PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Σβήσιμο κινητήρα

mcdmate - Σαβ 12 Οκτ 2002, 14:42:11
Θέμα δημοσίευσης: Σβήσιμο κινητήρα
Gia sas. Eimai neo melos sto forum auto kai tha ithela na sas anafero ena provlima pou mou parousiastike stis arxes toy septemvri. Katarxin exo ena XT 1400 cc apo ton oktomvrio tou 1999 kai exo kanei peripou 57000 km xoris idietera provlimata ektos tou oti exo alaxi 4-5 fores takakia (koinos mou exoun piasi ton ko*o oi antiprosopies), alla ton septemvri kapia stigmi kai eno ola pigenan kala, to proi ekana peripoy 40 km gia doylia kai spiti, to apogevma kai eno stin arxi ola itan entaxi arxise ksafnika na svini o kinitiras, meta tin ekpliksi katalava oti otan pataga ton simplekti sto katevasma kai ton kratousa oi strofes tou kinitira den emenan sto relanti, to idio kai otan patousa simplekti gia na stamatiso, i mixani esvine entelos, piopalia eixa kapia provlimata otan aniga to AC tote torelanti epeze apo 1000 mexri 500 alla xoris na svini (to ekane mia mono fora), alla tora o diktis epefte nekros. Tora doulevoun ola kanonika, alla ligo argotera apo to peristatiko emina apo bataria.
Kamia idea gia to ti mpori na einai???

To kalitero service pou exo kani (kai exo perasi apo alles 2 antiprosopies)
itan toy Ntasiou, (auto prepi na to po gi logous pou oloi kseroume).

Erotisi : Stin perioxi ilioupolis - argyroupolis kseri kanis kanenan kalo mastora?? (OXI ANTIPROSOPIA)


[/b]
Αλεξ@νδρος - Σαβ 12 Οκτ 2002, 16:53:18
Θέμα δημοσίευσης:
Καλως ορισες στο Club.Λοιπον το πρωτο πραμα που σκεφτηκα οταν ειπες οτι οταν πατας συμπλεκτη σου σβηνει ειναι ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ.Γεγονος που ενισχυεται απο το οτι το αμαξι σου ειναι προ 2000 οποτε εχει την ελλατωματικη παρτιδα SAGEM.To ιδιο προβλημα αντιμετωπισα και εγω δηλ σε ασχετες στιγμες οταν πατουσα συμπλεκτη και φρεναρα η μηχανη εσβηνε.Το προβλημα λυθηκε με αντικατασταση πολλαπλασιαστη δωρεαν αν και η εγγυηση ειχε ληξει.Υπαρχει και αλλος στο Κλαμπ που του την εφεραν και τον πληρωσε.Αυτα
Vini - Σαβ 12 Οκτ 2002, 16:59:12
Θέμα δημοσίευσης: Re: Svisimo kinitira
mcdmate έγραψε:
Gia sas. Eimai neo melos sto forum auto kai tha ithela na sas anafero ena provlima pou mou parousiastike stis arxes toy septemvri. Katarxin exo ena XT 1400 cc apo ton oktomvrio tou 1999 kai exo kanei peripou 57000 km xoris idietera provlimata ektos tou oti exo alaxi 4-5 fores takakia (koinos mou exoun piasi ton ko*o oi antiprosopies), alla ton septemvri kapia stigmi kai eno ola pigenan kala, to proi ekana peripoy 40 km gia doylia kai spiti, to apogevma kai eno stin arxi ola itan entaxi arxise ksafnika na svini o kinitiras, meta tin ekpliksi katalava oti otan pataga ton simplekti sto katevasma kai ton kratousa oi strofes tou kinitira den emenan sto relanti, to idio kai otan patousa simplekti gia na stamatiso, i mixani esvine entelos, piopalia eixa kapia provlimata otan aniga to AC tote torelanti epeze apo 1000 mexri 500 alla xoris na svini (to ekane mia mono fora), alla tora o diktis epefte nekros. Tora doulevoun ola kanonika, alla ligo argotera apo to peristatiko emina apo bataria.
Kamia idea gia to ti mpori na einai???

To kalitero service pou exo kani (kai exo perasi apo alles 2 antiprosopies)
itan toy Ntasiou, (auto prepi na to po gi logous pou oloi kseroume).

Erotisi : Stin perioxi ilioupolis - argyroupolis kseri kanis kanenan kalo mastora?? (OXI ANTIPROSOPIA)


[/b]


Kαλωσορισες!
Αρχικά θα σου ζητήσω να γράφεις στα Ελληνικά για ευνόητους λόγους.
Το πρόβλημα που αναφέρεις νομίζω ότι έχει ξαναπαρουσιαστεί. Συγκεκριμένα έχω ακούσει για το ίδιο πρόβλημα από φίλο στα Ιωάννινα ο οποίος το έχει λύσει. Την Δευτέρα το πρωί θα μιλίσω μαζί του και θα σου πω ακριβώς τι να κοιτάξεις.

Wink Wink Wink Wink
StAkIS - Δευ 14 Οκτ 2002, 00:41:10
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν καλωσόρισες φίλε mcdmate!

Εγώ μένω Αργυρούπολη αλλά έχω κόψει εδώ και καιρό να πηγαίνω το αυτοκίνητο για service στην Dakkar (χάλια), μετά το πήγαινα στην Έψιλον στην Καλλιθέα, αλλά την τελευταία φορά το πήγα συστημένος σε κάποιον πολύ καλό μάστορα στην Δάφνη, που έχει συνεργείο μόνο για Peugeot! Αν σε ενδιαφέρει πες το μου να σου στείλω PM. Wink
Tomcat - Δευ 14 Οκτ 2002, 01:40:42
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως εγώ αντιμετώπισα παρόμοι πρόβλημα με το accord που έχουμε το καλοκαίρι!Το πρόβλημα ήταν ότι σε κάποια απότομη ανηφόρα ή λακουβα μου είχε φύγει το ένα από τα τέσσερα μπουζοκαλώδια!Κοιταξε το just in case.
Ady - Δευ 14 Οκτ 2002, 08:01:35
Θέμα δημοσίευσης: Re: Svisimo kinitira
mcdmate έγραψε:
Gia sas. Eimai neo melos sto forum auto kai tha ithela na sas anafero ena provlima pou mou parousiastike stis arxes toy septemvri. Katarxin exo ena XT 1400 cc apo ton oktomvrio tou 1999 kai exo kanei peripou 57000 km xoris idietera provlimata ektos tou oti exo alaxi 4-5 fores takakia (koinos mou exoun piasi ton ko*o oi antiprosopies), alla ton septemvri kapia stigmi kai eno ola pigenan kala, to proi ekana peripoy 40 km gia doylia kai spiti, to apogevma kai eno stin arxi ola itan entaxi arxise ksafnika na svini o kinitiras, meta tin ekpliksi katalava oti otan pataga ton simplekti sto katevasma kai ton kratousa oi strofes tou kinitira den emenan sto relanti, to idio kai otan patousa simplekti gia na stamatiso, i mixani esvine entelos, piopalia eixa kapia provlimata otan aniga to AC tote torelanti epeze apo 1000 mexri 500 alla xoris na svini (to ekane mia mono fora), alla tora o diktis epefte nekros. Tora doulevoun ola kanonika, alla ligo argotera apo to peristatiko emina apo bataria.
Kamia idea gia to ti mpori na einai???

To kalitero service pou exo kani (kai exo perasi apo alles 2 antiprosopies)
itan toy Ntasiou, (auto prepi na to po gi logous pou oloi kseroume).

Erotisi : Stin perioxi ilioupolis - argyroupolis kseri kanis kanenan kalo mastora?? (OXI ANTIPROSOPIA)


[/b]


Καλωσόρισες στην παρέα, mcdmate.
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχε ένας φίλος.
Πήγε το αμάξι στην αντιπροσωπεία, του έκαναν ένα διαγνωστικό στον
εγκέφαλο, το οποίο έδειξε με την πρώτη πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή.
Του τον άλλαξαν, και από τότε δεν του έχει ξανασβήσει.
Svstouk - Δευ 14 Οκτ 2002, 08:38:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά, μου βάλατε ψύλους στ' αυτιά. Crying or Very sad

Και μένα μου έχει σβήσει όταν πατάω συμπλέκτη να βγάλω ταχύτητα να σταματήσω και παράλληλα πατάω φρένο. Και είναι μοντέλο 2002! Λέτε να έχω και εγώ πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή;

Πάντως όταν τους το είχα πει και το είχαν βάλει στον εγκέφαλο, δεν βρήκαν τίποτα και απλώς μου αναβάθμισαν το λογισμικό, λέγοντάς μου ότι το σβήσιμο ενδέχεται να οφείλετο σε bug του πρώην λογισμικού. Crying or Very sad

Τώρα, τι να υποθέσω; Question Question Question
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Ady - Δευ 14 Οκτ 2002, 08:55:25
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Ρε παιδιά, μου βάλατε ψύλους στ' αυτιά. Crying or Very sad

Και μένα μου έχει σβήσει όταν πατάω συμπλέκτη να βγάλω ταχύτητα να σταματήσω και παράλληλα πατάω φρένο. Και είναι μοντέλο 2002! Λέτε να έχω και εγώ πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή;

Πάντως όταν τους το είχα πει και το είχαν βάλει στον εγκέφαλο, δεν βρήκαν τίποτα και απλώς μου αναβάθμισαν το λογισμικό, λέγοντάς μου ότι το σβήσιμο ενδέχεται να οφείλετο σε bug του πρώην λογισμικού. Crying or Very sad

Τώρα, τι να υποθέσω; Question Question Question
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Φίλε Svstouk, αυτά που σου είπαν περί bug είναι για μένα η εύκολη λύση.
Σου έχει ξανασβήσει μετά την αναβάθμιση? Αν όχι, τότε (μακάρι να μη ξανασυμβεί) κατά πάσα πιθανότητα θα το ξαναπάθεις.
Μερικές φορές το διαγνωστικό του εγκεφάλου δεν βρίσκει το πρόβλημα.
Αν σου ξανασβήσει να επιμείνεις για αλλαγή πολλαπλασιαστή (χωρίς χρέωση φυσικά).
Vini - Δευ 14 Οκτ 2002, 09:06:50
Θέμα δημοσίευσης: Re: Svisimo kinitira
Vini έγραψε:


Την Δευτέρα το πρωί θα μιλίσω μαζί του και θα σου πω ακριβώς τι να κοιτάξεις.



Λοιπόν το παληκάρι από τα Γιάννενα είχε τα ίδια συμπτώματα. Βρέθηκε τελικά το πρόβλημα στην ρύμθιση του ηλεκτρονικού γκαζιού. (είχε ξερυθμιστεί και έπαιρνε πρωτοβουλίες μόνο του).
Έγινε αλλαγή σε μία φύσα στο ηλεκτρονικό γκάζι. Αποσυνδέθηκε και η μπαταρία ώστε να γίνει reset στον εγκέφαλο. Και το αμάξι επανήλθε.

Αυτά.
mcdmate - Δευ 14 Οκτ 2002, 10:37:10
Θέμα δημοσίευσης:
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις (vini γράφω ελληνικά Laughing ).

StAkIS με ενδιαφέρει για το συνεργείο στείλε ΡΜ.

Και θα κοιτάξω εγκέφαλο, πολλαπλασιαστή, ηλ. γκάζι και θα σας ενημερώσω για τις εξελίξεις. Καμιά ιδέα για αναρτήσεις – ελατήρια και
Δισκόφρενα – τακακια ?
Svstouk - Δευ 14 Οκτ 2002, 15:06:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ady έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Ρε παιδιά, μου βάλατε ψύλους στ' αυτιά. Crying or Very sad

Και μένα μου έχει σβήσει όταν πατάω συμπλέκτη να βγάλω ταχύτητα να σταματήσω και παράλληλα πατάω φρένο. Και είναι μοντέλο 2002! Λέτε να έχω και εγώ πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή;

Πάντως όταν τους το είχα πει και το είχαν βάλει στον εγκέφαλο, δεν βρήκαν τίποτα και απλώς μου αναβάθμισαν το λογισμικό, λέγοντάς μου ότι το σβήσιμο ενδέχεται να οφείλετο σε bug του πρώην λογισμικού. Crying or Very sad

Τώρα, τι να υποθέσω; Question Question Question
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Φίλε Svstouk, αυτά που σου είπαν περί bug είναι για μένα η εύκολη λύση.
Σου έχει ξανασβήσει μετά την αναβάθμιση? Αν όχι, τότε (μακάρι να μη ξανασυμβεί) κατά πάσα πιθανότητα θα το ξαναπάθεις.
Μερικές φορές το διαγνωστικό του εγκεφάλου δεν βρίσκει το πρόβλημα.
Αν σου ξανασβήσει να επιμείνεις για αλλαγή πολλαπλασιαστή (χωρίς χρέωση φυσικά).


Δυστυχώς μου το έχει ξανακάνει Crying or Very sad Θα το κοιτάξω Evil

Δυστυχώς έχει και συνέχεια. Σήμερα το πρωί που έφευγα για τη δουλειά, με το που βάζω μπρος, ανεβαίνουν οι στροφές στις 2.000 (!) για ένα δευτερόλεπτο και μετά σβήνει!! Shocked Shocked Και εννοείται ότι δεν πατούσα γκάζι κατά λάθος. Καμιά ιδέα για αυτό; Μήπως είναι άλλη μια απόδειξη ότι φταίει ο πολλαπλασιαστής; Crying or Very sad Crying or Very sad
Vini - Δευ 14 Οκτ 2002, 17:10:58
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Ady έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Ρε παιδιά, μου βάλατε ψύλους στ' αυτιά. Crying or Very sad

Και μένα μου έχει σβήσει όταν πατάω συμπλέκτη να βγάλω ταχύτητα να σταματήσω και παράλληλα πατάω φρένο. Και είναι μοντέλο 2002! Λέτε να έχω και εγώ πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή;

Πάντως όταν τους το είχα πει και το είχαν βάλει στον εγκέφαλο, δεν βρήκαν τίποτα και απλώς μου αναβάθμισαν το λογισμικό, λέγοντάς μου ότι το σβήσιμο ενδέχεται να οφείλετο σε bug του πρώην λογισμικού. Crying or Very sad

Τώρα, τι να υποθέσω; Question Question Question
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Φίλε Svstouk, αυτά που σου είπαν περί bug είναι για μένα η εύκολη λύση.
Σου έχει ξανασβήσει μετά την αναβάθμιση? Αν όχι, τότε (μακάρι να μη ξανασυμβεί) κατά πάσα πιθανότητα θα το ξαναπάθεις.
Μερικές φορές το διαγνωστικό του εγκεφάλου δεν βρίσκει το πρόβλημα.
Αν σου ξανασβήσει να επιμείνεις για αλλαγή πολλαπλασιαστή (χωρίς χρέωση φυσικά).


Δυστυχώς μου το έχει ξανακάνει Crying or Very sad Θα το κοιτάξω Evil

Δυστυχώς έχει και συνέχεια. Σήμερα το πρωί που έφευγα για τη δουλειά, με το που βάζω μπρος, ανεβαίνουν οι στροφές στις 2.000 (!) για ένα δευτερόλεπτο και μετά σβήνει!! Shocked Shocked Και εννοείται ότι δεν πατούσα γκάζι κατά λάθος. Καμιά ιδέα για αυτό; Μήπως είναι άλλη μια απόδειξη ότι φταίει ο πολλαπλασιαστής; Crying or Very sad Crying or Very sad


Νομίζω ότι παραπάνω έχω γράψει που πιθανόν να οφείλεται αυτό. Αστάθεια στο ηλεκτρονικό γκάζι.....
Μάλιστα αν το αφήσεις για λίγες μέρες θα δεις ότι η αστάθεια μεταφέρεται και στην κίνηση πατώντας το γκάζι ή όταν το αφήνεις.
Δηλ. έχει τύχει ενώ έχει σταθερό το γκάζι π.χ. στις 3.000στροφές να εκτοξεύεται στις 4500 ή στις 5000στροφές και το αντίθετο να έχεις βυθίσματα προς τα κάτω.....

Προσέχτε το γιατί μπορεί να χτυπήσετε και κανέναν....με τα ξαφνικά πετάγματα ή σταματήματα....
Svstouk - Δευ 14 Οκτ 2002, 19:51:44
Θέμα δημοσίευσης:
Αγαπητέ Vini, δεν έχω ηλεκτρονικό γκάζι και αυτό το έχω ρωτήσει στον μηχανικό της αντιπροσωπείας, δεν το λέω εγώ. Μην ξεχνάς ότι έχω το 1.4. Το δικό σου, το 1.6, έχει ηλεκτρονικό γκάζι. Wink
Vini - Τρι 15 Οκτ 2002, 07:21:40
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Αγαπητέ Vini, δεν έχω ηλεκτρονικό γκάζι και αυτό το έχω ρωτήσει στον μηχανικό της αντιπροσωπείας, δεν το λέω εγώ. Μην ξεχνάς ότι έχω το 1.4. Το δικό σου, το 1.6, έχει ηλεκτρονικό γκάζι. Wink


Ναι και ο γνωστός μου το ίδιο του έλεγαν...έχει το 1400 του 2000! Του έλεγαν ότι δεν έχει ηλεκτρονικό γκάζι όπως τα 1600άρια....αλλά τελικά είχε ένα ηλεκτρονικό ρυθμιστή γκαζιού (φύσα)....

Δυστυχώς δεν ξέρω παραπάνω πράγματα.
Ady - Τρι 15 Οκτ 2002, 07:42:26
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:

Δυστυχώς μου το έχει ξανακάνει Crying or Very sad Θα το κοιτάξω Evil

Δυστυχώς έχει και συνέχεια. Σήμερα το πρωί που έφευγα για τη δουλειά, με το που βάζω μπρος, ανεβαίνουν οι στροφές στις 2.000 (!) για ένα δευτερόλεπτο και μετά σβήνει!! Shocked Shocked Και εννοείται ότι δεν πατούσα γκάζι κατά λάθος. Καμιά ιδέα για αυτό; Μήπως είναι άλλη μια απόδειξη ότι φταίει ο πολλαπλασιαστής; Crying or Very sad Crying or Very sad


Πάντως με το Saxo είχα ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια συμπτώματα που έχεις και εσύ,
και με την αλλαγή πολλαπλασιαστή εξαφανίστηκαν.

Και αυτό που λέει ο Vini έχει βάση.

Πάντως είναι πραγματικά επικίνδυνο. Με το Saxo μου έτυχε αρκετές
φορές να πατάω φρένο, και αντί να σταματάω, να επιταγχύνω με το ανέβασμα των στροφών!!
alekos - Τρι 15 Οκτ 2002, 12:53:59
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Ρε παιδιά, μου βάλατε ψύλους στ' αυτιά. Crying or Very sad

Και μένα μου έχει σβήσει όταν πατάω συμπλέκτη να βγάλω ταχύτητα να σταματήσω και παράλληλα πατάω φρένο. Και είναι μοντέλο 2002! Λέτε να έχω και εγώ πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή;

Πάντως όταν τους το είχα πει και το είχαν βάλει στον εγκέφαλο, δεν βρήκαν τίποτα και απλώς μου αναβάθμισαν το λογισμικό, λέγοντάς μου ότι το σβήσιμο ενδέχεται να οφείλετο σε bug του πρώην λογισμικού. Crying or Very sad

Τώρα, τι να υποθέσω; Question Question Question
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


φιλε μου για χαρα ειμαι καινουργιος στο club αλλα παλιος οδηγος πεζο
ειχα το ιδιο ακριβος προβλημα στο πρωην 206 μου .και να σου αναβαθμισουν το λογισμικο του εγκεφαλου το προβλημα δεν λυνεται , ισος σου πουν μαλιστα και για την βενζινη που χρησιμοποιεις αλλα και να αλλαξεις βενζιναδικο ,τιποτα

το προβλημα ειναι 100% στον πολλαπλασιαστη αλλα δεν καταγραφετε στον εγκεφαλλο
του αμαξιου επειδη δεν στο κανει πολλη συχνα πες στους να σου αλλαξουν πολλαπλασιαστη να καθαρισεις.
Sidobre - Τρι 15 Οκτ 2002, 13:06:35
Θέμα δημοσίευσης:
alekos έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Ρε παιδιά, μου βάλατε ψύλους στ' αυτιά. Crying or Very sad

Και μένα μου έχει σβήσει όταν πατάω συμπλέκτη να βγάλω ταχύτητα να σταματήσω και παράλληλα πατάω φρένο. Και είναι μοντέλο 2002! Λέτε να έχω και εγώ πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή;

Πάντως όταν τους το είχα πει και το είχαν βάλει στον εγκέφαλο, δεν βρήκαν τίποτα και απλώς μου αναβάθμισαν το λογισμικό, λέγοντάς μου ότι το σβήσιμο ενδέχεται να οφείλετο σε bug του πρώην λογισμικού. Crying or Very sad

Τώρα, τι να υποθέσω; Question Question Question
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


φιλε μου για χαρα ειμαι καινουργιος στο club αλλα παλιος οδηγος πεζο
ειχα το ιδιο ακριβος προβλημα στο πρωην 206 μου .και να σου αναβαθμισουν το λογισμικο του εγκεφαλου το προβλημα δεν λυνεται , ισος σου πουν μαλιστα και για την βενζινη που χρησιμοποιεις αλλα και να αλλαξεις βενζιναδικο ,τιποτα

το προβλημα ειναι 100% στον πολλαπλασιαστη αλλα δεν καταγραφετε στον εγκεφαλλο
του αμαξιου επειδη δεν στο κανει πολλη συχνα πες στους να σου αλλαξουν πολλαπλασιαστη να καθαρισεις.


Αλέκο, καλώς ήλθες στην παρέα μας!

Αρχίζει και με προβληματίζει αυτή η ιστορία γιατί και μετά την αλλαγή του ρυθμιστή πίεσης όπου έχω αλλάξει (οι υπόλοιποι ξέρουν) εξακολουθεί να μου κάνει διακυμάνσεις στο ρελαντί αν και σβήνει σπάνια.

Λέτε να φταίνε οι πολλαπλασιαστές μας;
Ady - Τρι 15 Οκτ 2002, 13:29:14
Θέμα δημοσίευσης:
alekos έγραψε:

φιλε μου για χαρα ειμαι καινουργιος στο club αλλα παλιος οδηγος πεζο
ειχα το ιδιο ακριβος προβλημα στο πρωην 206 μου .και να σου αναβαθμισουν το λογισμικο του εγκεφαλου το προβλημα δεν λυνεται , ισος σου πουν μαλιστα και για την βενζινη που χρησιμοποιεις αλλα και να αλλαξεις βενζιναδικο ,τιποτα

το προβλημα ειναι 100% στον πολλαπλασιαστη αλλα δεν καταγραφετε στον εγκεφαλλο
του αμαξιου επειδη δεν στο κανει πολλη συχνα πες στους να σου αλλαξουν πολλαπλασιαστη να καθαρισεις.


Γεια σου ρε Αλέκο !!!
Παιδιά, σε ένα post μου είχα γράψει για ένα φίλο, τρελλαμένο pezakia, που έχει αγοράσει το 106, το 206, το 307, και τώρα θέλει να ξαναπάρει το 206.
Ε! ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΕΚΟΣ!!!!!
Από μικρό παιδί με ένα λέοντα είναι!!!!
Γεια σου ξανά ρε Αλέκο!!!!
Svstouk - Τρι 15 Οκτ 2002, 13:50:33
Θέμα δημοσίευσης:
alekos έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Ρε παιδιά, μου βάλατε ψύλους στ' αυτιά. Crying or Very sad

Και μένα μου έχει σβήσει όταν πατάω συμπλέκτη να βγάλω ταχύτητα να σταματήσω και παράλληλα πατάω φρένο. Και είναι μοντέλο 2002! Λέτε να έχω και εγώ πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή;

Πάντως όταν τους το είχα πει και το είχαν βάλει στον εγκέφαλο, δεν βρήκαν τίποτα και απλώς μου αναβάθμισαν το λογισμικό, λέγοντάς μου ότι το σβήσιμο ενδέχεται να οφείλετο σε bug του πρώην λογισμικού. Crying or Very sad

Τώρα, τι να υποθέσω; Question Question Question
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


φιλε μου για χαρα ειμαι καινουργιος στο club αλλα παλιος οδηγος πεζο
ειχα το ιδιο ακριβος προβλημα στο πρωην 206 μου .και να σου αναβαθμισουν το λογισμικο του εγκεφαλου το προβλημα δεν λυνεται , ισος σου πουν μαλιστα και για την βενζινη που χρησιμοποιεις αλλα και να αλλαξεις βενζιναδικο ,τιποτα

το προβλημα ειναι 100% στον πολλαπλασιαστη αλλα δεν καταγραφετε στον εγκεφαλλο
του αμαξιου επειδη δεν στο κανει πολλη συχνα πες στους να σου αλλαξουν πολλαπλασιαστη να καθαρισεις.


Καλώς ήρθες και από μένα! :D

Ξέρεις τι φοβάμαι; Ότι άμα τους πω να μου τον αλλάξουν, όπως μου λές, θα μου το αρνηθούν γιατί θα λένε ότι δεν παρουσιάζει πρόβλημα στον εγκέφαλο που θα το βάλουν (με λίγα λόγια θα μου λένε ότι αυτά που λέω είναι αστήρικτα ή κοινώς μαλ***ες). Σε αυτήν την περίπτωση τι να κάνω; Sad Sad Sad Sad

Πάντως παιδιά κόντεψα να τρακάρω με αυτή την ιστορία, όταν ο προπορευόμενος ήθελε να στρίψει, εγώ πάτησα φρένο και κατέβασα ταχύτητα και τη στιγμή που ο άλλος είχε στρίψει και πήγα να επιταχύνω, μου έσβησε, με αποτέλεσμα ο απο πίσω, ο οποίος περίμενε ότι φυσιολογικά θα επιτάχυνα και είχε ήδη επιταχύνει και αυτός, αν κοντέψει να πέσει πάνω μου. Evil Evil Evil
Svstouk - Τρι 15 Οκτ 2002, 13:51:40
Θέμα δημοσίευσης:
alekos έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Ρε παιδιά, μου βάλατε ψύλους στ' αυτιά. Crying or Very sad

Και μένα μου έχει σβήσει όταν πατάω συμπλέκτη να βγάλω ταχύτητα να σταματήσω και παράλληλα πατάω φρένο. Και είναι μοντέλο 2002! Λέτε να έχω και εγώ πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή;

Πάντως όταν τους το είχα πει και το είχαν βάλει στον εγκέφαλο, δεν βρήκαν τίποτα και απλώς μου αναβάθμισαν το λογισμικό, λέγοντάς μου ότι το σβήσιμο ενδέχεται να οφείλετο σε bug του πρώην λογισμικού. Crying or Very sad

Τώρα, τι να υποθέσω; Question Question Question
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


φιλε μου για χαρα ειμαι καινουργιος στο club αλλα παλιος οδηγος πεζο
ειχα το ιδιο ακριβος προβλημα στο πρωην 206 μου .και να σου αναβαθμισουν το λογισμικο του εγκεφαλου το προβλημα δεν λυνεται , ισος σου πουν μαλιστα και για την βενζινη που χρησιμοποιεις αλλα και να αλλαξεις βενζιναδικο ,τιποτα

το προβλημα ειναι 100% στον πολλαπλασιαστη αλλα δεν καταγραφετε στον εγκεφαλλο
του αμαξιου επειδη δεν στο κανει πολλη συχνα πες στους να σου αλλαξουν πολλαπλασιαστη να καθαρισεις.


Αν επιτρέπεται, γιατί πούλησες το 206; Question Question
alekos - Τρι 15 Οκτ 2002, 14:02:06
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
alekos έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Ρε παιδιά, μου βάλατε ψύλους στ' αυτιά. Crying or Very sad

Και μένα μου έχει σβήσει όταν πατάω συμπλέκτη να βγάλω ταχύτητα να σταματήσω και παράλληλα πατάω φρένο. Και είναι μοντέλο 2002! Λέτε να έχω και εγώ πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή;

Πάντως όταν τους το είχα πει και το είχαν βάλει στον εγκέφαλο, δεν βρήκαν τίποτα και απλώς μου αναβάθμισαν το λογισμικό, λέγοντάς μου ότι το σβήσιμο ενδέχεται να οφείλετο σε bug του πρώην λογισμικού. Crying or Very sad

Τώρα, τι να υποθέσω; Question Question Question
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


φιλε μου για χαρα ειμαι καινουργιος στο club αλλα παλιος οδηγος πεζο
ειχα το ιδιο ακριβος προβλημα στο πρωην 206 μου .και να σου αναβαθμισουν το λογισμικο του εγκεφαλου το προβλημα δεν λυνεται , ισος σου πουν μαλιστα και για την βενζινη που χρησιμοποιεις αλλα και να αλλαξεις βενζιναδικο ,τιποτα

το προβλημα ειναι 100% στον πολλαπλασιαστη αλλα δεν καταγραφετε στον εγκεφαλλο
του αμαξιου επειδη δεν στο κανει πολλη συχνα πες στους να σου αλλαξουν πολλαπλασιαστη να καθαρισεις.


Καλώς ήρθες και από μένα! :D

Ξέρεις τι φοβάμαι; Ότι άμα τους πω να μου τον αλλάξουν, όπως μου λές, θα μου το αρνηθούν γιατί θα λένε ότι δεν παρουσιάζει πρόβλημα στον εγκέφαλο που θα το βάλουν (με λίγα λόγια θα μου λένε ότι αυτά που λέω είναι αστήρικτα ή κοινώς μαλ***ες). Σε αυτήν την περίπτωση τι να κάνω; Sad Sad Sad Sad

Πάντως παιδιά κόντεψα να τρακάρω με αυτή την ιστορία, όταν ο προπορευόμενος ήθελε να στρίψει, εγώ πάτησα φρένο και κατέβασα ταχύτητα και τη στιγμή που ο άλλος είχε στρίψει και πήγα να επιταχύνω, μου έσβησε, με αποτέλεσμα ο απο πίσω, ο οποίος περίμενε ότι φυσιολογικά θα επιτάχυνα και είχε ήδη επιταχύνει και αυτός, αν κοντέψει να πέσει πάνω μου. Evil Evil Evil


καντους και λιγο φασαρια πες τους παρτε το και φτιαχτε το δεν θα σκοτωθεις εσυ γιατι αυτοι δεν θελουν να αλλαξουν πολλαπλασιαστη
αν ειδη σου καναν αναβαθμιση το λογισμικο το επομενο που θα σου κανουν ειναι σιγουρα αντικατασταση του πολλαπλασιαστη .
alekos - Τρι 15 Οκτ 2002, 14:47:42
Θέμα δημοσίευσης:
νομιζα οτι αφου το 206 ειναι τοσο καλο

φαντασου τι θα ειναι το 307 !!!!

τζιφος το ματανοιωσα

για την ιστορια

ειχα το 305

στην συνεχεια 106,μετα το 206 ,μετα το 307 και μαλλον παω για το 206 ξανα

τα λαθη πληρωνονται

το 307 ειναι ενα καλο αυτοκινητο, πολυ καλο θα ελεγα
με πολλα extras, αλλα δεν εχει την οδηγικη ευχαριστηση ,που εχει το 206
και γενικα δεν εχει αυτο το κατι που σε κανει να το αγαπησης .

ποτε δεν ειναι αργα και οπως ξερεις η ιστορια επαναλαμβανεται
Αλεξ@νδρος - Τρι 15 Οκτ 2002, 22:08:35
Θέμα δημοσίευσης:
Ελα Αλεκο?Πουλησες το 206? αχαχαχαχα :D :D
Kαλως τον
Vini οντως εχει βαση αυτο που λες για το γκαζι ομως το προβλημα ειναι 99,9% ο πολλ/στης.Με την αλλαγη το αμαξι δεν ξανασβησε και εξαφανιστηκαν τα τρεμοπαιγματα του ρελαντι.Το οτι η παρτιδα ηταν ελλατωματικη δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου αλλα μου το ειπαν οι ιδιοι στην PUG Κρητης

Svstouk γερα με τσαμπουκα!
Svstouk - Τετ 16 Οκτ 2002, 08:10:32
Θέμα δημοσίευσης:
Alexandros έγραψε:
Ελα Αλεκο?Πουλησες το 206? αχαχαχαχα :D :D
Kαλως τον
Vini οντως εχει βαση αυτο που λες για το γκαζι ομως το προβλημα ειναι 99,9% ο πολλ/στης.Με την αλλαγη το αμαξι δεν ξανασβησε και εξαφανιστηκαν τα τρεμοπαιγματα του ρελαντι.Το οτι η παρτιδα ηταν ελλατωματικη δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου αλλα μου το ειπαν οι ιδιοι στην PUG Κρητης

Svstouk γερα με τσαμπουκα!


:agrue: :agrue: :agrue:

2gunfire 2gunfire 2gunfire

Mr. Green Mr. Green Mr. Green
DimiP - Τετ 16 Οκτ 2002, 12:38:06
Θέμα δημοσίευσης:
Alexandros έγραψε:
Ελα Αλεκο?Πουλησες το 206? αχαχαχαχα :D :D
Kαλως τον
Vini οντως εχει βαση αυτο που λες για το γκαζι ομως το προβλημα ειναι 99,9% ο πολλ/στης.Με την αλλαγη το αμαξι δεν ξανασβησε και εξαφανιστηκαν τα τρεμοπαιγματα του ρελαντι.Το οτι η παρτιδα ηταν ελλατωματικη δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου αλλα μου το ειπαν οι ιδιοι στην PUG Κρητης

Svstouk γερα με τσαμπουκα!


Τα εχουμε ξαναπει αυτα , ο πολλαπλ/στης ειναι ελατωματικος και το Νο 1 πραγμα που χαλαει συνηθως.
teoman - Τετ 16 Οκτ 2002, 12:42:17
Θέμα δημοσίευσης:
Κανείς που να ξέρει πόσο κοστίζει περίπου ο πολλαπλασιαστής για 206?
DimiP - Τετ 16 Οκτ 2002, 12:58:03
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
Κανείς που να ξέρει πόσο κοστίζει περίπου ο πολλαπλασιαστής για 206?


περι τα 40 χιλιαρικα !!!!
Svstouk - Παρ 18 Οκτ 2002, 17:17:43
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν, σήμερα είχα πάει για το πρώτο μου κανονικό σέρβις των 20.000χλμ.

Στο θέμα του σβησίματος του κινητήρα. Το παίρνει ο ηλεκτρολόγος, το βάζει στον εγκέφαλο, δεν βλέπει πρόβλημα. Βλέπει ότι έχουμε ήδη αναβαθμίσει το λογισμικό και βγάζει τον πολλαπλασιαστή. Κοιτάει τις αντιστάσεις του και μου τον αλλάζει στα πλαίσια της εγγύησης χωρίς να χρειαστεί να πω εγώ τίποτα (κρίμα κι είχα γυαλίσει το κουμπούρι! Shocked ). Μου είπε ότι υπάρχει όντως κάποια ελαττωματική παρτίδα κι εκεί τελείωσε η παρτίδα.

Άλλαξα τα μπουζί, επειδή εγώ το ήθελα, με συνολικό κόστος 15 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Από τα παλιά είδα και εγώ και μου το επιβεβαίωσε ο μηχανικός ότι η καύση ήταν άριστη. Πάντως με τα καινούρια μπουζί είδα διαφορά στο τράβηγμα από χαμηλά με τρίτη (και δεν είναι η φαντασία μου) Wink

Τόσο ο μηχανικός, όσο και ο ηλεκτρολόγος έχουν 106, τα οποία τα έχουν φτιάξει τόσο αισθητικά, όσο και μηχανικά, με το 1.4 του ηλεκτρολόγου να αποδίδει 105 δυναμομετρημένους ίππους και χωρίς τούρμπο ή νίτρο! Shocked

Συνολικό κόστος 62 ευρώ και με τη σφραγίδα της αντιπροσωπείας. Όχι κι άσχημα, δεν συμφωνείτε; Wink
Ady - Παρ 18 Οκτ 2002, 20:02:06
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Λοιπόν, σήμερα είχα πάει για το πρώτο μου κανονικό σέρβις των 20.000χλμ.

Στο θέμα του σβησίματος του κινητήρα. Το παίρνει ο ηλεκτρολόγος, το βάζει στον εγκέφαλο, δεν βλέπει πρόβλημα. Βλέπει ότι έχουμε ήδη αναβαθμίσει το λογισμικό και βγάζει τον πολλαπλασιαστή. Κοιτάει τις αντιστάσεις του και μου τον αλλάζει στα πλαίσια της εγγύησης χωρίς να χρειαστεί να πω εγώ τίποτα (κρίμα κι είχα γυαλίσει το κουμπούρι! Shocked ). Μου είπε ότι υπάρχει όντως κάποια ελαττωματική παρτίδα κι εκεί τελείωσε η παρτίδα.

Άλλαξα τα μπουζί, επειδή εγώ το ήθελα, με συνολικό κόστος 15 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Από τα παλιά είδα και εγώ και μου το επιβεβαίωσε ο μηχανικός ότι η καύση ήταν άριστη. Πάντως με τα καινούρια μπουζί είδα διαφορά στο τράβηγμα από χαμηλά με τρίτη (και δεν είναι η φαντασία μου) Wink

Τόσο ο μηχανικός, όσο και ο ηλεκτρολόγος έχουν 106, τα οποία τα έχουν φτιάξει τόσο αισθητικά, όσο και μηχανικά, με το 1.4 του ηλεκτρολόγου να αποδίδει 105 δυναμομετρημένους ίππους και χωρίς τούρμπο ή νίτρο! Shocked

Συνολικό κόστος 62 ευρώ και με τη σφραγίδα της αντιπροσωπείας. Όχι κι άσχημα, δεν συμφωνείτε; Wink


Πολύ καλά θα έλεγα.......Τι ακριβώς σου έκαναν ?
Svstouk - Παρ 18 Οκτ 2002, 22:50:41
Θέμα δημοσίευσης:
Σε αυτα τα λεφτά περιλαμβάνονται τα 4 μπουζί, η εργασία του μηχανικού και του ηλεκτρολόγου, οι οποίοι μου έλεγξαν το αυτοκίνητο εξονυχιστικά
zzzleepy - Κυρ 29 Ιούν 2003, 13:36:51
Θέμα δημοσίευσης:
Παίδες, χθες το μεσημέρι, είχα ένα σβήσιμο σε κατέβασμα από 4η σε 3η. Το clima δούλευε στο φουλ και τα παράθυρα κλειστά ενώ ήμουν και μόνος. Δεν το έχει κάνει ξανά μέχρι τώρα. Λέτε να είμαι κι εγώ κοντά στην αλλαγή πολλαπλασιαστή;
nemo - Τετ 30 Ιούλ 2003, 21:20:33
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα μου κάνει ένα άλλο κουφό... Ορισμένες φορές την στιγμή που ξεκινάς με φυσιολογικές στροφες στη μηχανή, όχι μαρσαροντας τρελλά, το αμάξι παει να ξεκινήσει και ξαφνικά σταματάει για ένα δευτερόλεπτο σα να αφήνεις το γκάζι, χωρίς να το εχεις αφήσει βέβαια και αμέσως μετά φευγει πάλι... Επίσης το ρελαντί λίγο... Η βελόνα του στροφόμετρου δεν είναι απόλυτα σταθερή στο ρελαντί.... Μιλάμε βέβαια για συν πλην 50 στροφες όχι παραπάνω... Λετε και αυτά τα προβήματα να οφείλονται στον πολλαπλασιαστή; Επισης ορισμένες φορές δεν παιρνει μπροστά με την πρωτη... Πρεπει να φέρει 4-5 στροφές η μίζα ή πρεπει και να δοκιμάσω και δευτερη με τη μιζα και τότε θα πάρει...
Miltellas - Πεμ 31 Ιούλ 2003, 06:25:16
Θέμα δημοσίευσης:
Καθαρή και καλή βενζίνη (98άρα για σιγουριά), ένα καθάρισμα στο κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου (ProTec Fuel Line Cleaner), πιθανότατα και αναβάθμιση λογισμικού. Ο πολλαπλασιαστής στο τέλος, γιατί εάν φτάσεις εκεί παίζει και η πλεξούδα, παίζει και ο εγκέφαλος...
GeorgeD - Δευ 18 Αύγ 2003, 12:00:26
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Καθαρή και καλή βενζίνη (98άρα για σιγουριά), ένα καθάρισμα στο κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου (ProTec Fuel Line Cleaner), πιθανότατα και αναβάθμιση λογισμικού. Ο πολλαπλασιαστής στο τέλος, γιατί εάν φτάσεις εκεί παίζει και η πλεξούδα, παίζει και ο εγκέφαλος...



Εμένα ρε παιδιά τα έχουν αλλάξει όλα !!! (εκτός από την πλαιξούδα) και είναι μόνο στα 3000 χλμ. και φυσικά το πρόβλημα δεν λύθηκε. Evil Έχετε καμιά πρόταση να μου κάνετέ;
Θα περιμένω.
Lion80 - Πεμ 28 Αύγ 2003, 14:13:43
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά γειά σας!!Είμαι νέος μέλος.Μόλις γύρισα από διακοπές και βρήκα ένα θέμα συζήτησης το οποίο με ενδιαφέρει αρκετά αφού το αυτοκίνητο μου (206 1.4 XS2 2002)παρουσιάζει πρόβλημα σβησίματος κινητήρα μετά από πάτημα συμπλέκτη!Ήδη έχει συμβεί αυτό 4-5 φορές από τότε που το αγόρασα.Τελευταία φορά συνέβη πριν 20 ημέρες!!!
Επίσης παρουσιάζει πρόβλημα στην εκκίνηση του κινητήρα!!!!Ορισμένες φορές χρειάζεται 3-4 προσπάθειες για να πάρει εμπρός!!!!!
Ήθελα να κάνω κάποια αλλαγή στις αναρτήσεις αλλά Sad ....δεν ξέρω σκέφτομαι να κρατήσω τα χρήματα για τυχόν "έξοδα" πολλαπλασιαστή η ο,τι αλλού ευθύνεται για το πρόβλημα μου!!
ΕΡΩΤΗΣΗ:Να πάω σε εξουσιοδοτημένο η σε κάποιον που εσείς θα μου πείτε??Έιμαι εκτός εγγύησης πια!!Μένω Αργυρούπολη.Πήγαινα μέχρι τώρα Dakar αλλά...το παράτησα το άθλημα!!!!!Αν ξέρετε κάπου εδώ κοντά..ακόμη καλύτερα!!!
Svstouk - Πεμ 28 Αύγ 2003, 14:23:01
Θέμα δημοσίευσης:
Δημοσθένη καλώς ήρθες.

Έχουμε το ίδιο μοντέλο και αντιμετωπίζω και γω τα ίδια ακριβώς προβλήματα, αν και έχω ήδη αλλάξει πολλαπλασιαστή!!!

Ίσως να φταίει γενικώς ο πολλαπλασιαστής της Πεζό, ίσως άλλα πράγματα.....δεν ξέρω.

Για αντιπροσωπεία θα σε ενημερώσουν οι "γείτονές" σου!
Ady - Πεμ 28 Αύγ 2003, 14:34:44
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρόβλημα του σβησίματος του κινητήρα (όταν συνήθως είναι ανοχτό και το A/C) είναι παγκόσμιο !

Έχω μπει σε συζητήσεις Άγγλων, έχω μπει σε συζητήσεις Αυστραλών και έχουν το ίδιο πρόβλημα.

Αλλάζουν πολλαπλασιαστές, αλλάζουν map sensors, αλλάζουν μοτέρ ρελαντί, αλλά το πρόβλημα παραμένει.

Κάποιος Άγγλος μόνο, άλλαξε και τα τρία παραπάνω ταυτόχρονα και λέει πως κάτι έγινε.

Η Peugeot τηρεί σιγή ιχθύος (ή μάλλον, σιγή λέοντος).
Lion80 - Πεμ 28 Αύγ 2003, 14:58:41
Θέμα δημοσίευσης:
Στέφανε σε ευχαριστώ πολύ!!!
Απ οτι καταλαβαίνω σίγουρη λύση δεν υπάρχει!!!!Κρίμα... Sad Αν πάντως καποίος γείτονας ξέρει κάποιο καλό Service ιδιώτη εδώ κοντά ας ενημερώσει....
chatasos - Πεμ 28 Αύγ 2003, 17:05:31
Θέμα δημοσίευσης:
ady έγραψε:
Το πρόβλημα του σβησίματος του κινητήρα (όταν συνήθως είναι ανοχτό και το A/C) είναι παγκόσμιο !


Λέτε εμένα επειδή είναι αυξημένο το ρελαντί να μην γίνεται?
Alex - Πεμ 28 Αύγ 2003, 22:25:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι βασικα και εμενα μπορει να μου σβησει αμα πατησω κανα συμπλεκτη, σπανια βεβαια.. Εχει και αδυνατο ρελαντι.. μαλλον ο πολλαπλασιαστης τα χει φτυσει...

Αλλα ετσι και ειναι ON το αρκουδισιον μιλαμε δε μασαει μια το οχημα. Μεχρι και ανηφορα με 3η ρελαντι ανεβαινει το εργαλειο.. Δεν υπαρχει περιπτωση να σβησει. Και οι στροφες ειναι και μενα λιγο ανεβασμενες...
147 gr - Πεμ 18 Σεπ 2003, 23:48:39
Θέμα δημοσίευσης:
χαιρετω ολο τον κοσμο.και το 1.4 της κοπελας μου προβλημα με το ρελαντι,σβηνει στα καλα καθουμενα κτλ.εχει αλλαξει ηδη πολλαπλασιαστη και το προβλημα παραμενει.Εκτος του οτι εχει καταντησει κοροιδια ειναι και τρομερα επικυνδινο!!!τι να πω,οποιος βρει λυση ας μας πει κι εμας... Rolling eyes Idea Idea Idea
Miltellas - Παρ 19 Σεπ 2003, 05:41:05
Θέμα δημοσίευσης:
Σβήνει επιταχύνοντας, με σταθερό γκάζι, με αφημένο γκάζι, στο ρελαντί;
Τί έχετε ψάξει ή αλλάξει μέχρι τώρα και τί πετύχατε;
Διευκρίνησε αν θέλεις για να βρεις πιο εύκολα τη βοήθεια που ζητάς.
micho - Παρ 19 Σεπ 2003, 06:52:57
Θέμα δημοσίευσης:
μιλτο και μενα μου σβηνει μια στις τοσες αλλα ολες νομιζω οτι οταν δεν παταω γκαζι...δηλαδη με την ταχυτητα η με νεκρα και το αμαξι να τσουλαει... ειτε σε κατηφορα τρεχοντας.. ειτε οταν παω να σταματησω σε φαναρι η stop. ειναι επικινδυνο ομως αν σου σβησει και δεν προλαβεις γιατι εχεις ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ με σβησμενη μηχανη. εγω θα παω να κανω μια αλλαγη πολλαπλασιαστη παντως σιγουρα. τι αλλο θα μπορουσε να φταιει ομως?
Vaggelis - Παρ 19 Σεπ 2003, 08:20:15
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ψάξεις λίγο στο forum, θα βρείς διάφορες απαντήσεις στο πρόβλημά σου....
Το ίδιο πρόβλημα, όπως και πολλοί άλλοι, το είχα και εγώ και έφταιγε το μοτεράκι του ρελαντί.......
Δυο λύσεις υπάρχουν:
Ή λες στο συνεργείο να στο ψεκάσουν με λίγο λαδάκι, ή σου το αλλάζουν όπως εμένα, με κόστος γύρω στα 120 ευρώπουλα...
Ady - Παρ 19 Σεπ 2003, 08:21:19
Θέμα δημοσίευσης:
Στο δικό μου έχω παρατηρήσει τα εξής :
Σβήνει μόνο όταν έχω ανοιχτό το A/C.

Σβήνει μόνο όταν πατάω εν κινήση το συμπλέκτη για να ανεβάσω/κατεβάσω/βάλω νεκρά. Καθώς πέφτουν οι στροφές και όταν φτάνει στο ρελαντί (800-850 στροφές) δείχνει πως πάει να κρατήσει ρελαντί κάνει ένα στιγμιαίο τίναγμα μέχρι τις 1000 στροφές περίπου και μετά σβήνει.

Για να μου σβήσει πρέπει να συμβαίνουν και τα δύο πιο πάνω ταυτόχρονα. Δηλαδή, με κλειστό το A/C ότι και να κάνω δε σβήνει με τίποτα.

Επίσης τονίζω το εν κινήση πιο πάνω για να μη νομίζει κανείς ότι σβήνει όταν είμαι σταματημένος π.χ σε φανάρι και πατήσω συμπλέκτη. Μην τρελαθούμε κιόλας !!

Το ρελαντί δε φαίνεται να έχει πρόβλημα. Δεν έχω παρατηρήσει να τρεμοπαίζει.

Μετά από προτροπή του Θανάση (Κρασούλη) άλλαξα MAP sensor, αλλά τίποτα. Ο Θανάσης μου είπε ότι σε μία Xsara 1.4 που είχε το ίδιο πρόβλημα, έχει αλλάξει 3-4 φορές MAP sensor. Στην αρχή κάτι γίνεται αλλά μετά πάλι τα ίδια. Εγώ δεν έχω σκοπό να αλλάξω 3-4 φορές MAP sensor.

Είχα γράψει παλιότερα ότι το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν σε Αγγλία και Αυστραλία απ'ότι έχω διαβάσει σε forums που έχω μπει.

Λύση ;;

Κάπου πάει το μυαλό μου αλλά θέλω να το ψάξω περισσότερο για να βγάλω συμπέρασμα.

Πάντως το πρόβλημα είναι αρκετά σοβαρό και επικίνδυνο (μου έχει σβήσει πριν από στροφή και ξαναθυμήθηκα πως είναι να στρίβεις το αμάξι χωρίς υδραυλικό τιμόνι Shocked ).
micho - Παρ 19 Σεπ 2003, 08:28:31
Θέμα δημοσίευσης:
σωστα εν κινηση μονο και με air condition! εχεις δικιο.
δηλαδη εχουμε μεχρι τωρα... πολλαπλασιαστη και μοτεράκι του ρελαντί.
christhehealer - Τρι 23 Σεπ 2003, 21:47:33
Θέμα δημοσίευσης:
Γυρίζω από την δουλεία μου κατά τις 22.30 και πάνω που βάζω πρώτη για την τελειωποίηση του παρκαρίσματος...

Πάπαλα! Νεκρώσαν τα πάντα. Evil Evil Evil

Όχι απλώς έσβησε. Έσβησε τελείως. Όταν λέμε τελείως, εννοούμε τελείως. Είτε είχε κλειδί στην μίζα, είτε δεν είχε, ένα και το αυτό. Πλήρης αδιαφορία.

Δηλαδή όχι ακριβώς αδιαφορία γιατί μόλις έβαζα το κλειδί έκανε ένα γκοοονγκ σαν κόρνα ποδηλάτου. Shocked

Μετά πολλά ήρθε η μαστρο-Assistance, κατεβαίνει ο μάστορας, (χωρίς να βγάλει κράνος) αμολάει τα καλώδια και βουρ για την μπαταρία.

"Με δουλεύεις" του λέω "να έχω μείνει από μπαταρία εν κινήσει, σε καινούριο αυτοκίνητο"

Να μην τα πολυλογώ, φορτήζει, παίρνει εμπρός (κλείνω τα παράθυρα), μόλις το σβήνω, ξαναπροσπαθώ, δεν παίρνει εμπρός. Evil

Έχει κόψει στοιχείο η μπαταρία μου λέει. Θέλει άλλαγμα. ΄΄Αντε να δούμε αύριο τι θα ξημερώσει. Sad
Miltellas - Τετ 24 Σεπ 2003, 06:14:40
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Έχει κόψει στοιχείο η μπαταρία μου λέει. Θέλει άλλαγμα. ΄΄Αντε να δούμε αύριο τι θα ξημερώσει. Sad


Είσαι λίγο γκαντέμης, αλλά πού θα πάει; Θα περάσει!
Μην βάζεις μεγαλύτερη μπαταρία γιατί δεν ξέρουμε τα όρια του δυναμό μας και αν μας καεί το δυναμό, κλάψτα. Πάρε από τώρα μερικές μπαταρίες να έχεις παρά δυναμό.
Vaggelis - Τετ 24 Σεπ 2003, 09:29:49
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ Χρήστο ήμουν πρόσφατα παθών και άλλαξα την μπαταρία...
Είχα μια 60άρα κλειστού τύπου (λόγω ενισχυτών, sub κλπ) και το δυναμό δεν είχε καταλάβει τίποτα.....
Τώρα έβαλα μια 55άρα με υγρά....
Προσοχή στην εγγύηση που θα σου δώσουν...
christhehealer - Τετ 24 Σεπ 2003, 22:14:44
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρόβλημα ήταν μπαταρία τελικά.

ήρθαν από την Peugeot και μου την άλλαξαν (γιατί είμαι VIP χρυσά μου).

Αυτή που μου έβαλαν τώρα είναι 45ΑΗ/420Α Rolling eyes

Πάντως έλεξαν και το δυναμό, μήπως έκανες αυτό το πρόβλημα (χωρίς να το ζητήσω) αλλά το βρήκαν εντάξει. Wink

Πάντως, μου έχει μείνει το παράπονο.

Λάστιχα ελλατωματικά από την αρχή, μπαταρία που προκύπτει ελλατωματική. Τι να πω... Sad
Miltellas - Πεμ 25 Σεπ 2003, 01:12:19
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
...Λάστιχα ελλατωματικά από την αρχή, μπαταρία που προκύπτει ελλατωματική. Τι να πω... Sad


...και οδηγός ελαττωματικός! Κλάφτα... Razz Laughing
GIANNIS206 - Δευ 29 Σεπ 2003, 21:23:51
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
christhehealer έγραψε:
...Λάστιχα ελλατωματικά από την αρχή, μπαταρία που προκύπτει ελλατωματική. Τι να πω... Sad


...και οδηγός ελαττωματικός! Κλάφτα... Razz Laughing

Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
Ronin - Τρι 30 Σεπ 2003, 08:54:39
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Miltellas έγραψε:
christhehealer έγραψε:
...Λάστιχα ελλατωματικά από την αρχή, μπαταρία που προκύπτει ελλατωματική. Τι να πω... Sad


...και οδηγός ελαττωματικός! Κλάφτα... Razz Laughing

Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes


Ο healer ελλατωματικος????
χμμμμ....μπααα,δε νομιζω....
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr