PSClub - Hellas
Νέα - BMW Μ6
MEMsound - Πεμ 16 Δεκ 2004, 11:05:29
Θέμα δημοσίευσης: BMW Μ6
Ενα κολασμενο αυτοκινητο με απιστευτη τεχνολογια...
Απο automoto.flash.gr:
http://automoto.flash.gr/news/models/2004/12/15/4344id/
Λίγο μόλις καιρό μετά την παρουσίαση της νέας Μ5, ένα ακόμη μέλος της οικογένειας των μοντέλων της BMW που φέρουν το διακριτικό Μ αποκαλύπτεται. Πρόκειται για την Μ6, η οποία θα παρουσιαστεί επίσημα στο Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο του 2005 και μοιράζεται αρκετά στοιχεία με την Μ5. Πρώτα και κύρια, τον κινητήρα V10 5.0 λίτρων των 507 ίππων, ένα τεχνολογικό επίτευγμα που δίνει στο επιβλητικό κουπέ κορυφαίες επιδόσεις. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα διαρκεί 4,6'' (ταχύτερη από την Μ5), ενώ η τελική ταχύτητα ως είθισται, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Η BMW αναφέρει χαρακτηριστικά πως χωρίς κόφτη, η τελική ταχύτητα θα ξεπερνούσε με άνεση τα 300 χλμ/ώρα, ενώ και η τελευταία ένδειξη του ταχύμετρου είναι το 330, καθώς είναι πολύ πιθανό ορισμένοι από τους ιδιοκτήτες της Μ6 να μπουν στον πειρασμό να αφαιρέσουν τον κόφτη. Αξίζει να αναφέρουμε ωστόσο, πως η Μ6 είναι πιο ελαφριά από τις υπόλοιπες εκδόσεις της Σειράς 6, χάρη στον αλουμινένιο κινητήρα, τις ζάντες 19 ιντσών που ζυγίζουν αρκετά λιγότερο απ’ ότι οι συμβατικές ζάντες ελαφρού κράματος και την οροφή από ανθρακονήματα.
Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του πλέον εξελιγμένου κιβωτίου διαδοχικών σχέσεων SMG, όμοιου με αυτού που εφοδιάζει και την Μ5. Το κιβώτιο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ 11 διαφορετικών προγραμμάτων όσον αφορά την ταχύτητα με την οποία γίνονται οι αλλαγές ταχυτήτων, 5 στην αυτόματη λειτουργία και 6 στην χειροκίνητη. Επιπλέον, ο κάτοχος της Μ6 θα μπορεί να σετάρει και άλλες παραμέτρους σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, όπως για παράδειγμα την ανάρτηση (3 επιλογές) και το σύστημα διεύθυνσης (2 επιλογές).
Ένα ακόμη στοιχείο άξιο αναφοράς, είναι το γεγονός πως ο κινητήρας έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να αποδίδει 400 ίππους για συνολικά πιο ομαλή λειτουργία στις καθημερινές μετακινήσεις. Ωστόσο, με το πάτημα του κουμπιού «Power» που βρίσκεται στο τιμόνι, ο οδηγός έχει αυτομάτως στη διάθεσή του την πλήρη ισχύ που όπως είπαμε ανέρχεται σε 507 ίππους. Η BMW αναφέρει πως η Μ6 είναι η κορωνίδα του παραρτήματος Μ Power της εταιρίας και ένας άξιος απόγονος της M635CSi του 1985. Τέλος, με δεδομένο ότι οι πωλήσεις της Μ3 Convertible είναι ικανοποιητικές, η BMW δεν έχει ακόμη καταλήξει για το αν θα κατασκευάσει και ανοιχτή εκδοχή της Μ6.
Και απο το AutoExpress:
Wednesday 15th December 2004
BMW's 6-shooter Blasts Back In With V10
After more than 15 years away, a legend has returned. This is the all-new BMW M6, and with a storming V10 under the bonnet, it promises to create an even bigger splash than its M635 predecessor did back in 1985.
But it's not only the engine that's special about this car; it features a carbon fibre roof, electronically adjustable suspension and a jet fighter-style head-up display. Set to arrive in the UK late in 2005, a number of exterior changes mark it out from lesser 6-Series models.
At the front, there's a deeper bumper with air intakes for improved engine and brake cooling, while the aerodynamics are improved by contoured side sills and a new rear diffuser. Other features include unique M badging, quad exhaust pipes and huge 19-inch wheels.
In the cabin, sports seats are standard, while a head-up display is projected on the inside of the windscreen. Information such as speed and engine revs, plus a gearshift warning light, will be shown in the driver's line of vision.
But it's the awesome 5.0-litre V10 engine - lifted from the new M5 - which will be this supercoupé's main selling point. With 507bhp and 520Nm of torque on tap, the M6 can cover the sprint from 0-60mph in only 4.6 seconds and goes on to an electronically limited top speed of 155mph. However, BMW claims that if derestricted, the car could top 200mph. To keep the power under control, large-diameter ventilated disc brakes and double-piston calipers have been fitted. The newcomer also features beefed-up suspension, with electronically adjustable dampers that have three different settings.
This isn't the only feature on the M6 that can be changed from behind the wheel, though. There are two different modes for the traction control system, plus 11 for the Formula One-style SMG semi-automatic gearbox. The engine's power can also be altered, dropping the output down to 400bhp.
Control of these features has been brought together through the MDrive system, so the driver can select a unique character for the car by pressing one steering wheel-mounted button.
Steve - Πεμ 16 Δεκ 2004, 16:58:49
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΡΑΚΤΕΡ με 507 ίππους?
Πόσα βαγόνια βαμβάκι θα σέρνει άραγε?
MEMsound - Πεμ 16 Δεκ 2004, 19:45:50
Θέμα δημοσίευσης:
Αμαν ρε steve....!!!
Οχι και τρακτερ η Μ6!!
Καλο "αμαξακι" ειναι...
Steve - Πεμ 16 Δεκ 2004, 22:37:15
Θέμα δημοσίευσης:
Αν πάμε κανα Touring θα το σμπρώχνω ρε
Recifees - Παρ 17 Δεκ 2004, 00:37:31
Θέμα δημοσίευσης:
To μόνο αυτοκίνητο που θα βελτίωνα εξωτερικά και μόνο γιατί απο κάτω είναι μια ΚΟΛΑΣΗ
Καλά δεν μπορούσαν να κάνουν και κάτι τέτοιο στην σειρά 8
netblaster - Κυρ 19 Δεκ 2004, 23:15:59
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω δηλωσει οτι ειμαι φαν της ΒMW και εννοειται οτι δεν εχω σχολια για το συγκεκριμενο τουτου!!! Φανταστειτε τις εκδοσεις CSL που ετοιμαζονται (ελαφρωμενες, περισσοτερα αλογα, πιο απολυτο στησιμο)...
Steve, μπορει σενα κλειστο στροφιλικι να μπορουσες να πας πιο γρηγορα οπως λες, αλλο αλλο το ενα αλλο το αλλο!!! Εξαλλου δεν ειναι φτιαγμενη για τετοιο σκοπο!!! Γιαυτο που φτιαχτηκε ειναι απο τα κορυφαια...
Οσο για την αειθαλη και αγεραστη 8αρα που αναφερθηκε υπηρχε μια σχετικα (για να μην πω τελειως) αγνωστη εκδοση... Η Μ8!!! Κινουνταν απο ενα 6λιτρο V12 με ισχυ 550ps!!! Το μοτερ ηταν ειναι η βαση του μοτερ της McLaren F1!!!
kavaliotis - Δευ 20 Δεκ 2004, 07:42:13
Θέμα δημοσίευσης:
Τα πισω φωτα δεν μοιαζουν με του 307cc?
COOL ALEXIS - Τετ 06 Δεκ 2006, 11:27:28
Θέμα δημοσίευσης:
I need more
brz20 - Τετ 06 Δεκ 2006, 12:55:44
Θέμα δημοσίευσης:
Βαλτος εισαι πρωι πρωι(μια το μεσημερι)????
Πες μου.
Μια το Hummer H3,μια η Μ6.Να δω τι αλλο θα σκεφτεις να μας αναψεις.
Ειναι κουκλα η Μ6.Και το Project που ακου στο ονομα Tension ειναι ακομα καλυτερη.
Steve - Τετ 06 Δεκ 2006, 13:09:31
Θέμα δημοσίευσης:
Πάααντα ήθελες να το'χεις δίπορτοοο...
MEMsound - Πεμ 01 Φεβ 2007, 15:57:23
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.tuningfever.fr/Photos/u_13230/245405_max.jpg
http://www.tuningfever.fr/Photos/u_13230/245140_max.jpg
brz20 - Πεμ 01 Φεβ 2007, 19:06:28
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο το υλικο στο ταμπλο ειναι Carbon-Kevlar?
Ειχα δει ακομα μια Z4 βελτιωμενη απο την Schnitzer και ειχε πορτοκαλι επενδυση στο ταμπο που εφερνε σε Carbon.Πως ακριβως το βαφουν και φαινετε ετσι?
MEMsound - Πεμ 01 Φεβ 2007, 19:19:48
Θέμα δημοσίευσης:
carbon~kevlar
ετσι ειναι το χρωμα των ινών του kevlar (κιτρινωπό)
δεν βαφει κανείς τίποτα
brz20 - Πεμ 01 Φεβ 2007, 19:29:27
Θέμα δημοσίευσης:
Και το πορτοκαλι στην Ζ4 πως το ειχαν πετυχει?
Steve - Παρ 02 Φεβ 2007, 10:11:41
Θέμα δημοσίευσης:
Το είχαν τρίψει με καρότο
MEMsound - Παρ 02 Φεβ 2007, 11:08:17
Θέμα δημοσίευσης:
ή είχαν ρίξει χυμόπορτοκάλι....
brz20 - Σαβ 03 Φεβ 2007, 01:15:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι ρε.Δεν μου ειχε παει μεχρι εκει το μυαλο.
Να δεις που θα το τριψαν με καροτο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group