του 8βαλβιδου ειναι πιο κοντο.Ποσο στοιχισε η ιστορια της τοποθετησης του σασμαν με τα παρελκομενα?????Σε ευχαριστω εκ των προτερων... Laughing


Έβαλα το σασμάν του 16V. Μου κόστισε 600€ + βαλβολίνες + ρουλεμάν.
Μένω Νίκαια, όποτε θες το κανονίζουμε.
Fotografos - Κυρ 04 Φεβ 2007, 22:34:58
Θέμα δημοσίευσης: 306 - 1.6 8v αλλαγή μοτέρ
Έχω το 306 με το οκταβάλβιδο μοτέρ το 1.6 με τα 90άλογα.
Το θέμα είναι οτι θέλω να το βελτιώσω.
Ο μηχανικός μου είπε πως σε αυτό το μοτέρ το καλύτερο είναι κεφαλή απο rallye 1.6 8v εκεντροφόρους και πρόγραμα και φτάνουμε κάπου στα 130κάτι άλογα χάνοντας ένα μικρό ποσοστό χαμηλά και έχουμε ένα δυνατό ξέσπασμα απο 4500rpm έως 6700rpm.
Δεν λέω μαρέσει να δουλέυω ένα μοτέρ ψηλά αλλά δέν θα ήθελα να το (σκίζω) συνέχεια για να βγάλω την ροπή μου (όχι πως τώρα δεν το κάνω) ψάχνω κάτι να στροφάρει γρήγορα και σκέυτηκα την οικονομική (σχετικά) λύση του Mi16 για τον λόγο πως ναι θα θέλει μια ανακατασκευή για να μπεί αλλά τουλάχιστον απο θέμα τελών κυκλοφορίας κτλ θα είμαι στα ίδια λευτά.
Και ένα τετραπετάλουδο με εκεντροφόρους και πρόγραμμα πιστεύω θα το εκτοξεύσει πάνω απο 220 άλογα.
Θα ήθελα αν κάποιος έχει βελτιώσει παρόμοιο μοτέρ με αυτό που φοράω να μου πεί την γνώμη του για βελτίωση στο μοτέρ που ήδη έχω.
Σκευτόμουν για turbo αλλά απόσο μου είπαν για να δώσω 220 άλογα σε αυτό που έχω θα φύγουν γύρω στα 9 χιλιάρικα.Ψάχνω μια λύση με καμια 160αρία άλλογα έστω 150 που να στροφάρουν γρήγορα γύρω στα 3000.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά Smile
STELIOS - Δευ 05 Φεβ 2007, 02:16:56
Θέμα δημοσίευσης: Re: 306 - 1.6 8v αλλαγή μοτέρ
Fotografos έγραψε:
...Δεν λέω μαρέσει να δουλέυω ένα μοτέρ ψηλά αλλά δέν θα ήθελα να το (σκίζω) συνέχεια για να βγάλω την ροπή μου (όχι πως τώρα δεν το κάνω) ψάχνω κάτι να στροφάρει γρήγορα και σκέυτηκα την οικονομική (σχετικά) λύση του Mi16 ...

Σωστος μεχρι εδω..

Fotografos έγραψε:
...Και ένα τετραπετάλουδο με εκεντροφόρους και πρόγραμμα πιστεύω θα το εκτοξεύσει πάνω απο 220 άλογα.

Mε 4-πεταλουδο και εκκεντροφορους εχε υποψη οτι θα το στροφαρεις ΜΟΝΟ ψηλα για να βγαζεις τη ροπη του.

Fotografos έγραψε:
...Ψάχνω μια λύση με καμια 160αρία άλλογα έστω 150 που να στροφάρουν γρήγορα γύρω στα 3000.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά Smile


Λυση 1η:
Μοτερ 1.6 16v απο 106 Rally + εκκεντροφορους + προγραμμα + εξαγωγη

Λυση 2η:
Μοτερ 2.0 απο 206/306. Αυτα παιζουν στα 138-155-167 αλογα και αφθονη ροπη απο χαμηλα.
Pughell - Δευ 05 Φεβ 2007, 09:59:05
Θέμα δημοσίευσης: Re: 306 - 1.6 8v αλλαγή μοτέρ
Fotografos έγραψε:
Έχω το 306 με το οκταβάλβιδο μοτέρ το 1.6 με τα 90άλογα.
Το θέμα είναι οτι θέλω να το βελτιώσω.
Ο μηχανικός μου είπε πως σε αυτό το μοτέρ το καλύτερο είναι κεφαλή απο rallye 1.6 8v εκεντροφόρους και πρόγραμα και φτάνουμε κάπου στα 130κάτι άλογα χάνοντας ένα μικρό ποσοστό χαμηλά και έχουμε ένα δυνατό ξέσπασμα απο 4500rpm έως 6700rpm.


Γνωστος μου μηχανικος εκανε βελτιωση με εκκεντροφορο,κλπ σε ακριβς ιδιο αμαξι με το δικο σου.

Λοιπον για να ξερεις...
Η κεφαλη σου ειναι με τις μεγαλες βαλβιδες αλλα με τους στενους αυλους οποτε ψαξε να βρεις μια κεφαλη απο 1300/1600 Rallye ή απο 1400/1600 XSi δηλαδη με μεγαλους αυλους και βαλβιδες,για να αποφυγεις ροικες και λοιπες μαλ***ες. Wink
Απο εκει και περα με εναν εκκεντροφορο σχετικα ηπιο και καποια περιφερειακα θα εισαι κοντα στα 120 αλογα με το peak της δυναμης καπου στις 6500-6800.

Συγκεκριμενα αυτο που εφτιαξε ο γνωστος μου ηταν μαμα μοτερ με χταποδι Supersprint και ολοκληρο το συστημα 50mm απο εκει και πισω,με ενα τελικο καζανι και αγωνιστικο καταλυτη.
Απο εκει και περα μπηκε η κεφαλη με τις μεγαλες βαλβιδες σαν αυτην που σου προανεφερα,εκκεντροφορος Cat Cams group N για 1300 Rallye(με 270 μοιρες και 11,15mm βυθισμα εισαγωγη-εξαγωγη),ενα βαρελακι BMC και φλαντζα απο 206 1600 16v χωρις καθολου πλανισμα.

Το μοτερ εδειξε 118 αλογα αν θυμαμαι καλα στις 6700-6800 και σχεδον 15 κιλα ροπη που ειναι πολυ ικανοποιητικα νουμερα αν σκεφτεις οτι βγαζει και καρτα καυσαεριων κανονικα.
Το ολο κοστολογιο δεν ειναι πανω απο 2500 αν ξεκινησει απο ενα εντελως μαμα αυτοκινητο.Βεβαια με παρομοια χρηματα το κανεις και 1600 16v...

Τα 130 παντως απο το υπαρχον μοτερ που σου ειπε ο μηχανικος σου τα βλεπω υπεραισιοδοξα με την συγκεκριμενη πολλαπλη εισαγωγης... Confused
Fotografos - Δευ 05 Φεβ 2007, 13:21:47
Θέμα δημοσίευσης:
ΧΜ!! Να δώσω 2500 για να πάρω 30 άλογα το κόβω αρκετά χλωμό:(
Θα κοιτάξω να δώ αν μπορώ να βρώ πουθενά κανένα Mi16 σιγά σιγά να πάρω τα πράγματα για ανακατασκευή και μετά να το φορέσω πάνω.
Πάντος άν με πάνε όλα αυτά μόνο 120 άλογα πιστεύω πως είναι πεταμένα λεφτά!
Παρεπιπτόντως φοράω σασμάν απο saxo vts 1.6 16v και πίσω άξονα με δισκόφρενα απο xsara vts μόνο φρένα και αναρτήσεις χρειάζομαι οπότε το αμάξι πιστεύω μπορεί να δούλέψει πολύ καλά στο δρόμο με πολλά άλογα Smile
Ευχαριστώ παιδιά!
Όποιος άλλος θέλει ας πεί την γνώμη του γιατί πραγματικά είμαι σε αρκετά μεγάλο δίλημα εδώ και καιρό μιας και δεν παίζουν φράγκα και ψάχνω να βρω τι θα κάνω!
Pughell - Δευ 05 Φεβ 2007, 14:01:51
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωμη μου,ασε το Mi16 και τα αντιστοιχα 2λιτρα... Sad
Μιλας για ενα μοτερ που στην καλυτερη περιπτωση θα εχει πανω απο 150.000χλμ με οτι συνεπαγεται αυτο,ασε που τα περιφερειακα του ειναι σκ**α. Sad
Ασε που χρειαζεσαι και το μεγαλο σασμαν(αλλα 700-800Ε εκει). Exclamation

1000 φορες να προτιμησεις το κλασσικο TU5J4.Σε ΦΠΕ φαση θα εισαι με 130 αλογα,ασε που ειναι και "ευκολο" μοτερ που μπορει να το συντηρει ο καθενας. Wink
Με 2500Ε το εχεις τοποθετημενο και ειναι και πολυ καλυτερο στην μεταπωληση απο το 2λιτρο. Confused

Αποψη μου παντα,ε... Rolling eyes
MEMsound - Δευ 05 Φεβ 2007, 14:10:37
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σημφωνήσω με τον Στέλιο
Αν συζητάς για λίγα λεφτά βάζεις 1,6 16ν από 106/saxo
Αν είχες λεφτά (που όπως είπες δεν έχεις) βάζεις 306 gti6 κομπλε μαζί με το σασμάν του.

Η πρώτη λύση αφού έχεις και το σασμάν είναι ιδανική και δεν θα πάει πάνω από 2000 max κομπλε τοποθετημένο και συμμαζεμένο.
Η 2η λύση (το έχει κάνει ο Μιχάλης στο δικό του) πάει 5000ε.

Αυτά με εκκεντροφόρους/καπάκια/ταίριαξε/βρες/κάνε/δείξε αν δεν είσαι ο ίδιος μηχανικός ή αν δεν έχεις κολλητό μηχανικό ή αν δεν εμπιστευεσαι 1000% τον μηχανικό σου εγώ θα σου έλεγα να τα ξεχάσεις γιατί στο τέλος όλο θα τρέχεις πίσω από το αυτοκίνητο αντί να το χαίρεσαι...
Fotografos - Δευ 05 Φεβ 2007, 15:15:52
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά σε αυτό το μοτέρ ποντάριζα και εγώ εξαρχής απλά ήθελα κάτι διαφορετικό!
Αυτά τα μοτέρ που τα πάνε γύρω στα 160-170 άλογα είναι πυραβλάκια?
Μπορείς να τα δουλέψεις στην πόλη?
Θέλω να πω είναι τελείως ψόφια χαμηλά και τρελένονται ψηλά μονό?γιατί κάτι τέτοιο έχω καταλάβει απο rallye που τα βλέπω να ανοίγουν.
Αν πρέπει να φορτώνω 5000rpm την πρώτη για να αρχίσει να φορτώνει την δευτέρα δεν θα ήθελα κάτι τέτοιο.
Απλα ρωτάω ιδέα δεν έχω πως δουλέυουν ούτε έχει τύχει να οδηγήσω κανένα.
Και πάλι ευχαριστώ Smile
Fotografos - Δευ 05 Φεβ 2007, 15:39:59
Θέμα δημοσίευσης:
A! Και κάτι άλλο!
Ο μηχανικός μου είπε πως θα πάει ένα χιλιάρικο η τοποθέτηση απο τη στηγμή που θα έχω το μοτέρ κομπλέ στα χέρια μου.
Δεν είναι κάπως υπερβολικά?
Αλλά δεν γνωρίζω αν θα αλλάξει εξαγωγές γιατί δεν νομίζω να δουλέυει σωστά με αυτα που φοράω στο 8ν
Pughell - Δευ 05 Φεβ 2007, 16:52:30
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα το 1000αρικο για τοποθετηση μονο ειναι πααααρα πολλα.
Πατεντα χρειαζεται στην πλεξουδα,στην μια βαση(την αριστερη οπως κοιτας το μοτερ) και στην εξατμιση μετα το διχαλο καθως το 106 δεν εχει γεφυρα.Κατα τα αλλα ειναι bolt on.

Οσο για 160-170 αλογα και χρηση πολης,απλα ξεχνα το.
Με 140-145 μπορεις,και βγαζεις και καρτα καυσαεριων κιολας και διατηρεις και το υπαρχον σασμαν σου. Wink
Αν και επειδη εχεις μεγαλυτερους τροχους απο το 106,ενα διαφορικο 4,06 ή ακομα καλυτερα ενα 4,29 θα εκρινα οτι ειναι ιδανικοτερο,ιδιαιτερα στην περιπτωση που βαλεις εκκεντροφορους για 140-150 αλογα. Confused
Fotografos - Δευ 05 Φεβ 2007, 22:50:32
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν επειδή εδώ και πολύ καιρό έχω την εξής έμπνευση σχετικά με τη βελτίωση του μοτέρ που ήδη φοράω και δεν την έχω πει σε κανέναν θα ήθελα να μου πείτε αν αξίζει τον κόπο.Όχι απο θέμα χρημάτων αλλά απο θέμα δύναμης και αξιοπιστίας μιας και θα τα φτιάξω σιγά σιγά.
Κεφαλή rallye 8v 1.6 εκεντροφόροι πρόγραμμα και ασ υποθέσουμε πως πάμε κάπου στα 125 άλογα, μεταλικό καταλύτη 200ίππων +εξάτμιση ,καλύτερα μπέκ,εισαγωγή απο rallye 1.3 8v την μεταλική μιας και απόσο ξέρω είναι μεγαλύτερη,ροική εξέλιξη κεφαλής,μπουζοκαλώδια κτλ περιφεριακά, να ανοίξω έναν σωστό αεραγωγό στο καπώ οπου θα ρίχνει όλο μέσα στην σκούπα και σφυρίλατα πιστονάκια αν χρειαστει (αν ξέρετε τιμή πειτε μου).
Βασικά αυτα σκευτόμουν να κάνω,δεν θα δουλεύει πολύ άγρια ένα τέτοιο μοτέρ?Επειδή είμαι τύπος που μαρέσουν οι βελτιώσεις:)
Ελπίζω να μην σας έχω κουράσει απλά δεν το είχα πει σε κανέναν και θέλω να πάρω κάποιες σωστές γνώμες για το πώς θα δουλεύει ένα τέτοιο μοτέρ.
Το 306 είναι το πρώτο μου αμάξι και θα το αποχωριστώ μόνο αν αρχίσει να σαπίζει το σασί του ή αν το καρφώσω πουθενά θεος φυλάξει!
Αν γνωρίζετε τιμή για πιστονάκια έστω στο περίπου πείτε μου σας παρακαλώ.
Και πάλι σας ευχαριστώ και πραγματικά συγνώμη αν σας κουράζω ελπίζω να καταλαβαίνετε.
RALLOS8 - Τρι 06 Φεβ 2007, 01:25:20
Θέμα δημοσίευσης:
τα πιστονακια απο 600 και πανω στην καλυτερη περιπτωση που μπορεις να τα βρεις.με αυτα που λες θα ξεπερασεις κατα πολυ τα 3000.εχει φιλος μου rallye με τα πραγματα που λες πανω κατω το οποιο του πινει το αιμα και απο αξιοπιστια ειναι σκυλι.εχει γιαλισμενες μπιελες και ζυγισμενο στροφαλο.με τα 16v σε ψηλομαμα κατασταση μεχρι την 3η πανε μαζι.αρα σκεψου εσυ με το 306 λογο βαρους πως θα πηγαινεις.με ενα 16v μοτερ θα εχεις τα αλογα που θες(120 με 130 ειπες αρχικα)σε μαμα κατασταση χωρις και απο εκει και περα βλεπεις.για εμενα το 16v ειναι η καλυτερη λυση.αν επιμενεις παλι δινω το μοτερ μου 1600 8v rallye μιας και θελω να βαλω 16v.σορυ αν σε κουρασα.
Pughell - Τρι 06 Φεβ 2007, 08:55:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το δεις οικονομοτεχνικα,δεν σε συμφερει να βελτιωσεις το υπαρχον,απλα πας για 1600αρι 16v. Wink

Τωρα αν θες να "ταλαιπωρηθεις" χρειαζεσαι ενα 13αρι μοτερ ή το επανω τμημα του(κεφαλη,πολλαπλη εισαγωγης με πεταλουδα,μπεκ κλπ).
Σε ολα αυτα υπολογιζεις εκκεντροφορο,χταποδια,καλαμαρια,προγραμμα,ροικη δεν ειναι απαραιτητη,ανταλλακτικα και εργασια.
Σφυρηλατα επισης δεν χρειαζεται καθως για να αξιοποιηθουν θα πρεπει να κανεις κανενα μοτερ που θα δουλευει 5000-8000,που δεν ειναι και οτι ευκολοτερο,ασε που θα σου κοστισει κανενα 1500αρι επιπλεον. Sad

Οποτε διαλεγεις και περνεις. Very happy
130+ ατια με ΦΠΕ 16βου με 3000Ε(ή 145-150 με ΦΠΕ και εκκεντροφορους και 4000Ε) ή 8βου με 130-135 αλλα με σαφως πιο αρρυθμο δουλεμα και ισως και περισσοτερα χρηματα. Confused
Εγω προσωπικα θα πηγαινα για 16βου παρολο που ειμαι λατρης των 8 βαλβιδων. Very happy
Timour21 - Τρι 06 Φεβ 2007, 11:02:14
Θέμα δημοσίευσης:
Ε αφού σκοπεύεις να το κρατήσεις μέχρι να σαπίσει, θα πρέπει να το κάνεις σωστό. Και για να γίνει σωστό θα πρέπει τελικά να καταλήξεις στο 6άρι 2λιτρο του 306 GTI. Όλα τα άλλα είναι ημίμετρα. Το να πάρεις πράγματα από 3 διαφορετικά μοτέρ για να φτιάξεις ένα, αν δεν έχεις μετά το μεράκι (και φυσικά ένα δεύτερο αυτοκίνητο) για να τρέχεις απο συνεργείο σε συνεργείο, θα το σιχαθείς το αυτοκίνητο.
Αν δεν έχεις λεφτά να το κάνεις τώρα, κάνε υπομονή, μάζεψε, και κάνε το όταν θα έχεις.
Αφού δεν σκοπεύεις να το αποχωριστείς, δεν σε ενδιαφέρει και τόσο η αξία μεταπώλησής του.
Και το αφήνεις και μαμά, και έχεις και 170 περίπου ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ αλογίδια, και 20 κιλάκια ροπής.
Όταν δε, κουμπώσεις την 3ή, θα ξέρεις οτι έκανες την σωστή επιλογή!
Pughell - Τρι 06 Φεβ 2007, 15:22:27
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμφωνησω με τον Σταθη απλα θα χρειαστεις πολυ ψαξιμο και τουλαχιστον ενα 5000Ε για να γινει σωστο και να εχεις ενα σχεδον εργοστασιακο συνολο με τον αναλογο πισω αξονα,αντιστρεπτικες,κλπ... Confused

Το μονο μειονεκτημα αυτης της εκδοχης ειναι τα μειωμενα,αναλογικα παντα,μεταχειρισμενα ανταλλακτικα... Sad
Απο την αλλη με μια μικρη ενσταση στο μοτερ που δεν ξερεις τι θα εχει τραβηξει,ολα τα υπολοιπα ειναι...ιαπωνεζικα! Laughing
Fotografos - Τρι 06 Φεβ 2007, 17:55:41
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά με πείσατε!
Ειδικά αφού μου γράψατε πως είχε κάποιος σε rallye όλα αυτα και πήγαινε μαζί με τα 16ν αυτό αρκούσε εγώ που έχω βάρος πολύ απλα θα πηγαίνω λίγο καλύτερα απο τώρα!
Η θα βάλω 1.6 16ν ή θα βρώ κανένα δίλιτρο με τα 135άλογα για πάνω μιας και απόσο ξέρω ίδια λευτά θα πάει το μοτέρ.
Για s16 (gti6) είναι λίγο άπιαστο όνειρο απλά και μόνο για τον λόγο ότι θλέλω να φτιάξω τόσα πράματα στο αμάξι που δεν φτάνουν τα λεφτά.
Ήδη μου έχουν φύγει κάπου 4000χιλιάρικα χωρίς να πειράξω μοτέρ.
Το σασμάν που έχω άμα βάλω δίλιτρο απο κανένα xsara 2.0 ας πούμε ταιριάζει?και αν ταιριάζει αντέχει την ροπή απο το δίλιτρο?
Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.
MEMsound - Τρι 06 Φεβ 2007, 18:00:51
Θέμα δημοσίευσης:
το σασμάν δεν ταιριάζει αλλά πουλιέται

εγώ θα στο ξαναπω
το πιο οικονομικό είναι να βάλεις ένα μοτεράκι 1,6 16ν να κρατήσεις το σασμάν σου και θα είσαι μια χαρά
και με περιθώρια βελτίωσης άπειρα... Wink
Fotografos - Τρι 06 Φεβ 2007, 19:14:05
Θέμα δημοσίευσης:
Αφού δεν ταιριάζει και το σασμάν τότε 1.6 16ν εξάλου δέν έχω όρεξη να τους δίνω 400τόσα ευρώ για τέλη.
Γνωρίζεται κανένα καλό συνεργείο Αθήνα?
Ιλιον-Πετρούπολη-Περιστέρι κτλ?
Γιατί 1000 για τοποθέτηση δεν το κόβω, θα πάρω το μοτέρ και δεν θα έχω λευτά να το βάλω πάνω.
Ευχαριστω.
MEMsound - Τρι 06 Φεβ 2007, 20:00:59
Θέμα δημοσίευσης:
Όλο και κάτι έχουμε στο μυαλό μας...
με πμ... Cool
ακόμα καλύτερα απόκοντά στην Λέσχη

υ.γ. δεν είναι 400τόσα...
του 2,0 είναι 378 ενώ του 1,6 είναι 178 -> 200ευρώ επιπλέον...

KONIORDOS - Δευ 25 Ιούν 2007, 15:15:30
Θέμα δημοσίευσης:
γεια χαρα και εγω εχω προβλημα με τη δυναμη του κινητηρα μου και σκεφτομαι να τον αλλαξω εχω ενα 306 καμπριο του 2001 με τα 100 αλογα βεβαια με τις 17αρες και το ηχοσυστημα το αυτοκινητο εχει γινει τανκσ και με 1.6 απο rallye δεν βλεπω να κανω προκοπη ξερουμε τπτ για 3.0 v6???
MEMsound - Τρι 26 Ιούν 2007, 01:12:16
Θέμα δημοσίευσης:
εχουν γίνει τέτοιες μετατροπές στο εξωτερικό
τώρα το αν και για πόσο δουλευουν χωρίς να πάιρνεις το σασί σε τευχη δεν το ξέρω

πάντως υπάρχει αυτό αν σε ενδιαφέρει

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9973&postdays=0&postorder=asc&start=0
KONIORDOS - Τρι 26 Ιούν 2007, 17:43:45
Θέμα δημοσίευσης:
ωραιο μα θελει πολλη σκεψη και χρημα! παντως ευχαριστω Very happy
306umber_alles - Σαβ 26 Ιαν 2008, 16:47:03
Θέμα δημοσίευσης: ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΤΕΡ ΣΕ 306

Είμαι ο Χρήστος και είμαι καινούργιος στο forum.Λοιπον,η ερώτηση είναι η εξής.Έχω ένα 306 8βαλβιδο 1400 μονου ψεκασμου χωρις καμια μετατροπη στον κινητηρα αλλα με αρκετά περιφερειακά(χταπόδι-τελικό gr.n,βαρελάκι bmc στην εισαγωγή,αεριζομενους δίσκους μπροστα και αξονα απο 2λιτρο 306 πισω με δισκόφρενα).Έχω βρει ενα μοτερ απο AX 1400 LEMANS πολλαπλου ψεκασμου απο γενικη επισκευή του οποιου ο κορμος ειναι ιδιος με του δικου μου(δηλαδή το χταποδι κουμπώνει ακριβώς),μαζι με 2 εγκεφαλους (ο ενας δικος του και ο άλλος αγωνιστικός) μαζι με ηλεκτρονική και τρόμπα βενζίνης.Το προβλημα είναι οτι δεν εχω τη δικια του πλεξούδα και μου ειπαν οτι δεν γινεται να τον βάλω όπως είναι πάνω(εκτος αν βρω πλεξουδα ή εκτός αν βρω κανα καλό ηλεκτρολόγο).το μονο μου είπαν που μπορεί να γίνει ειναι να βαλω μόνο τον κορμό (χωρίς το καπάκι και τον εγκέφαλο) αλλά πιστεύω οτι δεν θα δω καμια μεγαλη διαφορα μονο με τον κορμο δεδομενου οτι το δικο μου καπακι είναι μονου ψεκασμου ενω το αλλο ειναι πολλαπλου..Τελικά τι απ'όλα ισχύει?Επίσης ισχύει οτι αυτό το μοτέρ βγαζει γύρω στα 100+ αλογα?
Και αν τελικα θελει πλεξούδα πόσο παει περίπου?

Αυτά προς το παρόν και ευχαριστώ προκαταβολικά.
alekoukos106 - Κυρ 27 Ιαν 2008, 01:31:30
Θέμα δημοσίευσης:
100 αλογα δεν ειχε απο οσο γνωριζω..γυρω στα 90 εβγαζε..καλυτερη μετατροπη για μενα στο αμαξι σου ειναι...ραλλισιο μοτερακι...εχει ενα παιδι στο club ενα 306 με τη συγκεκριμενη μετατροπη...+φιλτρο,εξατμιση και 14/60 κωρονοπηνιο και το αμαξι παει πραγματικα πολυ καλα...ελα καποια πεμπτη απο τη λεσχη να το δεις...θα μπορουσα να σου πω κι αλλα για το συγκεκριμενο αμαξι...αλλα καλυτερα να το δεις live... Wink
306umber_alles - Κυρ 27 Ιαν 2008, 02:37:56
Θέμα δημοσίευσης:
alekoukos106 έγραψε:
100 αλογα δεν ειχε απο οσο γνωριζω..γυρω στα 90 εβγαζε..καλυτερη μετατροπη για μενα στο αμαξι σου ειναι...ραλλισιο μοτερακι...εχει ενα παιδι στο club ενα 306 με τη συγκεκριμενη μετατροπη...+φιλτρο,εξατμιση και 14/60 κωρονοπηνιο και το αμαξι παει πραγματικα πολυ καλα...ελα καποια πεμπτη απο τη λεσχη να το δεις...θα μπορουσα να σου πω κι αλλα για το συγκεκριμενο αμαξι...αλλα καλυτερα να το δεις live... Wink


Το είχα σκεφτεί για το μοτερ του rallye αλλα πάει πολύ(σαν φοιτητής και συ θα με καταλαβαίνεις) δεδομενου ότι το μοτερ απο το AX το βρήκα με 200 ευρώ κομπλέ.Επίσης η αναγκαιότητα της αλλαγής του μοτερ έγκειται στο ότι εχω γύρω στα 260000 χιλ. πανω(δηλ. καίω λαδια και συμπληρωνω βενζινη) και οχι στο οτι θέλω να εχω πολυ παραπανω γκαζια.
grpap - Κυρ 27 Ιαν 2008, 18:48:47
Θέμα δημοσίευσης:
Του εχεις πιει λιγο το αιμα ε;Αυτο το αμαξι για μενα θελει ροπες.Οποτε ενα μοτερ απο 206 του ταιριαζει καλυτερα.Το ραλυσιο μοτερακι ειναι καλο για αποδοση ψηλα.Αποψη ειναι βεβαια.
pug306 - Κυρ 27 Ιαν 2008, 20:55:54
Θέμα δημοσίευσης:
μια φτηνη μετατροπη που αξιζει τον κοπο ειναι το 8v του ραλλυ μετα 100 αλογα που παει κουτι,αλλα πρεπει να το βρεις με πλεξουδα και εγκεφαλο εφοσον το δικο σου ειναι μονου ψεκασμου!γυρω στα 300 με 400 ευρω
Pughell - Δευ 28 Ιαν 2008, 10:15:33
Θέμα δημοσίευσης:
Το μοτερακι του XSi μια χαρα θα ειναι στο 306,μαλιστα αφου ειναι και απο rebuild,μια χαρα θα ειναι.
Βγαζει 94 αλογα στις 6600 και 12,2 ροπη στις 4200.
Με το αναλογο σασμαν θα πηγαινει μια χαρα.
Το μονο ζορι ειναι τα ηλεκτρικα του που ειναι Bosch... Sad
STELIOS - Δευ 28 Ιαν 2008, 13:02:32
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΤΕΡ ΣΕ 306
306umber_alles έγραψε:

Είμαι ο Χρήστος και είμαι καινούργιος στο forum.Λοιπον,η ερώτηση είναι η εξής.Έχω ένα 306 8βαλβιδο 1400 μονου ψεκασμου χωρις καμια μετατροπη στον κινητηρα αλλα με αρκετά περιφερειακά(χταπόδι-τελικό gr.n,βαρελάκι bmc στην εισαγωγή,αεριζομενους δίσκους μπροστα και αξονα απο 2λιτρο 306 πισω με δισκόφρενα).Έχω βρει ενα μοτερ απο AX 1400 LEMANS πολλαπλου ψεκασμου απο γενικη επισκευή του οποιου ο κορμος ειναι ιδιος με του δικου μου(δηλαδή το χταποδι κουμπώνει ακριβώς),μαζι με 2 εγκεφαλους (ο ενας δικος του και ο άλλος αγωνιστικός) μαζι με ηλεκτρονική και τρόμπα βενζίνης.Το προβλημα είναι οτι δεν εχω τη δικια του πλεξούδα και μου ειπαν οτι δεν γινεται να τον βάλω όπως είναι πάνω(εκτος αν βρω πλεξουδα ή εκτός αν βρω κανα καλό ηλεκτρολόγο).το μονο μου είπαν που μπορεί να γίνει ειναι να βαλω μόνο τον κορμό (χωρίς το καπάκι και τον εγκέφαλο) αλλά πιστεύω οτι δεν θα δω καμια μεγαλη διαφορα μονο με τον κορμο δεδομενου οτι το δικο μου καπακι είναι μονου ψεκασμου ενω το αλλο ειναι πολλαπλου..Τελικά τι απ'όλα ισχύει?Επίσης ισχύει οτι αυτό το μοτέρ βγαζει γύρω στα 100+ αλογα?
Και αν τελικα θελει πλεξούδα πόσο παει περίπου?

Αυτά προς το παρόν και ευχαριστώ προκαταβολικά.


Πρωτα απ'ολα το οτι ο κορμος σου και ο κορμος του LEMANS ειναι σχεδον ιδιοι ΔΕΝ ειναι δειγμα οτι δεχονται το ιδιο χταποδι, γιατι απλα το χταποδι κουμπωνει πανω στη κεφαλη. Στη κεφαλη δηλαδη ΠΡΕΠΕΙ να ταιριαζει ενα χταποδι. Αυτο που ΠΡΕΠΕΙ να κοιταξεις ειναι εαν το χταποδι σου, απο αποψη διαστασεων (μεγεθος αυλων, αποστασεις μεταξυ τους και σημεια που βιδωνει) ταιριαζει στη κεφαλη του LEMANS.
Δευτερον δεν εχει κανενα νοημα να βαλεις ΜΟΝΟ το κορμο του LEMANS, γιατι η ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ διαφορα του LEMANS ειναι στο καπακι, στους κορμους ειστε 99% αν οχι 100% ιδιοι.
Το ιδανικο θα ηταν να μπορεις να βαλεις ολοκληρο το μοτερ LEMAN μαζι με τον εγκεφαλο του και τα ηλεκτρικα του. Αν δεν μπορεις να κανεις αυτο, το επομενοι καλυτερο θα ηταν να βαλεις ΜΟΝΟ τη κεφαλη (με τα απαραιτητα ηλεκτρικα της. Αν δεν μπορεις ουτε αυτο, τοτε ξεχνα το... Σε καμια περιπτωση μην βαλεις μονο το κορμο, θα μπεις σε πολλα εξοδα χωρις κανενα αντικρησμα...
Pughell - Δευ 28 Ιαν 2008, 13:45:41
Θέμα δημοσίευσης:
Επισης αν βαλεις ενα απο τα δυο(μονο τον κορμο ή μονο την κεφαλη) υπαρχει προβλημα με την συμπιεση που στην μια περιπτωση παει πολυ χαμηλα ενω στην αλλη ανεβαινει στον Θεο...

Κοινως μονο για κομπλε μοτερ συζητας αυτην την λυση. Sad
306umber_alles - Δευ 28 Ιαν 2008, 19:53:52
Θέμα δημοσίευσης:
Απ'ότι καταλαβαίνω είναι πολυ δύσκολο να βρω κάποιον που να μου δώσει μόνο την πλεξούδα...
Το ενδεχόμενο να μπορεί με καποια πατέντα να μπεί ολο το μοτέρ με τα δικά μου ηλεκτρικά την αποκλείουμε?Ρωτάω επειδή απ'όσο ξέρω και ο bosch που έχει το lemans μονόφυσος είναι... Question
pug306 - Δευ 28 Ιαν 2008, 22:35:00
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειμαι ηλεκτρολογος αλλα δεν νομιζω να γινετε με την πλεξουδα σου να βαλεις με πολαπλο ψεκασμο,εκτος εαν αλλαξεις εισαγωγη
Touristas - Δευ 28 Ιαν 2008, 22:45:10
Θέμα δημοσίευσης:
Το θέμα είναι να το βάλλει όπως είναι.
Αν είναι να το κάνει monopoint για μένα είναι άδικος κόπος.
pug306 - Δευ 28 Ιαν 2008, 22:54:48
Θέμα δημοσίευσης:
+1000000000000


αλλα ρωτησε εαν μπαινει με την δικια του πλεξουδα!!!!!!
Touristas - Δευ 28 Ιαν 2008, 22:57:38
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι το ξέρω απλά είναι αμαρτία να βάλει αυτό το μοτέρ και να μην δει και καμιά διαφορά γι’ αυτό το είπα. Wink
Pughell - Τρι 29 Ιαν 2008, 15:01:06
Θέμα δημοσίευσης:
Μην τρεφετε αυταπατες,πλεξουδα για Marelli πως ειναι δυνατον να ταιριαξει σε πλεξουδα για Bosch; Question
pug306 - Τρι 29 Ιαν 2008, 22:35:16
Θέμα δημοσίευσης:
pug306 έγραψε:
αλλα δεν νομιζω να γινετε με την πλεξουδα σου να βαλεις με πολαπλο ψεκασμο



ΚΟΙΤΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΟΙΟ ΠΙΣΩ!!!!!
Touristas - Τετ 30 Ιαν 2008, 07:13:38
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μην τρεφετε αυταπατες,πλεξουδα για Marelli πως ειναι δυνατον να ταιριαξει σε πλεξουδα για Bosch; Question
Ποιος το είπες αυτό και που????? Rolling eyes
Pughell - Τετ 30 Ιαν 2008, 08:35:50
Θέμα δημοσίευσης:
306umber_alles έγραψε:
Απ'ότι καταλαβαίνω είναι πολυ δύσκολο να βρω κάποιον που να μου δώσει μόνο την πλεξούδα...
Το ενδεχόμενο να μπορεί με καποια πατέντα να μπεί ολο το μοτέρ με τα δικά μου ηλεκτρικά την αποκλείουμε?Ρωτάω επειδή απ'όσο ξέρω και ο bosch που έχει το lemans μονόφυσος είναι... Question

pug306 - Τετ 30 Ιαν 2008, 13:34:04
Θέμα δημοσίευσης:
pug306 έγραψε:
πρεπει να το βρεις με πλεξουδα και εγκεφαλο εφοσον το δικο σου ειναι μονου ψεκασμου!


OK TOTE!!
Touristas - Τετ 30 Ιαν 2008, 19:04:03
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
306umber_alles έγραψε:
Απ'ότι καταλαβαίνω είναι πολυ δύσκολο να βρω κάποιον που να μου δώσει μόνο την πλεξούδα...
Το ενδεχόμενο να μπορεί με καποια πατέντα να μπεί ολο το μοτέρ με τα δικά μου ηλεκτρικά την αποκλείουμε?Ρωτάω επειδή απ'όσο ξέρω και ο bosch που έχει το lemans μονόφυσος είναι... Question

Ρωτάει εάν μπορεί να μπει το μοτέρ με τα ΔΙΚΑ ΤΟΥ ηλεκτρικά.
Δηλαδή αυτά που έχει τώρα επάνω στο αμάξι.
thymiosRS - Τετ 14 Ιαν 2009, 13:55:55
Θέμα δημοσίευσης:
φίλοι μου χαιρετώ!
Δεν συμμετέχω ενεργά (δυστυχώς) στο φόρουμ και στις εκδρομές του λόγω δουλειάς...
έΧω ένα 306 1,4 δεύτερο χέρι, ο χιλιομετρητής του οποίου υποστηρίζει οτι έχει κάνει 200.000 χλμ...Τέλος πάντων, τα 100Κ είναι από μένα!

Ήρθε λοιπόν η ώρα για τσιμουχάκια (με όλα τα συμπτώματα, καπνό ενώ είναι ζεστό κτλ) και παρατήρησα και μια φθορά στη φλάτζα! Συγκεκριμένα είδα ίχνη λαδιού πάνω στο μπλοκ, ανώ έιναι η πρώτη φορά που παρατήρησα πτώση στάθμης στα λάδια μέχρι τη μέση (μέχρι τώρα δεν είχε κάψει "σταγόνα")
Σκέφτομαι λοιπόν το εξης:

1. Να φτιάξω το μοτεράκι με κανα 300ευρο που υπολογίζει ο μάστορας

2. να αλλάξω μοτέρ. έχω βρει ένα 1.6 8β από 105άρι ραλλύ και κομπλέ ο μάστορας μου ζητά 700 για κομπλέ τοποθέτηση, μαζί με ηλεκτρολόγο κτλ. Είναι χρόνια φίλος και τον εμπιστεύομαι, ήθελα όμως και μια γνώμη από δω μέσα!

Το μοτεράκι που έχω πάνω το χω προσέξει πολύ και ακόμη τραβάει καλά! Δεδομένου οτι τα οικονομικά και ΚΥΡΙΩΣ το στήσιμο/στρίψιμο του 306 δε με οδηγούν σε αγορά νέου, το 105άρι μού φαίνεται αρκετά καλή λύση...
Τι προτείνετε;;
drdino - Τετ 14 Ιαν 2009, 17:24:26
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια και απο δώ... Razz Razz

Εγώ σου είπα, αν είστε σίγουροι για τον 105αρη, τότε δεν είναι άσχημο deal. Το θέμα είναι μην είναι κανένα σκισμένο...
thymiosRS - Τετ 14 Ιαν 2009, 18:07:13
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Γεια και απο δώ... Razz Razz

Εγώ σου είπα, αν είστε σίγουροι για τον 105αρη, τότε δεν είναι άσχημο deal. Το θέμα είναι μην είναι κανένα σκισμένο...

Very happy
drdino is watching us Question

Mε τρώει ρε γμτ...
Απ την άλλη το φοβάμαι κιόλας...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr