Vini έγραψε: |
Παίρνω αφορμή από το νέο Hyundai Coupe 1600 που βγήκε πριν από 3 μήνες με 105 άλογα...
Τώρα στα ξαφνικά μπαίνει μόνο εδώ στην Ελλάδα (αντιπροσωπεία) turbo kit της Garett με ιντερκουλερ (πίεση 0,29) και ανεβάζει στα 145 άλογα.... Το Ηyundai είναι 16βάλβιδο ατμοσφαιρικό και από ότι έχω μάθει δεν γίνεται καμιά παρέμβαση σε εγκέφαλο κλπ. Η εγγύηση παραμένει στα 5χρόνια φουλ ενώ η πρόταση του turbo kit έρχεται από εταιρία Αυστρίας. Το turbo kit περιλαμβάνει: Τουρμπίνα Garett, ιντερκουλερ, εξάτμιση από χταπόδι και κάτω. Και τώρα ρωτώ! Γιατί το 206 δεν παίρνει TURBO ????? Γιατί όποτε μιλάμε για turbo σε 206 όλοι λένε...ότι "δεν γίνεται"....? Εχετε καμιά άποψη περί του θέματος? |
Vini έγραψε: |
Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λέτε.
Θα μπορούσε όμως κάποιος να αναλύσει μία τέτοια πρόταση?? ![]() ![]() Οταν για παράδειγμα το turbo δουλεύει σε χαμηλή πίεση π.χ. 0.29 όπως το hyundai τότε αυτή δεν είναι η πλέον αξιόπιστη βελτίωση από το να πειράζουμε εγκεφάλους, να ανοίγουμε καπάκια, να παίζουμε με τα φίλτρα και τις σκούπες... ??? ![]() ![]() Αν πούμε ότι: ΣΚΟΥΠΑ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ κοστίζει 400.000 χωρίς κάτι το τρομερό από θέμα απόδοσης. Το πολύ 5-8 καθαρά άλογα. Γιατί να μην δώσουμε 1.000.000δρχ και να χώσουμε 50 άλογα κατευθείαν τουρμπίσια χωρίς να αλλάξουμε και την μηχανή με αυτή του 106Rallye???? Παιδιά δεν είμαι γνώστης του θέματος απλά ψάχνομαι.... ![]() Είμαι της άποψης ότι ίσως είναι κριμα να ριχνουμε φράγκα σε κάτι που τελικά να μην έχει απόδοση όταν με κάποια λεφτά παραπάνω το αυτοκίνητο εκτοξεύεται... ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Λοιπόν, έχεις δίκιο που θέτεις τέτοιες ερωτήσεις. Καταρχήν για να κατανοήσουμε όλοι τι ακριβώς παίζεται να εξηγήσουμε τα εξής. Ο Υπερσυμπιεστής (Turbo) έχει σαν σκοπό να δώσει περισσότερο αέρα στο εσωτερικό του κινητήρα. Πώς το επιτυχγάνει αυτό; Εξαρτάται από το είδος του υπερσυμπιεστή. - Καυσαερίων: Ο Τυπικός υπερσυμπιεστής. Λειτουργεί με δυο ενωμένες φτερωτές όπου η μία δείνει την κίνηση που προέρχεται από την εξαγωγή των καυσαερίων και η δεύτερη πέρνει την κίνηση από την πρώτη (βασικά και οι δυο κινούνται μαζί) και σπρώχνει τον αέρα προς την εισαγωγή του κινητήρα. - Μηχανικός: Η αλλιώς Compressor. Η αρχή λειτουργίας του είναι ίδια με το air-codition (περίπου). Παίρνει την κίνηση με ιμάντα από την μηχανή και με μια φτερωτή σπρώχνει τον αέρα προς την εισαγωγή του κινητήρα. |
Vini έγραψε: |
Γιατί ορισμένοι επιμένουν ότι το TURBO KIT σε 206 θα πρέπει να συνοδεύεται από μία καλή ανάρτηση και αλλαγή στα φρένα και μάλιστα μιλάνε πάντα με αγωνιστικούς όρους.... Δηλαδή τι διαφορετικό έχει ένα PUNTO GT με 140 άλογα σε ανάρτηση και φρένα από ένα 206/1600???? Δηλαδή δεν αρκούν ένα καλό χαμήλωμα και μία μπάρα θόλων? Πρέπει να αλαχθεί όλο το αναρτησιακό και το σύστημα πέδησης για να μπει ένα Turbo kit σε 206? Και για να γίνω και κακός ![]() Εγώ πιστεύω πως όχι....το 206 μπορεί να πάρει Turbo kit εφόσον αυτό συνοδευτεί και με καλά ελαστικά ώστε να πατάει καλύτερα στο δρόμο.... Για πείτε ρε παιδιά απόψεις!!!!! |
overgr έγραψε: |
.................... Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί το 206 από ένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας? Αν ρωτήσεις τους κατόχους των 206, θα σου πουν: Κράτημα Φρενάρισμα Σωστή Συμπεριφορά στο όριο Αν βελτιώσεις τον κινητήρα και δεν έχεις ανάλογη βελτίωση των υποσυστημάτων ανάρτησης-πέδησης, τότε δεν θα έχεις 206. Θα έχεις ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο που όμως θα κρατάει χειρότερα από τα 206, θα φρενάρει χειρότερα, και δεν θα είναι το ίδιο φιλικό στο όριο. Ίσως το αποτέλεσμα να μην είναι κακό, στα χεριά ενός ικανού οδηγού θα είναι ένα πολυ γρήγορο αυτοκίνητο, αλλά δεν θα είναι 206! |
Vini έγραψε: |
Γιατί όμως το 206 και όχι π.χ. το hyundai? Δηλαδή το coupe έχει καλυτερο στήσιμο και είναι έτοιμο να δεχθεί turbo?
Mήπως τα 45 άλογα που λέμε είναι λίγα για να γίνει βελτίωση και σε φρένα/ανάρτηση?? |
Παράθεση: |
Γιατί όμως το 206 και όχι π.χ. το hyundai? Δηλαδή το coupe έχει καλυτερο στήσιμο και είναι έτοιμο να δεχθεί turbo?
Mήπως τα 45 άλογα που λέμε είναι λίγα για να γίνει βελτίωση και σε φρένα/ανάρτηση?? |
Vini έγραψε: |
Γιατί όμως το 206 και όχι π.χ. το hyundai? Δηλαδή το coupe έχει καλυτερο στήσιμο και είναι έτοιμο να δεχθεί turbo?
Mήπως τα 45 άλογα που λέμε είναι λίγα για να γίνει βελτίωση και σε φρένα/ανάρτηση?? |
PoiSoN® έγραψε: |
theflame το προβλημα αυτο που αναφερεις (με το airkoudisio) ειναι στο Drive faster 3
Mix206cc δεν νομιζω να γινεται καθολου επαναπρογραμματισμος(για turbo βελτιωση),παρα μονο extra εγκεφαλος |
Vini έγραψε: |
ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΤΕ, ΠΟΥ ΤΟ ΦΕΡΝΕΤΕ, ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΙΛΑΤΕ...
ΕΓΩ ΑΝΟΙΞΑ ΕΝΑ TOPIC ΓΙΑ ΤURBO ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΣΧΟΛΙΩΜΑΣΤΕ. ΤΟ HYUNDAI ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΦΡΕΣΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ TURBO-ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΑ ΤΕΣΤ. ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ. ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΟ 206. ΤΟ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ....ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΟPIC ΕΧΕΙ ΤΙΤΛΟ: Μηχανικές Βελτιώσεις - Tuning ΟΠΟΤΕ ΘΕΩΡΗΣΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΕΡΙ ΤURBO...ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΤURBOΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 206... |
Mix206cc έγραψε: |
Vini πιστευω οτι ειναι δυσκολο να βρεις καποιον που να εχει 206 1,6 τουρμπο γιατι ο κινητηρας ειναι πολυ καινουριος και οι βελτιωτες δεν εχουν πειραματιστει αρκετα ακομα πανω σε αυτο το μοτερ. Οι μονες πληροφοριες που νομιζω οτι μπορεις να παρεις ειναι απο τυχων ερωτησεις που εχει κανει ο καθενας μας σε TurboStores. Γιατι δεν περιμενεις κανα 1-2 χρονια και με τα λεφτα που ειναι να δωσεις για τουρμπο να βαλεις τον RC ![]() ![]() |
Vini έγραψε: | ||
Και αυτό ακριβώς κάνω φίλε ΜΙΧ...ερωτήσεις σε μαγαζιά.... Οσο για το 1-2 χρόνια που μου λες απλά θα σου πω ότι δεν κρατώ αυτοκίνητο πάνω από 4-5χρόνια...Oπότε γιατί να πάω πάνω στην 3ετία του 206 να βάλω TURBO?? Aσε που μέχρι τότε δεν θα ξέρω σε τι κατάσταση θα είναι το 206 και αν θα αξίζει να το πειράξω... Οσο για αυτό που ειπώθηκε ότι το 206 είναι μικρό αυτοκίνητο λέω το εξής: 206/1600 = 1150 κιλά Hyundai Coupe 1600 = 1233 κιλά Διαφορά 80 κιλά... |
Παράθεση: |
ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΤΕ, ΠΟΥ ΤΟ ΦΕΡΝΕΤΕ, ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΙΛΑΤΕ...
ΕΓΩ ΑΝΟΙΞΑ ΕΝΑ TOPIC ΓΙΑ ΤURBO ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΣΧΟΛΙΟΜΑΣΤΕ. |
Sidobre έγραψε: |
.... Μπες σε μια Peugeot Sport, δώσε όσα θες να δώσεις και πάρε το αυτοκινητάκι σου έτοιμο για αγώνες... ..... |
Vini έγραψε: |
Και πες ότι πάω στην μία γνωστή...Peugeot Sport...τι θα τους πω εκεί?: ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΗΡΘΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΤΟ 206 ΜΟΥ, ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΡΙΒΕΙ!!!!! |
Vini έγραψε: |
ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΤΕ, ΠΟΥ ΤΟ ΦΕΡΝΕΤΕ, ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΙΛΑΤΕ...
ΕΓΩ ΑΝΟΙΞΑ ΕΝΑ TOPIC ΓΙΑ ΤURBO ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΣΧΟΛΙΩΜΑΣΤΕ. ............ ΟΠΟΤΕ ΘΕΩΡΗΣΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΕΡΙ ΤURBO...ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΤURBOΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 206... |
Sidobre έγραψε: |
Αν όμως σε νοιάζει η ποιότητα κατασκευής και η άνεση, πάρε Γερμανικό |
Sidobre έγραψε: |
Αν σ'αρέσει η ευθεία και οι κόντρες, πάρε Ιταλικό |
Sidobre έγραψε: |
Αν σ'αρέσουν όλα από λίγο, πάρε Κορεάτικο. |
christhehealer έγραψε: |
Eάν πεις ότι θέλω να φτάσω τον κινητήρα του 1600, 160 άλογα με turbo, θα σου πω γιατί δεν κάνεις μια ατμοσφαιρική βελτίωση για 145 άλογα με τα μισά λεφτά και τα 15 άλογα λιγότερα τα αντισταθμήζεις με την υστέρηση που έχουν οι κινητήρες turbo. |
christhehealer έγραψε: |
Mπα θα πάρω Γαλλικό και αν δεν βρώ αξιόλογο Γαλλικό, θα πάρω ένα αυτοκίνητο που να κατασκευάζεται στην Γαλλία ![]() ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: | ||
Για ποιότητα κατασκευής πάρε Golf. Δεν μπορείς να φανταστείς τι θα τραβήξεις... Kαι ζημιές κοντά στο μύριο. Γερμανική Άνεση; Θα σηκωθεί ο Citroen, από τον τάφο του ιερόσυλε!!!!!! |
christhehealer έγραψε: | ||
Σύγνωμη Enzo Ferrari και όλοι εσείς ανώνυμοι μηχανικοί και σχεδιαστές της Alfa Romeo, της Lancia, o φίλος μου είναι εκνευρισμένος γιατί του είπαν να βάλει turbo στο 206 του. |
christhehealer έγραψε: | ||
Kαι οι Iνδοί βγάζουν αυτοκίνητα, οι Pώσοι τα Lada και ο κατάλογος δεν έχει τέρμα. Mόνο η Ψωροκώστενα δεν κατασκευάζει... Oύτε σέντζι δεν τους δίνω. |
christhehealer έγραψε: |
Mπα θα πάρω Γαλλικό και αν δεν βρώ αξιόλογο Γαλλικό, θα πάρω ένα αυτοκίνητο που να κατασκευάζεται στην Γαλλία ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vini έγραψε: |
Και εξηγούμαι: 1. Δίνει τίποτα η εξάτμιση? Λίγα πράγματα...Δίνουμε 100.000δρχ για καλό ήχο και μικρή βελτίωση. 2. Δίνει τίποτα η σκούπα? Καλή ερώτηση...οι περισσότεροι πάντως δεν έχουν μείνει ικανοποιημένοι. Αλλοι λένε ότι το μονο που καταλαβαίνουν είναι ήχος και μεγαλύτερη κατανάλωση 3. Εγκέφαλος...? Ναι είναι σπασμένος....αλλά που? Στην Αγγλία? Δηλαδή να πάω στην Αγγλία να μου τον προγραμματίσουν? Για ποιο λόγο? Για να πάρω 8 άλογα? |
Vini έγραψε: |
Νομίζω ότι το turbo φαίνεται περισσότερο στο δρόμο... |
Vini έγραψε: |
Sidobre πρώτα η Peugeot Sport....πρώτα η Peugeot Sport....πρώτα η Peugeot Sport, αλλά έτσι όπως πάμε θα βγει το 207....και μετα η βελτίωση του 206.... |
Sidobre έγραψε: |
To συνολικό που θα έπερνες με ένα κόστος γύρω στις 300.000 θα ξεπέρναγε τα 20 άλογα. Αυτό όμως με συγκεκριμένα πράγματα και όχι βιαστικές κινήσεις. ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Στο κάτω - κάτω περίμενε ρε Καραβάγγο να τελειώσει η εγγύησή σου!!! Ούτε 6 μήνες δεν το έχεις το εργαλείο! Και αν δεν σ'αρέσουν αυτά, δες πότε θα δώσει βελτιωτικά κιτ η... hyundai. |
Vini έγραψε: |
Πως? Για πες?Για ανέλυσε πως μπορούμε να πάρουμε εδώ στην Ελλάδα τα 20 πραγματικά άλογα? |
Vini έγραψε: | ||
Οχι και Καραβάγγος! Καραβίνι.... ![]() Η hyundai που κολάει? ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Ok! Kαραβίνι! Η Ηyundai κολάει στα προηγούμενα posts ("Μα είναι καλύτερο το στήσιμο του hyundai από το 206?") |
Sidobre έγραψε: |
2000 A Engine computer - remapped with 7600 rev limit 240.00 λίρες 2067 A Exhaust rear silencer 130.00 λίρες 2007 A Air inlet kit - for use with standard airbox lid 340.00 λίρες =135-138 άλογα νάτα τα 20 άλογα... Kαι με αυτό 2066 A Exhaust interpipe with motorsport catalyst 290.00 λίρες Σύνολο: 1000 λίρες (500.000 δρχ) Αργότερα βάζεις και τους εκκεντροφόρους (αν βρείς κάποιον που να ξέρει να τους βάζει) με κόστος: 360 λίρες (2x180) Και έχεις φτάσει τα 145 άλογα! Αν συνεχίσεις όλες τις μετατροπές (πολλαπλή εξαγωγής 740 + κάτι άλλα ψιλά) θα φτάσεις 160 αβίαστους ίππους! |
Vini έγραψε: | ||
Ερώτηση έκανα....όχι διαπιστωση. Και αυτό γιατί μόλις είπα για τουρμπο...αμέσως ειπωθηκε βελτίωση στο αναρτησιακό...του 206...λες και είναι χάλια... |
Vini έγραψε: |
Πάλι στην Αγγλία με στέλνεις αρχηγέέέέ.... ![]() ![]() ![]() Ετσι και αναφέρω αυτά στην Ελληνική Peugeot Sport θα με κοιτούν σαν τους κινέζους... ![]() ![]() ![]() ![]() Μ'αρεσει που λες αν θα συνεχίσω τις μετατροπές....λες και ξέρω από που να τις ξεκινήσω... |
Sidobre έγραψε: |
Αγγλία, Γαλλία, Ελλάδα... Ολοι σχεδόν τα ίδια έχουνε (ή τα φέρνουν) Εγώ για να είμαι ειλικρινής προτιμώ Γαλλία! Το ξέρουν καλά το αυτοκίνητο! ![]() Αν ακόμα δεν τα έχουν φέρει στην Ελλάδα, αυτοί θα χάσουν (πρέπει να έχουν έρθει) Αλλιώς περίμενε λίγο ακόμα. Οι κατάλογοι είναι πολλοί! Μπες στην Peugeot-sport.com να δείς πόσα πρωταθλήματα υπάρχουν και θα υπάρξουν! Από 1,1 κυβικά μέχρι και 2λιτρα!!!! Απόλα έχει ο Μπαχτσές ![]() Από πού θα ξεκινήσεις; Τι σε έχουμε μάθει από εδώ; Τίποτα δεν έχεις μάθει; ΜΕΤΕΞΕΤΑΣΤΕΟΣ!!!! |
Vini έγραψε: |
Ποιοι κατάλογοι?
Αν εννοείς αυτόν που έχουμε όλοι....αναφέρει ότι οι βελτιώσεις και τα προιόντα πωλούνται μόνο σε 206 που θα τρέξουν σε αγώνες.... |
Vini έγραψε: |
Για ξεκίνημα εννοώ για μαγαζί όχι βελτίωση... ![]() |
Vini έγραψε: |
Ας μαζέψω πρώτα το υλικό (χλωμό το κόβω...)...μετά ας βρω κάποιον καλό installer...(πάλι χλωμό το κόβω...)....και μετά ξύπνησα.... ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||||||
Αυτός είναι ένας κατάλογος. Υπάρχουν πολλοί κατάλογοι! Μα δεν σου έχουν πεί ότι πρέπει να κάνεις υπομονή; ![]() Oσο αφορά την βελτίωση σε σχέση με τους αγώνες, να ξεκαθαρίσουμε ότι βελτίωση ενοείτε ότι είναι για αγώνες! Ενα μοντέλο αυτοκινήτου που μπάινει στην γραμμή παραγωγής θεωρήται και άρτιο για να κυκλοφορεί στους δρόμους. Οτιδήποτε παραπάνω θεωρείται από υπερβολή έως παρανομία
θες να ανοιξεις μαγαζί και δεν το κατάλαβα; ![]()
Δεν φταίω εγώ που είσαι απαισιόδοξος! Εγώ θα τα μαζέψω και θα την κάνω όπως πρέπει χωρίς ύπνους! |
Vini έγραψε: |
1. Εχεις καταλόγους άλλους και δεν τους δημοσιοποιείς? |
DimiP έγραψε: |
και για να επανελθουμε σε αυτο που ειναι αφιερωμενο το topic , δηλ. το turbο, η εκθεση στο ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ auto-exelixis ειναι κοντα και ετσι θα μπορουμε να ρωτησουμε και να δουμε τις λυσεις που υπαρχουν για το 206 μας.
αυτα |
pezomania έγραψε: |
Λοιπόν, διάβασα όλα τα topic με προσοχή και έχω να παρατηρήσω τα εξής:
1. Πρόβλημα με το turbo θα έχουμε και λόγου του ηλεκτρονικού γκαζιού (ρώτησα μηχανικό)! 2. Το turbo σε πιέσεις 0,3 bar, συμπεριφέρετε εντελώς ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ και δεν υπάρχει turbo lang όπως αναφέρθηκε!!! 3. Είμαι υπέρ της ατμοσφαιρικής βελτίωσης (Νίκο καλό μηχανικό θεωρώ ότι ξέρεις! Μαζί τον γνωρίσαμε ![]() 4. Εάν θέλετε να μάθετε, εγώ μπορώ να φτάσω ατμοσφαιρικά τον κινητήρα του 206 στα ίδια επίπεδα Ιποδύναμης και Ροπής με κινητήρα turbo με τα ίδια χρήματα, πώς;;; Απλό 4ΠΕΤΑΛΟΥΔΟ!!! Παίζεις στα 170 -180 άλογα χαλαρά και από απόδοση και ήχο;!;! Μόνο με WRC θα συγκρίνετε. Αλλά το ξαναλέω, ότι ο Νίκος δεν μίλησε για τουρμισμα 0,8 - 0,9 bar για να του λέτε για turbo lang και ότι σε στροφές θα έχει πρόβλημα! Πιστεύω με 0,3bar και με μια υποδύναμη γύρο στα 150 άλογα, έτσι όπως είναι το αμάξι του Νίκου στημένο, άνετα θα πατάει οποιοδήποτε saxorallo ή 206αρι του βρεθεί σε ευθεία ή στροφή! |
Vini έγραψε: |
Δεν μας αναλύεις τα του ΤΕΤΡΑΠΕΛΟΥΔΟΥ που λες????? |
pezomania έγραψε: |
4πεταλουδο:
Το μόνο που μπορείς να κάνεις σε ατμοσφαιρικό κινητήρα, για να παίζει (αν όχι να πηγαίνει καλύτερα) στα ίσια τα τουρμπίδια!! Φυσικά για να βάλεις 4πεταλουδο, θα πρέπει να έχεις αλλάξει: εξαγωγή, φλάτσα, πλανάρισμα καπάκι, άγριους ![]() Αν στην κάνει καλός μάστορας, το αμάξι απλά θα γ...ει ότι κινήται!! Με γνωστό μηχανικό, που έχει κάνει παρόμοια δουλειά σε rallye, το δυναμόμετρο έδειξε 220hp και έπαιζε στα ίσια punto 3ου σταδίου!!! Βέβαια το αμάξι θα τρώει πολυυυυυυυυυύ βενζίνη και γι' αυτό τον λόγο τη μετατροπή αυτή την κάνουν όσοι έχουν άλλο αμάξι για κύριο και το πχ 206 τους, το έχουν μόνο για κυνήγη ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
καλα οι 10 μερες δεν ειναι τοσο τραγικο αλλα τα +50 αλογα μπαμ μπαμ μαλλον θελουν λιγο ψαξιμο.
vini για 1600 16v ρωτησες παλι η μηπως και για τα μικρα 1.4? |
Vini έγραψε: |
Mπουυυυυ μακρυάάάά !!!!! Αν είναι να ξεσκίσω τον κινητήρα και μετά να πληρώνω γκαζία και 20euro....καλύτερα να βρω άλλη βελτίωση.... Και ψάχνω....ψάχνω..... ![]() ![]() Και ξαφνικά τηλέφωνο στην Terras Sport.... Τurbo για οποιοδήποτε 206 με πίεση από 0,45 (δεν πάει παρακάτω για το 206)....δίνει κατευθείαν από 50άλογα και ανεβαίνει ανάλογα την πίεση....και τιμή από 1.000.000 φουλ για την light έκδοση. Τα θετικά: Καμιά επέμβαση σε κινητήρα και εγκέφαλο Εγγύηση καλής λειτουργίας Το αρνητικό: 10 μέρες στο χειρουργείο Αυτά από το τηλέφωνο.... |
Nikel έγραψε: |
Για εξηγησε το αυτο το φουλ-μετατροπη ρε Νικολα! Να υποθεσω προγραμμα, εξατμιση (εσυ ομως εχεις),και το τουρμπο. Μπαρομετρο (γλυκερινης βεβαια ![]() |
black&fast έγραψε: |
Paides gia sas. Molis pira prefa to club. Krima pou argisa toso. Kai mias kai blepo me xara oti sizitate gia turbo se 206. Tha xaro na do ta turbata na ginoun polla. Mexri stigmis gnorizo toylaxiston ena. ena 206cc. Exo 206. 206cc. 206cc turbo. Ante giati poli mas tin exoun pi ola ta saxoralla kai ta loipa gti... Sintonisteitai.... Grigora!!!!! |
black&fast έγραψε: |
Paides gia sas. Molis pira prefa to club. Krima pou argisa toso. Kai mias kai blepo me xara oti sizitate gia turbo se 206. Tha xaro na do ta turbata na ginoun polla. Mexri stigmis gnorizo toylaxiston ena. ena 206cc. Exo 206. 206cc. 206cc turbo. Ante giati poli mas tin exoun pi ola ta saxoralla kai ta loipa gti... Sintonisteitai.... Grigora!!!!! |
pezomania έγραψε: |
1. Πρόβλημα με το turbo θα έχουμε και λόγου του ηλεκτρονικού γκαζιού (ρώτησα μηχανικό)! 2. Το turbo σε πιέσεις 0,3 bar, συμπεριφέρετε εντελώς ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ και δεν υπάρχει turbo lang όπως αναφέρθηκε!!! |
black&fast έγραψε: |
Paides gia sas. Molis pira prefa to club. Krima pou argisa toso. Kai mias kai blepo me xara oti sizitate gia turbo se 206. Tha xaro na do ta turbata na ginoun polla. Mexri stigmis gnorizo toylaxiston ena. ena 206cc. Exo 206. 206cc. 206cc turbo. Ante giati poli mas tin exoun pi ola ta saxoralla kai ta loipa gti... Sintonisteitai.... Grigora!!!!! |
black&fast έγραψε: |
Φιλε Νικελ, ΟΠΟΙΟΣ θελει να πηγαινει πιο αργα, δε χρειάζεται να αγχώνεται. Μπορεί να μην τσιρίζει και να απλά να πάει πιο δεξιά, πολύ πιο δεξιά.
(Με την καλή έννοια βέβαια...) Το CC μου φοράει GΤ28ΒΒ, ένα front mount εναλλάκτη, 9:1, extra μπεκ, εξάτμιση 65mm, δουλεύει 0,9-1,1 υπερπίεση. Αυτά. Δίνει στην κατάσταση που κυκλοφορεί καθημερινά 210 ΗP. Αλλά μπορεί να δόσει και 240ΗP άμα τύχει κανένα κελεπούρι. Αυτά μέσες άκρες. |
Nikel έγραψε: |
Kaι για πες μας ρε black&fast σε ποιον βελτιωτη το τουρμπισες και ποσο σου κοστισε η μετατροπη??? |
black&fast έγραψε: |
Το μυστικό λοιπόνν δεν είναι να στραμπουλάς το αμάξι σου αλλά να το πηγαίνεις γρήγορα.
Σίγουρα όμως θα το έβαζα με τα χέρια σου στις Σέρρες που λες ότι τόσο ξέρεις, αν βέβαια το κίνητρο στην περίπτωση που δε σπάσει το μοτέρ στα χέρια σου (χαχαχαχα), είναι σοβαρό.... |
206Tomcat έγραψε: |
χααχα Νιkel είσαι απίστευτος!!!Που την θυμήθηκες αυτή την ατάκα από το Safe Sex!!! ![]() ![]() ![]() |
black&fast έγραψε: |
Οσο για το που εφτιαξα το αυτοκινητο δεν νομιζω οτι εχει ιδιαιτερη σημασια, αφου εδω δεν ειμαστε ουτε για να διαφημιζουμε αλλα ουτε και να δησφημιζουμε. |
black&fast έγραψε: |
Nikel, λοιπον φιλε ακου.
Συμμεριζομαι την αγωνια σου αλλα καταλαβαινεις πως λογω ελλειψης χρονου δεν απαντω. Καταρχας απο πλευρας κινητηρα δεν εχει γινει καμια μετατροπη. Ουτε πιστονια ουτε ελατηρια ουτε βαλβιδες ουτε ελατηρια βαλβιδων, ουτε μηχανουργειο καπακι ουτε τιποτα. Μονο μειωση συμπιεσης με φλαντζα. Μη μπερδευεσαι ταπιστονια την ακουν μονο σε θερμοκρασιες και ζοριζονται με τα πυρακια. Οποτε αν μελετησεις καλα τη συμπιεση και βαλεις ενα καλο και καπου καλα εναν εναλλακτη, παιζεις με σουπερ αμολυβδη και πιο ψυχρα μπουζι, κανεις δηλαδη καλη μελετη για τις θερμοκρασιες γενικοτερα, δεν εχεις προβλημα. Ολα αυτα παντα βεβαια σε λογικα πλαισια. θα μπορουσα ισως να σου πω οτι προβληματισμος μου δεν ειναι τοσο τα πιστονια, οπως πιστευεις εντυποσιασμενος απο την υπερπιεση και σκεφτομενος εσυ μονο αυτη, αλλα η πλαστικη πολλαπλη εισαγωγης που δεν ξερω ποσο θα αντεξει μεχρι να σπασει απο την υπερπιεση. Και αυτο το σημειο θελει λιγη φειδω και προσοχη γιατι τα σεναρια αν κανει ρωγμη η εισαγωγη ειναι πολλα... Οσο για το που εφτιαξα το αυτοκινητο δεν νομιζω οτι εχει ιδιαιτερη σημασια, αφου εδω δεν ειμαστε ουτε για να διαφημιζουμε αλλα ουτε και να δησφημιζουμε. Απλα παντα στο επιπεδο που κυμαινεται κανεις πρεπει να εξασφαλιζει αυτο που θα κανει. Θα σε παρακινουσα ας πουμε αν σκεφτεσαι σοβαρα μια τετοια μετατροπη και επειδη παρατηρω οτι δεν εισαι πολυ qualified στο tuning, κιαυτο δεν ειναι ουτε κακο ουτε θελω να σε πικαρω, απλα να ζητησεις να σου δειξουν κατι ιδιο ακριβως. Πολλες φορες ξερεις ειναι κακο να μπαινουμε στα χωραφια αλλων, και να υπερsuperextraπολυψαχνουμε ενα πραγμα στο οοποιο δεν εχουμε τις βασεις να το αναλυσουμε. Χρειαζεται λοιπον εμπιστοσυνη, που εξασφαλιζεται με την εγγυηση, σιγουρια για αυτο που θα παρουμε, παρατηρωντας κατι ακριβως ιδιο. Οπως ας πουμε οταν χτιζεις ενα σπιτι δεν γυρνας ολους τους μηχανικους και δεν ψαχνεις βιβλιογραφια για να βρεις αν οντως η αντοχη των οπλισμων που σου βαζει ειναι οπως τα λεει. Και τελος φιλε μου παντου και παντα οτι πληρωνεις παιρνεις. υπαρχουν στανταρ πανω κατω τιμες για τα εξαρτηματα που τοποθετεις στο αυτοκινητο σου, και αν μια τιμη ειναι εξαορετικά χαμηλη, απλά κάτι δεν παει καλά. Η τιμή λοιπόν για μια ολοκληρωμενη μετατροπή από atmo σε turbo, χωρίς φυσικά ανάρτηση, είναι 4000-4500 ευρώ (τουρμπινα,σωληνωσεις,εξαγωγη,εναλλακτης,μεταδοση,βενζινες,διαχειρηση,φρενα,ανταλλακτικα κινητηρα αναλώσιμα και μη). Ελπιζω να σε καλυψα, και αν τα καταφερα εν μερει θελω να μου επισημανεις και τα σκοτεινα σημεια που σου αφησα. |
Nikel έγραψε: |
Σκουπα-προγραμμα-εξατμιση (αν και ο Vini εχει) και χρονισμος βαλβιδων! Ξεχασα κατι Vini??? |
KostasKostas έγραψε: |
Πιστεύω μέχρι 0,6-0,7 πίεση δεν έχει ανάγκη απο άνοιγμα μοτέρ αλλά σίγουρα θέλει αναρτήσεις, φρένα ( έχω ταμπούρα πίσω ![]() Επειδή έχω φίλο μηχανικό που φτιάξαμε μαζί και το fiat δεν θα μου κοστίσει πολύ.. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι χαρτογράφηση του εγκεφάλου, μια φιλτροχοανη και έναν ρυθμιστή πίεσης βενζίνης... (ίσως και κάτι αλλο που ξεχνάω αυτή τη στιγμή). Το ΜΟΝΟ σίγουρο πρόβλημα είναι ότι με την Τ3 θα έχω πολύύύύύ lag... ![]() |
KostasKostas έγραψε: |
Παίδες εγώ όταν έβγαλα την τουρμπινούλα απο το fiat (μια παλιά T3 garrett) και επειδή θα βγάλω και το intercooler σκεφτόμουνα κάποια στιγμή να τα βάλω στο 206 ![]() ![]() Το 8V μοτέρ έχει μεγαλύτερες αντοχές απο το 16V και νομίζω δεν έχει τόσο περιορισμένο εγκέφαλο. Πιστεύω μέχρι 0,6-0,7 πίεση δεν έχει ανάγκη απο άνοιγμα μοτέρ αλλά σίγουρα θέλει αναρτήσεις, φρένα ( έχω ταμπούρα πίσω ![]() |
KostasKostas έγραψε: |
Το 8V μοτέρ έχει μεγαλύτερες αντοχές απο το 16V και νομίζω δεν έχει τόσο περιορισμένο εγκέφαλο.
|
Miltellas έγραψε: | ||
Μπορείς να μας αιτιολογήσεις αυτό που περιγράφεις; |
Rally έγραψε: |
τα 16βαλβιδα ειναι κλασης ανωτερα και σηκωνουν πολλα περισσοτερα αυτο ειναι το σιγουρο.τωρα περι αξιοπιστιας υπαρχει μια λογικη σε αυτα που λες και κυριως εντοπιζεται στο γεγονος οτι το 8βαλβιδο μοτερ δεν πιεζεται τοσο πολυ αφου δεν οδηγειται σε υψηλες στροφες, ειναι ανωφελο θα ελεγα. |
Miltellas έγραψε: | ||
Θα συμφωνήσω καθ' ότι δεν υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ αντοχής κινητήρα και ποσότητας βαλβίδων. Υπάρχει όμως έμμεση με την εξής έννοια: Ένας ίδιος κινητήρας με τα ίδια μέταλλα αλλά με διαφορετική κυλινδροκεφαλή, όπου ο ένας είναι 8βάλβιδος και ο άλλος 16βάλβιδος, είναι φυσιολογικό να αποδίδει περισσότερη δύναμη ψηλά ο 16βάλβιδος, τουτέστιν περισσότερα ζόρια άρα μικρότερη αντοχή. Αυτό όμως αναιρείται όταν με οποιονδήποτε ανεβάζουμε την ιπποδύναμη σε 8βάλβιδο κινητήρα, το οποίο θα το επιτύχουμε με ανέβασμα του ορίου περιστροφής, άρα τα πράγματα θα είναι χειρότερα για την αντοχή από ότι σε έναν 16βάλβιδο. |
Tomcat έγραψε: | ||||
Διάβαζα πριν λίγες εβδομάδες στο power ένα γράμμα οπου ο αποστολέας ζήταγε πληροφορίες για να τουρμπίσει ένα 206 1.4 8V (δεν θέλω να σχολιάσω το ότι αναφερόταν σε Τ 4) .Tο περιοδικό λοιπόν του απάντησε ότι το καλύτερο που θα είχε να κάνει ήταν να τοποθετήσει κινητήρα Rallye (γιατί άραγε δεν είπε 1.6 χs ,ίσως κόστος ίσως....) και μετά να εγκαταστήσει το turbo.Eπίσης ανέφερε ότι οι απαραίτητες μετατροπές για το turbο ήταν ενισχυμένια πιστόνια , ενισχυμένες μπιέλες , εκκεντροφόρους και κάποιος παραλληλος εγκέφαλος (aftermarket managment). |
PREDATOR_GR έγραψε: |
Μάλιστα...Οκ με πείσατε χεχε ![]() Το αφήνω ως έχει! |
lambrosp έγραψε: |
Δεν αξίζει φίλε μου.......ή με πιστόνια, μπιέλες μέταλλα,ελατήρια και άγραφο εκέφαλο.....ή κάθεσε στα αυγά σου!!!!!! Δεν νοείτε κλειστό μοτερ ,παράλληλα εγεφαλάκια ,extra μπέκ το 2014.Έτσι τουρμπίζαν το 80 και κάναν την προσευχή τους για πότε θα σπάσουν.Απλά και φιλικά. |
lambrosp έγραψε: |
Δεν αξίζει φίλε μου.......Δεν νοείτε κλειστό μοτερ ,παράλληλα εγεφαλάκια ,extra μπέκ το 2014.Έτσι τουρμπίζαν το 80 και κάναν την προσευχή τους για πότε θα σπάσουν.Απλά και φιλικά. |
turbomaniac έγραψε: | ||
αυτη ειναι η επικρατουσα αποψη, αλλα ειναι λαθος. η γνωση φερνει την αξιοπιστια και όχι το χρήμα.... όπως επισις και εκ του αποτελεσματος κρινεται μια μετατροπή και όχι απο το ποσο high tech ειναι. σε ατμοσφαιρικο αμαξι που το κανεις τουρμπο ή πας για 5ο μπεκ ή βαζεις αγραφο, οποτε δεν αξιζει το κόστος, καλύτερα παιρνεις αλλο αμαξι, αν ειναι να βαλεις αγραφο. |