seridim έγραψε: |
Αλέξανδρε
Αυτό που ρωτάς εάν αναπρογραμματίζετε ώστε να μπει σε άλλο αυτοίνητο μάλλον γίνεται. Αν μπεις στο site powersystem.fr το οποίο αναφέρει ο Vini θα δεις στην αρχική του σελίδα ότι γράφει: Reprogrammable to another car. |
Vini έγραψε: |
Μου πρότεινε να πάω από το μαγαζί και να δοκιμάσω ένα PEUGEOT 106/1600/16v με το Power System.... |
overgr έγραψε: |
Ακούγεται καλό.
Για να δούμε... πολύ θα ήθελα να το δω στην πράξη - ο κυριότερος προβληματισμός μου βρίσκεται στο αν η δύναμη είναι ομαλή και αν δεν χειροτερεύει η καμπύλη ροπής. Μακάρι να είναι όλα όπως πρέπει... τότε θα λέει πολύ! |
Vini έγραψε: |
Eπιπλέον μου διευκρίνησε ότι ΔΕΝ πειράζεται καθόλου ο εγκέφαλος απλά γίνεται παρεμβολή παράλληλα συσκευής πάνω στον 3-φυσο η οποία συσκευή μελετάται ειδικά πάνω στο εγκέφαλο π.χ. BOSCH, SAGEM, MAGNETTI του κάθε 206. Η μελέτη γίνεται εξ'ολοκλήρου στην Γαλλία η οποία αποστέλει την συσκευή για να μπει στο αυτοκίνητο.
Στον εγκέφαλο ΔΕΝ μπαίνει εργαλείο αλλά ούτε και κατσαβίδι. Ειδικά για το 206/1600/16V μου είπε ειλικρινά ότι παίρνει 10άλογα και 1,95ροπή με βενζίνη 95οκτανίων ενώ μπορεί να δώσει τα 13άλογα με βενζίνη 98οκτανίων ή καλύτερη.... |
Johnny έγραψε: | ||
Vini σε γεβικές γραμμές ακούγεται πολύ καλό, αλλά τι εννοεί όταν λέει ότι παρεμβάλλεται παράλληλα συσκευή πάνω στον εγκάφαλο; Μιλάει για κάποια πλακέτα που κολλάει πάνω στην ήδη υπάρχουσα τους εγκέφαλου; ή απλά βγαίνει κάποιο καλλώδιο και παρεμβάλλεται ανάμεσα το πρόσθετο εξάρτημα;; Εγώ πάντως κολλήσεις πάνω στα ηλεκτρονικά του εγκεφάλου μου δεν θα έκανα...Μετά απο λίγο καιρό θα ήταν OFF στα σίγουρα (Μιλάω εκ πείρας γενικά σε ηλεκτρονικά και controllers, αφού έχω τελειώσει Μηχανικός Η/Υ Ε.Μ.Π.και ειδικεύομαι πάνω σε τέτοια συστήματα...) Μάθε πως ακριβώς γίνεται η σύνδεση του έχτρα μηχανήματος, για να σου πω και πόσο σοβαρά αυτή η γαλλική εταιρεία μελατάει τα ηλεκτρονικά της... |
pugsang έγραψε: |
Οπως φαίνεται και απο την φωτογραφια που υπάρχει πιο πάνω για τα δικα μας πρέπει να ειναι το μεσαίο αυτο που είναι πάνω στο κουτί με τα διαγράμματα δυναμομέτρησης.Απ οτι εχω καταλάβει αυτό μπαίνει στην μια απο τις τρεις φίσες του εγκεφάλου χωρις κολλήσεις επάνω στον αντάπτορα του εγκεφάλου(απ οτι ειδα εχουν την ιδια φισα με την μανισια) και στο αλλο ακρο (το κιτρινο ας πούμε) μπαίνει η φίσα του αυτοκινήτου.
Θα δουμε το Σαββάτο ειναι κοντά |
Vini έγραψε: |
Πάντως από την δυναμομέτρηση που βλέπω στο κουτί βλέπω ότι παίρνει 10-13άλογα στο νερό.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Θα προσπαθήσω να είμαι και εγώ Vini, Pugsang, Pezomania.
Αν και έχω κάποια προβληματάκια, θα προσπαθήσω! |
chatasos έγραψε: | ||
Τώρα αν πω ότι θα έρθω και εγώ, θα με δείρετε? |
chatasos έγραψε: | ||
Τώρα αν πω ότι θα έρθω και εγώ, θα με δείρετε? |
Vini έγραψε: | ||
Σωστός! Επίσης σε περίπτωση που θέλει να επισκεφθεί κάποιος την PEUGEOT το Power System μπορεί να βγει ή να κρυφτεί κατάλληλα ώστε να μην το παρουσιάσει σε εξουσιοδοτημένο. Μου πρότεινε να πάω από το μαγαζί και να δοκιμάσω ένα PEUGEOT 106/1600/16v με το Power System....όπως επίσης μου είπε να πάω να δω και τις δυναμομετρήσεις από SEAT LEON 1600 που το έφτιαξε αυτές τις μέρες και το έχει σε δοκιμή.... Μου είπε ότι πλέον διαφημίζεται και στο Max Power... (τώρα αυτό είναι καλό ή κακό??? ![]() ![]() |
chatasos έγραψε: | ||||
Αν βγει, μετά πρέπει να ξαναπρογραμματιστεί όταν ξανατοποθετηθεί? Βασικά η απορία μου είναι η παρακάτω: Υποθέτουμε ότι το βάζω, δουλεύει οκ και όλα καλά..... Κάποια στιγμή αποφασίζω να το βγάλω (μόνος μου). Είναι εύκολο? Το αυτοκίνητο συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά? |
Vini έγραψε: |
Ουφ!
Τώρα τι να γράψω εδώ? Λοιπόν σήμερα πήγαμε αντιπροσωπεία 4 άτομα για να δούμε από κοντά το POWER SYSTEM...! ![]() Λοιπόν...φύγαμε μάλλον με σκυμμένο κεφάλι και τα "εγκεφαλικά" όνειρα γκρεμισμένα... ![]() Ολα καλά όλα ανθηρά αλλά το σκηνικό είχε 3 σοβαρά μειονεκτήματα: 1. Στα 206 δυστυχώς γίνεται απογύμνωση καλωδίων στις φύσες...πέφτει κολλητήρι για να μπει σειριακά η συσκευή...και μάλιστα ψιλο-διαλύονται τα καλώδια στις φίσες.... 2. Σε περίπτωση προβλήματος (μπαμ) στον εγκέφαλο η απάντηση ήταν ΚΙΝΕΖΙΚΗ...Η εγγύηση 5 ετών καλύπτει μόνο τοποθέτηση και την συσκευή...όχι την αξιοπιστία στην καλή λειτουργία των ηλεκτρονικών του 206....ή του 106... 3. Η τιμή από 485 μπορεί να κατέβει 400 αρκεί να γίνει μαζική παραγγελία... Επειδή απογοητεύτικα ![]() ![]() |
Vini έγραψε: |
Ολα καλά όλα ανθηρά αλλά το σκηνικό είχε 3 σοβαρά μειονεκτήματα:
1. Στα 206 δυστυχώς γίνεται απογύμνωση καλωδίων στις φύσες...πέφτει κολλητήρι για να μπει σειριακά η συσκευή...και μάλιστα ψιλο-διαλύονται τα καλώδια στις φίσες.... |
Nikel έγραψε: |
Ρε γα**το δεν θυμαμαι με ποιον μιλαγα προχθες οταν του ειπα για το μαραφετι αυτο και μου λεει Τι Power System και μ@λακιες καποιος φιλος μου πηγε στον ..... (δεν θυμαμαι) και εννω το προγραμμα που του ειχαν βαλει (μαλλον σειριακος) στο τριφυσο ραλλακι δεν δουλευε το εκανε να βγαζει 10-12 αλογα (dyno).
Λοιπον θα ψαξω να δω τι γινετε με αυτο το θεμα ![]() ![]() ![]() |
Nikel έγραψε: |
πλεον μπορει να βαλει προγραμμα σε Peugeot & Citroen 1.6 16v (2001) ![]() |
Nikel έγραψε: | ||
Οπως λοιπον ειχα υποσχεθει το εψαξα το θεμα και εχω ευχαριστα νεα (θελω ποσοστα ![]() Εχουμε και λεμε η εταιρεια CNG Communications εταιρεια που ειδικευεται σε βελτιωτικα προγραμματα (Genesis) εγκεφαλων πλεον μπορει να βαλει προγραμμα σε Peugeot & Citroen 1.6 16v (2001) ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: | ||
Προ multiplex δηλαδή. ![]() ![]() ![]() |
Vini έγραψε: |
Πάλι στην πρίζα (φύσα) μας βάζεις ΝΙΚ!!!!!!!
Τι εταιρεία είναι αυτή? Που την ξετρύπωσες? Που είναι? Τι άλλο ρώτησες? Ποιων είναι το πρόγραμμα? Που θα βρουμε πληροφορίες? ΠΕΣΤΑ ΟΛΑΑΑΑ!!!!!! |
Rally έγραψε: |
www.genesischips.gr
leei oti programmatizontai oloi oi egkefaloi 1600cc 16v 2001-2002 ![]() ![]() ![]() |
Rally έγραψε: |
nai exeis dikio to tsekara kai egw.to thl einai 010 7473352-6. einai stoixeia sxetikhs diafimishs sto get the power tou drive noembrioy. |
pduke έγραψε: |
530 EURO δεν είναι λίγα λεφτά αλλά είναι τα μόνα εγγυημένα.Εγώ σας το ξαναλέω πάμε σαν κλαμπ στην RS και τους μιλάμε,ήδη άρχισα και το ψάχνω με το παράρτημα στην Πτολεμαίδα μιας και βρήκα μια γνωστή από εκεί.
ΌΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΜΑΖΙΚΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.ΑΝΤΕ ΠΑΛΙΚΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΩ |
pduke έγραψε: |
Περιμένουμε εναγωνίως Νίκο!!!!
Πρόσεξε όμως όταν πήρα τηλέφωνο πριν από 4-5 μήνες,ήταν ένας κάφρος έτοιμος για καβγά!!!!(άγνωστο γιατί!)προσπάθησε να είσαι διπλωματικός. Με την ευχή μου σύντροφε!! |
pduke έγραψε: |
Σαν κλαμπ τιμές μας κάνει?
τον ρώτησες? Έχουμε άλλη επιλογή εκτός των superchips?Δεν έχουμε! |
chatasos έγραψε: |
Γιατί όλοι λένε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί πρόβλημα στο
αυτοκίνητο, αλλα δεν δέχονται να δώσουν εγγύηση? Εμένα αυτό μου λέει ότι δεν είναι σίγουροι για την μετατροπή. |
chatasos έγραψε: |
Γιατί όλοι λένε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί πρόβλημα στο
αυτοκίνητο, αλλα δεν δέχονται να δώσουν εγγύηση? Εμένα αυτό μου λέει ότι δεν είναι σίγουροι για την μετατροπή. |
christhehealer έγραψε: | ||
Γιατί όπως είπε ο μηχανικός της Peugeot που αποδεικνύεται σοφός γέροντας.Στο 206; 320.000 ζημιά στην καλύτερη περίπτωση. Zήτα εγγύηση ότι δεν θα προκληθεί πρόβλημα. Eγώ λεφτά θα πάρω, εσύ θα τρέχεις. |
Miltellas έγραψε: |
Τελικά μου φαίνεται δεν θα αλλάξω ούτε το φίλτρο αέρα!!
Έτσι όπως τα έχουν κάνει δεν είναι να πειράζεις τίποτα χωρίς παρενέργειες... |
pduke έγραψε: |
Πες το καθαρά παπούκα......δεν αλλάζω τίποτα για να έχω δικαιολογία που μένω πάντα τελευταίος!!!!! |
Vini έγραψε: |
Και για να μην ξεχνιώμαστε και για να γελάσουμε λιγάκι.... ![]() Καταρχήν δεν αναφέρω επωνυμία γιατί.... ![]() ![]() ![]() Σήμερα το πρωί είπα να πάω σε νέο γνωστό "βελτιωτικό οίκο" που διαφημίζεται πολύ στο AutoMotorUndSport και βελτιώνει και Peugeot εγκεφαλικά. Η επιχείριση/έκθεση είναι στο Μαρούσι.... ![]() Αφού έψαξα να δω που μπορεί να είναι κατέληξα σε ένα Βουλκανιζατέρ! ![]() ![]() ![]() ![]() Μέσα σε λάστιχα και ζάντες προσπαθούσα να καταλάβω αν εκεί γινόντουσαν και αναβαθμίσεις εγκεφάλων!! ![]() ![]() ![]() ![]() Τελικά ΝΑΙ!!! Αποδείχτηκαν τα εξής (για μένα τραγελαφικά): 1. Κάνει λέει ανάβαθμιση στον εγκέφαλο των 206 από 14 έως 17 άλογα... ![]() 2. Δεν την κάνει εκεί αλλά παίρνει τον εγκέφαλο (τον βγάζει εντελώς) και στον στέλνει Γερμανία... ![]() ![]() ![]() ![]() 3. Εκεί κάθεται 3 μέρες και γυρνάει βελτιωμένος.... ![]() ![]() 4. Για 3 μέρες το 206 είναι ακινητοποιημένο....και μπορεί και για πάντα... ![]() ![]() 5. Δίνει και εγγύηση 1 χρόνο ... εφόσον γυρίσει ... ![]() ![]() 6. Φυσικά σε ερωτήσεις του τύπου αν κάτι δεν πάει καλά, ή αν χαθεί ο εγκέφαλος.... θυμήθηκε τον ξάδελφο του τον Κινέζο... ![]() ![]() ![]() 7. Φυσικά για να μην ξεχνιόμαστε .... ειπώθηκε 200 φορές ότι η βελτίωση του είναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ! 8. Και επειδή είναι η πλέον "ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ" το 206 θα γίνει τέρας οπότε θα πρέπει να αλλάξω την ανάρτηση αμέσως με ΚΑΛΥΤΕΡΗ αυτή που φέρνει αυτός... όλες οι άλλες είναι μάπα! ![]() ![]() ![]() ![]() 9. Μα φοράω EIBACH...?? Απάντηση! Σιγά το ελατήριο...μόνο χαμήλωμα 2,5πόντους.... Μα κατεβαίνει 3 μπροστά και 3,5 πίσω μετρημένα.... Απάντηση! Αποκλείεται...το Eibach κατεβαίνει μέχρι 2,5πόντους...το δικό μου κατεβαίνει 5 πόντους.... ![]() ![]() ![]() 10. Και το ζουμί της ιστορίας για να γελάσουμε παιδιά όλοι μαζί παρακαλώ! Πόσο ρε μάστορα θέλεις για να σου δώσω τον εγκέφαλο και να τον κάνεις τέρας μετά από 3 μέρες στην όμορφη Γερμανία?? Τιμή φιξ φίλε....1200euro....δηλ... 410.000δρχ!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Τι πυροβολισμός Θεέ μου!!!! ![]() ![]() Α! Ρε! Που είναι και εδώ μερικοί Τσετσένοι αντάρτες????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Αν θέλετε να μάθετε ποιος είναι αυτός...κάντε υπομονή...στο AutoExelixis θα γελάσουμε όλοι μαζί στο επιβλητικό περιπτερό του..... ![]() ![]() |
Vini έγραψε: |
Τιμή φιξ φίλε....1200euro....δηλ... 410.000δρχ!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slash έγραψε: |
Χαχαχαχα!!!
Επειδή Vini φαντάζομαι το όλο σκηνικό πώς παίχτηκε, πες μας πόσο χρονών ήταν ο ζόρικος αυτός ο μάστορης!! |
Vini έγραψε: |
Τιμή φιξ φίλε....1200euro....δηλ... 410.000δρχ!!!!!
|
DimiP έγραψε: | ||
πονταρω 1ος : ο μαστορας ηταν 35 +- 5 . μεσα;;;; |
Vini έγραψε: |
Πόσο είπες Αλέκοοοοο????? 35+-5 Χα!χα!χα!χα!χα!χα! Ο τύπος είναι πάνω από 45 στο χαλαρό... ![]() ![]() ![]() Και είναι ο κλασικός ο Ελληνας, ο αρπάχτρας, ο ένας ο μοναδικός...που όλοι οι άλλοι για αυτόν είναι κάφροι και αυτός είναι ο "γα**Ω ΟΛΑ!!!" |
DimiP έγραψε: |
μηπως ΑΧΙΟΝ DESIGN και οικογενεια ΠΑΤΣΟΥΡΕΑ ;;;;;
ουπς! το ειπα ΟΧΙ ΡΕ Γα**τω... λετε να επεσα μεσα;; vini vini ![]() για πες το πετυχα ; αν ναι παει κλαφτε με! τωρα που το ειπα και εκανα διαφημηση !! θα με ...εκτελεσουν! ![]() καηκα. τελικα το πετυχα? |
DimiP έγραψε: |
μηπως ΑΧΙΟΝ DESIGN και οικογενεια ΠΑΤΣΟΥΡΕΑ ;;;;;
ουπς! το ειπα ΟΧΙ ΡΕ Γα**τω... λετε να επεσα μεσα;; vini vini ![]() για πες το πετυχα ; αν ναι παει κλαφτε με! τωρα που το ειπα και εκανα διαφημηση !! θα με ...εκτελεσουν! ![]() καηκα. τελικα το πετυχα? |
DimiP έγραψε: |
δηλαδη τωρα εμεις πρεπει να γελασουμε;;;
κλαψ κλαψ μπουουου κλαψ κλαψ. σιγα μη γελασουμε ποιος ειναι αυτος ρε νικο; ΝΙΚΟΛΑΣ ΒΑΚΕΛΑΣ ; ποιος ειναι αυτος; τον ξερει η μανα του; παντως εγω ουτε που τον εχω ξανα-ματα-κουσει!!!! μηπως ειναι ποιο γνωστος με κανα "πιασαρικο" ψευδωνυμο; |
Nikel έγραψε: |
Λοιπον εχθες (ημερα Πεμπτη) βρισκομουν σε γνωστο συνεργειο της Peugeot του οποιου οι μηχανικοι ειναι φιλοι μου...Γιατι τα λεω αυτα διοτι μεσα βρισκοταν ενα 2λιτρο 206 με καμμενη μηχανη η οποια ηταν μαμα απειραχτη...Ο τυπος το μονο που ειχε κανει ηταν σκουπα-εξατμιση-προγραμμα...Καταφερε και του περασαν (μιας και το αυτοκινητο ειναι κανουργιο) νεα μηχανη εξολοκληρου στην εγγυηση...Καπου σκαλωσε ομως το project...Απ'οτι μιλαγα με τον ηλεκτρολογο η νεα μηχανη (την οποια και τοποθετησαν) δεν επερνε μπροστα και ο λογος ηταν ο εγκεφαλος (magnetti marelli) ο οποιος βγηκε off απο το chip που του ειχαν βαλει...Μου προσθεσε επισης πως υποψιαζεται πως το καψιμο της μηχανης (τι ακριβως επαθε δεν το γνωριζω) οφειλεται στο chip που ειχε βαλει ο τυπος...Για να δουλεψει λοιπον η καινουργια μηχανη θελει και νεο εγκεφαλο...ΑΡΑ προσοχη σε μικροχειρουργικες επεμβασεις του εγκεφαλου!!!! |
DimiP έγραψε: |
speedy100 με ολες αυτες τις γνωσεις που αποκομισες και απο τη δουλεια που ανελαβες να κανεις , τελικα τι θα προτεινες ;
εγω καταλαβα απο ολα πως ειναι εξαιρετικα απιθανο να κανει καποιος (απο εμας) σωστη δουλεια τουλαχ. στη χωρα μας , και αυτο οχι τοσο γιατι θα πεσει πανω σε καποιον που θα θελει να του "φαει τα λεφτα" οσο για την δυσκολια του εγχειρηματος. |
speedy100 έγραψε: |
Καλημέρα, Οπως έγραψα και πιο πάνω η γνώμη μου είναι ότι η δεύτερη περίπτωση είναι η πιο σωστή και ασφαλείς για βελτιώσεις δρόμου. Ετσι και αλλιώς αυτό γίνεται και στο εξωτερικό. Οταν στέλνει κανείς την ECU του σε κάποιο οίκο έξω αυτό κάνουν. Για τη δική μας αγορά λοιπόν ισχύει το ίδιο. Αυτό που πρέπει να ψάξει κανείς εδώ είναι να βρει κάποιο βελτιωτή που δουλεύει με αυτό τον τρόπο. Το αποτέλεσμα πρέπει να είναι το ίδιο με το να στείλει τον εγκέφαλο έξω. Φιλικά Speedy100 ![]() |
pduke έγραψε: |
χμμ,με λίγα λόγια προσφέρεσαι να αναλάβεις μαζί με άλλους μια έρευνα αγοράς μιας και εγώ για παράδειγμα δεν πρόκειτε να καταλάβψ εαν κάποιος βελτιωτής χρησιμοποιεί την δεύτερη μέθοδο ή όχι ![]() και κάτι άλλο , ρε παιδια τελικά να θεωρώ την superchips μια από τις καλύτερες και πιο αξιόπιστες ή όχι? |
pduke έγραψε: | ||
χμμ,με λίγα λόγια προσφέρεσαι να αναλάβεις μαζί με άλλους μια έρευνα αγοράς μιας και εγώ για παράδειγμα δεν πρόκειτε να καταλάβψ εαν κάποιος βελτιωτής χρησιμοποιεί την δεύτερη μέθοδο ή όχι ![]() και κάτι άλλο , ρε παιδια τελικά να θεωρώ την superchips μια από τις καλύτερες και πιο αξιόπιστες ή όχι? |
Ελατός έγραψε: |
και κάτι άλλο , ρε παιδια τελικά [size=30]να θεωρώ την superchips μια από τις καλύτερες και πιο αξιόπιστες ή όχι?[/size] |
ROLAND GARROS έγραψε: |
Φιλτατοι!!!
σκεφτομαι εντονα μετα την τοποθετηση και της σκουπας την επεκταση σε κατι πιο χειροπιαστο. Σκεφτηκα λοιπον να προχωρησω στον προγραμματισμο του εγκεφαλου αλλα δεν εχω ιδεα, τι και πως και φυσικα κοστος, οπως επισης δεν ξερω τελικα αποτελεσματα σε ιππους και ροπες. Μπορει καποιος να με διαφωτίσει ? |
volvos έγραψε: |
υπαρχει και μια αλλη λυση σε σκεψεις ακομα....
παιρνεις τον εγκεφαλο του c2 vts του τραβας ενα ομορφο copy-paste και τον συνδυαζεις με τους αναλογους εκεντροφορους απο τον εν λογω μοτερ...... |
p206xs2 έγραψε: |
Η Vamag ποια είναι και που είναι ακριβώς; |
speedy100 έγραψε: | ||
Γεια σου Volvos ![]()
Καλή σαν γενική ιδέα...Σχετικά με το copy-paste του προγράμματος. Το πράγμα δεν είναι καθόλου απλό. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα υπάρχει πρόβλημα με το ηλεκτρονικό γκάζι, με το μείγμα ( ο καταλύτης και οι Λάμδα βρίσκονται σε άλλη θέση), κλπ. αλλά και αν δούλευε θα πρέπει να κάνεις την διόρθωση του checksum αφού ο δικός σου εγκέφαλος δεν θα αναγνωρίζει ως σωστό το checksum του VTS… Είσαι σίγουρος ότι μπορείς να κάνεις σωστά αυτή την διόρθωση? Πρέπει να σπάσεις τον κώδικα, να βρεις τον αλγόριθμο και να τον εφαρμόσεις στο πρόγραμμα. Μπορείς? |
volvos έγραψε: |
λοιπον το μοτερ συμφωνα με το αγγλικο site sitroen.co.uk οπως λεω και στα νεα ειναι- πολλαπλη εισαγωγης - koyzman και να σου εκανε με το ηλεκτρικο γκαζι τι θα εκανες????- εξατμιση - παιζεται - εκεντροφοροι εγκεφαλος μπεκ .... εγω προσωπικα 126-109= 17 αλογα μαμα και 1δευτ 0-100 κατω δεν με χαλανε καθολου.... |
volvos έγραψε: |
..........
με δεδομενο οτι η πεζο θα βαλει το μοτερ αυτο σε εμας αρα λυνονται προβληματα με πλεξουδες κλπ εγω προσωπικα προτιμω να αντιγραψω τους 5 χαρτες αυτου του εγκεφαλου - θεωρητικα παντα- σε συνδυασμο με εκεντροφορους ειτε ραλλυ-κατι μου λεει οτι τετοιους φορα το σιτροεν.....- παρα να τρεχω δεξια αριστερα με την ελπιδα οτι ο καθε μπιπ δε θα με απαφτωσει.....αλλωστε εχω ενα και κατι χρονο εγγυηση μεχρι τοτε θα βρισκω οτι θελω απο c2!!!!................................................................................................................................ εχεις ακουσει φιλε sidobre τι οργια εκανε παλια σε ρενο5 ο λιολιος που λεμε και ποσους ειχε παρει στο λαιμο του???????????????????????????? θα μου πεις και συμφωνω οτι ολοι παθαινουν και μαθαινουν και οτι εχει ηδη τσεκαριστει ο κυριος αλλα εγω προσωπικα φοβαμαι οτι αν δεν υπηρχε η δυναμικη ο ογκος και η δημοσιοτητα αυτου του κλαμπ ισως να μην ηταν τοσο ροδινα τα πραγματα./. για αυτο και επιμενω να προσεχετε τι θα προσφερετε και μην αφηνετε χαλαρα τα γκεμια στους εκαστοτε 'φιλους΄του κλαμπ εγω προσωπικα 126-109= 17 αλογα μαμα και 1δευτ 0-100 κατω δεν με χαλανε καθολου αλλωστε sidobre εσυ με τις παναγιας τα ματια εχεις 8δευτ 0-100 αρα 7.7 με ενα ατομο... και ποτε δε ειπα οτι θα παρω 17 αλογα με ενα προγραμμα το αντιθετο ειμαι εντελως κατα των προγραμματων και των μισων μετατροπων.... γιααυτο και προτιμω τη λυση του 2.0 μοτερ και το κεφαλι μου ησυχο - μηχανικο να το βαλει εχω αλλα οχι να το πειραξει ![]() αααααααααα ασχετο rc μοτερ βρηκα 6000ευρω κομπλε με πισω αξονα,φρενα,ζαντες... ουτε πολλα ουτε λιγα ααα τωρα που το θυμυθηκε koyzman εσυ δεν ειχες πει οτι αντεχουν τα μπεκ του 1.6 ανεβασμα σε παροχη και οτι ειναι γαιδουρια??? |
Sidobre έγραψε: |
Nα σας πω εγώ; Πάλι τον κακό θα κάνω....
Το C2 φοράει άλλα μπεκ με διαφορετική παροχή που σημαίνει διαφορετική χαρτογράφηση! Δηλαδή όχι μόνο δεν θα παίξει με ένα copy -paste αλλά θα είναι -λογικά- φτωχότερο! Εκτός αν κάποιος ταιριάξει και τα μπεκ μαζί και δει δουλειά (και τι δουλειά όπως φαίνεται το C2!) |
Παράθεση: |
Ρε παιδιά, μια ρητορική ερώτηση:
Τι παραπάνω θα δει κανείς με ένα aftermarket πρόγραμμα μόνο; Αφού σε πλήρες φορτίο, το μοτέρ είναι στοιχειομετρικά σωστό. Η διαφορά δηλαδή που θα είναι; Οταν θα είναι σε μεσαίο φορτίο, να δίνει παραπάνω καύσιμο, δηλαδή παραπάνω κατανάλωση χωρίς ουσιαστικό όφελος; Πιστεύω -ακράδαντα- ότι για πρόγραμμα μιλάμε μόνο όταν έχεις αλλάξει κάτι ουσιαστικό στον κινητήρα. Να δώσεις ακόμα και 300 ή 200 ευρώ, τι θα αλλάξει; |
Παράθεση: |
Η μήπως αυταπατατάσθε (<- εσκεμμένο) ότι θα αλλάξει και η ταχύτητα ανοίγματος της πεταλούδας;
Εδώ είμαστε και συζητάμε! |
speedy100 έγραψε: | ||||||
Γεια σου Τάσο ![]()
Ναι αυτό είναι σωστό για την παροχή και την διαφορετική νορμάλ χαρτογράφηση. Βέβαια το αν χρειάζονται αλλαγή τα μπέκ ή όχι εξαρτάτε από το τι περιθώρια αλλαγής του Duty Cycle υπάρχει ώστε να καλυφθεί η σωστή παροχή από τα νορμάλ μπέκ. Είναι ένα θέμα προς έρευνα.
Αγαπητέ Τάσο, όπως πολύ σωστά λες σε πλήρες φορτίο το μοτέρ είναι στοιχειομετρικά σωστό. Το θέμα είναι ότι το στοιχειομετρικά σωστό είναι το ζητούμενο για κατανάλωση και καυσαέρια αλλά όχι για το βέλτιστο σε απόδοση. Αυτό που γίνεται στο chip tuning (από πλευράς μείγματος) είναι η βελτιστοποίηση της αναλογίας αέρα βενζίνης για την μέγιστη δυνατή απόδοση. Αυτή η τιμή είναι μακριά από την στοιχειομετρική τιμή? Σωστά τώρα θα σου δημιουργηθεί η απορία, «μα τότε θα πεθάνουμε στο καυσαέριο». Σωστά αλλά ο καταλύτης είναι εκεί για να φιλτράρει το «κακό» και επίσης το βέλτιστο αυτό μείγμα είναι «στιγμιαίο» δηλαδή μέχρι να προλάβει ο Λάμδα να κάνει το θαύμα του και να το διορθώσει. Η χρονική όμως αυτή καθυστέρηση είναι αρκετή για να κάνει την διαφορά στο «γκάζομα» δηλαδή να μας δώσει αυτό το πέταγμα από αλλαγή σε αλλαγή τόσο στο δρόμο όσο και σε μια εκκίνηση σε αγώνα ταχύτητας ή σε ανάβαση, ?.κόντρα? κλπ. Από την άλλη πλευρά όπως έχω ξαναπεί ότι σε μια δυναμομέτρηση το μέτρημα γίνεται με το γκάζι σανίδα. Σε αυτή την περίπτωση η ECU δουλεύει σε Open Loop δηλαδή ο Λάμδα δεν διορθώνει το μείγμα. Έτσι λοιπόν όταν το μείγμα έχει βελτιστοποιηθεί από στοιχειομετρικό σε μείγμα για απόδοση τότε και το δυναμόμετρο θα μας δείξει και παραπάνω ίππους. Το κέρδος δηλαδή είναι διπλό. Και καυσαέρια δεν έχουμε γιατί ο Λάμδα διορθώνει και ο καταλύτης φιλτράρει και παραπάνω δύναμη έχουμε όταν την θέλουμε, δηλαδή όταν είμαστε σανίδα. Θα μπορούσα να πω ότι το κέρδος είναι τριπλό αφού υπάρχει και η παράμετρος ροπή. Εδώ λοιπόν λόγω της αυξημένης, σε σχέση με την νορμάλ, ροπής έχουμε κάτω από νορμάλ συνθήκες οδήγησης και οικονομία σε καύσιμα. Όλα τα παραπάνω συμβαίνουν όταν το chip tuning είναι σωστό? και λυπάμαι που βλέπω πολλούς να έχουν αντίθετη γνώμη, αλλά δικαιολογημένα αφού είχαν κακή εμπειρία με αυτού του είδους την βελτίωση. Για παράδειγμα αναφέρω μια κλασσική περίπτωση. Στις BMW 316i η χαρτογράφηση είναι τόσο «κομμένη» από το εργοστάσιο που με ένα σωστό πρόγραμμα το αυτοκίνητο γίνεται πιο γρήγορο από το 318i? Έχω κερδίσει στοίχημα για τα παραπάνω από γνωστό συνεργείο «φίρμα» της BMW όπου υποστήριζαν ότι το μοτέρ δεν ήταν δυνατόν να είναι 1600 (316) αλλά 1800 (318)?
Όχι αλλά λόγω του σωστού αβάνς και μείγματος, στα χαμηλά ανοίγματα όπου φαίνεται έντονα το πρόβλημα, η αίσθηση είναι ότι υπάρχει βελτίωση και στο πρόβλημα της πεταλούδας. Φιλικά Speedy100 |
Sidobre έγραψε: | ||||||||
Συμφωνώ, αλλά τουλάχιστον στα Peugeot που το είδα, σε open loop δεν είναι 14/1 αλλά κάτω από 13/1 (δεν μπορώ να προσδιορίσω πόσο γιατί δεν είναι η δουλειά μου) Που σημαίνει ότι το ωφελος μέχρι το 11,5/1 (χοντρικά) δεν είναι και τεράστιο. Ναι μεν δύναμη αλλά λίγη σε σχέση τιμής/απόδοσης. Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω! Κάνω λάθος σε αυτό; |
volvos έγραψε: |
πολλαπλη εισαγωγης - koyzman και να σου εκανε με το ηλεκτρικο γκαζι τι θα εκανες???? |
volvos έγραψε: |
στα 109 ΑΛΟΓΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΧΙ 115-118 ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
volvos έγραψε: |
-σε συνδυασμο με εκεντροφορους ειτε ραλλυ-κατι μου λεει οτι τετοιους φορα το σιτροεν.....- |
volvos έγραψε: |
ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΣΑΖΜΑΝ ΦΟΡΑΕΙ το κ***σιτροεν? ειναι οντως οι ιδιες σχεσεις με 1.3ραλλυ???? 4,2κατι θυμιζω τελ.σχεση |
volvos έγραψε: |
εχεις ακουσει φιλε sidobre τι οργια εκανε παλια σε ρενο5 ο λιολιος που λεμε και ποσους ειχε παρει στο λαιμο του???????????????????????????? θα μου πεις και συμφωνω οτι ολοι παθαινουν και μαθαινουν και οτι εχει ηδη τσεκαριστει ο κυριος αλλα εγω προσωπικα φοβαμαι οτι αν δεν υπηρχε η δυναμικη ο ογκος και η δημοσιοτητα αυτου του κλαμπ ισως να μην ηταν τοσο ροδινα τα πραγματα./. για αυτο και επιμενω να προσεχετε τι θα προσφερετε και μην αφηνετε χαλαρα τα γκεμια στους εκαστοτε 'φιλους΄του κλαμπ |
volvos έγραψε: |
εγω προσωπικα 126-109= 17 αλογα μαμα και 1δευτ 0-100 κατω δεν με χαλανε καθολου αλλωστε sidobre εσυ με τις παναγιας τα ματια εχεις 8δευτ 0-100 αρα 7.7 με ενα ατομο... |
volvos έγραψε: |
αααααααααα ασχετο rc μοτερ βρηκα 6000ευρω κομπλε με πισω αξονα,φρενα,ζαντες... ουτε πολλα ουτε λιγα? |
pugsang έγραψε: |
...................
Το c2 vts εχει 109(συμφωνα παντα με τις δυναμομετρησεις σας) το δικο σου (206 1.6) εχει 118 (παλι συμφωνα με τις δυναμομετρησεις σας) Μηπως καποιος θελει να κανει downgrade στο μοτερ του??? Παντως με το C2 κατι δεν μου παει καλα.Πολλες υποσχεσεις και καθολου ουσια.Εχει πεσει τρελλο promotion και το αμαξι σεν αποδιδει τα αναμενομενα |
Recifees έγραψε: | ||
Για το πρώτο :Πολλά κεράσια μικρό καλάθι χρόνος τσουλάει και κρίνει ![]() Για το δεύτερο : Με 16άρια κοντό κιβώτιο και κάτι ψιλά ...τι δεν σου πάει καλά ![]() ![]() ![]() ![]() Μήπως ότι το συγκρίνουν με το 206 Xs παρακαλώ και τα βρίσκει σκούρα εώς μαύρα -κατράμι 9 στα 10 ? Για το 106/Σαξό κάνει τζίιιιιζ |
pugsang έγραψε: |
126 αλογα τροχο αποκλειεται να εδειξε.Θα επρεπε να ηταν 140 αλογα στροφαλο.
Αλλα αντε και τα εδειξε τα 126 αλογα τροχο.Πως γινεται να κανει 10sec 0-100 για να μην αναφερθω στις ρεπριζ και κλαιμε απο τα γελια. Οι 16αρηδες ενταξει οντως κοβουν.Αλλα το κοντο θα επρεπε αν βοηθα τις ρεπριζ.Βεβαια μου φαινεται τραγικο να εκανε ΤΟΣΟ λαθος η citroen και να το εβγαλε με 16αρηδες χωρις λογο. Περιεργα πραγματα |
Kouzman έγραψε: |
το EVO εκανε και αυτο τεστ το C2 και ειχε σαν αποτελεμσα διαφορα των 0-100 με ενα και δυο ατομα... και οι δυο οι τιμες ηταν κατω απο τα 9 δευτερολεπτα και το μοτερ του δεν εχει ακομα ανοιξει...
|
Παράθεση: |
Καλυτερο δυναμομετρο απο τον δρομο δεν υπαρχει
εγω εψαχνα καιρο μια 147 120hp την βρηκα την πατησα το ευχαριστηθηκα...τωρα ψαχνω Ignis.... και C2 VTS...αυτο μακαρι να με περασει να γινω κι εγω 125αρης μετα ....εμενα παντως τα Rallye μου ριχνουν πολυ παραπανω ιδιως με 2α...με πρωτη ειμαστε πολυ κοντα |
crusader έγραψε: |
Liolios Racing ![]() Για τους άλλους δεν μπορώ να πω γιατί δεν έχω δει από κοντά δουλειά τους... |
pugsang έγραψε: |
Σε καμμια 10αρια αυτοκινητα του club...... |
DIMCHRI έγραψε: | ||
και σε όλους έχει κάνει την ίδια δουλειά που έχεουν κάνει στον πρόεδρο ???? γιατί ρε παιδιά μέσα στα τόπικ αυτοί οι δέκα που αναφέρεσαι δεν έχουν απαντήσει ποτέ στο τι έχουν κάνει στο αμάξι τους. Εμένα προσωπικά ένας Kouzman μου απάντησε και ένας Πρόεδρος. Όλοι άλλοι κάνουν μούγκα. Εκτός και αν δεν θέλουν να το αποκαλύψουν οπότε η χρησιμότητά τους στο club περιτεύει. Και εγώ ξέρω να λέω μαλ... κάνε έτσι γιουβέτσι και θα βγάλεις 250 άλογα. Συγκεκριμένα πράγματα εκτός των δύο προαναφερθέντων κανείς ! Εάν κάνω λάθος pugsang οδηγησέ με στον σωστό δρόμο. Με ονόματα. τα e-mails θα τα στείλω εγώ. |
Παράθεση: |
ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΑ.....! |
pugsang έγραψε: |
Ολοι κατα καιρους εχουμε γράψει που εχουμε φτιαξει τα αμαξια μας
Και εγω ειπα οτι το φτιαχνω εκει και πολλα αλλα παιδια που μπορει να μην γραφουν πλεον ή να το εχουν γραψει μια φορα και να μην θελουν να αναλώνονται στις ιδιες συζητήσεις.Για τα προγραμματα εχουμε ισα με 10 τοπικ. Για την δουλεια τωρα που σε ενδιαφέρει (προγραμμα) εγω μπορω να σου πω οτι το προγραμμα το φτιαχνει ο ιδιος.Αυτο οπως καταλαβαίνεις ειναι πολυ καλο αφου ο μηχανικος που σου φτιαχνει το αμαξι ξερει ποσο εχει φτιαξει το καπακι την συμπιεση το χρονισμο των εκκεντροφορων σου φτιαχνει και το προγραμμα ακριβως για τις αναγκες του μοτερ σου.Δεν μπορω να καταλαβω την ερωτηση σου για το αν κανει την ιδια δουλεια με τον Τασο σε ολους.Φυσικα και την κανει.Επαγγελματιας ειναι να πουλησει θελει.Επισης εχουμε γραψει πολλακις και εγω και ο Τασος οτι υπαρχει συνεργασια του club με τον Λιολιο και θα ισχυσει με προνακιακες τιμες για τα συνδρομητικα μελη.Απο εκει και περα ακομα και τωρα αν πας και του πεις οτι εισαι απο το club θα ισχυσουν αι για σενα οι τιμες.Φυσικα τα συνδρομητικα μελη θα μπορουν να επωφελουνται και αλλων προνομιων στο μελλον. Δεν θα αναφερθω περαιτερω αν σε ενδιαφερει πραγματικα στειλε μου Pm να τα πουμε απο κοντα |
pugsang έγραψε: |
Ενταξει με αυτη την λογικη και η Vamag εχει το καλύτερο δυναμόμετρο.Απο που και ως που φτιαχνουν αυτοι προγράμματα?Μεχρι και τον Δεκέμβριο που εφτιαξα εγω το αμαξι μου την 1η φορα και ειχα παει στην Vamag για δυναμομετρηση-προγραμμμα δεν εφτιαχναν αυτοι τα προγραμματα αλλα καποιος αλλος συνεργαζομενος με αυτους?Ξαφνικα τι επαθαν?Τους ήρθε επιφοίτηση ή παρακολουθησαν σεμιναριο προγραμματιστών?
Τελος παντων δεν το συνεχιζω.Ο καθενας φτιαχνει το αμαξι του εκει που νομιζει καλύτερα. Αλλωστε οτι πληρωνεις παίρνεις,το φθηνο το κρεας το τρωνε οι σκυλοι και διαφορες αλλες παροιμιες αρμοζουν στην περίπτωση Και εις αλλα με υγεία |
Demis έγραψε: |
Εγω δεν εχω μεινει και πολυ ευχαριστημενος απο Δροσσο...Για μια εξατμιση που εβαλα εκει και την εφτοιαξα σε φιλο μου μεσα στη Peugeot...παντως απο τη εμαθα παλια εφτοιαχνε μονο Mazda kai το γυρισε σε Peugeot eπειδη ειχε χρημα...!!!!! ![]() |
sps έγραψε: |
Και κατι αλλο:
Με προγραμμα, σκουπα,εκκεντροφορους boubis 252, εξαγωγη απο ραλλυ ή χταποδι και εξατμιση + καταλυτη μεταλλλικο δεν περναμε τα 140 αλογα? Κοστος περιπου 2000 ευρω![/b] |
tsikis έγραψε: |
Κατι έμαθα που με στεναχώρησε πολύ εχθές ...
οτι ο σαλιας ... ειναι ότι καλύτερο σε peugeot και συγκεκριμενα στο δικό μου το μοτερ !! τεσπα ! τωρα έχω βάλει .. και θα παώ και για τη ρηθμιση ! αντε να δουμε τι θα γίνει ! |
tsikis έγραψε: |
Κατι έμαθα που με στεναχώρησε πολύ εχθές ...
οτι ο σαλιας ... ειναι ότι καλύτερο σε peugeot και συγκεκριμενα στο δικό μου το μοτερ !! τεσπα ! τωρα έχω βάλει .. και θα παώ και για τη ρηθμιση ! αντε να δουμε τι θα γίνει ! |
tsikis έγραψε: |
Κατι έμαθα που με στεναχώρησε πολύ εχθές ...
οτι ο σαλιας ... ειναι ότι καλύτερο σε peugeot και συγκεκριμενα στο δικό μου το μοτερ !! τεσπα ! τωρα έχω βάλει .. και θα παώ και για τη ρηθμιση ! αντε να δουμε τι θα γίνει ! |