PSClub - Hellas

Ελαστικά και Τροχοί - 206 - Προφίλ ελαστικού

fteriman - Δευ 10 Ιαν 2005, 00:20:24
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Προφίλ ελαστικού
τελικα που κερδιζουμε και που χανουμε κατεβαζοντας το προφιλ απο 55 σε 50? και μιλαω για την διασταση 195-55-15 που εχουν τα 1,6 απο το εργοστασιοκαι περα απο το χρηματικο που οντως ειναι σημαντικος παραγοντας!οταν πηγα στον λαστιχα μου και τον ρωτησα για 195-50 15 μου ειπε πως ειναι λαθος διασταση για το αμαξι.γνωριζω οτι ισως φανω λιγο κουραστικος με την ερωτηση που θα κανω αλλα θα ηθελα την γνωμη σας και τις εμπειριες σας απο την διασταση αυτη σε σχεση με το 55αρι προφιλ που φοραει απο την μανα του.να σημειωσω μονο οτι δεν θελω να βαλω 16αρες ουτε με ενθουσιαζει η ιδεα να βαλω 205 προφιλ,και οτι το αμαξι ειναι τελειως μαμα σε στησιμο.καθε αποψη δεκτη Very happy Very happy Very happy[/u]
wsplash - Δευ 10 Ιαν 2005, 09:37:29
Θέμα δημοσίευσης: Re: προφιλ ελαστικου
fteriman έγραψε:
τελικα που κερδιζουμε και που χανουμε κατεβαζοντας το προφιλ απο 55 σε 50? και μιλαω για την διασταση 195-55-15 που εχουν τα 1,6 απο το εργοστασιοκαι περα απο το χρηματικο που οντως ειναι σημαντικος παραγοντας!οταν πηγα στον λαστιχα μου και τον ρωτησα για 195-50 15 μου ειπε πως ειναι λαθος διασταση για το αμαξι.γνωριζω οτι ισως φανω λιγο κουραστικος με την ερωτηση που θα κανω αλλα θα ηθελα την γνωμη σας και τις εμπειριες σας απο την διασταση αυτη σε σχεση με το 55αρι προφιλ που φοραει απο την μανα του.να σημειωσω μονο οτι δεν θελω να βαλω 16αρες ουτε με ενθουσιαζει η ιδεα να βαλω 205 προφιλ,και οτι το αμαξι ειναι τελειως μαμα σε στησιμο.καθε αποψη δεκτη Very happy Very happy Very happy


Δεν μπορώ να σε βοηθήσω στην ερωτησή σου σχετικά με το πως είναι το 50 αλλα μπορώ να σου πω οτι εγω "φοραω" 195-45-16 και είμαι πολύ ευχαριστημένος...........αλλά οχι όσοι μπένουν στο αμάξι μου. Αυτό σημαίνει οτι το αμάξι κοπαναεί αρκετά αλλά έχει πολυ καλό κράτημα. Ισως ειναι τα τριποντα ελατήρια, ισως ειναι το λαστιχο ισως και τα δύο αλλα μολις βλεπω τις φατσες των ανθρώπων οταν το αυτοκινητο σκαει σε λακουβα καταλαβαινω οτι κοπαναει λιγο.......δεν ξερω τις αποψεις σου για το κοπανημα αλλα εγω δεν το εχω μετανιωσει.....μπορει να αλλαξω παρεες απλως!!! Very happy
fteriman - Δευ 10 Ιαν 2005, 13:01:22
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα φιλε wplash ειμαι ικανοποιημενος απο το γενικοτερο στησιμο του αυτοκινητου γιαυτο και δεν θελω να προβω σε αλλαγη ζαντας η αναρτησης.πιστευω οτι με το 50αρι θα μειωθει το μαγουλιασμα και με την αλλαγη των κοντι θα αυξηθει η ελκτικη προσφυση που θα μου μειωσει το σπινιαρισμα στις εξοδους κλειστων στροφων.αλλα θα ηθελα και τις αποψεις αυτων που εχουν προβει σε αυτην την αλλαγη προφιλ για να πουν συγκεκριμενα που εχασαν και που κερδισαν!οσο για το κοπανημα θα ελεγα οτι ειναι ο κυριος λογος που δεν σκεφτομαι το χαμηλωμα αλλα ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων Wink
wsplash - Δευ 10 Ιαν 2005, 13:42:19
Θέμα δημοσίευσης:
fteriman έγραψε:
βασικα φιλε wplash ειμαι ικανοποιημενος απο το γενικοτερο στησιμο του αυτοκινητου γιαυτο και δεν θελω να προβω σε αλλαγη ζαντας η αναρτησης.πιστευω οτι με το 50αρι θα μειωθει το μαγουλιασμα και με την αλλαγη των κοντι θα αυξηθει η ελκτικη προσφυση που θα μου μειωσει το σπινιαρισμα στις εξοδους κλειστων στροφων.αλλα θα ηθελα και τις αποψεις αυτων που εχουν προβει σε αυτην την αλλαγη προφιλ για να πουν συγκεκριμενα που εχασαν και που κερδισαν!οσο για το κοπανημα θα ελεγα οτι ειναι ο κυριος λογος που δεν σκεφτομαι το χαμηλωμα αλλα ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων Wink


Βασικά, εγω εχω καταλαβει, οτι ο,τι και να σου πει καποιος ειναι ανωφελο για τι ο καθενας εχει διαφορετικη αποψη του "χτυπηματος" και του κρατηματος του αμαξιού. Στο μονο που μπορεις να βασιστεις ειναι στο να μπεις στο αμαξι ενος απο τα παιδια που εχουν τον τυπο ελαστικου που σε ενδιαφερει να δεις μονος σου. Εξ'αλλου υπαρχουν και οι συγκεντρωσεις καθε Πεμπτη Wink
fteriman - Τρι 11 Ιαν 2005, 01:01:37
Θέμα δημοσίευσης:
μακαρι να μπορουσα να ανεβω αθηνα απο αιγιο μεσοβδομαδα αλλα η δουλεια βλεπεις Sad σε ευχαριστω για το ενδιαφερον παντως Very happy
sps - Τρι 11 Ιαν 2005, 21:15:35
Θέμα δημοσίευσης:
fteriman έγραψε:
βασικα φιλε wplash ειμαι ικανοποιημενος απο το γενικοτερο στησιμο του αυτοκινητου γιαυτο και δεν θελω να προβω σε αλλαγη ζαντας η αναρτησης.πιστευω οτι με το 50αρι θα μειωθει το μαγουλιασμα και με την αλλαγη των κοντι θα αυξηθει η ελκτικη προσφυση που θα μου μειωσει το σπινιαρισμα στις εξοδους κλειστων στροφων.αλλα θα ηθελα και τις αποψεις αυτων που εχουν προβει σε αυτην την αλλαγη προφιλ για να πουν συγκεκριμενα που εχασαν και που κερδισαν!οσο για το κοπανημα θα ελεγα οτι ειναι ο κυριος λογος που δεν σκεφτομαι το χαμηλωμα αλλα ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων Wink


Εχω κανει αυτη την αλλαγη βαζοντας goodyear F1 195-50-15.
Λοιπον, η προσφυση αυξηθηκε, το μαγουλιασμα μειωθηκε(και ετσι κατεβαινω καλυτερα τη φτερη Wink ) ενω και το λαστιχο εχει σαφως πιο πολλα περιθωρια γλιστρηματος σε σχεση με το μαμα κοντι.
Και η αποδοση οταν ζεσταθει ειναι σε πολυ καλα επιπεδα αλλα αυτο οφειλεται και στο ελαστικο περισσοτερο παρα στο προφιλ.
Επιση το τιμονι ειναι πιο σαφες στο turn in!
Το βημα κονταινει λιγο με αποτελεσμα πιο ζωηρο μοτερ στις χαμηλες στροφες.
Αυτα ειναι τα πλεονεκτηματα.
Στα μειον, ειναι η ασαφεια που παρουσιαζεται στο τιμονι στις υψηλες ταχυτητες στην ευθεια, αλλα βελτιωνεται κατα πολυ αυτο με μια καλη ευθυγραμμιση.
Η ανεση παραμενει η ιδια, δεν αλλιωνεται.
Το κοπανημα που ειπωθηκε παραπανω, ειναι καθαρα θεμα πιεσης ελαστικου.
Οσο πιο πολυ τα φουσκωνεις τοσο πιο πολυ κοπαναει.
Ενα 32-33 εμπρος ειναι μια καλη πιεση.
Ελπιζω να βοηθησα.
fteriman - Τρι 11 Ιαν 2005, 23:51:02
Θέμα δημοσίευσης:
σε ευχαριστω sps,βοηθησες πολυ! Very happy παω για pilot exalto 2 σε 195-50-15 λοιπον!οταν θα τα βαλω με το καλο, να κατεβουμε μαζι μια φτερη μιας και ειμαστε και γειτονες Very happy
sps - Τετ 12 Ιαν 2005, 23:18:50
Θέμα δημοσίευσης:
fteriman έγραψε:
σε ευχαριστω sps,βοηθησες πολυ! Very happy παω για pilot exalto 2 σε 195-50-15 λοιπον!οταν θα τα βαλω με το καλο, να κατεβουμε μαζι μια φτερη μιας και ειμαστε και γειτονες Very happy


Παρακαλω δεν κανει τιποτα!
Για αυτο ειμαστε εδω για να αλληλοβοηθιομαστε!

Βεβαιως να κατεβουμε μια φτερη μαζι!
οταν ειναι θα επικοινωνησουμε!
ultra-one - Πεμ 13 Ιαν 2005, 13:23:25
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:

Στα μειον, ειναι η ασαφεια που παρουσιαζεται στο τιμονι στις υψηλες ταχυτητες στην ευθεια, αλλα βελτιωνεται κατα πολυ αυτο με μια καλη ευθυγραμμιση.


Τώρα αυτό που κολλάει??? Shocked
Αν η ασάφεια υπάρχει λόγο ευθυγράμμισης, θα υπάρχει με όλα τα λάστιχα!!!
Δηλαδή πριν με τα Conti δεν υπήρχε ασάφεια??? Question
sps - Πεμ 13 Ιαν 2005, 20:39:30
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:

Δηλαδή πριν με τα Conti δεν υπήρχε ασάφεια??? Question


Οχι δεν υπηρχε!
Αμεσως μετα την αλλαγη ηταν η μερα με τη νυχτα σε αυτον τον τομεα.
Με την ευθυγραμμιση διορθωθηκε κατα πολυ!
MEMsound - Παρ 07 Οκτ 2005, 08:53:46
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
bakclima έγραψε:
....και κατι τελευταιο εχω βαλει μεγαλυτερες ζαντες και πιο πλατι λαστιχο και κατι ακουσα οτι και αυτο θελει το προγραμμα του για να συχρονιζεται καλυτερα το abs, αααααα!!!!!!!!!!!


δηλαδη τι διασταση εχεις βαλει ;;; δεν ισχυει κατι τετοιο παντως απ οσο ξερω .


Ισχύει αυτό που λέει ο backclima για την καταχώρηση στην bsi της διάστασης των ελαστικών.

Υπάρχει update για τοποθέτηση όλων των διαστάσεων που από μαμά φοράνε τα 206.

Εκτός από 195/45-16 που φόραγε το GT μιας και δεν είχε (τότε που παραγόταν....) trip-computer.

(Αν θυμάμαι καλά) υπάρχουν σίγουρα για 185/55-15, 195/55-15, 205/45-16 και 205/40-17 τις υπόλοιπες δεν τις θυμάμαι. Αργύρη επιβεβαίωσε... Wink
gianic - Παρ 07 Οκτ 2005, 10:38:28
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδη τωρα που θα παω απο 195-50-15 σε 205-45-16 θα χρειαστω update ;
MEMsound - Παρ 07 Οκτ 2005, 16:19:56
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
δηλαδη τωρα που θα παω απο 195-50-15 σε 205-45-16 θα χρειαστω update ;

Όταν το πήρες λογικά το αμάξι είχε 195/55-15
εσύ το έβαλες 195/50-15

Τώρα το trip computer σου δείχνει 3,3% λιγότερη κατανάλωση (όση η διαφορά στο βήμα των ελαστικών)

Όταν θα βάλεις τα 205/45-16 θα σου δείχνει (σε σχέση με το μαμά 195/55) 0,8% λιγότερο:

ΑΛΛΑ ΜΗ ΒΑΛΕΙΣ 205/45-16 στο 1600αρι!
Το "γαμάς" χωρίς λόγο.... Wink :

Κώδικας:
Specification  Sidewall  Radius  Diameter  Circumference    Revs/km  Difference
195/55-15         107mm   298mm     596mm         1871mm        535        0.0%
195/50-15          98mm   288mm     576mm         1810mm        553       -3.3%
195/45-16          88mm   291mm     582mm         1828mm        547       -2.3%
205/45-16          92mm   295mm     591mm         1856mm        539       -0.8%


υ.γ είμαστε Off-topic......Λήξης .-
shiba - Σαβ 08 Οκτ 2005, 11:39:39
Θέμα δημοσίευσης:
του γιαννη σε λιγο δεν θα ειναι ενα απλο 1.6αρη... Very happy Very happy Very happy
MEMsound - Σαβ 08 Οκτ 2005, 13:17:46
Θέμα δημοσίευσης:
shiba έγραψε:
του γιαννη σε λιγο δεν θα ειναι ενα απλο 1.6αρη... Very happy Very happy Very happy

έχω υπόψιν του σχέδιά του αλλά και πάλι το 205/45 είναι περιττό...
Andreas - Τετ 23 Ιούλ 2008, 12:40:02
Θέμα δημοσίευσης:
συνέχεια από εδώ:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=264780#264780


Τα λαστιχα ειναι μια χαρα δεν φταινε σε τπτ , προφανως δεν κολλανε σε 6αρα ζαντα και μαγουλιαζει για πλακα.Ισως πρεπει να αλλαξω ζαντα τελικα και να παω σε 6.5αρα η 7αρα να τεντωσει λιγο το λαστιχο και να εχει καλυτερο πατημα οπως ειχα με την ιδια διασταση λαστιχου που ειχα στο 1ο 2λιτρο.Αυτο το συμπερασμα βγαλαμε με τον Μιλτο μιας και το ολο λαθος στησιμο του αυτοκινητου ξεκινησε αφου αλλαξα τα λαστιχα

τα λαστιχα που φοραω ειναι τα TOYO T1R
MEMsound - Τετ 23 Ιούλ 2008, 12:56:18
Θέμα δημοσίευσης:
απο που κι ως που θέλει το 185/55-15 πάνω από 6άρα ζάντα?
στην ζάντα που εχεις η Peugeot βάζει 195/55-15
στο δικό μου βαζει σε 16άρα x 6,5 -> 205/45 (και παλιότερα 195/45)

το T1R από οσα εχω ακουσει ειναι μια χαρα λάστιχο και απλά εχει μαλακό πλαινό.
γενικώς τα περισσότερα λάστιχα οταν πατάνε σε λίγο πιο πλατιά ζάντα συμπεριφέρονται καλήτερα αλλά τωρα δεν εισαι εκτός προδιαγραφών.
δεν λέω οτι δεν θα βελτιωθεί αν βάλεις 6,5 ζάντα αλλά δεν ξέρω μήπως ειναι περιττό εξοδο (στην παρουσα φάση)

πάντως αν μπορεις να διαθέσεις τα χρήματα για μια 6,5χ15* (ιδίως αν βρεις και λιγο μικρότερο οφφσετ 20~25 αντί 28 που εχουν οι μαμα) θα εισαι σουπερ...

ή και 7χ15 αν εχεις βλέψεις για 195/50-15 στο μέλλον

υ.γ. για εμένα οι 16άρες με συμβατικά λάστιχα και οχι ημισλικ δεν αλλάζονται με τιποτα...αλλα χάνεις λίγο σε ανεση...
MEMsound - Πεμ 24 Ιούλ 2008, 20:12:10
Θέμα δημοσίευσης:
πάρε κι ενα σχετικο πινακακι:

Κώδικας:
Specification  Sidewall  Radius  Diameter  Circumference    Revs/km  Difference
195/55-15         107mm   298mm     596mm         1871mm        535        0.0%

185/55-15         102mm   292mm     584mm         1836mm        545       -1.8%
195/45-15          88mm   278mm     556mm         1748mm        572       -6.5%
195/50-15          98mm   288mm     576mm         1810mm        553       -3.3%
205/50-15         102mm   293mm     586mm         1841mm        543       -1.6%

195/40-16          78mm   281mm     562mm         1767mm        566       -5.6%
195/45-16          88mm   291mm     582mm         1828mm        547       -2.3%
205/40-16          82mm   285mm     570mm         1792mm        558       -4.2%
205/45-16          92mm   295mm     591mm         1856mm        539       -0.8%

205/40-17          82mm   298mm     596mm         1872mm        534        0.1%
205/45-17          92mm   308mm     616mm         1936mm        516        3.5%

grpap - Παρ 25 Ιούλ 2008, 11:51:28
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
δηλαδη τωρα που θα παω απο 195-50-15 σε 205-45-16 θα χρειαστω update ;


Ναι πρεπει να δηλωσεις την διασταση στη bsi μεσω του διαγνωστικου.
Αν ειναι Multiplex το αυτοκινητο θα διορθωσει την οποια διαφορα στο κοντερ και θα ενημερωσει και το abs.

Οι διαθεσιμες διαστασεις στο διαγνωστικο ειναι: 175-65-14,195-55-15 και 205-45-16.
Steve - Παρ 25 Ιούλ 2008, 11:55:43
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:
Οι διαθεσιμες διαστασεις στο διαγνωστικο ειναι: 175-65-14,195-55-15 και 205-45-16.

205-40-17
grpap - Παρ 25 Ιούλ 2008, 11:58:54
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτη ταιριαζει ακριβως στο 195-55-15 αν και δεν αναφερεται στο διαγνωστικο.
Steve - Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:20:35
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:
Αυτη ταιριαζει ακριβως στο 195-55-15 αν και δεν αναφερεται στο διαγνωστικο.

Τότε εγώ πέρισυ τον Σεπτέμβριο που έβαλα τα PZero (205-40-17) με τις Team Dynamics, έβλεπα μαλ***ες στην οθόνη του διαγνωστικού ή με κοροϊδέψανε? Laughing
grpap - Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:25:48
Θέμα δημοσίευσης:
μαλ***ες εβλεπες Laughing θες γιαλια.
Σοβαρα τωρα στο δικο μου εχει αυτες τις 3 που ειπα.Ισως το δικο σου να ειναι πιο καινουργιο και να εχει και 4η.

Μολις μπορεσω θα ανεβασω μια φωτο να δεις.Καλου-κακου πηγαινε και εναν οφθαλμιατρο Laughing Laughing Laughing
Steve - Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:27:18
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:
Σοβαρα τωρα στο δικο μου εχει αυτες τις 3 που ειπα.Ισως το δικο σου να ειναι πιο καινουργιο και να εχει και 4η.

Πως να είναι καινούριο αφού αυτή η ρύθμιση έγινε στο διαγνωσιτκό πέρισυ τον Σεπτέμβριο που ανέφερα? Silly
grpap - Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:33:05
Θέμα δημοσίευσης:
Totes θες γιαλια Laughing
Την τριτη θα ανεβασω φωτο να πειστεις.
volvos - Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:34:40
Θέμα δημοσίευσης:
ρε γρηγορη εισαι σοβαρος??
ειναι δυνατο να μην εχει τη διασταση του rc?
δηλαδη τα rc τι τα βαζεις στο διαγνωστικο με ποια διασταση???
grpap - Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:38:08
Θέμα δημοσίευσης:
NAi λεμε,αυτα τα 3 εχει.Δεν εχω αλλο τροπο παρα τη φωτο.
MEMsound - Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:39:17
Θέμα δημοσίευσης:
υπάρχει λόγω 206 rc στο διαγνωστικό αυτή η διάσταση
αλλα το 205 το βρησκω υπερβολη ιδίως για το 1600άρι (αλλα ακόμα και για το 2λιτρο gti)
από πλευρας κρατήματος στο δικό μου η διαφορα μεταξυ 195/45-16 και 205/45-16 ειναι αμελητέα, στην ευθεία όμως η διαφορα ειναι αισθητη, λόγω βηματος)

για 205/40-17 δεν το συζητώ κάν... όσο κι αν "ποθώ" τις λευκες 17άρες PS...
νομίζω οτι για τα 16άρια ενδείκτυνται 195/50-15, 195/45-16 και 195/50-16 (αν κάποιος εχει βάλει αρκετα κοντύτερο κ/π πχ 13/59)
grpap - Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:49:53
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες,ποια η διαφορα μεταξυ του 195-55-15 και του 215-40-17 στη διαμετρο;Να σας πω εγω:ΚΑΜΜΙΑ.
Η το εχει (που στο δικο μου ΔΕΝ το εχει) η δεν το εχει παλι η δουλεια γινεται στο ακεραιο.


Διορθωσηεκ των υστερων:αντι για 215-40-17 ειναι 205-40-17.
grpap - Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:54:47
Θέμα δημοσίευσης:
Οσον αφορα τη διασταση 195-50-15 που θελω και εγω να αλλαξω (τα ειπαμε Μανθο και συμφωνουμε) τοτε η διασταση που πρεπει να επιλεγει στρο διαγνωστικο είναι 175-65-14 που εχει διαμετρο 583 χιλιοστα και είναι η πιο κοντινη στα 576 χιλιοστα του 195-50-15.
Steve - Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:56:36
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:
Παιδες,ποια η διαφορα μεταξυ του 195-55-15 και του 215-40-17 στη διαμετρο;Να σας πω εγω:ΚΑΜΜΙΑ.

Στην συγκεκριμένη υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά εκτός κι αν εννοείς 205.
grpap - Παρ 25 Ιούλ 2008, 13:01:37
Θέμα δημοσίευσης:
KAMMIA διαφορα στη ΔΙΑΜΕΤΡΟ!Σε όλα τα αλλα ναι.
MEMsound - Παρ 25 Ιούλ 2008, 13:07:00
Θέμα δημοσίευσης:
Κώδικας:
Specification  Sidewall  Radius  Diameter  Circumference    Revs/km  Difference
195/55-15         107mm   298mm     596mm         1871mm        535        0.0%
205/40-17          82mm   298mm     596mm         1872mm        534        0.1%
215/40-17          86mm   302mm     604mm         1897mm        527        1.4%


http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

Κώδικας:
Specification  Sidewall  Radius  Diameter  Circumference    Revs/km  Difference
195/50-15          98mm   288mm     576mm         1810mm        553        0.0%
175/65-14         114mm   292mm     583mm         1832mm        546        1.2%

Steve - Παρ 25 Ιούλ 2008, 13:09:25
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:
KAMMIA διαφορα στη ΔΙΑΜΕΤΡΟ!Σε όλα τα αλλα ναι.

Σου αρκεί αυτό που σου παρέθεσε ο Μάνθος ή να κάνω και κακά? Very happy
grpap - Παρ 25 Ιούλ 2008, 18:12:04
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Με μπερδεψες παναθεμασε.θυμομουνα οτι το 40αρι ειναι ακριβως το ιδιο με το 195-55-15 αλλα ηταν το 205.Τεσπα.Μενει η φωτο να δεις οτι στη δικη μου bsi δεν εχει 205-40-17 διασταση.Βεβαια αφου ειναι ακριβως ιδια διαμετρος με το 195-55-15 δεν υπαρχει κανενα προβλημα.
Steve - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:44:21
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:
Βεβαια αφου ειναι ακριβως ιδια διαμετρος με το 195-55-15 δεν υπαρχει κανενα προβλημα.

Ναι όντως, αλλά το θέμα είναι ότι για μεγαλύτερη ακρίβεια στο κοντέρ/abs κλπ. κλπ., θέλει να βάλεις την σωστή διάσταση Wink
grpap - Παρ 08 Αύγ 2008, 21:36:42
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
fteriman έγραψε:
βασικα φιλε wplash ειμαι ικανοποιημενος απο το γενικοτερο στησιμο του αυτοκινητου γιαυτο και δεν θελω να προβω σε αλλαγη ζαντας η αναρτησης.πιστευω οτι με το 50αρι θα μειωθει το μαγουλιασμα και με την αλλαγη των κοντι θα αυξηθει η ελκτικη προσφυση που θα μου μειωσει το σπινιαρισμα στις εξοδους κλειστων στροφων.αλλα θα ηθελα και τις αποψεις αυτων που εχουν προβει σε αυτην την αλλαγη προφιλ για να πουν συγκεκριμενα που εχασαν και που κερδισαν!οσο για το κοπανημα θα ελεγα οτι ειναι ο κυριος λογος που δεν σκεφτομαι το χαμηλωμα αλλα ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων Wink


Εχω κανει αυτη την αλλαγη βαζοντας goodyear F1 195-50-15.
Λοιπον, η προσφυση αυξηθηκε, το μαγουλιασμα μειωθηκε(και ετσι κατεβαινω καλυτερα τη φτερη Wink ) ενω και το λαστιχο εχει σαφως πιο πολλα περιθωρια γλιστρηματος σε σχεση με το μαμα κοντι.
Και η αποδοση οταν ζεσταθει ειναι σε πολυ καλα επιπεδα αλλα αυτο οφειλεται και στο ελαστικο περισσοτερο παρα στο προφιλ.
Επιση το τιμονι ειναι πιο σαφες στο turn in!
Το βημα κονταινει λιγο με αποτελεσμα πιο ζωηρο μοτερ στις χαμηλες στροφες.
Αυτα ειναι τα πλεονεκτηματα.
Στα μειον, ειναι η ασαφεια που παρουσιαζεται στο τιμονι στις υψηλες ταχυτητες στην ευθεια, αλλα βελτιωνεται κατα πολυ αυτο με μια καλη ευθυγραμμιση.
Η ανεση παραμενει η ιδια, δεν αλλιωνεται.
Το κοπανημα που ειπωθηκε παραπανω, ειναι καθαρα θεμα πιεσης ελαστικου.
Οσο πιο πολυ τα φουσκωνεις τοσο πιο πολυ κοπαναει.
Ενα 32-33 εμπρος ειναι μια καλη πιεση.
Ελπιζω να βοηθησα.


Σπυρο εγω εκανα την αλλαγη και εχω τωρα 195/50/15 αλλα ασαφες τιμονι δεν ειδα.Ειναι το ιδιο με πριν που ειχα 195/55/15.Λαστιχο Pirelli P7.

Υγ Στην bsi δηλωθηκαν σαν 175/65/14 και το ταχυμετρο ειναι ακριβεστατο.
sps - Παρ 08 Αύγ 2008, 22:17:47
Θέμα δημοσίευσης:
Γρηγορη αυτες ηταν παρατηρησεις της στιγμης τοτε που τα ειχα βαλει.
Θυμαμαι δεν ειχα καλο τιμονι γιατι η ευθυγραμιση ηταν στο γα** του καραγκιοζη.
Γενικα δεν εχει τρομερη διαφορα το τιμονι ετσι δεν ειναι?
grpap - Παρ 08 Αύγ 2008, 22:27:38
Θέμα δημοσίευσης:
Το ειδα αρκετα πιο ευαισθητο σε αλλαγη πορειας,οντως αν αυτο εννοεις.Ειναι πιο αμεσο.Κατα τα αλλα το τιμονι δεν εχει καμμια διαφορα με πριν.Ειναι το ιδιο σαφες ακομα και στην τελικη.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr