PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Καπάκι κεφαλής!

pezomania - Παρ 31 Μάϊ 2002, 08:02:34
Θέμα δημοσίευσης: Καπάκι κεφαλής!
ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ 206 1.6 16V ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΝΞΟΥΝ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΚΕΦΑΛΗΣ, ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!

ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΕΧΕΙ, ΕΙΧΑΝ ΒΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΟΥΣ Laughing

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΦΡΑΓΓΟ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ ΑΡΓΑ!
Miltellas - Σαβ 01 Ιούν 2002, 06:05:02
Θέμα δημοσίευσης: Τα δικά μου προβλήματα
Στο δικό μου 16V το μοτέρ δάκρυζε από τον 1ο μήνα. Έγινε αντιληπτό από μένα μετά τον 7ο μήνα, αφού είδα ότι δεν σταματούσα να συμπληρώνω τη μικρή αλλά συνεχή διαρροή paraflu (η πρώτη φορά που συμπλήρωσα ήταν το 2ο μήνα) και ταυτόχρονα έγινε ορατό πλέον ένα ρυάκι αλάτων που ξεκινούσε από την φλάτζα κεφαλής κατευθυνόμενο προς τα κάτω. Χρειάστηκε αλλαγή φλάτζας κεφαλής και αναγκαστικό προληπτικό πλανιάρισμα. Η εργασία έγινε τον 11ο μήνα και το πρόβλημα διορθώθηκε. Πρόκειται 100% για το πρόβλημα που αναφέρει ο Pezomania.

Η μίζα (Bosch) παρουσίασε κενά στη λειτουργία της τον 10ο μήνα και τον 12ο την αντικατέστησα (δωρεάν, δίκην εγγύησης) με καινούργια της Valeo. Η καινούργια μίζα είναι πιο αθόρυβη και γυρνάει πιο γρήγορα, άρα είναι δυνατότερη. Μήπως η προηγούμενη ήταν ίδια με του 1.4;

Η κόντρα της δεξιάς πόρτας δρομολογήθηκε για αλλαγή (μέσα στην εγγύηση) λόγω εμφάνισης θορύβου κατά το άνοιγμα. το πρόβλημα εμφανίστηκε μέσα στον 10ο μήνα.

Κάποιοι τριγμοί στις πόρτες προέρχονται κυρίως από τις κλειδαριές και με λίπανση από ειδικό σπρέι εξαφανίζονται. Κάποιος άλλος τριγμός προέρχεται σποραδικά από συντονισμό των ασφαλειών που εξέχουν από πάνω στις πόρτες. Δεν το έχω λύσει γιατί δεν με ενοχλεί.
Ένας άλλος εξωτερικός θόρυβος συντονισμού που προερχόταν από τη λαμαρίνα κατά μήκος πάνω από την εξάτμιση, διορθώθηκε με σύσφιξη των βιδών που τη στηρίζουν κάτω από το δάπεδο.

Τα δύο πρώτα προβλήματα είναι γνωστά στις αντιπροσωπείες και πιθανότατα να έχει γίνει και ανάκληση από την Peugeot. Οι αντιπροσωπείες από μόνες τους δεν λένε τίποτα και δεν ελέγχουν, προφανώς δεν γνωρίζουν ή παριστάνουν ότι δεν γνωρίζουν για το πρόβλημα.
Προσοχή λοιπόν!
Ζητήστε οι ίδιοι να γίνει σχετικός έλεγχος. Δείξτε τους ότι είστε ενήμεροι και ότι δεν θα δεχθήτε οποιαδήποτε ανευθυνότητά τους.
Byron206 - Πεμ 06 Ιούν 2002, 21:05:02
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΧΩ ΤΟ 206 1.1 ΜΕ ΑΔΕΙΑ 12ο ΤΟΥ '98 ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ 70000ΚΜ ΑΠΟ ΤΑ 40000ΚΜ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.........ΑΝΤΙΛΙΑ ΒΕΖΙΝΗΣ......ΣΕΤ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ........ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ο ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ ΕΚΑΨΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ...ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΗΨΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ SERVICES ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ LION.......ΟΜΩΣ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟ ΣΤΑ 1.1 ΚΑΛΟΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΒΛΑΒΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙ ΜΑΥΡΟ Crying or Very sad
Sidobre - Πεμ 06 Ιούν 2002, 22:15:41
Θέμα δημοσίευσης:
Aν εξαιρέσεις τον εγκέφαλο, τα υπόλοιπα φυσιλογικά μου ακούγονται, πιστεύοντας ότι για "σετ συμπλέκτη" εννοείς δίκσκο κτλ. Oι αντλία της βενζίνης είναι πιθανό να χάλασε και από κακή ποιότητα βενζίνης (λάσπες, σκουπίδια) ή από παρατεταμένη χρήση με άδειο ρεζερβουάρ. Mπορεί και να ήταν προβληματική δεν ξέρεις.

Eυτυχώς πάντως που σου αλλάξανε τον εγκέφαλο χωρίς χρέωση. Eίχα ακούσει γενικά κάποιοα σχολιανά για τους πολλαπλασιαστές αλλά δεν είχα ακούσει ότι καίνε εγκεφάλους.

Πάντως γενικά στο 206 ελάχιστες ουσιαστικές ζημιές έχουν ακουστεί. Tο μόνο μελανό σημείο είναι οι ψιλοτριγμοί που δημιουργούνται αλλά και αυτοί ψιλοφτιάχνονται αν έχεις όρεξη και... κατσαβίδι.

Πάντως αυτό το Topic έχει ακριβώς αυτό τον σκοπό, να ενώσουμε δηλαδή την φωνή μας και τις εμπειρίες μας ώστε να έχουμε μια πλήρη εικόνα το τι γίνεται με το 206.
Αλεξ@νδρος - Πεμ 06 Ιούν 2002, 23:39:43
Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ
ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΕΛΗ
ΟΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ ΤΗΣ SAGEM ΠΡΟ 2000 ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟΙ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ (ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΕ ΑΓΓΛΙΚΟ SITE)ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΜΜΑ ΤΗΣ ΛΑΜΠΑΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ.Η PEUGEOT ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΜΕ ΝΕΑ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ .ΤΡΕΞΤΕ ΠΡΟΤΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΟΥΝ.ΗΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ FORUM ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΕ
DimiP - Κυρ 09 Ιούν 2002, 01:48:42
Θέμα δημοσίευσης:
οπως εχω γραψει στο παλαιοτερο forum, κι εμενα μου καηκε ο πολλ/στης και ηταν εκτος εγγυησης. κοστος αλλαγησ 40 η 45 χιλλιαδες (δε θυμαμαι).
Οι sagem πολ/στες βγηκαν μαπα αλλα ουτε κουβεντα για δωρεαν αλλαγη του.
Εδω ειναι Ελλαδα ρεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αλεξ@νδρος - Κυρ 09 Ιούν 2002, 15:18:14
Θέμα δημοσίευσης:
Σας το ειπα νατος αυτος που πληρωσε
Sidobre - Πεμ 13 Ιούν 2002, 12:05:12
Θέμα δημοσίευσης:
Οσοι διαβάσαν το topic "λαμπάκι βλάβης μηχανής", θα είδαν ότι είμαι ο τρίτος με πρόβλημα στο καπάκι της μηχανής.

Και σε μένα δακρύζει ίδιαίτερα μετά από πίεση ταξιδιού.

Εκλεισα ραντεβού με την Lion Hellas, για έλεγχο και επισκευή χωρίς να αρνηθούν ότι υπάρχει ανάκληση αλλά δεν το παραδέχτεικαν κιόλας. Ομως έδειξαν να γνωρίζουν το πρόβλημα.

Θα ελέξουν το πρόβλημα και ανάλογα θα αλλάξουν την φλάτζα ή/και το καπάκι (ανάλογα το μέγεθος της βλάβης).

Θα πιέσω να αλλάξουν το καπάκι, αλλά δυστυχώς στην Lion δεν πολύ-επεμβένεις.

Πάντως αν αλλάξουν μόνο την φλάτζα, θα ξανακάνω μόνος μου την δουλειά αλλάζοντας εκ νέου την φλάτζα με μεταλλική πλανίζοντας ελάχιστα και το καπάκι (αυτοί είπαν ότι κατά πάσα πιθανότητα δεν χρειάζεται πλάνισμα).
Sidobre - Τετ 26 Ιούν 2002, 14:00:07
Θέμα δημοσίευσης:
Nέα από την Lion:

Πήγα χθές το αυτοκίνητο στην Lion και σήμερα που μίλησα, θα αλλάξουν μόνο την φλάτζα.

Δεν έχει αλλοιωθεί (κατά τα λεγόμενά τους) ούτε το καπάκι, ούτε ο κορμός της μηχανής.

Tους πιστεύω επειδή η διαρροή ήταν ελάχιστη.

Αυριο το παίρνω και θα δω τι ακριβώς έκαναν.
christhehealer - Παρ 28 Ιούν 2002, 11:11:17
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδία έλεγξα το καπάκι της μηχανής και δεν είδα τίποτα ύποπτο. Bέβαια μιλάμε για καινούριο XS (2.5 μηνών). Aυτό που δεν έχω καταλάβει από τα posts, το λαμπάκι ένδειξης βλάβης άναψε μόνο στον Sidobre ή και στους υπόλοιπους που αντιμετώπισαν το ίδιο πρόβλημα;
Άπο όσο ξέρω τα 1.6XS μετά το Iανουάριο 2002, είναι διαφορετικά σίγουρα ως προς τον εξοπλισμό, Mήπως διόρθωσαν και τα προβλήματα;

Sidobre τι είναι αυτό το upgrade του εγκεφάλου. Tι κερδίζεις αν το κάνεις. Aξίζει να ζητήσω να μου το κάνουν; Έτσι κι αλλιώς από τον Mοίρη έχω πάρει το 206 και εκεί το έχω πάει μέχρι τώρα για κάποια προβληματάκια (αν δεν λυθούν θα ανοίξω σχετικό topic).
pezomania - Παρ 28 Ιούν 2002, 14:04:04
Θέμα δημοσίευσης:
ΛΑΜΠΑΚΙ ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ SIDOBRE ΑΝΑΨΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!

ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ XS2 ΣΑΝ ΤΟΥ VINI ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΛΥΘΕΙ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΜΑ Wink
Sidobre - Παρ 28 Ιούν 2002, 15:06:58
Θέμα δημοσίευσης:
Oντως για το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν μου άναψε λαμπάκι. Το λαμπάκι είχε ανάψει από σφάλμα της πεταλούδας εισαγωγής το οποίο ήταν και προσωρινό.

Chris, ο καλύτερος τρόπος για να κοιτάξεις για διαρροή είναι να κοιτάξεις αμέσως την κεφάλη μετά από ένα κουραστικό ταξίδι ή ζώρισμα. Αν προσέξεις ζουμιά γύρω από το καπάκι τότε έχεις διαρρόη.

Αν είναι μικρή μπορεί και να στεγνώνει αμέσως, όπως σε εμένα, οπότε μετά από λίγο καιρό θα φανεί σημάδι από ύπαρξη υγρού (άλατα, διαφορετικό χρώμα) στο σημείο που έχει την διαρροή.

Αν δεν φανεί τίποτα τότε είσαι ΟΚ.

Φαντάζομαι ότι μόνο τα δικά μας είχαν αυτό το πρόβλημα διότι και στους τρείς που μας δημιουργήθηκε τα αυτοκίνητα ήταν τα πρώτα 16v που είχαν έρθει στην Ελλάδα.
christhehealer - Παρ 28 Ιούν 2002, 16:46:17
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Thank you guys Laughing Laughing

Update εγκεφάλου Question Question Question
Sidobre - Παρ 28 Ιούν 2002, 16:51:54
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Update εγκεφάλου Question Question Question


Πάντως εγώ δεν είδα καμμία διαφορά.

Το Update μου το έκανε διότι κάτι ενδείξεις δεν ήταν σωστές.

Σημειωτέον ο εγκέφαλος μου (...του 206) είναι Bosh του 3/2001 και υπήρχε για αυτόν update. Μπορεί για κάποιους άλλους να μην έχει. (Κυκλοφορούν και Sagem και και και και....)
Miltellas - Κυρ 30 Ιούν 2002, 00:51:58
Θέμα δημοσίευσης:
Για τη διαρροή στο καπάκι ούτε λαμπάκι ανάβει κι ούτε οτιδήποτε ανησυχητικό συμβαίνει. Μπορεί να κουβαλάς το πρόβλημα για πολλά χρόνια χωρίς κανένα σύμπτωμα από τον οδηγό (το συμπλήρωμα παραφλού θα το κάνει η αντιπροσωπεία σε κάθε σέρβις σου και δεν θα λέει και τίποτα) αλλά ουδείς γνωρίζει εάν αύριο δεν πάρεις τη μηχανή στο χέρι... Πολύ ύπουλο πρόβλημα, αλλά ευτυχώς αφήνει ορατό ίχνος διαρροής από τα άλατα που αφήνει με τον καιρό στον κορμό το ρυάκι παραφλού.

Sidobre, το update εγκεφάλου γίνεται με σύνδεση στο μηχάνημα γενικού ελέγχου της αντιπροσωπείας μέσω πρίζας; Να το ζητήσω όταν πάω για σέρβις; Για να το έβγαλε η Peugeot πρέπει να χρειάζεται. Κι εγώ πρέπει να έχω εγκέφαλο Bosch, όπως και πολλά άλλα μηχανικά εξαρτήματα, θα το τσεκάρω...
Sidobre - Κυρ 30 Ιούν 2002, 01:38:51
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Sidobre, το update εγκεφάλου γίνεται με σύνδεση στο μηχάνημα γενικού ελέγχου της αντιπροσωπείας μέσω πρίζας; Να το ζητήσω όταν πάω για σέρβις; Για να το έβγαλε η Peugeot πρέπει να χρειάζεται. Κι εγώ πρέπει να έχω εγκέφαλο Bosch, όπως και πολλά άλλα μηχανικά εξαρτήματα, θα το τσεκάρω...


Aκριβώς έτσι γίνεται. Kάτω από το ταμπλό μας στην ασφαλειοθήκη έχει ένα βύσμα σε μέγεθος scart, όπου συνέδεσε το διαγνωστικό, μπήκε σε internet ή μάλλον Intranet και κατέβασε το νέο πρόγραμμα του εγκεφάλου! Kαι εγώ είχα μείνει M@@ς!

Aυτό που κατέβασε ήταν η νέα έκδοση του προγράμματος για αυτόν τον εγκέφαλο και το έκανε μέσα σε 5 λεπτά!

Πάντως για να στο κάνει, πρέπει να έχεις γνωστό τον ηλεκτολόγο αλλιώς... Confused

Kαι εμένα στην αρχή μου έλεγε ότι δεν υπάρχει.... 8O

Kαι μια (ή μάλλον δύο) παρατηρήσεις.
1. Aν αυτό το πρόγραμμα που κατέβασε ήταν βελτιωτικό, θα το χρέωνε 160.000 δρχ!!!!!
Tουλάχιστον αυτό κάνουν στην Peugeot Sport. Oύτε το Adobe Photoshop να αγόραζες!! 8O

2. Aν είχαμε ένα μαραφέτι τέτοιο, ή κάποιον κολλητό στην Peugeot ή το πρόγραμμα του διαγνωστικού (που να έπαιζε σε Laptop), θα μπορούσαμε να παίξουμε με:
α. Πίεση βενζίνης (αλλάζει)
β. Xρόνο ψεκασμού των μπέκ
γ. Mαξιμουμ στροφές κινητήρα
δ. ε. ζ. η. θ. και όλα τα γράμματα της αλφαβήτου! Kοινώς ότι μπορεί να αλλάξει!

...και μετά μας λένε ότι οι εγκέφαλοι είναι κλειδωμένοι! 8O 8O

Aμ δέν!
Miltellas - Κυρ 30 Ιούν 2002, 02:55:26
Θέμα δημοσίευσης:
8O Έπαθα πλάκα!! 8O

Πρώτη φορά τ' ακούω αυτά. Λέγε κι άλλα Sidobre να μας ανοίξεις τα μάτια!

Μήπως πρέπει να ανοίξουμε δικό μας εξουσιοδοτημένο συνεργείο; Εάν δεν μας προσέχουν τότε αυτό πρέπει να κάνουμε τελικά... Κανένας με λεφτά ρεεεε! "Φωνή βοώντος εν τη ερήμω"! Κοινώς, για όλα φταίει η καταραμένη φτώχεια. Αλλά που θα πάει κάτι θα σκεφτούμε. "Ο πεινασμένος τέχνας κατεργάζεται"!
DimiP - Κυρ 30 Ιούν 2002, 20:52:41
Θέμα δημοσίευσης:
εγω οταν το ανεφερα αυτο με το upgrade σε ηλεκτρολογο-μηχανικο !!(οπως λεμε τερματοφυλακας - γιατρος, βλεπε περιοδικο:ΑΓΟΡΙ) μου εκανε τον κινεζο και μου ελεγε οτι κοστιζει 1.000.000 δρχ και διαφορα αλλα.

Και μετα λεει πως το συνεργειο του εξειδικευεται σε γαλλικα αμαξια.
Αν δεν εχεις Μπαρμπα στην κορωνη (γνωστο δηλαδη) ουτε το 206 σου δεν μπορεις να φτιαξεις.
Στη δε condor που ρωτησα γιατο αν μετα την τοποθετηση σκουπας (ακους sidobre?) θα χρειαστει να γινει update εγκεφαλου μου απαντησαν οτι ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ και μαλιστα 2 φορες!!! (επεμενα λιγο).
Τωρα τι να κανω?
Αλεξ@νδρος - Κυρ 30 Ιούν 2002, 21:01:00
Θέμα δημοσίευσης:
DIMIP έγραψε:

Στη δε condor που ρωτησα γιατο αν μετα την τοποθετηση σκουπας (ακους sidobre?) θα χρειαστει να γινει update εγκεφαλου μου απαντησαν οτι ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ και μαλιστα 2 φορες!!! (επεμενα λιγο).
Τωρα τι να κανω?

Σ'αυτην την περιπτωση δεν χρειαζεται upgrade ο εγκεφαλος προσαρμοζεται μονος του
DimiP - Δευ 01 Ιούλ 2002, 01:14:11
Θέμα δημοσίευσης:
αν θυμαμαι καλα ο sidobre ειχε αναφερει πως με 3 τροπους γινεται το upgrade. α. με βυσματωση και Η/Υ β. με το ρελαντι για κανα 30 λεπτα γ. με βολτα για κανα 20λεπτο και αλλαγη ταχυτητων (ολες) σχεδον στον κοφτη.
Αν θυμαμαι καλα...
τελος παντων, ακομα καλυτερα αν δεν χρειαζεται.
Sidobre - Δευ 01 Ιούλ 2002, 09:30:14
Θέμα δημοσίευσης:
DIMIP έγραψε:
αν θυμαμαι καλα ο sidobre ειχε αναφερει πως με 3 τροπους γινεται το upgrade. α. με βυσματωση και Η/Υ β. με το ρελαντι για κανα 30 λεπτα γ. με βολτα για κανα 20λεπτο και αλλαγη ταχυτητων (ολες) σχεδον στον κοφτη.
Αν θυμαμαι καλα...
τελος παντων, ακομα καλυτερα αν δεν χρειαζεται.


ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο SIDOBRE ΑΥΤΟ!!!!

Οταν βάζεις σκούπα, ακριβώς στην πεταλούδα εισαγωγής έχει ένα αισθητήρα ο οποίος ανακαλύπτει την ύπαρξη περισσότερου αέρα και αυτόματα ο εγκέφαλος σπρώχνει περισσότερο καύσιμο!

Αρα ΔΕΝ χρειάζεται κανένα Update.

Πάντως αυτό στο περίπου είχε ειπωθεί από τον Pugsang που όταν έβαλε την σκούπα είχε κάποιο προβληματάκι ο εγκέφαλος όπου του κάνανε Update! Ουτε και αυτός είχε πει για κόφτες, ρελαντί κτλ.

Τα περί ρελαντί, κοφτες και λοιπές πατέντες δεν νομίζω να ισχύουν.
DimiP - Δευ 01 Ιούλ 2002, 18:35:30
Θέμα δημοσίευσης:
ενταξει sorry, δεν θυμομουν καλα.
θα ψαξω να βρω το post
DimiP - Δευ 01 Ιούλ 2002, 18:57:55
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον το βρηκα στο παλιο fotum.
Προς αποκατασταση της αληθειας, πρεπει να πω οτι οντως δεν θυμομουν καλα,
Ο Sidobre ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΕΙ κατι τετοιο.
Ο pugsang εγραφε τοτε για τον εγκεφαλο και τη συνεργασια του με τη σκουπα.
"Φιλε Vini,

Ο νεος εγκεφαλος του PSA γκρουπ ειναι οντως τοσο εξελιγμενος ωστε να καταλαβαινει τη διαφορα σε παροχη αερα και να αυξανει μονος του το καυσιμο για να ανταποκριθει στις νεες συνθηκες.Για να συμβει βεβαια αυτο υπαρχουν 3 τροποι:

1. Αφηνεις το αυτοκινητο να δουλεψει ρελαντι γυρω στα 20-30 λεπτα και σεταρεται μονος του

2. Αφηνεις το αυτοκινητο να δουλεψει 20-30 λεπτα και μετα πας βολτα και αλλαζεις ολες τις ταχυτητες στις 4000 rpm και σεταρεται ο εγκεφαλος παλι μονος του

3.(Αυτο που εκανα εγω) Βαζεις την σκουπα πας στην Peugeot τους το λες και σου κανουν ενα ECU UPDATE και εισαι αρχοντας

Η σκουπα στα 1.6 & 2.0 Lt μοτερ ειναι must και ειναι η μοναδικη μετατροπη που μπορει να δουλεψει απο μονη της δεδομενου οτι οι νεοι εγκεφαλοι ειναι αυτορυθμιζομενοι και το συστημα της εξατιμησης ειναι αρκετα καλοσχεδιασμενο για ιπποδυνάμεις μεχρι + 5-8 ΗΡ που προσθετει η σκουπα με το ελευθερο φιλτρο."



τωρα αν οντως πρεπει να ακολουθησουμε καποιον απο τους 3 τροπους δεν ξερω.
Αυτο που εγραωα εγω ειναι οτι ο τροπος Νο 3. ηταν αγνωστος σε εναν μαστορακο που ρωτησα.

ΑΥΤΑ !
Sidobre - Δευ 01 Ιούλ 2002, 19:27:21
Θέμα δημοσίευσης:
DIMIP έγραψε:
λοιπον το βρηκα στο παλιο fotum.
Προς αποκατασταση της αληθειας, πρεπει να πω οτι οντως δεν θυμομουν καλα,
Ο Sidobre ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΕΙ κατι τετοιο.
Ο pugsang εγραφε τοτε για τον εγκεφαλο και τη συνεργασια του με τη σκουπα.
"Φιλε Vini,

Ο νεος εγκεφαλος του PSA γκρουπ ειναι οντως τοσο εξελιγμενος ωστε να καταλαβαινει τη διαφορα σε παροχη αερα και να αυξανει μονος του το καυσιμο για να ανταποκριθει στις νεες συνθηκες.Για να συμβει βεβαια αυτο υπαρχουν 3 τροποι:

1. Αφηνεις το αυτοκινητο να δουλεψει ρελαντι γυρω στα 20-30 λεπτα και σεταρεται μονος του

2. Αφηνεις το αυτοκινητο να δουλεψει 20-30 λεπτα και μετα πας βολτα και αλλαζεις ολες τις ταχυτητες στις 4000 rpm και σεταρεται ο εγκεφαλος παλι μονος του

3.(Αυτο που εκανα εγω) Βαζεις την σκουπα πας στην Peugeot τους το λες και σου κανουν ενα ECU UPDATE και εισαι αρχοντας

Η σκουπα στα 1.6 & 2.0 Lt μοτερ ειναι must και ειναι η μοναδικη μετατροπη που μπορει να δουλεψει απο μονη της δεδομενου οτι οι νεοι εγκεφαλοι ειναι αυτορυθμιζομενοι και το συστημα της εξατιμησης ειναι αρκετα καλοσχεδιασμενο για ιπποδυνάμεις μεχρι + 5-8 ΗΡ που προσθετει η σκουπα με το ελευθερο φιλτρο."



τωρα αν οντως πρεπει να ακολουθησουμε καποιον απο τους 3 τροπους δεν ξερω.
Αυτο που εγραωα εγω ειναι οτι ο τροπος Νο 3. ηταν αγνωστος σε εναν μαστορακο που ρωτησα.

ΑΥΤΑ !


Αδικα κουράζεσαι....

Το ανέλυσα πιο πάνω και είναι επίσημη εκδοχή από τεχνικό που εμπιστέυομαι 1000000000% της Peugeot.

O Pugsang απότι θυμάμαι είχε σκορτσαρίσματα στον εγκέφαλο μάλλον από κακή εγγραφή παραμέτρων τα οποία λύθηκαν με Update. Τι είχε συμβεί κανείς δεν ξέρει. Αν γυρίσει από τον μήνα του μέλιτος μπορεί να μας απαντήσει.
chatasos - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 13:53:12
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΠΑΚΙ ΚΕΦΑΛΗΣ!
pezomania έγραψε:
ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ 206 1.6 16V ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΝΞΟΥΝ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΚΕΦΑΛΗΣ, ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!

ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΕΧΕΙ, ΕΙΧΑΝ ΒΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΟΥΣ Laughing

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΦΡΑΓΓΟ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ ΑΡΓΑ!


Επειδή έτυχε χτες να κοιτάω κάτι παλιά τιμολόγια από την LION και το θυμήθηκα....

Πρόβλημα στην φλάτζα είχε παρουσιάσει και εμένα χωρίς να το πάρω όμως χαμπάρι.

Για την ακρίβεια μου άλλαξαν την φλάτζα στο 1ο service (20.000 χλμ) και δεν μου την χρέωσαν (μάλλον λόγω εγγύησης, ήμουν κοντά στους 6 μήνες τότε). Βέβαια τότε δεν τους ρώτησα και πολλά-πολλά γιατί δεν ήξερα τι παιζόταν, αλλά αν κάτι τέτοιο γινόταν τώρα, σίγουρα θα ζητούσα να μάθω λεπτομέρειες.

Πάντως πρέπει να θεωρώ τυχερό τον εαυτό μου (σύμφωνα με τα λεγόμενά σας) αφού το έκαναν χωρίς να χρειαστεί να τους το πω εγώ.
Τώρα δεν ξέρω αν ισχύει κάτι παρόμοιο και για τα άλλα 1.4 του 2000.
DimiP - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 17:57:23
Θέμα δημοσίευσης:
το προβλημα υποτιθεται πως το ειχαν τα 1.6 κι οχι τα 1.4.
μηπως και τα 1.4 πρεπει να κοιταχτουν;
chatasos - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 18:49:03
Θέμα δημοσίευσης:
To "υποτίθεται" από που βγαίνει?
Το γνωρίζουμε από κάποια "έγκυρη" πηγή ότι συμβαίνει μόνο στα 1.6?

Εμένα πάντως μου την άλλαξαν, μπορεί και για άσχετο λόγο...αυτό έχει σημασία.
Ίσως να υπάρχει πρόβλημα, ίσως όχι...
Miltellas - Κυρ 28 Ιούλ 2002, 04:05:02
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
To "υποτίθεται" από που βγαίνει?
Το γνωρίζουμε από κάποια "έγκυρη" πηγή ότι συμβαίνει μόνο στα 1.6?

Εμένα πάντως μου την άλλαξαν, μπορεί και για άσχετο λόγο...αυτό έχει σημασία.
Ίσως να υπάρχει πρόβλημα, ίσως όχι...


Απλά, είσαι ο πρώτος με 1.4 που ακούω να είχε τέτοιο πρόβλημα. Τυχαίο συμβάν το θεωρώ.

Και θα σου πω μια σοφία ενός φιλόσοφου που το όνομά του (κακώς) μου διαφεύγει:
Εάν συμβεί ένα γεγονός για πρώτη φορά τότε έγινε κάτι τυχαίο.
Εάν συμβεί ένα γεγονός για δεύτερη φορά τότε έγινε σύμπτωση.
Εάν συμβεί ένα γεγονός για τρίτη φορά τότε έγινε συνήθεια.
DimiP - Δευ 29 Ιούλ 2002, 11:24:45
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω αν το 1.4 η το 1.6 εχει προβλημα αλλα ξερω πως χρειαζομαι τη βοηθεια σας και τη ΓΝΩΜΗ σας.
Ποτε δεν ειχα κοιταξει το δοχειο του αντιψυκτικου υγρου (παραφλου) του ψυγειου στο 1.4 μου.
το αμαξι το εχω 2.5 χρονια και εχουν γινει 2 Service 1 μεγαλο κι 1 μικρο.
προχθες ετυχε να το κοιταξω και ειδα οτι ηταν λιγο κατω απο το min.
Συμπληρωσα βεβαια μονος μου αλλα η ερωτηση ειναι η εξης:
Πως γινεται να εξαφανιστηκε το παραφλου;
το συστημα του ψυγειου δεν ειναι κλειστο κυκλωμα ;
υπαρχει καποια πιθανη διαροη η απλα "εξατμιζεται" οπως λενε καποιοι (ασχετοι η μη δεν ξερω θα εξαρτηθει απο τις απαντησεις σας)
Παντως φαινομενα δακρυσματος μηχανης δεν εχω παρατηρησει.
Για πειτε ρε παιδια πριν το παω στον Κρητικαρο , ειναι φυσιολογικο αυτο ή να το ψαξω περισσοτερο;
το a/c το χρησιμοποιω αλλα οχι συνεχεια.
theflame - Δευ 29 Ιούλ 2002, 13:34:38
Θέμα δημοσίευσης:
Το ότι το κύκλωμα είναι κλειστό δεν σημαίνει ότι είναι και αεροστεγές!!!! Άλλωστε υπάρχει σωληνάκι υπερχείλισης, το οποίο μπορεί να στάξει και αν ακόμα το βάλεις το αυτοκίνητο σε απότομη πλαγιά (δεν το έχω παρατηρήσει με το 206 αυτό αλλά με άλλα αυτοκίνητα). Άρα δεν υπάρχει πρόβλημα. Το να μειώνετε το παραφλού ελάχιστα σε μεγάλα διαστήματα δεν είναι κάτι λάθος. Το πρόβλημα είναι να το γεμίζεις την μία ημέρα και την άλλη να είναι σημαντικά μειωμένο στο δοχείο. Παρακολούθησέ το για λίγες μέρες αλλά, ειδικά αν το αμάξι δεν ανεβάζει θερμοκρασίες, μην ανησυχείς.
By the way... μήπως σου συμπλήρωναν παραφλού στα ενδιάμεσα service και δεν το είχες πάρει χαμπάρι; Είναι μέσα στις προγραμματισμένες εργασίες.
Αλεξ@νδρος - Δευ 29 Ιούλ 2002, 19:18:35
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστος ο Φλογας!
Επισης μπορεις να αγορασεις παραφλου και να συμπληρωνεις μονος σου
γιατι στην Πεζω βαζουν υποκιτρινο και δεν φαινεται η σταθμη ενω του εμποριου ειναι πρασινο.Προτεινω τo Shell απο Practiker
Miltellas - Τρι 30 Ιούλ 2002, 03:23:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ελέγχεις τη στάθμη του δοχείου πάντα με κρύο μοτέρ.
Τον επόμενο μήνα ξανακοίτα τη στάθμη. Εάν δεις ότι ξαναέπεσε τότε έχεις πρόβλημα. Αν όχι ξανακοίτα τον άλλο μήνα και ούτω καθ'εξής για ένα εξάμηνο. Εάν κρατηθεί η στάθμη τότε Ο.Κ.
Η εξάτμιση είναι φυσιολογικό να συμβαίνει αλλά είναι ανεπαίσθητη. Εάν δεν σου συμπληρώσουν παραφλού σε 2.5 χρόνια είναι σίγουρο ότι θα πέσει οφθαλμοφανώς η στάθμη. Η υπερχείλιση λόγω υψηλών θερμοκρασιών είναι κι αυτή στο πρόγραμμα αλλά συμβαίνει σπάνια.

Και τώρα στην αρχή παρακολούθησέ το καθημερινά για μία εβδομάδα, μήπως και είναι κανένα φρέσκο πρόβλημα...
DimiP - Τρι 30 Ιούλ 2002, 10:27:34
Θέμα δημοσίευσης:
οκ, παιδια ευχαριστω για τις συμβουλες .
δεν ηξερα για την υπερπληρωση και το σωληνακι ουτε γιατην ανηφορα. κι εχω ανεεεεβεεειιιιι ανηφορες.... αρκετες φορες.
φιλε φλογα, το να μου το συμπληρωσαν στο service...χμ... θα με εκπληξουν ευχαριστα με κατι τετοιο - θα ψαξω να βρω την καρτελα να δω αν το εκαναν (να και κατι καλο : οτι σου κανουν -εστω και μια ροδελα να αλλαξουν- στο καταγραφουν).

θα το παρακολουθησω και θα δω.

Α! απο το Praktiker πηρα κιεγω ενα 2λιτρο με 4Ε πρασινου χρωματος.

Αληθεια Παραφλου τυπου gti ωστε να δινει και 2-3 αλογα υπαρχει;;;;;
σωστοοοςςςςς;
Αλεξ@νδρος - Τρι 30 Ιούλ 2002, 20:48:00
Θέμα δημοσίευσης:
DIMIP έγραψε:

φιλε φλογα, το να μου το συμπληρωσαν στο service...χμ... θα με εκπληξουν ευχαριστα με κατι τετοιο - θα ψαξω να βρω την καρτελα να δω αν το εκαναν (να και κατι καλο : οτι σου κανουν -εστω και μια ροδελα να αλλαξουν- στο καταγραφουν).

θα το παρακολουθησω και θα δω.

Εμενα στον Γκαλλο μου χρεωναν περιπου 500δρχ την περιφημη ροδελα ταπας. 8O 8O 8O (Στην Κρητη δεν ασχοληθηκαν καν με κατι τετοιο)
Επισης στανταρ χρεωναν περιπου 1000δρχ την συμπληρωση της σταθμης του υγρου για τα τζαμια(μια φορα πηγα με γεματο δοχειο επιτηδες και αυτοι παλι χρεωσαν συμπληρωση Eek)
Μπορεις παμφθηνα να παρασκευασεις μονος σου υγρο για τα τζαμια με ενα μπιτονι απεσταγμενο νερο και ενα μικρο μπουκαλι μπλε οινοπνευμα
Παράθεση:

Α! απο το Praktiker πηρα κιεγω ενα 2λιτρο με 4Ε πρασινου χρωματος.

Γιατι δεν πηρες βρε καρμοιρη Mr. Green το shell?
Slash - Τετ 31 Ιούλ 2002, 00:50:43
Θέμα δημοσίευσης:
Α ναι. Για πείτε και σε μένα. Σήμερα έκανα το 2ο service. Σε αυτά που μου άλλαξαν έλεγε ροδέλλα τάπας 1,5 ευρώ. Ούτε που ασχολήθηκα. Αλλά ποιανής τάπας την ροδέλλα αλλάξανε και είναι τόσο φθηνή;
DimiP - Τετ 31 Ιούλ 2002, 11:11:53
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros έγραψε:
DIMIP έγραψε:

φιλε φλογα, το να μου το συμπληρωσαν στο service...χμ... θα με εκπληξουν ευχαριστα με κατι τετοιο - θα ψαξω να βρω την καρτελα να δω αν το εκαναν (να και κατι καλο : οτι σου κανουν -εστω και μια ροδελα να αλλαξουν- στο καταγραφουν).

θα το παρακολουθησω και θα δω.

Εμενα στον Γκαλλο μου χρεωναν περιπου 500δρχ την περιφημη ροδελα ταπας. 8O 8O 8O (Στην Κρητη δεν ασχοληθηκαν καν με κατι τετοιο)
Επισης στανταρ χρεωναν περιπου 1000δρχ την συμπληρωση της σταθμης του υγρου για τα τζαμια(μια φορα πηγα με γεματο δοχειο επιτηδες και αυτοι παλι χρεωσαν συμπληρωση Eek)
Μπορεις παμφθηνα να παρασκευασεις μονος σου υγρο για τα τζαμια με ενα μπιτονι απεσταγμενο νερο και ενα μικρο μπουκαλι μπλε οινοπνευμα
Παράθεση:



Α! απο το Praktiker πηρα κιεγω ενα 2λιτρο με 4Ε πρασινου χρωματος.

Γιατι δεν πηρες βρε καρμοιρη Mr. Green το shell?


ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟ ; ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΟ. ΚΑΙΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΥΠΟΥ gTI.
theflame - Τετ 31 Ιούλ 2002, 11:37:38
Θέμα δημοσίευσης:
DIMIP έγραψε:
alexandros έγραψε:
DIMIP έγραψε:

φιλε φλογα, το να μου το συμπληρωσαν στο service...χμ... θα με εκπληξουν ευχαριστα με κατι τετοιο - θα ψαξω να βρω την καρτελα να δω αν το εκαναν (να και κατι καλο : οτι σου κανουν -εστω και μια ροδελα να αλλαξουν- στο καταγραφουν).

θα το παρακολουθησω και θα δω.

Εμενα στον Γκαλλο μου χρεωναν περιπου 500δρχ την περιφημη ροδελα ταπας. 8O 8O 8O (Στην Κρητη δεν ασχοληθηκαν καν με κατι τετοιο)
Επισης στανταρ χρεωναν περιπου 1000δρχ την συμπληρωση της σταθμης του υγρου για τα τζαμια(μια φορα πηγα με γεματο δοχειο επιτηδες και αυτοι παλι χρεωσαν συμπληρωση Eek)
Μπορεις παμφθηνα να παρασκευασεις μονος σου υγρο για τα τζαμια με ενα μπιτονι απεσταγμενο νερο και ενα μικρο μπουκαλι μπλε οινοπνευμα
Παράθεση:



Α! απο το Praktiker πηρα κιεγω ενα 2λιτρο με 4Ε πρασινου χρωματος.

Γιατι δεν πηρες βρε καρμοιρη Mr. Green το shell?


ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟ ; ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΟ. ΚΑΙΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΥΠΟΥ gTI.


Βάσιμες πληροφορίες αναφέρουν ότι η σωστή ποιότητα παραφλού μπορεί να δώσει έως και 2-3 ίππους. Τρεχάτε........ 0X
pugsang - Τετ 31 Ιούλ 2002, 11:51:47
Θέμα δημοσίευσης:
Slash έγραψε:
Α ναι. Για πείτε και σε μένα. Σήμερα έκανα το 2ο service. Σε αυτά που μου άλλαξαν έλεγε ροδέλλα τάπας 1,5 ευρώ. Ούτε που ασχολήθηκα. Αλλά ποιανής τάπας την ροδέλλα αλλάξανε και είναι τόσο φθηνή;


Την ροδελλα της ταπας του καρτερ αλλαξανε & πολυ καλα κανανε γιατι ειναι απο μαλακο υλικο ετσι ωστε με το σφίξιμο να παιρνει τα μποσικα & να μην στάζει το λαδι.Οταν λυθει αποκλείεται να ξαναερθει στο ιδιο σημείο με αποτέλεσμα διαρροή λαδιου (πολυ λιγη αλλα αρκετη για να μυρίζει καμμενο λαδι)απο το καρτερ.Οποτε οταν αλλαζουμε λαδια εκτος peugeot καλο ειναι να εχουμε & ροδέλλες μαζι μας.Αλλα νομιζα οτι ηταν πιο φθηνες (πχ 1,5 ευρω οι 50 ή κατι τετοιο)
Αλεξ@νδρος - Τετ 31 Ιούλ 2002, 16:18:42
Θέμα δημοσίευσης:
Μπραβο στον pugsang. Idea Επιτελους μαθαμε τι μας αλλαζανε τοσο καιρο
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr