PSClub - Hellas

Νέα - Ford Fiesta ST

teoman - Τετ 25 Φεβ 2004, 13:12:50
Θέμα δημοσίευσης: Έκδοση ST του Ford Fiesta 150 ίππων
24 Φεβρουαρίου 2004
Εκδοση ST του Ford Fiesta 150 ίππων


Eνα νέο υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητο θα «αποκαλύψει» η Ford στην Εκθεση Αυτοκινήτου στην Γενεύη. Ο λόγος για την έκδοση ST του Fiesta, που θα εφοδιάζεται με τον δίλιτρο Duratec κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους. Το “γρήγορο” Fiesta έχει πιο σπορτίφ ρυθμίσεις και αρκετές αισθητικές διαφορές, σε σχέση με το "απλό" μοντέλο.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Ειδικότερα το Ford Fiesta ST έχει νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, διαθέτει ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών ενώ τα χερούλια των θυρών είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος. Επιπλέον στο πίσω μέρος του αμαξώματος δεσπόζει μια αεροτομή. Περνώντας στο εσωτερικό η σπορτίφ αίσθηση είναι και εδώ έντονη. Τα καθίσματα με το αγωνιστικό στυλ που φέρουν πάνω τους τον λογότυπο ST, το δερμάτινο τιμόνι και τα μεταλλικά πετάλια, συνθέτουν την εικόνα στο εσωτερικό του Ford Fiesta ST. Το εν λόγω μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρωπαϊκή αγορά μέσα στους επόμενους μήνες.






Πηγή: autotriti.gr
sotamax - Πεμ 26 Φεβ 2004, 09:29:01
Θέμα δημοσίευσης:
Περιμένουμενα το δούμε στην πίστα με τον ανταγωνισμό...
Ghost Dog - Πεμ 26 Φεβ 2004, 09:50:20
Θέμα δημοσίευσης:
sotamax έγραψε:
Περιμένουμενα το δούμε στην πίστα με τον ανταγωνισμό...

Γιατι οχι και στον δρομο <<με τον ανταγωνισμο!>>..... Wink Wink Wink
kamatsos - Παρ 05 Μάρ 2004, 17:12:36
Θέμα δημοσίευσης:
Bluegrab ΚΑΙ RS ΜΕ 180+PS
BUBA - Παρ 05 Μάρ 2004, 22:59:05
Θέμα δημοσίευσης:
ενταξη δε λεω καλη κινηση της Ford αλλα αισθητικα ρε παιδια ειναι τελειως αδιαφορο το Fiesta. Τοσο σε σημειο που να λες (λεω) προτιμω το 206Gti/GT με τα 137 ψωροαλλογα του παρα το "κουτι" Fiesta. Φανταζομαι να μην εχει πανω απο 22,000 ευρω αλλιως η συγκριση με το RC σιγουρα δεν θα το ευνοεί!
sotamax - Σαβ 06 Μάρ 2004, 09:59:01
Θέμα δημοσίευσης:
Σιγουρα στο δρόμο θα δείξει "τι ψάρια πιάνει" αλλα στην πίστα και με ασφάλεια μπορείς να φέρεις στα όρια το αυτοκίνητο.
Τωρα μες στην πόλη και στις ψιλοκόντρες δεν νομίζω να βγάζεις ασφαλή συμπεράσματα...
sotamax - Σαβ 06 Μάρ 2004, 10:00:57
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει δίκιο ο Kamatsos υπάρχει και το RS...
Τελικά έχει γίνει πολύ ανταγωνιστική η μικρή κατηγορία...
kamatsos - Σαβ 06 Μάρ 2004, 10:05:50
Θέμα δημοσίευσης:
sotamax έγραψε:
Έχει δίκιο ο Kamatsos υπάρχει και το RS...
Τελικά έχει γίνει πολύ ανταγωνιστική η μικρή κατηγορία...


Bluegrab ΚΑΙ BODY KIT ΑΠΟ TO SUPER 1600...........ΚΑΛΟ
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 06 Μάρ 2004, 15:27:18
Θέμα δημοσίευσης:
kamatsos έγραψε:
sotamax έγραψε:
Έχει δίκιο ο Kamatsos υπάρχει και το RS...
Τελικά έχει γίνει πολύ ανταγωνιστική η μικρή κατηγορία...


Bluegrab ΚΑΙ BODY KIT ΑΠΟ TO SUPER 1600...........ΚΑΛΟ


Body kit οκ......Αλλα πως το φαρδενεις μετα Question Με το γνωστο τροπο των 10 ποντων προσθηκων Question Rolling eyes
kamatsos - Σαβ 06 Μάρ 2004, 15:55:06
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
kamatsos έγραψε:
sotamax έγραψε:
Έχει δίκιο ο Kamatsos υπάρχει και το RS...
Τελικά έχει γίνει πολύ ανταγωνιστική η μικρή κατηγορία...


Bluegrab ΚΑΙ BODY KIT ΑΠΟ TO SUPER 1600...........ΚΑΛΟ


Body kit οκ......Αλλα πως το φαρδενεις μετα Question Με το γνωστο τροπο των 10 ποντων προσθηκων Question Rolling eyes


Bluegrab ΤΟ BODY KIT ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟΥΝ (ΕΚΘΕΣΗ ΓΕΝΕΥΗ 2004 ΣΤΟ www.in.gr)
netblaster - Δευ 08 Μάρ 2004, 14:27:48
Θέμα δημοσίευσης:
Κρινοντας παντως απο τα πολυ καλα σχολια που εχουν αποσπασει οι μαμα εκδοσεις του, καθως και η εκδοση ST του Focus, θα πρεπει να ειναι πολυ καλο!!!
Baphomet - Δευ 29 Μάρ 2004, 09:23:29
Θέμα δημοσίευσης:
Δίπλα στο Fiesta ST των 150 ίππων η Ford έκλεψε την παράσταση αποκαλύπτοντας τις ισχυρότερες εκδόσεις RS και αυτή που θα συμμετέχει στο JWRC. H απήχηση που γνώρισε το Focus RS προφανώς ώθησε το αγωνιστικό τμήμα της γερμανικής εταιρείας στη δημιουργία μιας ανάλογης έκδοσης του Fiesta, η οποία αποκαλύφθηκε ως πρωτότυπο μοντέλο στη Γενεύη.



Η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, ενώ ο δίλιτρος κινητήρας, ο οποίος ενδεχομένως αποτελεί αναβαθμισμένη εκδοχή αυτού που κινεί το Focus ST, θα αποδίδει περισσότερους από 180 ίππους. Σύμφωνα πάντα με τη Ford, το Fiesta RS θα χρειάζεται λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα για να "πιάσει" τα 100χλμ./ώρα.




Με πιο έντονη πολεμική εμφάνιση σήμερα αποκαλύφθηκε και ο νέος εκπρόσωπος της Ford στο JWRC. "Γνωρίζουμε πως η τελευταία γενιά Fiesta είναι ιδανική για αγώνες ράλι και πολύ σύντομα θα τη δούμε να τρέχει" δήλωσε ο Jost Capito, διευθυντής της ομάδας RS. H homologation του αγωνιστικού Fiesta αναμένεται να εκδοθεί στις αρχές Μαρτίου.


Πηγή: Ford Motors
MEMsound - Πεμ 18 Νοέ 2004, 16:26:18
Θέμα δημοσίευσης: Ford Fiesta ST
Απο Autoexpress.co.uk

Talk about 'hot' off the press! In a world exclusive, Auto Express is the first magazine ever to get up close and personal with Ford's scorching new Fiesta ST - the long-awaited sporting flagship of the blue oval's supermini range.

The newcomer doesn't arrive until January, and no other UK publication will get its hands on the car until next week, but we were granted exclusive early access to this pre-production model.

It is the machine which Ford hopes will reinvigorate its reputation as a maker of premium hot hatches - but will the ST have enough punch to relive the glory of the legendary XR2? It certainly looks special. Finished in a choice of exclusive colours, including pearlescent red and Focus RS Blue, the hot Fiesta is bound to stand out among racy three-door rivals such as the Mitsubishi Colt CZT and Citroen C2 VTS.

Our car's 17-inch alloys will be an option on production models, with similarly designed 16-inchers fitted as standard kit. But in either case the rims give a purposeful look, filling the arches thanks to the ST's lowered suspension.

Other distinctive touches include a mesh radiator grille and a 'cheese-grater'-effect panel in the front bumper, flanked by twin foglamps. A roof spoiler, low-slung bumper and smart chrome twin exhausts complete the rear. The whole effect combines

ADVERTISEMENT

well to give the Fiesta a lean, muscular appearance on the road. Inside, the ST delivers a quality feel while maintaining a sporty aura. The black half-leather seats have red or blue checked inserts depending on body colour. Meanwhile, an exclusive ST logo is stitched into the trim, and also appears on the steering wheel.

Further unique touches include extra brightwork on the dial surrounds, handbrake and gearlever, plus ST-branded door kickplates. From behind the wheel, the view over the bonnet is the same as in a standard Fiesta - with one notable exception. The stripes, which run from the car's nose to its tail, give a genuinely special feel, evoking the imagery of the Ford GT supercar. The stripes will be an option when the model goes on sale, so drivers won't be forced into having them.

But even minus stripes, the ST will still be sporty. The chassis has been engineered to deliver superb grip, while Ford promises it's worked hard to ensure the well weighted steering has excellent responsiveness. We'll report on its success when we test the car next week.

The Fiesta ST, then, is a welcome addition to the hot hatch party, and promises to deliver a driving experience which is on a par with class leaders. We can't wait to put it head-to-head with its main competitors to find out.
Craig Cheetham
zippy - Τρι 23 Νοέ 2004, 04:33:20
Θέμα δημοσίευσης:
Και πότε θα το έχουμε στην Ελλάδα για να το δούμε απο κοντά?
Ronin - Τρι 23 Νοέ 2004, 09:16:20
Θέμα δημοσίευσης:
zippy έγραψε:
Και ποτε θα το εχουμε στην Ελλαδα για να το δουμε απο κοντα?


Απο αρχές Μαρτίου θα είναι διαθέσιμο.
zippy - Τρι 23 Νοέ 2004, 14:34:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
zippy έγραψε:
Και ποτε θα το εχουμε στην Ελλαδα για να το δουμε απο κοντα?


Απο αρχές Μαρτίου θα είναι διαθέσιμο.

Ξερει κανεις αν θα εχει και εκδοση περα απο 150 αλογα?Το λεγομενο rs.Γιατι αυτο ακουγετε απο την ford εδώ και κατι χρονια για αυτην την εκδοση.
Ronin - Τρι 23 Νοέ 2004, 14:43:29
Θέμα δημοσίευσης:
zippy έγραψε:
Ronin έγραψε:
zippy έγραψε:
Και ποτε θα το εχουμε στην Ελλαδα για να το δουμε απο κοντα?


Απο αρχές Μαρτίου θα είναι διαθέσιμο.

Ξερει κανεις αν θα εχει και εκδοση περα απο 150 αλογα?Το λεγομενο rs.Γιατι αυτο ακουγετε απο την ford εδώ και κατι χρονια για αυτην την εκδοση.




Έχουν παρουσιάσει αυτο το πρωτότυπο.2λιτρος 16βαλβιδος κινητήρας,180 άλογα,7 sec τα 0-100.
Άγνωστο το πότε και το αν θα βγεί στην παραγωγή...
zippy - Τρι 23 Νοέ 2004, 18:04:55
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν εχει τουρμπινα τι να παρω το fiesta τι να παρω το 206 το rc.Σαν μοτορια και επιδοσεις μου φενονται τα ιδια.Η διαφορα θα κριθει στο καλουπι και στην τιμη. Rolling eyes Rolling eyes
COOL ALEXIS - Τετ 24 Νοέ 2004, 10:03:13
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό το ρημάδι το Fiesta μόνο σαν RS τρώγεται!!! Γιατί κατα τ'άλλα είναι ένα απολύτως αδιάφορο κάρο!!! Ούτε όμορφο είναι ούτε καν άσχημο!!!
Είναι τέλειως αδιάφορο! Είμαι σίγουρος πως άμα εξαφανιζόταν από τους δρόμους κανένας μα κανένας δεν θα το πρόσεχε!!!
zippy - Τετ 24 Νοέ 2004, 14:27:49
Θέμα δημοσίευσης:
COOL ALEXIS έγραψε:
Αυτό το ρημάδι το Fiesta μόνο σαν RS τρώγεται!!! Γιατί κατα τ'άλλα είναι ένα απολύτως αδιάφορο κάρο!!! Ούτε όμορφο είναι ούτε καν άσχημο!!!
Είναι τέλειως αδιάφορο! Είμαι σίγουρος πως άμα εξαφανιζόταν από τους δρόμους κανένας μα κανένας δεν θα το πρόσεχε!!!


Κοιτα να σου πω την αληθεια δεν ειναι και οτι πιο ομορφο που εχει βγαλει η ford.Αλλα σε καποιο σημειο θα διαφονισω μαζι σου.Γιατι δεν μπορο να φανταστω οτι δεν θα εχει κανενα εξτρα καλουδι για να κανει την διαφορα στο ματι. Wink Wink
MEMsound - Πεμ 25 Νοέ 2004, 09:45:11
Θέμα δημοσίευσης:
Article from: Auto Express November 25/11/2004

While the Zetec S duo will appeal to cost-conscious buyers, it's the 150bhp ST that will get performance fans really excited. As we revealed in last week's Auto Express, the racy looks set it apart, while the special edition white paint and £200 stripe package mean our test car looks every bit a worthy XR2 successor.

The question is, does it live up to a long line of sporting Fiestas out on the road? Ford's engineers have worked hard to make sure it does - stiffened suspension combined with revised damping means the ST feels more alive than any previous sporting model.


Despite the steering being a little artificial around the centre point, turn-in is positive and quick, while front-end grip is excellent. What's more, the Fiesta remains stable through corners, even if it does lift its inside rear wheel when provoked. This excellent control means the ST, as with all good hot hatches, is very adjustable. You can use the throttle to balance the car through bends, and at all times it feels controllable.

The ST is light, agile and fun, while Ford has resisted the temptation to make the ride unpleasantly stiff, as it's pliant over undulating roads. The suspension gets jittery on really uneven surfaces, but despite our test car's optional 17-inch wheels, it never gets too crashy for comfort around town.

This is the first Fiesta equipped with disc brakes at the rear, and stopping power and pedal feel are good. Under the bonnet, the 2.0-litre Duratec engine may lack the ultimate output of more powerful rivals such as the Renaultsport Clio, but performance is brisk, with a near 130mph top speed, and throttle response sharp - 0-60mph arrives in around eight seconds. The tuned exhaust also gives a pleasant burble, but it does get coarse towards the 6,500rpm mark. Nevertheless, with leather sports seats and chrome details to brighten up the interior, the ST will bring a smile to the faces of fast Ford lovers.
Owen Mildenhall

MEMsound - Πεμ 23 Δεκ 2004, 14:38:47
Θέμα δημοσίευσης:
Χμμμ και στα Ελληνικα για τους μη Αγγλομαθεις..!
Απο automoto.flash.gr:

Τα αγωνιστικά γονίδια της Ford ξαναχτύπησαν και μετά τα Focus ST και RS, ανέλαβαν να μεταμορφώσουν το μικρό μοντέλο της εταιρίας, το Fiesta. Ανάμεσα στην επιλογή «σπορ» και «σούπερσπορ» το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας επέλεξε την πρώτη λύση και έτσι έχουμε την έκδοση ST και όχι RS, όπως περίμεναν μερικοί. Έτσι θα πρέπει να δούμε το Fiesta ST, δηλαδή σαν ένα φιλικό, αρχικά, σπορ αυτοκίνητο με έναν ελαστικότατο -για τον χαρακτήρα του- 2λιτρο κινητήρα 150 ίππων, και όχι σαν ένα απόλυτο σούπερσπορ αυτοκίνητο, οπότε η σύγκριση με 206, Clio και Mini που κινούνται μεταξύ 178 και 210 ίππων, αναφέρεται σε -μερικώς- ανόμοιες ποσότητες.



Στη Ford, στρίμωξαν μέσα στο Fiesta την τεχνογνωσία και την τεχνολογία από τη συμμετοχή της εταιρίας στο Παγκόμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αλλά και σε άλλους αγώνες, κυρίως όμως στον καθημερινό αγώνα της κίνησης μέσα στις πόλεις μας. Είναι η πρώτη πραγματικά δυναμική έκδοση του μικρού της μοντέλου, από το 1981 όταν είχε παρουσιαστεί το Fiesta XR2. Σήμερα δε, επιχειρεί να αναβαθμίσει τη θέση της στο νεανικό κοινό, αλλά και στον ανταγωνισμό.



Το Fiesta ST δημιουργήθηκε από το αγωνιστικό τμήμα της εταιρίας, το Ford Team RS και το ST φωνάζει από μακριά ότι πρόκειται για ένα διαφορετικό Fiesta, ειδικά στην έκδοση με τις λευκές γραμμές στο καπό και τον ουρανό που παραπέμπουν στη δεκαετία 60-70, όταν όλα τα σπορ αυτοκίνητα που σέβονταν τον εαυτό του, αλλά και τα εργοστασιακά αγωνιστικά, έπρεπε να έχουν τέτοιες άσπρες γραμμές. Το σημερινό ST, ξεχωρίζει εξωτερικά από τους ξανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με τα νέα φώτα ομίχλης, τους τροχούς των 16 ιντσών, τα (διακριτικής εμφάνισης) αεροδυναμικά βοηθήματα, τη σπορ απόληξη της εξάτμισης και τον χαρακτηριστικό της ήχο.



Στο εσωτερικό υπάρχει η ίδια φιλοσοφία με τα τύπου μπάκετ καθίσματα να φέρουν τα διακριτικά ST που υπάρχουν και στο δερμάτινο τιμόνι των τριών ακτίνων, τα πεντάλ να είναι αλουμινένια και τον ήχο από τον 2λιτρο 16βάλβιδο κινητήρα της σειράς Duratec να γεμίζει την καμπίνα. Όπως αναφέραμε, αποδίδει 150 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 19,36 χγμ/4.500 σ.α.λ. Έτσι, εξασφαλίζει στο ST επιδόσεις της τάξεως των 208 χλμ/ω τελική ταχύτητα και επιτάχυνση 0-100 χλμ/ω σε 8''.



Στο δρόμο και στο ορεινό δίκτυο της Τοσκάνης όπου έγινε η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του ST και είχαμε την πρώτη μας γνωριμία με το αυτοκίνητο, εκτιμάς από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα το πολύ καλό στήσιμο των αναρτήσεων και την πολύ καλή δουλειά που έκαναν οι μηχανικοί της Ford. Το Fiesta ST συμπεριφέρεται τελείως ουδέτερα, είναι φιλικό και ο οδηγός μπορεί να «παίξει» και να το τοποθετήσει όπως θέλει (και όπως πρέπει βέβαια) πριν τη στροφή. Ο κινητήρας είναι πρόθυμος και δυνατός σε όλο το φάσμα των στροφών και κυρίως από τις πολύ χαμηλές.



Ακόμη και από τις 1.900 σ.α.λ. το αυτοκίνητο επιταχύνεται ικανοποιητικά π.χ. με 3η ταχύτητα σε επαρχιακό δρόμο με στροφές. Εδώ είναι και το μυστικό του σπορ χαρακτήρα στο ST. Eκεί που σε άλλα θα έπρεπε ο οδηγος να κατεβάσει μια ταχύτητα για να επιταχυνθεί, το ST απομακρύνεται και έχει φθάσει στην επόμενη στροφή πιο άνετα και πιο ξεκούραστα, παρά το ότι π.χ. στις 7.000 στροφές έχει 30-40 ίππους λιγότερους από άλλα. Στις 3.000 όμως έχει τους ίδιους ή ίσως 4-5 λιγότερους και μάλλον περισσότερη ροπή.



Πάντως, για να μην μηδενίζουμε και τα πιο δυνατά αυτοκίνητα, το ST θα ήταν ακόμη καλύτερο αν είχε τον 2λιτρο κινητήρα του με την ίδια ισχύ, δηλαδή 170 ίππους, που τον βρίσκουμε στο Focus ST. Ότι και να μας πουν οι άνθρωποι της Ford, εδώ δεν θα μας πείσουν. Ωστόσο, το ST εύκολα αναβαθμίζεται με τα «πράγματα» του Focus ST. Κάτι πολύ καλό είναι η συνεργασία του κιβωτίου των 5 σχέσεων με τα χαρακτηριτικά του κινητήρα, καθώς οι σχέσεις είναι πιο κοντά μεταξύ τους, αλλά και η τελική μετάδοση λίγο πιο κοντή. Όπως μας είπαν οι μηχανικοί της Ford, προτίμησαν τη λύση του 5αριού αφού, μετά από δοκιμές, ένα κιβώτιο 6άρι θα αποδεικνυόταν χωρίς πρακτική σκοπιμότητα.

Παράλληλα, ήθελαν το ST να είναι ένα αυτοκίνητο με το οποίο θα κινείσαι άνετα σε καθημερινούς ρυθμούς μέσα στην πόλη, αλλά και θα μπορείς να κάνεις γρήγορα μια διαδρομή εκτός πόλης. Στα λοιπά μηχανικά μέρη, έχουμε αλλαγές στα φρένα με τους δίσκους εμπρός να είναι οι ίδιοι (258 χλστ) με το απλό Fiesta 1.6, αλλά οι δαγκάνες και τα τακάκια να είναι αυτά του Focus ST. Πίσω, αντί για τα ταμπούρα του απλού Fiesta υπάρχουν δίσκοι. Αμορτισέρ και ελατήρια είναι, βεβαίως, λίγο πιο σκληρά όπως και ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας, οι δε εμπρός τροχοί έχουν περισσότερο αρνητικό κάμπερ.

Η σχέση μετάδοσης είναι πιο κοντή όπως είπαμε (5η/31,7χλμ/ώρα/1.000 σ.α.λ.) η δε κρεμαγιέρα είναι κατά 10% πιο γρήγορη. Ολα αυτά δημιουργούν ένα σύνολο που χαίρεσαι να το οδηγείς σβέλτα έως πολύ γρήγορα σε δρόμο με στροφές και σε συνδυασμό με το γεροδεμένο της όλης κατασκευής, εμπνέει εμπιστοσύνη σε κάθε στιγμή. Παράλληλα με την έκδοση ST, παρουσιάστηκε από τη Ford και η έκδοση S του Fiesta.



Εδώ ο κινητήρας είναι ο 16βάλβιδος Duratec 1.6 που αποδίδει ισχύ 100 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 14,8 χγμ στις 4.000 σ.α.λ. Οι επιδόσεις που υπόσχεται η Ford για το Fiesta S είναι 184 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα και 9,9 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα. Πρόκειται σαφώς για μια πιο προσιτή οικονομικά, αλλά πάντα σπορτίβ έκδοση του Fiesta. Τόσο το Fiesta SΤ όσο και το S, θα διατίθενται στην ελληνική αγορά από τον Μάρτιο του 2005 σε τιμές που δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, αλλά που αν κρίνουμε από την τιμολογιακή και εμπορική πολιτική της Ford στην Ελλάδα, θα είναι άκρως ανταγωνιστικές.


Επισης ο Γιόστ Καπίτο, επικεφαλής των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Ford Ευρώπης δηλωσε τα εξης:
http://automoto.flash.gr/reportage/interview/2004/12/27/4360id/
Εγω θα ρωτησω το εξης πολυ απλο.
Ποτε θα φτιαχτει αυτοκινητο ποιο ομορφο απο το 206 με τετοια χαρακτηριστικα και ποικιλια σε εκδοσεις και με τετοια τιμη! Question Exclamation
Stevon - Πεμ 21 Απρ 2005, 12:17:34
Θέμα δημοσίευσης:
-Το Fiesta των 150 ίππων διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά έναντι 18.526 ευρώ....

Και μία ποιό αναλυτική δοκιμή επί Ελληνικού εδάφους....
και το κατάληλο link.http://www.in.gr/auto/expositions/exposition.asp?lngEntityID=44378

Nομίζω πάντος αδικία το ότι συγκρίνουν το δικό μας RC με αυτό ....διώτι αυτό που αποκομίζει ο κάθε ένας που θα δεί αυτό το site είναι ότι στην τιμή που παίζει το fiesta ουσιαστικά υπάρχει αυτό και το fr (ibiza) πράγμα το οποίο αδικεί το πολύ καλό 2,0 gti 206 αφού έχει και προσιτή τιμή...και επιδόσεις και ομοιογένεια κτλ...κτλ...κτλ...
MEMsound - Πεμ 21 Απρ 2005, 13:11:03
Θέμα δημοσίευσης:
Stevon έγραψε:
-Το Fiesta των 150 ίππων διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά έναντι 18.526 ευρώ.......

να με τι θα παίζω.... Wink
netblaster - Πεμ 21 Απρ 2005, 17:57:09
Θέμα δημοσίευσης:
Fiesta RS δεν προκειται να βγει!!! Οπως επισης, ουτε και Focus RS... Αυτο γιατι η Ford "εμπαινε μεσα" με την κατασκευη καθενος RS!!! Με λιγα λογια οι λογοι ειναι οικονομικοι, κυριως, γιατι μην ξεχναμε οτι και η Cosworth δεν ανοικει πλεον στη Ford!!!
sps - Παρ 22 Απρ 2005, 10:04:53
Θέμα δημοσίευσης:
Το ειδα την Κυριακη στα Μεγαρα!
Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ειναι πολυ χαμηλο για εργοστασιακο.
Οι θολοι δεν ειχαν καθολου κενο με τους τροχους.
Κατα τα αλλα αδιαφορο, δειχνει και ειναι μικρο αμαξι.
Σε σχεση με το 206 που δειχνει πιο αμαξι.
Το ιδιο επαθα και με το ιμπιζα cupra.
Μπαινω μεσα, και λες και μπηκα στο πολο που ειχα το 98!
MEMsound - Κυρ 07 Αύγ 2005, 10:46:58
Θέμα δημοσίευσης:
Νεο Ford Fiesta ST Group.Ν
geopili - Δευ 08 Αύγ 2005, 09:44:13
Θέμα δημοσίευσης:
Και η άποψη από το Automotopress για τα Fiesta S και ST:

http://www.automotopress.gr/showape.asp?ID=28
volvos - Τρι 21 Φεβ 2006, 20:21:42
Θέμα δημοσίευσης:
Κυριοι ως 28/2 προσφορα
φιεστα στ σε μπλε-μαυρο-κοκκινο μονο 16700 με ριγες στο πλαι...
σκετο δεν υπαρχει τελικα.....

ειμαι στο τσακ.

μιλωντας δε με φιλο απο 4τ μου ειπε οτι το μαμα φιεστα δεν τον ειχε τρελλανει αλλα προσφτα δομιμασαν ενα στα μεγαρα με αναρτηση απο καρανικολα(ανακατασκευασμενα μαμα αμορτισερ και ελατηρια eibach)
και επαθε κολουμπρα...δεν ηθελε να κατεβει! με τα αμορτισερ και 2-3πραγματα στο μοτερ((τα οποια μου ειπε οτι ηταν μουφα και δε εδωσαν τιποτα) το αμαξι επεσε 1.5 δευτ στο γυρο Wink

θα δωσω 12000 δικο μου + 3500 που εχω υπολογισει να μου παει το 206 για να γινει αμαξι......

ειμαι στο τσαααακκκκκκκκκκκκκκκκκκκκ
ΝΙΚΟΣ - Τετ 22 Φεβ 2006, 09:37:29
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Το ειδα την Κυριακη στα Μεγαρα!
Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ειναι πολυ χαμηλο για εργοστασιακο.
Οι θολοι δεν ειχαν καθολου κενο με τους τροχους.
Κατα τα αλλα αδιαφορο, δειχνει και ειναι μικρο αμαξι.
Σε σχεση με το 206 που δειχνει πιο αμαξι.
Το ιδιο επαθα και με το ιμπιζα cupra.
Μπαινω μεσα, και λες και μπηκα στο πολο που ειχα το 98!


Σπυρο οντως το Cupra απο μεσα δεν λεει και πολλα.ΑΠ εξω ομως ειναι αρκετα ομορφο σε σχεση με αλλα IBIZA Wink
ultra-one - Τετ 22 Φεβ 2006, 09:53:29
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Κυριοι ως 28/2 προσφορα
φιεστα στ σε μπλε-μαυρο-κοκκινο μονο 16700 με ριγες στο πλαι...
σκετο δεν υπαρχει τελικα.....

ειμαι στο τσαααακκκκκκκκκκκκκκκκκκκκ

Μη μου λες τέτοια, μη μου λες τεεεεετοιαααα!!!!!!!!! Twisted evil



volvos έγραψε:

θα δωσω 12000 δικο μου + 3500 που εχω υπολογισει να μου παει το 206 για να γινει αμαξι......

Δεν νομίζω να θες μόνο 3500 για να κάνεις το 206 1.6 δίλιτρο και να αλλάξεις αμορτισέρ, ελατήρια, αντιστρεπτικές, ακραξόνια, ψαλίδια, ράβδους κλπ!!!!!!!! Και μετά σου μένουν και τα "αθεράπευτα", δηλαδή η κακή θέση οδήγησης + το αργό, ασαφές και χαλαρό τιμόνι.............. Confused Confused Confused

Χρωστάω ακόμη 18 δόσεις γμτ!!!!! Evil Evil Evil Evil Evil
volvos - Τετ 22 Φεβ 2006, 11:25:26
Θέμα δημοσίευσης:
update...
16100 ασπρο χωρις μεταλλικο και χωρις ριγες και παραδοση σε 3μηνες.
MEMsound - Τετ 22 Φεβ 2006, 11:31:49
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing Laughing
Έτσι κάτι γίνεται αν και εμφανισιακά δεν μου αρέσει πολύ ... (τουλάχιστον σε σχέση με το 206)
Πάντως αν όπως λένε (λέτε) είναι καλύτερο οδηγικά είναι μια πολύ καλή επιλογή.... (άλλωστε το 2λιτρο GTI έχει σταματήσει...)
brz20 - Τετ 22 Φεβ 2006, 12:11:37
Θέμα δημοσίευσης:
16100 Question Question Question Question
Τζαμπα πραγμα.Φτηνο γκαζι αλλιως.Ειναι οραιο εξωτερικα αλλα στο εσωτερικο μου τα χαλαει λιγακι.Παντως θα σας πω οτι πριν αποφασισω για το ποιο αμαξι θα παρω το Fiesta το ειχα στα υπ'οψην μου και μεχρι τοτε ηταν και πρωτο στην λιστα των προτημισεων μου.
ultra-one - Τετ 22 Φεβ 2006, 12:12:30
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Laughing Laughing Laughing Laughing
Έτσι κάτι γίνεται αν και εμφανισιακά δεν μου αρέσει πολύ ... (τουλάχιστον σε σχέση με το 206)
Πάντως αν όπως λένε (λέτε) είναι καλύτερο οδηγικά είναι μια πολύ καλή επιλογή.... (άλλωστε το 2λιτρο GTI έχει σταματήσει...)

Εμφανισιακά σίγουρα το 206 είναι μακράν καλύτερο....
Από την εμπειρία μου ακόμη και με Fiesta 1.4, το Fiesta είναι καλύτερο από το 206 οδηγικά και έχει μακραααααααααααν το καλύτερο τιμόνι που έχω δει σε σύγχρονο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας και από τα καλύτερα που έχω δει ποτέ......
+Εξαιρετικό κιβώτιο, +Πάρα πολύ καλή θέση οδήγησης!

Αν είχα ξοφλήσει το δάνειο για το 206 θα έκανα την κίνηση για το Fiesta ST χωρίς δέυτερη σκέψη......
volvos - Τετ 22 Φεβ 2006, 12:16:53
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΟΥ ΝΑ διαβασεις το αρθρο των 4τ στο 0-100-0 του μεθεπομενου τευχους να διεις τι θα γραφουν για το στ...εκει θα σε πιασει τρελλη θλιψη
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr