PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Γιατί μαγκώνουν οι ταχύτητες?

dor - Κυρ 12 Δεκ 2004, 23:30:11
Θέμα δημοσίευσης: Γιατί μαγκώνουν οι ταχύτητες?
Καλησπέρα παιδία.Μπορείτε να μου πείτε γιατί οι ταχύτητες μου μαγκώνουν??Κυρίως η δευτέρα και η τρίτη.
DIMCHRI - Κυρ 12 Δεκ 2004, 23:36:53
Θέμα δημοσίευσης:
Μερικές φορές μαγκώνει και εμένα.

Όταν είναι κρύες οι βαλβολίνες.
dor - Κυρ 12 Δεκ 2004, 23:39:37
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα δεν κάνει και τίποτε άλλο συνεχώς μαγκώνει είτε είναι ζεστό η κρύο.Άσε που άμα πάω να κατέβασω απο δευτέρα σε πρώτη αρνείται Sad
DIMCHRI έγραψε:
Μερικές φορές μαγκώνει και εμένα.

Όταν είναι κρύες οι βαλβολίνες.

DIMCHRI - Κυρ 12 Δεκ 2004, 23:52:47
Θέμα δημοσίευσης:
δευτέρα σε πρώτη αρνούνται τα περισσότερα του - του.

μόνο αν πηγαίνεις με πολύ λίγα χιλιόμετρα θα μπει.
tsikis - Δευ 13 Δεκ 2004, 01:46:25
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάλι για να βάλω 1η βάζω πρώτα 3η μετά 2α και μετά 1η ( όταν ειναι κρύο )
Οταν πάλι ζεστένεται για να βάλω δευτέρα απο 3η δεν έχω πρόβλημα , αλλά απο 1η χρειάζεται τον χρόνο της και την θέση της ... το αυτοκίνητο πλέον έχει προσοπικότητα !!! Devil
Δεν ξέρω τι να κάνω , πάντως το πονάω !!
netblaster - Δευ 13 Δεκ 2004, 12:36:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο το θεμα εχει συζητηθει αρκετες φορες...Δεν ειναι καποιο προβλημα που εχει το pug σας!!! Απλα ετσι δουλευουν τα σαζμαν του group PSA (εχετε δει πουθενα θετικα σχολια περι αυτου???) Evil !!! Συνηθεια χρειαζεται... Με μια καλυτερη βαλβολινη βελτιωνεται καπως η κατασταση, αλλα οπως λεει και η παροιμια "τον αραπη κιαν τον πλενεις..."!!! Το "προβλημα" ειναι πιο εντονο στα 206!!!
Θα διαφωνισω μενα σχολιο παραπανω, οτι το κατεβασμα σε πρωτη σχεση ειναι δυσκολο σε ολα τα αυτοκινητα!!! Συγκεκριμενα στα σασμαν της ΒΜW αυτο ειναι κατι που γινεται αβιαστα (ακομα και 3η να εχεις...), οπως επισης και στο σασμαν του Focus!!!
DIMCHRI - Δευ 13 Δεκ 2004, 12:49:33
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Αυτο το θεμα εχει συζητηθει αρκετες φορες...Δεν ειναι καποιο προβλημα που εχει το pug σας!!! Απλα ετσι δουλευουν τα σαζμαν του group PSA (εχετε δει πουθενα θετικα σχολια περι αυτου???) Evil !!! Συνηθεια χρειαζεται... Με μια καλυτερη βαλβολινη βελτιωνεται καπως η κατασταση, αλλα οπως λεει και η παροιμια "τον αραπη κιαν τον πλενεις..."!!! Το "προβλημα" ειναι πιο εντονο στα 206!!!
Θα διαφωνισω μενα σχολιο παραπανω, οτι το κατεβασμα σε πρωτη σχεση ειναι δυσκολο σε ολα τα αυτοκινητα!!! Συγκεκριμενα στα σασμαν της ΒΜW αυτο ειναι κατι που γινεται αβιαστα (ακομα και 3η να εχεις...), οπως επισης και στο σασμαν του Focus!!!


σοβαρές αυτοκινητοβιομηχανίες. και της είχα σε υπόληψη.
ποιά η χρησιμότητα του να κατεβάσεις από τρίτη σε πρώτη ??? εκτός από το να γαμ .. σεις το σαμαν ???
Πάντως η bmw και όλες οι σοβαρές μάρκες, ειδικά στα καινουργια αυτοματά τους δεν αφήνουν από τρίτη να βάλεις πρώτη.

Η πεζώ που είναι πολύ μπροστά και μπορεί και το κάνει και στα συμβατικά της κιβώτια.
Και σίγουρα αυτό δεν είναι κακό.
δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κατεβάσεις σε 1η σε καμία περίπτωση.
ειδικά που πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν ads
netblaster - Δευ 13 Δεκ 2004, 13:11:58
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:

σοβαρές αυτοκινητοβιομηχανίες. και της είχα σε υπόληψη.
ποιά η χρησιμότητα του να κατεβάσεις από τρίτη σε πρώτη ??? εκτός από το να γαμ .. σεις το σαμαν ???
Πάντως η bmw και όλες οι σοβαρές μάρκες, ειδικά στα καινουργια αυτοματά τους δεν αφήνουν από τρίτη να βάλεις πρώτη.

Η πεζώ που είναι πολύ μπροστά και μπορεί και το κάνει και στα συμβατικά της κιβώτια.
Και σίγουρα αυτό δεν είναι κακό.
δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κατεβάσεις σε 1η σε καμία περίπτωση.
ειδικά που πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν ads


Ενταξει, το να κατεβασεις απο 3η σε 1η δεν ειναι λογικο, απλα λεω οτι γινεται!!! Οσο για τη χρησιμοτητα του κατεβασματος σε 1η, γενικα δεν ειναι κατι που συνηθιζεται, αλλα σε κατι φουρκετες ειναι απαραιτητο!!! Και οταν πηγαινεις κοματια δεν ειναι οτι καλυτερο να παλευεις με το σασμαν!!! Οσο για τη ζημια, αν το κατεβασμα το κανεις σωστα δεν γ... τιποτα!!!
Τα αυτοματα σασμαν ειναι αλλη ιστορια επειδη παιρνουν πρωτοβουλιες κλπ κλπ και γιαυτο δεν προτιμουνται απο τους ενδουσιωδεις οδηγους!!! Αν δεις ομως στα κορυφαια σειριακα (SMG, DSG και Σια), τετοιου ειδους κατεβασματα επιτρεπονται...Αλλα θα σου πω και το εξης, η BMW του πατηρ μου εχει σειριακο σασμαν 6 σχεσεων και οταν κανεις kick-down μπορει να κατεβασει μεχρι και 3 σχεσεις, απο 6η σε 3η για παραδειγμα!!!
Η πεζο τωρα, απο τη στιγμη που διαφημιζει την οδικη συμπεριφορα των αυτοκινητων της, θα επρεπε να εχει καλυτερα σασμαν!!! Ισως ειναι το μονο που υστερει καπως και χρειαζεται αμεση βελτιωση!!! Wink
DIMCHRI - Δευ 13 Δεκ 2004, 13:28:10
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:

Ενταξει, το να κατεβασεις απο 3η σε 1η δεν ειναι λογικο, απλα λεω οτι γινεται!!! Οσο για τη χρησιμοτητα του κατεβασματος σε 1η, γενικα δεν ειναι κατι που συνηθιζεται, αλλα σε κατι φουρκετες ειναι απαραιτητο!!! Και οταν πηγαινεις κοματια δεν ειναι οτι καλυτερο να παλευεις με το σασμαν!!! Οσο για τη ζημια, αν το κατεβασμα το κανεις σωστα δεν γ... τιποτα!!!
Τα αυτοματα σασμαν ειναι αλλη ιστορια επειδη παιρνουν πρωτοβουλιες κλπ κλπ και γιαυτο δεν προτιμουνται απο τους ενδουσιωδεις οδηγους!!! Αν δεις ομως στα κορυφαια σειριακα (SMG, DSG και Σια), τετοιου ειδους κατεβασματα επιτρεπονται...Αλλα θα σου πω και το εξης, η BMW του πατηρ μου εχει σειριακο σασμαν 6 σχεσεων και οταν κανεις kick-down μπορει να κατεβασει μεχρι και 3 σχεσεις, απο 6η σε 3η για παραδειγμα!!!
Η πεζο τωρα, απο τη στιγμη που διαφημιζει την οδικη συμπεριφορα των αυτοκινητων της, θα επρεπε να εχει καλυτερα σασμαν!!! Ισως ειναι το μονο που υστερει καπως και χρειαζεται αμεση βελτιωση!!! Wink


συμφωνό με αυτό που λες για την bmw του πατέρα σου, αλλά θα ήθελα να μου πεις στην φουρκέτα που λες, αν θα κτέβαζε από 3 σε 1 κάνοντας kick down.
Αυτό είναι και το ζητούμενο.
kai sta smg, dsg, steptronic, κ.τλ. δεν κάνει κατέβασμα που να υπάρχει πιθανότητα να κάνει ζημιά στο αμάξι. ότι και να κάνει ο οδηγός.

Και κανείς δεν είπε ότι δεν μπαίνει και η 1η στα πεζώ.
διαβασε λίγο παραπάνω.
μπαίνει αλλά μπαίνει λίγο δύσκολα.

αφου συμφωνούμε λοιπόν τι το συζητάμε ??

Δώρα παιδι μου δεν χρειάζεται να κατεβάζεις πρώτη.
ή αν ντε και καλά θέλεις να βάζεις πρώτη να το κάνεις πολύ προσεκτικά και σε πολύ λίγα χιλιόμετρα αλλιώς σε βλέπω να κολλάς στο παρμπριζ με το κόψιμο που θα κάνει το αμάξι.
netblaster - Δευ 13 Δεκ 2004, 13:39:42
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι, ειπαμε...δεν κατεβαζει σε 1η ενα απλο, ρυθμισμενο για καθημερινη χρηση αυτοματο, ουτε καν στη χειροκινητη-σειριακη λειτουργια!!! Τα καλα σειριακα ομως το κανουν, στα προτυπα των κιβωτιων της F1!!! Twisted evil
Στα πεζο το προβλημα ειναι γενικο...Και ενταξει, να "σκαλωνει" στο κατεβασμα, αλλα πολλες φορες εισαι το φαναρι και μολις πας να βαλεις 1η δεν μπαινει!!! Shocked Πρεπει να περασεις το λεβιε πρωτα απο τη 2α και μετα ολα μια χαρα!!! Αυτο δεν ειναι κατι φυσιολογικο ομως...
klain - Δευ 13 Δεκ 2004, 17:10:05
Θέμα δημοσίευσης:
Στο αρχικό θέμα... Πάνε στο τόπικ που λέει βαλβολίνες... Κρίνε.. Και βάλε μια απο αυτές να βρείς την υγειά σου... Προσωπικά άλλαξα βαλβολίνη σε ηλίθιο για πολλούς χρόνο (στο 2μηνο) αλλά δεν παλευόταν... Τώρα νιώθω ότι έχω άλλο αμάξι... Smile
harist - Παρ 17 Δεκ 2004, 23:59:55
Θέμα δημοσίευσης:
τα ιδια και σε μενα!!!!!!!!!!!!!!!
το πρωι ιδιως για να μπει πρωτη θελει τρικεφαλο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
οσο απο δευτερα σε πρωτη αυτο πρεπει να κανεις αιτηση για να γινει!!!!!
καμμια λυση κανεις?????
tsikis - Σαβ 18 Δεκ 2004, 21:10:22
Θέμα δημοσίευσης:
προσπάθησε τουλάχιστον να μην τις ζωρίζεις !!
Πως?
Να βάζεις πρώτα 2α και μετά 1η !!! Wink
Αυτό τουλάχιστον κάνω εγώ μέχρη να βρω μια λύση !!
DIMCHRI - Κυρ 19 Δεκ 2004, 18:45:57
Θέμα δημοσίευσης:
για αλλάξτε βαλβολίνες.

θα δείτε μεγάλη διαφορά.

εγω στα 30000 χλμ άλλαξα βαλβολίνες και είδα διαφορά. και φαντάσου ότι έβαλα τις ίδιες που φοράει από την πεζω με 20 ευρώ.

τώρα σκέφτομαι να πάω να βάλω αυτές της elf.
netblaster - Κυρ 19 Δεκ 2004, 22:35:39
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες η συνιστωμενη κινηση για (μερικη) λυση του "προβληματος" ειναι να αλλαξετε βαλβονινες (δειτε το σχετικο topic)!!! Οριστικη λυση ομως δεν υπαρχει!!! Ειναι ενα απο τα "κουσουρια" των Γαλλων που απαιτει συνηθεια!!! Evil
Sidobre - Δευ 20 Δεκ 2004, 00:10:47
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει και η Xtreme λύση...

Το μεγαλύτερο πρόβλημα στο να κατεβάσεις είναι αυτή των βάσεων στο μοτέρ και σασμάν. Οσο σκληραίνουν οι βάσεις τόσο πιο εύκολα μπαίνουν οι ταχύτητες. Στα αυτοκίνητα με μεταλικές βάσεις μπορείς να κατεβάσεις από 5η σε 1η με... ότι και αν συνεπάγεται αυτό!

Ομως στην αντίπερα όχθη βρίσκεται η άνεση αφού οι σκληρότερες βάσεις, μεταφέρουν στο εσωτερικό αρκετούς κραδασμούς από τον κινητήρα.

Διαλέξτε και πάρτε Wink
netblaster - Δευ 20 Δεκ 2004, 16:31:12
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

...

Ομως στην αντίπερα όχθη βρίσκεται η άνεση αφού οι σκληρότερες βάσεις, μεταφέρουν στο εσωτερικό αρκετούς κραδασμούς από τον κινητήρα.


Δεν ξερω αν αυτο ειναι απολυτα σωστο!!! Και θα φερω ενα παραδειγμα... H 316Ci της μανας μου τυχαινει να εχει φαει αρκετη πιεση στα χερια μου!!! Το σασμαν της ειναι τοσο "δεκτικο" που μια φορα, καταλαθος, κουμπωσα απο 5η, 1η (πηγαινα, επιβραδυνοντας, γυρω στα 60km/h) χωρις να σκαλωσει πουθενα ο λεβιες!!! Ευτυχως βεβαια το καταλαβα μολις πηγα να αφησω το συμπλεκτη και δεν τον αφησα τελειως... Οι αλλαγες και τα κατεβασματα ειναι μια πολυ τυπικη διαδικασια με αυτο το σασμαν, οσο βαναυση κιαν ειναι η αλλαγη ολα γινονται αθορυβα και χωρις σκαλωματα!!!
Βαση λοιπον του σχολιου που εκανε ο προεδρος θα επρεπε το αυτοκινητο να εχει καποιους κραδασμους στο εσωτερικο, ειτε απο το μοτερ, ειτε απο το σασμαν ειτε και απο τα δυο μαζι!!! Ελα μου ομως που οι κραδασμοι λαμπουν δια της απουσιας τους κυριολεκτικα!!! Και δεν μιλαω για κανα 6κυλινδρο μοτερ, αλλα για ενα 4κυλινδρο 1600αρι!!!
STELIOS - Δευ 20 Δεκ 2004, 16:52:58
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που ειπε ο SIDOBRE ειναι πως στο 206 αν βαλεις σκληροτερες βασεις τοτε το φαινομενο στο κιβωτιο μειωνεται με τις αναλογες συνεπειες στην ανεση. Αυτο ΔΕΝ συνεπαγεται οτι οποιο αμαξι εχει εχει καλο σασμαν εχει και σκληροτερες βασεις αρα και κραδασμους. Πολυ απλα εχει ΚΑΛΟ ΣΑΣΜΑΝ εξαρχης.
ultra-one - Δευ 20 Δεκ 2004, 16:53:54
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:

H 316Ci της μανας μου...... Το σασμαν της ειναι τοσο "δεκτικο" που μια φορα, καταλαθος, κουμπωσα απο 5η, 1η (πηγαινα, επιβραδυνοντας, γυρω στα 60km/h) χωρις να σκαλωσει πουθενα ο λεβιες!!!


Ξέχασες όμως ότι η 316 είναι πισωκίνητη με το κιβώτιο ΑΚΡΙΒΩΣ απο κάτω από το λεβιέ χωρίς μοχλούς βραχίονες κλπ που έχουν τα μπροστινοκίνητα!Shocked
Είναι ΚΑΝΟΝΑΣ ότι τα πισωκίνητα (Ίσως εκτος από τα χειροκίνητα της Mercedes....) έχουν καλύτερους επιλογείς!

Εμένα σκαλώνει όταν είναι κρύες οι βαλβολίνες κυρίως από 1η σε 2α και ανάποδα.
Απλά κάνω πολύ αργές και προσεκτικές αλλαγές μέχρι να ζεσταθούν οι βαλβολίνες.
Όσο αφορά το κατέβασμα 1ης από 2α, η καλύτερη λύση είναι να ανεβάσεις στροφές όταν πατησεις συμπλέκτη για να "συγχρονίσουν" οι στροφές του κινητήρα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου όταν βάλεις 1η. Όπως κάναμε με τα φορτηγά στο στρατό! Twisted evil
freestyler - Δευ 20 Δεκ 2004, 21:49:25
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι αληθεια λοιπον οτι εσεις στις πολεις τα γ...τε τα σασμαν πολυ πιο ευκολα με το σταματα ξεκινα στα φαναρια κ στην κινηση... εμενα ο πεζουρας μου εδω στο νησακι δουλευει μια χαρα!!! απλα πρεπει να του φερεσαι κ λιγο γλυκα....
SnakeMJK - Τετ 22 Δεκ 2004, 00:15:31
Θέμα δημοσίευσης:
Η πρώτη (χωρίς γκάζι) μπαίνει εύκολα μόνο όταν είναι τελείως ακίνητο το αυτοκίνητο. Αν και πάλι σκαλώνει (συμβαίνει!) βάζεις δευτέρα, αφήνεις λίγο συμπλέκτη να τσουλίσει ελάχιστα και ξαναπροσπαθείς για πρώτη!

Αλλά κατέβασμα σε 1η δεν ξανάγινε!!! Μία φορά χρειάστηκα τέτοιο πράμα και ήταν απίστευτα ανηφορικό πέταλο, πολύ κλειστό, και ήμουν με 5 άτομα.
netblaster - Τετ 22 Δεκ 2004, 17:28:09
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
netblaster έγραψε:

H 316Ci της μανας μου...... Το σασμαν της ειναι τοσο "δεκτικο" που μια φορα, καταλαθος, κουμπωσα απο 5η, 1η (πηγαινα, επιβραδυνοντας, γυρω στα 60km/h) χωρις να σκαλωσει πουθενα ο λεβιες!!!


Ξέχασες όμως ότι η 316 είναι πισωκίνητη με το κιβώτιο ΑΚΡΙΒΩΣ απο κάτω από το λεβιέ χωρίς μοχλούς βραχίονες κλπ που έχουν τα μπροστινοκίνητα!Shocked
Είναι ΚΑΝΟΝΑΣ ότι τα πισωκίνητα (Ίσως εκτος από τα χειροκίνητα της Mercedes....) έχουν καλύτερους επιλογείς!

Όπως κάναμε με τα φορτηγά στο στρατό! Twisted evil


Εχεις δικιο σαυτο!!! Αλλη δομη εχουν τα πισωκινητα...

Υπαρχουν ομως και μπροστοκουνες, οπως πχ το Focus (που δεν το παω καθολου σαν αμαξι καταλλα) που εχουν σασμαν για σεμιναριο (για καθημερινο αυτοκινητο)!!! Μπορει να εχει σχεσεις τοσο μακριες οσο τα φορτηγα στο στρατο, αλλα εχει αισθηση και ευκολια στα ανεβοκατεβασματα οσο λιγα και πολυ ακριβοτερα αυτοκινητα!!! Ανετα θα το συγκρινα με το σασμαν της BMW για παραδειγμα!!!

Και ειναι καλο τωρα η οδηγηση του αυτοκινητου μας να μας θυμιζει κατι τετοιο, οπως το περιγραφεις??? Shocked
ultra-one - Πεμ 23 Δεκ 2004, 14:09:02
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
ultra-one έγραψε:


Όπως κάναμε με τα φορτηγά στο στρατό! Twisted evil


Και ειναι καλο τωρα η οδηγηση του αυτοκινητου μας να μας θυμιζει κατι τετοιο, οπως το περιγραφεις??? Shocked


Σίγουρα δεν είναι καλό! Απλά εννοούσα ότι για να κατεβάσεις πρώτη πρέπει να ανεβάσεις στροφές για να συνχρονίσει με τις στροφές του κινητήρα πριν την καρφώσεις. Cool
DIMCHRI - Τετ 05 Ιαν 2005, 00:17:12
Θέμα δημοσίευσης:
πάντως αν αλλάξεις βαλβολίνες καλυτερεύει αρκετά. προτιμήστε συνθετικές
αλλά με ίδια ρευστότητα με το δικό του.

κοιταξτε και στο τοπικ με τις βαλβολινες.
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Παρ 07 Ιαν 2005, 00:08:55
Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με σασμαν
Καλησπερα Πεζουκλες

θα ηθελα την βοηθεια οποιος μπορει σε ενα σοβαρο προβλημα που μου ετυχε στο 307 μου.
Με λιγα λογια εχω προβλημα με το κιβωτιο μου ταχυτητων με δυσκολια κουμπονουνε σχεδον ολες οι ταχυτητες και με οποια διποτε ταχυτητα πηγαινω να αναφερω το εξης το 307μου το εχω 2,5χρονια και εχει κανει μονο 15.000χλμ(λογω εταιρικου αυτοκινητου).
Εβγαλα συμπερασμα οτι εχει προβλημα γιατι τυχαινει και ο κολλητος μου φιλοσ εχει 307 και ταχυτητεσ του μπαινουν αψογα χωρις να χρειαζετε να το πατησης μεχρι τερμα το ντεμπραγιαζ να τονισω οτι εχει τα διπλασια χλμ απο εμενα.
Απο τι εμαθα απο γυρω εχουν εμφανιστει σε μερικα 307 με ελλατωματικα σασμαν οι οποιοι βεβαια ηταν τυχεροι και ηταν μεσα στην εγγυηση και τουσ το αλλαξανε, τωρα στην δικια μου περιπτωση δε ξερω τη θα γινει παντοσ θα το φτασω μεχρι τερμα με τη Πεζο γιατι ειναι αδικαιολογητη η βλαβη για τοσα λιγα χλμ..
Γι' αυτο αγαπητη συναδελφοι προσεξτετο παραπολυ το συγκεκριμενο προβλημα γιατι το κοστοσ για αλλαγη σασμαν ειναι παρα πολυ.
Παντος φιλη μου με μαγαλη μου λοιπη εαν δεν βρω ακρη με την Πεζο θα το πουλησω και παλυ διστυχωσ θα αλλαξω στρατοπεδο(τονιζω οτι εμαι φανατικος πεζουδακιας).
ευχαριστω που με ακουσατε οποιος εχει καποια ιδεα στο προβλημα μου θα ηθελα να μου την πει.
Υ.Σ.αυριο θα παω στη πεζο να δω τι θα γινει
fteriman - Παρ 07 Ιαν 2005, 01:49:36
Θέμα δημοσίευσης:
τι να σου πω φιλε μου, ελπιζω να βρεις ακρη.στο 206 μου ειχα και εγω δυσκολια στο κουμπωμα οταν ειναι κρυο αλλα υστερα απο αναφορα στο συνεργειο στην επισκεξη εγγυησης μου λιπαναν τον κεντρικο συνδεσμο του σαζμαν και μαλιστα μου ειπαν οτι επειδη βρισκεται σχετικα εκθετος πιανει ευκολα νερα ,αλατια και αυτο δυσκολευει την επιλογη των σχεσεων.το αποτελεσμα της λιπανσης ηταν να δω αισθητη βελτιωση στο κουμπωμα με κρυες βαρβολινες γιατι οταν ανεβαζουν θερμοκρασια το κιβωτιο δουλευει σωστοτατα.θα σου προτεινα να κανεις την θδια υποδειξη στο συνεργειο σου με ταυτοχρονη αλλαγη βαρβολινων με elf,motul οπως αλλωστε εχουν προτεινει και οι προλαλεισαντες.
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Παρ 07 Ιαν 2005, 09:29:57
Θέμα δημοσίευσης: βαλβολινες
Καλημερα Πεζουκλες

Εχω καλα νεα πηγα σημερα απο την πεζο και μου αλλαξανε τισ βαλβολινες το αυτοκινητο επανηλθε στα κανονικα του, ο λογως που το επαθα ειναι η απο υγρασια ή απο νερα σε καποια εντονη βροχη οι βαλβολινες που μου βαλανε ειναι τις SHELL, θα κανω μερικα χλμ με αυτες και μετα σκεφτομαι να τις αλλαξω με CASTROL οι οποια εχει συνεργασια με την Πεζο.
klain - Παρ 07 Ιαν 2005, 15:23:13
Θέμα δημοσίευσης:
Δέν είναι λοιπόν μόνο τα 206 προβληματικά στις βαλβολίνες...
Πιστεύω πως θα έπρεπε στο βιβλίο συντήρησης να λέει:
"Αλλαγή βαλβολίνης : 0km"
Να πηγαίνεις να παίρνεις το τουτού και εκείνη την ώρα να σου βάζουνε και καινούριες βαλβολίνες... Τουλάχιστον να μην παιδεύεσαι με τα πέρα δώθε Evil
Δημήτριος - Παρ 07 Ιαν 2005, 17:17:27
Θέμα δημοσίευσης:
Προτείνω 3 λύσεις για το σαζμάν :

1) Αλλαγή βαλβολίνης (συνθετική της σειράς 75w-80)
2) Συγχρονισμό στα κατεβάσματα. Όχι σπουδαία πράγματα, απλά μια ξερογκαζιά πριν το κατέβασμα. Γλυτώνεις την φθορά σε συγχρονιζέ, συμπλέκτη και άλλα παρελκόμενα, όσο φιλόδοξο και αν είναι το κατέβασμα...
3) Αποφυγή καρφωτών αλλαγών (π.χ. 1η - 2α σε κόντρες) και άλλων τέτοιων καγκουριών Rolling eyes γιατί δεν θα αργήσει η στιγμή που θα πάρετε συγχρονιζέ - κόμπλερ - ρουλεμάν - γρανάζια - κορωνοπηνία - ημιαξόνια - σταυρούς κ.τ.λ. στο χέρι και μετά θα τρέχετε!!!

Τα 2 τελευταία ισχύουν λίγο πολύ για όλα τα καθημερινά αυτοκίνητα...
Bluewinter - Παρ 07 Ιαν 2005, 22:32:43
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παιδιά έκανα πρόσφατα service στα 30.000 χιλ, άλλαξα βαλβολίνη στο σασμάν (SF 5288 75W/80W) στην Peugeot
και ομολογώ η διαφορά στο ‘’κούμπωμα’’ των ταχυτήτων είναι αισθητή!!
Τουλάχιστον πολύ καλυτέρα από ότι πριν και με λίγη καλύτερη συμπεριφορά στις αλλαγές δεν ακούγεται τίποτα!! Exclamation
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Σαβ 08 Ιαν 2005, 01:07:51
Θέμα δημοσίευσης: βαλβολινες
καλησπερα πεζουκλες

για δωστε μου μια ιδεα ποια αλλη βαλβολινη να χρησημοποιησω εκτος απο αυτην που χρησημοποιει η πεζο εδω στην Ελλαδα γιατι δεν εχει καμια σχεση με την μαρκα που δινει να χρησημοποιεθει η πεζο εξω εχω ακουσει για Εlf ισχυει¨?
Δημήτριος - Σαβ 08 Ιαν 2005, 15:02:21
Θέμα δημοσίευσης: Re: βαλβολινες
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε:
καλησπερα πεζουκλες

για δωστε μου μια ιδεα ποια αλλη βαλβολινη να χρησημοποιησω εκτος απο αυτην που χρησημοποιει η πεζο εδω στην Ελλαδα γιατι δεν εχει καμια σχεση με την μαρκα που δινει να χρησημοποιεθει η πεζο εξω εχω ακουσει για Εlf ισχυει¨?


Τα αυτοκίνητα βγάινουν από τα εργοστάσια με λιπαντικό και βαλβολίνες. Οι αντιπροσωπείες δεν επεμβαίνουν σε αυτά.
Τώρα, για το τι θα βάλουν στο service, εξαρτάται με ποια εταιρία είναι συμβεβλημένες οι εδώ αντιπροσωπείες.

Πάντως η Elf TRP 75w-80 (δεν ξέρω ποιος την προτείνει) με άφησε πολύ ευχαριστημένο!
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Κυρ 09 Ιαν 2005, 07:55:02
Θέμα δημοσίευσης: μαλλον προβλημα με δισκοπλατο
καλημερα πεζουκλες

παιδια για ψαχτητε και με δισκοπλατο εαν σασ σκαλωνουν εντονα οι ταχυτητες απο τι καταλαβα απο ενα αλλο τοπικ(προβληματα307) μερικα 307 πρεπει να εχουν βγει με ελλατωματικα δισκοπλατο.
Παντος παιδια ειναι απαραδεκτα τα σερβις ειναι εντελοσ ασχετοι Evil Evil , χωρισ να κανουνε ελεγχο εαν φταιει τιποτα αλλο μου ειπανε οτι φταινε οι βαλβολινες εχουν παρει υγρασια ακουσον ακουσον(καλα δε ξερουν οτι ειναι συνθετικες και δεν υπαρχει τετοιο θεμα ) και μου αλλαξανε τι βαλβολινες πεταμενα λεφτα 33€. Απο Δευτερα ομωσ θα παω σε αλλο συνεργειο καλα θελω να ξερω η Λιον οταν βλεπει οτι υπαρχουν μερικα προβληματα σε ολα τα πεζο μιλαμε δεν τα αναφερει στα συνεργεια να ειναι ενημερη να μην ταλαιπορουν τουσ πελατες τησ.
Δυστιχωσ ειμαστε στην Ελλαδα. Crying or Very sad Crying or Very sad
crusader - Τρι 11 Ιαν 2005, 14:22:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αγόρασα από το μαγαζί στη Θηβών βαλβολίνες Elf TRP 75w-80 έναντι 11€ το λίτρο.
Τις έβαλα χθες αλλά ακόμα δεν το έχω κινήσει πολύ το αμάξι για να δω διαφορά. Θα σας πω εντυπώσεις σε κανα δυο μερούλες Wink
dor - Τρι 11 Ιαν 2005, 15:36:36
Θέμα δημοσίευσης: Re: μαλλον προβλημα με δισκοπλατο
Έγω που μόλις το πήρα με 3.000χλμ έκαψε δίσκο-πλατό-ντίζα συμλέκτη τι να πώ?Μου άλλαξαν δίσκο-πλατό-ντίζα συμλέκτη και πάλι σκαλώνει έντονα.
DIMCHRI - Τρι 11 Ιαν 2005, 20:23:54
Θέμα δημοσίευσης:
crusader έγραψε:
Αγόρασα από το μαγαζί στη Θηβών βαλβολίνες Elf TRP 75w-80 έναντι 11€ το λίτρο.
Τις έβαλα χθες αλλά ακόμα δεν το έχω κινήσει πολύ το αμάξι για να δω διαφορά. Θα σας πω εντυπώσεις σε κανα δυο μερούλες Wink


Σπύρο σε παρακαλώ ξανα πες που είναι περίπου αυτό το μαγαζί στην θηβών. Να του αναφέρω τίποτα για το club ??? μήπως μας κάνει καλύτερη τιμή ??? Wink
crusader - Τετ 12 Ιαν 2005, 09:40:38
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:
crusader έγραψε:
Αγόρασα από το μαγαζί στη Θηβών βαλβολίνες Elf TRP 75w-80 έναντι 11€ το λίτρο.
Τις έβαλα χθες αλλά ακόμα δεν το έχω κινήσει πολύ το αμάξι για να δω διαφορά. Θα σας πω εντυπώσεις σε κανα δυο μερούλες Wink


Σπύρο σε παρακαλώ ξανα πες που είναι περίπου αυτό το μαγαζί στην θηβών. Να του αναφέρω τίποτα για το club ??? μήπως μας κάνει καλύτερη τιμή ??? Wink

Φυσικά και να του αναφέρεις ότι είσαι μέλος του club Δημήτρη!

Το μαγαζί είναι Θηβών 407 στο Αιγάλεω.
Είναι καθώς κατεβαίνεις τη Θηβών από Περιστέρι προς Πειραιά, μεταξύ Καβάλας και Ιεράς Οδού, 200 μέτρα πριν από την Ιερά Οδό στο δεξί σου χέρι.
(έχει πολλά αυτοκόλλητα λιπαντικών προϊόντων στη τζαμαρία)

Τα τηλέφωνα του μαγαζιού είναι 210 5985883, 210 5315388, 210 5815000.
DIMCHRI - Τετ 12 Ιαν 2005, 18:34:02
Θέμα δημοσίευσης:
είσαι και ο πρώτος ! Wink

πάω τώρα να πάρω και να βαλω.
crusader - Πεμ 13 Ιαν 2005, 09:37:59
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν εγώ 2 ημέρες τώρα με τις Elf TRP 75w-80 έχω δει μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο σε σχέση με πριν, ειδικά όταν ζεσταθούν, αλλά ακόμα και όταν είναι κρύο το αμάξι. Wink
DIMCHRI - Πεμ 13 Ιαν 2005, 10:37:53
Θέμα δημοσίευσης:
crusader έγραψε:
Λοιπόν εγώ 2 ημέρες τώρα με τις Elf TRP 75w-80 έχω δει μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο σε σχέση με πριν, ειδικά όταν ζεσταθούν, αλλά ακόμα και όταν είναι κρύο το αμάξι. Wink


επειδη χτες δεν πρόλαβα να τις πάρω θα πάω σήμερα περνώντας από εκεί και μετά θα έρθω στο στέκι.

επειδή ξέχασα χτες να τον ρωτήσω , τις βάζει και όλας τις βαλβολίνες ή μονο της πουλάει?
crusader - Πεμ 13 Ιαν 2005, 10:46:19
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:
crusader έγραψε:
Λοιπόν εγώ 2 ημέρες τώρα με τις Elf TRP 75w-80 έχω δει μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο σε σχέση με πριν, ειδικά όταν ζεσταθούν, αλλά ακόμα και όταν είναι κρύο το αμάξι. Wink


επειδη χτες δεν πρόλαβα να τις πάρω θα πάω σήμερα περνώντας από εκεί και μετά θα έρθω στο στέκι.

επειδή ξέχασα χτες να τον ρωτήσω , τις βάζει και όλας τις βαλβολίνες ή μονο της πουλάει?

Δημήτρη νομίζω ότι μόνο πουλάει το παλλικάρι εκεί.
Jimakos - Δευ 16 Ιαν 2006, 12:57:50
Θέμα δημοσίευσης:
Καλό είναι όταν αλλάζεις ταχύτητα και κυρίως όταν είναι κρύο το αμάξι να αφήνεις το συμπλέκτη και να έχει νεκρό.Μετά μπαίνει οποιαδήποτε ταχύτητα είναι θέμα συγχρονισμου των γραναζιών στο σασμάν.
DrJekyll - Δευ 16 Ιαν 2006, 13:12:37
Θέμα δημοσίευσης: ....
Από έγκυρη πηγή...
Τα σασμάν των 206 και 307 (ΟΧΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ) βασίζονται σε αυτό του 106...Δεν είναι περίεργο που εύκολα παθαίνουν ζημιές - δεν αντέχουν extra βάρος και ιπποδύναμη...
Η έκδοση 307 1,6 με το καλό σασμάν, π.χ., πιστέψτε το, είναι η Leader...Βάλαμε πλαι-πλαι 4 307 ίδια κυβικά - άλλες εκδόσεις και η διαφορά ήταν εμφανής...(στο μέγεθος)...
mr_306 - Τρι 02 Μάϊ 2006, 14:22:58
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας παιδιά...

ακουστε τι έπαθα. εχω ενα 306 '97 και από εχθές το πρωί μπαινει με πολυ δυσκολία (8 στις 10 φορές) η 1η. Η 2α λιγο πιο ευκολα, 3,4,5,οπισθεν κανένα πρόβλημα. οπως έχω πει σε άλλο θέμα το πήρα μεταχ.
όταν το πήρα (από την πεζό) μου είπαν οτι μόλις είχαν αλλάξει σετ συμπλέκτη.

το πήγα λοιπόν σήμερα (δυο μήνες μετά από όταν το αγόρασα) και ετσι το άκουσαν λίγο και μου λένε οτι είναι μάλλον σασμαν, και οτι κάνει 1200 ευρω κλπ. όταν το άκουσα κόντεψα να λιποθυμήσω (δεν είμαι και στα καλυτερά μου οικονομικά). Το πήρα λοιπόν το αμάξι μέχρι να δω τι θα κάνω, και το πήγα σε ένα συνεργείο που μου πρότεινε ένας φίλος, και μου είπε οτι αυτό το συνεργείο ειδικέυεται στα Γαλλικά αυτοκίνητα. με το που το δοκίμασε αυτός μου είπε αρχικά σασμάν, αλλα μετά άλλαξε γνώμη και μου είπε οτι ειναι μάλλον σετ συμπλέκτη.

Είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο και η πεζό να κάνει λάθος? ή ....... σκόπιμο λάθος ? (καταλαβαίνετε τι εννοώ Twisted evil ) .

τι σας φαίνετε πιο πιθανό με αυτά τα συμπτώματα ?

Άλλα συμπτώματα μήπως σας βοηθήσω παραπάνω...
α) Οι ταχύτητες αφού κουμπώσουν, όλα καλά. Ούτε θόρυβοι ούτε τίποτα.
β) Ο συμπλέκτης (τώρα δεν ξέρω πως να το εξηγήσω αυτο), στα τελευταία δύο εκατοστά της διαδρομής του όταν το αφήνω αρχίζει να δίνει την κίνηση.
γ) όταν έχω νεκρό και δεν πατάω συμπλέκτη ακούγετε ένα ανεπαίσθητο βούησμα (σαν τροχός οδοντογιατρού), το οποίο όταν πατάω το συμπλέκτη, εξαφανίζεται.
δ) πάντως η δυσκολία στην 1η και 2α που αναφέρομαι μου δίνουν την εντύπωση οτι συμπεριφερεται σαν μην πατάω καλά τον συμπλέκτη. Τον πατάω όμως τέρμα.

Please απαντήστε άμεσα !!!!! γιατι θα λιποθυμήσω !!!!!!!!!!!!!

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Υ.Γ. υπάρχει κανα βιβλίο ή καμια ιστοσελίδα που να μπορώ να μάθω σιγα σιγα πώς λειτουργει το αυτοκινητο? να μην ακούω ασ πούμε πλανήτες και να νομιζω οτι μιλάμε για αστρονομία Laughing Laughing Laughing


ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ !!!!!!!!!!!!!!
mr_306 - Τρι 02 Μάϊ 2006, 20:52:05
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι δεν απαντάει κανείς ρε παιδιά ???? Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Touristas - Τρι 02 Μάϊ 2006, 21:11:20
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν σου είπαν τι ακριβώς έχει και θέλει κιβώτιο?
Μήπως σου είπαν ότι θέλει επισκευή?
Από αυτά που λες πάντως θα έλεγα ότι ή όντως έχει πρόβλημα ο συμπλέκτης και γι’ αυτό δεν μπαίνει και εύκολα η 1η ή χρειάζεται ρύθμιση η ντίζα του συμπλέκτη εάν δεν είναι αυτορυθμιζόμενη.
Προσπάθησε εάν μπορείς να καταλάβεις εάν πατινάρει.

Τώρα αν από συμπλέκτη είσαι εντάξει ίσως να χρειάζεται επισκευή το κιβώτιο και συγκεκριμένα το συγχρονιζέ της πρώτης.
Για το βουητό που ακούς είναι πιθανό να είναι ή το ρουλεμάν του συμπλέκτη , το οποίο και θα αλλάξεις εάν έχει πρόβλημα συμπλέκτη ή το ρουλεμάν του πρωτεύων του κιβωτίου.
mr_306 - Τρι 02 Μάϊ 2006, 21:16:40
Θέμα δημοσίευσης:
χωρις να το κοιτάξουν καν, μου είπαν αλλαγη σασμάν.
και οταν ρώτησα αν επισκευάζεται μου είπαν οτι τα σασμάν δεν ανοίγονται....δεν είναι κουφό αυτό.
MEMsound - Τετ 03 Μάϊ 2006, 13:29:29
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι απλά "κουφό"
Είναι "μαλ***α" αυτό που σου είπαν.
Και στο είπαν για να σε ξεφορτωθούν...
mr_306 - Τετ 03 Μάϊ 2006, 20:39:18
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά παιδια όλα οκ.!!! Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy


πήγα στο μάστορα του φίλου μου και μου είπε τελικά και αυτός σασμάν. Του είπα αμέσως για μεταχειρισμένο και αυτός μου είπε <<Όχι ρε θα το φτιάξουμε>> . και όντως το κατέβασε και είχε σπάσει ένα γρανάζι.οχι όμως στο κλειστό κομμάτι του σασμάν (ελπίζω να καταλαβαίνετε που λέω). Μου είπε οτι ειναι το ρουλεμαν της 5ης. εν πάση περιπτωση μου το εφτιαξε ο ανθρωπος με 240 ευρώ.

ΤΩΡΑ ΠΑΕΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ !!!!!!!

Για να μην φανεί οτι κάνω διαφημιση, όποιος θέλει να του πω ποιος είναι να στείλει π.μ. Στην Καλαματα βεβαια είναι το συνεργείο.
outlaw - Παρ 05 Μάϊ 2006, 21:07:40
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παιδιά έχω προσέξει στο 307 , 1-2 μου έτυχε βασικά, όταν άνοιξα αρκετά την πρώτη ταχύτητα,και να βάλω κατευθείαν τρίτη (για λόγους βαρεμάρας) την γρατζούνισε αρκετά,και ούτε καρφωτή ήταν, και πατημένος κανονικά ο συμπλέκτης (δηλαδή δεν ξεχάστηκα).

έτσι είναι από την κατασκευή του? ενώ όταν αλλάξω κατευθείαν σε τρίτη με χαμηλές στροφές (οδήγηση ταξιτζή) δεν παρουσιάζει τίποτα.
anyway απλα παραξενευτηκα..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr