sps έγραψε: |
Ηθελα να ανοιξω αυτο το θέμα για να καταθεσουμε ο καθένας τις αποψεις του και να βγει κάποιο συμπέρασμα.
Λοιπον, κατεληξα στο γεγονος πως τα πλατια ελατηρια ναι μεν χαμηλωνουν το αμαξωμα και ειναι πιο σφικτα σε 20-30 % απο τα νορμαλ, αλλα ρε παιδια αξιζουν τον κοπο? ΟΙ τασεις πλευσεις παραμενουν στις υψηλες ταχυτητες. Μηπως ενα στενο ελατηριο γυρω στις 170 λιμπρες ηταν ο,τι καλυτερο απο τα 3ποντα ΗR , Eibach κλπ? Μπορουν να χρησιμοποιηθουν τα στενα ελατηρια με πιο συμβατικα αμορτισερ οπως sachs performance , koni κλπ? Απο οτι θυμαμαι στο project του drive για το 106 ειχαν βαλει leda στενο 170 lb με bisltein sprint. Και εκει δουλεψε καλα ο συνδυασμος αυτος. Αρα μηπως πρεπει να τα χρησιμοποιουμε και σε μη ρυθμιζομενα καθ' υψος αμορτισερ? |
sps έγραψε: |
Ηθελα να ανοιξω αυτο το θέμα για να καταθεσουμε ο καθένας τις αποψεις του και να βγει κάποιο συμπέρασμα.
Λοιπον, κατεληξα στο γεγονος πως τα πλατια ελατηρια ναι μεν χαμηλωνουν το αμαξωμα και ειναι πιο σφικτα σε 20-30 % απο τα νορμαλ, αλλα ρε παιδια αξιζουν τον κοπο? ΟΙ τασεις πλευσεις παραμενουν στις υψηλες ταχυτητες. Μηπως ενα στενο ελατηριο γυρω στις 170 λιμπρες ηταν ο,τι καλυτερο απο τα 3ποντα ΗR , Eibach κλπ? Μπορουν να χρησιμοποιηθουν τα στενα ελατηρια με πιο συμβατικα αμορτισερ οπως sachs performance , koni κλπ? Απο οτι θυμαμαι στο project του drive για το 106 ειχαν βαλει leda στενο 170 lb με bisltein sprint. Και εκει δουλεψε καλα ο συνδυασμος αυτος. Αρα μηπως πρεπει να τα χρησιμοποιουμε και σε μη ρυθμιζομενα καθ' υψος αμορτισερ? |
BTS έγραψε: |
ξεκίνα από τις 250 λίμπρες - είσαι πιο βαρύς από τα rallye |
Roadrunner έγραψε: |
Παιδια μην ξεχναμε οτι οι πισω ραβροι ειναι μαμα. Δεν ξερω κατα ποσο οι 250 lbs μπορουν να συνδιαστουν με τις μαμα ραβδους. ![]() Τελος επιμενω πως για τις τασεις πλευσεις οφειλεται η ανεπαρκης αποσβεση των αμορτισερ. ![]() |
sps έγραψε: |
Πετρο,Δημητρη,Γιωργο κλπ, καλησπερα! ![]() Πισω εχω νορμαλ ραβδους αλλα αμα ειναι να παμε σε στενα ελατηρια θα αλλαξω και τις ραβδους. Τωρα αμα ειναι δυσκολο να τοποθετηθουν στα υπαρχοντα αμορτισερ, τοτε θα μπλεξουμε! |
MEMsound έγραψε: |
Ρε Γιώργο τι σχέση έχει ο κώλος του 106 σου με τα ελατήρια που φοράς εμπρός??
Το ότι εμπρός έχεις 380 είναι ακριβώς επειδή το αμάξι έκανε (κυρίως) πίστα. Σε ανάβαση θες σίγουρα λιγότερο. Θα γίνει πολύ πιο φιλική η μούρη. Για το πίσω μέρος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ σχεση το ελατήριο εμπρός. Το ότι είναι στον αέρα έχει να κάνει με τις ράβδους στρέψης και τις αντιστρεπτικές. Εξέταζε τα πράγματα πρώτα ένα~ένα και μετά σαν σύνολο και μην πηδάς από το ένα στο άλλο. ![]() |
Gr@lly έγραψε: |
...Πραγματικά ο κόλος είναι παντού και πάντα στον αέρα...
|
Lef205 έγραψε: |
...Συγκεκριμενα στο 106 οσο πιο πολυ μαλακωνεις μπροστα τοσο ηρεμει πισω... |
Παράθεση: |
"Για το πίσω μέρος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ σχεση το ελατήριο εμπρός" |
MEMsound έγραψε: |
Για πιο σκληρά ελατήρια θες και πιο σκληρές ράβδους πίσω όμως όσο σκληραίνεις τόσο χάνεις σε πρόσφυση σε ανώμαλο = δημόσιο δρόμο (και όχι σε πίστα με φλατ οδόστρωμα). Από την άλλη κερδίζεις σε αμεσότητα. Αν πάλι ξεφύγεις σε σκληρότητα εμπρός τότε η μούρη αναπηδά δεν είναι σε συνεχή επαφή ανοίγει ευκολα τροχιά και ακολουθεί και το πίσω μέρος που πλέον έχει τον αμάζευτο... Σωστά? ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Αμεσότητα σε πολύ καλό οδόστρωμα εννοούσα (και με καλά λάστιχα, ζεστά semi)
οπότε πρακτικά χάνεις σε οποιοδήποτε άλλο οδόστρωμα = με κουτσοελατήρια το τιμόνι πάει περίπατο... και μαζί και το πίσω μέρος ![]() οκ αντιληπτό ![]() κάτι μου λέει ότι για δρόμο η λογική "οροφή" είναι για 106 οι 285 λιμπρες ενώ για 206 που είναι λίγο βαρύτερο ίσως κάτι παραπάνω. Επίσης κάτι μου λέει ότι το 13άρι του Γιώργο μεταξύ 220~270 θα βρει την υγειά του. ![]() |
red206rc έγραψε: |
Επειδη αρχισα να μελετω κάποια πράγματα για αναρτήσεις, να ρωτήσω.....
Η σκληρότητα των ελατηρίων που αναφέρατε στις δυο τελευταίες σελίδες με τί αμορτησέρ συνδιάζονται? ![]() |
Lef205 έγραψε: | ||
Σε 106 βολτισιο εχω δει μεχρι και 350 αλλα υπερβολη. 220 ειναι λιγο, απο 250 μεχρι 300. |
brz20 έγραψε: |
Εγω θελω να μου πειτε τα προοδευτικα ελατηρια ειναι στενα?Τι υπερ εχουν?Στο περιπου ξερω οτι βοηθαει να κινησε με ανεση σε συνθηκες πολης και σε μεγαλους δρομους. |
MEMsound έγραψε: |
"Καταρχήν γράφουν πάνω 220 - 35 (ή 35 - 220 δεν θυμάμαι την σειρά)
Το θέμα είναι τι είναι το 220 και τι το 35 ![]() ![]() |