DIMCHRI έγραψε: |
Μερικές φορές μαγκώνει και εμένα.
Όταν είναι κρύες οι βαλβολίνες. |
netblaster έγραψε: |
Αυτο το θεμα εχει συζητηθει αρκετες φορες...Δεν ειναι καποιο προβλημα που εχει το pug σας!!! Απλα ετσι δουλευουν τα σαζμαν του group PSA (εχετε δει πουθενα θετικα σχολια περι αυτου???) ![]() Θα διαφωνισω μενα σχολιο παραπανω, οτι το κατεβασμα σε πρωτη σχεση ειναι δυσκολο σε ολα τα αυτοκινητα!!! Συγκεκριμενα στα σασμαν της ΒΜW αυτο ειναι κατι που γινεται αβιαστα (ακομα και 3η να εχεις...), οπως επισης και στο σασμαν του Focus!!! |
DIMCHRI έγραψε: |
σοβαρές αυτοκινητοβιομηχανίες. και της είχα σε υπόληψη. ποιά η χρησιμότητα του να κατεβάσεις από τρίτη σε πρώτη ??? εκτός από το να γαμ .. σεις το σαμαν ??? Πάντως η bmw και όλες οι σοβαρές μάρκες, ειδικά στα καινουργια αυτοματά τους δεν αφήνουν από τρίτη να βάλεις πρώτη. Η πεζώ που είναι πολύ μπροστά και μπορεί και το κάνει και στα συμβατικά της κιβώτια. Και σίγουρα αυτό δεν είναι κακό. δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κατεβάσεις σε 1η σε καμία περίπτωση. ειδικά που πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν ads |
netblaster έγραψε: |
Ενταξει, το να κατεβασεις απο 3η σε 1η δεν ειναι λογικο, απλα λεω οτι γινεται!!! Οσο για τη χρησιμοτητα του κατεβασματος σε 1η, γενικα δεν ειναι κατι που συνηθιζεται, αλλα σε κατι φουρκετες ειναι απαραιτητο!!! Και οταν πηγαινεις κοματια δεν ειναι οτι καλυτερο να παλευεις με το σασμαν!!! Οσο για τη ζημια, αν το κατεβασμα το κανεις σωστα δεν γ... τιποτα!!! Τα αυτοματα σασμαν ειναι αλλη ιστορια επειδη παιρνουν πρωτοβουλιες κλπ κλπ και γιαυτο δεν προτιμουνται απο τους ενδουσιωδεις οδηγους!!! Αν δεις ομως στα κορυφαια σειριακα (SMG, DSG και Σια), τετοιου ειδους κατεβασματα επιτρεπονται...Αλλα θα σου πω και το εξης, η BMW του πατηρ μου εχει σειριακο σασμαν 6 σχεσεων και οταν κανεις kick-down μπορει να κατεβασει μεχρι και 3 σχεσεις, απο 6η σε 3η για παραδειγμα!!! Η πεζο τωρα, απο τη στιγμη που διαφημιζει την οδικη συμπεριφορα των αυτοκινητων της, θα επρεπε να εχει καλυτερα σασμαν!!! Ισως ειναι το μονο που υστερει καπως και χρειαζεται αμεση βελτιωση!!! ![]() |
Sidobre έγραψε: |
... Ομως στην αντίπερα όχθη βρίσκεται η άνεση αφού οι σκληρότερες βάσεις, μεταφέρουν στο εσωτερικό αρκετούς κραδασμούς από τον κινητήρα. |
netblaster έγραψε: |
H 316Ci της μανας μου...... Το σασμαν της ειναι τοσο "δεκτικο" που μια φορα, καταλαθος, κουμπωσα απο 5η, 1η (πηγαινα, επιβραδυνοντας, γυρω στα 60km/h) χωρις να σκαλωσει πουθενα ο λεβιες!!! |
ultra-one έγραψε: | ||
Ξέχασες όμως ότι η 316 είναι πισωκίνητη με το κιβώτιο ΑΚΡΙΒΩΣ απο κάτω από το λεβιέ χωρίς μοχλούς βραχίονες κλπ που έχουν τα μπροστινοκίνητα! ![]() Είναι ΚΑΝΟΝΑΣ ότι τα πισωκίνητα (Ίσως εκτος από τα χειροκίνητα της Mercedes....) έχουν καλύτερους επιλογείς! Όπως κάναμε με τα φορτηγά στο στρατό! ![]() |
netblaster έγραψε: | ||
Και ειναι καλο τωρα η οδηγηση του αυτοκινητου μας να μας θυμιζει κατι τετοιο, οπως το περιγραφεις??? ![]() |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: |
καλησπερα πεζουκλες
για δωστε μου μια ιδεα ποια αλλη βαλβολινη να χρησημοποιησω εκτος απο αυτην που χρησημοποιει η πεζο εδω στην Ελλαδα γιατι δεν εχει καμια σχεση με την μαρκα που δινει να χρησημοποιεθει η πεζο εξω εχω ακουσει για Εlf ισχυει¨? |
crusader έγραψε: |
Αγόρασα από το μαγαζί στη Θηβών βαλβολίνες Elf TRP 75w-80 έναντι 11€ το λίτρο.
Τις έβαλα χθες αλλά ακόμα δεν το έχω κινήσει πολύ το αμάξι για να δω διαφορά. Θα σας πω εντυπώσεις σε κανα δυο μερούλες ![]() |
DIMCHRI έγραψε: | ||
Σπύρο σε παρακαλώ ξανα πες που είναι περίπου αυτό το μαγαζί στην θηβών. Να του αναφέρω τίποτα για το club ??? μήπως μας κάνει καλύτερη τιμή ??? ![]() |
crusader έγραψε: |
Λοιπόν εγώ 2 ημέρες τώρα με τις Elf TRP 75w-80 έχω δει μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο σε σχέση με πριν, ειδικά όταν ζεσταθούν, αλλά ακόμα και όταν είναι κρύο το αμάξι. ![]() |
DIMCHRI έγραψε: | ||
επειδη χτες δεν πρόλαβα να τις πάρω θα πάω σήμερα περνώντας από εκεί και μετά θα έρθω στο στέκι. επειδή ξέχασα χτες να τον ρωτήσω , τις βάζει και όλας τις βαλβολίνες ή μονο της πουλάει? |