PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - Αύξηση Συμπίεσης??

-=N4X=- - Δευ 01 Νοέ 2004, 16:35:53
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Αύξηση Συμπίεσης??
Λοιπον...πριν απο μια βδομαδα αλλαξα την πολλαπλη εξαγωγης με του ραλυ εβαλα χειροποιητο σωληνα κ αγωνιστικο καταλυτη.
Ολα ωραια μεχρι εδω...και δυναμη πηραμε που βεβαια δεν την πολυκαταλαβα σαν αισθηση αλλα την ειδα σε συγκριση αλλα φτανουμε στο θεμα ηχου.
Οταν βγαλαμε το αμαξι ειχα επανω το τελικο μαρκας jetex (γερμανικο) που ουσιαστικα ειναι σκετος σωληνας με μια "χαρακια" στην μια ακρη για σιλανσιε.Το αμαξι κυριολεκτικα ΣΚΟΤΩΝΕ απο ηχο, εντελως υπερβολικο που σε πολλους δεν αρεσε κ ακομοι περισσοτερους ξεκουφανε αλλα ηταν το κατι αλλο με το τρελο ανεβασμα σαν ηχο ενος τεραστιου αλυσοπριονου κ τα φοβερα δυνατα σκασιματα που καναν τα κεφαλια να γυρναν λες κ περνουσε κανα pagani zonda!!
Ο μηχανικος μου ομως ειπε να αλλαξουμε το τελικο με το σκεπτικο οτι θα χαλαει την συμπιεση του αυτοκινητου κ να βαλουμε ενα gr.n
Αυτο κ εγινε βαλαμε ενα sebring (δεν το πολυεψαξα κ για ενα τελικο) κ τωρα ο ηχος ειναι υπερβολικα low!!!...κοινως ακουγεται οπως ολα τα σαξοραλα με gr.n και οχι κ τοσο ξερα!Μου ειπαν βεβαια οτι ο ηχος θα αλλαξει λιγο μολις καουν οι υαλοβαμβακες κ καπνιστει αλλα κ μετα απο βολτα που το πηρε ο μηχανικος μου ειπε οτι τραβαει πιο θετικα.
Εγω διαφορα δεν καταλαβα κ μου λειπει κ τρομερα εκεινος ο ηχος κ ας ειχα φαει κ 2 κλησεις για διαταραξη (ασχετο αν τις εσβησα).
Σας παρακαλω αν καποιος ξερει σιγουρα...κοβει το κεφαλι του δηλαδη μπορει να μου πει αν οντως ειναι το σωστο η αν εκτος απο τα τζαμπα λεφτα..τζαμπα εχασα κ τον ηχο?????????????????????????
PLEASE ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kouzman - Τρι 02 Νοέ 2004, 17:33:46
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ μεγαλα τελικα ή γενικως πολυ μεγαλυτερες εξατμισεις απο τις νορμαλ ιδιως αν δεν εχουν γινει αλλες βελτιωσεις στο μοτερ συνηθως κρεμουν τον κινητηρα...

ο μηχανικος σου μαλλον δικιο εχει διοτι εξατμισεις και συνηθως οι universal κρεμουν τα ατμοσφαιρικα μας μοτερ...

το Gr.N βασικα ειναι τις περισσοτερες φορες η καλυτερη επιλογη για ατμοσφαιρικα μοτερ.

το θεμα θορυβου ειναι καθαρα θεμα επιλογης μεγεθους του τελικου.

Π.χ. ειχαμε επανω στο αμαξι ενα τελικο του οποιο το μεγεθος ηταν οριακα μεγαλυτερο απο μουκαλι κοκα κολα. Ο θορυβος ηταν αδιανοητος, λογω φυσικα και της συμπιεσης που εχουμε (13++).



Αυτο το αλλαξαμε και βαλαμε ενα κλασικο Ν με το οποιο παλι καναμε πολυ θορυβο αλλα οχι επιπεδου κιτκαρ... Εν τελει βαλαμε και μεσαιο οπου τωρα το αμαξι βουηζει παραπανω και μαλλον μας εχει μπουκωσει πολυ...

το μεγαλο τελικο...
http://homepages.pathfinder.gr/kouzman/exhaust.jpg

το αγωνιστικο τελικο 1...
http://homepages.pathfinder.gr/kouzman/54mm%20Gr.A%20exhaust.jpg

το αγωνιστικο τελικο 2...
http://homepages.pathfinder.gr/kouzman/teliko.jpg

οπως βλεπεις το αγωνιστικο τελικο ειναι στο μεγεθος του παπουτσιου μου... χεχεχε

φιλε μου αν εβαλες Ν εκανες καλη επιλογη, ωστοσο αν θες βαβουρα κοιτα να φτιαξεις Ν με μικροτερο τελικο καζανι... παντως μην κολλας στον θορυβο. Αρκει το αμαξι να πηγαινει καλυτερα...αυτο εχει σημασια
-=N4X=- - Τετ 03 Νοέ 2004, 00:26:26
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη ευχαριστω πολυ που μου απαντησες.
Σιγουρα το καλυτερο για τον κινητηρα με νοιαζει κ οχι ο ηχος απλα ειναι μερα με την νυχτα οι δυο αυτοι ηχοι κ ξενερωσα ασχημα.
Τωρα δυστυχως ειναι λιγο αργα για να βρω καποιο gr.n με μικροτερο καζανι γιατι εβαλα το sebring αλλα αφου τουλαχιστον ειναι η σωστη λυση θα μαθω να μου αρεσει.
Αν λες παντως οτι ειχες τρελο ηχο με το δικο σου καζανι να σου δωσω για μια δοκιμη το jetex?....μαλλον δεν χρειαζεται...βαλε μια σκετη σωληνα κ θα καταλαβεις!! Very happy

Υ.Γ:Σκεφτηκα ιδεα με πλακακι στο τελος του σωληνα ωστε να μπορεις εχοντας π.χ 2-3 διαφορετικα τελικα με πλακακι το καθενα να το αλλαζεις με 2 βιδες....τι λες καλη ιδεα????
ultra-one - Τετ 03 Νοέ 2004, 21:37:18
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
Ο θορυβος ηταν αδιανοητος, λογω φυσικα και της συμπιεσης που εχουμε (13++).


ΠΟΣΟΟΟΟΟ????????????????
13:1???

Και με τι βενζίνη λειτουργεί? AVGAS? Laughing
το μαμά με συμπίεση 11:1 διαμαρτύρεται αφάνταστα με 95 και ζητάει επίμονα 100 οκτάνια!

Εσύ τι του βαζεις? Shocked
Recifees - Τετ 03 Νοέ 2004, 22:00:34
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Kouzman έγραψε:
Ο θορυβος ηταν αδιανοητος, λογω φυσικα και της συμπιεσης που εχουμε (13++).


ΠΟΣΟΟΟΟΟ????????????????
13:1???

Και με τι βενζίνη λειτουργεί? AVGAS? Laughing
το μαμά με συμπίεση 11:1 διαμαρτύρεται αφάνταστα με 95 και ζητάει επίμονα 100 οκτάνια!

Εσύ τι του βαζεις? Shocked

edit by Reifees because of to much ligmena Silly
Steve - Τετ 03 Νοέ 2004, 23:51:53
Θέμα δημοσίευσης:
Recifees έγραψε:
Ειναι τουρμπο το 206 του Kouzman Wink


Εδώ νομίζω πως κάνεις λάθος Cool Μονοπετάλουδο ατμοσφαιρικό έχει δηλώσει.... Rolling eyes
Kouzman - Πεμ 04 Νοέ 2004, 10:10:56
Θέμα δημοσίευσης:
καταρχιν στον N4X... καταλαβαινω απολυτα τι λες... για τον ηχο θα σηκωσω καποια στιγμη ενα βιντεακι που εχω απο δυναμομετρηση του πεζουλα κατα τη διαρκεια ρυθμισεων...

το αμαξι για την ακριβεια ειχε 13.5:1 συμπιεση και ειναι ατμοσφαιρικο μονοπεταλουδο...

το αμαξι δουλευε μονο με 100αρα και πολλες φορες με προσθετο οκτανιων ιδιως τις πολυ ζεστες μερες...

οσο για το τι θα καιμε απο εδω και περα ας πουμε οτι με το καινουριο setup του γκοτζιλακου μας τις "ανυσηχες" νυχτες θα καιει σπεσιαλ καυσιμο...

παντως φιλε Ν4Χ για να καταλαβεις για τι συμπιεση μιλαω στο ρελαντι νιωθεις τα καυσαερια να βγαινουν με πιεση σε αποσταση κοντα 2 μετρα... Wink

να πω οτι το αμαξι αλλαζει την συμπιεση του συντομα, αλλα ακομα δεν ξερω να πω ποσο και αν θα ειναι πανω ή κατω... το μονο που μπορω να πω συμφωνα με δηλωσεις και εμπειριες δικες μου και τριτων, παρολο που φορα ΡΤ52 θα εχει ροπη τρακτερ... Twisted evil Twisted evil ...
Recifees - Πεμ 04 Νοέ 2004, 15:47:24
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Recifees έγραψε:
Ειναι τουρμπο το 206 του Kouzman Wink


Εδώ νομίζω πως κάνεις λάθος Cool Μονοπετάλουδο ατμοσφαιρικό έχει δηλώσει.... Rolling eyes

Oντως μπερδέυτηκα με τον Σκύλο Φάντασμα Very happy τώρα το πώς ... Silly
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr