PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Μοτέρ από RC σε 2,0 lt (137hp) gt

petrosgt - Σαβ 15 Ιαν 2005, 16:19:35
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Μοτέρ από RC σε 2,0 lt (137hp) gt
Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους.
ηθελα να ρωτησω αν μπορει να γινει μια τετοια μετατροπη.απο οτι φανταζομαι το μοναδικο εμποδιο ισως ειναι ο εγκεφαλος και τα ηλεκτρικα του RC (multiplex δεν ειναι?).αν ειναι μονο αυτο γνωριζει καποιος τι γινεται με αυτο το θεμα και τι πρεπει να αλλαξει?
thanx
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 15 Ιαν 2005, 16:55:42
Θέμα δημοσίευσης:
Πλεον γινοντε και του Σπανου τα γενια.Παιρνεις κομπλε τροπετο απο RC και αλλαζεις οτι χρειαστει πχ μοτερ-σασμαν-εγκεφαλο-πλεξουδα-ψαλιδια (αν χρειαζετε και εχει διαφορα) κτλ κτλ.Το θεμα ειναι μετα ΑΝ μπορεις να το δηλωσεις μιας και διαφερει στον τυπο του κινητηρα I think.
petrosgt - Σαβ 15 Ιαν 2005, 17:10:17
Θέμα δημοσίευσης:
δεν με ενδιαφερει το θεμα της δηλωσης του μοτερ..(δηλαδη αυτοι με τα m3 τι να πουνε?).δηλ χρειαζεται αλλαγη ολοκληρης πλεξουδας+ηλεκτρικων ??
απο λεφτα που κινουμαστε περιπου? 6-7 χιλιαρικα??
ΝΙΚΟΣ - Κυρ 16 Ιαν 2005, 15:00:21
Θέμα δημοσίευσης:
petrosgt έγραψε:
δεν με ενδιαφερει το θεμα της δηλωσης του μοτερ..(δηλαδη αυτοι με τα m3 τι να πουνε?).δηλ χρειαζεται αλλαγη ολοκληρης πλεξουδας+ηλεκτρικων ??
απο λεφτα που κινουμαστε περιπου? 6-7 χιλιαρικα??


Αναλογος ποσο βρηκες κοματια και τον μαστορα που θα στα περασει.Αυτο το ψαχνεις και το ρωτας.Παντως τα πραγματα αρχισαν να σκουρενουν με μικτα κλιμακια στις Εθνικες οδους.Αν σε πιασουν στο κατασχετουν απευθειας.
Kouzman - Δευ 17 Ιαν 2005, 10:07:54
Θέμα δημοσίευσης:
νικο ομως αν η αδεια γραφει διλιτρο και βαλει ενα αλλο διλιτρο (ασε που οπτικα τα δυο μοτερ μοιαζουν) δεν νομιζω να το ψαξει κανεις...

προβλημα θα υπαρχει εαν γινει σε κανα 1600αρι... Ωστοσο εφοσον το 206 σε 2πορτο βγαινει με αυτο το μοτερ δεν υπαρχει προβλημα να δηλωθει κανονικα...

προβλημα θα υπηρχε εαν π.χ. εβαζα το μοτερ του RC στο CC οπου δεν βγαινει ετσι απο το εργοστασιο...
CC-Gio - Δευ 17 Ιαν 2005, 13:21:08
Θέμα δημοσίευσης:
Καπου ειχα διαβασει οτι μπορεις να αυξησεις τα κ.εκ. σου μεχρι και 30% χωρις να χρειαζεται να το δηλωσεις στο υπουργειο!

Δηλαδη ενα 1100 μπορει να βαλει μεχρι 1400-ενα 1600 μεχρι 2000!

Αρα ενα διλιτρο βαλει αλλο διλιτρο δεν πιστευω να εχει προβλημα!Ειδικα στην Ελλαδα σιγα μην το ψαξουν το θεμα!
volvos - Δευ 17 Ιαν 2005, 20:04:26
Θέμα δημοσίευσης:
πλεον ΔΕΝ χρειαζεται η δηλωση μοτερ ιδιου κυβισμου... το εχω ξαναγραψει.
αρα αν εισαι διλιτρος και βαλεις διλιτρο δεν το δηλωνεις.... το μονο καλο να κανεις ειναι να παρεισ μια βεβαιωση απο ενα μηχανολογο οτι ειναι 2.0 λιτρων το μοτερ το νεο και οχι παραπανω για να μην πεσεις σε κανα περιεργο μπατσο....
νομιζω οτι με τη βεβαιωση αυτη πας και κτεο και περνας οταν ερθει η σειρα σου......
PoLiThS - Παρ 21 Ιαν 2005, 01:29:10
Θέμα δημοσίευσης:
Μπηκα να δώ και εβγαλα κέρατα μετά απο τόσο καιρό απουσίας...

Παιδιά μου.. (Volve για σένα το λέω)

Ναι ίδιος κυβισμός αλλα διαφορετικός τύπος κινητήρα..


Τα GTi φοράνε τύπο κινητήρα RFR ή RFN(EW10J4) ( 1 λάμδα - 2 λαμδα) ενώ το RC φοράει τύπο κινητήρα RFK(EW10J4S).

Στην άδεια κυκλοφορίας αναφέρετε στο πεδίο που λέει αριθμος κινητήρα ο τύπος κινητήρα αντίστοιχα οπότε αν θελεις να είσαι νόμιμος πρέπει να το δηλώσεις..


Στα Rallye η μετατροπή απο 8V σε 16V ήταν νόμιμη χωρίς να το δηλώσεις γιατι και τα δυο έιχαν εργοστασιακό τύπο κινητήρα NFX άσχετα με το αν ο τύπος του ενός ειναι TU5J2 και ο άλλος είναι TU5J4
volvos - Παρ 21 Ιαν 2005, 13:38:41
Θέμα δημοσίευσης:
κερατα νικο να βγαλεις για αλλο λογο!!!!!!!!!!!!!!

εχει αλλαξει ειπαμε ο νομος. ιδιου κυβισμου μοτερ δεν δηλωνονται.δεν αποσαφηνιζει αν πρεπει να εχουν ιδιο κωδικο στο κινητηρα οποτε Wink
βεβαια αν βαλει καποιος μοτερ απο 106 σε 206 ισως να μπλεξει καπου με τη λογικη οτι δεν υπαρχει ....
αλλα σε 206 μοτερ Rc se 2.0 δεν θα χρειαστει να δηλωθει.
PoLiThS - Σαβ 22 Ιαν 2005, 10:04:21
Θέμα δημοσίευσης:
βρε.... αρχές δεκεμβρίου ολοκλήρωσα την διαδικασία... κατι ξέρω....
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 22 Ιαν 2005, 13:50:39
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Μπηκα να δώ και εβγαλα κέρατα μετά απο τόσο καιρό απουσίας...

Παιδιά μου.. (Volve για σένα το λέω)

Ναι ίδιος κυβισμός αλλα διαφορετικός τύπος κινητήρα..


Τα GTi φοράνε τύπο κινητήρα RFR ή RFN(EW10J4) ( 1 λάμδα - 2 λαμδα) ενώ το RC φοράει τύπο κινητήρα RFK(EW10J4S).

Στην άδεια κυκλοφορίας αναφέρετε στο πεδίο που λέει αριθμος κινητήρα ο τύπος κινητήρα αντίστοιχα οπότε αν θελεις να είσαι νόμιμος πρέπει να το δηλώσεις..


Στα Rallye η μετατροπή απο 8V σε 16V ήταν νόμιμη χωρίς να το δηλώσεις γιατι και τα δυο έιχαν εργοστασιακό τύπο κινητήρα NFX άσχετα με το αν ο τύπος του ενός ειναι TU5J2 και ο άλλος είναι TU5J4


Καλα ρε θα μας τρελανεις εντελως Question Question Θες και κανονικα μαλιστα δηλωμα.Την εψαξα τοσο πολυ αυτην την μετατροπη και σου εξηγω οτι δεν γινετε επειδη εχει διαφορα στο ενα γραμμα.Το ενα ειναι NFX και το αλλο ειναι NFW.Τα αυτοκινητα στην εγκριση τυπου απο το εργοστασιο δινανε τα πρωτα 3 γραμματα του κινητηρα και οχι τα δυο.Αν ζητουσαν τα δυο τοτε θα γινοτανε πχ NF.Θα πρεπει να παει Κτεο ελληνικου και να περαστει εκει ΕΚΤΟΣ και αν εχει ξαναγινει κατι τετοιο στην Ελλαδα (δηλαδη να πηγε κανενας αλλος πριν απο σενα να το κανει αυτο) οποτε δεν χρειαζετε να παει στο Ελληνικο.Περι ορεξεως Κολοκυθοπιτα Cool
Steve - Σαβ 22 Ιαν 2005, 17:16:52
Θέμα δημοσίευσης:
Να σου πω, αυτό το πολυμορφικό μπλε βαν, το αμάξι σου είναι? Laughing
volvos - Σαβ 22 Ιαν 2005, 18:55:44
Θέμα δημοσίευσης:
μπεεεε
κατα τα γνωστα...
θα σου στειλω πμ νικολη να σου εξηγησω...
ασχετο τα πιατελα toy rc πιανουν πιο ψηλα το κατω........οποτε Laughing
ΝΙΚΟΣ - Δευ 24 Ιαν 2005, 15:56:46
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Να σου πω, αυτό το πολυμορφικό μπλε βαν, το αμάξι σου είναι? Laughing


Χα......Χ.Α....Θα θελες Question Question Laughing Laughing Laughing
DIMCHRI - Τετ 16 Φεβ 2005, 23:57:09
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
Μπηκα να δώ και εβγαλα κέρατα μετά απο τόσο καιρό απουσίας...

Παιδιά μου.. (Volve για σένα το λέω)

Ναι ίδιος κυβισμός αλλα διαφορετικός τύπος κινητήρα..


Τα GTi φοράνε τύπο κινητήρα RFR ή RFN(EW10J4) ( 1 λάμδα - 2 λαμδα) ενώ το RC φοράει τύπο κινητήρα RFK(EW10J4S).

Στην άδεια κυκλοφορίας αναφέρετε στο πεδίο που λέει αριθμος κινητήρα ο τύπος κινητήρα αντίστοιχα οπότε αν θελεις να είσαι νόμιμος πρέπει να το δηλώσεις..


Στα Rallye η μετατροπή απο 8V σε 16V ήταν νόμιμη χωρίς να το δηλώσεις γιατι και τα δυο έιχαν εργοστασιακό τύπο κινητήρα NFX άσχετα με το αν ο τύπος του ενός ειναι TU5J2 και ο άλλος είναι TU5J4


Καλα ρε θα μας τρελανεις εντελως Question Question Θες και κανονικα μαλιστα δηλωμα.Την εψαξα τοσο πολυ αυτην την μετατροπη και σου εξηγω οτι δεν γινετε επειδη εχει διαφορα στο ενα γραμμα.Το ενα ειναι NFX και το αλλο ειναι NFW.Τα αυτοκινητα στην εγκριση τυπου απο το εργοστασιο δινανε τα πρωτα 3 γραμματα του κινητηρα και οχι τα δυο.Αν ζητουσαν τα δυο τοτε θα γινοτανε πχ NF.Θα πρεπει να παει Κτεο ελληνικου και να περαστει εκει ΕΚΤΟΣ και αν εχει ξαναγινει κατι τετοιο στην Ελλαδα (δηλαδη να πηγε κανενας αλλος πριν απο σενα να το κανει αυτο) οποτε δεν χρειαζετε να παει στο Ελληνικο.Περι ορεξεως Κολοκυθοπιτα Cool


Παιδιά κινητήρες ίδιου κυβισμού πλέον στην ελλάδα δεν δηλώνονται.
Και ας είναι ο ένας 50 αλογα και ο αλλος 1050 άλογα.

Δεν έχεις καμία υποχρέωση να δηλώσεις ίδιου κυβισμού κινητήρες.

ΚΑι αφου δεν έχεις υποχρέωση το τι κωδικοί είναι περιτεύη.

Τώρα επί του θέματος καλύτερα θα ήταν να το πουλήσει κάποιος το απλο το δίλιτρο, και παίρνεις ενα rc
volvos - Πεμ 17 Φεβ 2005, 00:20:01
Θέμα δημοσίευσης:
δημητρη εχει δικιο ο νικος. δεν δηλωνεις ιδιου κυβισμου μονο αν ειναι και οι δυο κωδικοι ιδιοι τα 3 γραμματα.
αυτο επισημα και με το νομο.

ανεπισημα αν μπορεις να αποδειξεις οτι το μοτερ που εβαλες ειναι ιδιου κυβισμου και οτι μπαινει εισαι οκ αρκει να μην πεσεις σε κανα κομπλεξικο μπατσο....
οταν λεω οκ μιλαω για καταστασεις εφικτες οχι να παει ο αλλος να βαλει μοτερ απο τ16 π.χ σε 306 λεμε τωρα......
DIMCHRI - Πεμ 17 Φεβ 2005, 00:44:55
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
δημητρη εχει δικιο ο νικος. δεν δηλωνεις ιδιου κυβισμου μονο αν ειναι και οι δυο κωδικοι ιδιοι τα 3 γραμματα.
αυτο επισημα και με το νομο.

ανεπισημα αν μπορεις να αποδειξεις οτι το μοτερ που εβαλες ειναι ιδιου κυβισμου και οτι μπαινει εισαι οκ αρκει να μην πεσεις σε κανα κομπλεξικο μπατσο....
οταν λεω οκ μιλαω για καταστασεις εφικτες οχι να παει ο αλλος να βαλει μοτερ απο τ16 π.χ σε 306 λεμε τωρα......

εμπας περιπτώση δεν επιμένω αλλά ρε παιδιά ας μου πει κάποιος αν ποτέ σε έλεγχο του έχουν ζητήσει να ελέξουν τον κωδικό του κινητήρα.

εμένα πάντως αν και οδηγώ 14 χρόνια και έχω κάνει 253000 χλμ με αυτοκίνητα-μηχανές ποτέ δεν μου έλεξαν αν αυτά που γράφει η άδεια είναι σωστά.(πλαισιο-κινητήρας εννοώ)
Touristas - Πεμ 17 Φεβ 2005, 08:06:54
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:
volvos έγραψε:
δημητρη εχει δικιο ο νικος. δεν δηλωνεις ιδιου κυβισμου μονο αν ειναι και οι δυο κωδικοι ιδιοι τα 3 γραμματα.
αυτο επισημα και με το νομο.

ανεπισημα αν μπορεις να αποδειξεις οτι το μοτερ που εβαλες ειναι ιδιου κυβισμου και οτι μπαινει εισαι οκ αρκει να μην πεσεις σε κανα κομπλεξικο μπατσο....
οταν λεω οκ μιλαω για καταστασεις εφικτες οχι να παει ο αλλος να βαλει μοτερ απο τ16 π.χ σε 306 λεμε τωρα......

εμπας περιπτώση δεν επιμένω αλλά ρε παιδιά ας μου πει κάποιος αν ποτέ σε έλεγχο του έχουν ζητήσει να ελέξουν τον κωδικό του κινητήρα.

εμένα πάντως αν και οδηγώ 14 χρόνια και έχω κάνει 253000 χλμ με αυτοκίνητα-μηχανές ποτέ δεν μου έλεξαν αν αυτά που γράφει η άδεια είναι σωστά.(πλαισιο-κινητήρας εννοώ)
Μία φορά θα γίνει οπότε γιατί να μην είσαι εντάξει Wink
Ghost Dog - Πεμ 17 Φεβ 2005, 13:54:45
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Μία φορά θα γίνει οπότε γιατί να μην είσαι εντάξει Wink

Αυτο ακριβως ηθελα να του απαντησω και εγω!! Shocked Very happy Very happy Very happy
PoLiThS - Πεμ 17 Φεβ 2005, 20:18:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατι ο Δημητρης δεν θέλει να με πιστέψει. Οχι τιποτα αλλο ουτε παρεξηγιέμαι αλλα το συγκεκριμένο θέμα απ'ολους τους συζητώντες εδώ μέσα το ξέρω μακράν καλύτερα και την νομοθεσία επισης, Και επιδή προσφατα ακολούθησα την διαδικασία για αυτο λέω και οτι λέω.
PoLiThS - Πεμ 17 Φεβ 2005, 20:20:39
Θέμα δημοσίευσης:
οσον αφορά την παρατήρηση της γνωστής ουρδας για NFX και NFW ναι έχει απόλυτο δίκιο
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 17 Φεβ 2005, 21:22:09
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
οσον αφορά την παρατήρηση της γνωστής ουρδας για NFX και NFW ναι έχει απόλυτο δίκιο


Αρα το μοτερ αφου ειναι οπως τα λεω για να το δηλωσεις θα πρεπει να παει Κτεο Ελληνικου εκτος και αν εχει ξαναγινει τετοια μετατροπη (πραγμα φυσιολογικο για τα 106 πχ) οποτε δεν χρειαζετε,απλα πρεπει να προσκομησεις τα χαρτια σου και τα χαρτια που θα ζητησεις απο το Ελληνικο για την συγκεκριμενη μετατροπη.Δυσκολα σε ελενχο της Αστυνομιας να σε ψαξουν τοσο για την αλλαγη μοτερ.Ειδικα αν ειναι και οπτικα ιδιοι οι κινητηρες.Απλα οταν ειναι να περασεις Κτεο τοτε ΣΤΑΝΤΑΡ θα στο κοιταξουν αυτο για εξακριβωση οποτε εκει θα την πατησεις αν εισαι αδηλοτος.Αν απο την αλλη τα μοτερ των 206 εχουν ταμπελακι στους αριθμους κινητηρα και δεν ειναι αναγλυφα στον κορμο (οπως πχ τα 106) τοτε μπορεις να κανεις την γνωστη μαιμουνια που κανουν οι περισοτεροι σε διαφορες μαρκες που ειναι ετσι και να βαλεις το ταμπελακι απο το ενα το μοτερ στο αλλο Wink
PoLiThS - Πεμ 17 Φεβ 2005, 22:38:55
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι Νικόλα μου.. απαγορεύονται τα ταμπελάκια.. και δεν παιζει πλεον η γνωστή μαμουνιά... χαραγμένα με ποντεε είναι σε ειδικό χώρο πάνω στον κορμο
DIMCHRI - Παρ 18 Φεβ 2005, 00:22:24
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατι ο Δημητρης δεν θέλει να με πιστέψει. Οχι τιποτα αλλο ουτε παρεξηγιέμαι αλλα το συγκεκριμένο θέμα απ'ολους τους συζητώντες εδώ μέσα το ξέρω μακράν καλύτερα και την νομοθεσία επισης, Και επιδή προσφατα ακολούθησα την διαδικασία για αυτο λέω και οτι λέω.


Σε πιστεύω. απλά λέω ότι τον νόμο και οι αστυνομικοί που θα σε σταματήσουν δεν θα τον ξέρουν τόσο τελεια....
ΝΙΚΟΣ - Παρ 18 Φεβ 2005, 12:24:09
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Όχι Νικόλα μου.. απαγορεύονται τα ταμπελάκια.. και δεν παιζει πλεον η γνωστή μαμουνιά... χαραγμένα με ποντεε είναι σε ειδικό χώρο πάνω στον κορμο


Kαι του Σπανου τα γενια γινοντε πλεον Νικολα Wink
Ghost Dog - Παρ 18 Φεβ 2005, 15:25:12
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
οσον αφορά την παρατήρηση της γνωστής ουρδας για NFX και NFW ναι έχει απόλυτο δίκιο


Αρα το μοτερ αφου ειναι οπως τα λεω για να το δηλωσεις θα πρεπει να παει Κτεο Ελληνικου ...............ειναι ετσι και να βαλεις το ταμπελακι απο το ενα το μοτερ στο αλλο Wink

Ακομα θυμαμαι τη συζητηση που ειχαμε οι τρεις μας προπερσυ το καλοκαιρακι σε μια παραλια του Πηλιου.... Very happy Αααααχ,αυτα ηταν τα ωραια! Wink Μπλεξιμο παντως το θεμα αυτο..... Mad
ΝΙΚΟΣ - Παρ 18 Φεβ 2005, 22:02:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
οσον αφορά την παρατήρηση της γνωστής ουρδας για NFX και NFW ναι έχει απόλυτο δίκιο


Αρα το μοτερ αφου ειναι οπως τα λεω για να το δηλωσεις θα πρεπει να παει Κτεο Ελληνικου ...............ειναι ετσι και να βαλεις το ταμπελακι απο το ενα το μοτερ στο αλλο Wink

Ακομα θυμαμαι τη συζητηση που ειχαμε οι τρεις μας προπερσυ το καλοκαιρακι σε μια παραλια του Πηλιου.... Very happy Αααααχ,αυτα ηταν τα ωραια! Wink Μπλεξιμο παντως το θεμα αυτο..... Mad


Αχχχχχ ναι ναι.....και εκεινο το θεο........νο με τα μαυρα σγουρα μαλλια που επαιζε τενις στην ακροθαλασσια με το μαυρο μαγιο.....Αφου να φανταστεις καθε φορα που μιλαμε για δηλομα κνητηρα-Κτεο και τετοιες παπαριες,εκεινη ερχετε στο μυαλο μου.Τι ειναι αυτο το πραγμα με εμενα και τις γυναικες δεν μπορω να καταλαβω.Μα να μην εχω μια ρακετα.......και ειχα τον βλαξ να μου μιλαει για μοτερ.Τι να πεις Cool
MEMsound - Σαβ 19 Φεβ 2005, 00:52:13
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
.....Μα να μην εχω μια ρακετα.......και ειχα τον βλαξ να μου μιλαει για μοτερ.Τι να πεις Cool


Έχω την αίσθηση ότι έχετε ξεφύγει τελείως...... Wink Laughing
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 19 Φεβ 2005, 17:31:56
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
.....Μα να μην εχω μια ρακετα.......και ειχα τον βλαξ να μου μιλαει για μοτερ.Τι να πεις Cool


Έχω την αίσθηση ότι έχετε ξεφύγει τελείως...... Wink Laughing


Οχι τελειως.....ΕΝΤΕΛΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ.

Κοιτα Μανθο η γυναικα ηταν να χτυπας προσοχες.Και εσυ να εισουνα το ιδιο θα ελεγες Wink
MEMsound - Σαβ 19 Φεβ 2005, 19:34:28
Θέμα δημοσίευσης:
για να το λες εσύ όλο και κάτι περισοοτέρο θα έχεις .... δει....! Wink Wink
Ghost Dog - Σαβ 19 Φεβ 2005, 19:38:44
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Ghost Dog έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
οσον αφορά την παρατήρηση της γνωστής ουρδας για NFX και NFW ναι έχει απόλυτο δίκιο


Αρα το μοτερ αφου ειναι οπως τα λεω για να το δηλωσεις θα πρεπει να παει Κτεο Ελληνικου ...............ειναι ετσι και να βαλεις το ταμπελακι απο το ενα το μοτερ στο αλλο Wink

Ακομα θυμαμαι τη συζητηση που ειχαμε οι τρεις μας προπερσυ το καλοκαιρακι σε μια παραλια του Πηλιου.... Very happy Αααααχ,αυτα ηταν τα ωραια! Wink Μπλεξιμο παντως το θεμα αυτο..... Mad


Αχχχχχ ναι ναι.....και εκεινο το θεο........νο με τα μαυρα σγουρα μαλλια που επαιζε τενις στην ακροθαλασσια με το μαυρο μαγιο.....Αφου να φανταστεις καθε φορα που μιλαμε για δηλομα κνητηρα-Κτεο και τετοιες παπαριες,εκεινη ερχετε στο μυαλο μου.Τι ειναι αυτο το πραγμα με εμενα και τις γυναικες δεν μπορω να καταλαβω.Μα να μην εχω μια ρακετα.......και ειχα τον βλαξ να μου μιλαει για μοτερ.Τι να πεις Cool

Κοριτσια δεν ηθελα να σας το πω τοτε, αλλα το μωρο το ειχα φαει με το που σκασαμε μυτη στην παραλια (λεμε και καμια μ@λ@κι@ να περασει η ωρα τωρα με το κρυο... Very happy Laughing Laughing Laughing ) Αντε να το επαναλαβουμε και φετος! Very happy
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr