PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206: Εξάτμιση σε 1.100cc

manaros - Τρι 04 Ιαν 2005, 22:58:45
Θέμα δημοσίευσης: 206: Εξάτμιση σε 1.100cc
τι θα λεγατε ρε παιδια;αμα εβαζα απο χταποδι και πισω αλλη εξατμιση θα επαιρνα κανα 5αρι αλογα(μαλλον με τον ιδιο καταλυτη); σκεφτομαι για της bosal που κανει κανα 350αρι και καποιος εδω μεσα ειχε πει πως ειχε δει διαφορα καλουτσικη(σε 1.4 ομως).ακουω αποψεις
mick206 - Πεμ 06 Ιαν 2005, 14:34:43
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα και καλή χρονιά! Very happy

Φίλε μου μην προσπαθείς να κάνεις τα αδύνατα δυνατά Laughing
Βάλε ένα τελικό κι ένα φίλτρο και είσαι οκ Wink

Λίγο νεύρο μπορεί να δεις αλλά σε καμία των περιπτώσεων 5 άλογα Rolling eyes Laughing
STELIOS - Πεμ 06 Ιαν 2005, 15:27:37
Θέμα δημοσίευσης:
Μην το σκεφτεσαι καν, 5αλογα δεν θα παρεις σε καμια περιπτωση. Δεν αξιζει, θα βρεις πολυ καλητερα πραγματα να κανεις με 350 ευρω π.χ. 5 μερες διακοπες καπου στη Ελλαδα, ενα γα**το CD player, μια βαρβατη εξοδος στα μπουζουκια, 3 Ρωσσιδες για 1 ωρα και πολλα αλλα (εξαλου ενα καλο σηστημα εξαγωγης ειναι αρκετα ακριβοτερο). Ακομα και σε 1.4 δεν αξιζει αν δεν πειραξεις το ιδιο το μοτερ πρωτα (εκκεντροφορο-συμπιεση-προγραμμα).
Απλα σημβιβασου, το 1.1 ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ.
manaros - Πεμ 06 Ιαν 2005, 16:44:54
Θέμα δημοσίευσης:
ρε με το παλιομοτερ που μπλεξαμε...κατα βαση ηθελα να το δυναμωσω λιγο στις χαμηλες στροφες γιατι στα ξεκινηματα νομιζω πως θα σβησει...εκει κυριως την θελω την βοηθεια. τι να κανω;;;;;
BTS - Πεμ 06 Ιαν 2005, 16:53:34
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:
ρε με το παλιομοτερ που μπλεξαμε...κατα βαση ηθελα να το δυναμωσω λιγο στις χαμηλες στροφες γιατι στα ξεκινηματα νομιζω πως θα σβησει...εκει κυριως την θελω την βοηθεια. τι να κανω;;;;;


Η λύση στο πρόβλημα σου λέγεται κοντύτερο κορωνοπηνίο.
Εγγυημένα θα βρεις περισσότερο νεύρο χαμηλά και καλύτερες ρεπρίζ και δεν θα έχεις και προβλήματα αξιοπιστίας, όπως θα είχες με μία επέμβαση στον κινητήρα (τον 1100 δεν αξίζει να τον φτιάξεις, σου μιλάει 1100'αρης Wink ) .
manaros - Πεμ 06 Ιαν 2005, 17:04:50
Θέμα δημοσίευσης:
με κοντυτερο κορωπηναιο δεν θα αλλαξουν οι μεγιστη ταχυτητα καθε σχεσης: αν ναι κατα ποσο; γιατι αν ειναι να εχω με 3η γεματη 70 χλμ και τελικη 130-140 τοτε αστο...αυτη η λυση ποσο παει περιπου;
STELIOS - Πεμ 06 Ιαν 2005, 17:24:46
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:
...κατα βαση ηθελα να το δυναμωσω λιγο στις χαμηλες στροφες γιατι στα ξεκινηματα νομιζω πως θα σβησει...


H απλουστερη και φτηνοτερη λυση ειναι ενα πιο ελευθερο φιλτρο στο εργοστασιακο φιλτροκουτι. Παιρνεις το καινουριο φιλτρο και μ'ενα κατσαβιδι σε 5 λεπτα εισαι ετοιμος. Δεν θα δεις θαυματα αλλα στης χαμηλες και μεσαιες στροφες θα'χεις λιγο περισσοτερο νευρο.
BTS - Πεμ 06 Ιαν 2005, 21:50:04
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:
με κοντυτερο κορωπηναιο δεν θα αλλαξουν οι μεγιστη ταχυτητα καθε σχεσης: αν ναι κατα ποσο; γιατι αν ειναι να εχω με 3η γεματη 70 χλμ και τελικη 130-140 τοτε αστο...αυτη η λυση ποσο παει περιπου;


Δεν λέμε να βάλεις κάτι θεόκοντο...απλώς το αμέσως πιο κοντό από το δικό σου.

Με αυτόν τον τρόπο αντί να βγάζεις π.χ. 130 με τρίτη θα βγάζεις π.χ. 124. Η τελική σου πρακτικά δεν θα επηρρεαστεί, αφού το 1.1 δεν φτάνει την 5η στα κόκκινα. Ίσα ίσα που με λίγο κοντύτερο κορωνοπηνίο θα ανεβάσει λίγες παραπάνω στροφές με 5η (πάλι όμως δεν θα φτάνει στον κόφτη).

Κόστος 300 ευρώ τουλάχιστον.

Κάποιοι που το έχουν κάνει μπορούν να σου πουν αν αξίζει ή όχι. Εγώ το έκανα σε Focus (που είναι θεόμακρο) και έγινε πολύ πιο ευχάριστο στην οδήγηση, ειδικά μέσα στην πόλη.

Όπως έγραψε και ο φίλος παραπάνω, το ελεύθερο φιλτράκι στο εργοστασιακό φιλτροκούτι θα σου δώσει λίγο καλύτερη λειτουργία χαμηλά (στο δικό μου 1100 αυτό έκανε), αλλά το φαινόμενο είναι λιγότερο έντονο από την αλλαγή κορωνοπηνίου.
manaros - Παρ 07 Ιαν 2005, 19:26:45
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα αν παιξει προγραμμα(που ειναι στο προγραμμα) τοτε θα το σκεφτω σιγουρα γιατι θα ανεβει και ο κοφτης.τελικα δεν αντεξα και την εβαλα την εξατμιση στο αμαξι. αλλαξα απο τον καταλυτη και πισω.εβαλα 2 καζανακια(1 στη μεση και ενα το τελικο)για λιγοτερο θορυβο(ειπε).ο ηχος μαμαει.μπασος οπως τον ηθελα με ενα μικρο ελλατωμα.μετα τις 4500 στροφες σαν να αδειαζει και να κανει οπως πριν(σχεδον).γιατι συμβαινει αυτο;
manaros - Σαβ 08 Ιαν 2005, 02:21:29
Θέμα δημοσίευσης:
να προσθεσω κατι ακομα.απο 2800 μεχρι 3900 περιπου στροφες ανοιγει το καζανακι και κανει ενα βουητο που σου περνει τα αφτια ειδικα οταν ζοριζεται το αμαξι(ανηφορες, 5η ταχυτητα) με τερμα γκαζι.τι κανω;παω εκει που εβαλα την εξατμιση και τους κραζω; ζητω να αλλαξουν κατι; να προσθεσουν κατι;
CC-Gio - Σαβ 08 Ιαν 2005, 03:58:54
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν τα δοκιμασες τα καζανακια πριν στα τοποθετησουν?

Εκει ανοιγει το καζανακι....συνηθισε το....! Απλα να πηγαινεις εκτος των στροφων που ανεφερες!
Πιστευω ταξιδια δεν κανεις?! Confused

Τελικα ειδες νευρο στο τουτου σου? Rolling eyes
mick206 - Σαβ 08 Ιαν 2005, 05:13:51
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:
κοιτα αν παιξει προγραμμα(που ειναι στο προγραμμα) τοτε θα το σκεφτω σιγουρα γιατι θα ανεβει και ο κοφτης.τελικα δεν αντεξα και την εβαλα την εξατμιση στο αμαξι. αλλαξα απο τον καταλυτη και πισω.εβαλα 2 καζανακια(1 στη μεση και ενα το τελικο)για λιγοτερο θορυβο(ειπε).ο ηχος μαμαει.μπασος οπως τον ηθελα με ενα μικρο ελλατωμα.μετα τις 4500 στροφες σαν να αδειαζει και να κανει οπως πριν(σχεδον).γιατι συμβαινει αυτο;

Neutral Confused Scratch
Άλλαξες και το καταλύτη μαζί με την εξάτμιση ή μόνο την εξάτμιση; Rolling eyes Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έβαλες και μεσαίο! Shocked Rolling eyes
Τα δικά μας μετά τον καταλύτη έχουν ένα σωλήνα που πάει κατευθείαν στο τελικό. Είδες διαφορά με αυτό; Κι αν ναι ,πέρα από τον ήχο,προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο;


Συμφωνώ στο ότι θέλεις να κάνεις πιο "άγριο" τον πέζουλα σου(όλοι θέλουμε άλλωστε),κι εγώ μαζί σου είμαι, αλλά λίγη εγκράτεια δεν βλάπτει. Θα σου φάνε όλα τα λεφτά φιλαράκο μου Confused
manaros - Σαβ 08 Ιαν 2005, 11:13:47
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον η μεγαλη διαφορα ειναι χαμηλα.πχ με ταταρτη και λιγες στροφες(εως 1500) το αμαξι σερνοταν.τωρα οχι πως τραβαει πολυ καλυτερα αλλα δεν κανει το σπαστικο τρεμουλο που εκανε πριν. το μεσαιο το εβαλα οχι για αποδοση αλλα για μειωση θορυβου.παντως πηρα ηχο που μονο για 1100 δεν ακουγεται.καταλυτη δεν αλλαξα.μετα τον καταλυτη εκανα οτι εκανα.αυτες οι μερες ειναι σταδιο δοκιμων. Ταξιδια μπορει να μην κανω αλλα απο 100 μεχρι τα 120 σου βγαζει λιγο τα αυτια.ευτυχως εστω δεν κραταει πολυ...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr