PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Μοτέρ για 206 με κωδικό RFR

S16 - Τετ 03 Νοέ 2004, 22:57:55
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Μοτέρ για 206 με κωδικό RFR
Ρε παιδια γνωριζει κανεις τιποτα γι' αυτο το μοτερ;
Ειναι διλιτρο και εμπαινε σε 206 απο το εργοστασιο.

Εχει ενα φιλος μου και θελουμε να βρουμε καμια πληροφορια γι' αυτον.
Το αμαξι ειναι αγορασμενο απο Γερμανια. Embarassed
shark_zak - Πεμ 04 Νοέ 2004, 06:59:03
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι δεν ρωτατε την Γερμανικη peugeot μηπως αυτοι ξερουν... Idea
S16 - Πεμ 04 Νοέ 2004, 10:47:27
Θέμα δημοσίευσης:
shark_zak έγραψε:
γιατι δεν ρωτατε την Γερμανικη peugeot μηπως αυτοι ξερουν... Idea


Δεν πιστευω να μπορεσουμε να συνεννοηθουμε. Rolling eyes
Στο internet που εψαξα λιγο τον βρισκω σαν κωδικο, αλλα δεν μπορω να βρω συγκεκριμενα στοιχεια. Crying or Very sad
shark_zak - Πεμ 04 Νοέ 2004, 11:42:46
Θέμα δημοσίευσης:
Roadrunner έγραψε:
shark_zak έγραψε:
γιατι δεν ρωτατε την Γερμανικη peugeot μηπως αυτοι ξερουν... Idea


Δεν πιστευω να μπορεσουμε να συνεννοηθουμε. Rolling eyes
Στο internet που εψαξα λιγο τον βρισκω σαν κωδικο, αλλα δεν μπορω να βρω συγκεκριμενα στοιχεια. Crying or Very sad


θα σου έλεγα για την LION αλλά που...για την γαλλική peugeot το έχει σκεφτεί Question Question Question
Touristas - Πεμ 04 Νοέ 2004, 17:24:45
Θέμα δημοσίευσης:
τύπος κινητήρα EW10J4
κωδικός τύπου RFR
χαρακτηρισμός συγκροτήματος ειδικό για το όχημα
αριθμός κυλίνδρων 4
διάμετρος κυλίνδρου x διαδρομή εμβόλου (mm) 85 x 88
κυλινδρισμός (cm3) 1997
λόγος συμπίεσης 10,8
μέγιστη ισχύς (ΕΟΚ) 99 kW
μέγιστη ισχύς (PS (DIN)) 138
αριθμός στροφών για τη μέγιστη ισχύ (στροφές/λεπτό) 6000 στροφές/λεπτό
μέγιστη ροπή στρέψης (ΕΟΚ) 19 daNm
στροφές μέγιστης ροπής (στρ./Nm) 4100 στροφές/λεπτό
σύστημα έγχυσης ψεκασμός πολλαπλών σημείων
προϊόν MAGNETI MARELLI
τύπος MMDCM 4.8P
S16 - Πεμ 04 Νοέ 2004, 21:43:27
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
τύπος κινητήρα EW10J4
κωδικός τύπου RFR
χαρακτηρισμός συγκροτήματος ειδικό για το όχημα
αριθμός κυλίνδρων 4
διάμετρος κυλίνδρου x διαδρομή εμβόλου (mm) 85 x 88
κυλινδρισμός (cm3) 1997
λόγος συμπίεσης 10,8
μέγιστη ισχύς (ΕΟΚ) 99 kW
μέγιστη ισχύς (PS (DIN)) 138
αριθμός στροφών για τη μέγιστη ισχύ (στροφές/λεπτό) 6000 στροφές/λεπτό
μέγιστη ροπή στρέψης (ΕΟΚ) 19 daNm
στροφές μέγιστης ροπής (στρ./Nm) 4100 στροφές/λεπτό
σύστημα έγχυσης ψεκασμός πολλαπλών σημείων
προϊόν MAGNETI MARELLI
τύπος MMDCM 4.8P


Thanks Tourista. Embarassed Razz
Αμα καταλαβαινω καλα δεν εχει καμια διαφορα με το μοτερ των διλιτρων που ερχεται στην Ελλαδα. Rolling eyes
Ετσι δεν ειναι; Sad
Touristas - Πεμ 04 Νοέ 2004, 23:08:02
Θέμα δημοσίευσης:
Roadrunner έγραψε:
Touristas έγραψε:
τύπος κινητήρα EW10J4
κωδικός τύπου RFR
χαρακτηρισμός συγκροτήματος ειδικό για το όχημα
αριθμός κυλίνδρων 4
διάμετρος κυλίνδρου x διαδρομή εμβόλου (mm) 85 x 88
κυλινδρισμός (cm3) 1997
λόγος συμπίεσης 10,8
μέγιστη ισχύς (ΕΟΚ) 99 kW
μέγιστη ισχύς (PS (DIN)) 138
αριθμός στροφών για τη μέγιστη ισχύ (στροφές/λεπτό) 6000 στροφές/λεπτό
μέγιστη ροπή στρέψης (ΕΟΚ) 19 daNm
στροφές μέγιστης ροπής (στρ./Nm) 4100 στροφές/λεπτό
σύστημα έγχυσης ψεκασμός πολλαπλών σημείων
προϊόν MAGNETI MARELLI
τύπος MMDCM 4.8P


Thanks Tourista. Embarassed Razz
Αμα καταλαβαινω καλα δεν εχει καμια διαφορα με το μοτερ των διλιτρων που ερχεται στην Ελλαδα. Rolling eyes
Ετσι δεν ειναι; Sad

Ακριβώς δεν έχουν καμία διαφορά Wink
PoLiThS - Σαβ 06 Νοέ 2004, 08:30:51
Θέμα δημοσίευσης:
Για να καταλάβετε

τα πρώτα 2λιτρα 206 φορουσανε τον 2λιτρο με κωδικό RFR ενώ μετέπειτα τον RFN. ουσιασιτκά μιλάμε για τον ιδιο κινητήρα με 1 και 2 λαμδα αντίστοιχα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr