PSClub - Hellas

Νέα - BMW & PSA Peugoet - Citroen: Οι πρώτοι κινητήρες...

Sidobre - Τρι 14 Δεκ 2004, 10:12:15
Θέμα δημοσίευσης: BMW & PSA Peugoet - Citroen: Οι πρώτοι κινητήρες...
Μια επιτυχημένη συνεργασία
Από την συνεργασία της BMW Group και της PSA Peugeot Citroen περιμέναμε μόνο τεχνολογικά θαύματα. Αυτό κυριολεκτικά θα προσφέρουν αφού η κοινή τους συνεργασία έφερε στο φως τους δύο πρώτους κινητήρες.

Οι κινητήρες αυτοί θα λειτουργούν με βενζίνη και θα κινούν αυτοκίνητα της Peugeot, της Citroen και μελλοντικές εκδόσεις του MINI.

Πιο συγκεκριμένα παρουσιάστηκαν δύο κινητήρες 1,6 λίτρων όπου ο πρώτος αποδίδει 115 ίππους στις 5.700 στροφές και 140 Nm από τις μόλις 2.000 στροφές ενώ φτάνει στα 160 Νm στις 4.250 στροφές. Πως όμως καταφέρνει και έχει τέτοια απόδοση; Το νέο είναι ότι οι κινητήρες είναι υπερτροφοδοτούμενοι με μεταβλητό turbo καυσαερίων.

Επίσης οι κινητήρες δεν θα έχουν πεταλούδα εισαγωγής αφού υπάρχουν πλήρως μεταβλητές βαλβίδες και μεταβλητός χρονισμός.

Ο δεύτερος κινητήρας είναι απευθείας ψεκασμού επίσης στα 1.600 κυβικά που όμως θα αποδίδει 143 άλογα και το εκπληκτικό νούμερο των 240 Νm ροπή από τις 1.400 στροφές έως τις 4.000!!!!

Περισσότερη ανάλυση των κινητήρων αυτών σύντομα σε ένα αναλυτικό άρθρο.
MEMsound - Τρι 14 Δεκ 2004, 10:47:34
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει ενα τραγουδακι παλαιοτερο που νομιζω οτι ταιριαζει επακριβως στην περιπτωση: ..."Αναβεις φωτιες, αναβεις κι ολα τα καις...!"
Μηπως αυτο ειναι το ονειρο του καθε πεζακια...1600αρι με τουρμπινιτσα.... χωρις lag απο τις χαμηλες στροφες.
Τσιτες.......!!!!
Steve - Τρι 14 Δεκ 2004, 11:51:05
Θέμα δημοσίευσης:
BMW? Evil Mad

Μαζί με την Peugeot? Evil Mad

Ευτυχώς που το πρόλαβα το 206 μου Mad
MEMsound - Τρι 14 Δεκ 2004, 17:29:12
Θέμα δημοσίευσης:
Απο automoto.flash.gr



Το BMW γκρουπ και o όμιλος PSA (Peugeot-Citroen) παρουσίασαν δύο νέους βενζινοκινητήρες, τους πρώτους που αποτελούν καρπούς της συνεργασίας τους που ανακοινώθηκε τον Ιούλιο του 2002. Οι κινητήρες αυτοί, θα χρησιμοποιούν από το 2006 σε μοντέλα της μικρής και μεσαίας κατηγορίας της PSA, καθώς επίσης και στα μελλοντικά Mini, αλλά όχι σε μοντέλα της BMW. Όσο για την παραγωγή, στην κορύφωσή της αναμένεται να φτάσει το 1 εκ. μονάδες ετησίως.

Οι κινητήρες που προαναφέραμε, είναι 1.6 λίτρων και αποδίδουν 115 και 143 ίππους αντίστοιχα (στη δεύτερη περίπτωση με άμεσο ψεκασμό και τούρμπο). Στην ουσία πρόκειται για τους πρώτους μιας οικογένειας κινητήρων, η απόδοση των οποίων θα κυμαίνεται από τους 75 έως τους 170 ίππους. Ανάμεσα στα κυριότερα χαρακτηριστικά των κινητήρων αυτών, αναφέρονται ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων και το μονό λουρί σε όλα τα δευτερεύοντα εξαρτήματα του κινητήρα.

Οι δύο εταιρίες, σε κοινή ανακοίνωση που εξέδωσαν, αναφέρουν πως το αποτέλεσμα της μεταξύ τους συνεργασίας (σ.σ. οι κινητήρες που παρουσίασαν), αποδεικνύει ότι οι κινητήρες βενζίνης επιδέχονται περαιτέρω τεχνολογική εξέλιξη, ενώ συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων, την ώρα που βελτιώνει τις επιδόσεις και την προάγει την οδηγική ευχαρίστηση.



Αυτος ο "χταποδοκαταλυτης" πως σας φαινεται???
netblaster - Τρι 14 Δεκ 2004, 23:48:32
Θέμα δημοσίευσης:
Αν η καταργηση της πεταλουδας σημαινει Valvetronic τοτε αντε γεια... Αυτο το συστημα βοηθαει στην μειωση της καταναλωσης κυριως και οχι στην αποδοση!!! Στο μοτερ της BMW (οπου χρησιμοποιειται) δινει μια ευστροφια χαμηλα (συνδυαζομενο και με το VANOS), πετυχαινει και μειωση στην καταναλωση, αλλα οταν οι στροφες ανεβουν τελειωσε το παιχνιδι!!!
Τα 115 αλογα απο ενα 1600 δεν ειναι καμια φοβερη ιπποδυναμη!!! Ουτε και τα 14kg ροπης κιας ειναι διαθεσιμα απο τις 2000rpm (ψηλα θα κρεμαει δηλαδη)!!! Το 1.6 της BMW βγαζει την ιδια ιπποδυναμη, αλλα 15.3kg ροπης στις 3700rpm, με το 90% σχεδον, διαθεσιμο απο τις 2500rpm!!! Και το ηδη υπαρχον της πεζο βγαζει πανω απο 115ps και 14,7kg ροπης στις 4000, αλλα με αρκετα απο αυτα να ειναι διαθεσιμα και στις πιο χαμηλες στροφες!!! Οποτε τζιφος...Για εκδοση με 17kg ροπης που διαβασα δεν ξερω αν οντως ισχυει,αλλα αν ισχυει θα ειναι κατι ενδιαφερον!!!
Οσο για το turbaki δεν εκπλησσομαι!!! Εχει μεν καλη ροπη, αλλα το φασμα λειτουργιας του θυμιζει diesel!!! Η ιπποδυναμη του επισης δεν ειναι και κατι το φοβερο!!! Ας μην ξεχναμε οτι το μοτερ του Cooper S εχει 163ps και 21.4kg ροπης απο ενα μοτερ 1.6 16ν με εναν εκκεντροφορο επικεφαλης και κομπρεσορα!!!
Θα συμφωνησω με τον Steve εδω!!! Αν τα πραγματα ειναι ετσι οπως τα περιγραφετε παραπανω, τοτε οποιος προλαβε προλαβε!!! Ξεχαστε τα πειραγματα που γινονταν μεχρι τωρα στα πεζομοτερια!!! Γιατι αν δειτε τι κανουν οσοι θελουν να βελτιωσουν μια καινουρια ΒMW (οι "παλιες" ειναι αλλη ιστορια) θα διαπιστωσετε οτι αλλαζουν μοτερ με τη μια και δεν μπαινουν στη διαδικασια του σκαλισματος!!! Εχεις 1.6??? Πετα του πανω ενα 6 κυλινδρο και θα πεταει!!! Δε νομιζω να θελουμε να φτασουμε σε αυτο το σημειο???
Steve - Τετ 15 Δεκ 2004, 00:08:12
Θέμα δημοσίευσης:
Εμ εγώ τα λέω αλλά ποιος με ακούει Sad

Ατμόσφαιρα για πάντα ρεεεεεεεεεεεε Evil
Sidobre - Τετ 15 Δεκ 2004, 08:46:23
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:

Τα 115 αλογα απο ενα 1600 δεν ειναι καμια φοβερη ιπποδυναμη!!! Ουτε και τα 14kg ροπης κιας ειναι διαθεσιμα απο τις 2000rpm (ψηλα θα κρεμαει δηλαδη)!!! Το 1.6 της BMW βγαζει την ιδια ιπποδυναμη, αλλα 15.3kg ροπης στις 3700rpm, με το 90% σχεδον, διαθεσιμο απο τις 2500rpm!!! Και το ηδη υπαρχον της πεζο βγαζει πανω απο 115ps και 14,7kg ροπης στις 4000, αλλα με αρκετα απο αυτα να ειναι διαθεσιμα και στις πιο χαμηλες στροφες!!!



«ο πρώτος αποδίδει 115 ίππους στις 5.700 στροφές και 140 Nm από τις μόλις 2.000 στροφές ενώ φτάνει στα 160 Νm στις 4.250 στροφές.»
Ghost Dog - Τετ 15 Δεκ 2004, 09:19:40
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Εμ εγώ τα λέω αλλά ποιος με ακούει Sad

Ατμόσφαιρα για πάντα ρεεεεεεεεεεεε Evil

Εσυ δεν ελεγες οτι σε κανα χρονο θα το εκανες τουρμπισιο? ScratchScratchScratch
Steve - Τετ 15 Δεκ 2004, 14:47:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
Steve έγραψε:
Εμ εγώ τα λέω αλλά ποιος με ακούει Sad

Ατμόσφαιρα για πάντα ρεεεεεεεεεεεε Evil

Εσυ δεν ελεγες οτι σε κανα χρονο θα το εκανες τουρμπισιο? ScratchScratchScratch


Με τόσο κράξιμο που έχει φάει το μοτέρ και τόσα που έχουνε ειπωθεί εδώ και που έχω διαβάσει από όλο το ίντερνετ Evil , μάλλον θα σε αφήσω μόνο στην τουρμποκορυφή Sad

Αλλάξανε και λίγο τα σχέδια περί αμαξιού... τώρα που θα μπεί το μπλοκέ... πάμε γι'άλλα Cool
Recifees - Πεμ 16 Δεκ 2004, 00:57:14
Θέμα δημοσίευσης:
Απλά πράγματα ...
1.Μαζική παραγωγή 4κυλ κινητήρων -επιτέλους φτηνοί κινητήρες για το ΜΙΝΙ
2.Ετοιμη τεχνολογία για την Πεζώ -Που να τρέχουν τώρα να εξελίξουν άμεσους ψεκασμούς και μεταβλητούς χρονισμούς βαλβίδων -εκκεντροφόρων ,εδώ για ένα RC βάλανε την mecachrome...

Πιθανών να ακολουθήσει και φτηνός πίσω άξονας για το μίνι εξελιγμένος από Πεζώ -η παραλλαγή αυτού της 3αρας που φοράει τώρα το Μίνι είναι ακριβός ...

Η συνέχεια του έργου ..αυτοκίνητα με τα ίδια μηχανικά μέρη αλλά διαφορετικό σχέδιο και ρυθμίσεις βλ.γκρουπ VAG ,FIAT κλπ

Εγώ το 206 θα το κρατήσω συλλεκτικό Twisted evil
Recifees - Πεμ 16 Δεκ 2004, 01:02:57
Θέμα δημοσίευσης:
Δεκαετία 90 η Νισσάν έβγαζε 1.6 16βάλβιδο με μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων -βαλβίδων με απόδοση 200 άλογα ...το μοτέρ δεν έφυγε ποτέ απο Ιαπωνία γιατί δεν πέρναγε τα όρια ρύπων ..λέγανε ... τώρα τον V6 του 350Ζ τον βάζουν και σε Ρενώ με άλλες ρυθμίσεις.
δείτε και πόσα v6 3.200 κ.εκ υπάρχουν και θα υπάρξουν ....
netblaster - Πεμ 16 Δεκ 2004, 01:07:41
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
netblaster έγραψε:

Τα 115 αλογα απο ενα 1600 δεν ειναι καμια φοβερη ιπποδυναμη!!! Ουτε και τα 14kg ροπης κιας ειναι διαθεσιμα απο τις 2000rpm (ψηλα θα κρεμαει δηλαδη)!!! Το 1.6 της BMW βγαζει την ιδια ιπποδυναμη, αλλα 15.3kg ροπης στις 3700rpm, με το 90% σχεδον, διαθεσιμο απο τις 2500rpm!!! Και το ηδη υπαρχον της πεζο βγαζει πανω απο 115ps και 14,7kg ροπης στις 4000, αλλα με αρκετα απο αυτα να ειναι διαθεσιμα και στις πιο χαμηλες στροφες!!!



«ο πρώτος αποδίδει 115 ίππους στις 5.700 στροφές και 140 Nm από τις μόλις 2.000 στροφές ενώ φτάνει στα 160 Νm στις 4.250 στροφές.»


Σορρυ Προεδρε αυτο μου διεφυγε!!! Το θεμα ειναι οτι δεν αλλαζει και πολλα πραγματα!!!
Η κατασταση ειναι οπως περιπου την περιγραφει ο Recifees!!! Oλα για τη μειωση του κοστους!!! Το εργοστασιο, για παραδειγμα, που εβγαζε τους κινητηρες του ΜΙΝΙ στη Βραζιλια θα κλεισει λογω αυτης της συνεργασιας!!!
Για πισω αξονες κλπ δεν γνωριζω!!! Η συνεργασια των δυο εταιριων προεβλεπε μονο τους κινητηρες!!!
Anyway, oποιος ενδιαφερεται για το τι πραγματικα περιλαμβανει η συνεργασια των δυο εταιριων και να μαθει τα παντα για τα μοτερια αυτα ας πατησει ΕΔΩ!!! Ειναι αρχειακι σε pdf μορφη...
Recifees - Πεμ 16 Δεκ 2004, 01:11:42
Θέμα δημοσίευσης:
@netblaster

Yποθετικά το ανέφερα
Vaggelis - Πεμ 16 Δεκ 2004, 10:16:22
Θέμα δημοσίευσης:
Από το site της PSA...



"12/13/2004

BMW Group and PSA Peugeot Citroλn Present Their Cooperation: A New Standard in Gasoline Engines
BMW Group and PSA Peugeot Citroλn have unveiled the state-of-the-art technologies deployed in their new gasoline engines, the first to be jointly developed and produced by their cooperative venture.

Announced in July 2002, the two Companies’ cooperation in gasoline engines is now setting new standards for performance, driving comfort and reductions in fuel consumption and CO2 emissions.

Beginning in 2006, the engines will equip small and mid-size cars produced by the Peugeot and Citroλn marques as well as future models of the MINI. Production is expected to eventually total roughly one million units a year.

At a special technology day at BMW Group’s Research and Development Center in Munich, executives from both companies presented the technical features of two types of engines:

- A 1.6-liter atmospheric engine with a variable valve timing distribution and a power output of 85 kW (115 hp).
- A 1.6-liter direct injection, compressed turbo engine with a power output of 105 kW (143 hp).

The new models are the first in a family that will eventually comprise engines delivering a range of power outputs from 55 kW (75 hp) to 125 kW (170 hp).

As a result of both group’s expertise, these engines offer a large number of new features including:

- Variable valve timing.
- Fully controlled oil pump.
- Single belt drive for all ancillary components.
- Cylinder heads produced by lost foam casting.

In addition, several innovations have been developed, including:

- Direct injection to optimize power.
- Twin-Scroll turbocharger to improve response time and driving comfort.
- Self-disengaging water pump to reduce fuel consumption and emissions.

The co-operation between BMW Group and PSA Peugeot Citroλn clearly demonstrates that gasoline engines still offer a great potential of technological progress, thus contributing to the reduction of consumption and CO2 emissions while enhancing the car performances and its related driving pleasure.
"
kavaliotis - Δευ 20 Δεκ 2004, 07:48:36
Θέμα δημοσίευσης:
Και σε ποια αμαξια θα τους δουμε αυτους τους κινητηρες? Γιατι αν ειναι να μπουνε σε μελλοντικα 107 και 207, τοτε τι να τους σκεφτομαστε καν αφου το αμαξωμα θα ειναι απαισιο.... Οσο για τα 115 αλογα, 110 αλογα δεν εχει ηδη το 206 1.6? Οποτε ποια ειναι η τρελλη αλλαγη που εγινε? Τα 5 αλογα? Με μια εξατμιση τα παιρνεις αυτα (που λεει ο λογος)... Ή μηπως δεν καταλαβα κατι?
Vaggelis - Δευ 20 Δεκ 2004, 10:56:53
Θέμα δημοσίευσης:
kavaliotis έγραψε:
Και σε ποια αμαξια θα τους δουμε αυτους τους κινητηρες? Γιατι αν ειναι να μπουνε σε μελλοντικα 107 και 207, τοτε τι να τους σκεφτομαστε καν αφου το αμαξωμα θα ειναι απαισιο.... Οσο για τα 115 αλογα, 110 αλογα δεν εχει ηδη το 206 1.6? Οποτε ποια ειναι η τρελλη αλλαγη που εγινε? Τα 5 αλογα? Με μια εξατμιση τα παιρνεις αυτα (που λεει ο λογος)... Ή μηπως δεν καταλαβα κατι?


προφανώς, οι νέοι κινητήρες, θα είναι εντός των νέων - αυστηρότερων - οριών εκπομπής ρύπων........
netblaster - Δευ 20 Δεκ 2004, 16:08:34
Θέμα δημοσίευσης:
Το πλεονεκτημα του καινουριου ατμοσφαιρικου κινητηρα δεν ειναι τοσο η ισχυς του, οσο η ροπη του 16kg/4250rpm!!! Αρκετα καλο νουμερο για ατμοσφαιρικο 1.6!!! Το θεμα ειναι το εξης, αν τωρα παραπονιομαστε για το ηλεκτρονικο γκαζι, μαυτο το μοτερ θα εχουμε να "λεμε" πολλα πραγματα!!! Ηλεκτρονικα εδω, ηλεκτρονικα εκει, καταργηση πεταλουδας κτλ κτλ!!! Το "προβλημα" δεν ειναι την αποδοση, αυτη ειναι μια χαρα, αλλα στην περαιτερω (ευκολη) εξελιξη, οπως μεχρι τωρα γνωριζουμε!!!
Ronin - Τρι 21 Δεκ 2004, 09:25:02
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω την εντύπωση οτι οι κινητήρες αμέσου ψεκασμού,δεν έχουν και τοσο μεγάλο πρόβλημα με το ηλεκτρονικό γκάζι.Η απόκριση νομίζω οτι είναι ποιο άμεση.
nik7 - Τετ 05 Ιαν 2005, 03:34:31
Θέμα δημοσίευσης:
tipota den akouo pedia...
pane oi palies kales epoxes...
provlepo (kai makari na vgo lathos) na pethenoun gallikes kai germanikes kai amerikanikes kai asiatikes simaxies kai na ginete enas artzi mpourtzi kai loulas me ta amaksomata kai tis mixanes... edo diavaza oti i porche tha parei to patoma tou phaeton kai tha to kanei 4porto coupe.... se ligo tha pernei i porche mixani apo bmw-psa(apo kana 907 as poume...) kai patoma apo volkswagen kai ilektronika apo fiat kai tha to poulaei gia osa thelei ... e ti na po.... entaksei den ta exoume dei ola akoma...

plaka plaka kai ego exo skeftei para poli na to kratiso gia sillektiko mias kai einai to telefteo montelo (pro 2003) pou exei ton 1.4 8v etsi den einai?exei vgei allos kinitiras 1.4 8v meta apo afton tou 206?
nik7 - Τετ 05 Ιαν 2005, 03:41:30
Θέμα δημοσίευσης:
oriste kai molis meta diavasa ta eksis gia tin alfa romeo 157....

Οι κινητήρες του θα είναι οι γνωστοί 4ύλινδροι και 5κύλινδροι του ομίλου Fiat, αλλά ο αλουμινένιος V6 της Alfa Romeo που είχε ξεκινήσει στη δεκαετία του 70 κάτω από το καπό της Alfa 95 καταργείται και δίνει τη θέση του σε έναν V6 από τη General Motors... Αυστραλίας! Στη μεγάλη αυτή έκδοση κινητήρα θα προφέρεται και 4κίνηση όπως και με τον πιο δυνατό πετρελαιοκινητήρα που λέγεται ότι θα φθάνει τους... 250 ίππους.

sasi fiat mixani opel.... a re katakaimeni alfeta.... pali kala pou iparxei kai mia alfa 75 pro fiat... Wink afiste pou exei provlima pou allou? sta ilektrologika... Sad
Makis77 - Παρ 01 Ιούλ 2005, 10:58:29
Θέμα δημοσίευσης:
Και κάτι περισσότερο αναλυτικό αν και λίγο παλιό από 4τροχοί site:

BMW –PSA group: νέοι κινητήρες
14/12/2004


Στο αρχηγείο της BMW στο Μόναχο παρουσιάστηκαν δυο νέοι κινητήρες που αποτελούν το προϊόν της συνεργασίας των Βαυαρών με το γαλλικό γκρουπ PSA Citroen Peugeot. Ο πρώτος εξ αυτών είναι υπερτροφοδοτούμενος με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, ενώ ο ατμοσφαιρικός «αδελφός» του, με τον οποίο μοιράζονται τον ίδιο κορμό, χρησιμοποιεί πλήρως μεταβαλλόμενο χρονισμό των βαλβίδων. Τα δυο σύνολα αποτελούν τον πρόλογο μιας νέας οικογένειας κινητήρων, στην οποία σύντομα θα προστεθούν δυο ακόμη μέλη, ένας 1.4 λίτρων και ένας ακόμη πιο δυνατός 1.6 τούρμπο. Την παραγωγή, η οποία έχει προγραμματιστεί για το 2006, θα αναλάβει το εργοστάσιο του γαλλικού γκρουπ στο Ντουβρέν, το οποίο προβλέπεται ότι θα κατασκευάζει 2.500 μονάδες ημερησίως. Η αυξημένη παραγωγή έχει την αιτιολόγησή της στο γεγονός ότι αυτή η οικογένεια κινητήρων θα τροφοδοτήσει περίπου είκοσι μοντέλα των τριών εμπλεκομένων εταιρειών.


Ο υπερτροφοδοτούμενος άμεσου ψεκασμού, ο οποίος αποδίδει 143 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 24,4 χλγμ. ροπής σταθερά από τις 1.400 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. Βέβαια, τα εντυπωσιακά στοιχεία του νέου κινητήρα δεν περιορίζονται στους αριθμούς, αφού η τεχνολογία που συνδυάζει είναι πραγματικά πρωτοποριακή. Κατ’ αρχήν η τουρμπίνα, η οποία είναι μια δημιουργία της Borg-Warner, έχει σύστημα διπλή εισαγωγής, αφού οι κύλινδροι 1 – 4 και 2 – 3 καταλήγουν σε ξεχωριστές θυρίδες. Με αυτόν τον τρόπο βελτιώθηκε η απόκριση του τούρμπο στις χαμηλές στροφές, σε τέτοιο βαθμό που μοιάζει με εκείνη που έκανε τόσο διάσημους του μηχανικούς υπερσυμπιεστές. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού της Bosch, ψεκάζει το καύσιμο με πίεση που φτάνει τα 120 bar, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να πραγματοποιήσει δυο ψεκασμούς ανά κύκλο. Η είδηση, όμως, κρύβεται στην αντλία νερού, όπου εμφανίζεται για πρώτη φορά η δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης, γεγονός που βελτιώνει την κατανάλωση και τον χρόνο που απαιτείται μέχρι ο κινητήρας να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας στην φάση της εκκίνησης.


Από την άλλη πλευρά, η ατμοσφαιρική πρόταση υπόσχεται 115 ίππους στις 5.700 σ.α.λ. και 16,3 χλγμ. ροπής στις 4.500 σ.α.λ., που αποτελεί και κορυφαία τιμή για την κατηγορία, αφού είναι κατά 1 χλγμ. αυξημένη σε σχέση με τους παρόντες κινητήρες της BMW και του γκρουπ PSA και κατά 0,5 χλγμ. σε σύγκριση με εκείνους του γκρουπ VAG και της Ford! Σημαντικό μερίδιο σε αυτήν την πρωτιά κατέχει το νέο μηχανικό σύστημα μεταβλητού βυθίσματος και χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής, που με την σειρά του έδωσε την δυνατότητα στους μηχανικούς να καταργήσουν την κλασσική πεταλούδα. Ταυτόχρονα, για πρώτη φορά σε μικρής χωρητικότητας κινητήρες, χρησιμοποιείται αντλία λαδιού με μεταβλητή παροχή, τεχνολογία που συνδράμει στην μείωση της κατανάλωσης, η οποία τελικά εμφανίζεται κατά 10% βελτιωμένη σε σχέση με τους παρόντες κινητήρες.


Το ντεμπούτο των νέων κινητήρων αναμένεται να γίνει στην επόμενη γενιά των ΜΙΝΙ, ενώ αντίθετα δεν θα ισχύσει το ίδιο, τουλάχιστον προς το παρόν, για την νέα σειρά-3. Από την άλλη πλευρά, την γαλλική, οι δυο εταιρείες κράτησαν κλειστά τα χαρτιά τους, ωστόσο το πιθανότερο είναι να δούμε τους νέους κινητήρες για πρώτη φορά στα μελλοντικά Citroen C1 και Peugeot 107._Κ.Φ.
manosm3 - Παρ 08 Ιούλ 2005, 11:04:27
Θέμα δημοσίευσης:
BMW για παντα οεοεοεοεοε! Laughing Laughing Σε συνεργασια με την peugeot θα κανει παπαδες στα μικρα λεμεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!! Wink Laughing Laughing
brz20 - Παρ 06 Ιαν 2006, 14:55:43
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια για το θεμα αυτο διαβασα τελευταια οτι οι κινητηρες ειναι οι εξης:
1.4 (16V και 8V) με αποδοση 90 και 75 αλογα αντιστοιχα.
1.6 με 115 αλογα και......... 1.6 με 143 αλογα και 170 αλογα που θα εξοπλισουν τα μοντελα GTi και RC αντιστοιχα.Τα 170 αλογα απο 1600 μοτερ δεν ειναι και λιγα.Το Cooper S παει ανετα με αυτα τα αλογα.Εξαλου βγαινουν απο χαμηλη πιεση.Φανταζομαι οτι δεν ξεπερναει τα 0.7 bar.Σκεφτητε να τα φορτωσεις καινουργιο προγραμμα τι θα κανουν.
smpokos - Τετ 15 Μάρ 2006, 17:30:37
Θέμα δημοσίευσης:
οι 1600 τουρμπο μαλλον δεν θα ειναι της σειρας tu οπως ο 1600 με τα 120 αλογα ε???
Touristas - Τετ 15 Μάρ 2006, 19:42:19
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω να είναι της σειράς TU μιας και θα είναι σε συνεργασία με την BMW οπότε και δεν γνωρίζουμε ακόμα την ακριβή ονομασία του. Υπομονή μέχρι να έρθει και θα μάθουμε.
smpokos - Πεμ 16 Μάρ 2006, 18:24:14
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παλι απαιτω να ειναι της σειρας tu για να μπορουμε να τους βαλουμε και εμεις...χεχε
brz20 - Παρ 17 Μάρ 2006, 00:59:41
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να κανει και ο Κομπρεσορας μπροστα στο Turbo.Η δυναμη των καυσαεριων δεν συγκρινετε με τιποτα αλλο.Και εγω θα ηθελα να ειναι τις σειρας TU αλλα δεν νομιζω να μας κανουν την χαρη.Μιλαμε τοτε θα πληρωνα και θα επερνα τον κινητηρα,θα τον κουμπωνα και θα ειχα τουρμπατα αλογα και με εγγυηση!!!
Touristas - Παρ 17 Μάρ 2006, 07:43:07
Θέμα δημοσίευσης:
Και να μην είναι τις σειράς TU αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα κάθεται στις βάσεις των υπάρχων μοντέλων. Και γιατί το λέω αυτό ?.γιατί το 207 θα φοράει κινητήρες τις σειράς TU και στην συνέχεια θα εφοδιαστεί με των υπέρ τροφοδοτούμενο. Τώρα στο θέμα των ηλεκτρικών ας έρθει με το καλό και βλέπουμε
netblaster - Τρι 19 Δεκ 2006, 13:04:11
Θέμα δημοσίευσης:
BMW Group and PSA Peugeot Citroën have signed a letter of intent to assess a new extension of their cooperation on petrol engines
12/18/2006


BMW Group and PSA Peugeot Citroën have agreed to extend their successful cooperation in the field of petrol four-cylinder engines. They will jointly conduct a feasibility study concerning a new family of engines, with advanced technology features aimed at delivering excellent power and torque characteristics combined with reduced fuel consumption and CO2-emissions. If the study confirms the expected technological, industrial and financial benefits the two companies intend to enter into a joint development project.

PSA Peugeot Citroën and BMW Group have already a cooperation agreement concerning the development and production of a family of 1.6 - litre turbocharged petrol engines, encompassing two technologies: fully variable valve drive and direct injection, with power ranking from 55 kW (75 hp) to 128 kW (175 hp). The engines sport the newly launched MINI as well as Peugeot and Citroën vehicles.
Steve - Τρι 19 Δεκ 2006, 14:06:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι... Rolling eyes
Pugobios - Τετ 20 Δεκ 2006, 00:49:16
Θέμα δημοσίευσης:
Το μόνο καλό που έχουν οι καινούργει αυτοί κινητήρες(για μένα πάντα) είναι το ότι δεν έχουν χιλιόμετρα!!!Σάν το παλιό δεν έχει ότι και να κάνετε.Για μένα τα μοτέρ της πεζό (και γενικα η πεζο) παίθανε μετα τους κινητήρες του rallye 16v και σαν μοντέλο το 206!Απο εκεί και πέρα τζίφος.Και άλλες εταιρίες όχι μόνο η πεζό.Αυτα τα ολίγα....
206xs - Τετ 20 Δεκ 2006, 13:36:39
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά μην είμαστε και φανατικοί. Η Μπε εμ βε μαζί με τη Χόντα είναι παγκοσμίως αποδεκτοί ως οι καλύτεροι κατασκευαστές κινητήρων (βενζίνης) ενώ η Πεζό θεωρείται γενικώς μάστορας στο πετρέλαιο, και μοσχοπουλάει δικαιώματα χρήσης αυτών των κινητήρων σε άλλες μάρκες (άσε που εδώ απαγορεύονται). Όσο για το ραλλύ και το 306 race αυτά διστυχώς στην εποχή που δίνεται τόση έμφαση στην παθητική (βλέπε αστεράκια,κρας τεστ) και όχι στην ενεργητική ασφάλεια δυστιχώς δεν μπορούν να ξαναβγούν γιατί άμεσο τιμόνι και σβέλτο όχημα θέλει λίγα κιλά που σημαίνουν χειρότερη παθητική ασφάλεια. Παρόλα αυτά δεν είναι ότι τα πεζό μας δεν έχουν και οδηγικό ενδιαφέρον. Τώρα όσον αφορά τη συγκεκριμένη συνεργασία όπως έγραψα και στην οδηγική μου εμπειρία με το ΝΕΟ μίνι, υπάρχει πρόβλημα στα σασμάν και απλά εύχομαι το gt,rc να μην έχουν το ίδιο κιβώτιο αν και η λογική λέει ότι έχουν το ίδιο...
Sidobre - Δευ 22 Ιαν 2007, 12:36:50
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχουν Νέα: Η συνεργασία PSA-BMW συνεχίζεται με την παραγωγή ενός 1,4 κινητήρα! Ο κινητήρας θα στηρίζεται στον γνωστό 1,6 που θα είναι υποκυβισμένος και θα αποδίδει 95 άλογα.

(που σημαίνει ότι σε λίγα χρόνια όλοι με τα 1,4 θα αλλάζουν το μπλοκ και θα γίνονται 1,6... όπως γινόταν με τον 8βάλβιδο...)

Νέα δεν υπάρχουν σχετικά με 1,4 THP (turbo δηλαδή) αλλά είμαι σίγουρος ότι θα φιάξουν.. Wink

Η χαρά της βελτίωσης θα γίνεται στο μέλλον από όλους, με αλλαγές κορμών και ανταλλακτικών.... Wink Wink

Razz Πρόεδρε... Warning
Posts moved... (τρομάρα σου εσύ είχες ανοίξει αυτό το topic)

Εκ της MOD Team
MEMsound Laughing Laughing

netblaster - Δευ 22 Ιαν 2007, 13:18:07
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Υπάρχουν Νέα: Η συνεργασία PSA-BMW συνεχίζεται με την παραγωγή ενός 1,4 κινητήρα! Ο κινητήρας θα στηρίζεται στον γνωστό 1,6 που θα είναι υποκυβισμένος και θα αποδίδει 95 άλογα.

(που σημαίνει ότι σε λίγα χρόνια όλοι με τα 1,4 θα αλλάζουν το μπλοκ και θα γίνονται 1,6... όπως γινόταν με τον 8βάλβιδο...)

Νέα δεν υπάρχουν σχετικά με 1,4 THP (turbo δηλαδή) αλλά είμαι σίγουρος ότι θα φιάξουν.. Wink

Η χαρά της βελτίωσης θα γίνεται στο μέλλον από όλους, με αλλαγές κορμών και ανταλλακτικών.... Wink Wink



Φωτογραφίες του νεου μοτερ, το οποιο θα πρωτοφορεθει στο ΜΙΝΙ!!!



Και οι εργοστασιακες επιδοσεις του ΜΙΝΙ με αυτο το μοτερ:

MINI One 1.4 16ν -> Μεση καταναλωση:5,7 l/100km, 0-100:10,9", 0-1000:33,3", Τελική:185 km/h
nOkpos - Παρ 26 Ιαν 2007, 01:03:34
Θέμα δημοσίευσης:
Επεκτείνεται η συνεργασία BMW-PSA ( ; )


Παρά την αρχική δυσπιστία με την οποία αντιμετωπίστηκε η συνεργασία μεταξύ των Peugeot Citroen και BMW, για την εξέλιξη κινητήρων και μετά τα επιτυχή αποτελέσματα αυτής, οι διοικούντες των δύο εταιρειών σκέφτονται να…σφίξουν ακόμη περισσότερο τις σχέσεις τους στο μέλλον.

Έτσι λοιπόν, μετά την εξέλιξη και το πέρασμα στην παραγωγή, από την PSA, του νέου κινητήρα που βλέπουμε κάτω από το καπό μοντέλων και των δύο εταιρειών (ΜΙΝΙ, 207 GT), οι δύο κολοσσοί εξετάζουν τις περιπτώσεις περαιτέρω επέκτασης της συνεργασίας τους.
Αυτό σημαίνει ότι, εφόσον τα αποτελέσματα της μελέτης των δύο εταιρειών είναι ικανοποιητικά, μπορούμε να δούμε ακόμη και μηχανικά σύνολα της BMW να τοποθετούνται σε αυτοκίνητα του γαλλικού ομίλου και το αντίθετο.

Πολύ πιθανό η PSA να αναλάβει τους κινητήρες με μικρή χωρητικότητα αφήνοντας τα μεγαλύτερα μηχανικά σύνολα για την BMW, για τα οποία άλλωστε και φημίζεται.

και το site : http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=55854&category_id=75
brz20 - Παρ 26 Ιαν 2007, 03:45:13
Θέμα δημοσίευσης:
Απο τα καλυτερα νεα που εχω ακουσει.
Αντε τωρα ενα αυτοκινητο αλα M3 μας λιπει.
Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
nOkpos - Παρ 26 Ιαν 2007, 14:35:07
Θέμα δημοσίευσης:
Smile Smile Wink Wink Twisted evil
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr