206.1.4 έγραψε: | BTS έγραψε: | Το αυτοκίνητο σου έχει το αλουμινένιο μπλοκ; Και τι εγκέφαλο; | Ολα τα 1.4 εχουν αλουμινενιο μπλοκ. |
Εκτός από το xsi 1.4 που έχει μπλοκ από χυτοσίδηρο.
Λοιπόν, στο θέμα μας..
Το καπάκι μπαίνει. Το πρόβλημα όμως είναι αλλού.
Το μοτέρ του ραλλύ 1300 σχεδιάστηκε αποκλειστικά για να αποδίδει στις υψηλές στροφές.
Ο εκκεντροφόρος με διάρκεια 278 μοίρες, οι κοντόχοντροι σωλήνες της πολλαπλής εισαγωγής και η γεωμετρία του μπλοκ (με μακριές μπιέλες για μικρές γωνίες) συνηγορούν σε αυτό.
Από την άλλη, τα 1400 μπλοκ έχουν διαφορετικό στρόφαλο και είναι υποτετράγωνα, με έμφαση στη ροπή. Εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές με την ευκολία του ραλλύ!
Βάζοντας λοιπόν καπάκι και πολλαπλή από ραλλύ, του ζητάς να δουλέψει σε μία περιοχή στροφών όπου αντικειμενικά, για μηχανικούς λόγους την φτάνει πιο δύσκολα!
Όσοι το έχουν δοκιμάσει (στην Γαλλία τουλάχιστον) απογοητεύτηκαν.
Και είναι και κάτι άλλο...
Πρέπει να μετατοπιστεί και ο κόφτης σε μια τέτοια περίπτωση, γιατί ο εργοστασιακός θα επεμβαίνει προτού εμφανιστεί η μέγιστη ιπποδύναμη.
Προσωπικά, πιστεύω ακράδαντα πως το καλύτερο που μπορείς να κάνεις στα 1400άρια είναι να βάλεις πολλαπλή και καπάκι από xsi 1.4 ή rallye 1600 8V (είναι τα ίδια).
Έτσι έχεις μία πολλαπλή και έναν εκκεντροφόρο που είναι σχεδιασμένα για τις δυνατότητες του μπλοκ σου και δίνουν πολή καλή απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών.
Και εννοείται πως μετά χρειάζεται πρόγραμμα γιατί το μοτέρ "αναπνέει" πολύ περισσότερο αέρα από πριν.
Αυτά! |