Steve έγραψε: |
Όσο για το C4, το έχω δει σε φωτό και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πώ ![]() Πάντως δεν μπορώ ΑΚΟΜΑ να καταλάβω γιατί απαρνηθήκανε την Αυτοκρατορία του 206 στο WRC ![]() |
Steve έγραψε: |
Όσο για το C4, το έχω δει σε φωτό και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πώ ![]() Πάντως δεν μπορώ ΑΚΟΜΑ να καταλάβω γιατί απαρνηθήκανε την Αυτοκρατορία του 206 στο WRC ![]() |
MEMsound. έγραψε: |
......... 1.και η μεγάλη εσωτερική αντιπαλότητα των δύο εταιριών. Βλέπετε, στην Peugeot, η οποία είχε σώσει τη Citroen από χρεωκοπία στα μέσα του 70, δεν μπορούν τώρα να χωνέψουν ότι έχασαν από αυτούς και μάλιστα για δεύτερη συνεχή χρονιά το πρωτάθλημα! Και καθώς έχουν το πάνω χέρι στις αποφάσεις, προτίμησαν να εγκαταλείψουν τους αγώνες.
2.Όσοι θυμούνται ότι τα αγωνιστικά 4κίνητα Citroen ΒΧ είχαν οδηγηθεί στην... πρέσα για να μην υπάρχει κανένα αποδεικτικό στοιχείο για την αποτυχημένη -στην αρχή μόνο- πορεία τους το πρωτάθλημα, μπορούν να κατανοήσουν και την πιο απίθανη εκδοχή από την PSA. Αγνωστο είναι αν πλέον το 2005 θα τρέξει η Citroen με το καινούργιο C4, του οποίου οι δοκιμές εξέλιξης έχουν αρχίσει, ή αν θα προτιμηθεί το Xsara, ως πιο οικονομική λύση. |
Sidobre έγραψε: |
(S1600, Cup, Junior Cup κλπ κλπ). |
Recifees έγραψε: |
Για το πρώτο δεν νομίζω ότι στέκει και πολύ αν αναλογιστεί κανείς ότι τους δώσανε τα πάντα τόσο απο 306 Μαξί για να φτιάξουν την Ξαρά Κιτ καρ και απο 206 wrc για την αντίστοιχη Ξαρά .....και πιο παλιά το 405 Τ16 σε έκδοση "Παρίσι -Ντακάρ" ![]() ![]() Τώρα για την πρέσσα σίγουρα η Πεζώ το έκανε ή η Μαμά Σιτροέν αν αναλογιστεί κανείς ότι απέναντι στην ΒΧ4υπήρχαν σαν ιστορία , Πεζώ Ταλμπότ ,205 Τ16 και εκείνο το Θεικό 405Τ16 είχαν πολύ βαριές Φανέλλες (WRC ,paris dakar, Pikes peak) και αυτή τίι Προς θεού δεν την λέω στο συνκλαμπίτη ![]() |