PSClub - Hellas

Νέα - Mitsubishi Tarmac Spyder

MEMsound - Δευ 27 Δεκ 2004, 18:46:42
Θέμα δημοσίευσης: Mitsubishi Tarmac Spyder
Οι Γαλατες το ξερουμε οτι ειναι τρελοι.
Ελα ομως που και απο την αλλη πλευρα της Γης υπαρχουν μερικοι ακομα...
Τετοιοι τυποι βαζουν μοτερ απο EVO σε αυτοκινητο μεγεθους 206cc.
Απο automoto.flash.gr:



Κάθε σημείο του Tarmac Spyder από τον εμπρός μέχρι τον πίσω προφυλακτήρα, προδίδει το σπορ πνεύμα και τις υψηλές επιδόσεις του αυτοκινήτου. Τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι οι κυλινδρικοί προβολείς, το μεγάλο ψυγείο που είναι εμφανές από το άνοιγμα του προφυλακτήρα και τα δυναμικής σχεδίασης φτερά. Οι τροχοί είναι τοποθετημένοι στις γωνίες του αυτοκινήτου και οι σπορ ζάντες με τα ελαστικά 225/35R19 τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.



Το Tarmac Spyder έχει αποσπώμενη οροφή, δίνοντας στους επιβάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα στην οδήγηση με ανοιχτή οροφή και την άνεση που προσφέρει η οδήγηση με κλειστή οροφή. Λόγω του ότι χρειάζεται χώρος για την αποθήκευση της αναδιπλούμενης οροφής, το αυτοκίνητο παρέχει πλούσια ευρυχωρία ακόμα και όταν ταξιδεύουν τέσσερις ενήλικες. Οι μεγάλες πόρτες χρησιμοποιούν μεντεσέδες πολλαπλών συνδέσμων για να ανοίγουν με συρόμενη μετατόπιση προς τα εμπρός, διευκολύνοντας την είσοδο-έξοδο σε στενούς χώρους.



Το εσωτερικό θυμίζει περισσότερο αεροσκάφος παρά αυτοκίνητο. Ακολουθώντας τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Mitsubishi Motors, το ταμπλό διαγράφει την πορεία ενός τόξου. Το αισθητικό σκέλος συμπληρώνουν ποικίλα υλικά και χρώματα για τη δημιουργία μιας λιτής και μίνιμαλ εικόνας που χαρακτηρίζει κατά κανόνα ένα σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Οι επιβάτες απολαμβάνουν πλούσια ευρυχωρία σε συνδυασμό με το σύστημα ενημέρωσης ψυχαγωγίας που περιλαμβάνει DVD player με ανεξάρτητα μόνιτορ τεχνολογίας LED μπροστά και πίσω. Το σύστημα υποστηρίζει επίσης μία κάμερα που προβάλλει ζωντανά την απόσταση του δρόμου και τα τοπία καθώς το Tarmac Spyder «καταπίνει» τα χιλιόμετρα.



Το Tarmac Spyder είναι όμως πάνω απ' όλα, ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε με κριτήριο την οδηγική απόλαυση και ως εκ τούτου διακρίνεται για τις επιδόσεις και την οδική του συμπεριφορά. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο, 16βάλβιδο κινητήρα 2.0 λίτρων, που τοποθετείται και στο Lancer Evolution. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με το 5τάχυτο αυτόματο κιβώτιο INVECS-II με Sport Mode της Mitsubishi, που λειτουργεί και ως κιβώτιο διαδοχικών σχέσεων.

Μεγάλη έμφαση όμως έχει δοθεί και στην ενεργητική ασφάλεια, καθώς το Tarmac Spyder διαθέτει τετρακίνηση και τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης ACD 1 + AYC 2 και το Sports ABS. Τέλος, να αναφέρουμε πως το σπορ Mitsubishi έχει μήκος 4.055 χλστ., πλάτος 1.825 χλστ. και μεταξόνιο 2.515 χλστ.

307 ARMY! - Δευ 27 Δεκ 2004, 18:51:14
Θέμα δημοσίευσης:
Πάει και στο φεγγάρι ο εν λόγω... πύραυλος; Evil Δυνατό το εργαλείο.
MEMsound - Δευ 27 Δεκ 2004, 18:55:48
Θέμα δημοσίευσης:
307 ARMY! έγραψε:
Πάει και στο φεγγάρι ο εν λόγω... πύραυλος; Evil Δυνατό το εργαλείο.

Τι να σου πω?!?!?!
Ξερω γω.!
Ισως αν εχει 280+αλογα που εχει το EVO πολυ πιθανο να πηγαινει....!
Για μεγαλυτερες φωτο εδω:
http://automoto.flash.gr/news/concepts/2004/12/27/4361id/
Ghost Dog - Δευ 03 Ιαν 2005, 14:32:47
Θέμα δημοσίευσης:
Η Mitsubishi ειναι πολυ <μουρλο> εταιρια!
Φτιαχνει αυτοκινητα που δεν παει το μυαλο μας... Απο 1000ρακια turbo ειναι ικανα να γονατισουν πολλα ευρωπα'ι'κα 16αρια μεχρι...τους γνωστους πυραυλους εδαφους-εδαφους (λεγε με evo)
Πριν παρω το 206ακι μου ηθελα να παρω το colt της μητερας μου μιας και ειχα βρει ετοιμο τροπετακι με το γνωστο 2λιτρο μοτερ Evil Evil ,αλλα δεν μου το εδωσε! Sad (ατιμη μητερα,γαρ... Mad Shocked Razz )
silverpug206 - Δευ 03 Ιαν 2005, 14:43:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια, αυτο σου χαλαει την πλακα... Δεν υπαρχει ουτε και μια λεπτομερεια που να θελει βελτιωση ωστε να παιξεις λιγο μαζι του και να το κανεις εστω και λιγο διαφορετικο απο τα υπολοιπα... Φυσικα, εδω που τα λεμε, ειναι διαφορετικο απο μονο του.(αλανθαστο απο μονο του)
Σκεψου να εχει 100 τετοια στην αθηνα και να εχεις το συνδεσμο σου TarmacSpyderClub.Gr και να ειναι ολα τα ιδια εκτος απο χρωμα.. Confused Ποιο απο ολα ειναι εκεινο του φιλου μου του Λακη?? Confused Σιγουρα εκεινα με το ιδιο χρωμα δεν θα ξεχωριζουν γιατι δεν θα διαφερουν σε τιποτε. Ενω το 206 , ειναι το καθε ενα μοναδικο γιατι διαφερει λογο του γουστου του ιδιοκτητη. Cool Cool Ο καθε ιδιοκτητης ολο και κατι θα αλλαξε που δεν το εχουν κανει πολλοι, ετσι?? Laughing

Αντε παλι, τα 206 τα βγαλαμε καλυτερα Very happy Very happy Very happy Wink
Ghost Dog - Δευ 03 Ιαν 2005, 15:23:17
Θέμα δημοσίευσης:
silverpug206 έγραψε:
Ρε παιδια, αυτο σου χαλαει την πλακα... .......................Αντε παλι, τα 206 τα βγαλαμε καλυτερα Very happy Very happy Very happy Wink
Χαχαχα.....Σωστος!!! Laughing Very happy Very happy Very happy
ultra-one - Δευ 03 Ιαν 2005, 15:35:06
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ νομίζω είναι ακόμη μια Γιαπωνέζικη Μ@@@@@Α, όπως και σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα που έχει βγάλει ποτέ στην ιστορία της η Mitsubishi. Το EVO δεν ξέρω πως ξέφυγε από τον κανόνα, αλλά περιμένω να δω ένα τρακαρισμένο και θα σας πω....

Το 3θυρο Colt το είδατε? Είναι μια πάρα πολύ εμφανής (και κακή) αντιγραφή του 206! Shocked

Ghost Dog - Δευ 03 Ιαν 2005, 15:39:10
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Εγώ νομίζω είναι ακόμη μια Γιαπωνέζικη Μ@@@@@Α, όπως και σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα που έχει βγάλει ποτέ στην ιστορία της η Mitsubishi. Το EVO δεν ξέρω πως ξέφυγε από τον κανόνα, αλλά περιμένω να δω ένα τρακαρισμένο και θα σας πω....

Το 3θυρο Colt το είδατε? Είναι μια πάρα πολύ κακή αντιγραφή του 206! Shocked

Συμφωνω, δεν ειναι πολυ ωραια αυτοκινητα! Μηχανικα ομως ειναι....διαμαντια!
Το παλιο colt παντως ειναι ισως το πιο ομορφο μικρο! (Απο την απλη εκδοση, μεχρι και αυτη με τα 285ατια)
ultra-one - Δευ 03 Ιαν 2005, 15:52:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
....Μηχανικα ομως ειναι....διαμαντια!


Επειδή "υποτίθεται" ότι είναι αξιόπιστα??!
Δεν παίρνω Toyota καλύτερα που σίγουρα είναι και γερό και αξιόπιστο, Mazda αν θέλω να στρίβει, ή Subaru αν θέλω πραγματική τεχνολογία?

πχ. Δεν υπάρχει καμία άλλη εταιρεία στην ιστορία της αυτοκίνησης που να έχει αλλάξει τόσες πολλές φορές το design της πίσω ανάρτησης στα αυτοκίνητα της όσο η Mitsubishi! Και ακόμη δεν βρήκε μια που να δουλεύει! Twisted evil
Ghost Dog - Δευ 03 Ιαν 2005, 16:06:47
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Ghost Dog έγραψε:
....Μηχανικα ομως ειναι....διαμαντια!


Επειδή "υποτίθεται" ότι είναι αξιόπιστα??!
Δεν παίρνω Toyota καλύτερα που σίγουρα είναι και γερό και αξιόπιστο, Mazda αν θέλω να στρίβει, ή Subaru αν θέλω πραγματική τεχνολογία?

πχ. Δεν υπάρχει καμία άλλη εταιρεία στην ιστορία της αυτοκίνησης που να έχει αλλάξει τόσες πολλές φορές το design της πίσω ανάρτησης στα αυτοκίνητα της όσο η Mitsubishi! Και ακόμη δεν βρήκε μια που να δουλεύει! Twisted evil

Τα εβο δηλαδη δεν στριβουν?
Δεν ξερω το κατα ποσο τα toyoya ειναι πιο αξιοπιστα, παντως 2 mitsubishi που εχουμε (ενα λανσερ του 82 και ενα κολτ του 96) και δεν εχουν βγαλει το παραμικρο προβλημα!! (Κανουν ομως ολα τους τα σερβις κανονικα)
Οσο για το αν στριβουν, το κολτακι μπαινει μπουνια στις στροφες και ειναι παααρα πολυ προβλεψιμο! Δεν μιλαω γενικα αλλα απο προσωπικες εμπειριες και μονο...
kanelj - Τρι 04 Ιαν 2005, 20:58:35
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Mazda αν θέλω να στρίβει...........


Shocked Shocked Scratch Scratch Scratch
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr