PSClub - Hellas

Κινητήρας - C3 - Μοτέρ από Peugeot 106 rallye ή 206 RC σε C3?

HARIS9797 - Τετ 08 Δεκ 2004, 21:01:35
Θέμα δημοσίευσης: C3 - Μοτέρ από Peugeot 106 rallye ή 206 RC σε C3?
Το γνωριζω οτι ειναι λιγο παραδοξο να ρωταω κατι τετοιο στο δικο σας site, αλλα επειδη δε μπορω να βγαλω ακρη με καποιο site της Citroen, μηπως υπαρχει περιπτωση να γνωριζει κανεις εαν γινεται να μπει μοτερ απο κανενα rally η 206 rc σε C3? Αν δε κανω λαθος αδερφες εταιριες ειστε, κατι θα ξερει ο ενας για τον αλλο Smile . Κανω λαθος Question
Baphomet - Πεμ 09 Δεκ 2004, 00:00:48
Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot+Citroen=????
HARIS9797 έγραψε:
Το γνωριζω οτι ειναι λιγο παραδοξο να ρωταω κατι τετοιο στο δικο σας site, αλλα επειδη δε μπορω να βγαλω ακρη με καποιο site της Citroen, μηπως υπαρχει περιπτωση να γνωριζει κανεις εαν γινεται να μπει μοτερ απο κανενα rally η 206 rc σε C3? Αν δε κανω λαθος αδερφες εταιριες ειστε, κατι θα ξερει ο ενας για τον αλλο Smile . Κανω λαθος Question


χωρις να ειμαι βεβαιος το μοτερ του 206 1.6 ειναι ιδιο με του C3 αρα ναι και του 206 RC μπαινει. Και εφοσον rallye μπαινει σε 206 άρα μπαινει και σε C3. Wink
Touristas - Πεμ 09 Δεκ 2004, 19:38:22
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω ότι χωράει !
Ο 1.6 είναι της σειράς TU και είναι πολύ μικρότερος σε μέγεθος ιδικά σε ύψος από των μεγάλο της σειράς EW οι οποίοι ξεκινάνε από τα 1.8 CC και πάνω !
Baphomet - Πεμ 09 Δεκ 2004, 19:39:55
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Δεν νομίζω ότι χωράει !
Ο 1.6 είναι της σειράς TU και είναι πολύ μικρότερος σε μέγεθος ιδικά σε ύψος από των μεγάλο της σειράς EW οι οποίοι ξεκινάνε από τα 1.8 CC και πάνω !


αρα στο C3 δε χωραει ουτε απο 206 RC ουτε απο rallye?
Touristas - Πεμ 09 Δεκ 2004, 19:42:18
Θέμα δημοσίευσης:
Εφόσον το C3 βγαίνει με το κινητήρα των 1.6 16V άρα μπαίνει του ραλλυ
Steve - Πεμ 09 Δεκ 2004, 19:55:44
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Εφόσον το C3 βγαίνει με το κινητήρα των 1.6 16V άρα μπαίνει του ραλλυ


Συμπτωματικά, επειδή με έχει απασχολήσει ο κινητήρας του C3 1.6 αρκετά, ο κωδικός του είναι ίδιος με τον 1600άρη του 206. Και επειδή στο 206 μπαίνει και από rallye τότε φυσικό είναι να μπαίνει και στο C3 Wink
Baphomet - Πεμ 09 Δεκ 2004, 20:06:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ε,και του RC σε 206 μπαινει...γιατι να μην κανει??? Confused
netblaster - Παρ 10 Δεκ 2004, 11:59:47
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες ειχα δει τυχαια σενα site C3 με διλιτρο μοτερ, αυτο με τα 136ps!!! Αν δεν κανω λαθος ειναι ακριβως το ιδιο μοτερ με του RC!!! Ηταν στα γερμανικα ομως και αν και κατεχω σε καποιο βαθμο τη γλωσσα οι τεχνικοι οροι με ψιλομπερδεψαν...Αυτο που καταλαβα ηταν οτι ο τυπος ειχε κανει καποια μετατροπουλα στο χωρο του κινητηρα κιαυτο γιατι το C3 εχει λιγο μικροτερο χωρο κατω απο το καπω σε σχεση με το 206!!! Οτι μπαινει με πατεντουλα παντως μπαινει...
DIMCHRI - Παρ 10 Δεκ 2004, 12:04:23
Θέμα δημοσίευσης:
Baphomet έγραψε:
Ε,και του RC σε 206 μπαινει...γιατι να μην κανει??? Confused

και του rc μπαίνει αν εννοείς από άποψη χώρου.
εδώ ο dimmα σου βάζει κινητήρα από cosworth και στο κάνει τετρακούνα και αν θες στο προετοιμάζει να τρέξεις και αγώνες !!!!

Από εκεί και περα όμως θα είσαι εντελώς παράνομος. (με τον rc)

Δεν τον δηλώνεις, και σε περίπτωδση ατυχήματος υπάρχει και περίπτωση να είσαι ασφαλιστικά ακάλυπτος.

Ο κινητήρας του rc αν τον βρεις κοστίζει περίπου 8000 ευρώ κομπλέ.
μαζί με την τοποθέτηση θα σου πάει τουλάχιστον 10000.
οπότε πούλας το c3 αγοράζεις 206 rc με 50% προκαταβολή και 36 άτοκες.

Και θα έχεις μαμά αμάξι , και όχι μάπα αμάξι.
Τα έχουμε χιλιοπει αυτά !!!
Kouzman - Παρ 10 Δεκ 2004, 12:06:04
Θέμα δημοσίευσης:
οσον αφορα το μοτερ των 1.6 λιτρων (TU5JP4) για τα peugeot-citroen ειναι ακριβως το ιδιο. Αντε να αλλαζει το προγραμμα...

χοντρα χοντρα οτι μπορει να γινει στο ενα μπορει να γινει και στο αλλο...

απλα δειτε οτι σε ολα τα βελτιωτικα προϊοντα η αναφορα και οι κωδικοι ειναι ακριβως ιδιοι στα μοτερ...

π.χ. ιδιοι ειναι οι εκκεντροφοροι της ΚΕΝΤ ειτε για rallye ειτε για saxo... κλπ κλπ κλπ...

εμεις για καποιο καιρο φορουσαμε πλατο απο την citroen sport... Wink
HARIS9797 - Δευ 13 Δεκ 2004, 12:56:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια.... Γιατι δε γραφεστε στο WWW.ILLEGALRACERS.GR? Να μας τα πειτε και απο πρωτο χερι. Που να τα μεταφερω ολα αυτα τωρα? Αντε μπειτε και με τις γνωσεις που εχετε θα μας κανετε κουδουνια..... Εχω μεσα στο site ατομα με citroen και peugeot που θελουν ιδεες.. Μπειτε...Δε καταργουμε το club σας, ουτε το πουλατε... Απλα γινεστε μελη μιας ακομα κονωτητας για να μας δωσετε τα φωτα σας....[/code]
Steve - Δευ 13 Δεκ 2004, 13:20:23
Θέμα δημοσίευσης:
Χάρη καλημέρα!

Δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, αλλά μιας που υπάρχουνε τόσα άτομα εκεί με Peugeot, γιατί να μην έρθουνε εδώ σε ενα club που τους εκφράζει και είναι νόμιμο? Rolling eyes

Σκέψου το και εσύ λίγο Wink
DIMCHRI - Δευ 13 Δεκ 2004, 13:30:18
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Χάρη καλημέρα!

Δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, αλλά μιας που υπάρχουνε τόσα άτομα εκεί με Peugeot, γιατί να μην έρθουνε εδώ σε ενα club που τους εκφράζει και είναι νόμιμο? Rolling eyes

Σκέψου το και εσύ λίγο Wink

έτσι είναι ρε Χάρη.

αυτοί πρέπει να έρθουν σε εμάς.

εδώ υπάρχει εξειδίκευση.

ας ρίξουν μιά ματιά και εδώ.
rallye man - Τετ 15 Δεκ 2004, 10:44:06
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτέρ από Peugeot σε Citroen?
HARIS9797 έγραψε:
Το γνωριζω οτι ειναι λιγο παραδοξο να ρωταω κατι τετοιο στο δικο σας site, αλλα επειδη δε μπορω να βγαλω ακρη με καποιο site της Citroen, μηπως υπαρχει περιπτωση να γνωριζει κανεις εαν γινεται να μπει μοτερ απο κανενα rally η 206 rc σε C3? Αν δε κανω λαθος αδερφες εταιριες ειστε, κατι θα ξερει ο ενας για τον αλλο Smile . Κανω λαθος Question

Κανεις λαθος φιλε μου. αδερφες εταιρειες μονο στα χαρτια. κατα τα αλλα δες την ιστορια της μιας και δες και της αλλης. ουδεμια σχεση φιλε μου. και επειδη ανεφερες το ονομα "rallye" σε πληροφορω οτι δεν εχει καμια σχεση με το "αδεφακι" του saxo vts, οδηγησετα και τα δυο και θα καταλαβεις τις διαφορες. τωρα οσον αφορα την ερωτηση σου να βαλεις μοτερ "rallye" σε c3 σε τι θα κερδισεις εκτος απο ιπποδυναμη? παλι ενα "rallye" θα ειναι μπροστα παλι ενα "rallye" θα στριφει και θα μπαινει πιο καλα στις στροφες, πρεπει να ριξεις και αλλα λεφτα για το στησιμο του c3.ακου αδερφες εταιρειες Twisted evil "PUG RULES"
DIMCHRI - Τετ 15 Δεκ 2004, 10:57:59
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτέρ από Peugeot σε Citroen?
rallye man έγραψε:
HARIS9797 έγραψε:
Το γνωριζω οτι ειναι λιγο παραδοξο να ρωταω κατι τετοιο στο δικο σας site, αλλα επειδη δε μπορω να βγαλω ακρη με καποιο site της Citroen, μηπως υπαρχει περιπτωση να γνωριζει κανεις εαν γινεται να μπει μοτερ απο κανενα rally η 206 rc σε C3? Αν δε κανω λαθος αδερφες εταιριες ειστε, κατι θα ξερει ο ενας για τον αλλο Smile . Κανω λαθος Question

Κανεις λαθος φιλε μου. αδερφες εταιρειες μονο στα χαρτια. κατα τα αλλα δες την ιστορια της μιας και δες και της αλλης. ουδεμια σχεση φιλε μου. και επειδη ανεφερες το ονομα "rallye" σε πληροφορω οτι δεν εχει καμια σχεση με το "αδεφακι" του saxo vts, οδηγησετα και τα δυο και θα καταλαβεις τις διαφορες. τωρα οσον αφορα την ερωτηση σου να βαλεις μοτερ "rallye" σε c3 σε τι θα κερδισεις εκτος απο ιπποδυναμη? παλι ενα "rallye" θα ειναι μπροστα σου παλι ενα "rallye" θα στριφει και θα μπαινει πιο καλα απο εσενα στις στροφες, πρεπει να ριξεις και αλλα λεφτα για το στησιμο του c3. και παρολα αυτα c3 θα παραμηνει. ακου αδερφες εταιρειες Twisted evil "PUG RULES"


RALLYE MAN συγνώμη που στο λέω αλλά είσαι εκτός θέματος.

Αν ήθελε rallye θα έπαιρνε rallye.

το παιδί θέλει c3 με μοτέρ από rallye.

και όντως μπαίνει το μοτόρι του rallye στο c3.
τα έχουμε πει αυτά.
τώρα όλα αυτά που λες για το στήσιμο είναι σωστά αλλά δεν αφορούν την μετατροπή.

τα μοτέρ του γκρουπ μπαίνουν και στα περισσότερα αυτοκίνητα του γκρουπ.
και όντως είναι αδελφές εταιρείες.

Κάποια μάλιστα από τα ανταλλάκτικά τα βρίσκεις σε σακουλάκια που έχουν και τα δύο σηματάκια απ'έξω. είτε τα πάρεις από lion είτε από την citroen hellas
rallye man - Τετ 15 Δεκ 2004, 11:03:59
Θέμα δημοσίευσης:
Δημητρη το ξερω ημουν λιγο εριστικος και "sorry" για αυτο επημενω ομως οτι ειναι αδερφες εταιρειες μονο στα χαρτια, η φιλοσοφια και η ιστορια της καθε μιας ειναι πολυ διαφορετικες.
Steve - Τετ 15 Δεκ 2004, 14:55:42
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτέρ από Peugeot σε Citroen?
DIMCHRI έγραψε:
Κάποια μάλιστα από τα ανταλλάκτικά τα βρίσκεις σε σακουλάκια που έχουν και τα δύο σηματάκια απ'έξω. είτε τα πάρεις από lion είτε από την citroen hellas


Γιάννη, ξαναδιάβασε το αυτό γιατί μάλλον σου διέφυγε Cool

Και κάτι άλλο. Συμφωνώ πως τα saxo vts και 106 rallye ενώ φοράνε σχεδόν ακριβώς τα ίδια πράγματα (και οι κωδικοί τους πολλές φορές συμπίπτουνε στα ανταλλακτικά) έχουνε σαφέστατα διαφορετική αίσθηση οδήγησης. Αλλά εδώ μιλάμε για τα "ανταλλακτικά" και όχι για την αίσθηση οδήγησης. Οπότε είσαι λίγο άκυρος Very happy
HARIS9797 - Τρι 21 Δεκ 2004, 01:07:10
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα το θεμα μου ποτε δεν ηταν η οδηγικη αισθηση και σε καμια περιπτωση δε θα μπορουσα να συγκρινω τα συγκεκριμενα αυτοκινητα σε αυτο το τομεα. Ποτε δε περασα πανω απο 10 λεπτα πισω απο τα τιμονια τους οποτε δεν υπαρχει λογος να το ανοιξω το ριμαδι μου(ειδικα σε ενα τετοιο site Cool )... Το θεμα ειναι καθαρα για ανταλακτικα... και παλι δε μπορω να γνωριζω τοσα πολλα οσο εσεις, αλλα εφοσον οι αποψεις ειναι δυφορουμενες δεν εχω πεσει τοσο εξω θελω να πιστευω Laughing .

Τωρα για το θεμα του site εχετε δικιο και θα ηταν καλο να μπουν σε εσας οσοι πραγματικα ενδιαφερονται, αλλα αυτο δε καταργει και τη δικη σας συμετοχη στη δικη μας προσπαθεια. Ειστε καλοδεχουμενοι γιατι ουτε παρανομοι ειμαστε(στην ουσια τουλαχιστον αν οχι στο ονομα....) ουτε κακο σκοπο εχουμε... Μια επισκεψη θα σας πεισει.

Εξαλλου δε μπορει ενας Αγιος(SAINT) να εχει παρανομο(ILLEGAL) site. Κατι αλλο πρεπει να παιζει... Φιλικα, Χαρης...
PoLiThS - Τρι 21 Δεκ 2004, 09:51:20
Θέμα δημοσίευσης:
Saxo vs. Rallye - Rallye vs. Saxo. Να έχετε υπ'οψιν σας οτι μιλάμε για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο με διαφορετικό setting όμως και με διαφορετικό brand name. Για να δώσω μια ιδέα περι ομοιότητας.. ακόμα και τις ιδιες πόρτες φοράνε... και για να δώσω και ένα αλλο στοιχείο τα Saxo (SuckSo) Evil Evil Evil Evil Evil κάνουνε σερβις κατα προτίμηση στην Peugeot λόγω χαμηλότερου κοστους ανταλακτικών !!!
kanelj - Τρι 21 Δεκ 2004, 10:21:22
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
να δώσω και ένα αλλο στοιχείο τα Saxo (SuckSo) Evil Evil Evil Evil Evil κάνουνε σερβις κατα προτίμηση στην Peugeot λόγω χαμηλότερου κοστους ανταλακτικών !!!
αυτο απ'οτι ξερω ειναι σχετικο...υπαρχουν ανταλλακτικα της peugeot που ειναι πιο ακριβα απο την citroen αλλα και το αντιθετο...
οχι Question Question
rallye man - Τρι 21 Δεκ 2004, 14:50:11
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Saxo vs. Rallye - Rallye vs. Saxo. Να έχετε υπ'οψιν σας οτι μιλάμε για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο με διαφορετικό setting όμως και με διαφορετικό brand name. Για να δώσω μια ιδέα περι ομοιότητας.. ακόμα και τις ιδιες πόρτες φοράνε... και για να δώσω και ένα αλλο στοιχείο τα Saxo (SuckSo) Evil Evil Evil Evil Evil κάνουνε σερβις κατα προτίμηση στην Peugeot λόγω χαμηλότερου κοστους ανταλακτικών !!!

Το rallye εχει μεγαλυτερο μεταξονιο απο το saxo vts και διοφορετικο πλαισιο (το vts εχει το πλαισιο του απλου saxo). ακομα και το μοτερ του rallye εχει λιγο υψηλοτερο ρυθμο περιστροφης απο οτι το vts. και δεν λεμε για την αισθηση στο τιμονι, το rallye εχει πιο σφιχτο τιμονη απο οτι το vts που σε ξενερωνει με την αισθηση της κρεμαργιερας του. και οσο για της επιδοσης τους εχω να αναφερω προσωπικη εμπειρια οταν το εστησα με vts φιλου μου, το δικο μου ηταν μαμα ενω το δικο του φοραγε σκουπα, χειροποιητη εξατμιση και παρολα αυτα ημουν μουρη μπροστα( ο φιλος μου δεν το πιστευε, δαγκωνε το τιμονη του και εκανε τον σταυρο του).
Ronin - Τρι 21 Δεκ 2004, 14:58:53
Θέμα δημοσίευσης:
rallye man έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
Saxo vs. Rallye - Rallye vs. Saxo. Να έχετε υπ'οψιν σας οτι μιλάμε για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο με διαφορετικό setting όμως και με διαφορετικό brand name. Για να δώσω μια ιδέα περι ομοιότητας.. ακόμα και τις ιδιες πόρτες φοράνε... και για να δώσω και ένα αλλο στοιχείο τα Saxo (SuckSo) Evil Evil Evil Evil Evil κάνουνε σερβις κατα προτίμηση στην Peugeot λόγω χαμηλότερου κοστους ανταλακτικών !!!

Το rallye εχει μεγαλυτερο μεταξονιο απο το saxo vts και διοφορετικο πλαισιο (το vts εχει το πλαισιο του απλου saxo). ακομα και το μοτερ του rallye εχει λιγο υψηλοτερο ρυθμο περιστροφης απο οτι το vts. και δεν λεμε για την αισθηση στο τιμονι, το rallye εχει πιο σφιχτο τιμονη απο οτι το vts που σε ξενερωνει με την αισθηση της κρεμαργιερας του. και οσο για της επιδοσης τους εχω να αναφερω προσωπικη εμπειρια οταν το εστησα με vts φιλου μου, το δικο μου ηταν μαμα ενω το δικο του φοραγε σκουπα, χειροποιητη εξατμιση και παρολα αυτα ημουν μουρη μπροστα( ο φιλος μου δεν το πιστευε, δαγκωνε το τιμονη του και εκανε τον σταυρο του).


Γιάννη,τόσο μικρή διαφορά πιστεύω οτι έχει να κάνει και με την ικανότητα
του οδηγού στις αλλαγές.
Μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου να αργήσεις να πατήσεις το συμπλέκτη π.χ. (σε 2 σχεδόν ίδια αυτοκίνητα),αρκούν για να πεταχτεί μισό αμάξι μπροστά το άλλο αυτοκίνητο.
volvos - Τρι 21 Δεκ 2004, 18:51:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ας δούμε
επιγραμματικά τις βασικές διαφοροποιήσεις των δύο αυτοκινήτων που
χρησιμοποιούν τους ίδιους ακριβώς κινητήρες και κιβώτια, ίδιες διαστάσεις
τροχών και ελαστικών, και ίδια βασική αρχιτεκτονική αναρτήσεων.
–Το υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού είναι ίδιο στα δύο
αυτοκίνητα, το Πεζό όμως χρησιμοποιεί μια βαλβίδα λειτουργίας πιο «σκληρή»
που βαραίνει το τιμόνι και του δίνει καλύτερη αίσθηση και ακρίβεια στη
γρήγορη οδήγηση. Αντίθετα, το Σιτροέν χρησιμοποιεί την ίδια βαλβίδα με τα
απλά μοντέλα, κάτι που δίνει ελαφρύτερο τιμόνι μέσα στην πόλη αλλά
χειρότερη αίσθηση στα χέρια του οδηγού.
–Το εσωτερικό των δύο αυτοκινήτων διαφέρει σημαντικά και στο σχεδιασμό και
στην ποιότητα των υλικών, με το Πεζό να υπερέχει (όπως είναι αναμενόμενο
άλλωστε από τη διαφορά τιμής) στην αίσθηση και στο φινίρισμα, ενώ διαθέτει
και καθίσματα με λίγο καλύτερη πλευρική στήριξη. Η ύπαρξη αερόσακου για τον
οδηγό είναι σημαντική για τον τομέα της παθητικής ασφάλειας και στα δύο
αυτοκίνητα (έστω κι αν χαλάει την όψη του τιμονιού), ενώ το Σαξό διαθέτει
στο βασικό του εξοπλισμό και αερόσακο συνοδηγού (έχουμε ξαναγράψει βέβαια
ότι για την ασφάλεια του συνοδηγού ο αερόσακος παίζει σαφώς μικρότερο ρόλο,
αν φυσικά ο συνοδηγός κάθεται σωστά και φορά ζώνη ασφαλείας).
–Οι επιδόσεις των δύο αυτοκινήτων είναι παρόμοιες σε αίσθηση, και πρακτικά
ίδιες στην πράξη. Όμως, οι μετρήσεις μας έδειξαν μία μικρή υπεροχή του
«δικού μας» VTS σε σχέση με το 106 GTi που είχαμε μετρήσει στην ίδια ευθεία
και με τους ίδιους δοκιμαστές λίγες μέρες νωρίτερα. Οι διαφορές βέβαια
είναι μικρές, ήταν όμως αφορμή για έρευνες. Ζυγίσαμε, δυναμομετρήσαμε, αλλά
σαφές συμπέρασμα δε βγάλαμε, και μπορούμε να αποδώσουμε τις διαφορές στον
ισχυρότερο άνεμο που φυσούσε την ημέρα της δοκιμής του Πεζό. Οι μετρήσεις
μας βέβαια χρησιμοποιούν πάντοτε το μέσο όρο των δύο κατευθύνσεων για κάθε
μέτρηση, είναι όμως δυνατόν να έχουμε κάποιες διαφοροποιήσεις αν ο άνεμος
φυσάει κατά τη μία ή την άλλη κατεύθυνση. Μην πονοκεφαλιάζεστε πάντως,
ξαναλέμε ότι τα δύο αυτοκίνητα στην πράξη είναι ίδια στο δρόμο από άποψη
επιδόσεων.
–Η ανάρτηση έχει σημαντικές διαφορές στη ρύθμιση της σκληρότητας ελατηρίων,
αμορτισέρ και αντιστρεπτικές, ενώ διαφέρουν και όλες οι γωνίες στη
γεωμετρία εμπρός και πίσω ανάρτησης. Η ανάρτηση του Σαξό είναι σαφώς πιο
μαλακή από αυτή του αντίστοιχου Πεζό, κάτι που το κάνει πολύ πιο άνετο στις
ανωμαλίες ή και στον περιστασιακό χωματόδρομο, από την άλλη όμως του
προκαλεί πιο «άτσαλη» συμπεριφορά στα όρια της πρόσφυσης.



ηθελα να το ποσταρω στον τασο αλλα....
τελος παντων οριστε οι διαφορες vts-rallye
4τροχοι οκτωβριος 96...

και ελεος το Vts δεν εχει το σασι των απλων σαξο.και ελεος δεν εχουν διαφορετικα μεταξονια-μετατροχια.
επισης αναφερει και καπου αλλου και διαφορες ραλλυ-gti 106 που ειναι ουσιαστικα τα εμπρος ελατηρια...
η βαλβιδα αυτη που λεει στο τιμονι εχει 40000δρχ. την εχει αλλαξει φιλος με σαξο μεσα στη πεζο...
MEMsound - Τρι 21 Δεκ 2004, 19:21:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραιος ο Παναγιωτης...! Wink
Σε ποιο τευχος ων 4Τ υπαρχει αυτο το αρθρο?
volvos - Πεμ 23 Δεκ 2004, 01:16:51
Θέμα δημοσίευσης:
το γραφω............ οκτωβριος 96....
παντως εγω οσον αφορα τις γωνιες εμπρος-πισω νομιζω οτι ειναι ιδιες στα 106-σαξο και κανουν λαθος οι 4τ. τα υπολοιπα ειναι οφθαλμοφανη οτι οντως διαφερουν...
MEMsound - Πεμ 23 Δεκ 2004, 10:36:09
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
το γραφω............ οκτωβριος 96....
παντως εγω οσον αφορα τις γωνιες εμπρος-πισω νομιζω οτι ειναι ιδιες στα 106-σαξο και κανουν λαθος οι 4τ. τα υπολοιπα ειναι οφθαλμοφανη οτι οντως διαφερουν...

χεχεχε
Δεν το ειδα..! Laughing
DIMCHRI - Πεμ 23 Δεκ 2004, 10:46:22
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
volvos έγραψε:
το γραφω............ οκτωβριος 96....
παντως εγω οσον αφορα τις γωνιες εμπρος-πισω νομιζω οτι ειναι ιδιες στα 106-σαξο και κανουν λαθος οι 4τ. τα υπολοιπα ειναι οφθαλμοφανη οτι οντως διαφερουν...

χεχεχε
Δεν το ειδα..! Laughing

δεν πρέπει να είναι οι ίδιες πάντως.

Γενικά παιδιά σε όλα τα αυτοκίνητα μπορείς να αλλάξεις γωνίες, κάμπερ, καστερ, και να βελτιώσεις δραματικα το στήσιμο του αυτοκινήτου.

απλά μετά το κάνεις λίγο ''ειδικό'' πράγμα που δεν συμφερει τις αυτοκινητοβιομηχανίες όταν πρόκειται για αυτοκίνητα παραγωγής !!!
PoLiThS - Παρ 24 Δεκ 2004, 02:44:45
Θέμα δημοσίευσης:
Οτι αλλάζουν αλλάζουν.. αλλα ρυθμιση δεν υπάρχει.. Δεν μπορεις να πας σε ενα συνεργειο να αλλαξεις γωνίες ... δεν γινεται
DIMCHRI - Παρ 24 Δεκ 2004, 14:29:32
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Οτι αλλάζουν αλλάζουν.. αλλα ρυθμιση δεν υπάρχει.. Δεν μπορεις να πας σε ενα συνεργειο να αλλαξεις γωνίες ... δεν γινεται


για δες τι έκανε ο αντώνης στο δικό του 307, στον stisimo asseto.

τι εννοείς ''αλλάζουν'' ?
αλλάζουν τα ψαλίδια για παράδειγμα ???
PoLiThS - Σαβ 25 Δεκ 2004, 01:13:13
Θέμα δημοσίευσης:
Στα Saxo - 106 Πατάνε - Στραβώνουν τα άκρα για να πάρουν Camber
Επίσης τροποποιούνε τα top mount για να πάρουν Caster.
Ronin - Δευ 27 Δεκ 2004, 09:30:29
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Στα Saxo - 106 Πατάνε - Στραβώνουν τα άκρα για να πάρουν Camber


Shocked Shocked Shocked .Αν πραγματικά γίνετε κάτι τέτοιο,υποκλίνομαι στους πανμέγιστους μηχανικούς εκει στο Βόλο.


PoLiThS έγραψε:

Επίσης τροποποιούνε τα top mount για να πάρουν Caster.


Αυτό τώρα πως να γίνετε άραγε?Τι τροποποίηση μπορεί να δέχετε ένα κομμάτι λάστιχο?
volvos - Δευ 27 Δεκ 2004, 17:40:26
Θέμα δημοσίευσης:
ρυθμιζομενα τοπ μαουντ με λαστιχενιο ομως uniball απο demon tweeks αγγλια....ρυθμιζεις οτι θες....
σκεψου οτι με αυτο το πραματακι μεχρι και κορσα αποφασισε να στριψει χωρις μουτρα....
DIMCHRI - Δευ 27 Δεκ 2004, 17:58:05
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτέρ από Peugeot σε Citroen?
HARIS9797 έγραψε:
Το γνωριζω οτι ειναι λιγο παραδοξο να ρωταω κατι τετοιο στο δικο σας site, αλλα επειδη δε μπορω να βγαλω ακρη με καποιο site της Citroen, μηπως υπαρχει περιπτωση να γνωριζει κανεις εαν γινεται να μπει μοτερ απο κανενα rally η 206 rc σε C3? Αν δε κανω λαθος αδερφες εταιριες ειστε, κατι θα ξερει ο ενας για τον αλλο Smile . Κανω λαθος Question


hari νομιζω οτι βγήκαμε λίγο εκτός θέματος.

διάβασα ολα τα ποστ.

η απάντηση είναι ότι μπαίνει αλλά μάλλον δεν σε συμφέρει.

Και να ξέρεις ότι τα αμάξια που έχουν υποστή μηχανθκή μετατροπή δεν πουλιούνται με τίποτα. αν λοιπόν έχεις αποφασίσει να το κρατήσεις 10 χρόνια, τότε προχώρα το . ύτως η άλλως τότε η αξία του θα είναι πολύ μικρή.
Αλλιώς πούλα το και πάρε κατι που να σε ικανοποιεί από όλες τις απόψεις.
PoLiThS - Τρι 28 Δεκ 2004, 23:57:11
Θέμα δημοσίευσης:
Πουλιούνται.. αλλα θέλει υπομονη... να βρεις αυτον.. που ψάχνει κατι σαν και το δικό σου....
DIMCHRI - Τετ 29 Δεκ 2004, 12:27:03
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Πουλιούνται.. αλλα θέλει υπομονη... να βρεις αυτον.. που ψάχνει κατι σαν και το δικό σου....


ακριβώς το ίδιο λέμε. Wink

Πουλιούνται αλλά αφού το κοινό που το ψάχνει είναι πολύ μικρό είναι περιορισμένη και η ζήτηση, οπότε και η πτώση της τιμής είναι αναπόφευκτη.

Σίγουρα πουλιούνται, αλλά πρέπει να περιμένεις πολύ !!!!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr