christhehealer έγραψε: |
Update εγκεφάλου ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Sidobre, το update εγκεφάλου γίνεται με σύνδεση στο μηχάνημα γενικού ελέγχου της αντιπροσωπείας μέσω πρίζας; Να το ζητήσω όταν πάω για σέρβις; Για να το έβγαλε η Peugeot πρέπει να χρειάζεται. Κι εγώ πρέπει να έχω εγκέφαλο Bosch, όπως και πολλά άλλα μηχανικά εξαρτήματα, θα το τσεκάρω... |
DIMIP έγραψε: |
Στη δε condor που ρωτησα γιατο αν μετα την τοποθετηση σκουπας (ακους sidobre?) θα χρειαστει να γινει update εγκεφαλου μου απαντησαν οτι ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ και μαλιστα 2 φορες!!! (επεμενα λιγο). Τωρα τι να κανω? |
DIMIP έγραψε: |
αν θυμαμαι καλα ο sidobre ειχε αναφερει πως με 3 τροπους γινεται το upgrade. α. με βυσματωση και Η/Υ β. με το ρελαντι για κανα 30 λεπτα γ. με βολτα για κανα 20λεπτο και αλλαγη ταχυτητων (ολες) σχεδον στον κοφτη.
Αν θυμαμαι καλα... τελος παντων, ακομα καλυτερα αν δεν χρειαζεται. |
DIMIP έγραψε: |
λοιπον το βρηκα στο παλιο fotum.
Προς αποκατασταση της αληθειας, πρεπει να πω οτι οντως δεν θυμομουν καλα, Ο Sidobre ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΕΙ κατι τετοιο. Ο pugsang εγραφε τοτε για τον εγκεφαλο και τη συνεργασια του με τη σκουπα. "Φιλε Vini, Ο νεος εγκεφαλος του PSA γκρουπ ειναι οντως τοσο εξελιγμενος ωστε να καταλαβαινει τη διαφορα σε παροχη αερα και να αυξανει μονος του το καυσιμο για να ανταποκριθει στις νεες συνθηκες.Για να συμβει βεβαια αυτο υπαρχουν 3 τροποι: 1. Αφηνεις το αυτοκινητο να δουλεψει ρελαντι γυρω στα 20-30 λεπτα και σεταρεται μονος του 2. Αφηνεις το αυτοκινητο να δουλεψει 20-30 λεπτα και μετα πας βολτα και αλλαζεις ολες τις ταχυτητες στις 4000 rpm και σεταρεται ο εγκεφαλος παλι μονος του 3.(Αυτο που εκανα εγω) Βαζεις την σκουπα πας στην Peugeot τους το λες και σου κανουν ενα ECU UPDATE και εισαι αρχοντας Η σκουπα στα 1.6 & 2.0 Lt μοτερ ειναι must και ειναι η μοναδικη μετατροπη που μπορει να δουλεψει απο μονη της δεδομενου οτι οι νεοι εγκεφαλοι ειναι αυτορυθμιζομενοι και το συστημα της εξατιμησης ειναι αρκετα καλοσχεδιασμενο για ιπποδυνάμεις μεχρι + 5-8 ΗΡ που προσθετει η σκουπα με το ελευθερο φιλτρο." τωρα αν οντως πρεπει να ακολουθησουμε καποιον απο τους 3 τροπους δεν ξερω. Αυτο που εγραωα εγω ειναι οτι ο τροπος Νο 3. ηταν αγνωστος σε εναν μαστορακο που ρωτησα. ΑΥΤΑ ! |
pezomania έγραψε: |
ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ 206 1.6 16V ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΝΞΟΥΝ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΚΕΦΑΛΗΣ, ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!
ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΕΧΕΙ, ΕΙΧΑΝ ΒΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΟΥΣ ![]() ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΦΡΑΓΓΟ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ ΑΡΓΑ! |
chatasos έγραψε: |
To "υποτίθεται" από που βγαίνει?
Το γνωρίζουμε από κάποια "έγκυρη" πηγή ότι συμβαίνει μόνο στα 1.6? Εμένα πάντως μου την άλλαξαν, μπορεί και για άσχετο λόγο...αυτό έχει σημασία. Ίσως να υπάρχει πρόβλημα, ίσως όχι... |
DIMIP έγραψε: |
φιλε φλογα, το να μου το συμπληρωσαν στο service...χμ... θα με εκπληξουν ευχαριστα με κατι τετοιο - θα ψαξω να βρω την καρτελα να δω αν το εκαναν (να και κατι καλο : οτι σου κανουν -εστω και μια ροδελα να αλλαξουν- στο καταγραφουν). θα το παρακολουθησω και θα δω. |
Παράθεση: |
Α! απο το Praktiker πηρα κιεγω ενα 2λιτρο με 4Ε πρασινου χρωματος. |
alexandros έγραψε: | ||||
Εμενα στον Γκαλλο μου χρεωναν περιπου 500δρχ την περιφημη ροδελα ταπας. 8O 8O 8O (Στην Κρητη δεν ασχοληθηκαν καν με κατι τετοιο) Επισης στανταρ χρεωναν περιπου 1000δρχ την συμπληρωση της σταθμης του υγρου για τα τζαμια(μια φορα πηγα με γεματο δοχειο επιτηδες και αυτοι παλι χρεωσαν συμπληρωση ![]() Μπορεις παμφθηνα να παρασκευασεις μονος σου υγρο για τα τζαμια με ενα μπιτονι απεσταγμενο νερο και ενα μικρο μπουκαλι μπλε οινοπνευμα
Γιατι δεν πηρες βρε καρμοιρη ![]() |
DIMIP έγραψε: | ||||||
ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟ ; ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΟ. ΚΑΙΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΥΠΟΥ gTI. |
Slash έγραψε: |
Α ναι. Για πείτε και σε μένα. Σήμερα έκανα το 2ο service. Σε αυτά που μου άλλαξαν έλεγε ροδέλλα τάπας 1,5 ευρώ. Ούτε που ασχολήθηκα. Αλλά ποιανής τάπας την ροδέλλα αλλάξανε και είναι τόσο φθηνή; |