fteriman έγραψε: |
τελικα που κερδιζουμε και που χανουμε κατεβαζοντας το προφιλ απο 55 σε 50? και μιλαω για την διασταση 195-55-15 που εχουν τα 1,6 απο το εργοστασιοκαι περα απο το χρηματικο που οντως ειναι σημαντικος παραγοντας!οταν πηγα στον λαστιχα μου και τον ρωτησα για 195-50 15 μου ειπε πως ειναι λαθος διασταση για το αμαξι.γνωριζω οτι ισως φανω λιγο κουραστικος με την ερωτηση που θα κανω αλλα θα ηθελα την γνωμη σας και τις εμπειριες σας απο την διασταση αυτη σε σχεση με το 55αρι προφιλ που φοραει απο την μανα του.να σημειωσω μονο οτι δεν θελω να βαλω 16αρες ουτε με ενθουσιαζει η ιδεα να βαλω 205 προφιλ,και οτι το αμαξι ειναι τελειως μαμα σε στησιμο.καθε αποψη δεκτη |
fteriman έγραψε: |
βασικα φιλε wplash ειμαι ικανοποιημενος απο το γενικοτερο στησιμο του αυτοκινητου γιαυτο και δεν θελω να προβω σε αλλαγη ζαντας η αναρτησης.πιστευω οτι με το 50αρι θα μειωθει το μαγουλιασμα και με την αλλαγη των κοντι θα αυξηθει η ελκτικη προσφυση που θα μου μειωσει το σπινιαρισμα στις εξοδους κλειστων στροφων.αλλα θα ηθελα και τις αποψεις αυτων που εχουν προβει σε αυτην την αλλαγη προφιλ για να πουν συγκεκριμενα που εχασαν και που κερδισαν!οσο για το κοπανημα θα ελεγα οτι ειναι ο κυριος λογος που δεν σκεφτομαι το χαμηλωμα αλλα ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων |
fteriman έγραψε: |
βασικα φιλε wplash ειμαι ικανοποιημενος απο το γενικοτερο στησιμο του αυτοκινητου γιαυτο και δεν θελω να προβω σε αλλαγη ζαντας η αναρτησης.πιστευω οτι με το 50αρι θα μειωθει το μαγουλιασμα και με την αλλαγη των κοντι θα αυξηθει η ελκτικη προσφυση που θα μου μειωσει το σπινιαρισμα στις εξοδους κλειστων στροφων.αλλα θα ηθελα και τις αποψεις αυτων που εχουν προβει σε αυτην την αλλαγη προφιλ για να πουν συγκεκριμενα που εχασαν και που κερδισαν!οσο για το κοπανημα θα ελεγα οτι ειναι ο κυριος λογος που δεν σκεφτομαι το χαμηλωμα αλλα ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων |
fteriman έγραψε: |
σε ευχαριστω sps,βοηθησες πολυ! παω για pilot exalto 2 σε 195-50-15 λοιπον!οταν θα τα βαλω με το καλο, να κατεβουμε μαζι μια φτερη μιας και ειμαστε και γειτονες |
sps έγραψε: |
Στα μειον, ειναι η ασαφεια που παρουσιαζεται στο τιμονι στις υψηλες ταχυτητες στην ευθεια, αλλα βελτιωνεται κατα πολυ αυτο με μια καλη ευθυγραμμιση. |
ultra-one έγραψε: |
Δηλαδή πριν με τα Conti δεν υπήρχε ασάφεια??? |
giannis_cc έγραψε: | ||
δηλαδη τι διασταση εχεις βαλει ;;; δεν ισχυει κατι τετοιο παντως απ οσο ξερω . |
giannis_cc έγραψε: |
δηλαδη τωρα που θα παω απο 195-50-15 σε 205-45-16 θα χρειαστω update ; |
Κώδικας: |
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
195/55-15 107mm 298mm 596mm 1871mm 535 0.0% 195/50-15 98mm 288mm 576mm 1810mm 553 -3.3% 195/45-16 88mm 291mm 582mm 1828mm 547 -2.3% 205/45-16 92mm 295mm 591mm 1856mm 539 -0.8% |
shiba έγραψε: |
του γιαννη σε λιγο δεν θα ειναι ενα απλο 1.6αρη... |
Κώδικας: |
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
195/55-15 107mm 298mm 596mm 1871mm 535 0.0% 185/55-15 102mm 292mm 584mm 1836mm 545 -1.8% 195/45-15 88mm 278mm 556mm 1748mm 572 -6.5% 195/50-15 98mm 288mm 576mm 1810mm 553 -3.3% 205/50-15 102mm 293mm 586mm 1841mm 543 -1.6% 195/40-16 78mm 281mm 562mm 1767mm 566 -5.6% 195/45-16 88mm 291mm 582mm 1828mm 547 -2.3% 205/40-16 82mm 285mm 570mm 1792mm 558 -4.2% 205/45-16 92mm 295mm 591mm 1856mm 539 -0.8% 205/40-17 82mm 298mm 596mm 1872mm 534 0.1% 205/45-17 92mm 308mm 616mm 1936mm 516 3.5% |
gianic έγραψε: |
δηλαδη τωρα που θα παω απο 195-50-15 σε 205-45-16 θα χρειαστω update ; |
grpap έγραψε: |
Οι διαθεσιμες διαστασεις στο διαγνωστικο ειναι: 175-65-14,195-55-15 και 205-45-16. |
grpap έγραψε: |
Αυτη ταιριαζει ακριβως στο 195-55-15 αν και δεν αναφερεται στο διαγνωστικο. |
grpap έγραψε: |
Σοβαρα τωρα στο δικο μου εχει αυτες τις 3 που ειπα.Ισως το δικο σου να ειναι πιο καινουργιο και να εχει και 4η. |
grpap έγραψε: |
Παιδες,ποια η διαφορα μεταξυ του 195-55-15 και του 215-40-17 στη διαμετρο;Να σας πω εγω:ΚΑΜΜΙΑ. |
Κώδικας: |
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
195/55-15 107mm 298mm 596mm 1871mm 535 0.0% 205/40-17 82mm 298mm 596mm 1872mm 534 0.1% 215/40-17 86mm 302mm 604mm 1897mm 527 1.4% |
Κώδικας: |
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
195/50-15 98mm 288mm 576mm 1810mm 553 0.0% 175/65-14 114mm 292mm 583mm 1832mm 546 1.2% |
grpap έγραψε: |
KAMMIA διαφορα στη ΔΙΑΜΕΤΡΟ!Σε όλα τα αλλα ναι. |
grpap έγραψε: |
Βεβαια αφου ειναι ακριβως ιδια διαμετρος με το 195-55-15 δεν υπαρχει κανενα προβλημα. |
sps έγραψε: | ||
Εχω κανει αυτη την αλλαγη βαζοντας goodyear F1 195-50-15. Λοιπον, η προσφυση αυξηθηκε, το μαγουλιασμα μειωθηκε(και ετσι κατεβαινω καλυτερα τη φτερη ) ενω και το λαστιχο εχει σαφως πιο πολλα περιθωρια γλιστρηματος σε σχεση με το μαμα κοντι. Και η αποδοση οταν ζεσταθει ειναι σε πολυ καλα επιπεδα αλλα αυτο οφειλεται και στο ελαστικο περισσοτερο παρα στο προφιλ. Επιση το τιμονι ειναι πιο σαφες στο turn in! Το βημα κονταινει λιγο με αποτελεσμα πιο ζωηρο μοτερ στις χαμηλες στροφες. Αυτα ειναι τα πλεονεκτηματα. Στα μειον, ειναι η ασαφεια που παρουσιαζεται στο τιμονι στις υψηλες ταχυτητες στην ευθεια, αλλα βελτιωνεται κατα πολυ αυτο με μια καλη ευθυγραμμιση. Η ανεση παραμενει η ιδια, δεν αλλιωνεται. Το κοπανημα που ειπωθηκε παραπανω, ειναι καθαρα θεμα πιεσης ελαστικου. Οσο πιο πολυ τα φουσκωνεις τοσο πιο πολυ κοπαναει. Ενα 32-33 εμπρος ειναι μια καλη πιεση. Ελπιζω να βοηθησα. |