mcdmate έγραψε: |
Gia sas. Eimai neo melos sto forum auto kai tha ithela na sas anafero ena provlima pou mou parousiastike stis arxes toy septemvri. Katarxin exo ena XT 1400 cc apo ton oktomvrio tou 1999 kai exo kanei peripou 57000 km xoris idietera provlimata ektos tou oti exo alaxi 4-5 fores takakia (koinos mou exoun piasi ton ko*o oi antiprosopies), alla ton septemvri kapia stigmi kai eno ola pigenan kala, to proi ekana peripoy 40 km gia doylia kai spiti, to apogevma kai eno stin arxi ola itan entaxi arxise ksafnika na svini o kinitiras, meta tin ekpliksi katalava oti otan pataga ton simplekti sto katevasma kai ton kratousa oi strofes tou kinitira den emenan sto relanti, to idio kai otan patousa simplekti gia na stamatiso, i mixani esvine entelos, piopalia eixa kapia provlimata otan aniga to AC tote torelanti epeze apo 1000 mexri 500 alla xoris na svini (to ekane mia mono fora), alla tora o diktis epefte nekros. Tora doulevoun ola kanonika, alla ligo argotera apo to peristatiko emina apo bataria.
Kamia idea gia to ti mpori na einai??? To kalitero service pou exo kani (kai exo perasi apo alles 2 antiprosopies) itan toy Ntasiou, (auto prepi na to po gi logous pou oloi kseroume). Erotisi : Stin perioxi ilioupolis - argyroupolis kseri kanis kanenan kalo mastora?? (OXI ANTIPROSOPIA) [/b] |
mcdmate έγραψε: |
Gia sas. Eimai neo melos sto forum auto kai tha ithela na sas anafero ena provlima pou mou parousiastike stis arxes toy septemvri. Katarxin exo ena XT 1400 cc apo ton oktomvrio tou 1999 kai exo kanei peripou 57000 km xoris idietera provlimata ektos tou oti exo alaxi 4-5 fores takakia (koinos mou exoun piasi ton ko*o oi antiprosopies), alla ton septemvri kapia stigmi kai eno ola pigenan kala, to proi ekana peripoy 40 km gia doylia kai spiti, to apogevma kai eno stin arxi ola itan entaxi arxise ksafnika na svini o kinitiras, meta tin ekpliksi katalava oti otan pataga ton simplekti sto katevasma kai ton kratousa oi strofes tou kinitira den emenan sto relanti, to idio kai otan patousa simplekti gia na stamatiso, i mixani esvine entelos, piopalia eixa kapia provlimata otan aniga to AC tote torelanti epeze apo 1000 mexri 500 alla xoris na svini (to ekane mia mono fora), alla tora o diktis epefte nekros. Tora doulevoun ola kanonika, alla ligo argotera apo to peristatiko emina apo bataria.
Kamia idea gia to ti mpori na einai??? To kalitero service pou exo kani (kai exo perasi apo alles 2 antiprosopies) itan toy Ntasiou, (auto prepi na to po gi logous pou oloi kseroume). Erotisi : Stin perioxi ilioupolis - argyroupolis kseri kanis kanenan kalo mastora?? (OXI ANTIPROSOPIA) [/b] |
Svstouk έγραψε: |
Ρε παιδιά, μου βάλατε ψύλους στ' αυτιά. ![]() Και μένα μου έχει σβήσει όταν πατάω συμπλέκτη να βγάλω ταχύτητα να σταματήσω και παράλληλα πατάω φρένο. Και είναι μοντέλο 2002! Λέτε να έχω και εγώ πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή; Πάντως όταν τους το είχα πει και το είχαν βάλει στον εγκέφαλο, δεν βρήκαν τίποτα και απλώς μου αναβάθμισαν το λογισμικό, λέγοντάς μου ότι το σβήσιμο ενδέχεται να οφείλετο σε bug του πρώην λογισμικού. ![]() Τώρα, τι να υποθέσω; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vini έγραψε: |
Την Δευτέρα το πρωί θα μιλίσω μαζί του και θα σου πω ακριβώς τι να κοιτάξεις. |
Ady έγραψε: | ||
Φίλε Svstouk, αυτά που σου είπαν περί bug είναι για μένα η εύκολη λύση. Σου έχει ξανασβήσει μετά την αναβάθμιση? Αν όχι, τότε (μακάρι να μη ξανασυμβεί) κατά πάσα πιθανότητα θα το ξαναπάθεις. Μερικές φορές το διαγνωστικό του εγκεφάλου δεν βρίσκει το πρόβλημα. Αν σου ξανασβήσει να επιμείνεις για αλλαγή πολλαπλασιαστή (χωρίς χρέωση φυσικά). |
Svstouk έγραψε: | ||||
Δυστυχώς μου το έχει ξανακάνει ![]() ![]() Δυστυχώς έχει και συνέχεια. Σήμερα το πρωί που έφευγα για τη δουλειά, με το που βάζω μπρος, ανεβαίνουν οι στροφές στις 2.000 (!) για ένα δευτερόλεπτο και μετά σβήνει!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Svstouk έγραψε: |
Αγαπητέ Vini, δεν έχω ηλεκτρονικό γκάζι και αυτό το έχω ρωτήσει στον μηχανικό της αντιπροσωπείας, δεν το λέω εγώ. Μην ξεχνάς ότι έχω το 1.4. Το δικό σου, το 1.6, έχει ηλεκτρονικό γκάζι. ![]() |
Svstouk έγραψε: |
Δυστυχώς μου το έχει ξανακάνει ![]() ![]() Δυστυχώς έχει και συνέχεια. Σήμερα το πρωί που έφευγα για τη δουλειά, με το που βάζω μπρος, ανεβαίνουν οι στροφές στις 2.000 (!) για ένα δευτερόλεπτο και μετά σβήνει!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Svstouk έγραψε: |
Ρε παιδιά, μου βάλατε ψύλους στ' αυτιά. ![]() Και μένα μου έχει σβήσει όταν πατάω συμπλέκτη να βγάλω ταχύτητα να σταματήσω και παράλληλα πατάω φρένο. Και είναι μοντέλο 2002! Λέτε να έχω και εγώ πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή; Πάντως όταν τους το είχα πει και το είχαν βάλει στον εγκέφαλο, δεν βρήκαν τίποτα και απλώς μου αναβάθμισαν το λογισμικό, λέγοντάς μου ότι το σβήσιμο ενδέχεται να οφείλετο σε bug του πρώην λογισμικού. ![]() Τώρα, τι να υποθέσω; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
alekos έγραψε: | ||
φιλε μου για χαρα ειμαι καινουργιος στο club αλλα παλιος οδηγος πεζο ειχα το ιδιο ακριβος προβλημα στο πρωην 206 μου .και να σου αναβαθμισουν το λογισμικο του εγκεφαλου το προβλημα δεν λυνεται , ισος σου πουν μαλιστα και για την βενζινη που χρησιμοποιεις αλλα και να αλλαξεις βενζιναδικο ,τιποτα το προβλημα ειναι 100% στον πολλαπλασιαστη αλλα δεν καταγραφετε στον εγκεφαλλο του αμαξιου επειδη δεν στο κανει πολλη συχνα πες στους να σου αλλαξουν πολλαπλασιαστη να καθαρισεις. |
alekos έγραψε: |
φιλε μου για χαρα ειμαι καινουργιος στο club αλλα παλιος οδηγος πεζο ειχα το ιδιο ακριβος προβλημα στο πρωην 206 μου .και να σου αναβαθμισουν το λογισμικο του εγκεφαλου το προβλημα δεν λυνεται , ισος σου πουν μαλιστα και για την βενζινη που χρησιμοποιεις αλλα και να αλλαξεις βενζιναδικο ,τιποτα το προβλημα ειναι 100% στον πολλαπλασιαστη αλλα δεν καταγραφετε στον εγκεφαλλο του αμαξιου επειδη δεν στο κανει πολλη συχνα πες στους να σου αλλαξουν πολλαπλασιαστη να καθαρισεις. |
alekos έγραψε: | ||
φιλε μου για χαρα ειμαι καινουργιος στο club αλλα παλιος οδηγος πεζο ειχα το ιδιο ακριβος προβλημα στο πρωην 206 μου .και να σου αναβαθμισουν το λογισμικο του εγκεφαλου το προβλημα δεν λυνεται , ισος σου πουν μαλιστα και για την βενζινη που χρησιμοποιεις αλλα και να αλλαξεις βενζιναδικο ,τιποτα το προβλημα ειναι 100% στον πολλαπλασιαστη αλλα δεν καταγραφετε στον εγκεφαλλο του αμαξιου επειδη δεν στο κανει πολλη συχνα πες στους να σου αλλαξουν πολλαπλασιαστη να καθαρισεις. |
alekos έγραψε: | ||
φιλε μου για χαρα ειμαι καινουργιος στο club αλλα παλιος οδηγος πεζο ειχα το ιδιο ακριβος προβλημα στο πρωην 206 μου .και να σου αναβαθμισουν το λογισμικο του εγκεφαλου το προβλημα δεν λυνεται , ισος σου πουν μαλιστα και για την βενζινη που χρησιμοποιεις αλλα και να αλλαξεις βενζιναδικο ,τιποτα το προβλημα ειναι 100% στον πολλαπλασιαστη αλλα δεν καταγραφετε στον εγκεφαλλο του αμαξιου επειδη δεν στο κανει πολλη συχνα πες στους να σου αλλαξουν πολλαπλασιαστη να καθαρισεις. |
Svstouk έγραψε: | ||||
Καλώς ήρθες και από μένα! :D Ξέρεις τι φοβάμαι; Ότι άμα τους πω να μου τον αλλάξουν, όπως μου λές, θα μου το αρνηθούν γιατί θα λένε ότι δεν παρουσιάζει πρόβλημα στον εγκέφαλο που θα το βάλουν (με λίγα λόγια θα μου λένε ότι αυτά που λέω είναι αστήρικτα ή κοινώς μαλ***ες). Σε αυτήν την περίπτωση τι να κάνω; ![]() ![]() ![]() ![]() Πάντως παιδιά κόντεψα να τρακάρω με αυτή την ιστορία, όταν ο προπορευόμενος ήθελε να στρίψει, εγώ πάτησα φρένο και κατέβασα ταχύτητα και τη στιγμή που ο άλλος είχε στρίψει και πήγα να επιταχύνω, μου έσβησε, με αποτέλεσμα ο απο πίσω, ο οποίος περίμενε ότι φυσιολογικά θα επιτάχυνα και είχε ήδη επιταχύνει και αυτός, αν κοντέψει να πέσει πάνω μου. ![]() ![]() ![]() |
Alexandros έγραψε: |
Ελα Αλεκο?Πουλησες το 206? αχαχαχαχα :D :D ![]() Kαλως τον ![]() Vini οντως εχει βαση αυτο που λες για το γκαζι ομως το προβλημα ειναι 99,9% ο πολλ/στης.Με την αλλαγη το αμαξι δεν ξανασβησε και εξαφανιστηκαν τα τρεμοπαιγματα του ρελαντι.Το οτι η παρτιδα ηταν ελλατωματικη δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου αλλα μου το ειπαν οι ιδιοι στην PUG Κρητης Svstouk γερα με τσαμπουκα! |
Alexandros έγραψε: |
Ελα Αλεκο?Πουλησες το 206? αχαχαχαχα :D :D ![]() Kαλως τον ![]() Vini οντως εχει βαση αυτο που λες για το γκαζι ομως το προβλημα ειναι 99,9% ο πολλ/στης.Με την αλλαγη το αμαξι δεν ξανασβησε και εξαφανιστηκαν τα τρεμοπαιγματα του ρελαντι.Το οτι η παρτιδα ηταν ελλατωματικη δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου αλλα μου το ειπαν οι ιδιοι στην PUG Κρητης Svstouk γερα με τσαμπουκα! |
teoman έγραψε: |
Κανείς που να ξέρει πόσο κοστίζει περίπου ο πολλαπλασιαστής για 206? |
Svstouk έγραψε: |
Λοιπόν, σήμερα είχα πάει για το πρώτο μου κανονικό σέρβις των 20.000χλμ.
Στο θέμα του σβησίματος του κινητήρα. Το παίρνει ο ηλεκτρολόγος, το βάζει στον εγκέφαλο, δεν βλέπει πρόβλημα. Βλέπει ότι έχουμε ήδη αναβαθμίσει το λογισμικό και βγάζει τον πολλαπλασιαστή. Κοιτάει τις αντιστάσεις του και μου τον αλλάζει στα πλαίσια της εγγύησης χωρίς να χρειαστεί να πω εγώ τίποτα (κρίμα κι είχα γυαλίσει το κουμπούρι! ![]() Άλλαξα τα μπουζί, επειδή εγώ το ήθελα, με συνολικό κόστος 15 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Από τα παλιά είδα και εγώ και μου το επιβεβαίωσε ο μηχανικός ότι η καύση ήταν άριστη. Πάντως με τα καινούρια μπουζί είδα διαφορά στο τράβηγμα από χαμηλά με τρίτη (και δεν είναι η φαντασία μου) ![]() Τόσο ο μηχανικός, όσο και ο ηλεκτρολόγος έχουν 106, τα οποία τα έχουν φτιάξει τόσο αισθητικά, όσο και μηχανικά, με το 1.4 του ηλεκτρολόγου να αποδίδει 105 δυναμομετρημένους ίππους και χωρίς τούρμπο ή νίτρο! ![]() Συνολικό κόστος 62 ευρώ και με τη σφραγίδα της αντιπροσωπείας. Όχι κι άσχημα, δεν συμφωνείτε; ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Καθαρή και καλή βενζίνη (98άρα για σιγουριά), ένα καθάρισμα στο κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου (ProTec Fuel Line Cleaner), πιθανότατα και αναβάθμιση λογισμικού. Ο πολλαπλασιαστής στο τέλος, γιατί εάν φτάσεις εκεί παίζει και η πλεξούδα, παίζει και ο εγκέφαλος... |
ady έγραψε: |
Το πρόβλημα του σβησίματος του κινητήρα (όταν συνήθως είναι ανοχτό και το A/C) είναι παγκόσμιο !
|
christhehealer έγραψε: |
Έχει κόψει στοιχείο η μπαταρία μου λέει. Θέλει άλλαγμα. ΄΄Αντε να δούμε αύριο τι θα ξημερώσει. ![]() |
christhehealer έγραψε: |
...Λάστιχα ελλατωματικά από την αρχή, μπαταρία που προκύπτει ελλατωματική. Τι να πω... ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
...και οδηγός ελαττωματικός! Κλάφτα... ![]() ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: | ||||
![]() ![]() ![]() ![]() |