Νέα - 607 facelift...! MEMsound - Τρι 14 Δεκ 2004, 14:07:48 Θέμα δημοσίευσης: 607 facelift...!
Απο automoto.flash.gr
Μέσα στα 4 χρόνια παρουσίας του στην αγορά, δύσκολα θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει πως το Peugeot 607 άλλαξε τους συσχετισμούς στη μεγάλη κατηγορία. Με εξαίρεση την εγχώρια αγορά της Γαλλίας, στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές, η ναυαρχίδα της Peugeot δεν κατάφερε να αποτελέσει αυτό που θα αποκαλούσαμε εναλλακτική πρόταση στον γερμανικό ανταγωνισμό.
Πάντως, η Peugeot αποφάσισε να φρεσκάρει λίγο το 607, στην προσπάθειά της να τονώσει κάπως το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού προς αυτό. Έτσι λοιπόν, η γκάμα του 607 για το 2005 αποκτά ανασχεδιασμένη μάσκα, με νέους προφυλακτήρες, μεγαλύτερες γρίλιες και διαφορετικού σχήματος προβολείς ομίχλης. Όλες οι εκδόσεις θα διαθέτουν νέα ρύθμιση στην ανάρτηση για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και δίσκους μεγαλύτερης διαμέτρου για καλύτερες επιδόσεις στο φρενάρισμα.
Επιπλέον, σύμφωνα με την Peugeot, το ESP είναι και αυτό τελευταίας γενιάς, ενώ στην κορυφαία έκδοση με τον κινητήρα 3.0 λίτρων, θα διατίθεται το νέο κιβώτιο Tiptronic 6 σχέσεων που αντικαθιστά το παλαιάς τεχνολογίας αυτόματο των 4 σχέσεων. Τέλος, να αναφέρουμε πως στο εσωτερικό θα υπάρχουν νέες επενδύσεις, ενώ στον εξοπλισμό των περισσότερων εκδόσεων -πλην της βασικής- προστίθενται το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης με έγχρωμη οθόνη, το κινητό τηλέφωνο και το ηχοσύστημα της JBL με 10 ηχεία. silverpug206 - Κυρ 09 Ιαν 2005, 01:39:31 Θέμα δημοσίευσης:
Μανθο μου φοβαμαι πως οσο ωραιο και νανε, η τσεπη μας ποτε δεν θα ειναι τοσο βαθια!! DimiP - Κυρ 09 Ιαν 2005, 02:35:00 Θέμα δημοσίευσης:
τωρα εμενα γιατι μου θυμιζει την xsara η μουρη του ; ΙΑΚΩΒΟΣ - Κυρ 09 Ιαν 2005, 23:16:35 Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Γερμανοί είναι ασυναγώνιστοι στη μεγάλη κατηγορία κατασκευάζοντας εξαιρετικά αυτοκίνητα με καλές πωλήσεις. Αντίστοιχα γιατί οι υπόλοιποι κατασκευαστές βλέπουν την πλάτη τους;
Σίγουρα μόνο το όνομα δεν αρκεί. Αλλά για να φτάξεις όνομα σημαίνει ότι κατασκευάζεις καλά αυτοκίνητα.
Ποιό είναι το μυστικό τους; Τι ωραία να υπήρχε ένα καλό γαλλικό αυτοκίνητο που να έχει σεβαστό μερίδιο αγοράς.
Jacob - Peugeot Power MEMsound - Δευ 07 Μάρ 2005, 20:00:57 Θέμα δημοσίευσης:
Η Lion Hellas AE, Γενική Αντιπροσωπεία Αυτοκινήτων Peugeot, ανακοίνωσε την έναρξη των πωλήσεων του ανανεωμένου Peugeot 607 στην ελληνική αγορά.
Η βασική έκδοση Peugeot 607 Base 2.2 περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της μεταξύ άλλων 10 αερόσακους, ESP, ABS, ρυθμιστή και περιοριστή ταχύτητας, υπολογιστή ταξιδιού, ανιχνευτή χαμηλής πίεσης ελαστικών, αισθητήρα βροχής και αυτόματο ρυθμιστή ταχύτητας υαλοκαθαριστήρων, αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων, ζάντες 17 ιντσών, εμπρός ηλεκτρικά καθίσματα, αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών, έγχρωμη οθόνη πολλαπλών χρήσεων, ηλεκτρική ενεργοποίηση της πόρτας του χώρου αποσκευών, ράδιο-cd με έγχρωμη οθόνη, 8 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι και εξωτερικούς καθρέπτες που αναδιπλώνονται ηλεκτρικά με το κλειδί.
Η γκάμα των κινητήρων διαμορφώνεται ως εξής:
για τη βασική έκδοση διατίθεται ο κινητήρας βενζίνης 2.2 λίτρων με 160 ίππους και δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο κιβώτια ταχυτήτων (μηχανικό 5 σχέσεων ή αυτόματο 4 σχέσεων).
Η κορυφαία έκδοση εφοδιάζεται με το νέο κινητήρα 3.0 λίτρων απόδοσης 211 ίππων με σύστημα VVT (Variable Valve Timing) και το νέο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων Tiptronic System Porsche.
Οι εκδόσεις του Peugeot 607 ξεκινούν από την τιμή των 36.900 ευρώ για την έκδοση 2.2, ενώ η έκδοση 607 Pack 2.2 που διαθέτει επιπλέον σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος, ταπέτα, πλαϊνά πολυστρωματικά τζάμια, εργονομικό πακέτο, συναγερμό, MP3, ενισχυτή JBL, 12 ηχεία και 6δισκο cd-changer κοστίζει 39.500 ευρώ. Παράλληλα, η Lion Hellas ΑΕ σε συνεργασία με το επίσημο δίκτυό της, προσφέρει το 607 «Lion Pack», μια σειρά ελκυστικών προνομιών στον υποψήφιο αγοραστή του νέου 607.
Πιο συγκεκριμένα, ο κάτοχος 607 θα έχει για 3 χρόνια ή 100.000 χλμ: εργοστασιακή εγγύηση και δωρεάν τακτική συντήρηση όπως αυτή προδιαγράφεται από τον κατασκευαστή, δωρεάν αντικατάσταση (εργασία και ανταλλακτικά) των εξαρτημάτων που υπόκεινται σε φυσιολογική φθορά λόγω χρήσης του αυτοκινήτου, δωρεάν οδική βοήθεια 24 ώρες το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα, δωρεάν διάθεση αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια των επισκευών, της τακτικής συντήρησης, σε περίπτωση ανάγκης για παραμονή του αυτοκινήτου στο συνεργείο. Τέλος, η Peugeot δίνει τη δυνατότητα απόκτησης του 607 με αποπληρωμή σε 24 ή 36 άτοκες μηνιαίες δόσεις, μέσω Εγνατίας ή Εθνικής Τράπεζας. Vaggelis - Παρ 11 Μάρ 2005, 10:49:08 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 607 2005: Ανανέωση κορυφής
"Για την Peugeot, το 607 θεωρείται ως ένα πετυχημένο "project" αν ληφθεί υπόψη πως οι παγκόσμιες πωλήσεις του ξεπέρασαν τις 125.000 μονάδες. Και στην ελληνική όμως αγορά, το κορυφαίο μοντέλο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας τα έχει καταφέρει εξίσου καλά καθώς στα τέσσερα χρόνια παρουσίας του έχει καταφέρει να πλασάρεται στην κορυφαία πεντάδα της οποίας ηγείται η Mercedes-Benz S-Class.
Φυσικά, τα δεδομένα στην πολυτελή κατηγορία που το μήκος των μοντέλων κυμαίνεται στα περίπου 5 μέτρα διαφέρουν από τα συνηθισμένα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό του 607 που στην χώρα μας έχει ταξινομηθεί για 207 φορές από την είσοδό του -το 2001- στην ελληνική αγορά και ο όγκος των πωλήσεων του μπορεί να φαίνεται μικρός αλλά είναι απόλυτα φυσιολογικός λόγω της "περιορισμένης" ζήτησης στο segment F.
Όταν όμως ένα μοντέλο, ακόμα και μια "λίμο", συμπληρώσει τρία με τέσσερα χρόνια παρουσίας στους δρόμους τότε σημαίνει πως ήρθε η ώρα για ένα μικρό φρεσκάρισμα. Κατά τα ειωθότα, η εξωτερική ανανέωση του γαλλικού μοντέλου περιλαμβάνει ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και νέους προφυλακτήρες τους οποίους διατρέχει χρωμιωμένη ρίγα. Στο εσωτερικό, η ανανέωση κυμαίνεται στους ίδιους διακριτικούς τόνους και τα νέα στοιχεία αφορούν στο αλουμινένιο περίγραμμα του πίνακα οργάνων, στην μεγαλύτερη οθόνη του υπολογιστή ταξιδίου και στην έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών της κεντρικής κονσόλας.
Όπως και στις προηγούμενες εκδόσεις, έτσι και στις νέες, ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός του αυτοκινήτου είναι πλούσιος και περιλαμβάνει διάφορα συστήματα που ελκύουν την προσοχή, όπως το cruise control, το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης (πίσω και εμπρός), το σύστημα ανίχνευσης της πίεσης των ελαστικών κ.α. Αναβαθμισμένο είναι και το ηχοσύστημα το οποίο μπορεί να συνδυαστεί με MP3 CD-Changer 6 δίσκων και ηχοσύνολο της JBL ισχύος 240W που περιλαμβάνει ενισχυτή και 12 ηχεία με subwoofer ενώ στην λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό συγκαταλέγεται και το ασύρματο κιτ ανοιχτής ακρόασης τεχνολογίας Bluetooth.
Η γκάμα του 607 στην εγχώρια αγορά πλαισιώνεται πλέον από δύο κινητήρες καθώς η μικρότερη δίλιτρη έκδοση έχει καταργηθεί. Έτσι, το ανανεωμένο μοντέλο θα διατίθεται με μηχανικά σύνολα χωρητικότητας των 2,2 και των 3,0 λίτρων εκ των οποίων το πρώτο δεν έχει δεχθεί καμία αλλαγή, αποδίδει 160 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ή αυτόματο τεσσάρων σχέσεων -το οποίο επιβαρύνει την τιμή πώλησης κατά 1.200 ευρώ.
Η ισχύς του μεγαλύτερου V6 έχει αυξηθεί ελαφρώς φτάνοντας τους 211 ίππους και συνεργάζεται μόνο με ημιαυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο έχει εξελιχθεί από την Porsche. Στις ήδη υπάρχουσες diesel εκδόσεις των 2,0 και 2,2 λίτρων προστέθηκε μία νέα, ισχυρότερη, των 2,7 λίτρων με διπλά turbo και απόδοση που φτάνει τους 204 ίππους.
Βελτιώσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση, ειδικά στις εκδόσεις που εξοπλίζονται με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα AMVAR, ενώ η υδραυλική υποβοήθηση σε όλα τα 607 είναι πλέον μεταβαλλόμενη. Πίσω από της νέας σχεδίασης ζάντες των 17 ιντσών υπάρχουν μεγαλύτεροι δίσκοι αυξάνοντας την απόδοση και την αντοχή του συστήματος πέδησης ενώ όλες οι εκδόσεις του γαλλικού μοντέλου εξοπλίζονται με ελαστικά διαστάσεων 225/50.
Οι νέες τιμές πώλησης του φρεσκαρισμένου 607 κυμαίνονται στα ίδια περίπου επίπεδα με των προηγούμενων εκδόσεων και το γαλλικό μοντέλο εξακολουθεί να αποτελεί μια από τις πιο συμφέρουσες επιλογές για όποιον επιθυμεί μια λιμουζίνα. Στην βασική έκδοση περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων δέκα αερόσακοι, ABS+ESP, αυτόματος κλιματισμός δύο ζωνών, υπολογιστής ταξιδίου, σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών, αισθητήρα βροχής και ράδιο-CD με οκτώ ηχεία.
Ανάμεσα στις προσφορές της ελληνικής αντιπροσωπείας είναι το σύνολο "Pack" το οποίο συνδυάζεται με όλες τις εκδόσεις του 607 με τον κινητήρα των 2,2 λίτρων, κοστίζει επιπλέον 2.600 ευρώ και προσφέρει -μεταξύ άλλων- τακτική συντήρηση με δωρεάν εργατικά και ανταλλακτικά καθώς και πλήρη οδική βοήθεια. Οι τρεις εκδόσεις -Diamant, Ebene και Titane- διαφέρουν στα χρώματα του σαλονιού ενώ η έκδοση Ivoire διαθέτει δερμάτινη επένδυση."
Πηγή: www.in.gr/autovinman - Παρ 11 Μάρ 2005, 11:42:27 Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα ειναι οτι ο ελληνας εχει μια περιεργη νοοτροπια πανω στο πολυτελες αυτοκινητο....
Στην κατηγορια αυτη λοιπον οσο καλο και να ειναι το 607(που ειναι αναμφισβητητα)θα παει να επιλεξει Μercedes λογω κυρους , για να ανεβει κοινωνικα........και να εχει αυξημενο image.....
Ακομα και στην δικη μου περιπτωση με το 407,δεν ηταν λιγοι εκεινοι που μου ειπαν γιατι να μην επαιρνα με τα ιδια λεφτα που εδωσα για το 407 μια BMW( )....θα ειχα λεει πιο υψηλο κυρος σαν ανθρωπος
Οποτε καταλαβαινεται για τι νοοτροπια μιλαμε MEMsound - Παρ 11 Μάρ 2005, 11:58:21 Θέμα δημοσίευσης:
εεε μήπως να συνεχίζαμε το θέμα εδώ...
λεω μήπως..... vinman - Παρ 01 Απρ 2005, 22:23:19 Θέμα δημοσίευσης:
Στην προ face lift εποχη,το εβγαζε και με 2λιτρο κινητηρα...
Γιατι τον κατηργησε και τωρα το ξεκιναει με 2,2??? MEMsound - Τετ 03 Αύγ 2005, 13:01:08 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 607 2.7 V6 HDi vs Peugeot 607 3L V6 A ultra-one - Τετ 03 Αύγ 2005, 14:32:25 Θέμα δημοσίευσης:
Που φτάσαμε!!!!
Ένας 2.7 (Τurbo) Ντίζελ να δίνει καλύτερες επιδόσεις από έναν 3.0 Βενζίνης και σίγουρα θα καίει και λιγότερο!!! 206xs - Τετ 23 Νοέ 2005, 12:43:32 Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα ο πατέρας μου είχε το 607 2.2 το παλιό και πήρε πρόσφατα το 607 2.2 φέιςλίφτ! λοιπόν το αυτοκίνητο είναι μέρα με τη νύχτα. Πολύ ποιοτικότερο εσωτερικό αλλά κυρίως πολύ πιο γρήγορο τιμόνι με αποτέλεσμα η μαούνα να είναι απείρως πιο ευκολοοδήγητη στη πόλη. crusader - Τετ 23 Νοέ 2005, 12:53:41 Θέμα δημοσίευσης: Το topic "Peugeot 607 2005: Ανανέωση κορυφής" ενσωματώθηκε στο παρών.netblaster - Τετ 23 Νοέ 2005, 23:18:09 Θέμα δημοσίευσης:
Ενταξει, καλο το 607!!! Μπηκα και στην εκθεση, δε λεω ανετο, ωραια εικονα το εσωτερικο, λιγα (αναλογικα με την κατηγορια του) μαλ**α πλαστικα, αλλα οταν ειδα τους μοχλους των φωτων, καθαριστηρων, ηχοσυστηματος, cruise control και ηταν ιδιοι με αυτων του 206 ξενερωσα τελειως!!! Λεπτομερεια θα μου πειτε, αλλα για φανταστειτε να βλεπει καποιος την ιδια εικονα σε δυο τοσο διαφορετικα αυτοκινητα... MEMsound - Παρ 23 Φεβ 2007, 21:24:34 Θέμα δημοσίευσης:
"facelift" by pescarolo
αντε γεια Stevon - Σαβ 24 Φεβ 2007, 09:41:28 Θέμα δημοσίευσης:
Διακριτικά δυναμικό........
Δλδ...Άντε γειά...... Ghost Dog - Σαβ 24 Φεβ 2007, 09:45:50 Θέμα δημοσίευσης:
Και με καμια αλλη ζαντα θα ηταν Γ@M@TOO! Stevon - Σαβ 24 Φεβ 2007, 10:10:49 Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
Και με καμια αλλη ζαντα θα ηταν Γ@M@TOO!
Ναί...αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση ακόμα και με αυτή την πολυτελής καβουροζάντα......δείχνει....μήν ξεχνάς τον χαρακτήρα του κάρου....το φαντάζεσαι...με λευκή Enkei.....18άρα.....
Ρέεεε.......λές να Μανθίζω..................... MEMsound - Σαβ 24 Φεβ 2007, 10:12:25 Θέμα δημοσίευσης:
αυτό δεν θα το έκανα ούτε εγώ...