PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 206 - Στενά Ελατήρια!

sps - Παρ 26 Νοέ 2004, 18:59:41
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Στενά Ελατήρια!
Ηθελα να ανοιξω αυτο το θέμα για να καταθεσουμε ο καθένας τις αποψεις του και να βγει κάποιο συμπέρασμα.

Λοιπον, κατεληξα στο γεγονος πως τα πλατια ελατηρια ναι μεν χαμηλωνουν το αμαξωμα και ειναι πιο σφικτα σε 20-30 % απο τα νορμαλ, αλλα ρε παιδια αξιζουν τον κοπο?

ΟΙ τασεις πλευσεις παραμενουν στις υψηλες ταχυτητες.
Μηπως ενα στενο ελατηριο γυρω στις 170 λιμπρες ηταν ο,τι καλυτερο απο τα 3ποντα ΗR , Eibach κλπ?

Μπορουν να χρησιμοποιηθουν τα στενα ελατηρια με πιο συμβατικα αμορτισερ οπως sachs performance , koni κλπ?

Απο οτι θυμαμαι στο project του drive για το 106 ειχαν βαλει leda στενο 170 lb με bisltein sprint.
Και εκει δουλεψε καλα ο συνδυασμος αυτος.
Αρα μηπως πρεπει να τα χρησιμοποιουμε και σε μη ρυθμιζομενα καθ' υψος αμορτισερ?
S16 - Κυρ 28 Νοέ 2004, 23:05:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στενά Ελατήρια!
sps έγραψε:
Ηθελα να ανοιξω αυτο το θέμα για να καταθεσουμε ο καθένας τις αποψεις του και να βγει κάποιο συμπέρασμα.

Λοιπον, κατεληξα στο γεγονος πως τα πλατια ελατηρια ναι μεν χαμηλωνουν το αμαξωμα και ειναι πιο σφικτα σε 20-30 % απο τα νορμαλ, αλλα ρε παιδια αξιζουν τον κοπο?

ΟΙ τασεις πλευσεις παραμενουν στις υψηλες ταχυτητες.
Μηπως ενα στενο ελατηριο γυρω στις 170 λιμπρες ηταν ο,τι καλυτερο απο τα 3ποντα ΗR , Eibach κλπ?

Μπορουν να χρησιμοποιηθουν τα στενα ελατηρια με πιο συμβατικα αμορτισερ οπως sachs performance , koni κλπ?

Απο οτι θυμαμαι στο project του drive για το 106 ειχαν βαλει leda στενο 170 lb με bisltein sprint.
Και εκει δουλεψε καλα ο συνδυασμος αυτος.
Αρα μηπως πρεπει να τα χρησιμοποιουμε και σε μη ρυθμιζομενα καθ' υψος αμορτισερ?


Αποψη μου ειναι αμα πας σε στενο να εισαι γυρο (ισος και λιγο πιο πανω) στις 200 lbs.
Οι τασεις πλευσεις πλευσεις παντως οφειλονται σε μη ικανη αποσβεση των αμορτισερ. Αμα βαλεις πιο σκληρα ελατηρια θα αυξηθουν.
Τελος τα στενα ελατηρια μπαινουν σε οτι αμορτισερ θελεις. Στην ουσια τα στενα ελατηρια μαζι με τα πιατελα τους (πανε πακετο αυτα) ειναι αυτα που σου δινουν την δυνατοτητα να ρυθμιζεις το υψος του αμαξιου σου.

Περισσοτερα απο κοντα.
Κανονιστε για κανεναν καφε. Wink
BTS - Πεμ 02 Δεκ 2004, 22:53:00
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στενά Ελατήρια!
sps έγραψε:
Ηθελα να ανοιξω αυτο το θέμα για να καταθεσουμε ο καθένας τις αποψεις του και να βγει κάποιο συμπέρασμα.

Λοιπον, κατεληξα στο γεγονος πως τα πλατια ελατηρια ναι μεν χαμηλωνουν το αμαξωμα και ειναι πιο σφικτα σε 20-30 % απο τα νορμαλ, αλλα ρε παιδια αξιζουν τον κοπο?

ΟΙ τασεις πλευσεις παραμενουν στις υψηλες ταχυτητες.
Μηπως ενα στενο ελατηριο γυρω στις 170 λιμπρες ηταν ο,τι καλυτερο απο τα 3ποντα ΗR , Eibach κλπ?

Μπορουν να χρησιμοποιηθουν τα στενα ελατηρια με πιο συμβατικα αμορτισερ οπως sachs performance , koni κλπ?

Απο οτι θυμαμαι στο project του drive για το 106 ειχαν βαλει leda στενο 170 lb με bisltein sprint.
Και εκει δουλεψε καλα ο συνδυασμος αυτος.
Αρα μηπως πρεπει να τα χρησιμοποιουμε και σε μη ρυθμιζομενα καθ' υψος αμορτισερ?


Σπύρο κατ' αρχάς χρειάζεσαι πιατέλα και κυλίνδρους με σπείρωμα (θυμάσαι τα λεφτά που σου έλεγα ότι θέλω να γλιτώσω; Laughing ) για να βάλεις στενά, οπότε την ρύθμιση καθ' ύψος θα την έχεις έτσι κι αλλιώς.

Αν το ψάξεις λίγο με διαφορετικές λίμπρες, τα στενά είναι η καλύτερη λύση. Το πρόβλημα όμως είναι ότι, όπως είπε και ο Roadrunner παραπάνω, να αποδειχθούν μαλακά τα αμορτισέρ σου και να έχεις φοβερές ταλαντώσεις.

Εάν θέλεις το ιδανικό, εγώ θα σου πρότεινα το εξής: βάλε στενά (ξεκίνα από τις 250 λίμπρες - είσαι πιο βαρύς από τα rallye ) και μόλις κατασταλάξεις στις λίμπρες και το ύψος, αν τα αμορτισέρ δεν προσφέρουν την επιθυμιτή απόσβεση, τα πας για μία ανακατασκευή-σετάρισμα (μέχρι τότε θα έχουν περάσει αρκετοί μήνες και θα τη χρειάζονται έτσι κι αλλιώς) εκεί που θα πάω και εγώ και έχεις το τέλειο setup.
gavanas - Παρ 03 Δεκ 2004, 14:53:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στενά Ελατήρια!
BTS έγραψε:
ξεκίνα από τις 250 λίμπρες - είσαι πιο βαρύς από τα rallye


Κι εγώ κάπου εκεί μας φαντάζομαι... τα 170άρια πρέπει να είναι χοντρικά όσο τα μαμά στο δυνατό τους(160 νομίζω). Τουτέστιν κερδος μόνο στο χάζεμα στην αρχή που λέγαμε...
S16 - Παρ 03 Δεκ 2004, 15:21:06
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια μην ξεχναμε οτι οι πισω ραβροι ειναι μαμα. Δεν ξερω κατα ποσο οι 250 lbs μπορουν να συνδιαστουν με τις μαμα ραβδους. Confused
Τελος επιμενω πως για τις τασεις πλευσεις οφειλεται η ανεπαρκης αποσβεση των αμορτισερ. Wink
BTS - Παρ 03 Δεκ 2004, 18:57:47
Θέμα δημοσίευσης:
Roadrunner έγραψε:
Παιδια μην ξεχναμε οτι οι πισω ραβροι ειναι μαμα. Δεν ξερω κατα ποσο οι 250 lbs μπορουν να συνδιαστουν με τις μαμα ραβδους. Confused
Τελος επιμενω πως για τις τασεις πλευσεις οφειλεται η ανεπαρκης αποσβεση των αμορτισερ. Wink


Νομίζω ότι ο Σπύρος έχει πίσω ράβδους. Αλλιώς, μία διάσταση επάνω είναι απαραίτητη. Wink

Συμφωνώ και για τα αμορτισέρ, γι' αυτό λέω ότι μετά την τοποθέτηση των ελατηριων θα χρειαστούν σετάρισμα.
sps - Σαβ 04 Δεκ 2004, 17:34:34
Θέμα δημοσίευσης:
Πετρο,Δημητρη,Γιωργο κλπ, καλησπερα! Laughing

Πισω εχω νορμαλ ραβδους αλλα αμα ειναι να παμε σε στενα ελατηρια θα αλλαξω και τις ραβδους.

Τωρα αμα ειναι δυσκολο να τοποθετηθουν στα υπαρχοντα αμορτισερ, τοτε θα μπλεξουμε!
S16 - Σαβ 04 Δεκ 2004, 20:54:20
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Πετρο,Δημητρη,Γιωργο κλπ, καλησπερα! Laughing

Πισω εχω νορμαλ ραβδους αλλα αμα ειναι να παμε σε στενα ελατηρια θα αλλαξω και τις ραβδους.

Τωρα αμα ειναι δυσκολο να τοποθετηθουν στα υπαρχοντα αμορτισερ, τοτε θα μπλεξουμε!


Καλως τον. Smile
Κοιτα βασικα πρεπει να μπει το σπειρωμα των πιατελων στο γονατο. Στο rallye που εχει φυσιγγια αυτο ειναι ευκολο. Ομως για το 206 νομιζω οτι αλλαζει ολο το γονατο μαζι. Αρα θα χρειαστει πατεντα (μικρη παντως) για να μπει και σε καθε αλλαγη αμορτισερ θα πρεπει το σπειρωμα να φοριεται (με πατεντα) στο καινουργιο αμορτισερ.
Συμβουλη μου. Πηγαινε για coil-over μπροστα. Wink
nik_marin - Τετ 28 Δεκ 2005, 19:12:47
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως μπορεί κάποιος να πι τα κατά και τα υπέρ τον στενών ελατηρίων (γραμμικών)
Έναντι τον φαρδιών…
Και ποια κατά την γνώμη του είναι καλύτερα ????

Καλύτερο κράτημα ?? Πληροφόρηση ??

Το ποστ του nik_marin μεταφέρθηκε εδώ μέχρι νεοτέρας.

Εκ της MOD Team
MEMsound

brz20 - Παρ 30 Δεκ 2005, 20:11:50
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω θελω να μου πειτε τα προοδευτικα ελατηρια ειναι στενα?Τι υπερ εχουν?Στο περιπου ξερω οτι βοηθαει να κινησε με ανεση σε συνθηκες πολης και σε μεγαλους δρομους.
Gr@lly - Πεμ 14 Δεκ 2006, 01:49:18
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω μια απορία ιδικά στους αγωνιζόμενους..
Τι ελατήρια φοράνε στα αγωνιστικά τους???
Πόσες λίμπρες....
Εμένα ο ράλλος έχει Apex 380λιμπρες και σχεδόν σε κάθε στροφή
με μικρη ανωμαλία χάνω τα μούτρα..
Γνωρίζω οτι το αμάξι είναι στημένο για πίστα και για αναβάσεις
αλλά οπουδήποτε αλλού ξεχνάω οτι ήξερα για τα αμάξια..
Lef205 - Πεμ 14 Δεκ 2006, 03:19:46
Θέμα δημοσίευσης:
το αυτοκινητο σου εχει 325 λιμπρες ελατηριο οχι 380.
Ανεξαρτητα απο αυτο, το στησιμο σου ειναι για πιστα και μονο.
Για να ξαναβρεις τα μουτρα θα βαλεις απο 250 μεχρι 285 λιμπρες και θα παρατηρησεις και σταθερο κωλο.
Κοστος ελατηριων 140 ευρω καινουργια ή γυρω στα 70 μεταχειρο.
Στο δικο μου δοκιμασα απο 400,350,325,285 κατεληξα στα τελευταια και ειμαι πολυ ευχαριστημενος εκτος απο πιστα που θελω 325.
Gr@lly - Πεμ 14 Δεκ 2006, 12:46:54
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή ρωτησα τον Παναγιώτη και το είδαμε ειναι 380.
Πραγματικά ο κόλος είναι παντού και πάντα στον αέρα.
Το θέμα είναι θα μπορείς να βάζουμε και να τα βγάζουμε εύκολα
η θα θέλουμε και μηχανικο.. Τα ελατήρια εννοω.
Γιατι ο Λεφ ποιο πάνω είπε τι έχει δοκιμάσει.
Τόσο δυσκολο είναι...
MEMsound - Πεμ 14 Δεκ 2006, 13:07:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Γιώργο τι σχέση έχει ο κώλος του 106 σου με τα ελατήρια που φοράς εμπρός??

Το ότι εμπρός έχεις 380 είναι ακριβώς επειδή το αμάξι έκανε (κυρίως) πίστα.
Σε ανάβαση θες σίγουρα λιγότερο.
Θα γίνει πολύ πιο φιλική η μούρη.

Για το πίσω μέρος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ σχεση το ελατήριο εμπρός.

Το ότι είναι στον αέρα έχει να κάνει με τις ράβδους στρέψης και τις αντιστρεπτικές.

Εξέταζε τα πράγματα πρώτα ένα~ένα και μετά σαν σύνολο και μην πηδάς από το ένα στο άλλο. Rolling eyes
Gr@lly - Πεμ 14 Δεκ 2006, 13:13:07
Θέμα δημοσίευσης:
Βάση θεωρίας αν η μούρη είναι τούβλο χάνεις και το κόλο.
Το θέμα είναι οτι κατά πασα πιθανότητα πίσω έχει μόνο αμορτισέρ.
Ολα τα άλλα είναι μαμά..... Μάλλον..
Και μην με κράζετε συνέχεια ήμαρτον.
Ξερόλλες
MEMsound - Πεμ 14 Δεκ 2006, 13:31:16
Θέμα δημοσίευσης:
ποιος είναι ξερόλας ρε μας δουλεύεις? Evil

δηλαδή εγώ από αυτά που γράφεις πρέπει να μπορέσω να βγάλω νόημα?
Question
Road_Runner - Πεμ 14 Δεκ 2006, 13:48:51
Θέμα δημοσίευσης:
Διευκρίνηση: Το ότι στα φρεναρίσματα που έλεγες εχθές ότι ο κώλος σηκωνόταν συνέχεια, από την στιγμή που λές ότι έχεις 380 μπροστά (τούβλο) και μαμά αντιστρεπτικές πίσω, τότε μου φαίνεται λίγο περίεργο...
Αν είχες μπροστά πιο μαλακά ελλατήρια και έπαιρνε πιο πολλές κλίσεις, τότε το συζητάγαμε. Wink
Lef205 - Πεμ 14 Δεκ 2006, 15:47:12
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Ρε Γιώργο τι σχέση έχει ο κώλος του 106 σου με τα ελατήρια που φοράς εμπρός??

Το ότι εμπρός έχεις 380 είναι ακριβώς επειδή το αμάξι έκανε (κυρίως) πίστα.
Σε ανάβαση θες σίγουρα λιγότερο.
Θα γίνει πολύ πιο φιλική η μούρη.

Για το πίσω μέρος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ σχεση το ελατήριο εμπρός.

Το ότι είναι στον αέρα έχει να κάνει με τις ράβδους στρέψης και τις αντιστρεπτικές.

Εξέταζε τα πράγματα πρώτα ένα~ένα και μετά σαν σύνολο και μην πηδάς από το ένα στο άλλο. Rolling eyes


Μανθο μου μετο συμπαθιο αλλα εσυ λες μαλ***ες στη συγκεκριμενη περιπτωση! Laughing

Το πισω μερος εχει απολυτη σχεση με το ελατηριο εμπρος.Συγκεκριμενα στο 106 οσο πιο πολυ μαλακωνεις μπροστα τοσο ηρεμει πισω.
Γιωργο στο δικο μου την εχω κανει τη δουλεια μονος μου, το θεμα ειναι οτι στο δικο σου μια φορα θα γινει και τερμα,ασε που για αρχη καλο ειναι να το εχεις μαλακο ωστε να υπαρχει ευκολο κοντρολ.
Οταν εχεις ευκαιρα 70 ευρω βαλε αγγελια στη ζητηση για 285 λιμπρες.
Το αυτοκινητο σου πισω ειναι μαμα και για μπροστα μου φαινεται περιεργο γιατι οταν ειχατε αλλαξει κιβωτιο το ελατηριο 325 εγραφε που ειχα δει . . .
MEMsound - Πεμ 14 Δεκ 2006, 16:16:47
Θέμα δημοσίευσης:
Προφανώς παίζουμε με τις λέξεις...

Εμένα αυτό:
Gr@lly έγραψε:
...Πραγματικά ο κόλος είναι παντού και πάντα στον αέρα...


μου φάνηκε ότι εννοεί ότι ο κώλος αναπηδά και ότι δεν πατάει κάτω (με την έννοια ότι χοροπηδάει) και ότι χάνει επαφή με τον δρόμο και χάνει πρόσφυση κλπ κλπ

Εν πάση περιπτώση δεν κατάλαβα ότι εννοούσε ότι γλυστράει, ότι ξεκολάει κλπ κλπ

Αν λοιπόν αυτό εννούσε ο Γιώργος και επίσης αυτό εννοείς και εσύ με το "ηρεμεί":

Lef205 έγραψε:
...Συγκεκριμενα στο 106 οσο πιο πολυ μαλακωνεις μπροστα τοσο ηρεμει πισω...


τότε μάλλον βγάζω ένα σχετικό νόημα.

Προφανώς τα 380 (αν είναι τόσα) του έχουν πέσει πολλά για δρόμο με διαφορές στην κλίση και ανωμαλίες.
Ίσως μέσα στα Μέγαρα να δούλευε καλύτερα, αν και εγώ που το έκανα βόλτα στο Ντράφι μια χαρά μου είχε φανεί ΄(αν και σε αυτό μπορεί να φταίει ότι δεν το πιέσα όσο αντέχει).

Εν πάση περιπτώση θα ήθελες φίλτατε Ελευθέριε να μου εξηγήσεις γιατί όταν έχουμε τόσο σκληρό ελατήριο (= πολύ σκληρό και όχι απλά σκληρότερο από το μαμά) έχουμε πρόβλημα πίσω?

(Ρωτάω για να μαθαίνω Wink )
Lef205 - Πεμ 14 Δεκ 2006, 16:37:53
Θέμα δημοσίευσης:
Moνο σου εδωσες και την απαντηση!
οι λιμπρες αυτες ειναι πολλες για τις ανωμαλιες την κλιση του δρομου (ισως οχι τοσο αυτο) αλλα την ποιοτητατου οδοστρωματος και την ποιοτητα του ελαστικου.
MEMsound - Πεμ 14 Δεκ 2006, 16:50:23
Θέμα δημοσίευσης:
Το καταλαβαίνω απόλυτα για τα εμπρός ελαστικά.
Ότι μια θα πατάνε και μια θα "πετάνε".

Τα πίσω όμως?

Ας ξαναδώσω μια απάντηση...

Εννοείς ότι οι αναπηδήσεις του εμπρός μέρους μεταφέρονται μέσω του σασί και στον πίσω μέρος και χάνει και αυτό την πρόσφυση με το συγκεκριμένο οδόστρωμα?

(Αναλυτικότερα επειδή οι πίσω ράβδοι στρέψης είναι σκληρές (ακόμα και οι μαμά ράβδοι πίσω είναι σκληρές για το βάρος του ραλλι και το συγκεκριμένο είναι μάλλον ελαφρύτερο από μαμά) + τα πολύ σκληρά αμορτισέρ πίστας εμπρός-πίσω αδυνατούν να ακολουθήσουν ντις ανωμαλίες του δρόμου
οπότε
\όταν σκληραίνει πολύ μπροστά όι αναπήδήσεις φτάνουν και στους πίσω τροχούς και χάνεται η μπάλα.)
Μήπως λέω μπουρδες? Laughing

Lef205 - Πεμ 14 Δεκ 2006, 16:55:10
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστοτατος.
Γιατι lagaρεις ομως στο να τα σκεφτεις? Laughing
Συν του οτι η βιδωμενη μουρη ειναι το παν κατα τη γνωμη μου για τον ελεγχο του αυτοκινητου γιατι μπροστα ειναι τιμονι κινηση κλπ οποτε με μια σωστα βιδωμενη μουρη δεν χανεις τον ελεγχο σε ανωμαλιες οποτε και ο κωλος να κανει να φυγει,ελεγχεις με τιμονι γκαζι φρενο κλπ.
Οποτε σκεψου αν εχεις μια μουρη που χανεται . . . αρα τιμονια προσφυση κλπ το θα γινει αν χαθει και ο κωλος!
MEMsound - Πεμ 14 Δεκ 2006, 17:06:49
Θέμα δημοσίευσης:
Αρα συνεχίζοντας το παίξιμο με τις λέξεις...
και εγώ όταν είπα
Παράθεση:
"Για το πίσω μέρος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ σχεση το ελατήριο εμπρός"

το διατύπωσα λάθος. (sorry)

Εννούσα δεν έχει άμεση σχέση = Έχει έμμεση σχέση.

Άμεση θα έλεγα ότι έχουν οι ράβδοι στρέψης, η πίσω αντιστρεπτική και τα πίσω αμορτισερ.

Σωστα φίλτατε?

Προφανώς όταν σκληρύνεις λίγο (σε σχέση με μαμά) εμπρός και πίσω με αμορτισερ + σχετικά σκληρά ελατήρια εμπρός (έως πχ 200 λίμπρες) είσαι οκ.

Για πιο σκληρά ελατήρια θες και πιο σκληρές ράβδους πίσω όμως όσο σκληραίνεις τόσο χάνεις σε πρόσφυση σε ανώμαλο = δημόσιο δρόμο (και όχι σε πίστα με φλατ οδόστρωμα). Από την άλλη κερδίζεις σε αμεσότητα.

Αν πάλι ξεφύγεις σε σκληρότητα εμπρός τότε η μούρη αναπηδά δεν είναι σε συνεχή επαφή ανοίγει ευκολα τροχιά και ακολουθεί και το πίσω μέρος που πλέον έχει τον αμάζευτο...

Σωστά? Question
Lef205 - Πεμ 14 Δεκ 2006, 17:46:59
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:

Για πιο σκληρά ελατήρια θες και πιο σκληρές ράβδους πίσω όμως όσο σκληραίνεις τόσο χάνεις σε πρόσφυση σε ανώμαλο = δημόσιο δρόμο (και όχι σε πίστα με φλατ οδόστρωμα). Από την άλλη κερδίζεις σε αμεσότητα.

Αν πάλι ξεφύγεις σε σκληρότητα εμπρός τότε η μούρη αναπηδά δεν είναι σε συνεχή επαφή ανοίγει ευκολα τροχιά και ακολουθεί και το πίσω μέρος που πλέον έχει τον αμάζευτο...

Σωστά? Question

Δεν ειναι απαρατητο αυτο εγω εχω 23αρες και 285 λιμπρες, ο βολβος 22αρες και 270 λιμπρες.
Τις ιδιες λιμπρες μπορεις να εχεις και με μαμα ραβδους.
Σε αμεσοτητα δεν κερδιζεις τη στιγμη που χανεις τιμονι, αμεσοτητα ειναι να μπορεις να τραβηξεις τιμονια μεσα στη μπουκα η να το γυρισεις και να ακουσει.Οταν το χανεις δεν ειναι αμεσοτητα.
MEMsound - Πεμ 14 Δεκ 2006, 18:11:18
Θέμα δημοσίευσης:
Αμεσότητα σε πολύ καλό οδόστρωμα εννοούσα (και με καλά λάστιχα, ζεστά semi)
οπότε πρακτικά χάνεις σε οποιοδήποτε άλλο οδόστρωμα = με κουτσοελατήρια το τιμόνι πάει περίπατο... και μαζί και το πίσω μέρος Wink

οκ αντιληπτό Wink

κάτι μου λέει ότι για δρόμο η λογική "οροφή" είναι για 106 οι 285 λιμπρες ενώ για 206 που είναι λίγο βαρύτερο ίσως κάτι παραπάνω.

Επίσης κάτι μου λέει ότι το 13άρι του Γιώργο μεταξύ 220~270 θα βρει την υγειά του. Wink
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Πεμ 14 Δεκ 2006, 20:54:08
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη αρχισα να μελετω κάποια πράγματα για αναρτήσεις, να ρωτήσω.....

Η σκληρότητα των ελατηρίων που αναφέρατε στις δυο τελευταίες σελίδες με τί αμορτησέρ συνδιάζονται?
Question
Lef205 - Παρ 15 Δεκ 2006, 02:16:55
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Αμεσότητα σε πολύ καλό οδόστρωμα εννοούσα (και με καλά λάστιχα, ζεστά semi)
οπότε πρακτικά χάνεις σε οποιοδήποτε άλλο οδόστρωμα = με κουτσοελατήρια το τιμόνι πάει περίπατο... και μαζί και το πίσω μέρος Wink

οκ αντιληπτό Wink

κάτι μου λέει ότι για δρόμο η λογική "οροφή" είναι για 106 οι 285 λιμπρες ενώ για 206 που είναι λίγο βαρύτερο ίσως κάτι παραπάνω.

Επίσης κάτι μου λέει ότι το 13άρι του Γιώργο μεταξύ 220~270 θα βρει την υγειά του. Wink

Σε 106 βολτισιο εχω δει μεχρι και 350 αλλα υπερβολη.

220 ειναι λιγο, απο 250 μεχρι 300.
Lef205 - Παρ 15 Δεκ 2006, 02:19:25
Θέμα δημοσίευσης:
red206rc έγραψε:
Επειδη αρχισα να μελετω κάποια πράγματα για αναρτήσεις, να ρωτήσω.....

Η σκληρότητα των ελατηρίων που αναφέρατε στις δυο τελευταίες σελίδες με τί αμορτησέρ συνδιάζονται?
Question

bilstein και osrav αλλα και για τη leda που ρωτησα τα ιδια μου ειπαν.
MEMsound - Παρ 15 Δεκ 2006, 10:30:46
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
MEMsound έγραψε:
....κάτι μου λέει ότι για δρόμο η λογική "οροφή" είναι για 106 οι 285 λιμπρες ενώ για 206 που είναι λίγο βαρύτερο ίσως κάτι παραπάνω.

Επίσης κάτι μου λέει ότι το 13άρι του Γιώργο μεταξύ 220~270 θα βρει την υγειά του. Wink

Σε 106 βολτισιο εχω δει μεχρι και 350 αλλα υπερβολη.

220 ειναι λιγο, απο 250 μεχρι 300.


χμ μάλιστα
μαθαίνω μαθαίνω... Wink
Gr@lly - Κυρ 17 Δεκ 2006, 14:05:43
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν είχαμε σηκώσει το αμάξι για να αλλάξουμε σασμάν φόραγα
325..
Μετα τα άλλαξα για να πάω πίστα και φόρεσα 380.. Είδα και έπαθα και
έτσι ξαναγύρισα στο 325..
Για τους Ελληνικούς δρόμους ακόμα και το 325 ελατήριο
είναι λίγο υπεβολικό...

Βέβαια στην πίστα που το δοκίμασα μου φάνηκε μια χαρά....

Laughing Laughing Laughing Laughing
Lef205 - Κυρ 17 Δεκ 2006, 16:19:46
Θέμα δημοσίευσης:
Αρα καλα θυμομουν! Wink

Αφου και το 325 ειναι πολυ, γιατι δεν εβαλες κατευθειαν 285 ή 250?
Gr@lly - Κυρ 17 Δεκ 2006, 17:41:27
Θέμα δημοσίευσης:
Τα κάναμε τράμπα με τα προηγούμενα..
Βέβαια το μόνο σίγουρο οτι ψιλό ηρέμησε μάλλον..
MEMsound - Τρι 09 Ιαν 2007, 13:18:18
Θέμα δημοσίευσης:
"Προσπερνάω" Laughing τις 2~3 ερωτήσεις των παιδιών πιο πάνω... στις οποίες θα επανέλθουμε.

Μέτρησα χθες τα δικά μου "proflex-άκια" Razz :

Καταρχήν γράφουν πάνω 220 - 35 (ή 35 - 220 δεν θυμάμαι την σειρά)
Ελεύθερο μήκος έχουν 210mm
Πάχος σπείρας 10mm
Διάμετρος εξωτερική 95mm
οπότε εσωτερική (= -2 χ πάχος σπείρας) 75mm

Mε μια πρόχειρη ματιά στο παρακείμενο "μαύρο" Razz 206... τα "ημίστενα" ελατήρια της PS είναι πάνω από 12mm εξωτερική διάμετρο αν και δεν μέτρησα με ακρίβεια.

Το θέμα είναι τι είναι το 220 και τι το 35 Question Confused
volvos - Τρι 09 Ιαν 2007, 13:21:47
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Εγω θελω να μου πειτε τα προοδευτικα ελατηρια ειναι στενα?Τι υπερ εχουν?Στο περιπου ξερω οτι βοηθαει να κινησε με ανεση σε συνθηκες πολης και σε μεγαλους δρομους.


τα προοδευετικα ελατηρια ειναι παντα φαρδια....προσφερουν καλη ανεση καθως ειναι σχεδον ιδια σε σκληροτητα με μαμα.
βοηθαν στριψιμο κυριως λογω του οτι κατεβαζουν το roll center δηλαδη το υψος του αμαξιου και τις τασεις που δημιουργουνται στο στρψιμο(να τουμπαρει που λεμε απλα).

για σπορ οδηγηση θελουμε τα στενα. αυτα τα ολιγα απλα και κατανοητα
Sidobre - Τρι 09 Ιαν 2007, 13:45:50
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
"Καταρχήν γράφουν πάνω 220 - 35 (ή 35 - 220 δεν θυμάμαι την σειρά)
Το θέμα είναι τι είναι το 220 και τι το 35 Question Confused


Tα στοιχεία που γράφει πάνω στο ελατήριο είναι ελεύθερο μήκος/διάμετρος/σκληρότητα. Προφανώς εσένα δεν γράφει διάμετρο έτσι οι κωδικοί σημαίνουν:

220=ελεύθερο μήκος σε χιλιοστά
35= σκληρότητα σε Ν/m

35Ν/m x5.7 = 199,5 lbs/inch

Επίσης παίρνεις και αυτό αν θέλεις να υπολογίζεις μόνος σου τα ελατήρια:
http://www.bluecoilspring.com/rate2.htm
MEMsound - Τρι 09 Ιαν 2007, 13:56:43
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλιστα για το 35 δεν θα διαφωνήσω μιας και ακούγεται πολύ λογικό γιατί είναι μαλακό (σχετικό είναι αυτό βέβαια) )το αμάξι κλπ κλπ (τουλάχιστον σε σχέση με του Παναγιώτη με τα PS που ξέρουμε ότι είναι γύρω στις 280lb)

Όμως τo 220mm γιατί να είναι το ελευθερο μήκος αφού με την ρόδα κρεμασμένη (το ελατήρια ήταν "στον αέρα") το μέτρησα 210mm.

Confused Confused
volvos - Τρι 09 Ιαν 2007, 13:59:43
Θέμα δημοσίευσης:
22 μου φαινεται πολυ...

βεβαια αν το μετρησες μανθο 21 τοτε ειμαστε οκ...

η διαφορα του 1ποντου ειναι

α.ΘΕΣ ΓΥΑΛΙΑ Cool Cool Cool
β. ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ Laughing Laughing Laughing
MEMsound - Τρι 09 Ιαν 2007, 14:00:59
Θέμα δημοσίευσης:
βρε παλικάρι μου δεν μπορείς να μιλήσεις λίγο σοβαρά?!?!?!?!
Δεν είναι όλα τα πράγματα αστεία σαν το αμάξι σου...
αχαχαχαχαχαχαχαχα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Sidobre - Τρι 09 Ιαν 2007, 14:09:01
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μου λες Μανθούκο; Οταν είναι σηκωμένο το αμάξι το ελατήριο παίζει πέρα δώθε σαν κουδουνίστρα; Η είναι εκ των πραγματων προφορτισμένο για να πιάνει σωστά πάνω στα πιατέλα;

Εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει ποτέ να μετράνε ελεύθερο μήκος ελατηρίου αν αυτό δεν το έχουμε στα χέρια μας! Και 1cm προφόρτιση για να στέκεται πάνω στα πιατέλα είναι ήδη πολύ μικρή τιμή....
MEMsound - Τρι 09 Ιαν 2007, 14:13:33
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν αμάξι είναι σημωμένο το ελατήριο παίζει σαν κουνίστρα όπως ακριβώς όπως συμβαίνει και στο cup του Νίκου.

Δεν έχει καθόλου προφόρτιση από την τοποθέτηση. Wink
Sidobre - Τρι 09 Ιαν 2007, 14:16:02
Θέμα δημοσίευσης:
... τότε είναι "πεσμένα" κατά 1 cm...
volvos - Τρι 09 Ιαν 2007, 14:21:23
Θέμα δημοσίευσης:
Rotfl Yahoo! Rotfl Yahoo! Rotfl Yahoo! Rotfl Yahoo! Rotfl Yahoo! Rotfl Yahoo! Rotfl Yahoo! Rotfl Yahoo! Rotfl Yahoo! Rotfl Yahoo! Rotfl Yahoo! Rotfl Yahoo! Rotfl Yahoo!


του επεσε 1 εκατοστο....

τωρα που το διαβασε θα του πεσει και αλλα 5 η....αλλη!!!!!!!!!!!



υ.γ. περα απο τη πλακα πως μετρησες ρε καραμητρο με ακριβεια το ελατηριο πανω στο αμορτισερ και ολα αυτα πανω στο αμαξι.??
και λιγα χιλιοστα να σου εφυγε το χερι φτανει....
μονο αν εβαλες παχυμετρο τοσο μεγαλο που να μετρα +-20εκατοστα...

επισης το να βρεις καποια χιλιοστα διαφορα δε το θεωρω τραγικο οταν ειναι φορεμενα πανω τα ελατηρια.θεωρω οτι αν τα βγαλεις εξω και τα αφησεις ελευθερα μια μερα θα παρουν καποια χιλιοστα εκταση στο μηκος τους!
MEMsound - Τρι 09 Ιαν 2007, 14:41:21
Θέμα δημοσίευσης:
ΡΕΕΕΕΕΕΕ
Όταν κρεμάει η ρόδα το ελατήριο από το πάνω μέρος είναι στον αέρα!
Πόσο πιο απλά να το πω?!?!?!?
Το ίδιο θα συνεβαινε πχ αν σε μια kw απουσίαζε το "helper".

Το μέτρημα είναι πολύ απλό αφού το πάνω άκρο του ελατηριόυ με την ρόδα κρεμασμένη (και το αμάξι σηκωμένο σε γρύλο εννοώ...) φαίνεται.
Ε παίρνεις ένα μέτρο σαν αυτό και μετράς.
Α φοράς και τα γυαλιά σου και βλέπεις... σαχλαμάρες Laughing Laughing
Ε είναι 21cm ακριβώς.

Επίσης αποκλειέται να χει πέσει 1cm. Είναι τελείως εξωπραγματικό κάτι τέτοιο.
volvos - Τρι 09 Ιαν 2007, 16:06:51
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο που εχω διαπιστωσει εγω προσωπικα ειναι οτι με ολα τα ελατηρια της αγορας -προοδευτικα γαρ...- εχεις παντα μια χ ασαφεια στο τιμονι και παντα ενα δυο τρια τεσσερα κλικ αδρανειας στις εντολες σου απο το τιμονι...

με τα γραμμικα εχεις πολυ αμεση επαφη αναμεσα στα χερια σου και το αμαξωμα...οι εντολες σου ειναι σαν να εχουν και γραμμικη αποκριση απο το αυτοκινητο.....
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr