netblaster έγραψε: |
Τα 115 αλογα απο ενα 1600 δεν ειναι καμια φοβερη ιπποδυναμη!!! Ουτε και τα 14kg ροπης κιας ειναι διαθεσιμα απο τις 2000rpm (ψηλα θα κρεμαει δηλαδη)!!! Το 1.6 της BMW βγαζει την ιδια ιπποδυναμη, αλλα 15.3kg ροπης στις 3700rpm, με το 90% σχεδον, διαθεσιμο απο τις 2500rpm!!! Και το ηδη υπαρχον της πεζο βγαζει πανω απο 115ps και 14,7kg ροπης στις 4000, αλλα με αρκετα απο αυτα να ειναι διαθεσιμα και στις πιο χαμηλες στροφες!!! |
Steve έγραψε: |
Εμ εγώ τα λέω αλλά ποιος με ακούει ![]() Ατμόσφαιρα για πάντα ρεεεεεεεεεεεε ![]() |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Εσυ δεν ελεγες οτι σε κανα χρονο θα το εκανες τουρμπισιο? ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
«ο πρώτος αποδίδει 115 ίππους στις 5.700 στροφές και 140 Nm από τις μόλις 2.000 στροφές ενώ φτάνει στα 160 Νm στις 4.250 στροφές.» |
kavaliotis έγραψε: |
Και σε ποια αμαξια θα τους δουμε αυτους τους κινητηρες? Γιατι αν ειναι να μπουνε σε μελλοντικα 107 και 207, τοτε τι να τους σκεφτομαστε καν αφου το αμαξωμα θα ειναι απαισιο.... Οσο για τα 115 αλογα, 110 αλογα δεν εχει ηδη το 206 1.6? Οποτε ποια ειναι η τρελλη αλλαγη που εγινε? Τα 5 αλογα? Με μια εξατμιση τα παιρνεις αυτα (που λεει ο λογος)... Ή μηπως δεν καταλαβα κατι? |
Sidobre έγραψε: |
Υπάρχουν Νέα: Η συνεργασία PSA-BMW συνεχίζεται με την παραγωγή ενός 1,4 κινητήρα! Ο κινητήρας θα στηρίζεται στον γνωστό 1,6 που θα είναι υποκυβισμένος και θα αποδίδει 95 άλογα.
(που σημαίνει ότι σε λίγα χρόνια όλοι με τα 1,4 θα αλλάζουν το μπλοκ και θα γίνονται 1,6... όπως γινόταν με τον 8βάλβιδο...) Νέα δεν υπάρχουν σχετικά με 1,4 THP (turbo δηλαδή) αλλά είμαι σίγουρος ότι θα φιάξουν.. ![]() Η χαρά της βελτίωσης θα γίνεται στο μέλλον από όλους, με αλλαγές κορμών και ανταλλακτικών.... ![]() ![]() |