PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - Εισαγωγή 1.4 16V

Baphomet - Τρι 09 Νοέ 2004, 13:22:02
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Εισαγωγή 1.4 16V
το 1.4 16V εκτος απο άλλες διαφορες που εχει απο τα 8V αδερφακια του δεν παιρνει και σκουπα!!! δοκιμασαμε και μονοι μας (αργύρης) και σε μηχανικο (λιολιος) και η γνωστη μας σιμοτα δεν μπαινει! Φιλτρο ελευθερο δεν υπαρχει ακομα στην αγορα μια και το φιλτροκουτι μας ειναι καινουριο...άρα..? Υπαρχει καποιος με 16V που να εχει κανει κατι?? Ο μηχανικος μου ειπε οτι πρεπει να ταιριαζει η σκουπα του C2 που παει προς το φαναρι και αν ισχυει αυτο θα ειναι λογικα και καλυτερο αφου απο εκει παιρνει αερα και τωρα...Wink Εμπειρίες και αποψεις??


ΥΓ αν θεωρειτε πως δεν εχει λογο υπαρξης σαν αυτουσιο θεμα παρακαλω να μεταφερετε το ποστ στο καταλληλο τοπικ... Wink
pugsang - Τρι 09 Νοέ 2004, 14:04:58
Θέμα δημοσίευσης:
Η γνώμη η δική μου ειναι είτε να περιμένετε να βγει ενα ελευθερο φίλτρο είτε να ψαξετε για μια πολυεστερική σκουπα ιδιοκατασκευη που να ταιριαζει στην εισαγωγη σας.

Εγω παντως θα περιμενα για φιλτρο αλλα αν θες να ψαχτεις για σκουπα-κατασκευη παρε με τηλ να σου δωσω info για ενα μαγαζι να πας να ρωτησεις και να ξεκινησεις την κατασκευη "Σκουπα στο 1.4 16V".Αλλωστε να μαζευτειτε 5-6 ατομα τον συμφερει και αυτον και εσας.
Baphomet - Τρι 09 Νοέ 2004, 14:14:36
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχουν αλλοι που να ενδιαφερονται για κατι τετοιο?? αν ναι ας το πουν...

βεβαια δεν ξερω κατα ποσο ειναι αξιοπιστες αυτες οι κατασκευες...αντεχουν??? το κόστος τους που κυμαινεται...?
αν υπαρχει ετοιμη σκουπα απο το C2 γιατι να μην προτιμηθει? αν λαβουμε υποψιν πως το 206 μας εχει πολλες ομοιοτητες με το C2 ισως να ειναι καλή λύση μια και θα παιρνει και αερα απο το ιδιο σημειο (μακρια απο το ψυγειο Wink )
pugsang - Τρι 09 Νοέ 2004, 14:28:57
Θέμα δημοσίευσης:
Μια χαρα ειναι οι πολυεστερικες κατασκευες (το 50% των ramair ειναι πολυεστερικες) ψαχνομαι και εγω να φτιαξω κατι για το δικο μου.Παντως μια επισκεψη απο το εν λογω μαγαζι θα μας βοηθησει.

Η σκεψη για την σκουπα του C2 δεν ειναι ασχημη δεδομενο μαλιστα οτι η σκουπα για το 206 οπως εβγαινε μεχρι τωρα δεν προσεφερε τα μεγιστα σε θεμα εισερχομενου αερα λογω κορφολογιας του καπω
TiMoRiS - Τετ 10 Νοέ 2004, 00:08:31
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΑΑΑΧΧΧΧ!!!! Μην μου το θυμιζετε!!! Μολις πηρα την σκουπα(simota) λεω τι ωραια παω να την βαλω! Αφου πηρα τις απαραιτητες πληροφοριες απο τον φιλ, πηγα εβγαλα το φιλτροκουτι και παω να βαλω την σκουπα! Η πουτ@ν@ δεν χωρουσε με τιποτα!!! Πηγα στην PEUGEOT και ουτε αυτοι μπορουσαν! Μετα αφοτου πηγα στον Λιολιο και μου ειπε κ αυτος τα ιδια απογοητευτικα τελειως! Για να μην μακρυγορω το Σαβατο ρωτησα στην GREΕN και μου ειπαν οτι θα βγει σε κανα μηνα σκουπα για το δικο μας, αλλα απο τα λεγομενα του δεν νομιζω οτι ηξεραν και πολλα! Σκεφτηκα να κοψω τα ακρα της σκουπας αλλα την λυπηθηκα! Μακαρι να βρεθει λυση!
Steve - Τετ 10 Νοέ 2004, 00:19:28
Θέμα δημοσίευσης:
Σίγουρα άν πάρω το θέμα στα χέρια μου, θα βρεθεί λύση Cool

Προς το παρόν, κάνω παράθεση του project μου από εδώ:

Steve έγραψε:
Λοιπόν, ο ψηλός το ζωγράφισε πάλι και έκανε την μαγκιά του Cool Το "project" είναι σχεδόν έτοιμο, και το μόνο που μένει είναι να μπεί φίλτρο ελευθέρας! Wink

Τί μπορούμε να κάνουμε λοιπόν σε έναν κινητήρα της Peugeot 1.400cc 16v?

Σηκώνοντας το καπώ θα δούμε αυτό. Έτσι είναι λοιπόν ο κινητήρας... Shocked Razz Δίπλα από το καπάκι που έχει με κίτρινο το σηματάκι για το λάδι, έχουμε το φιλτροκούτι (εκείνο το μακρόστενο κουτί 36x10cm περίπου), το οποίο συνδέεται μέσω του σωλήνα με τις σπείρες στον πνίχτη. Στην φωτό, φαίνεται πως ο πνίχτης τραβάει τον αέρα πίσω από το φανάρι του οδηγού. Ο κατασκευαστής δεν ήταν άσχετος που έβαλε να τραβάει αέρα από εκεί για την εισαγωγή, πιστεύω πως θα κατέληξε σε αυτό το σημείο ύστερα από ατέλειωτες μετρήσεις και δοκιμές! Wink

Αρχίζουμε βγάζοντας τον πνίχτη. Μαζί με τον πνίχτη είναι κολημένος και ο σωλήνας με τις σπείρες. Κόβουμε το κομμάτι που έχω σημειώσει με κίτρινο "τετραγωνάκι" εδώ. Κόβουμε μόνο την 2η άκρη, εκεί πριν αρχίσει η πρώτη σπείρα του σωλήνα. Την άλλη άκρη που μπαίνει μέσα στο φιλτροκούτι δεν την πειράζουμε καθόλου. Μέχρι στιγμής, κερδίζουμε την στεγανότητα του κατασκευαστή. Wink Στη συνέχεια, πετάμε όλο το υπόλοιπο, και κρατάμε αυτόν τον σωλήνα των 10cm περίπου και τον ξανατοποθετούμε στο φιλτροκούτι Cool

Από εδώ και πέρα βάζουμε την φαντασία μας να δουλέψει. Μια λύση (την οποία ακολούθησα) είναι η εξής: Πάμε σε ένα μαγαζί με βελτιωτικά είδη και παίρνουμε έναν σωλήνα αλουμινίου που να ταιριάζει όσο το δυνατόν στην διαδρομή από το φιλτροκούτι μέχρι πίσω από το φανάρι. Εάν ο σωλήνας δεν ταιριάζει ακριβώς δεν πειράζει. Εκεί έχουμε 2 λύσεις: 1) να βάλουμε τον σωλήνα σε κουρμπαδόρο (μηχάνημα που το έχουνε οι υδραυλικοί) και να το στρίψουμε ελάχιστα με σκοπό να κάνουμε τις ανάλογες καμπύλες και να έρθει στην επιθυμητή θέση. 2) να πάμε σε μηχανουργείο και να αρχίσουμε τα κόψε ράψε (όπως και τελικά έκανα γιατί ο κουρμπαδόρος δεν βόλευε! Sad )

Σφίγγουμε τον σωλήνα αυτόν με μεταλλικόυς σφικτήρες και κολάρο σιλικόνης κατά προτίμηση στην μία άκρη που είναι στο φιλτροκούτι, ενώ στην άλλη βάζουμε κολάρο σιλικόνης (και σφικτήρες αν το θεωρήσουμε απαραίτητο) για να μην έχουμε κραδασμούς και μεταλλικούς ήχους Wink

Η τελική εικόνα θα μοιάζει με αυτές εδώ: φωτό 1η, φωτό 2η.

Κόστος : 30 ευρώ ο αλουμινοσωλήνας και 30 ευρώ τα κόψε ράψε, 60 ευρώ. Και 60-70 το φίλτρο ελευθέρας (αν θέλουμε) 120 ευρώ στο σύνολο. Ίσως να πετύχετε φθηνότερο σωλήνα ή να γλιτώσετε τα κόψε ράψε αν είστε τυχεροί Wink

Η δεύτερη λύση θα είναι να πάτε σε εξατμισά και να σας βάλει τίποτα περισσεύματα από σωλήνες με το κατάλληλο κόψε ράψε έτσι ώστε να πετύχετε το ίδιο πράγμα με τον αλουμινοσωλήνα! Wink Κόστος γι αυτό δεν ξέρω, ξέρω όμως ότι γίνεται και ότι θα έχετε το ίδιο αποτέλεσμα! Cool

Και λοιπόν, τί κερδίζουμε? Εγώ προσωπικά που ΔΕΝ έχω βάλει φίλτρο ελευθέρας (ακόμα... Wink ) έχω παρατηρήσει πως ενώ το αμάξι ξυπνούσε από τις 3.000 σ.α.λ. τώρα ξυπνάει από τις 2.000 σ.α.λ. (ίσως να οφείλεται ότι είμαι ακόμα στα 7.500 χλμ και ο κινητήρας ακόμα ανοίγει, αλλά τόσο απότομα δεν το περίμενα! Shocked Very happy) με κατανάλωση ΤΟ ΠΟΛΥ μέχρι 0,5l/100km παραπάνω βάσει trip computer. Επίσης παρατήρησα ότι στις 6-6.500 σ.α.λ. το αμάξι είναι λίιιιιιιγο (ελάχιστα) πιο αδύναμο. Ίσως να "στεγνώνει" Rolling eyes Sad Ο ήχος του κινητήρα σαφώς άλλαξε, και με το φίλτρο ελευθέρας πιστεύω πως θα αλλάξει ακόμα περισσότερο Very happy

Ευχαρίστώ όσους μπήκανε στον κόπο να το διαβάσουνε, περιμένω γνώμες αν θέλετε βέβαια Cool


Ύστερα από 2000 χιλιόμετρα ακόμα (πλέον είμαι στα 9500 Cool ) βλέπω πως η κλωτσιά που τρώς στις 2.000 σ.α.λ. έχει μεγαλώσει αρκετά... Cool

Ακολουθήστε την ιδέα μου και δεν θα χάσετε... σας το εγγυώμαι!!! Wink

Και επειδή μου την βάρεσε τώρα βραδυάτικα, αύριο θα πάρω μια σκούπα από saxo vts να πειραματιστώ και να χάσω λίγο την ώρα μου μιας που τα ΤΕΙ θα είναι κλειστά λόγω απεργίας Cool

Περισσότερα νέα αύριο λοιπόν!!! Very happy
Steve - Τετ 10 Νοέ 2004, 16:34:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ας ξεδιαλύνουμε τελικά το μυστήριο του φίλτρου ελευθέρας...

Σήμερα κατάφερα μέσα στο ένα κάρο δουλειές που είχα, να λύσω και το θέμα αυτό του φίλτρου.

Παίρνοντας λοιπόν τον πιο πρόσφατο κατάλογο της Green, βλέπουμε τα εξής στην μάρκα Peugeot:

Μα ρε π@@στη μου, το φίλτρο μας είναι 350 x 100 mm Sad Τί να πώ, ο κωδικός της μηχανής, η χρονολογία και η ιπποδύναμη είναι σωστά... Επειδή όμως στην λίστα ήτανε όλες οι διαστάσεις κατεβατές 204 x 168 mm, μήπως ο δαίμων του τυπογραφείου χτύπησε και κάνανε ένα παραπάνω copy paste? Sad Ή μήπως το βγάλανε με λάθος διαστάσεις όντως το φίλτρο?
Baphomet - Τετ 10 Νοέ 2004, 17:18:50
Θέμα δημοσίευσης:
προφανως ειναι τοσο βλακες που δεν εκαναν τον κοπο να δουν αν ειναι το ιδιο φιλτροκουτι... φιλτρο για εμας ΔΕΝ υπαρχει ακομα...
Steve - Τετ 10 Νοέ 2004, 20:05:10
Θέμα δημοσίευσης:
Baphomet έγραψε:
προφανως ειναι τοσο βλακες που δεν εκαναν τον κοπο να δουν αν ειναι το ιδιο φιλτροκουτι... φιλτρο για εμας ΔΕΝ υπαρχει ακομα...


Ποιοί είναι βλάκες? Αυτοί στην Green? Νομίζω πως έχουμε την ίδια άποψη Cool

Πάντως ρε συ Πέτρο, τα υπόλοιπα στοιχεία ταιριάζουνε... (206 1.4L i 16v, HP : 88, Year : 03->, Shape : PANEL)... Τί στον π@@@@ο δηλαδή? Evil
Baphomet - Τετ 10 Νοέ 2004, 21:00:45
Θέμα δημοσίευσης:
σου λεω...προφανως το συμπεριελαβαν στον καταλογο υποθετωντας πως εχει ιδιο φιλτροκουτι με τα υπολοιπα...έλα ομως που εχει εντελως καινουριο...
αληθεια απο περιεργεια...για το C2 τι διαστασεις δινει?
Steve - Τετ 10 Νοέ 2004, 22:27:50
Θέμα δημοσίευσης:
Baphomet έγραψε:
αληθεια απο περιεργεια...για το C2 τι διαστασεις δινει?


Για το 1600 έδινε κάπου στα 338 mm αν θυμάμαι καλά και πλάτος πάλι μικρότερο... Αλλά επειδή πήγα καρφωτός στον κατάλογο στο C2 όταν είδα ότι οι διαστάσεις δεν ταιριάζουν με το δικό μας φιλτροκούτι, θυμάμαι πως και πάλι του C2 ΔΕΝ εφάρμοζε Sad
volvos - Τετ 10 Νοέ 2004, 23:53:13
Θέμα δημοσίευσης:
παντως το εχω ξαναγραψει καπου... μια μερα μετα απο σκισιμο ανοιξα το καπο......

λοιπον το φιλτροκουτι μου εκαιγε πραγματικα ενω πισω απο το φαναρι του οδηγου ειχε δροσια.....αυτο πιστευω τα λεει ολα.δοκιμαστε το και θα με θυμηθειτε.

εμενα η γνωμη μου πλεον ειναι κουτι bmc-η κατι αντιστοιχο- με στριψιμο του κουτιου ετσι ωστε να κοιτα η εξοδος προς τα αριστερα και στη συνεχεια σωληνας μεχρι πισω απο φαναρι....
Steve - Τετ 10 Νοέ 2004, 23:55:08
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή εννοείς ότι το project μου γ**άει Cool
Baphomet - Πεμ 11 Νοέ 2004, 19:41:04
Θέμα δημοσίευσης:
τζιφος τελικα...τζαμπα κοπος ολη μερα σημερα... εβγαλα το πρωι φιλτροκουτι και πνιχτες και βγηκα ετσι στο κυνηγι της σκουπας... (γ@μώ τους θορυβους Confused ). Αφου επισκεφθηκα διαφορα μαγαζια και διαπιστωσα για αλλη μια φορα οτι η σκουπα του 206 ΔΕΝ μπαινει στο 16V 1.4 αρχισα να ψαχνω για σκουπα C2... τελικα βρεθηκε σκουπα για C2 της green η οποια καμμία σχεση...δεν μπαινει... ελευθερο φιλτρο δεν βρηκα (αν και απο βλακεια μου δε ρωτησα για green). Μετά έκατσα να τα ξαναβαλω μονος μου και μου βγηκε η παναγια γιατι το φιλτροκουτι ειναι τοσο στριμωγμενο που θελει πολυ προσπαθεια για να μπει και να βιδωσει... σκουπα ειδικα για μας δε το κοβω να βγαινει με τιποτα άρα πρεπει να στραφουμε ή στην χειροποίητη οπως ειπε ο μακης ή σε τιποτα πατεντες σαν του steve...
Baphomet - Σαβ 13 Νοέ 2004, 13:16:04
Θέμα δημοσίευσης:
απο βδομαδα ισως παω για χειροποιητη...ενδιαφερεται κανεις αλλος?
Steve - Σαβ 13 Νοέ 2004, 15:18:01
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ δυστυχώς δεν ενδιαφέρομαι Πέτρο, θα περιμένω το ελευθέρας Rolling eyes

Επίσης, περίμενε λιγάκι, από βδομάδα θα δοκιμάσω σκούπα από saxo vts 1.6 16v να δώ τί γίνεται Wink
Baphomet - Σαβ 13 Νοέ 2004, 21:41:04
Θέμα δημοσίευσης:
ενδιαφερομεθα ήδη δυο...εγω και ο αργυρης (Timoris)...θα παω απο βδομαδα να ρωτησω τι παιζει απο τιμες και βλέπουμε... με την σκουπα του σαξο δε θα κανεις τιποτα σταυρο... όσο για το φιλτρο ειναι κι αυτο μια λύση...θα δουμε...
PoLiThS - Κυρ 14 Νοέ 2004, 01:33:44
Θέμα δημοσίευσης:
κωδικος κινητήρα TU3JP4 ? Ελεος...... ΕΤ3J4 λέγεται το μοτέρ,εργοστασιακού τύπου KFU... άσχετα οτι είναι της σειράς TU.
Steve - Κυρ 14 Νοέ 2004, 05:41:24
Θέμα δημοσίευσης:
Νταξ ρε Νικόλα, μη βαράς... Τα είπαμε και στο τηλ! Sad

Δεν είμαι εγώ αυτός που έκδοσε τον κατάλογο της Green Rolling eyes
Steve - Δευ 29 Νοέ 2004, 17:02:27
Θέμα δημοσίευσης:
Ακούστε πως έχουνε τα πράγματα:

Στέλνω το εξής mail Παρασκευή 19 Νοεμβρίου στο info@greenfilterusa.com:

Παράθεση:
Hello,

I have a 206 1.4 16v XS 2004. I browsed your catalog to the local dealer and found the following filter:

206 1.4L 16v
HP: 88
kW: 65
Engine: TU3JP4
Year: 03 -->
Part No.: P950291
Price Code: 08
Shape: PANEL
D1: 204
D3: 168
H: 24
Fig.: 1

Well, the dimensions are totally wrong. The dimensions of the filter should be about:

D1: 350
D3: 150

So, is it just a mistake in the catalog or the dimensions are trully wrong?

Thank you in advance.

Steve Perdios.


Στην υπογραφή μου στο email επειδή είναι το εταιρικό, έχω επωνυμία κατασήματος, δ/νση και τηλ.

Κάποιο παλικάρι μιλώντας Αγγλικά, πήρε τηλ πριν λίγο στο μαγαζί, και με ζήτησε. Τώρα αν σας πώ ότι ήταν από την Green Filters θα με πιστέψετε? Rolling eyes

Με ρωτούσε για τον κινητήρα και για το φίλτρο καθώς και αν οι διαστάσεις που γράφω είναι σωστές! Αφού του είπα πως οι διαστάσεις είναι σωστές, το παληκάρι με ρώτησε μήπως ο συγκεκριμένος κινητήρας βγαίνει μόνο για Ελλάδα... Του είπα πως είναι πανευρωπαϊκός. Μετά με ρώτησε για το OEM του κινητήρα. Εδώ με έπιασε αδιάβαστο. Του είπα πως θα του ξαναστείλω mail, και σημείωσε την δ/νση του εταιρικού μου mail για να έχουμε επικοινωνία!!! Wink

Αν όντως ο τυπάς ήτανε από Αμερική, μπράβο στα παλικάρια... Τα αξίζουν τα λεφτά τους όπως και επίσης αξίζουν να λέγονται "επαγγελματίες" Wink

Πιστεύω πως στο θέμα του ελεύθερου φίλτρου για τον κινητήρα μας θα έχουμε πολύ σύντομα νεότερα Wink
harist - Δευ 29 Νοέ 2004, 17:25:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραιος steve, Very happy Very happy well done για τις προσπαθειες σου!!!!!! Smile Smile Smile
Το γεγονος και μονο οτι σε πηραν τηλ δειχνει αν μη τι αλλο επαγγελματισμο (ειτε ειναι απο Αμερικη ειτε απο οπουδηποτε αλλου)
Αντε να δουμε τι θα γινει με αυτο το πολυποθητο φιλτρο!!!!!
Ρε συ steve δεν δοκιμαζεις κατι αναλογο και στην BMC????
Steve - Δευ 29 Νοέ 2004, 17:31:54
Θέμα δημοσίευσης:
harist έγραψε:
Ρε συ steve δεν δοκιμαζεις κατι αναλογο και στην BMC????


Το ότι το 206 στο WRC είχε ως σπόνσορα την Green, κάτι μου λέει... δεν ξέρω αν με πιάνεις Wink Μόνο την Green θα εμπιστευτώ για φίλτρο ελευθέρας.

Την BMC μόνο στο "βαρελάκι" της στο οποίο έχει δώσει ρέστα πιστεύω και έχει ικανοποιήσει πολύ κόσμο Wink
Baphomet - Δευ 29 Νοέ 2004, 17:46:18
Θέμα δημοσίευσης:
το ιδιο ειχα κανει κι εγω με την ΚΝ και βρηκα και το ΟΕΜ και το εστειλα εδω και μηνες αλλα οσο ειδατε εσεις φιλτρο ειδα κι εγω...αντε να δουμε μηπως με την green δουμε τιποτα...
Steve - Δευ 29 Νοέ 2004, 18:19:36
Θέμα δημοσίευσης:
Baphomet έγραψε:
και βρηκα και το ΟΕΜ



Βρες το πάλι και κάντο post εδώ ή στείλτο με πμ να το προωθήσω Cool

Θα σου είμαι υπόχρεος! Wink
harist - Δευ 29 Νοέ 2004, 21:40:14
Θέμα δημοσίευσης:
Μια ερωτηση ρε παιδια αυτο το ΟΕΜ τι ακριβως ειναι?? Confused Confused Confused


Παράθεση:
Το ότι το 206 στο WRC είχε ως σπόνσορα την Green, κάτι μου λέει... δεν ξέρω αν με πιάνεις Μόνο την Green θα εμπιστευτώ για φίλτρο ελευθέρας.



Ναι αλλα μη ξεχνας οτι και το ''καρο'' του shcumacher στην F1 ειχε και εχει αν δεν κανω λαθος ως σπονσορα την BMC, αυτο κατι μας λεει ετσι δεν ειναι??? Wink Wink Twisted evil
Steve - Δευ 29 Νοέ 2004, 22:24:51
Θέμα δημοσίευσης:
harist έγραψε:
Μια ερωτηση ρε παιδια αυτο το ΟΕΜ τι ακριβως ειναι?? Confused Confused Confused


Παράθεση:
Το ότι το 206 στο WRC είχε ως σπόνσορα την Green, κάτι μου λέει... δεν ξέρω αν με πιάνεις Μόνο την Green θα εμπιστευτώ για φίλτρο ελευθέρας.



Ναι αλλα μη ξεχνας οτι και το ''καρο'' του shcumacher στην F1 ειχε και εχει αν δεν κανω λαθος ως σπονσορα την BMC, αυτο κατι μας λεει ετσι δεν ειναι??? Wink Wink Twisted evil


Άλλο F1, άλλο WRC

Άλλο Ferrari, άλλο Peugeot

Προσγειώσου Wink
Baphomet - Δευ 29 Νοέ 2004, 22:33:32
Θέμα δημοσίευσης:
δυστυχως steve δε το εχω κρατησει. με ενα απλο μαιλ στην lion ομως θα στο πουνε, ετσι εκανα κι εγω...ζητα απλα το ΟΕΜ για το φιλτρο μας και θα σου πουνε τον κωδικο.

ωστοσο σταυρο καμμια σημασια δεν εχει αν στο wrc η Peugeot χρησιμοποιει green...πολυ πιο κοντα στην πραγματικοτητα ισως να ειναι το τι χρησιμοποιει η peugeot sport...αν και κατα την γνωμη μου καμμια διαφορα δεν εχει π.χ το Green φιλτρο με το KN φιλτρο ή καποιο άλλο εφαμιλλης ποιοτητας...
harist - Δευ 29 Νοέ 2004, 22:48:26
Θέμα δημοσίευσης:
Steve προφανως δεν καταλαβες τι εννοω!
δεν ειπα οτι peugeot=ferrari
η οτι f1=wrc
αλλα αν μια μαρκα εξοπλιζει την σερι πρωταθλητρια ομαδα της f1 μαλλον αξιζει να ριξουμε μια ματια στα προιοντα που κατασκευαζει για το αμαξακι μας!!!!ετσι δεν ειναι??
τελοςπαντων θα δω τι μπορω να κανω εγω στο θεμα της bmc!!




Παράθεση:
Μια ερωτηση ρε παιδια αυτο το ΟΕΜ τι ακριβως ειναι??


ευχαριστω για το κλ@σιμο ρε παιδια Crying or Very sad Evil Crying or Very sad
BTS - Δευ 29 Νοέ 2004, 22:59:41
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή δεν μου αρέσει να βλέπω τους άλλους να υποφέρουν... Very happy Laughing Laughing

ΟΕΜ σημαίνει Οriginal Equipment of Μanufacturer και δεν είναι άλλα από τα λεγόμενα ανταλλακτικά πρώτης τοποθέτησης, είτε αυτά είναι αμορτισέρ, είτε είναι φίλτρα, κτλ.
harist - Δευ 29 Νοέ 2004, 23:03:50
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Επειδή δεν μου αρέσει να βλέπω τους άλλους να υποφέρουν...

ΟΕΜ σημαίνει Οriginal Equipment of Μanufacturer και δεν είναι άλλα από τα λεγόμενα ανταλλακτικά πρώτης τοποθέτησης, είτε αυτά είναι αμορτισέρ, είτε είναι φίλτρα, κτλ.




Να σαι καλα ρε BTS που με εβγαλες απο την αγνοια και την στεναχωρια μου!!! Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
speedy100 - Τρι 30 Νοέ 2004, 00:18:39
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα σε όλους,

Παιδιά η Green είναι Αγγλική εταιρεία και οχι Αμερικάνικη. Smile

Φιλικά

Speedy100
Steve - Τρι 30 Νοέ 2004, 01:11:43
Θέμα δημοσίευσης:
speedy100 έγραψε:
Καλημέρα σε όλους,

Παιδιά η Green είναι Αγγλική εταιρεία και οχι Αμερικάνικη. Smile

Φιλικά

Speedy100


Τότε γιατί info@greenfiltersusa.com? Scratch Rolling eyes
harist - Τρι 30 Νοέ 2004, 02:28:52
Θέμα δημοσίευσης:
Για δειτε και αυτο (κυριως για την πατεντα σου steve την οποια σχεδιαζω να κανω και εγω) Very happy







CRYO² - ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΕΡΑ

Το CryO² σύστημα εισαγωγής αέρα αποτελείται από μία αεροδυναμικά σχεδιασμένη μπάλα με κρυογενικό θάλαμο που είναι τοποθετημένος εσωτερικά σε σωλήνα 10cm. Καθώς ο αέρας περνάει από τη μπάλα, απάγεται θερμότητα και ψύχεται ο αέρας, η πυκνότητά του αλλάζει με αποτέλεσμα να έχουμε δυναμικότερη εισαγωγή στον κινητήρα. Τεστ πάνω σε δυναμόμετρα έδειξαν μείωση της θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρα πάνω από 35%. Το CryO² μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε κινητήρες turbo και compressor, όσο και σε ατμοσφαιρικούς. Για καλύτερα αποτελέσματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν πολλαπλά συστήματα ψύξης. Η τοποθέτηση του συστήματος ψύξης γίνεται μέσα σε λίγα λεπτά και περιέχει καλάρο σιλικόνης, σφικτήρες και σωλήνα εισαγωγής.

Model: CryO² - Σύστημα εισαγωγής αέρα 76mm
Product No.: 080110

Model: CryO² - Σύστημα εισαγωγής αέρα 63,5mm
Product No.: 080111
Steve - Τρι 30 Νοέ 2004, 12:50:10
Θέμα δημοσίευσης:
CryO² και ZestO²... Τι π@π@ριες είναι αυτές ρε συ Χάρη? Ειλικρινά στεναχωριέμαι όταν βλέπω τέτοια πράγματα.

Anyway, δικό σου το αμάξι, κάντο ότι θες Cool Μάλλιασε η γλώσσα μου να σου αναλύω τί έχω κάνει και τί κέρδισα και ότι δύσκολα θα πετύχεις τέτοιο όφελος με οτιδίποτε άλλο κάνεις στο αμάξι. Αρκετά.-

Τελικά το τηλεφώνημα ήτανε από Γαλλία... Cool

Παράθεση:
---------- Original Message ----------------------------------
From: MICLLORET@aol.com
Date: Tue, 30 Nov 2004 02:24:12 EST

>Dear Slavios,
>
>Green filter is made in France as you can see our adress on the bottom of my
>mail.
>You have questionned our American importer who send your e.mail to me.
>
>About your problem with Peugeot air filter, you should know that we are
>working very cloesely to this manufacturer since for 10 years now.
>For 206 there are only 2 air filters, may be there is a specific version
>for Greece to avoid tax problems ? We are in contact with Peugeot to clarify
>your problem and make an answer soon.
>
>Best regards
>
>Michel LLORET
>GREEN Air Filter
>Route de Noailles
>60730 Cauvigny - France
>
>Mobile : ...
>Phone : ...
>Fax : ...
>
>


Και η απάντηση μου:

Παράθεση:
Dear Michel,

Good morning. I do know that Green filter is made in France. That is why I am trusting Green for the intake of my car! Your experience in Peugeot cars and in WRC is absolutely respectable.

The 1.4 16v engine was presented last year in November by Peugeot. As I was told at the sales department of Peugeot in Larissa, this engine is for the whole Europe, not only for Greece! I took a picture of my engine bay with my cellular phone (so please forgive me for the bad quality of the picture!). The air filter box is the one marked with a yellow rectangle.

I might have made a mistake with the dimensions, they may be 350x100mm or 100x350mm. But they surely are not 204x168! I hope that I will have the engine and air filter OEM by tomorrow and email them back to you.

Keep in mind that we have the Peugeot Sport Club here in Greece (http://www.psclub.gr) and so far we are 10 registered members (in a total of 1500 members) with the same engine that are waiting for a filter. We would be grateful in case an air filter is made for the engine!

Thank you once again, your interest is appreciated!

Many greetings from Greece.


Άντε να δούμε Cool
konstantinos - Τρι 30 Νοέ 2004, 12:54:53
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
CryO² και ZestO²... Τι π@π@ριες είναι αυτές ρε συ Χάρη? Ειλικρινά στεναχωριέμαι όταν βλέπω τέτοια πράγματα.


Ψηλέ φρόνιμα... σεβασμός στην προσπάθεια του καθενός, να βοηθήσει στην προσπάθεια που κάνουμε όλοι...
Steve - Τρι 30 Νοέ 2004, 13:05:16
Θέμα δημοσίευσης:
konstantinos έγραψε:
Steve έγραψε:
CryO² και ZestO²... Τι π@π@ριες είναι αυτές ρε συ Χάρη? Ειλικρινά στεναχωριέμαι όταν βλέπω τέτοια πράγματα.


Ψηλέ φρόνιμα... σεβασμός στην προσπάθεια του καθενός, να βοηθήσει στην προσπάθεια που κάνουμε όλοι...


Αν ίσως είχε μελετήσει την συσκευή αυτή πριν κάνει post, θα είχε σίγουρα κλείσει την σελίδα πριν φτάσει στα μέσα της ανάλυσης που κάνουνε για το CryO² Wink
konstantinos - Τρι 30 Νοέ 2004, 13:16:51
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
konstantinos έγραψε:
Steve έγραψε:
CryO² και ZestO²... Τι π@π@ριες είναι αυτές ρε συ Χάρη? Ειλικρινά στεναχωριέμαι όταν βλέπω τέτοια πράγματα.


Ψηλέ φρόνιμα... σεβασμός στην προσπάθεια του καθενός, να βοηθήσει στην προσπάθεια που κάνουμε όλοι...


Αν ίσως είχε μελετήσει την συσκευή αυτή πριν κάνει post, θα είχε σίγουρα κλείσει την σελίδα πριν φτάσει στα μέσα της ανάλυσης που κάνουνε για το CryO² Wink


Συμφωνώ, αλλά η προσπάθεια πρέπει να επιβραβεύεται, σε κάθε περίπτωση, εκ του αποτελέσματος μαθαίνουμε να κρίνουμε και όχι εκ τω πρωτέρω...

Ολοι εδώ μέσα σιγά - σιγά γίναμε "μυρωδιές" και πλέον μάθαμε να αποφεύγουμε τις όποιες κακοτοπιές... και τους όποιους κυνηγούς "τσέπης". Ας είμαστε ολίγον "flexible" (α ρε Σαϊμον, σε έφαγα τώρα) με τους νέους φύλους.

Thank you
harist - Τρι 30 Νοέ 2004, 16:23:58
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
CryO² και ZestO²... Τι π@π@ριες είναι αυτές ρε συ Χάρη? Ειλικρινά στεναχωριέμαι όταν βλέπω τέτοια πράγματα.



Σταυρο να ξερεις οτι εχω φτασει 24 χρονων και δεν ανεχομαι απο ΚΑΝΕΝΑΝ να υπαινισεται οτι ειμαι η λεω παπαριες.
Και εν πασει περιπτωση και λαθος να κανω (κατι που μπορει να γινεται συχνα στις συζητησεις μεσα εδω, καθως δεν διεκδικω δαφνες καταξιωμενου μηχανικου αυτοκινητων η βελτιωτη η ακομη και πολυ ψαγμενου ατομου, αλλο ειναι το αντικειμενο μου. Με το 206 ασχολουμαι μονο σαν χομπι και οχι πολυ καιρο!!) οφειλεις να διαφωνεις η να υποδεικνυεις το λαθος - αν ξερεις το σωστο - με καλυτερο τροπο!!!!

Πιστευω οτι ειναι λαθος να απορριπτουμε ενα προιον χωρις εκτενες ψαξιμο αν οχι ιδια χρηση!!
Παραθετω εδω απο καποιο αλλο τοπικ.....



Μετρήσεις.

χτες έβαλα ένα σένσορα μέσα στο φιλτροκούτι για να βλέπω την θερμοκρασία του αέρα εκεί μέσα.

λοιπόν.

με δεκα βαθμούς εξωτερική θεροκρασία και χαλαρη βόλτα στην εθνική, ο εισερχόμενος αέρας ήταν 8-10 βαθμοί παραπάνω !!!!

Μετά μέσα στον πειραία είδα και + 20 βαθμούς παραπάνω πράγμα που σημαίνει ότι .

α) όταν το μοτέρ και το μηχανοστάσιο ζεσταθεί, όλο το σύστημα ζεσταίνεται πολύ άρα δεν έχει θερμομόνωση, και

βου) εκεί που βρίσκεται η εισαγωγή ότι και να γίνει δεν ρουφάει κρύο αέρα.

θα κόψω λοιπόν τον εργοστασιακό σωλήν ααπό το φιλτροκουτι και κάτο και θα του βάλω έναν σωλήνα να ρουφάει αέρα από μπροστα. μέσα από τον προφυλακτήρα. έχω βάλει προφυλακτήρα από Gt και ο΄χωρος είναι αφθονος !!!)
και με΄τα θα περάσω μια θερμομόνωση όλο το φιλτροκούτι μέχρι την πεταλούδια του γκαζιού.

έτσι θα έχουμε πολύ ποιό κρύο εισερχόμενο αέρα για σωστή καύση.


Για αυτον τον λογο καθως και γιατι το συγκεκριμενο προιον μου κεντρισε το ενδιαφερον θα το ψαξω το θεμα!!!!
Οσοι πιστοι προσελθετε............ Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Τρι 30 Νοέ 2004, 17:24:32
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι ρε Σταυρακα κοβεις τα φτερα του ανθρωπου; Εγω παντως συμφωνω οτι ο αερας ειναι αρκετα ζεστος και αρα οτι και να χρησιμοποιησουμε για να κρυοσει ο αερας θα εχει αποτελεσματα! Και εγω θελω να καλυψω με θερμομωνοση την εισαγωγη μου αλλα δεν εχω ψαχτει ακομα! Να σας πω μια δικια μου εμπειρια. ειχα μετρηση καποτε με τον μηχανικο μου την θερμοκρασια στην σκουπα και το βαρελακη και βρηκαμε οτι στη σκουπα ηταν αρκετα πιο ψιλα αλλα δεν εχω κοιταξει ακομα τις διαφορες σε δυναμομετρησεις!
Steve - Τρι 30 Νοέ 2004, 20:32:11
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά νταξ, κάποιος θίχθηκε τώρα και κάτι έγινε Cool Χάρη κάνε ότι θέλεις αγόρι μου, παύω να προσπαθώ να σου δείξω το σωστό, κάτι το οποίο δεν δέχεσαι. Τελικά τζάμπα σάλιο ξοδεύω Wink

Εγώ συνεχίζω το βιολί μου με τα mail.

Επόμενη απάντηση από τον κύριο Michel:

Παράθεση:
Steve,

We have checked with Peugeot about your problem on air filters.

It seems that you have a special 206 for Greece with an airbox coming from a Citroen C3.

Can you please look if the measurement (side to side) are 335 x 104 mm, our part number P950383. Available from our importer Othissi.

Aawaiting your comments, best regards

Michel LLORET
GREEN Air Filter
Route de Noailles
60730 Cauvigny - France

Mobile : ...
Phone : ...
Fax : ...


Αύριο πέφτει λύσιμο στο φιλτροκούτι (γιατί τώρα νύχτωσε και στις 00:00 δουλεύω) και αν είναι όντως αυτές οι διαστάσεις, έχει ήδη φύγει παραγγελία Cool

Τα δέοντα. Very happy
harist - Τετ 01 Δεκ 2004, 18:46:24
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον στο θεμα του φιλτρου BMC
σημερα πηγα και ρωτησα σε ενα καταστημα που πουλαει τετοια πραγματα
και μου ειπαν οτι υπαρχει φιλτρο BMC το οποιο προοριζεται για τον κινητηρα 1.4 16V του group PSA!!!
αυριο θα του παω το εργοστασιακο φιλτρο να δουμε αν ειναι ιδιων διαστασεων καθως και αν εφαρμοζει στο φιλτροκουτι του 206
Αν ναι μαλλον θα το παρω
η τιμη του ειναι γυρω στα 75 ευρω
αν κανενας αλλος ενδιαφερεται ας το πει μπας και πετυχουμε καλυτερη τιμη Very happy Wink Very happy Wink
Steve - Τετ 01 Δεκ 2004, 22:41:30
Θέμα δημοσίευσης:
P950383 από Green παραγγέλθηκε πριν 3 ώρες, μέχρι το τέλος της άλλης βδομάδας θα το έχω στα χέρια μου Cool (δυστυχώς δεν το προλαβαίνω για το Touring Sad )

Με τις υγείες σας Wink
Baphomet - Πεμ 02 Δεκ 2004, 01:09:18
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
P950383 από Green παραγγέλθηκε πριν 3 ώρες, μέχρι το τέλος της άλλης βδομάδας θα το έχω στα χέρια μου Cool (δυστυχώς δεν το προλαβαίνω για το Touring Sad )

Με τις υγείες σας Wink


ποσα λεφτα? κι αμα δεν μπαινει? καλα δοκιμασε το κι αν ειναι οκ παω να το παρω απο την green Wink
Steve - Πεμ 02 Δεκ 2004, 09:48:18
Θέμα δημοσίευσης:
Baphomet έγραψε:
ποσα λεφτα? κι αμα δεν μπαινει? καλα δοκιμασε το κι αν ειναι οκ παω να το παρω απο την green Wink


Κοντά στα 70 ευρώ και άμα δεν μπαίνει, ο κύριος Michel από την Green θα ακούσει ευχέλαια και καντήλια Cool
Steve - Πεμ 09 Δεκ 2004, 01:05:05
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Baphomet έγραψε:
ποσα λεφτα? κι αμα δεν μπαινει? καλα δοκιμασε το κι αν ειναι οκ παω να το παρω απο την green Wink


Κοντά στα 70 ευρώ και άμα δεν μπαίνει, ο κύριος Michel από την Green θα ακούσει ευχέλαια και καντήλια Cool


Σήμερα παρέλαβα το Ρ950383 και μπορώ να πω πως από την συσκευασία έλειπε το κουτάκι με την βαζελίνη για να το βάλω στον κ**ο μου Evil

Μπαίνει, αν στην μικρή διάσταση (104mm) βάλω λίγη θερμόκολλα ή σιλικόνη για περισσότερη και πιο σίγουρη στεγανότητα Evil

Οπότε αν θέλετε να την βολέψετε λίγο την κατάσταση, πάρτε το αλλά θα "πατεντιαστείτε". Αλλιώς περιμένετε μέχρι αύριο που θα πάρω απάντηση από τα ευχέλαια και τα καντήλια που θα ρίξω στον Michel Wink


Σώρρει για το απανωτό post αλλά ήθελα να ανέβει πάλι το θέμα για να το δούνε αυτοί που πρέπει Rolling eyes
PoLiThS - Πεμ 09 Δεκ 2004, 04:21:50
Θέμα δημοσίευσης:
αν βαλεις θερμόκολα 'η σιλικόνη.. πώς θα το βγάλεις να το καθαρίσεις ? μηπως αχριστεύεις και το φιλτροκούτι ?
Steve - Πεμ 09 Δεκ 2004, 11:05:22
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
αν βαλεις θερμόκολα 'η σιλικόνη.. πώς θα το βγάλεις να το καθαρίσεις ? μηπως αχριστεύεις και το φιλτροκούτι ?


Και η θερμόκολλα, και η σιλικόνη, βγαίνουνε αφήνοντας όμως κάποια μικρά κομματάκια κολλημένα πάνω στην επιφάνεια που τα έβαλες. Δεν αχρηστεύεται τελείως το φιλτροκούτι Wink

Όμως σκοπός είναι να μη ζούμε στην πατέντα, αλλά να βγεί κάτι σωστό επιτέλους για το αμάξι μας Rolling eyes
Steve - Πεμ 09 Δεκ 2004, 17:00:03
Θέμα δημοσίευσης:
Λίγο κράξιμο ακόμα για το 2ο απανωτό post... Razz

Αφού άδειασε το ντεπόζιτο του αυτοκινήτου μου κατά 5 ευρώ, βγήκανε κάποια συμπεράσματα...

Παίρνω το Ρ950383 και πάω στην Citroen. Πριν μπώ στο τμήμα ανταλλακτικών, βλέπω στην έκθεση ένα μαύρο C2 VTS... Shocked Πιάνω τον πωλητή, και τον βάζω να ανοίξει το καπώ για να δώ εισαγωγή... Βλέπω ένα φιλτροκούτι σχεδόν ίδιο με το δικό μου! Shocked Βγάζω με την μια το μέτρο που είχα στην τσέπη, μετράω, 400x110mm... Απογοήτευση για τις διαστάσεις, νέες ιδέες όμως για το φιλτροκούτι... αν η διάμετρος της εισαγωγής ταιριάζει... Twisted evil Α! Και κάτι που με εξέπληξε και μου έδωσε ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά... Πνίχτης? Που είναι ο πνίχτης? Laughing Μετά το φιλτροκούτι, ακολουθεί το project μου αλλά σε πλαστική και όχι αλουμινένια έκδοση που έχω εγώ Laughing Βρίσκομαι σε καλό δρόμο λοιπόν Razz

Συνεχίζω, πάω στο τμήμα ανταλλακτικών, λέω στο παληκάρι να μου βγάλει το φίλτρο από C3 1.6 (κωδ. 1444Χ1)... βάζω από πάνω το Ρ950383 και ως δια μαγείας ταιριάζουν απόλυτα! Shocked Μάλιστα... βουρρρ για Peugeot...

Ρε συ, βγάλε μου το φίλτρο που έχω... εκείνο το 1444CQ... Φτου... 1μισι εκατοστό περίπου μεγαλύτερο το φίλτρο μου από το Ρ950383 Sad

Αυτό που σκέφτομαι είναι το εξής: Αν δεν δέχονται επιστροφή του Ρ950383 στην Green, θα πάρω το φιλτροκούτι από το C3 1.6 με 50 ευρώ και θα το κοτσάρω πάνω στην μηχανή.

Μέχρι τώρα το ταμείο έχει δείξει: 70 φίλτρο + 50 σωλήνας (μαζί με 2 αλουμινοκολλήσεις) = 120. Άν πάρω και φιλτροκούτι από C3 θα είμαστε στα 170 ευρώ... Τώρα θα μου πείτε (και καλά θα κάνετε), "ρ@ π@π@ρ@ Steve, δεν έβαζες μια σκούπα να ησυχάσεις?" Rolling eyes Και θα σας απαντήσω, "όχι, γιατί θέλω τις βάσεις του ψυγείου μου ακέραιες και έναν λογικό μη-γαϊδουρινό θόρυβο στην μηχανή" Wink

Τα δέοντα... Twisted evil
Baphomet - Πεμ 09 Δεκ 2004, 19:22:20
Θέμα δημοσίευσης:
και να ηθελες σκουπα μονο χειροποιητη μπορεις να βρεις για την ώρα!!!
ήμουν σχεδον βεβαιος οτι δε θα μπαινει το φιλτρο...αραγε το bmc που ειπε ο harist θα κανει..? περιμενουμε νέα φίλε!!!
Steve - Πεμ 09 Δεκ 2004, 20:00:35
Θέμα δημοσίευσης:
Άντε ρε Πέτρο, με έσκασες μέχρι να κάνεις post Razz

Βασικά το φίλτρο της Green Ρ950383 (αμάν πια απέξω το έμαθα Razz ) μπαίνει σε εμάς αλλά την μικρή διάσταση (ήτοι 104mm) πρέπει να την σφραγίσεις με κάτι για να μην περνάει η σκόνη από το κενό του 1 χιλιοστού περίπου που έχει. Αλλά όπως είπα, σκοπός δεν είναι να κάνουμε πατέντες αλλά να βγει κάτι σωστό για το αμάξι Wink

-------------------------------------
UPDATE
-------------------------------------

Στο επίσημο site της BMC αν βρει κανείς φίλτρο για μας ας μου πει και εμένα γιατί μάλλον γκαβώθηκα Cool Shocked
Baphomet - Πεμ 09 Δεκ 2004, 20:05:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ε,αρα δεν μπαινει...!!! Οταν μπαινει κατι σημαινει οτι ταιριαζει ακριβως...πατεντες εκει δε χωρανε γιατι αμα αρχισει να ρουφαει μεσα ολη την σκονη ετσι χυμα μονο κακο κανουμε. Υπομονη λοιπον. Wink
harist - Πεμ 09 Δεκ 2004, 21:35:45
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον αφου επανηλθα στο φορουμ (εδινα προοδο σημερα και ειχα κατι μερες να μπω)
λεω τα εξης
στο site της bmc φιλτρο για μας δεν υπαρχει (αν και το site μοιαζει λιγο παραμελημενο)
το φιλτρο εκεινο που ειχα αναφερει πιο πανω τελικα δεν ταιριαζε στο φιλτροκουτι αλλα ο πωλητης επεμενε οτι υπαρχει φιλτρο για μας και της bmc και της kn!!!!!!
μου ειχε πει τοτε (παρασκευη) οτι θα το ψαξει και θα το φερει και να τον παρω τηλ μεθαυριο κτλ....
τον πηρα την τριτη και μου ειπε να τον παρω πεμπτη (βασικα η αληθεια ειναι οτι του ειπα να ψαξει και για χιλιαδυο αλλα πραγματα που με ενδιαφερουν π.χ. μπαρα θολων κτλ.. οποτε ψιλοδικαιολογημενη η αναβολη) αλλα σημερα δεν μπορεσα να τον παρω οποτε αυριο μαλλον!!!!
Αν μου πει οτι (υπαρχει αρχικα και) εχει φερει κατι θα παω να δω αν ταιριαζει ΑΠΟΛΥΤΑ στο φιλτροκουτι και αν ναι σας ενημερωνω!!!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr