Steve έγραψε: |
Λοιπόν, ο ψηλός το ζωγράφισε πάλι και έκανε την μαγκιά του ![]() ![]() Τί μπορούμε να κάνουμε λοιπόν σε έναν κινητήρα της Peugeot 1.400cc 16v? Σηκώνοντας το καπώ θα δούμε αυτό. Έτσι είναι λοιπόν ο κινητήρας... ![]() ![]() ![]() Αρχίζουμε βγάζοντας τον πνίχτη. Μαζί με τον πνίχτη είναι κολημένος και ο σωλήνας με τις σπείρες. Κόβουμε το κομμάτι που έχω σημειώσει με κίτρινο "τετραγωνάκι" εδώ. Κόβουμε μόνο την 2η άκρη, εκεί πριν αρχίσει η πρώτη σπείρα του σωλήνα. Την άλλη άκρη που μπαίνει μέσα στο φιλτροκούτι δεν την πειράζουμε καθόλου. Μέχρι στιγμής, κερδίζουμε την στεγανότητα του κατασκευαστή. ![]() ![]() Από εδώ και πέρα βάζουμε την φαντασία μας να δουλέψει. Μια λύση (την οποία ακολούθησα) είναι η εξής: Πάμε σε ένα μαγαζί με βελτιωτικά είδη και παίρνουμε έναν σωλήνα αλουμινίου που να ταιριάζει όσο το δυνατόν στην διαδρομή από το φιλτροκούτι μέχρι πίσω από το φανάρι. Εάν ο σωλήνας δεν ταιριάζει ακριβώς δεν πειράζει. Εκεί έχουμε 2 λύσεις: 1) να βάλουμε τον σωλήνα σε κουρμπαδόρο (μηχάνημα που το έχουνε οι υδραυλικοί) και να το στρίψουμε ελάχιστα με σκοπό να κάνουμε τις ανάλογες καμπύλες και να έρθει στην επιθυμητή θέση. 2) να πάμε σε μηχανουργείο και να αρχίσουμε τα κόψε ράψε (όπως και τελικά έκανα γιατί ο κουρμπαδόρος δεν βόλευε! ![]() Σφίγγουμε τον σωλήνα αυτόν με μεταλλικόυς σφικτήρες και κολάρο σιλικόνης κατά προτίμηση στην μία άκρη που είναι στο φιλτροκούτι, ενώ στην άλλη βάζουμε κολάρο σιλικόνης (και σφικτήρες αν το θεωρήσουμε απαραίτητο) για να μην έχουμε κραδασμούς και μεταλλικούς ήχους ![]() Η τελική εικόνα θα μοιάζει με αυτές εδώ: φωτό 1η, φωτό 2η. Κόστος : 30 ευρώ ο αλουμινοσωλήνας και 30 ευρώ τα κόψε ράψε, 60 ευρώ. Και 60-70 το φίλτρο ελευθέρας (αν θέλουμε) 120 ευρώ στο σύνολο. Ίσως να πετύχετε φθηνότερο σωλήνα ή να γλιτώσετε τα κόψε ράψε αν είστε τυχεροί ![]() Η δεύτερη λύση θα είναι να πάτε σε εξατμισά και να σας βάλει τίποτα περισσεύματα από σωλήνες με το κατάλληλο κόψε ράψε έτσι ώστε να πετύχετε το ίδιο πράγμα με τον αλουμινοσωλήνα! ![]() ![]() Και λοιπόν, τί κερδίζουμε? Εγώ προσωπικά που ΔΕΝ έχω βάλει φίλτρο ελευθέρας (ακόμα... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ευχαρίστώ όσους μπήκανε στον κόπο να το διαβάσουνε, περιμένω γνώμες αν θέλετε βέβαια ![]() |
Baphomet έγραψε: |
προφανως ειναι τοσο βλακες που δεν εκαναν τον κοπο να δουν αν ειναι το ιδιο φιλτροκουτι... φιλτρο για εμας ΔΕΝ υπαρχει ακομα... |
Baphomet έγραψε: |
αληθεια απο περιεργεια...για το C2 τι διαστασεις δινει? |
Παράθεση: |
Hello,
I have a 206 1.4 16v XS 2004. I browsed your catalog to the local dealer and found the following filter: 206 1.4L 16v HP: 88 kW: 65 Engine: TU3JP4 Year: 03 --> Part No.: P950291 Price Code: 08 Shape: PANEL D1: 204 D3: 168 H: 24 Fig.: 1 Well, the dimensions are totally wrong. The dimensions of the filter should be about: D1: 350 D3: 150 So, is it just a mistake in the catalog or the dimensions are trully wrong? Thank you in advance. Steve Perdios. |
harist έγραψε: |
Ρε συ steve δεν δοκιμαζεις κατι αναλογο και στην BMC???? |
Baphomet έγραψε: |
και βρηκα και το ΟΕΜ |
Παράθεση: |
Το ότι το 206 στο WRC είχε ως σπόνσορα την Green, κάτι μου λέει... δεν ξέρω αν με πιάνεις Μόνο την Green θα εμπιστευτώ για φίλτρο ελευθέρας.
|
harist έγραψε: | ||
Μια ερωτηση ρε παιδια αυτο το ΟΕΜ τι ακριβως ειναι?? ![]() ![]() ![]()
Ναι αλλα μη ξεχνας οτι και το ''καρο'' του shcumacher στην F1 ειχε και εχει αν δεν κανω λαθος ως σπονσορα την BMC, αυτο κατι μας λεει ετσι δεν ειναι??? ![]() ![]() ![]() |
Παράθεση: |
Μια ερωτηση ρε παιδια αυτο το ΟΕΜ τι ακριβως ειναι??
|
Παράθεση: |
Επειδή δεν μου αρέσει να βλέπω τους άλλους να υποφέρουν...
ΟΕΜ σημαίνει Οriginal Equipment of Μanufacturer και δεν είναι άλλα από τα λεγόμενα ανταλλακτικά πρώτης τοποθέτησης, είτε αυτά είναι αμορτισέρ, είτε είναι φίλτρα, κτλ. |
speedy100 έγραψε: |
Καλημέρα σε όλους,
Παιδιά η Green είναι Αγγλική εταιρεία και οχι Αμερικάνικη. ![]() Φιλικά Speedy100 |
Παράθεση: |
---------- Original Message ----------------------------------
From: MICLLORET@aol.com Date: Tue, 30 Nov 2004 02:24:12 EST >Dear Slavios, > >Green filter is made in France as you can see our adress on the bottom of my >mail. >You have questionned our American importer who send your e.mail to me. > >About your problem with Peugeot air filter, you should know that we are >working very cloesely to this manufacturer since for 10 years now. >For 206 there are only 2 air filters, may be there is a specific version >for Greece to avoid tax problems ? We are in contact with Peugeot to clarify >your problem and make an answer soon. > >Best regards > >Michel LLORET >GREEN Air Filter >Route de Noailles >60730 Cauvigny - France > >Mobile : ... >Phone : ... >Fax : ... > > |
Παράθεση: |
Dear Michel,
Good morning. I do know that Green filter is made in France. That is why I am trusting Green for the intake of my car! Your experience in Peugeot cars and in WRC is absolutely respectable. The 1.4 16v engine was presented last year in November by Peugeot. As I was told at the sales department of Peugeot in Larissa, this engine is for the whole Europe, not only for Greece! I took a picture of my engine bay with my cellular phone (so please forgive me for the bad quality of the picture!). The air filter box is the one marked with a yellow rectangle. I might have made a mistake with the dimensions, they may be 350x100mm or 100x350mm. But they surely are not 204x168! I hope that I will have the engine and air filter OEM by tomorrow and email them back to you. Keep in mind that we have the Peugeot Sport Club here in Greece (http://www.psclub.gr) and so far we are 10 registered members (in a total of 1500 members) with the same engine that are waiting for a filter. We would be grateful in case an air filter is made for the engine! Thank you once again, your interest is appreciated! Many greetings from Greece. |
Steve έγραψε: |
CryO² και ZestO²... Τι π@π@ριες είναι αυτές ρε συ Χάρη? Ειλικρινά στεναχωριέμαι όταν βλέπω τέτοια πράγματα.
|
konstantinos έγραψε: | ||
Ψηλέ φρόνιμα... σεβασμός στην προσπάθεια του καθενός, να βοηθήσει στην προσπάθεια που κάνουμε όλοι... |
Steve έγραψε: | ||||
Αν ίσως είχε μελετήσει την συσκευή αυτή πριν κάνει post, θα είχε σίγουρα κλείσει την σελίδα πριν φτάσει στα μέσα της ανάλυσης που κάνουνε για το CryO² ![]() |
Παράθεση: |
CryO² και ZestO²... Τι π@π@ριες είναι αυτές ρε συ Χάρη? Ειλικρινά στεναχωριέμαι όταν βλέπω τέτοια πράγματα.
|
Παράθεση: |
Steve,
We have checked with Peugeot about your problem on air filters. It seems that you have a special 206 for Greece with an airbox coming from a Citroen C3. Can you please look if the measurement (side to side) are 335 x 104 mm, our part number P950383. Available from our importer Othissi. Aawaiting your comments, best regards Michel LLORET GREEN Air Filter Route de Noailles 60730 Cauvigny - France Mobile : ... Phone : ... Fax : ... |
Steve έγραψε: |
P950383 από Green παραγγέλθηκε πριν 3 ώρες, μέχρι το τέλος της άλλης βδομάδας θα το έχω στα χέρια μου ![]() ![]() Με τις υγείες σας ![]() |
Baphomet έγραψε: |
ποσα λεφτα? κι αμα δεν μπαινει? καλα δοκιμασε το κι αν ειναι οκ παω να το παρω απο την green ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Κοντά στα 70 ευρώ και άμα δεν μπαίνει, ο κύριος Michel από την Green θα ακούσει ευχέλαια και καντήλια ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
αν βαλεις θερμόκολα 'η σιλικόνη.. πώς θα το βγάλεις να το καθαρίσεις ? μηπως αχριστεύεις και το φιλτροκούτι ? |